1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. INSTYTUT NOWEJ KULTURY
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

INSTYTUT NOWEJ KULTURY

WARSZAWA, UL. CYPRYJSKA 60

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Asystent / Asystentka zarządu

Zalesie Górne (pow. piaseczyński)
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie zarządu w codziennych obowiązkach;
  • Przygotowywanie danych i raportów na potrzeby zarządu;
  • Przygotowywanie umów oraz innych dokumentów;
  • Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;
  • Prowadzenie mediów społecznościowych fundacji;
  • Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Przygotowywanie ofert sprzedaży;
  • Udział w procesie pozyskiwania nowych klientów Fundacji;
  • Wsparcie w zakresie prowadzonych działań handlowych i marketingowych;
  • Kontakt z administracją publiczną - pozyskiwanie i składanie dokumentów, w tym wniosków dotacyjnych;
  • Przygotowywanie pism, prezentacji, maili oraz innych dokumentów;
  • Profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy;
  • Realizowanie prac wynikających z bieżących potrzeb biura oraz czynności zleconych przez Zarząd;
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ Specjalistka ds. profilaktyki uzależnień

Zalesie Górne (pow. piaseczyński)
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie materiałów edukacyjnych, broszur, plakatów, przewodników dla różnych grup wiekowych (dzieci, młodzież, rodzice, nauczyciele, pracownicy służby zdrowia) w celu zwiększenia świadomości na temat zagrożeń uzależnień
  • Organizowanie i prowadzenie spotkań, prelekcji, warsztatów i szkoleń, zarówno dla społeczności lokalnej, jak i dla szkół, instytucji i organizacji, mających na celu informowanie i edukowanie w zakresie problemu uzależnień
  • Tworzenie i prowadzenie kampanii edukacyjnych w tematyce profilaktyki uzależnień
  • Opracowywanie treści na stronę internetową oraz do kanałów social mediowych prowadzonych kampanii
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z odbiorcami kampanii (jednostki Samorządu Terytorialnego i ich organy, inne organizacje, osoby indywidualne)
  • Udział w przygotowania oferty programowej Fundacji
  • Identyfikacja ekspertów, nabór i współpraca z nimi
  • Opracowywanie i wdrażanie programów profilaktycznych dotyczących różnych form uzależnień, takich jak alkoholizm, narkomania, uzależnienie od narkotyków, uzależnienie od hazardu, uzależnienie od telefonów komórkowych itp
  • Prowadzenie badań i analizowanie danych dotyczących występowania i skali problemu uzależnień w społeczności
  • Współpraca z innymi działami i zarządem Fundacji
  • Dbanie o aktualne informacje na temat nowych trendów i metod leczenia uzależnień, oraz wprowadzanie ich do praktyki profilaktyki
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach i warsztatach z zakresu profilaktyki uzależnień
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka zarządu

Zalesie Górne (pow. piaseczyński)
Wygasła: 03.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie zarządu w codziennych obowiązkach;
  • Przygotowywanie danych i raportów na potrzeby zarządu;
  • Przygotowywanie umów oraz innych dokumentów;
  • Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;
  • Prowadzenie mediów społecznościowych fundacji;
  • Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Przygotowywanie ofert sprzedaży;
  • Udział w procesie pozyskiwania nowych klientów Fundacji;
  • Wsparcie w zakresie prowadzonych działań handlowych i marketingowych;
  • Kontakt z administracją publiczną - pozyskiwanie i składanie dokumentów, w tym wniosków dotacyjnych;
  • Przygotowywanie pism, prezentacji, maili oraz innych dokumentów;
  • Profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy;
  • Realizowanie prac wynikających z bieżących potrzeb biura oraz czynności zleconych przez Zarząd;
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Programów Fundacji

Warszawa
Wygasła: 18.08.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Jako kierownik/czka ds. programów Fundacji będziesz odpowiedzialny/a za:
  • tworzenie i prowadzenie kampanii edukacyjnych w tematyce profilaktyki uzależnień,
  • nadzór nad powstawaniem materiałów edukacyjnych do prowadzonych kampanii,
  • opracowywanie treści na stronę internetową oraz do kanałów social mediowych prowadzonych kampanii,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z odbiorcami kampanii (jednostki Samorządu Terytorialnego i ich organy, inne organizacje, osoby indywidualne)
  • udział w przygotowania oferty programowej Fundacji,
  • identyfikacja ekspertów, nabór i współpraca z nimi,
  • współpraca z innymi działami i zarządem Fundacji
Pokaż więcej >>
od 4700 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie INSTYTUT NOWEJ KULTURY, podziel się opinią i pomóż innym.