Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie dokumentów (oferty, umowy ubezpieczeniowe /serwisowe /kurtażowe /generalne i procedury) niezbędnych do wdrożenia programów assistance i koordynacja ich realizacji;
Udział we wdrażaniu i rozwoju nowych projektów sprzedażowych i kanałów dystrybucji;
Współpraca z innymi Departamentami firmy przy wdrażaniu i funkcjonowaniu programów assistance;
Uczestniczenie w wybranych spotkaniach z klientami korporacyjnymi firmy;
Współpraca z klientami korporacyjnymi w ramach obsługi wdrożonych programów;
Monitorowanie i analiza rynku pod kątem potencjalnych klientów oraz działań konkurencji;
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków
Concierge to usługa, która pomaga naszym klientom w organizacji codziennych spraw, realizacji niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy pasjonują się podróżami, wydarzeniami świata kultury, muzyki czy sportu i wykorzystują swoją wiedzę oraz doświadczenia w organizacji usług naszych Klientów
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
• Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów korzystających z usług Concierge;
• Realizacja usług dla naszych Klientów, m.in.: układanie i organizacja planów podróży, wydarzeń i uroczystości, rezerwacja biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacja stolików w restauracjach, zakup lub rezerwacja dóbr i usług luksusowych na całym świecie, krótko mówiąc - tworzenie niezapomnianych i unikalnych doświadczeń;
• Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowanie kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Aktualizacja treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługom Concierge
Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klientów (analiza spraw i podejmowanie decyzji o zasadności), przestrzegając wewnętrznych terminów oraz terminów ustawowych odpowiedzi na reklamację;
Zgłaszanie rekomendacji działań naprawczych po reklamacjach i egzekwowanie ich wykonania;
Rejestrowanie i rozpatrywanie odwołań Klientów od decyzji w sprawach reklamacyjnych;
Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji na użytek wewnętrzny i dla Klientów korporacyjnych;
Prowadzenie korespondencji z Klientami korporacyjnymi
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków
Concierge to usługa, która pomaga naszym klientom w organizacji codziennych spraw, realizacji niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy pasjonują się podróżami, wydarzeniami świata kultury, muzyki czy sportu i wykorzystują swoją wiedzę oraz doświadczenia w organizacji usług naszych Klientów
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
• Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów korzystających z usług Concierge;
• Realizacja usług dla naszych Klientów, m.in.: układanie i organizacja planów podróży, wydarzeń i uroczystości, rezerwacja biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacja stolików w restauracjach, zakup lub rezerwacja dóbr i usług luksusowych na całym świecie, krótko mówiąc - tworzenie niezapomnianych i unikalnych doświadczeń;
• Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowanie kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Aktualizacja treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługom Concierge
Zarządzanie zespołem pracowników Platformy Technicznej (100+ FTE) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance (obszar assistance domowego i komunikacyjnego);
Nadzór nad jakością obsługi klientów w podległym obszarze, optymalizacja procesów obsługiwanych przez zespół;
Zarządzanie operacyjne zespołem: organizacja czasu pracy, wyznaczanie celów indywidualnych i rozliczanie z osiągniętych rezultatów, prowadzenie spotkań indywidualnych i zebrań, dbałość o kompletność ekipy oraz odpowiedni poziom kompetencji;
Udział we wdrażaniu nowych programów assistance, nowych rozwiązań informatycznych i proceduralnych wspierających obsługę klientów;
Współpraca z klientami biznesowymi – w zakresie oferowanego za ich pośrednictwem assistance oraz z usługodawcami – w zakresie usług świadczonych na rzecz klientów indywidualnych;
Współpraca z Departamentem Sprzedaży w zakresie rozwoju produktów - opiniowanie OWU oraz procedur i umów ubezpieczycieli
Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klientów (analiza spraw i podejmowanie decyzji o zasadności), przestrzegając wewnętrznych terminów oraz terminów ustawowych odpowiedzi na reklamację;
Zgłaszanie rekomendacji działań naprawczych po reklamacjach i egzekwowanie ich wykonania;
Rejestrowanie i rozpatrywanie odwołań Klientów od decyzji w sprawach reklamacyjnych;
Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji na użytek wewnętrzny i dla Klientów korporacyjnych;
Prowadzenie korespondencji z Klientami korporacyjnymi
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków
Concierge to usługa, która pomaga naszym klientom w organizacji codziennych spraw, realizacji niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy pasjonują się podróżami, wydarzeniami świata kultury, muzyki czy sportu i wykorzystują swoją wiedzę oraz doświadczenia w organizacji usług naszych Klientów
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
• Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów korzystających z usług Concierge;
• Realizacja usług dla naszych Klientów, m.in.: układanie i organizacja planów podróży, wydarzeń i uroczystości, rezerwacja biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacja stolików w restauracjach, zakup lub rezerwacja dóbr i usług luksusowych na całym świecie, krótko mówiąc - tworzenie niezapomnianych i unikalnych doświadczeń;
• Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowanie kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Aktualizacja treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługom Concierge
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Opieka nad pacjentami korzystającymi z usług assistance medycznego na terenie całego świata: kontakt z pacjentem i lekarzami nadzorującymi leczenie poza granicami kraju, opiniowanie dokumentacji i zaleceń medycznych dotyczących procedur medycznych oraz możliwości transportu medycznego pacjentów, ocena postępowania lekarzy;
Wyjazdy medyczne celem transportu medycznego pacjentów do kraju (sytuacje sporadyczne);
Wydawanie opinii medycznych w sprawach assistance i refundacyjnych, NNW oraz OC wg Ogólnych Warunków Ubezpieczenia;
Przygotowywanie raportów dotyczących realizacji sprzedaży i rentowności produktów, linii biznesowych, segmentów klientów i kanałów dystrybucji, a także opracowywanie wniosków i proponowanie rekomendacji;
Tworzenie prezentacji wyników na potrzeby Zarządu oraz Grupy;
Weryfikacja, analiza i kontrola kosztów assistance;
Przygotowywanie budżetów i prognoz, nadzór nad realizacją budżetu
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w sytuacji awarii lub wypadków samochodowych;
Wprowadzanie danych do dedykowanego systemu informatycznego
Misją stanowiska jest dbałość o jakość obsługi Klienta przez Konsultantów Centrum Alarmowego rejestrujących zgłoszenia oraz organizujących pomoc z zakresu assistance medycznego
• udzielanie pracownikom informacji zwrotnej na temat jakości ich pracy;
w zakresie szkoleń wewnętrznych:
• tworzenie, koordynacja i prowadzenie szkoleń dla Konsultantów Departamentu Operacyjnego (w tym on-boardingowych, produktowych, procesowych i systemowych), które będą realizowane stacjonarnie, on-line oraz hybrydowo (grupowych, indywidualnych, on-the-job);
• przygotowywanie materiałów szkoleniowych i komunikacji wspierającej obsługę Klienta;
• analiza skuteczności działań szkoleniowych i ich przełożenia na wyniki biznesowe;
• przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań;
w zakresie nadzoru nad procesem reklamacji:
• rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klientów (analiza spraw i podejmowanie decyzji o zasadności), dotrzymując wewnętrznych terminów oraz terminów ustawowych odpowiedzi na reklamację;
• zgłaszanie rekomendacji działań naprawczych po reklamacjach i egzekwowanie ich wykonania;
• rejestrowanie i rozpatrywanie odwołań Klientów od decyzji w sprawach reklamacyjnych;
• prowadzenie korespondencji z Klientami korporacyjnymi
Dodatkowo, do Twoich zadań będzie należało:
• dokonywanie bieżącej analizy rynku i zmieniających się trendów w obszarze Customer Experience;
• udział w lokalnych oraz w grupowych projektach Grupy Europ Assistance;
• udział w spotkaniach z Klientami Korporacyjnymi w zakresie jakości obsługi Klienta
Zapewnianie zgodności działania organizacji z zasadami regulacjami oraz wytycznymi działu compliance Grupy poprzez w szczególności:
- prowadzenie kontroli zgodności zgodnie z przygotowanym planem kontroli na dany rok,
- przegląd oceny ryzyka zgodnie z metodologią obowiązującą w Spółce,
- ocena ryzyk compliance,
- raportowanie wskaźników ryzyka do Grupy
Zapewnianie, pod nadzorem inspektora ochrony danych, zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami, wytycznymi organu nadzoru, wewnętrznymi politykami oraz umowami z klientami poprzez w szczególności:
- prowadzenie i aktualizację rejestru czynności przetwarzania, rejestru kategorii czynności przetwarzania oraz innych rejestrów związanych z obszarem danych osobowych,
- zarządzanie incydentami związanymi z danymi osobowymi,
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków
Concierge to usługa, która pomaga naszym klientom w organizacji codziennych spraw, realizacji niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy pasjonują się podróżami, wydarzeniami świata kultury, muzyki czy sportu i wykorzystują swoją wiedzę oraz doświadczenia w organizacji usług naszych Klientów
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
• Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów korzystających z usług Concierge;
• Realizacja usług dla naszych Klientów, m.in.: układanie i organizacja planów podróży, wydarzeń i uroczystości, rezerwacja biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacja stolików w restauracjach, zakup lub rezerwacja dóbr i usług luksusowych na całym świecie, krótko mówiąc - tworzenie niezapomnianych i unikalnych doświadczeń;
• Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowanie kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Aktualizacja treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługom Concierge
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków
Concierge to usługa, która pomaga naszym klientom w organizacji codziennych spraw, realizacji niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy pasjonują się podróżami, wydarzeniami świata kultury, muzyki czy sportu i wykorzystują swoją wiedzę oraz doświadczenia w organizacji usług naszych Klientów
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
• Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów korzystających z usług Concierge;
• Realizacja usług dla naszych Klientów, m.in.: układanie i organizacja planów podróży, wydarzeń i uroczystości, rezerwacja biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacja stolików w restauracjach, zakup lub rezerwacja dóbr i usług luksusowych na całym świecie, krótko mówiąc - tworzenie niezapomnianych i unikalnych doświadczeń;
• Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowanie kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Aktualizacja treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługom Concierge
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Zarządzanie zespołem pracowników Platformy Assistance (20+ FTE) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance;
Nadzór nad jakością obsługi klientów w podległym obszarze, optymalizacja procesów obsługiwanych przez zespół;
Zarządzanie operacyjne zespołem: organizacja czasu pracy, wyznaczanie celów indywidualnych i rozliczanie z osiągniętych rezultatów, prowadzenie spotkań indywidualnych i zebrań, dbałość o kompletność ekipy oraz odpowiedni poziom kompetencji;
Udział we wdrażaniu nowych programów assistance, nowych rozwiązań informatycznych i proceduralnych wspierających obsługę klientów;
Współpraca z klientami biznesowymi – w zakresie oferowanego za ich pośrednictwem assistance oraz z usługodawcami – w zakresie usług świadczonych na rzecz klientów indywidualnych;
Współpraca z Departamentem Sprzedaży w zakresie rozwoju produktów - opiniowanie OWU oraz procedur i umów ubezpieczycieli
Zarządzanie zespołem pracowników Platformy Assistance (20+ FTE) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance;
Nadzór nad jakością obsługi klientów w podległym obszarze, optymalizacja procesów obsługiwanych przez zespół;
Zarządzanie operacyjne zespołem: organizacja czasu pracy, wyznaczanie celów indywidualnych i rozliczanie z osiągniętych rezultatów, prowadzenie spotkań indywidualnych i zebrań, dbałość o kompletność ekipy oraz odpowiedni poziom kompetencji;
Udział we wdrażaniu nowych programów assistance, nowych rozwiązań informatycznych i proceduralnych wspierających obsługę klientów;
Współpraca z klientami biznesowymi – w zakresie oferowanego za ich pośrednictwem assistance oraz z usługodawcami – w zakresie usług świadczonych na rzecz klientów indywidualnych;
Współpraca z Departamentem Sprzedaży w zakresie rozwoju produktów - opiniowanie OWU oraz procedur i umów ubezpieczycieli
Odpowiedzialność za prawidłowe działanie systemów informatycznych spółki w oparciu o najlepsze praktyki zarządzania cyklem życia aplikacji;
Właścicielstwo procesu kolejkowania prac programistycznych z uwzględnieniem wytycznych interesariuszy biznesowych;
Nadzór nad prawidłowym zarządzaniem infrastrukturą IT spółki – m.in. sieciami i urządzeniami sieciowymi, serwerami lokalnymi i chmurowymi, stronami WWW;
Merytoryczne wsparcie działów firmy w rozwoju oraz wdrażaniu narzędzi informatycznych;
Wdrażanie oraz realizacja wymagań audytowych, procedur ciągłości działania i projektów natury „compliance” holdingu Europ Assistance, aktualizacja skojarzonych narzędzi takich jak rejestr ryzyk czy portfel aplikacji;
Koordynacja i zaangażowanie w kluczowe projekty informatyczne spółki;
Koordynacja prac helpdesku wraz z zapewnieniem odpowiedniej priorytetyzacji i reakcji na krytyczne zgłoszenia;
Budowa i realizacja długoterminowej strategii IT w porozumieniu z Zarządem spółki;
Nadzór nad sprzętem informatycznym, kontrola jego eksploatacji oraz zapewnienie prawidłowej pracy; zakup sprzętu, oprogramowania i licencji zgodnie ze strategią Spółki;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (administratorzy i programiści): ustalanie priorytetów w codziennej pracy, nadzór nad kompetencjami, motywowanie, rozwój, feedback;
Świadczenie merytorycznego wsparcia w trakcie spotkań handlowych z Klientami oraz zapytań przetargowych – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych
Wdrażanie najlepszych rozwiązań i praktyk wynikających z nowoczesnych standardów pracy i strategii IT;
Tworzenie, rozliczanie i kontrola budżetu IT;
Zarządzanie dostawcami zewnętrznymi w obszarach: zarządzania siecią, aplikacji w modelu SaaS oraz rozwoju / budowania / wdrażania aplikacji biznesowych
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków
Concierge to usługa, która pomaga naszym klientom w organizacji codziennych spraw, realizacji niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy pasjonują się podróżami, wydarzeniami świata kultury, muzyki czy sportu i wykorzystują swoją wiedzę oraz doświadczenia w organizacji usług naszych Klientów
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
• Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów korzystających z usług Concierge;
• Realizacja usług dla naszych Klientów, m.in.: układanie i organizacja planów podróży, wydarzeń i uroczystości, rezerwacja biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacja stolików w restauracjach, zakup lub rezerwacja dóbr i usług luksusowych na całym świecie, krótko mówiąc - tworzenie niezapomnianych i unikalnych doświadczeń;
• Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowanie kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Aktualizacja treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługom Concierge
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków
Concierge to usługa, która pomaga naszym klientom w organizacji codziennych spraw, realizacji niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy pasjonują się podróżami, wydarzeniami świata kultury, muzyki czy sportu i wykorzystują swoją wiedzę oraz doświadczenia w organizacji usług naszych Klientów
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
• Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów korzystających z usług Concierge;
• Realizacja usług dla naszych Klientów, m.in.: układanie i organizacja planów podróży, wydarzeń i uroczystości, rezerwacja biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacja stolików w restauracjach, zakup lub rezerwacja dóbr i usług luksusowych na całym świecie, krótko mówiąc - tworzenie niezapomnianych i unikalnych doświadczeń;
• Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowanie kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Aktualizacja treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługom Concierge
Zapewnianie zgodności działania organizacji z zasadami regulacjami oraz wytycznymi działu compliance Grupy poprzez w szczególności:
- prowadzenie kontroli zgodności zgodnie z przygotowanym planem kontroli na dany rok,
- przegląd oceny ryzyka zgodnie z metodologią obowiązującą w Spółce,
- ocena ryzyk compliance,
- raportowanie wskaźników ryzyka do Grupy
Zapewnianie, pod nadzorem inspektora ochrony danych, zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami, wytycznymi organu nadzoru, wewnętrznymi politykami oraz umowami z klientami poprzez w szczególności:
- prowadzenie i aktualizację rejestru czynności przetwarzania, rejestru kategorii czynności przetwarzania oraz innych rejestrów związanych z obszarem danych osobowych,
- zarządzanie incydentami związanymi z danymi osobowymi,
Przygotowywanie raportów dotyczących realizacji sprzedaży i rentowności produktów, linii biznesowych, segmentów klientów i kanałów dystrybucji, a także opracowywanie wniosków i proponowanie rekomendacji;
Tworzenie prezentacji wyników na potrzeby Zarządu oraz Grupy;
Weryfikacja, analiza i kontrola kosztów assistance;
Przygotowywanie budżetów i prognoz, nadzór nad realizacją budżetu
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków
Concierge to usługa, która pomaga naszym klientom w organizacji codziennych spraw, realizacji niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy pasjonują się podróżami, wydarzeniami świata kultury, muzyki czy sportu i wykorzystują swoją wiedzę oraz doświadczenia w organizacji usług naszych Klientów
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
• Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów korzystających z usług Concierge;
• Realizacja usług dla naszych Klientów, m.in.: układanie i organizacja planów podróży, wydarzeń i uroczystości, rezerwacja biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacja stolików w restauracjach, zakup lub rezerwacja dóbr i usług luksusowych na całym świecie, krótko mówiąc - tworzenie niezapomnianych i unikalnych doświadczeń;
• Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowanie kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Aktualizacja treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługom Concierge
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków
Concierge to usługa, która pomaga naszym klientom w organizacji codziennych spraw, realizacji niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy pasjonują się podróżami, wydarzeniami świata kultury, muzyki czy sportu i wykorzystują swoją wiedzę oraz doświadczenia w organizacji usług naszych Klientów
Do zadań osoby na tym stanowisku należy:
• Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów korzystających z usług Concierge;
• Realizacja usług dla naszych Klientów, m.in.: układanie i organizacja planów podróży, wydarzeń i uroczystości, rezerwacja biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacja stolików w restauracjach, zakup lub rezerwacja dóbr i usług luksusowych na całym świecie, krótko mówiąc - tworzenie niezapomnianych i unikalnych doświadczeń;
• Wyszukiwanie i nawiązywanie relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowanie kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Aktualizacja treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługom Concierge
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Zespołu Auto Assistance (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości;
Koordynacja pracy biura w Lublinie (do 40 osób): nadzór nad sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
* Zapewnianie zgodności działania organizacji z zasadami regulacjami oraz wytycznymi działu compliance Grupy poprzez w szczególności:
- prowadzenie kontroli zgodności zgodnie z przygotowanym planem kontroli na dany rok,
- przegląd oceny ryzyka zgodnie z metodologią obowiązującą w Spółce,
- ocena ryzyk compliance,
- raportowanie wskaźników ryzyka do Grupy
* Zapewnianie pod nadzorem inspektora ochrony danych zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami, wytycznymi organu nadzoru, wewnętrznymi politykami oraz umowami z klientami poprzez w szczególności:
- prowadzenie i aktualizację rejestru czynności przetwarzania, rejestru kategorii czynności przetwarzania oraz innych rejestrów związanych z obszarem danych osobowych,
- zarządzanie incydentami związanymi z danymi osobowymi,
Sprzedaż programów ubezpieczeniowych assistance w kanale B2B: opieka nad istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów;
Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla kluczowych klientów: analiza potrzeb klienta, prezentacje produktów firmy, negocjacje oraz sprzedaż adekwatnych produktów/usług;
Przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji;
Nadzór nad dochodowością prowadzonych programów komercyjnych i portfela klientów;
Rozwój nowych produktów i rozwiązań dla obsługiwanych branż i klientów, tworzenie i wycena produktów ubezpieczeniowych
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Zespołu Auto Assistance (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości;
Koordynacja pracy biura w Lublinie (do 40 osób): nadzór nad sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Medyczny - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Medical & Travel zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy medycznej w Polsce lub za granicą (m.in. wizyta lekarza, hospitalizacja, transport do kraju): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Współpraca z lekarzami-konsultantami: zlecanie wydania opinii lekarskich, wyjaśnianie wątpliwości w zakresie interpretacji OWU;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Podróż - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Podróż - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Medical & Travel zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy medycznej w Polsce lub za granicą (m.in. wizyta lekarza, hospitalizacja, transport do kraju): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Współpraca z lekarzami-konsultantami: zlecanie wydania opinii lekarskich, wyjaśnianie wątpliwości w zakresie interpretacji OWU;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klientów (analiza spraw i podejmowanie decyzji o zasadności), przestrzegając wewnętrznych terminów oraz terminów ustawowych odpowiedzi na reklamację;
Zgłaszanie rekomendacji działań naprawczych po reklamacjach i egzekwowanie ich wykonania;
Rejestrowanie i rozpatrywanie odwołań Klientów od decyzji w sprawach reklamacyjnych;
Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji na użytek wewnętrzny i dla Klientów korporacyjnych;
Prowadzenie korespondencji z Klientami korporacyjnymi
Nadzór nad podległym zespołem pracowników w celu realizacji wskaźników ilościowych i jakościowych: organizacja czasu pracy, wyznaczanie celów i rozliczanie z osiągniętych rezultatów, prowadzenie spotkań indywidualnych i zebrań, dbałość o kompletność ekipy oraz odpowiedni poziom kompetencji;
Nadzór nad pracą zespołu współpracujących lekarzy: uaktualnianie zasad oceny dokumentacji dotyczącej opiniowanych przez lekarzy przypadków szkodowych i assistance; bieżący wgląd w opinie i wyjaśnianie wątpliwości w zakresie interpretacji OWU;
Nadzór nad siecią usługodawców medycznych: współtworzenie i realizacja strategii współpracy z dostawcami oraz nawiązywanie współpracy z firmami świadczącymi usługi w procesie obsługi spraw medycznych;
Współpraca z ubezpieczycielami/ klientami biznesowymi/partnerami: nawiązanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami korporacyjnymi i innymi firmami na rzecz których organizujemy usługi assistance; udział w spotkaniach i wdrażanie zleconych procedur, wyjaśnianie błędów w procesie, przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości;
Obsługa Klienta: wsparcie zespołu w sytuacji dużego natężenia pracy, w zakresie obsługi spraw związanych z hospitalizacjami i repatriacjami, weryfikacja faktur przychodzących, nadzór nad podziałem kosztów, regresami oraz windykacją należności;
Wsparcie merytoryczne zespołu w sprawach skomplikowanych, akceptacji kosztów, weryfikacji zapisów;
Współpraca z filiami Europ Assistance w ramach obsługi spraw assistance oraz tworzenia wspólnych rozwiązań obsługowych;
Zastępowanie przełożonego w przypadku jego nieobecności w zakresie dotyczącym nadzoru nad bieżącymi sprawami
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zgłoszeń dotyczących roszczeń z zakresu podróżnego i medycznego (obszar Polska i zagranica) lub zakresy domowego;
Rejestrowanie zgłoszonych roszczeń w systemie;
Terminowa obsługa zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i OWU;
Kontakt z instytucjami i firmami zewnętrznymi w sprawach związanych ze szkodami;
Pozyskiwanie i sporządzanie stosownej dokumentacji
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Podróż - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przygotowywanie cyklicznych raportów (ilościowych i jakościowych) dla różnych grup odbiorców, przy zachowaniu dbałości o poprawność danych oraz terminowość ich przekazania;
Weryfikacja poprawności i kompletności danych (wyjaśnianie niezgodności i błędów) oraz nadzór nad ich uzupełnieniem;
Optymalizacja procesów w celu zachowania wysokiej jakości danych;
Udział w spotkaniach z partnerami biznesowymi oraz pośredniczenie między klientami a obszarem operacyjnym oraz IT w celu tworzenia wymaganych nowych raportów lub modyfikacji zakresu już istniejących
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków. Concierge to ekskluzywna usługa, która pomaga w organizacji codziennych spraw i niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy interesują się wydarzeniami świata kultury, muzyki, sportu oraz podróży i dzielą się swoją wiedzą z Klientami, niejednokrotnie wyprzedzając ich potrzeby oraz oczekiwania
Specjalista ds. Obsługi Klienta VIP (Concierge) zajmuje się:
• Obsługą/telefoniczną/e-mailową/internetową Klientów korzystających z usług Concierge
• Wyszukiwaniem i nawiązywaniem relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowaniem kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Analizą potrzeb i zainteresowań klientów, wykorzystując do tego wiedzą zdobyta w czasie rozmów telefonicznych i korespondencji e-mail oraz pracy z systemem CRM;
• Podejmowaniem działań zmierzających do realizacji życzeń naszych Klientów, (m.in.: układaniem planów podróży wakacyjnych, rekreacyjnych, rodzinnych dla naszych klientów indywidualnych, rezerwacją biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacją stolików w restauracjach, organizacją dóbr i usług luksusowych na całym świecie, realizacją innych ciekawych zleceń od klientów VIP;
• Aktualizacją treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługą Concierge
Europ Assistance Polska Sp. z o.o. za pośrednictwem dedykowanej marki Europ Assistance Concierge, świadczy usługi concierge dla klientów instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Jesteśmy partnerem większości prestiżowych kart kredytowych, co czyni nas liderem polskiego rynku w obszarze usług Concierge dla Klientów banków. Concierge to ekskluzywna usługa, która pomaga w organizacji codziennych spraw i niestandardowych pomysłów, a także w spełnianiu marzeń. Nasi pracownicy interesują się wydarzeniami świata kultury, muzyki, sportu oraz podróży i dzielą się swoją wiedzą z Klientami, niejednokrotnie wyprzedzając ich potrzeby oraz oczekiwania
Specjalista ds. Obsługi Klienta VIP (Concierge) zajmuje się:
• Obsługą/telefoniczną/e-mailową/internetową Klientów korzystających z usług Concierge
• Wyszukiwaniem i nawiązywaniem relacji z podmiotami umożliwiającymi realizację spraw Klientów (w kraju i zagranicą);
• Monitorowaniem kalendarza atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, muzycznych, sportowych, motoryzacyjnych;
• Analizą potrzeb i zainteresowań klientów, wykorzystując do tego wiedzą zdobyta w czasie rozmów telefonicznych i korespondencji e-mail oraz pracy z systemem CRM;
• Podejmowaniem działań zmierzających do realizacji życzeń naszych Klientów, (m.in.: układaniem planów podróży wakacyjnych, rekreacyjnych, rodzinnych dla naszych klientów indywidualnych, rezerwacją biletów na koncerty/do teatru/wydarzenia sportowe, rezerwacją stolików w restauracjach, organizacją dóbr i usług luksusowych na całym świecie, realizacją innych ciekawych zleceń od klientów VIP;
• Aktualizacją treści na stronie internetowej dedykowanej naszym usługą Concierge
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Podróż - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Nadzór nad jakością pracy zespołu konsultantów Działu Auto (do 15 osób) zajmujących się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy związanej z awarią samochodu w Polsce lub za granicą (m.in. holowanie, samochód zastępczy, hotel, itp.): bieżące przysłuchiwanie się rozmowom, korygowanie rozmów, wspomaganie operatorów wiedzą, sprawdzanie i korygowanie zapisów w systemach;
Organizowanie bieżącej pracy konsultantów: ustalanie priorytetów na poszczególnych liniach, weryfikacja opóźnień, wsparcie w obsłudze klientów;
Rekrutacja nowych pracowników i wdrażanie ich do pracy;
Odbieranie telefonów w sytuacji dużej ilości zgłoszeń i braku możliwości obsłużenia ich przez konsultantów;
Obsługa zgłoszeń związanych z trudnymi lub skomplikowanymi sytuacjami;
Analiza reklamacji i sporządzanie odpowiedzi dla klientów;
Kontakt z ubezpieczycielami w zakresie spraw bieżących – przekazywanie spraw do akceptacji i wyjaśnianie wątpliwości
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Home, Podróż - do wyboru);
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów;
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w sytuacji awarii lub wypadków samochodowych;
Wprowadzanie danych do dedykowanego systemu informatycznego
od 23 do 23 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant ds. Obsługi Klienta - Zespół wynajmu pojazdów