Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
koordynacja zmian systemowych i produktowych dla dedykowanego klienta/ów,
zbieranie potrzeb biznesowych, tworzenie na ich podstawie opisów wymagań oraz przekazanie ich zespołowi developerskiemu (product ownership),
analiza biznesowa w oparciu o dokumentację ubezpieczeniową,
przygotowanie specyfikacji, prototypowanie zmian w systemie,
kontakt z anglojęzycznymi klientami w zakresie wymagań i planów wdrożeniowych,
zarządzanie relacjami z klientami: komunikacja bieżących zmian i planowanie,
współpraca z zespołem developerskim i QA w środowisku zwinnym,
zarządzanie projektami biznesowymi: definiowanie i kontrola zakresu przedsięwzięcia, uzgadnianie kluczowych produktów prac we współpracy z zespołem, przygotowywanie, monitorowanie, raportowanie planu prac i kontrola budżetowa w przyjętym zakresie
We are expanding globally to serve the needs of our large international clients who are predominantly in insurance. To make this happen, we launched the process of implementation DevOps standards in Efinity. We are looking for ambitious and passionate person to support us in this process
Your key challenges:
i. To secure automation of developers’ environment and to implement Kubernetes as the company standard
ii. To ensure maintenance and growth of existing cloud infrastructure
iii. To lead the team
iv. To find optimal technical solutions to meet company architecture directions and projects needs
v. To maintain optimal infrastructure processes
vi. To meet optimal level of the infrastructure cybersecurity
koordynacja zmian systemowych i produktowych dla dedykowanego klienta/ów,
zbieranie potrzeb biznesowych, tworzenie na ich podstawie opisów wymagań oraz przekazanie ich zespołowi developerskiemu (product ownership),
analiza biznesowa w oparciu o dokumentację ubezpieczeniową,
przygotowanie specyfikacji, prototypowanie zmian w systemie,
kontakt z anglojęzycznymi klientami w zakresie wymagań i planów wdrożeniowych,
zarządzanie relacjami z klientami: komunikacja bieżących zmian i planowanie,
współpraca z zespołem developerskim i QA w środowisku zwinnym,
zarządzanie projektami biznesowymi: definiowanie i kontrola zakresu przedsięwzięcia, uzgadnianie kluczowych produktów prac we współpracy z zespołem, przygotowywanie, monitorowanie, raportowanie planu prac i kontrola budżetowa w przyjętym zakresie
Analityk Biznesowy w Zespole Wsparcia Klienta Strategicznego (I linia)
Domaniewska 42, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przyjmowanie i monitorowanie zgłoszeń od klientów,
kontakt z klientami (również anglojęzycznymi) w zakresie: zapewnienia gotowości wymagań do realizacji, uzgodnienia priorytetów z udziałem opiekuna klienta oraz monitorowania realizacji wymagań,
analiza biznesowa w oparciu o wymagania klienta i dokumentację ubezpieczeniową,
budowanie relacji z klientami,
współpraca z zespołem developerskim w środowisku zwinnym
koordynacja zmian systemowych i produktowych dla dedykowanego klienta/ów,
zbieranie potrzeb biznesowych, tworzenie na ich podstawie opisów wymagań oraz przekazanie ich zespołowi developerskiemu (product ownership),
analiza biznesowa w oparciu o dokumentację ubezpieczeniową,
przygotowanie specyfikacji, prototypowanie zmian w systemie,
kontakt z anglojęzycznymi klientami w zakresie wymagań i planów wdrożeniowych,
zarządzanie relacjami z klientami: komunikacja bieżących zmian i planowanie,
współpraca z zespołem developerskim i QA w środowisku zwinnym,
zarządzanie projektami biznesowymi: definiowanie i kontrola zakresu przedsięwzięcia, uzgadnianie kluczowych produktów prac we współpracy z zespołem, przygotowywanie, monitorowanie, raportowanie planu prac i kontrola budżetowa w przyjętym zakresie
prowadzenie pełnej strategii działań firmy w mediach społecznościowych dla kanału B2B, B2B2C, w kanałach: LinkedIn, Facebook, przyszłościowo Instagram, Twitter, Youtube, etc.,
tworzenie kampanii Marketing Automation z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (customer.io, hubspot),
wykorzystanie mediów owned i earned na potrzeby spójnych działań wielokanałowych,
monitorowanie działań w systemach analitycznych (m.in. Google Analytics, HotJar, MixPanel),
tworzenie ścieżek zakupowych bazujących na określonym cyklu życia klienta,
współpraca z działami CX, kreatywnymi, UX/UI,
wsparcie działań związanych z customer care w kanałach social media wspólnie z działem customer service
Zbieranie wszystkich potrzeb Klienta, tworzenie na ich podstawie opisów wymagań oraz przekazanie ich zespołowi developerskiemu (product ownership),
Koordynacja zmian systemowych i produktowych dla dedykowanego Klienta/ów
Analiza biznesowa w oparciu o dokumentację ubezpieczeniową
Przygotowanie specyfikacji, prototypowanie zmian w systemie
Kontakt z anglojęzycznymi Klientami w zakresie uzgodnienia wymagań i planów wdrożeniowych
Zarządzanie relacjami z Klientami w trakcie komunikacji dotyczących bieżących zmian i planowania
Współpraca z zespołem developerskim w środowisku zwinnym
Bieżące zarządzanie projektami biznesowymi w szczególności z uwzględnieniem: definiowania i kontroli zakresu przedsięwzięcia, uzgadniania kluczowych produktów prac we współpracy ze sformułowanym zespołem, przygotowania, monitorowania i raportowania planu prac, kontroli budżetowej w przyjętym zakresie
Koordynacja zmian systemowych i produktowych dla dedykowanego Klienta/ów,
Zbieranie wszystkich potrzeb Klienta, tworzenie na ich podstawie opisów wymagań oraz przekazanie ich zespołowi developerskiemu (product ownership),
Analiza biznesowa w oparciu o dokumentację ubezpieczeniową
Przygotowanie specyfikacji, prototypowanie zmian w systemie
Kontakt z anglojęzycznymi Klientami w zakresie uzgodnienia wymagań i planów wdrożeniowych
Zarządzanie relacjami z Klientami w trakcie komunikacji dotyczących bieżących zmian i planowania
Współpraca z zespołem developerskim w środowisku zwinnym
Bieżące zarządzanie projektami biznesowymi w szczególności z uwzględnieniem: definiowania i kontroli zakresu przedsięwzięcia, uzgadniania kluczowych produktów prac we współpracy ze sformułowanym zespołem, przygotowania, monitorowania i raportowania planu prac, kontroli budżetowej w przyjętym zakresie