Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. księgowości
Pilczycka 196D, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Główny specjalista ds. księgowości ze znajomością kadr, płac, naliczania i rozliczania zaliczek eksploatacyjnych, za media oraz obsługi admin. księgowej wspólnot m
KSIĘGOWOŚĆ :
Prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni, zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
Znajomość zakładowego planu kont Spółdzielni,
Prowadzenie bieżącej obsługi adm. księgowej i sprawozdawczej Wsp. Mieszk.,
Terminowa realizacja operacji księgowych, opisywanie, dekretowanie i weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i zgodności z wymogami ust.,
Wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedażowych w tym z tytułu wkładów budowlanych,
Księgowanie dokumentów zakupowych, faktur inwestycyjnych, poleceń księgowania, not księgowych,
Bieżąca weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych,
Przygotowywanie i sporządzanie list płac, świadczeń ZUS, premii, ekwiwalentów, nagród, benefitów,
Comiesięczna kontrola prawidłowości rozliczonych płac i naliczeń wobec budżetów wynikających z potrąceń na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz naliczeniu składek na ubezpieczenie społeczne zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Księgowanie wyciągów bankowych do systemu, przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie rozrachunków,
Weryfikacja zapisów w księgach w zakresie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, za media i funduszy celowych,
Zamykanie miesiąca księgowego,
Sprawdzanie rejestrów VAT,
Przygotowanie i składanie deklaracji CIT,
Przygotowywanie i wysyłka deklaracji JPK_VAT,
Przygotowanie deklaracji do ZUS wraz z pełną obsługą programu Płatnik ZUS,
Przygotowywanie danych i zestawień niezbędnych do przygotowania sprawozdań finansowych Spółdzielni,
Prowadzenie rozliczeń z budżetem, sporządzanie deklaracji z tytułu podatku od nieruchomości, opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu,
Naliczanie opłat za odpady komunalne oraz sporządzanie deklaracji urzędowych,
Przygotowanie i rozliczanie polis ubezpieczeniowych majątku firmy,Kompleksowe prowadzenie bieżącej obsługi księgowej wspólnot mieszkaniowych wraz ze sporządzaniem deklaracji CIT oraz sporządzaniem sprawozdań finansowych,
Obsługa programu finansowo – księgowego GRANIT
KADRY I PŁACE:
Bieżąca obsługa kadrowo – płacowa pracowników / zleceniobiorców wraz z doradztwem związanym ze zmianami w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
Zakładanie, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zakończeniem stosunku pracy,
Prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych i rodzinnych oraz korespondencji w tym zakresie,
Wypełnianie wniosków emerytalnych i rentowych pod względem osiągniętych dochodów,
Przygotowanie kompleksowych rozliczeń wynagrodzeń pracowników / zleceniobiorców, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Prowadzenie rozliczeń z budżetem, sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu: podatku dochodowego PIT-4, PIT-11, rozliczenia z ZUS,
Czuwanie nad terminowym przekazywaniem budżetowi należnych wpłat z tytułu rozliczonych zobowiązań podatkowych,
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. księgowości
Pilczycka 196D, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Gł. specjalista ds. księgowości ze znajomością kadr, płac, naliczania i rozliczania zaliczek eksploatacyjnych, za media oraz obsługi administracyjno księgowej WM
KSIĘGOWOŚĆ :
Prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni, zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
Znajomość zakładowego planu kont Spółdzielni,
Prowadzenie bieżącej obsługi adm. księgowej i sprawozdawczej Wsp. Mieszk.,
Terminowa realizacja operacji księgowych, opisywanie, dekretowanie i weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i zgodności z wymogami ust.,
Wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedażowych w tym z tytułu wkładów budowlanych,
Księgowanie dokumentów zakupowych, faktur inwestycyjnych, poleceń księgowania, not księgowych,
Bieżąca weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych,
Przygotowywanie i sporządzanie list płac, świadczeń ZUS, premii, ekwiwalentów, nagród, benefitów,
Comiesięczna kontrola prawidłowości rozliczonych płac i naliczeń wobec budżetów wynikających z potrąceń na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz naliczeniu składek na ubezpieczenie społeczne zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Księgowanie wyciągów bankowych do systemu, przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie rozrachunków,
Weryfikacja zapisów w księgach w zakresie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, za media i funduszy celowych,
Zamykanie miesiąca księgowego,
Sprawdzanie rejestrów VAT,
Przygotowanie i składanie deklaracji CIT,
Przygotowywanie i wysyłka deklaracji JPK_VAT,
Przygotowanie deklaracji do ZUS wraz z pełną obsługą programu Płatnik ZUS,
Przygotowywanie danych i zestawień niezbędnych do przygotowania sprawozdań finansowych Spółdzielni,
Prowadzenie rozliczeń z budżetem, sporządzanie deklaracji z tytułu podatku od nieruchomości, opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu,
Naliczanie opłat za odpady komunalne oraz sporządzanie deklaracji urzędowych,
Przygotowanie i rozliczanie polis ubezpieczeniowych majątku firmy,
Kompleksowe prowadzenie bieżącej obsługi księgowej wspólnot mieszkaniowych wraz ze sporządzaniem deklaracji CIT oraz sporządzaniem sprawozdań finansowych,
Obsługa programu finansowo – księgowego GRANIT
KADRY I PŁACE:
Bieżąca obsługa kadrowo – płacowa pracowników / zleceniobiorców wraz z doradztwem związanym ze zmianami w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
Zakładanie, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zakończeniem stosunku pracy,
Prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych i rodzinnych oraz korespondencji w tym zakresie,
Wypełnianie wniosków emerytalnych i rentowych pod względem osiągniętych dochodów,
Przygotowanie kompleksowych rozliczeń wynagrodzeń pracowników / zleceniobiorców, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Prowadzenie rozliczeń z budżetem, sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu: podatku dochodowego PIT-4, PIT-11, rozliczenia z ZUS,
Czuwanie nad terminowym przekazywaniem budżetowi należnych wpłat z tytułu rozliczonych zobowiązań podatkowych,