Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wprowadzania i doskonalenie istniejących narzędzi jakościowych
Wprowadzanie nowych inicjatyw dotyczących bezpieczeństwa produktu, wspieranie realizacji założeń Dobrych Praktyk Produkcyjnych
Opracowywanie procedur/ instrukcji jakościowych
Ścisła współpraca z działem produkcji, inżynierii i kontroli jakości; udział w analizie przyczyn niezgodności, nadzór nad wdrażaniem działań naprawczych i monitorowanie ich efektywności
Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością w celu osiągnięcia założonych celów
Analiza danych związanych w produktem niezgodnym
Prowadzanie audytów wewnętrznych
Wspieranie procesu szkoleń wewnętrznych w zakresie zagadnień jakościowych
Udział w projektach optymalizacyjnych
Nadzór nad spełnianiem specyficznych wymagań obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz oczekiwań klienta w organizacji
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z ustawy o służbie BHP, organizacja i nadzór nad przebiegiem działań związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy i ochroną środowiska
Prowadzenie działań w celu poprawy świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństw pracy, wdrażanie najlepszych praktyk z obszaru BHP i Ochrony Środowiska
Budowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwo, wsparcie kierownictwa w kształtowaniu wysokich standardów w obszarze BHP,
Przeprowadzanie cyklicznych audytów bezpieczeństwa i przygotowywanie rekomendacji służących redukcji potencjalnych ryzyk
Ocena ryzyk zawodowych na poszczególnych stanowiskach pracy, prowadzenie szkoleń oraz dokumentacji z zakresu BHP i PPOŻ zgodnie z obowiązującym prawem
Przeprowadzanie postępowań powypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją z zakresu BHP
Współpraca przy analizie ryzyka i dbałość o ergonomię stanowisk pracy
Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów dotyczących BHP i OŚ
Udział w kontrolach organów zewnętrznych i audytach prowadzonych przez firmy zewnętrzne
Nadzór BHP przy realizacji projektów inwestycyjnych
Kierowanie zespołem w prawidłowej realizacji zaplanowanych zadań logistyki wewnętrznej
Zapewnienie przestrzegania na podległym obszarze zasad BHP oraz obowiązujących w firmie standardów
Optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich, materiałowych oraz powierzonego wyposażenia
Dzienne monitorowanie wskaźników KPI ustalonych dla działu
Sprawdzanie wykonanych zadań i raportowanie do Koordynatora Logistyki Wewnętrznej
Organizacja i nadzorowanie pracy na danej zmianie
Ustalanie grafików pracy i harmonogramu pracy
Ścisłe monitorowanie jakości dostaw
Zarządzanie flotą wózków
Opracowywanie i doskonalenie procedur
Szkolenia i wdrożenia pracowników
Identyfikacja i eliminacja bieżących problemów w dziale logistyki wewnętrznej
Motywowanie zespołu, dbanie o przyjazną atmosferę oraz bezpieczne środowisko pracy
Wiodący udział w definiowaniu projektów usprawniających i regulujących procesy w dziale, jak również współudział w projektach doskonalących w pozostałych obszarach firmy
utrzymanie czystości w obszarze magazynów
Bieżąca współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości procesu produkcyjnego
Dbałość zachowanie ciągłości przepływu dokumentacji magazynowej wewnątrz działu i firmy
Weryfikacja zgodności stanów magazynowych w ujęciu dziennym, tygodniowym i miesięcznym
Planowanie i koordynacja cyklicznej inwentaryzacji wraz z rozliczeniem wyniku
Kontrola kosztów działu w ujęciu dziennym, tygodniowym i miesięcznym
Obsługa zamówień produkcyjnych oraz zapewnienie terminowości dostaw komponentów na obszar produkcyjny
Kontrola dostaw przyjętych do systemu SAP, bieżące monitorowanie i wyjaśnianie niezgodności w dostawach, obsługa reklamacji do dostawców pod kątem ilościowym
Rzetelne tworzenie dokumentacji magazynowej
Planowanie i organizacja procesów magazynowych w firmie zgodnie z obowiązującymi wymogami oraz certyfikatami
Dbałość o utrzymanie stabilnych relacji z podwykonawcami w logistyki
Zapewnienie przestrzegania zasad BHP i wymagań certyfikatów (audytów) w realizacji transportu
Optymalizacja procesów transportowych i magazynowych
Realizacja wyznaczonych celów oraz praca w oparciu o wyznaczone KPI
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu
Samodyscyplina i terminowość wykonywania powierzonych zadań
Rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałymi podczas transportu
Obsługa systemu SAP i platform logistycznych
Tworzenie raportów oraz prowadzenie rozliczeń zgodnie z założeniami budżetowymi
Prowadzenie harmonogramu załadunków oraz rozładunków w obszarze magazynu
Terminowe kompletowanie dokumentów oraz wykonywanie ruchów w systemie SAP, bieżąca kontrola i doskonalenie procesu
Kierowanie zespołem w prawidłowej realizacji zaplanowanych zadań logistyki wewnętrznej
Zapewnienie przestrzegania na podległym obszarze zasad BHP oraz obowiązujących w firmie standardów
Optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich, materiałowych oraz powierzonego wyposażenia
Dzienne monitorowanie wskaźników KPI ustalonych dla działu
Sprawdzanie wykonanych zadań i raportowanie do Koordynatora Logistyki Wewnętrznej
Organizacja i nadzorowanie pracy na danej zmianie
Ustalanie grafików pracy i harmonogramu pracy
Ścisłe monitorowanie jakości dostaw
Zarządzanie flotą wózków
Opracowywanie i doskonalenie procedur
Szkolenia i wdrożenia pracowników
Identyfikacja i eliminacja bieżących problemów w dziale logistyki wewnętrznej
Motywowanie zespołu, dbanie o przyjazną atmosferę oraz bezpieczne środowisko pracy
Wiodący udział w definiowaniu projektów usprawniających i regulujących procesy w dziale, jak również współudział w projektach doskonalących w pozostałych obszarach firmy
utrzymanie czystości w obszarze magazynów
Bieżąca współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości procesu produkcyjnego
Regular existing Customer Base management with large SKU’s portfolio, including negotiations
Focus on growth with new volumes/categories
Opening of new customer accounts in the German market
Analyze quantitative/qualitative information of the market as well as the sales data
Preparation and visits to clients (or potential ones), analyzing their current situation (sales, profit, accounts, etc.) and commercial possibilities (product development/ modification, new projects, etc.)
Evaluation and prospection of new clients and/or extension of the business (introduction of new categories), in compliance with the defined strategy
Preparation and presentation of commercial proposals
Design and implementation of customer promotions and analysis of its impact on sales
Collaboration in the budget formulation regarding its scope of action (price, volume, fixed agreements annually, etc.)
Submission of periodic sales reports and its comparison with the budget
Przygotowanie wdrożenia produktów do skali produkcyjnej – ocena możliwości produkcyjnych we współpracy z Działem Operacyjnym, określanie parametrów procesu i produktów na podstawie badań laboratoryjnych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji
Nadzorowanie procesów wdrażania receptur z skali laboratoryjnej do produkcyjnej - wyciąganie wniosków, przedstawianie działań korygujących, przeprowadzanie partii pilotażowych
Udział w procesie optymalizacji procesu i produktu – współpraca z Działem Operacyjnym
Stałe monitorowanie procesów produkcyjnych, przeprowadzanie działań korygujących i zapobiegawczych. Przeprowadzanie analizy statystycznej dotyczącej procesów produkcyjnych
Zapobieganie niezgodnościom na skalę produkcyjną poprzez podejmowanie działań naprawczych we współpracy z Działem Jakości i Działem Operacyjnym
Udział w procesie projektowania instalacji i procesów produkcyjnych
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z ustawy o służbie BHP, organizacja i nadzór nad przebiegiem działań związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy i ochroną środowiska
Prowadzenie działań w celu poprawy świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństw pracy, wdrażanie najlepszych praktyk z obszaru BHP i Ochrony Środowiska
Budowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwo, wsparcie kierownictwa w kształtowaniu wysokich standardów w obszarze BHP,
Przeprowadzanie cyklicznych audytów bezpieczeństwa i przygotowywanie rekomendacji służących redukcji potencjalnych ryzyk
Ocena ryzyk zawodowych na poszczególnych stanowiskach pracy, prowadzenie szkoleń oraz dokumentacji z zakresu BHP i PPOŻ zgodnie z obowiązującym prawem
Przeprowadzanie postępowań powypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją z zakresu BHP
Współpraca przy analizie ryzyka i dbałość o ergonomię stanowisk pracy
Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów dotyczących BHP i OŚ
Udział w kontrolach organów zewnętrznych i audytach prowadzonych przez firmy zewnętrzne
Nadzór BHP przy realizacji projektów inwestycyjnych
Kierowanie zespołem w prawidłowej realizacji zaplanowanych zadań logistyki wewnętrznej
Zapewnienie przestrzegania na podległym obszarze zasad BHP oraz obowiązujących w firmie standardów
Optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich, materiałowych oraz powierzonego wyposażenia
Dzienne monitorowanie wskaźników KPI ustalonych dla działu
Sprawdzanie wykonanych zadań i raportowanie do Koordynatora Logistyki Wewnętrznej
Organizacja i nadzorowanie pracy na danej zmianie
Ustalanie grafików pracy i harmonogramu pracy
Ścisłe monitorowanie jakości dostaw
Zarządzanie flotą wózków
Opracowywanie i doskonalenie procedur
Szkolenia i wdrożenia pracowników
Identyfikacja i eliminacja bieżących problemów w dziale logistyki wewnętrznej
Motywowanie zespołu, dbanie o przyjazną atmosferę oraz bezpieczne środowisko pracy
Wiodący udział w definiowaniu projektów usprawniających i regulujących procesy w dziale, jak również współudział w projektach doskonalących w pozostałych obszarach firmy
utrzymanie czystości w obszarze magazynów
Bieżąca współpraca z innymi działami w celu zapewnienia ciągłości procesu produkcyjnego
Dbałość zachowanie ciągłości przepływu dokumentacji magazynowej wewnątrz działu i firmy
Weryfikacja zgodności stanów magazynowych w ujęciu dziennym, tygodniowym i miesięcznym
Planowanie i koordynacja cyklicznej inwentaryzacji wraz z rozliczeniem wyniku
Kontrola kosztów działu w ujęciu dziennym, tygodniowym i miesięcznym
Obsługa zamówień produkcyjnych oraz zapewnienie terminowości dostaw komponentów na obszar produkcyjny
Kontrola dostaw przyjętych do systemu SAP, bieżące monitorowanie i wyjaśnianie niezgodności w dostawach, obsługa reklamacji do dostawców pod kątem ilościowym
Rzetelne tworzenie dokumentacji magazynowej
Planowanie i organizacja procesów magazynowych w firmie zgodnie z obowiązującymi wymogami oraz certyfikatami
Dbałość o utrzymanie stabilnych relacji z podwykonawcami w logistyki
Zapewnienie przestrzegania zasad BHP i wymagań certyfikatów (audytów) w realizacji transportu
Optymalizacja procesów transportowych i magazynowych
Realizacja wyznaczonych celów oraz praca w oparciu o wyznaczone KPI
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu
Samodyscyplina i terminowość wykonywania powierzonych zadań
Rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałymi podczas transportu
Obsługa systemu SAP i platform logistycznych
Tworzenie raportów oraz prowadzenie rozliczeń zgodnie z założeniami budżetowymi
Prowadzenie harmonogramu załadunków oraz rozładunków w obszarze magazynu
Terminowe kompletowanie dokumentów oraz wykonywanie ruchów w systemie SAP, bieżąca kontrola i doskonalenie procesu
Regular existing Customer Base management with large SKU’s portfolio, including negotiations
Focus on growth with new volumes/categories
Opening of new customer accounts in the German market
Analyze quantitative/qualitative information of the market as well as the sales data
Preparation and visits to clients (or potential ones), analyzing their current situation (sales, profit, accounts, etc.) and commercial possibilities (product development/ modification, new projects, etc.)
Evaluation and prospection of new clients and/or extension of the business (introduction of new categories), in compliance with the defined strategy
Preparation and presentation of commercial proposals
Design and implementation of customer promotions and analysis of its impact on sales
Collaboration in the budget formulation regarding its scope of action (price, volume, fixed agreements annually, etc.)
Submission of periodic sales reports and its comparison with the budget
Specjalista ds. Badań i Rozwoju Formulacji Chemii Gospodarczej (R&D)
Innowacyjna 10, Wróblowice (pow. średzki)
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwój portfolio produktowego Spółki w segmencie Home Care i Laundry na rynki zagraniczne
Stałe monitorowanie rynku surowców i produktów
Stałe monitorowanie wymagań rynków zagranicznych w zakresie produktów Home Care i Laundry
Udział w projektach jako członek zespołu projektowego – opracowywanie receptur produktowych
Wsparcie w aktualizowaniu i gromadzeniu danych niezbędnych do wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w odniesieniu do dalszego użytkownika substancji chemicznych
Współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży w tworzeniu koncepcji marketingowych produktów chemii gospodarczej
Współpraca z Działem Zakupów w w celu tworzenia i nadzorowania łańcucha dostaw
Kontakt z klientami Spółki w obszarze badawczo – rozwojowym
Opracowywanie i wdrażanie metod analitycznych niezbędnych w realizacji zadań
Współudział we wdrożeniu produktu w skali produkcyjnej (współpraca z Technologiem i Działem Produkcji)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z ustawy o służbie BHP, organizacja i nadzór nad przebiegiem działań związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy i ochroną środowiska
Prowadzenie działań w celu poprawy świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństw pracy, wdrażanie najlepszych praktyk z obszaru BHP i Ochrony Środowiska
Budowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwo, wsparcie kierownictwa w kształtowaniu wysokich standardów w obszarze BHP,
Przeprowadzanie cyklicznych audytów bezpieczeństwa i przygotowywanie rekomendacji służących redukcji potencjalnych ryzyk
Ocena ryzyk zawodowych na poszczególnych stanowiskach pracy, prowadzenie szkoleń oraz dokumentacji z zakresu BHP i PPOŻ zgodnie z obowiązującym prawem
Przeprowadzanie postępowań powypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją z zakresu BHP
Współpraca przy analizie ryzyka i dbałość o ergonomię stanowisk pracy
Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów dotyczących BHP i OŚ
Udział w kontrolach organów zewnętrznych i audytach prowadzonych przez firmy zewnętrzne
Nadzór BHP przy realizacji projektów inwestycyjnych
Regular existing Customer Base management with large SKU’s portfolio, including negotiations
Focus on growth with new volumes/categories
Opening of new customer accounts in the German market
Analyze quantitative/qualitative information of the market as well as the sales data
Preparation and visits to clients (or potential ones), analyzing their current situation (sales, profit, accounts, etc.) and commercial possibilities (product development/ modification, new projects, etc.)
Evaluation and prospection of new clients and/or extension of the business (introduction of new categories), in compliance with the defined strategy
Preparation and presentation of commercial proposals
Design and implementation of customer promotions and analysis of its impact on sales
Collaboration in the budget formulation regarding its scope of action (price, volume, fixed agreements annually, etc.)
Submission of periodic sales reports and its comparison with the budget
Analizowanie procesów oraz wprowadzanie działań usprawniających (ciągłe doskonalenie, rozwój obowiązujących standardów, optymalizację kosztów oraz realizację założonych celów – KPI)
Definiowanie i optymalizowanie kluczowych parametrów procesów produkcyjnych (m.in. standardowych czasów operacji, Określanie zasobów oraz poziomu zużycia surowców)
przygotowanie kart charakterystyki mieszanin niebezpiecznych w oparciu o CLP
projektowanie badań
kontakt z zewnętrznymi instytucjami ( Państwowa Inspekcja Sanitarna, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji )
przeprowadzanie analizy ryzyka pod kątem klasyfikacji i składu wdrażanych produktów
bieżące monitorowanie aktów prawnych dotyczących kontroli i zarządzania preparatami chemicznymi - środków higieny osobistej i kosmetyków
współpracowanie z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy
reprezentowanie firmy oraz aktywne uczestniczenie w audytach
przygotowywanie raportów, zestawień oraz kalkulacji na potrzeby zespołu/ organizacji
Definiowanie oraz wdrażanie strategii zakupów Indirect oraz niezbędnych procedur
Obsługa zakupów Indirect
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej procesów zakupowych
Budowanie relacji biznesowych z dostawcami oraz kooperantami
Negocjowanie cen i warunków realizacji umów z dostawcami
Opiniowanie umów oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
Przygotowywanie zamówień oraz nadzór i koordynacja logistyki dostaw
Ocena dostawców od strony wykonawstwa
Monitorowanie cen produktów i usług oraz analiza rynku
Identyfikowanie i realizacja projektów oszczędnościowych
Proponowanie rozwiązań w kierunku optymalizacji kosztu zakupów
Poszukiwanie alternatywnych źródeł zakupów
Przygotowywanie raportów i analiz
Współpraca z innymi działami celem identyfikacji potrzeb Indirect, priorytetyzowania obszarów negocjacji (Produkcja, Engineering, Nowe uruchomienia, UR)
Przygotowanie wdrożenia produktów do skali produkcyjnej – ocena możliwości produkcyjnych we współpracy z Działem Operacyjnym, określanie parametrów procesu i produktów na podstawie badań laboratoryjnych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji
Nadzorowanie procesów wdrażania receptur z skali laboratoryjnej do produkcyjnej - wyciąganie wniosków, przedstawianie działań korygujących, przeprowadzanie partii pilotażowych
koordynowanie zespołem technologów
Udział w procesie optymalizacji procesu i produktu – współpraca z Działem Operacyjnym
Stałe monitorowanie procesów produkcyjnych, przeprowadzanie działań korygujących i zapobiegawczych. Przeprowadzanie analizy statystycznej dotyczącej procesów produkcyjnych
Zapobieganie niezgodnościom na skalę produkcyjną poprzez podejmowanie działań naprawczych we współpracy z Działem Jakości i Działem Operacyjnym
Udział w procesie projektowania instalacji i procesów produkcyjnych
Analizowanie procesów oraz wprowadzanie działań usprawniających (ciągłe doskonalenie, rozwój obowiązujących standardów, optymalizację kosztów oraz realizację założonych celów – KPI)
Definiowanie i optymalizowanie kluczowych parametrów procesów produkcyjnych (m.in. standardowych czasów operacji, Określanie zasobów oraz poziomu zużycia surowców)
Managing the User Workplace operating the applications under the Digital workplace (mail, collaboration, communication etc.) as well as the user devices and other equipment following the global procedures
Managing the local Infrastructure & Communications equipment and solutions located in Poland following the global procedures
Supervising and coordinating the user support process, planning the tasks to be executed to solve system incidents and look for alternatives in Poland
Providing improvement solutions, generating the documentation derived from the procedures under their area of responsibility
Scheduling, distributing and coordinating the work to be carried out in Poland and supervise the execution of the tasks in order to guarantee the achievement of the established objectives
Project Leader for both global IT Projects and specific IT/OT projects locally
przygotowanie kart charakterystyki mieszanin niebezpiecznych w oparciu o CLP
projektowanie badań
kontakt z zewnętrznymi instytucjami ( Państwowa Inspekcja Sanitarna, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji )
przeprowadzanie analizy ryzyka pod kątem klasyfikacji i składu wdrażanych produktów
bieżące monitorowanie aktów prawnych dotyczących kontroli i zarządzania preparatami chemicznymi - środków higieny osobistej i kosmetyków
współpracowanie z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy
reprezentowanie firmy oraz aktywne uczestniczenie w audytach
przygotowywanie raportów, zestawień oraz kalkulacji na potrzeby zespołu/ organizacji
Analizowanie procesów oraz wprowadzanie działań usprawniających (ciągłe doskonalenie, rozwój obowiązujących standardów, optymalizację kosztów oraz realizację założonych celów – KPI)
Definiowanie i optymalizowanie kluczowych parametrów procesów produkcyjnych (m.in. standardowych czasów operacji, Określanie zasobów oraz poziomu zużycia surowców)
Managing the User Workplace operating the applications under the Digital workplace (mail, collaboration, communication etc.) as well as the user devices and other equipment following the global procedures
Managing the local Infrastructure & Communications equipment and solutions located in Poland following the global procedures
Supervising and coordinating the user support process, planning the tasks to be executed to solve system incidents and look for alternatives in Poland
Providing improvement solutions, generating the documentation derived from the procedures under their area of responsibility
Scheduling, distributing and coordinating the work to be carried out in Poland and supervise the execution of the tasks in order to guarantee the achievement of the established objectives
Project Leader for both global IT Projects and specific IT/OT projects locally
przygotowanie kart charakterystyki mieszanin niebezpiecznych w oparciu o CLP
projektowanie badań
kontakt z zewnętrznymi instytucjami ( Państwowa Inspekcja Sanitarna, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji )
przeprowadzanie analizy ryzyka pod kątem klasyfikacji i składu wdrażanych produktów
bieżące monitorowanie aktów prawnych dotyczących kontroli i zarządzania preparatami chemicznymi - środków higieny osobistej i kosmetyków
współpracowanie z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy
reprezentowanie firmy oraz aktywne uczestniczenie w audytach
przygotowywanie raportów, zestawień oraz kalkulacji na potrzeby zespołu/ organizacji
Specjalista ds. Badań i Rozwoju Formulacji (R&D) / R&D Formulation Specialist
Innowacyjna 6, Wróblowice (pow. średzki)
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwój portfolio produktowego Spółki w segmencie chemii gospodarczej
Praca nad innowacyjnymi rozwiązanymi w zakresie kategorii produktów chemii gospodarczej
Badanie i interpretacja parametrów fizykochemicznych produktów chemii gospodarczej
Stałe monitorowanie rynku surowców i produktów
Udział w projektach jako członek zespołu projektowego – wykonywanie prób koniecznych do opracowania receptur produktowych
Wsparcie w aktualizowaniu i gromadzeniu danych niezbędnych do wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w odniesieniu do dalszego użytkownika substancji chemicznych
Współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży w tworzeniu koncepcji marketingowych produktów kosmetycznych i chemii gospodarczej
Kontakt z klientami Spółki w obszarze badawczo – rozwojowym
Opracowywanie i wdrażanie metod analitycznych niezbędnych w realizacji zadań
Planowanie, koordynowanie i kontrola prawidłowego przepływu wyrobów gotowych na wyjściu z fabryki, czyli bezpośrednich wysyłek do Klienta dla przypisanych klientów
Dbałość zachowanie ciągłości przepływu informacji wewnątrz działu
Kontrola kosztów zlecanych transportów w ujęciu dzienny, tygodniowym i miesięcznym
Kontrola i organizacja zwrotów wraz z przepływem informacji
Rzetelne tworzenie dokumentacji transportowej
Monitorowanie realizacji transportu wraz z firmami transportowymi
Dbałość o utrzymanie stabilnych relacji z podwykonawcami w zakresie transportu i innych procesów
Zapewnienie przestrzegania zasad BHP i wymagań certyfikatów (audytów) w realizacji transportu
Optymalizacja procesów transportowych i magazynowych
Realizacja wyznaczonych celów oraz praca w oparciu o wyznaczone KPI
Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu
Samodyscyplina i terminowość wykonywania powierzonych zadań
Rozpatrywanie reklamacji związanych z brakami i uszkodzeniami towarów powstałymi podczas transportu
Zapewnienie dostaw do klientów na czas, zgodnie z awizacją i zamówieniem
Przygotowanie kart charakterystyki mieszanin niebezpiecznych w oparciu o CLP
Przeprowadzanie analizy ryzyka pod kątem klasyfikacji i składu wdrażanych produktów
Kontakt z firmami i laboratoriami zewnętrznymi celem zlecania badań produktów
Wsparcie w kontakcie z Instytucjami (Państwowa Inspekcja Sanitarna, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji)
Bieżące monitorowanie aktów prawnych dotyczących kontroli i zarządzania preparatami chemicznymi
Przygotowywanie raportów, zestawień oraz kalkulacji na potrzeby zespołu/ organizacji
Specjalista ds. Badań i Rozwoju Formulacji (R&D) / R&D Formulation Specialist
Innowacyjna 6, Wróblowice (pow. średzki)
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozwój portfolio produktowego Spółki w segmencie chemii gospodarczej
Praca nad innowacyjnymi rozwiązanymi w zakresie kategorii produktów chemii gospodarczej
Badanie i interpretacja parametrów fizykochemicznych produktów chemii gospodarczej
Stałe monitorowanie rynku surowców i produktów
Udział w projektach jako członek zespołu projektowego – wykonywanie prób koniecznych do opracowania receptur produktowych
Wsparcie w aktualizowaniu i gromadzeniu danych niezbędnych do wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w odniesieniu do dalszego użytkownika substancji chemicznych
Współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży w tworzeniu koncepcji marketingowych produktów kosmetycznych i chemii gospodarczej
Kontakt z klientami Spółki w obszarze badawczo – rozwojowym
Opracowywanie i wdrażanie metod analitycznych niezbędnych w realizacji zadań