Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1 )
Recepcjonistka medyczna
Racławicka 146, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jeśli:
Rozmawiając z ludźmi czujesz się jak przysłowiowa „ryba w wodzie” a dobre słowo od profesjonalnie obsłużonego klienta daje Ci satysfakcję
Jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek
Wielozadaniowość to twoje drugie imię, potrafisz sprawnie wystawić fakturę, załagodzić sytuację jeśli zniecierpliwiony klient musi poczekać 20 min. dłużej na swoją kolej i w międzyczasie odebrać telefon i doradzić zmartwionemu klientowi, który specjalista z naszych szeregów zaopiekuję się nim najlepiej
Masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz co zrobić żeby proces działał lepiej i sprawniej i chętnie się tym dzielisz
Lubisz być odpowiedzialnym za swój kawałek ogródka, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień
Masz świadomość, że jesteś wizytówką firmy i jesteś osobą współodpowiedzialną za jej jakość i renomę
Lubisz ludzi
„Nicnierobienie” nie leży w Twojej naturze
To być może jesteś tą osobą której szukamy!
Szukamy bowiem pasjonatki do koordynacji pracy recepcyjnej w naszej przychodni, która w całości zajęłaby się tym tematem w naszej firmie
Czym będziesz się zajmować jeśli do nas dołączysz?
Centrum Diagnostyki Sportowej SPORTSLAB to placówka, która z jednej strony pomaga ludziom uporać się z bólem czy niepokojącymi objawami zdrowotnymi, z drugiej zaś dopinguje zdrowych zawodników do szybszego osiągania swoich celów sportowych. Naszym wyzwaniem jest profesjonalna obsługa ludzi, którzy szukają pomocy w naszej placówce, w taki sposób, by czuli się odpowiednio „zaopiekowani”. Stanowisko recepcjonistki stanowi istne ‘centrum dowodzenia’ takiego procesu
W praktyce Twoje obowiązki to:
Obsługa pacjentów w sposób bezpośredni oraz telefonicznie (umawianie pacjentów na wizyty, sugerowanie odpowiedniego proces leczenia, potwierdzanie obecności pacjenta na wizycie)
Pobieranie płatności za wykonane w placówce usługi i wystawianie paragonów lub faktur
Dbanie o odpowiednią dokumentację odbytych wizyt w systemie, na którym pracujemy
Przygotowywanie stanowisk pracy specjalistom, zanim rozpoczną pracę w danym dniu (dbanie o papier w drukarce, włączanie odpowiednich sprzętów, sprawdzanie czy wszystkie niezbędne elementy są na swoim miejscu)
Dbanie o ogólny wizerunek placówki (np. jeśli w toalecie skończy się papier toaletowy, wymienisz go na nowy 😊)
Na bieżąco koordynowanie grafiku lekarzy, eliminowanie potencjalnych ‘konfliktów’ w kalendarzu
Odpowiednie koordynowanie procesu od przyjścia pacjenta do placówki do ustalenia dalszego procesu leczenia
Udzielanie pacjentom informacji o usługach medycznych wykonywanych w naszej placówce
Dla bardziej ambitnych:
czynne uczestnictwo w większych projektach mających na celu pozyskanie i obsługę większych grup pacjentów (koordynacja pracy przy obsłudze pacjentów dla badań naukowych, szukanie zainteresowanych współpracą grup sportowych i ich obsługa)
bardzo dużo przestrzeni na własne pomysły, jak jeszcze lepiej wykorzystać wspólne działania dla rozwoju naszej firmy, których to pomysłów z chęcią wysłuchamy i pomożemy je wdrożyć w życie