Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wstępna weryfikacja i archiwizacja wszystkich umów trafiających do akceptacji Dyrektora Finansowego, w szczególności umów dotyczących współpracy z: Partnerami Biznesowymi, autoryzowanymi punktami serwisowymi i innymi umowami od wszystkich dostawców SGRPL
Wsparcie we wdrażaniu oraz aktualizacji procedur i regulaminów firmowych
Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów (umów, faktur, itd.)
Przygotowanie materiałów (raportów, prezentacji, zestawień, analiz, podsumowań) na bieżące potrzeby Dyrektora Finansowo-Administracyjnego
Przygotowywanie umów i innych formalnych dokumentów dotyczących współpracy z partnerami biznesowymi
Codzienna współpraca ze wszystkimi działami firmy i klientami zewnętrznymi (w tym partnerami biznesowymi), przygotowywanie pism i komunikacji
Tłumaczenie dokumentów (z j. polskiego na j. angielski, z j. angielskiego na j. polski)
Zarządzanie flotą samochodową w firmie
Zarządzanie biurem (współpraca z zarządcą budynku, serwisem sprzątającym, serwisem technicznym, itp.), koordynacja remontów w przestrzeni biurowej w razie potrzeby
Wspieranie projektów, działań i wydarzeń w razie potrzeby (w tym przeprowadzka i remont biura w 2024 roku)
Zapewnienie poziomu obsługi na najwyższym poziomie
Bycie ambasadorem luksusowej marki oraz budowanie długofalowych relacji z klientami, którzy cenią sobie partnerstwo oraz indywidualne nastawienie w rozmowie
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz działania wspierające sprzedaż
Okazywanie postawy pełnej entuzjazmu i zaangażowania
Wstępna weryfikacja i archiwizacja wszystkich umów trafiających do akceptacji Dyrektora Finansowego, w szczególności umów dotyczących współpracy z: Partnerami Biznesowymi, autoryzowanymi punktami serwisowymi i innymi umowami od wszystkich dostawców SGRPL
Wsparcie we wdrażaniu oraz aktualizacji procedur i regulaminów firmowych
Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów (umów, faktur, itd.)
Przygotowanie materiałów (raportów, prezentacji, zestawień, analiz, podsumowań) na bieżące potrzeby Dyrektora Finansowo-Administracyjnego
Przygotowywanie umów i innych formalnych dokumentów dotyczących współpracy z partnerami biznesowymi
Codzienna współpraca ze wszystkimi działami firmy i klientami zewnętrznymi (w tym partnerami biznesowymi), przygotowywanie pism i komunikacji
Tłumaczenie dokumentów (z j. polskiego na j. angielski, z j. angielskiego na j. polski)
Zarządzanie flotą samochodową w firmie
Zarządzanie biurem (współpraca z zarządcą budynku, serwisem sprzątającym, serwisem technicznym, itp.), koordynacja remontów w przestrzeni biurowej w razie potrzeby
Wspieranie projektów, działań i wydarzeń w razie potrzeby (w tym przeprowadzka i remont biura w 2024 roku)
Preparation of presentations, reports, and marketing statements (e.g. Clippings, Event reports etc.)
Assist in creating and managing marketing materials, such as brochures, presentations, and promotional content
Assist in monitoring and analysing the performance of marketing campaigns and initiatives
Support the department in ongoing marketing and event projects, creating new brand communications and marketing materials, performing administrative and office tasks
Assist in the implementation of trade marketing activities in selected sales channels - implementation, monitoring
Supporting market monitoring activities in terms of customer needs and competitive activities
Contacting and supporting our POS in the ongoing provision of relevant marketing materials
Zapewnienie poziomu obsługi na najwyższym poziomie
Bycie ambasadorem luksusowej marki oraz budowanie długofalowych relacji z klientami, którzy cenią sobie partnerstwo oraz indywidualne nastawienie w rozmowie
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz działania wspierające sprzedaż
Okazywanie postawy pełnej entuzjazmu i zaangażowania
Preparation of presentations, reports, and marketing statements (e.g. Clippings, Event reports etc.)
Assist in creating and managing marketing materials, such as brochures, presentations, and promotional content
Assist in monitoring and analysing the performance of marketing campaigns and initiatives
Cooperation in organizing events
Support the department in ongoing marketing and event projects, creating new brand communications and marketing materials, performing administrative and office tasks
Assist in the implementation of trade marketing activities in selected sales channels - implementation, monitoring
Supporting market monitoring activities in terms of customer needs and competitive activities
Contacting and supporting our POS in the ongoing provision of relevant marketing materials
Sprawne prowadzenie codziennych czynności związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą produktów marki Rado w Polsce
Wsparcie Brand Managera oraz Account Managera w bieżących projektach
Bezpośredni kontakt z klientami w kwestii zamówień, dostępności, informacji o produkcie, części zamiennych, statusu zgłoszeń serwisowych, jak również komunikacja nt. nowych produktów i aktywności marki
Odpowiedzialność za funkcjonowanie programów motywacyjnych, zarządzanie materiałami POS
Wsparcie w organizacji szkoleń oraz odpowiedzialność za rozwój platformy e-learningowej
Odpowiedzialność za kolekcje zegarków (wyprzedaże, inwentaryzacje)
Przygotowywanie raportów sprzedażowych, prezentacji, tłumaczeń, analiz oraz innych materiałów zgodnie z potrzebami marki
Współpraca z dostawcami i innymi działami firmy
Odbieranie i nadawanie paczek oraz korespondencji marki
Wsparcie dla działu kontrolingu w raportowaniu do HQ Grupy
Kontrola wydatków, analiza i kontrola zapisów księgowych
Współpraca z biznesem, współpraca z działem księgowości przy zamknięciach miesięcznych
Przygotowanie raportów finansowych i sprzedażowych
Udział w inwentaryzacjach
Udział w bieżących projektach i wdrożeniach
Weryfikacja poprawności raportowania danych. Szukamy prawdziwego „szeryfa”, który przypilnuje, czy dane zostały poprawnie zaraportowanie w systemie i na tym zależy nam bardziej, niż na analizie co ile wzrosło / spadło
Gotowość do pracy stacjonarnej (Warszawa, Mokotów)
Miejsce pracy: Butik Omega 80% (Pl. Trzech Krzyży 3A), Biuro Swatch Group 20% (ul. Marynarska 15)
Zapewnienie obsługi Klienta serwisu na najwyższym poziomie, dobór oraz propozycja najlepszej oferty serwisowej lub gwarancyjnej
Udzielanie pełnej informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków, itp
Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami
Proaktywna postawa w kontakcie z Klientami serwisowymi – kontakt po dokonanym serwisie, kontakt z Klientami w celu informowania o akcjach specjalnych, itp
Zarządzanie stanem magazynowym w Butiku oraz inwentaryzacja części zamiennych we współpracy z Technikami
Koordynacja transportu przesyłek z oraz do magazynu; nadawanie oraz odbieranie przesyłek firmowych
Bieżąca archiwizacja dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska
Wsparcie dla działu kontrolingu w raportowaniu do HQ Grupy
Kontrola wydatków, analiza i kontrola zapisów księgowych
Współpraca z biznesem, współpraca z działem księgowości przy zamknięciach miesięcznych
Przygotowanie raportów finansowych i sprzedażowych
Udział w inwentaryzacjach
Udział w bieżących projektach i wdrożeniach
Weryfikacja poprawności raportowania danych. Szukamy prawdziwego „szeryfa”, który przypilnuje, czy dane zostały poprawnie zaraportowanie w systemie i na tym zależy nam bardziej, niż na analizie co ile wzrosło / spadło
Gotowość do pracy stacjonarnej (Warszawa, Mokotów)
Customer Care Advisor - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa Klienta serwisowego marki Tissot i/lub Certina (z użyciem narzędzi takich jak, Outlook, telefon, SAP, Sales Force, itp.)
Udzielanie Klientom informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków, itp
Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami. Przekazywanie informacji Klientom po wykonanym serwisie
Kontakt z Klientami w celu omówienia wyceny napraw serwisowych, zebrania feedbacku, udzielenia wyjaśnień
Współpraca z partnerami B2B w celu skutecznego rozwiązywania problemów, obsługi reklamacji, wniosków klientów (w tym kontakt z Klientem bezpośrednim po uzyskaniu jego zgody)
Koordynacja transportu przesyłek z oraz do magazynu; nadawanie oraz odbieranie przesyłek firmowych
Współpraca z działem serwisu, części zamiennych, logistyką (organizacja przesyłek kurierskich, potwierdzanie sposobów płatności, wspieranie partnerów B2B w zamówieniach części zamiennych, itp.)
Zarządzanie programem lojalnościowym
Praca na zdefiniowanych wskaźnikach KPI
Dodatkowe zadania polegające na podstawowym wsparciu platformy e-Commerce (w razie potrzeby), platformy szkoleniowej oraz realizacja innych zadań w zależności od potrzeb zespołu oraz Klientów
Sprawne prowadzenie codziennych czynności związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą produktów marki Rado w Polsce
Wsparcie Brand Managera oraz Account Managera w bieżących projektach
Bezpośredni kontakt z klientami w kwestii zamówień, dostępności, informacji o produkcie, części zamiennych, statusu zgłoszeń serwisowych, jak również komunikacja nt. nowych produktów i aktywności marki
Odpowiedzialność za funkcjonowanie programów motywacyjnych, zarządzanie materiałami POS
Wsparcie w organizacji szkoleń oraz odpowiedzialność za rozwój platformy e-learningowej
Odpowiedzialność za kolekcje zegarków (wyprzedaże, inwentaryzacje)
Przygotowywanie raportów sprzedażowych, prezentacji, tłumaczeń, analiz oraz innych materiałów zgodnie z potrzebami marki
Współpraca z dostawcami i innymi działami firmy
Odbieranie i nadawanie paczek oraz korespondencji marki
Customer Care Advisor - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa Klienta serwisowego marki Tissot i/lub Certina (z użyciem narzędzi takich jak, Outlook, telefon, SAP, Sales Force, itp.)
Udzielanie Klientom informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków, itp
Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami. Przekazywanie informacji Klientom po wykonanym serwisie
Kontakt z Klientami w celu omówienia wyceny napraw serwisowych, zebrania feedbacku, udzielenia wyjaśnień
Współpraca z partnerami B2B w celu skutecznego rozwiązywania problemów, obsługi reklamacji, wniosków klientów (w tym kontakt z Klientem bezpośrednim po uzyskaniu jego zgody)
Koordynacja transportu przesyłek z oraz do magazynu; nadawanie oraz odbieranie przesyłek firmowych
Współpraca z działem serwisu, części zamiennych, logistyką (organizacja przesyłek kurierskich, potwierdzanie sposobów płatności, wspieranie partnerów B2B w zamówieniach części zamiennych, itp.)
Zarządzanie programem lojalnościowym
Praca na zdefiniowanych wskaźnikach KPI
Dodatkowe zadania polegające na podstawowym wsparciu platformy e-Commerce (w razie potrzeby), platformy szkoleniowej oraz realizacja innych zadań w zależności od potrzeb zespołu oraz Klientów
Obsługa i rozwój platformy e-commerce dla marki, w tym realizacja kampanii sprzedażowych;
Współtworzenie i realizacja strategii digitalowej marki na rynku polskim oraz zapewnienie spójności komunikacji online z globalną strategią marki;
Planowanie i egzekucja kampanii internetowych oraz w social media dla marki oraz jej partnerów biznesowych (co-op);
Optymalizacja obecności marki w internecie oraz rozwój sprzedaży online za pośrednictwem stron internetowych partnerów biznesowych zgodnie z wytycznymi marki;
Uczestniczenie w prowadzeniu fanpage’a marki na Facebooku;
Wdrażanie projektów specjalnych związanych z rozwojem e-commerce;
Przygotowywanie raportów z zrealizowanych kampanii (realizacja KPI) oraz analiz służących do efektywnej komunikacji internetowej;
Budowanie dobrych relacji z klientami i partnerami;
Zarządzanie budżetem digitalowym i jego optymalizacja (we współpracy z agencjami marketingowymi);
Ścisła współpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz centralą;
Codzienna obsługa zamówień klientów, płatności, zwrotów, reklamacji, fiskalizacja oraz fakturowanie;
Planowanie i wdrażanie kampanii internetowych oraz w social media we współpracy z Marketing Managerem;
Monitoring trendów i poszukiwanie nowych rozwiązań w komunikacji online
Obsługa Klienta serwisowego w Butiku oraz dobór najlepszej oferty serwisowej lub gwarancyjnej
Udzielanie Klientom informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków, itp
Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami. Przekazywanie informacji Klientom po wykonanym serwisie
Asystent ds. Obsługi Klienta oraz Ecommerce Swatch & Flik Flak
Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
Udzielanie kompleksowych informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych, wymiany baterii, pasków itd. dla Klientów serwisu marek Swatch & Flik Flak
Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marek Swatch & Flik Flak, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
Sprawdzanie modeli zegarków, akcesoriów, sprawny dobór akcesoriów, przyjmowanie zamówień od Klientów oraz informacja o możliwości ich odbioru
Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami. Przekazywanie informacji Klientom po wykonanym serwisie; w tym o zakończonych serwisach (email, SMS, telefon)
Obsługa skrzynki mailowej oraz infolinii Serwisu marek Swatch & Flik Flak (dotyczącej zapytań Klientów – serwis, części, akcesoria, itp.)
Quick service – wymiana baterii, pasków, skracanie bransolet, itp
Codzienna obsługa: zamówień klientów, płatności, zwrotów, reklamacji, fiskalizacji oraz fakturowania
Planowanie oraz organizowanie działań PR on-line oraz marketingowych
Monitorowanie budżetu dla obszaru PR & Digital Marketing
Nawiązywanie kontaktów i współpraca z agencjami medialnymi, agencjami reklamowych, prasą, dziennikarzami, blogerami
Obsługa strony internetowej marki
Monitorowanie zewnętrznych platform e-commerce sprzedających zegarki marki Rado – dbanie o właściwy VM produktów Rado, koordynacja zmian, współpraca z partnerami w tym zakresie
Realizacja kampanii marketingowych na różnych platformach internetowych oraz w social mediach
Raportowanie oraz analiza statystyk kampanii online
Współpraca ze wszystkimi autoryzowanymi dystrybutorami marki Rado w zakresie realizacji kampanii digital
Współpraca z Brand Managerem oraz HQ w Szwajcarii
Tworzenie, adaptacja, tłumaczenie materiałów promocyjnych, notatek prasowych, mailingów
Bycie pierwszy punktem kontaktu dla autoryzowanych Punktów Obsługi Sprzedaży w zakresie zamówień, statusów zamówień, informacji produktowych
Obsługa transakcji w SAP – zamówień, fakturowania, transferów, itp
Zadania administracyjne: przygotowywanie raportów, prezentacji, wysyłek do klientów, aktualizacja listy POS, koordynacja dostaw do punktów POS, obsługa korespondencji, itp
Codzienna współpraca z Brand Managerem oraz Account Managerem