Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (468)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 468 )
Główna Księgowa
Gwiaździsta 62, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 21.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Kierowanie zespołem Działu Księgowości
Nadzór i kontrola nad wszystkimi procesami w Dziale Księgowym
Nadzór nad procesem zamknięcia miesiąca, przygotowywanie sprawozdań finansowych i współpraca z audytorami
Odpowiedzialność za obszar podatkowy - prowadzenie ksiąg rachunkowych, dokumentacji, nadzór nad poprawnością rozliczeń, sporządzanie deklaracji CIT, JPK, IFT, WHT,
Zarządzanie płynnością, kontakty z bankami, w tym nadzór nad windykacją
Bieżący kontakt z instytucjami zewnętrznymi oraz sprawozdawczość statutowa (GUS, US, NBP, KRS)
Nadzór nad ubezpieczeniami
Udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów
SAP Business Technology Team Leader w zespole HXM to osoba nadzorująca pracę podległych Specjalistów oraz czynnie uczestnicząca w wybranych projektach. Raportuje bezpośrednio do SAP HXM Managera, w strukturze Zespołu Usług Stałych, Działu Realizacji Usług. Jego celem są efektywne zarządzanie pracą podległych pracowników i dbanie o ich rozwój (30% czasu pracy) oraz realizacja zadań w zespołach projektowych (70% czasu pracy). Wypełnianie powierzonych obowiązków powinno odbywać się zgodnie z wartościami firmy HICRON
Zakres obowiązków:
70% udział w projektach i 30% zarządzanie zespołem
W ramach zarządzania zespołem będziesz odpowiedzialny/a za:
Przygotowanie propozycji budżetu zespołu dla Managera (budżet osobowy, podwyżki oraz uwzględniający projekty rozwojowe zespołu), monitorowanie jego realizacji;
Raportowanie wyników oraz wskaźników biznesowych do Managera Zespołu HXM;
Wsparcie akwizycji;
Bieżąca weryfikacja HSD, przypisania projektowe, delegowanie zadań i rozliczanie pracowników z ich wykonania;
Układanie grafików, nadzorowanie poprawności raportowania czasów pracy, rozliczanie nadgodzin, planowanie i akceptowanie urlopów oraz delegacji;
Prowadzanie spotkań z pracownikami (indywidualnych i zespołowych), udzielanie informacji zwrotnych, kaskadowanie komunikatów z wyższych poziomów organizacji;
Motywowanie pracowników, budowanie zespołowości i zaangażowania, a także dbanie o ich rozwój (weryfikowanie potrzeb zespołu, wspólne opracowywanie celów rozwojowych, planowanie ścieżek kariery);
Wsparcie administracyjne (bieżące rozwiązywanie problemów pracowników, pomoc ad-hoc na miejscu w biurze np. zablokowany komputer, rozliczenie delegacji);
Udział w procesie rekrutacji i onboarding nowych pracowników;
Realizacja wsparcia dla klientów i uczestnictwo w projektach wdrożeniowych;
Monitorowanie zmian oraz nowych rozwiązań wprowadzanych przez SAP
Inne działania zlecone przez Managera lub wynikające z bieżących potrzeb innych Działów;
SAP SF Team Leader w zespole HXM to osoba nadzorująca pracę podległych Specjalistów oraz czynnie uczestnicząca w wybranych projektach. Raportuje bezpośrednio do SAP HXM Managera, w strukturze Zespołu Usług Stałych, Działu Realizacji Usług. Jego celem są efektywne zarządzanie pracą podległych pracowników i dbanie o ich rozwój (30% czasu pracy) oraz realizacja zadań w zespołach projektowych (70% czasu pracy). Wypełnianie powierzonych obowiązków powinno odbywać się zgodnie z wartościami firmy HICRON
Zakres obowiązków:
70% udział w projektach i 30% zarządzanie zespołem
W ramach zarządzania zespołem będziesz odpowiedzialny/a za:
Przygotowanie propozycji budżetu zespołu dla Managera (budżet osobowy, podwyżki oraz uwzględniający projekty rozwojowe zespołu), monitorowanie jego realizacji;
Raportowanie wyników oraz wskaźników biznesowych do Managera Zespołu HXM;
Wsparcie akwizycji;
Przypisania projektowe, delegowanie zadań i rozliczanie pracowników z ich wykonania;
Nadzorowanie poprawności raportowania czasów pracy, rozliczanie nadgodzin, planowanie i akceptowanie urlopów oraz delegacji;
Prowadzanie spotkań z pracownikami (indywidualnych i zespołowych), udzielanie informacji zwrotnych, kaskadowanie komunikatów z wyższych poziomów organizacji;
Motywowanie pracowników, budowanie zespołowości i zaangażowania, a także dbanie o ich rozwój (weryfikowanie potrzeb zespołu, wspólne opracowywanie celów rozwojowych, planowanie ścieżek kariery);
Wsparcie administracyjne (bieżące rozwiązywanie problemów pracowników, pomoc ad-hoc na miejscu w biurze np. zablokowany komputer, rozliczenie delegacji);
Udział w procesie rekrutacji i onboarding nowych pracowników;
Realizacja wsparcia SAP SF i uczestnictwo w projektach wdrożeniowych;
Monitorowanie zmian oraz nowych rozwiązań wprowadzanych przez SAP
Inne działania zlecone przez Managera lub wynikające z bieżących potrzeb innych Działów;
SAP HCM Team Leader w zespole HXM to osoba nadzorująca pracę podległych Specjalistów oraz czynnie uczestnicząca w wybranych projektach. Raportuje bezpośrednio do SAP HXM Managera, w strukturze Zespołu Usług Stałych, Działu Realizacji Usług. Jego celem są efektywne zarządzanie pracą podległych pracowników i dbanie o ich rozwój (30% czasu pracy) oraz realizacja zadań w zespołach projektowych (70% czasu pracy). Wypełnianie powierzonych obowiązków powinno odbywać się zgodnie z wartościami firmy HICRON
Zakres obowiązków:
70% udział w projektach i 30% zarządzanie zespołem
W ramach zarządzania zespołem będziesz odpowiedzialny/a za:
Przygotowanie propozycji budżetu zespołu dla Managera (budżet osobowy, podwyżki oraz uwzględniający projekty rozwojowe zespołu), monitorowanie jego realizacji;
Raportowanie wyników oraz wskaźników biznesowych do Managera Zespołu HXM;
Wsparcie akwizycji;
Przypisania projektowe, delegowanie zadań i rozliczanie pracowników z ich wykonania;
Nadzorowanie poprawności raportowania czasów pracy, rozliczanie nadgodzin, planowanie i akceptowanie urlopów oraz delegacji;
Prowadzanie spotkań z pracownikami (indywidualnych i zespołowych), udzielanie informacji zwrotnych, kaskadowanie komunikatów z wyższych poziomów organizacji;
Motywowanie pracowników, budowanie zespołowości i zaangażowania, a także dbanie o ich rozwój (weryfikowanie potrzeb zespołu, wspólne opracowywanie celów rozwojowych, planowanie ścieżek kariery);
Wsparcie administracyjne (bieżące rozwiązywanie problemów pracowników, pomoc ad-hoc na miejscu w biurze np. zablokowany komputer, rozliczenie delegacji);
Udział w procesie rekrutacji i onboarding nowych pracowników;
Realizacja wsparcia HCM i uczestnictwo w projektach wdrożeniowych;
Monitorowanie zmian oraz nowych rozwiązań wprowadzanych przez SAP
Inne działania zlecone przez Managera lub wynikające z bieżących potrzeb innych Działów;
Leading the team of over 50 SAP Developers (implemented leadership structure with Team Leaders)
Reporting Team’s KPIs to the Management Board and Partners and working to improve performance
Responsibility for planning and monitoring the team’s budget – both project and personal;
Resolving project escalation issues with all relevant stakeholders
Active participation in pre-sales processes and project valuations, support business development
Creating team strategy and long-term team goals based on sales data and flexibly adapting to changes;
Responsibility for profitability of the team
Active collaboration with other Managers and Board on strategic initiatives
Developing team members’ competencies, talent management, coaching and mentoring for team members
Oversight over continuous accreditation development of technology team members (certifications) – in line with SAP partnership, project demands and Hicron’s business strategy
Cascading communication from other organization levels and change management
Będziesz obsługiwać projekty o zasięgu krajowym i zagranicznym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za administrację pełnego cyklu projektu, od startu aż do przekazania projektu do bieżącego utrzymania. Twoje zadania będą miały charakter administracyjny – zakładanie projektu, raportowanie, prowadzenie rozliczeń, zarządzanie notatkami oraz protokołami
To rola dla Ciebie, jeśli:
- Lubisz pracę z dokumentami,
- Samoorganizacja i samodzielność to twoje mocne strony,
- Wykonujesz zadania rzetelnie i skrupulatnie,
- Komunikacja interpersonalna nie jest Ci obca,
- Lubisz pracować w angażującym środowisku pracy,
- Inicjatywa napędza Twoje działania,
- Odpowiedzialność za powierzone zadania jest ważnym elementem Twojego DNA
Będziesz obsługiwać projekty o zasięgu krajowym i zagranicznym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za administrację pełnego cyklu projektu, od startu aż do przekazania projektu do bieżącego utrzymania. Twoje zadania będą miały charakter administracyjny – zakładanie projektu, raportowanie, prowadzenie rozliczeń, zarządzanie notatkami oraz protokołami
To rola dla Ciebie, jeśli:
- Lubisz pracę z dokumentami,
- Samoorganizacja i samodzielność to twoje mocne strony,
- Wykonujesz zadania rzetelnie i skrupulatnie,
- Komunikacja interpersonalna nie jest Ci obca,
- Lubisz pracować w angażującym środowisku pracy,
- Inicjatywa napędza Twoje działania,
- Odpowiedzialność za powierzone zadania jest ważnym elementem Twojego DNA
Udział w realizacji projektów wdrożeniowych oraz rozwojowych w ramach modułu SAP EWM dla klientów polskich i zagranicznych
Opracowywanie koncepcji biznesowych rozwiązań modułowych, specyfikacji funkcjonalnych i technicznych, konfiguracja systemu SAP zgodnie z wymaganiami klienta, przygotowywanie danych podstawowych oraz przeprowadzanie testów
Aktywne wsparcie klienta w trakcie uruchamiania nowego rozwiązania
Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń z zakresu dedykowanego obszaru
Udział w rozwoju dedykowanych rozwiązań Hicron
Prowadzenie warsztatów z Klientami
Budowanie zespołu EWM i udział w budowaniu jego kompetencji
Udział w realizacji projektów wdrożeniowych dla klientów polskich i zagranicznych
Opracowywanie koncepcji rozwiązań modułowych, konfiguracja systemu SAP na podstawie koncepcji, przygotowywanie danych podstawowych oraz przeprowadzanie testów
Aktywne wsparcie klienta w trakcie uruchamiania nowego rozwiązania
Udział w realizacji projektów wdrożeniowych oraz rozwojowych w ramach modułu SAP Success Factors dla klientów polskich i zagranicznych
Opracowywanie koncepcji biznesowych rozwiązań modułowych, specyfikacji funkcjonalnych i technicznych, konfiguracja systemu SAP zgodnie z wymaganiami klienta, przygotowywanie danych podstawowych oraz przeprowadzanie testów
Aktywne wsparcie klienta w trakcie uruchamiania nowego rozwiązania
Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń z zakresu dedykowanego obszaru
Udział w realizacji projektów wdrożeniowych oraz rozwojowych w ramach modułu SAP Success Factors dla klientów polskich i zagranicznych
Opracowywanie koncepcji biznesowych rozwiązań modułowych, specyfikacji funkcjonalnych i technicznych, konfiguracja systemu SAP zgodnie z wymaganiami klienta, przygotowywanie danych podstawowych oraz przeprowadzanie testów
Aktywne wsparcie klienta w trakcie uruchamiania nowego rozwiązania
Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń z zakresu dedykowanego obszaru
Udział w projektach wdrożeniowych w Polsce i za granicą
Zbieranie i analiza wymagań biznesowych związanych z kontrolą kosztów, raportowaniem finansowym, planowaniem i innymi obszarami związanymi z Controllingiem
Opracowywanie koncepcji rozwiązań modułowych
Opracowywanie specyfikacji programistycznych
Wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań
Konfigurowanie systemu SAP CO, aby dostosować go do unikalnych potrzeb i procesów organizacji
Przygotowywanie dokumentacji technicznej i szkoleniowej dla użytkowników oraz innych członków zespołu
Udział w projektach wdrożeniowych w Polsce i za granicą
Zbieranie i analiza wymagań biznesowych związanych z kontrolą kosztów, raportowaniem finansowym, planowaniem i innymi obszarami związanymi z Controllingiem
Opracowywanie koncepcji rozwiązań modułowych
Opracowywanie specyfikacji programistycznych
Wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań
Konfigurowanie systemu SAP CO, aby dostosować go do unikalnych potrzeb i procesów organizacji
Przygotowywanie dokumentacji technicznej i szkoleniowej dla użytkowników oraz innych członków zespołu
Udział w projektach wdrożeniowych w Polsce i za granicą
Zbieranie i analiza wymagań biznesowych związanych z kontrolą kosztów, raportowaniem finansowym, planowaniem i innymi obszarami związanymi z Controllingiem
Opracowywanie koncepcji rozwiązań modułowych
Opracowywanie specyfikacji programistycznych
Wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań
Konfigurowanie systemu SAP CO, aby dostosować go do unikalnych potrzeb i procesów organizacji
Przygotowywanie dokumentacji technicznej i szkoleniowej dla użytkowników oraz innych członków zespołu
Wyszukiwanie potencjalnych klientów biznesowych dla Hicron Software House (custom software business unit) i podejmowanie wyzwań dotarcia do osób decyzyjnych na wyższych szczeblach zarządzania biznesem na określonych rynkach międzynarodowych
Pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów i przedstawienie oferty wsparcia ze strony HICRON
Rozbudowa bazy potencjalnych klientów
Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz presales Hicron – definiowanie celów działań, grupy docelowych klientów, omawianie potrzeb biznesowych klientów, raportowanie i analizowanie wyników działań
Analizowanie, optymalizowanie i raportowanie swojej pracy
Zdobywanie wiedzy na temat rozwiązań IT oferowanych przez Hicron oraz rozwój kompetencji miękkich
Praca z systemem CRM – zarządzanie bazą danych dotyczących leadów
Wyszukiwanie potencjalnych klientów biznesowych dla Hicron Software House (custom software business unit) i podejmowanie wyzwań dotarcia do osób decyzyjnych na wyższych szczeblach zarządzania biznesem na określonych rynkach międzynarodowych
Pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów i przedstawienie oferty wsparcia ze strony HICRON
Rozbudowa bazy potencjalnych klientów
Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz presales Hicron – definiowanie celów działań, grupy docelowych klientów, omawianie potrzeb biznesowych klientów, raportowanie i analizowanie wyników działań
Analizowanie, optymalizowanie i raportowanie swojej pracy
Zdobywanie wiedzy na temat rozwiązań IT oferowanych przez Hicron oraz rozwój kompetencji miękkich
Praca z systemem CRM – zarządzanie bazą danych dotyczących leadów
Wyszukiwanie potencjalnych klientów biznesowych dla Hicron Software House (custom software business unit) i podejmowanie wyzwań dotarcia do osób decyzyjnych na wyższych szczeblach zarządzania biznesem na określonych rynkach międzynarodowych
Pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów i przedstawienie oferty wsparcia ze strony HICRON
Rozbudowa bazy potencjalnych klientów
Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz presales Hicron – definiowanie celów działań, grupy docelowych klientów, omawianie potrzeb biznesowych klientów, raportowanie i analizowanie wyników działań
Analizowanie, optymalizowanie i raportowanie swojej pracy
Zdobywanie wiedzy na temat rozwiązań IT oferowanych przez Hicron oraz rozwój kompetencji miękkich
Praca z systemem CRM – zarządzanie bazą danych dotyczących leadów
Rekrutujemy osoby chętne do odbycia 3-miesięcznego stażu przygotowującego do pracy na pozycji Junior SAP Full-stack Developera w ramach Hicron Academy:
W ramach stażu masz jasno określoną ścieżkę nauki SAP’owych technologii backendowych oraz wprowadzenie do FIORI
Poznasz środowiska SAP i dedykowany do niego języka programowania ABAP i FIORI w oparciu o przygotowany przez ekspertów SAPa
Czekają na Ciebie wykłady teoretyczne oraz praca warsztatowa, pogłębisz swoją wiedzę z zakresu Solid, Clean Code, Design Patterns
Najlepszym osobom zaproponujemy współpracę po 3 miesięcznym okresie stażu
Liczba wakatów zależy od postępów na stażu oraz Waszego zaangażowania – wierzymy, że chcieć to znaczy móc. My z kolei w okresie stażu zapewnimy materiały oraz wsparcie doświadczonych mentorów
Rekrutujemy osoby chętne do odbycia 3-miesięcznego stażu przygotowującego do pracy na pozycji Junior SAP Full-stack Developera w ramach Hicron Academy:
W ramach stażu masz jasno określoną ścieżkę nauki SAP’owych technologii backendowych oraz wprowadzenie do FIORI
Poznasz środowiska SAP i dedykowany do niego języka programowania ABAP i FIORI w oparciu o przygotowany przez ekspertów SAPa
Czekają na Ciebie wykłady teoretyczne oraz praca warsztatowa, pogłębisz swoją wiedzę z zakresu Solid, Clean Code, Design Patterns
Najlepszym osobom zaproponujemy współpracę po 3 miesięcznym okresie stażu
Liczba wakatów zależy od postępów na stażu oraz Waszego zaangażowania – wierzymy, że chcieć to znaczy móc. My z kolei w okresie stażu zapewnimy materiały oraz wsparcie doświadczonych mentorów
The person in this position will be responsible for the overall legal service of Hicron Group companies, the area of compliance, and the supervision of personal data protection
Managing the legal team
Taking care of formal and legal compliance of all aspects of the business with applicable regulations
Legal advice to the management, partners, and other departments of the organization
Preparation of agreements with clients and contractors, legal analyses, and participation in commercial negotiations
Preparing and monitoring the security of legal acts and other legal documents published in the organization
Conducting and supervising court, registration, and administrative proceedings and representing the interests of the company
The person in this position will be responsible for the overall legal service of Hicron Group companies, the area of compliance, and the supervision of personal data protection
Managing the legal team
Taking care of formal and legal compliance of all aspects of the business with applicable regulations
Legal advice to the management, partners, and other departments of the organization
Preparation of agreements with clients and contractors, legal analyses, and participation in commercial negotiations
Preparing and monitoring the security of legal acts and other legal documents published in the organization
Conducting and supervising court, registration, and administrative proceedings and representing the interests of the company
The person in this position will be responsible for the overall legal service of Hicron Group companies, the area of compliance, and the supervision of personal data protection
Managing the legal team
Taking care of formal and legal compliance of all aspects of the business with applicable regulations
Legal advice to the management, partners, and other departments of the organization
Preparation of agreements with clients and contractors, legal analyses, and participation in commercial negotiations
Preparing and monitoring the security of legal acts and other legal documents published in the organization
Conducting and supervising court, registration, and administrative proceedings and representing the interests of the company
Wyszukiwanie potencjalnych klientów biznesowych i podejmowanie wyzwań dotarcia do osób decyzyjnych na wyższych szczeblach zarządzania biznesem
Pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów i przedstawienie oferty wsparcia ze strony HICRON
Rozbudowa bazy potencjalnych klientów
Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz presales Hicron – definiowanie celów działań, grupy docelowych klientów, omawianie potrzeb biznesowych klientów, raportowanie i analizowanie wyników działań
Analizowanie, optymalizowanie i raportowanie swojej pracy
Zdobywanie wiedzy na temat rozwiązań IT oferowanych przez Hicron oraz rozwój kompetencji miękkich
Praca z systemem CRM – zarządzanie bazą danych dotyczących leadów
At Hicron, we operate close to the need of our clients. We offer tailored enterprise & cloud solutions and focus on good long-term relationships. We are a partner in digital transformation from vision to implementation. Our sales team is the engine that drives our global customer reach. We are seeking a qualified sales manager who will focus on the DACH market to help keep our revenue engine running through their own skill and the leadership of a team of driven sales representatives. Our ideal sales manager has in-depth knowledge of and experience with the sales process in the IT Industry, excelling at lead generation, relationship building, and closing deals. We’re seeking a quick learner with strong negotiating skills, and someone with a track record of success who can inspire the same in others. The role demands a leader with a sharp mind and the ability to execute successful sales processes and maintain a long-lasting relationship with customers
Represent our company, with a comprehensive understanding of our offerings
Research consumer needs and identify how our solutions meet them
Manage relations with existing customers and develop prospects
Achieve company objectives through effective planning, realizing sales goals, analyzing performance data, and projecting future performance
Cooperate proactively with the team and other departments of the company
Generate leads, and build and nurture client relationships
Create and execute a strategic sales plan that expands the customer base and extends the global reach
Meet with potential clients and grow long-lasting relationships by understanding their needs
Track, analyze, and communicate key quantitative metrics and business trends as they relate to partner relationships
At Hicron, we operate close to the need of our clients. We offer tailored enterprise & cloud solutions and focus on good long-term relationships. We are a partner in digital transformation from vision to implementation. Our sales team is the engine that drives our global customer reach. We are seeking a qualified sales manager who will focus on the DACH market to help keep our revenue engine running through their own skill and the leadership of a team of driven sales representatives. Our ideal sales manager has in-depth knowledge of and experience with the sales process in the IT Industry, excelling at lead generation, relationship building, and closing deals. We’re seeking a quick learner with strong negotiating skills, and someone with a track record of success who can inspire the same in others. The role demands a leader with a sharp mind and the ability to execute successful sales processes and maintain a long-lasting relationship with customers
Represent our company, with a comprehensive understanding of our offerings
Research consumer needs and identify how our solutions meet them
Manage relations with existing customers and develop prospects
Achieve company objectives through effective planning, realizing sales goals, analyzing performance data, and projecting future performance
Cooperate proactively with the team and other departments of the company
Generate leads, and build and nurture client relationships
Create and execute a strategic sales plan that expands the customer base and extends the global reach
Meet with potential clients and grow long-lasting relationships by understanding their needs
Track, analyze, and communicate key quantitative metrics and business trends as they relate to partner relationships
At Hicron, we operate close to the need of our clients. We offer tailored enterprise & cloud solutions and focus on good long-term relationships. We are a partner in digital transformation from vision to implementation. Our sales team is the engine that drives our global customer reach. We are seeking a qualified sales manager who will focus on the DACH market to help keep our revenue engine running through their own skill and the leadership of a team of driven sales representatives. Our ideal sales manager has in-depth knowledge of and experience with the sales process in the IT Industry, excelling at lead generation, relationship building, and closing deals. We’re seeking a quick learner with strong negotiating skills, and someone with a track record of success who can inspire the same in others. The role demands a leader with a sharp mind and the ability to execute successful sales processes and maintain a long-lasting relationship with customers
Represent our company, with a comprehensive understanding of our offerings
Research consumer needs and identify how our solutions meet them
Manage relations with existing customers and develop prospects
Achieve company objectives through effective planning, realizing sales goals, analyzing performance data, and projecting future performance
Cooperate proactively with the team and other departments of the company
Generate leads, and build and nurture client relationships
Create and execute a strategic sales plan that expands the customer base and extends the global reach
Meet with potential clients and grow long-lasting relationships by understanding their needs
Track, analyze, and communicate key quantitative metrics and business trends as they relate to partner relationships
Rejestracja i monitorowanie zgłoszeń klientów oraz wewnętrznych
Opieka nad cały cyklem życia zgłoszeń
Realizacja zgłoszeń w zakresie pierwszej linii wsparcia
Tworzenie i wdrażanie procedur wewnętrznych w zakresie organizacji pracy działu
Bieżący monitoring systemów klienta i realizacja zadań związanych z obsługą klienta w różnych kanałach komunikacji ( telefon, e-mail, systemy ticketowe)
Lead cross-department collaboration to improve all areas of employer branding and internal communications
Monitor and manage HICRON’s social media and other digital media profiles, as well as write social media posts
Build up and engage with external partners on HICRON’s social media and employment channels
Manage internal communication, incl. newsletters, and internal platforms, and support other departments with internal communications
Work with senior management in their employee communication and/or local external communication; draft messages, and communications material, and advise on presentation skills
Plan and deploy company events including town halls, coffee mornings, and employee events, both internal and external
Support activities dedicated to all Hicron units, including those in foreign locations (Spain, Australia)
Lead cross-department collaboration to improve all areas of employer branding and internal communications
Monitor and manage HICRON’s social media and other digital media profiles, as well as write social media posts
Build up and engage with external partners on HICRON’s social media and employment channels
Manage internal communication, incl. newsletters, and internal platforms, and support other departments with internal communications
Work with senior management in their employee communication and/or local external communication; draft messages, and communications material, and advise on presentation skills
Plan and deploy company events including town halls, coffee mornings, and employee events, both internal and external
Support activities dedicated to all Hicron units, including those in foreign locations (Spain, Australia)
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Będziesz prowadzić projekty o zasięgu krajowym i międzynarodowym dla Naszych Klientów
Będziesz odpowiadać za pełny cykl projektu. Zaczynając od etapu przedsprzedaży, na
którym będziesz pracować nad zrozumieniem potrzeb Klienta, planowaniem i przygotowaniem projektu. Kolejno będziesz monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu, aż do jego uruchomienia i przekazania projektu do bieżącego
utrzymania
Będziesz wspierać Klientów w transformacji biznesowej oraz w procesie zmiany jako
zaufany doradca w obszarze zarządzania projektem oraz zarządzania zmianą
Twoje działania będę obejmowały wszystkie aspekty zarządzania projektami jak przygotowanie, analizę, planowanie, budowanie rozwiązania i harmonogramów, zarządzanie zasobami i zespołami, komunikację i prezentacje wyników do interesariuszy oraz raportowanie prac dla Klienta, jak i na poziomie PPM
Udział w realizacji projektów wdrożeniowych oraz rozwojowych w ramach modułu SAP CO
Przygotowanie koncepcji biznesowych, specyfikacji funkcjonalnych i technicznych, konfiguracja systemu SAP, przygotowanie danych podstawowych, przeprowadzenie testów modułowych i integracyjnych, wsparcie klienta w trakcie uruchomienia nowego rozwiązania
Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów
Udział w rozwoju dedykowanych rozwiązań Hicron w ramach SAP CO