Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (3 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 3 )
Obowiązki:
Managing all of the office payments, basic HR issues and accounting;
Preparing monthly cash flow reports;
Organizing and maintaining paper and electronic files of various kinds of documents;
Providing support to the team, including managing its Google calendar, scheduling and prioritizing appointments;
Managing additional projects and operational needs as assigned by the director;
Updating and editing various kinds of databases and reporting systems;
Cooperating with other AJC offices in Europe and the U.S., as well as external companies/service providers;
Taking notes at meetings, drafting letters, reports and other documents;
Managing business trips;
Taking care of the day-to-day office functioning, including the technical and visual aspect of it;
Answering phone calls and greeting guests;
Taking care of office supplies
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Office Assistant
Warszawa
Wygasła: 14.09.2016
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne