Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowym
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowym
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Profesjonalna współpraca z właścicielem obiektu mieszkaniowego przeznaczonego pod najem (PRS) oraz obiektu handlowego, dbanie o zadowolenie klienta z jakości świadczonych usług
Współpraca z najemcami nieruchomości mieszkaniowej i handlowej
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu, realizacją budżetu, usuwaniem usterek
Zarządzanie i nadzór nad dostawcami oraz wykonawcami, przeprowadzanie audytów jakości zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Prowadzenie dokumentacji budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, podatku od nieruchomości czy też ochrony środowiska
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Monitorowanie i zapewnienie utrzymania czystości i porządku w budynku na najwyższym poziomie
Kontrola wydatków i wystawionych faktur oraz windykacja należności i zabezpieczeń umów najmu
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Organizacja i bieżący nadzór nad procesem inwestycyjnym w zakresie prac budowlanych aranżacyjnych, wykończeniowych, projektów modernizacyjnych i remontowych dla nieruchomości biurowych i komercyjnych
Udział w uzgodnieniach i określeniu wymagań Klientów oraz w ustalaniu harmonogramu projektów, w tym określaniu ścieżki krytycznej
Przygotowywanie budżetów projektów na podstawie ofert uzyskanych z rynku i nadzór nad realizacją projektu
Aktywne poszukiwanie optymalnych rozwiązań pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym
Koordynacja projektowa na linii Klient-Najemca-Projektant
Negocjacje z Wykonawcami na etapie podpisywania umowy o prace budowlane
Koordynacja prac budowlanych, identyfikacja zagrożeń dla pomyślnego zakończenia projektu
Monitorowanie pracy pod względem jakościowym i zgodności z harmonogramem, ustalanie ścieżki krytycznej, w tym w zakresie wymaganym dla Najemcy i Klienta
Raportowanie postępów prac do Klienta
Udział w odbiorach częściowych i końcowych, nadzór nad usuwaniem usterek
Sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, rozliczanie zakończonych projektów, w tym przygotowywanie i zarządzanie budżetem projektów
Budowanie długofalowych relacji z partnerami i kontrahentami
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Profesjonalna współpraca i regularne spotkania z międzynarodowym klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu i nieskazitelny wizerunek nieruchomości
Przygotowywanie raportów dla klienta w zakresie operacyjnym, technicznym i finansowym, w szczególności raportowanie dotyczące umów najmu
Nadzór nad realizacją zapisów umów najmu, w tym analiza i rekomendacje dla klienta
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Współpraca i nadzór nad serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja prac w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Realizacja obchodów nieruchomości, tworzenie i aktualizacja procedur dla serwisów i wykonawców
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i kluczowych systemów dla funkcjonowania budynku
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją powykonawczą zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Profesjonalna współpraca i regularne spotkania z międzynarodowym klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu i nieskazitelny wizerunek nieruchomości
Liderowanie dedykowanemu zespołowi zarządczemu, w tym koordynacja, wsparcie i planowanie
Przygotowywanie raportów dla klienta w zakresie operacyjnym, technicznym i finansowym, w szczególności raportowanie dotyczące umów najmu
Nadzór nad realizacją zapisów umów najmu, w tym analiza i rekomendacje dla klienta
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Współpraca i nadzór nad serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja prac w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Realizacja obchodów nieruchomości, tworzenie i aktualizacja procedur dla serwisów i wykonawców
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i kluczowych systemów dla funkcjonowania budynku
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją powykonawczą zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami, w tym doradztwo, uzgodnienia w zakresie kluczowych kwestii i tworzenie możliwości do rozwijania współpracy o nowe projekty
Zarządzanie nieruchomościami i dedykowanym zespołem zarządców nieruchomości biurowych klasy A
Rozwiązywanie problemów, uzgodnienia, negocjacje z Klientami i prowadzenie najważniejszych tematów, w uzgodnieniu z szefem działu zarządzania nieruchomościami biurowymi
Kontrola realizacji czynności wynikających z umów o zarządzanie, w tym kontrola jakości serwisu PM
Inicjowanie, nadzór i kontrola nad procesami przetargowymi realizowanymi dla nieruchomości
Zarządzanie procesem budżetowania dla Klientów i kontrola realizacji OPEX, CAPEX, MAREX
Inicjowanie działań mających na celu obniżenie kosztów eksploatacyjnych, kontrola realizacji
Udział w przetargach grupowych w zakresie zakupu mediów (prąd, gaz) i optymalizacja kosztów
Regularne inspekcje zarządzanych obiektów, w tym proponowanie zmian, inwestycji i udogodnień
Weryfikacja satysfakcji Klientów, najemców i użytkowników nieruchomości
Współpraca z innymi działami MVGM, w celu rozszerzania współpracy o dodatkowe linie biznesowe
Zapewnienie rzetelnego i terminowego raportowania do Klientów, zgodnie z zapisami PMA
Sprawdzanie raportów PM, praca nad optymalizacją i podnoszeniem jakości procesu raportowania
Kontrola stosowania się przez zarządców nieruchomości do obowiązujących procedur MVGM PM
Nadzór nad zarządcami nieruchomości w odniesieniu do realizacji czynności wynikających z przepisów prawa w tym w zakresie ochrony przeciwpożarowej, ustawy „Prawo budowlane” i ochrony środowiska
Nadzorowanie windykacji należności z przydzielonego portfolio klientów
Nadzór oraz zarządzanie procesem ewidencji danych wynikających z umów najmu i archiwizacji dokumentów wedle ustalonej struktury folderów
Kontrola procesu fakturowania i windykacji należności z tytułu opłat za zarządzanie nieruchomościami
Udział w inicjatywach PR dotyczących zarówno Klientów jak i MVGM
Przygotowanie strategii zarządzania nieruchomościami w ramach przydzielonego portfela
Identyfikowanie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów w ramach danego portfela
Organizacja i bieżący nadzór nad procesem inwestycyjnym w zakresie prac budowlanych aranżacyjnych, wykończeniowych, projektów modernizacyjnych i remontowych dla nieruchomości komercyjnych
Udział w uzgodnieniach i określeniu wymagań klientów oraz w ustalaniu harmonogramu projektów
Konstruowanie budżetów projektów na podstawie ofert uzyskanych z rynku i nadzór nad realizacją
Aktywne poszukiwanie optymalnych rozwiązań pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym
Koordynacja projektowa na linii Klient-Najemca-Projektant
Negocjacje z Wykonawcami na etapie podpisywania umowy o prace budowlane
Koordynacja prac budowlanych, identyfikacja zagrożeń dla pomyślnego zakończenia projektu
Monitorowanie pracy pod względem jakościowym i zgodności z harmonogramem, ustalanie ścieżki krytycznej, w tym w zakresie wymaganym dla Najemcy i Klienta
Raportowanie postępów prac do Klienta
Udział w odbiorach częściowych i końcowych, nadzór nad usuwaniem usterek
Sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, rozliczanie zakończonych projektów, w tym przygotowywanie i zarządzanie budżetem projektów
Budowanie długofalowych relacji z partnerami i kontrahentami
Profesjonalna współpraca z właścicielem obiektu mieszkaniowego przeznaczonego pod najem (PRS), dbanie o zadowolenie klienta z jakości świadczonych usług
Wspólpraca z najemcami nieruchomości mieszkaniowej
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu, realizacją budżetu, usuwaniem usterek
Zarządzanie i nadzór nad dostawcami oraz wykonawcami, przeprowadzanie audytów jakości zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Prowadzenie dokumentacji budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, podatku od nieruchomości czy też ochrony środowiska
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem, w tym młodszym zarządcą nieruchomości
Monitorowanie i zapewnienie utrzymania czystości i porządku w budynku na najwyższym poziomie
Kontrola wydatków i wystawionych faktur oraz windykacja należności i zabezpieczeń umów najmu
Wsparcie wdrożenia systemów ERP i finansowych używanych do zarządzania nieruchomościami
Badanie, analiza i dokumentacja problemów oraz raportowania i zarządzanie zgłoszeniami dla odpowiednich deweloperów
Zapewnianie wsparcia dla użytkowników końcowych
Pomoc w projektach związanych z aplikacją, identyfikowanie ulepszeń, definiowanie i wspieranie różnych inicjatyw
Opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej administrowania systemem, procedur testowych, instrukcji, na poziomie zapewniającego ciągłość obsługi systemu i klienta
Udział w testowaniu i wdrażaniu aktualizacji systemu
Zgłaszanie i eskalowanie naruszeń polityki informatycznej firmy i / lub naruszenia bezpieczeństwa
Udział w inspekcjach nieruchomości biurowych, pomoc dla zarządcy nieruchomości w zakresie kontroli serwisów budynkowych (ochrona, FM, serwis sprzątający, nadzór pożarowy, concierge)
Pomoc w procesie przygotowania budżetów OPEX, CAPEX, MAREX i przetargów
Wstępna kontrola kompletności dokumentów takich jak umowy najmu, umowy serwisowe i inne
Przygotowywanie propozycji komunikacji do najemców, udział w spotkaniach, sporządzanie notatek
Codzienne wsparcie dla zespołu zarządzającego nieruchomościami biurowymi w zakresie czynności administracyjnych
Udział w procesie kontroli terminowego usuwania usterek na bazie danych z systemu helpdesk
Nadzór nad obiegiem dokumentów, w tym faktur, korespondencji, umów
Alokacja kosztów w elektronicznym systemie ewidencji faktur kosztowych, przygotowanie dokumentów do akceptacji zarządcy nieruchomości
Aktywny udział w przygotowywaniu raportów dla właścicieli nieruchomości, zarówno w zakresie operacyjnym jak i finansowym
Współpraca z zespołem operacyjnym i finansowym Działu Zarządzania Nieruchomościami oraz z innymi działami w ramach struktur MVGM
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Udział w przygotowywaniu dokumentacji dotyczącej polis ubezpieczeniowych i szkód
Pomoc w tworzeniu prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Udział w inspekcjach nieruchomości biurowych, pomoc dla zarządcy nieruchomości w zakresie kontroli serwisów budynkowych (ochrona, FM, serwis sprzątający, nadzór pożarowy, concierge)
Pomoc w procesie przygotowania budżetów OPEX, CAPEX, MAREX i przetargów
Wstępna kontrola kompletności dokumentów takich jak umowy najmu, umowy serwisowe i inne
Przygotowywanie propozycji komunikacji do najemców, udział w spotkaniach, sporządzanie notatek
Codzienne wsparcie dla zespołu zarządzającego nieruchomościami biurowymi w zakresie czynności administracyjnych
Udział w procesie kontroli terminowego usuwania usterek na bazie danych z systemu helpdesk
Nadzór nad obiegiem dokumentów, w tym faktur, korespondencji, umów
Alokacja kosztów w elektronicznym systemie ewidencji faktur kosztowych, przygotowanie dokumentów do akceptacji zarządcy nieruchomości
Aktywny udział w przygotowywaniu raportów dla właścicieli nieruchomości, zarówno w zakresie operacyjnym jak i finansowym
Współpraca z zespołem operacyjnym i finansowym Działu Zarządzania Nieruchomościami oraz z innymi działami w ramach struktur MVGM
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Udział w przygotowywaniu dokumentacji dotyczącej polis ubezpieczeniowych i szkód
Pomoc w tworzeniu prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Wsparcie wdrożenia systemów ERP i finansowych używanych do zarządzania nieruchomościami
Badanie, analiza i dokumentacja problemów oraz raportowania i zarządzanie zgłoszeniami dla odpowiednich deweloperów
Zapewnianie wsparcia dla użytkowników końcowych
Pomoc w projektach związanych z aplikacją, identyfikowanie ulepszeń, definiowanie i wspieranie różnych inicjatyw
Opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej administrowania systemem, procedur testowych, instrukcji, na poziomie zapewniającego ciągłość obsługi systemu i klienta
Udział w testowaniu i wdrażaniu aktualizacji systemu
Zgłaszanie i eskalowanie naruszeń polityki informatycznej firmy i / lub naruszenia bezpieczeństwa
Zapewnienie precyzyjnego i terminowego przygotowywania miesięcznych / rocznych raportów dla klientów z sektora mieszkań na wynajem oraz na potrzeby działu
Analiza umów najmu
Wystawianie faktur zgodnie z umowami najmu
Kalkulacja waloryzacji stawek czynszu zgodnie z umowami najmu
Odpowiedzialność za kontrolę strony przychodowej i kosztowej zarządzanych nieruchomości; kontrola należności
Rozliczenie zaliczek na poczet mediów
Codzienna współpraca z klientem oraz zewnętrznym działem księgowości
Współpraca z Finance Managerem, Zarządcą Nieruchomości, księgowością, zespołem klienta, bankami, audytorami
Organizacja i bieżący nadzór nad procesem inwestycyjnym w zakresie prac budowlanych aranżacyjnych, wykończeniowych, projektów modernizacyjnych i remontowych dla nieruchomości komercyjnych
Udział w uzgodnieniach i określeniu wymagań klientów oraz w ustalaniu harmonogramu projektów
Konstruowanie budżetów projektów na podstawie ofert uzyskanych z rynku i nadzór nad realizacją
Aktywne poszukiwanie optymalnych rozwiązań pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym
Koordynacja projektowa na linii Klient-Najemca-Projektant
Negocjacje z Wykonawcami na etapie podpisywania umowy o prace budowlane
Koordynacja prac budowlanych, identyfikacja zagrożeń dla pomyślnego zakończenia projektu
Monitorowanie pracy pod względem jakościowym i zgodności z harmonogramem, ustalanie ścieżki krytycznej, w tym w zakresie wymaganym dla Najemcy i Klienta
Raportowanie postępów prac do Klienta
Udział w odbiorach częściowych i końcowych, nadzór nad usuwaniem usterek
Sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, rozliczanie zakończonych projektów, w tym przygotowywanie i zarządzanie budżetem projektów
Budowanie długofalowych relacji z partnerami i kontrahentami
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Prowadzenie ksiąg spółek prawa handlowego powierzonych przez klientów
Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych
Weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych
Przygotowywanie płatności do dostawców
Koordynacja obiegu dokumentów
Odpowiedzialność za wszelkie czynności związane z zamykaniem ksiąg (miesięczne/kwartalne/roczne) oraz obowiązki sprawozdawczości, w tym przygotowanie sprawozdań finansowych
Sporządzanie i odpowiedzialność za zeznania i deklaracje podatkowe
Bliska współpraca z klientami usług księgowych
Bliska współpraca z doradcami podatkowymi i audytorami
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: banki, US, GUS, inne
Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby klientów oraz na potrzeby wewnętrzne
Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Profesjonalna współpraca i regularne spotkania z międzynarodowym klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu i nieskazitelny wizerunek nieruchomości
Liderowanie dedykowanemu zespołowi zarządczemu, w tym koordynacja, wsparcie i planowanie
Przygotowywanie raportów dla klienta w zakresie operacyjnym, technicznym i finansowym, w szczególności raportowanie dotyczące umów najmu
Nadzór nad realizacją zapisów umów najmu, w tym analiza i rekomendacje dla klienta
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Współpraca i nadzór nad serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja prac w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Realizacja obchodów nieruchomości, tworzenie i aktualizacja procedur dla serwisów i wykonawców
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i kluczowych systemów dla funkcjonowania budynku
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją powykonawczą zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Bieżąca współpraca z Właścicielami nieruchomości i Najemcami, udział w spotkaniach i telekonferencjach
Regularne inspekcje nieruchomości
Kontrola realizacji zakresu obowiązków wynikającego z umowy o zarządzanie, dbałość o dotrzymywanie terminów w niej zawartych
Bieżąca współpraca z działem finansów i windykacji oraz project management
Analiza umów najmu i weryfikacja zapisów, przygotowywanie rekomendacji dla Klientów
Nadzorowanie przygotowania budżetów kosztów OPEX i CAPEX i nadzór nad ich realizacją
Koordynowanie procesów przetargowych, przygotowywanie rekomendacji dla Klientów
Weryfikacja realizacji kontraktów przez firmy serwisowe, zwłaszcza w zakresie obsługi technicznej
Współpraca z Właścicielami nieruchomości i kancelariami prawnymi w zakresie negocjacji kontraktów, spraw sądowych z najemcami i w innych kwestiach prawnych
Nadzór nad realizacją harmonogramu przeglądów nieruchomości zgodnie z PMP i prawem budowlanym
Koordynowanie procesu raportowania miesięcznego/kwartalnego
Przygotowywanie zestawień i analiz na życzenie Klienta
Kontrola kosztów i akceptacja faktur kosztowych, udział w realizacji procesu płatności
Udział w procesie przejmowania nieruchomości w zarządzanie
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami obiektu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami kompleksu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją budynków zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektu w stanie pełnej sprawności technicznej
Codzienna obsługa techniczna powierzonych obiektów, a także dbanie o wszystkie zauważone niedociągnięcia i wady
Realizacja budżetu OPEX/CAPEX, w tym przygotowanie procesu przetargowego oraz kontrola i przekazanie zamówionych prac
Przegląd i kontrola budynku dla zapewnienia, że dostawcy/usługodawcy wypełniają zobowiązania
Sprawne przeprowadzenie procesu usuwania defektów, bycie pierwszym punktem kontaktowym
Współpraca wykonawcami/dostawcami na miejscu, aby szybko rozwiązywać problemy i zwiększać wydajność usług. W szczególności z firma FM obsługującą budynek
Proces przetargowy na usługi techniczne dostarczone do nieruchomości lub inne prace wymagane w nieruchomościach
Reprezentowanie MVGM przed klientem i najemcami
Przygotowanie raportów i analiz dotyczących eksploatacji budynku, urządzeń i instalacji w nim zainstalowanych
Umiejętność rozliczania mediów oraz znajomość procesów mających na celu optymalizację zużycia mediów, śledzenie ich zużyć i przygotowanie zestawień
Praktyczna znajomość problematyki ESG oraz pomoc w przygotowaniu wszelkiego rodzaju zestawień do ESG oraz do certyfikacji
Znajomość firm podwykonawczych z różnych branż dot. nieruchomości
Koordynacja pracy zespołu zarządzającego kompleksem biurowym, pełnienie funkcji wiodącego zarządcy
Profesjonalna współpraca z klientem i najemcami kompleksu biurowego, dbanie o zadowolenie użytkowników obiektu
Przygotowywanie raportów dla klienta ze zwróceniem szczególnej uwagi na wszelkie kwestie związane z umowami najmu
Współpraca z serwisami budynkowymi, w tym kontrola i koordynacja w celu osiągnięcia jak najwyższej jakości usług i satysfakcji użytkowników nieruchomości
Organizacja przetargów w zakresie utrzymania nieruchomości (sprzątanie, ochrona, obsługa techniczna)
Przygotowywanie budżetów OPEX, CAPEX wraz z ich wdrożeniem i realizacją
Nadzór nad prawidłową realizacją przeglądów wymaganych prawem, w tym w szczególności w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dokumentacja i obieg dokumentów zgodnie z polityką i procedurami PM i Klienta
Przygotowanie danych, prezentacji lub innych dokumentów wymaganych przez Klienta i/lub pracowników wyższego szczebla PM
Przeprowadzanie audytów jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami kontraktowymi
Realizacja obowiązków spoczywających na zarządcy nieruchomości w odniesieniu do obowiązującego prawa, w tym zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, kwestii podatkowych czy też ochrony środowiska
Udział w procesie windykacji należności i zabezpieczeń umów najmu
Przekazywanie i odbiór powierzchni najmu w imieniu klienta
Rzetelna i terminowa realizacja zadań powierzonych przez Starszego. Zarządcę Nieruchomości, w tym współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem