Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I KONTROLI ZARZĄDCZEJ
Lublin
Wygasła: 18.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
-organizacja i prowadzenie obsługi biurowej i administracyjnej działalności merytorycznej (odbieranie telefonów
przyjmowanie rezerwacji na spektakle
prowadzenie list spektaklowych
obsługa korespondencji
itp.)
-obsługa działań inwestycyjnych i zakupów OPT we współpracy z Działem Obsługi
wykonywanie zadań związanych z obronnością
-prowadzenie postępowań dotyczących udzielania zamówień publicznych zwolnionych z ustawy PZP i współpraca przy prowadzeniu postępowań podlegających ustawie
-wykonywanie zadań związanych z organizacją kontroli zarządczej
-wykonywanie zadań związanych z ochroną zabytków nieruchomych i ruchomych znajdujących się we władaniu Ośrodka
-inne zadania związane obsługą biura zlecone przez dyrektora Ośrodka
- porządkowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej
- tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych
- bieżący kontakt i współpraca z Archiwami Państwowymi
- nadzór nad tworzeniem dokumentacji w komórkach organizacyjnych OPT Gardzienice pod kątem zgodności z instrukcją kancelaryjną
przepisami prawa dotyczącymi tworzenia i przechowywania dokumentacji oraz wymaganiami Archiwum Państwowego
- pomoc w bieżącej obsłudze biura OPT Gardzienice (przyjmowanie rezerwacji na spektakle
obsługa korespondencji
itp.)
- wspieranie realizacji projektów artystycznych
w szczególności związanych z historią OPT Gardzienice
- współpraca z administratorem strony internetowej www.gardzienice.org
- inne zadania związane z prowadzeniem archiwum zakładowego i obsługą biura zlecone przez dyrektora Ośrodka lub zastępcę dyrektora ds. administracyjnych
- porządkowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej
- tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych
- bieżący kontakt i współpraca z Archiwami Państwowymi
- nadzór nad tworzeniem dokumentacji w komórkach organizacyjnych OPT Gardzienice pod kątem zgodności z instrukcją kancelaryjną
przepisami prawa dotyczącymi tworzenia i przechowywania dokumentacji oraz wymaganiami Archiwum Państwowego
- pomoc w bieżącej obsłudze biura OPT Gardzienice (przyjmowanie rezerwacji na spektakle
obsługa korespondencji
itp.)
- wspieranie realizacji projektów artystycznych
w szczególności związanych z historią OPT Gardzienice
- współpraca z administratorem strony internetowej www.gardzienice.org
- inne zadania związane z prowadzeniem archiwum zakładowego i obsługą biura zlecone przez dyrektora Ośrodka lub zastępcę dyrektora ds. administracyjnych