Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3036)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3036 )
Kierownik Regionalny ds. Rynku Farmaceutycznego
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie pracą zespołu Przedstawicieli Farmaceutycznych – realizujących promocję i sprzedaż żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz żywności medycznej (Nutridrink) na podległym terenie (północna część Polski)
Motywowanie i rozwijanie kompetencji zespołu
Kontrybuowanie w procesie wyznaczania celi
Monitorowanie, analiza realizacji planów sprzedażowych i jakościowych
Maksymalizacja dystrybucji numerycznej, nadzór nad egzekucją i jakością wdrażanych aktywacji
Bieżąca analiza rynku i działań konkurencji
Implementowanie strategii marketingowej w ramach zespołu
Zarządzanie pracownikami w celu dostarczenia odpowiedniej ilości produkcji w odpowiednim czasie, inicjowanie działań poprawiających efektywność;
Monitorowanie procesu produkcji ,podejmowanie decyzji w momencie zmian w planie produkcyjnym, ustalanie priorytetów;
Utrzymywanie wymaganego standardu jakości podczas prowadzenia procesu produkcji, eliminowanie przyczyn reklamacji i strat;
Realizację działań poprawiających bezpieczeństwo, przeprowadzanie instruktażu stanowiskowego, reagowanie na niebezpieczne zachowania i korygowanie ich;
Inicjowanie i realizowanie działań zmniejszających zużycie energii elektrycznej/cieplnej, wody i odpadów;
Raportowanie wyników wydziału na spotkaniach w obrębie działu i zakładu;
Rozwijanie swoich pracowników, realizowanie ścieżek kariery, zdobywanie nowych umiejętności;
Prowadzenie grup i projektów mających na celu usprawnienie procesu produkcyjnego
Dzienna realizacja zamówień klienckich we współpracy z zespołami wewnątrz Organizacji (Sprzedaż, Logistyka, Planowanie, Jakość, Masterdata, IT, IBS, etc.) jak również z Klientem zewnętrznym i operatorami
Dbałość o utrzymanie kluczowych wskaźników efektywności na ustalonym poziomie poprzez monitorowanie i analizę bieżących wyników (dla ustalonych klientów)
Planning, animating, and monitoring all financial reporting activities,
Reviewing, understanding, and processing the estimates and other manual corrections received from the business,
Calculating and processing the recurring estimates, deferred expenses, tax payments rebooking, and other corrections required to ensure the compliance of the books with group and statutory requirements,
Calculating and proceeding with the CIT with the assistance of the Tax Team
Monitoring and reconciling the balance sheet GL accounts and review the reconciliations of other Streams,
Ensuring the application of reporting instructions circulated by the Group consolidation team,
Ensuring that all financial information reported is strictly in line with the accounting records,
Working closely with the General Ledger Team Manager to ensure that all financial information reported is correct
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Rozwoju Marki
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wsparcie Brand Development Managera w rozwoju strategii brandowej we współpracy z działem marketingu i działem sprzedaży w obrębie przypisanych segmentów,
Samodzielnie zarządzanie wybranym segmentem,
Planowanie i realizacja działań taktycznych dotyczących rozwoju wybranego segmentu, we współpracy z CatMan i Channel,
Przygotowanie spotkań i matieriałów pod KAM briefing,COVER, Commercial w obrębie wybranego segmentu,
Codzienna praca z działem Marketingu, Channel w ramach rozwoju wybranego segmentu,
Tworzenie wytycznych do materiałów POS w ramach rozwoju wybranego segmentu,
Uczesnictwo z ramienia Brand Development w spotkaniach projektowych w ramach wybranych segmentów,
Współpraca z zespołami wewnętrznymi przy wdrożeniu nowych produktów w ramach wybranych segmentów,
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do wdrożenia: selling story, dane logistyczne, zdjęcia, cena, analiza ryzyka
Specjalista / Specjalistka ds. Planowania Produkcji i Zapasu
Bieruń
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie produkcji w celu zabezpieczenia dostępności produktów do sprzedaży przy zapewnieniu jak optymalnych kosztów
Planowanie w ujęciu krótkoterminowym - codzienna aktualizacja planu produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży
Weryfikacja wykonania planu przez fabryki ( obliczanie % zgodności/realizacji) współtworzenie raportów OOS i nonDPD
Planowanie w ujęciu średnioterminowym - tworzenie planu w horyzoncie 12 tygodni umożliwiającego odpowiednie zaplanowanie dostaw R&P (Raw Materials & Packaging) , sygnalizacja kosztów nieoptymalnych wynikających z dostępności linii produkcyjnych
Współpraca z innymi działami ( zaopatrzenie, deployment, demand, CS, fabryka, IPRO, transport, R&I ) w celu wypracowania jak najbardziej optymalnej kosztowo sekwencji produkcyjnej
Przygotowywanie scenariuszy dla konkretnych zagadnień i sytuacji planistycznych; przygotowywanie analiz „what if” (możliwości produkcyjne vs plany sprzedażowe i dostępność produktów), dawanie rekomendacji dla planów produkcji
Przygotowanie opracowań dotyczących walidacji parametrów, pozwalających na wprowadzanie zmian w procesie technologicznym celem optymalizacji
Wsparcie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu prób technologicznych
Wsparcie działu produkcji w przeprowadzaniu dochodzeń oraz wprowadzaniu działań korygujących w ramach bieżących problemów procesowych
Wsparcie w opracowywaniu i aktualizacji dokumentacji technologicznej, receptur oraz instrukcji/procedur
Zbieranie i weryfikacja danych umożliwiających wykonanie kalkulacji cenowych nowych produktów
Analiza oraz prowadzenie działań usprawniających proces pod kątem minimalizacji strat materiałowych i wydajnościowych oraz inicjowanie i uczestnictwo w projektach związanych z tą tematyką
Realizacja celów sprzedażowych i kompleksowa współpraca z klientami kanału e-pharma lub marketplaces w Polsce
Zarządzanie kategorią Baby Food i Żywienia Medycznego oraz budowanie planów rozwoju marek z tych kategorii
Profitowe zarządzanie klientem: tworzenie i egzekucja strategii rozwoju sprzedaży, działań marketingowych i promocyjnych, planu aktywności online, logistykę i płatności
Negocjowanie warunków współpracy z klientami Zarządzanie P&L klientów
Przygotowywanie estymacji sprzedaży w kanale e-commerce w cyklach miesięcznych/rocznych, Współpraca z działami wewnętrznymi w organizacji (trade marketing, finanse, logistyka, dział analiz, digital)
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Działu Sprzedaży Terenowej
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Egzekucja merchandisingu produktów Danone (kategorii nabiałowej, wodnej i roślinnej) w sklepach na terenie całej Polski poprzez: codzienny monitoring realizacji KPI i godzin pracy merchandiserów, rozliczanie klientów
Tworzenie cyklicznych raportów i analiz
Wdrożenie jednolitych standardów merchandisingowych w całym kraju
Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi i Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży
Organizacja cyklicznych spotkań dla pracowników terenowych sił sprzedaży
Zapewnienie dostępności strategicznych produktów Nutricia w szpitalach i generowanie strategicznych planów na ośrodki targetowe w celu maksymalizacji wyniku dla dwóch business unitów (pediatria & adults) na podległym terenie (woj. mazowieckie, lubelskie, warmińsko-mazurskie)
Praca z przetargami zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz w zgodzie z Kodeksem Etycznym Grupy Danone, a także obowiązującymi politykami i procedurami
Analiza i interpretacja raportów dotyczących obsługiwanych placówek i otoczenia biznesowego w regionie
Planowanie i realizacja strategii Organizacji
Współpracę z przełożonym w celu wygenerowania taktyk biznesowych
Ścisła, crossfunkcyjna współpraca z działami wewnętrznymi i zewnętrznie z placówkami szpitalnymi
Realizacja postawionych celów biznesowych firmy
Efektywne wykorzystanie zasobów takich jak: czas pracy, budżet, dostępne narzędzia strategiczne
Regularne wizyty w placówkach w podległym regionie
Kierownik ds. Produktywności i Transformacji Cyforwej
Opole
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Poszukiwanie, inicjowanie oraz wprowadzanie usprawnień mających na celu wzrost wydajności oraz redukcję kosztów wydziałowych
Zarządzanie zespołem specjalistów oraz nadzór nad poprawnością przygotowywanych danych z zakresu produktywności: wydajność, straty, routingi etc. oraz ich terminowością
Czynne uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu standardów efektywnej pracy Lean Manufacturing oraz nadzór nad ich przestrzeganiem
Powoływanie i nadzorowanie pracy grup projektowych pod kątem korzystania z narzędzi Lean Manufacturing (Problem Solving, SMED, Zoning/5S, TPM, praca standaryzowana, inne)
Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu narzędzi Lean manufacturing, facylitację grup oraz dzielenie się dobrymi praktykami
Aktywną współpracę z centralnym zespołem Performance w zakresie wdrażanych narzędzi oraz programów
Zarządzaniem i administracja Mapą drogową projektów
Koordynowanie procesu kontroli zmian
Nadzór i administrowanie rozwiązaniami cyfrowymi wspierającymi produktywność
Leading local projects related to reporting and analytics to build process and tool efficiency through continuous improvement,
Provide relevant reports and analysis on a monthly basis to meet the local needs of the HR function, working with UK and Ireland HR leadership team,
Identifying reporting and analytics needs, defining effective solutions to deliver them,
Supporting UK and Irleand HR team to deliver data-driven insight and support effective decision making and helping to build a data driven decision making process,
Ensuring that local HR community can use effectively provided reporting tools,
Ensuring that all master data and system integrity is maintained,
Working with local HR on data quality errors and helping support changes to reduce them,
Contributing to HR digitalization projects of analytics and reporting, locally or globally,
Delivering training sessions and webinars dedicated to reporting in HR and ensuring effective data quality through integration
Creating and changing data in SAP via dedicated MD tool or directly in SAP
Supporting the collection of new Master Data as part of business-as-usual operations
Monitoring and facilitates all Master Data requests for new objects, as well as Monitoring and facilitates all Master Data requests coming from the different cross-functional stakeholders
Executing of the mass load requests based on data object type and data deactivation requests
Opracowywanie i realizacja kompleksowej strategii employer brandingowej zgodnie z EVP firmy
Realizacja kampanii rekrutacyjnych we współpracy z zespołem rekrutacji oraz organizacja dedykowanych kampanii budujących pozytywny wizerunek grupy spółek DANONE jako atrakcyjnego pracodawcy
Organizacja i aktywne uczestnictwo w targach pracy oraz wydarzeniach branżowych
Monitorowanie efektywności działań employer brandingowych, analiza rynku pracy oraz trendów w zakresie employer branding i dostosowywanie strategii w oparciu o zebrane dane
Współpraca z agencją social mediową w zakresie tworzenia angażującej treści na kanałach społecznościowych takich jak Instagram, Facebook
Zarządzanie stroną karierową firmy
Koordynacja budżetu przeznaczonego na działania z zakresu employer branding
Zapewnienie ciągłości funkcjonowania laboratorium pozwalające na wykonywanie analiz zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Brand Activation Manager
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Wparcie w tworzeniu strategii marketingowej oraz efektywne przekładanie jej na działania sprzedażowe w ramach ogólnopolskich działań aktywacyjnych marki, działań in-store oraz POSM, jak również zmian asortymentowych w celu realizacji strategicznych celów marketingowych i sprzedażowych,
Planowanie, tworzenie i kontrola realizacji ogólnopolskich programów aktywujących shoppera w punkcie sprzedaży zgodnie ze strategią marketingową (spójna komunikacja w punkcie sprzedaży oraz wypracowywanie założeń i wytycznych do realizacji dla konkursów, loterii, samplingów, wsparcia dla nowych produktów),
Nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych / POS oraz koordynowanie wdrożenia (w tym dystrybucji) oraz rozliczanie efektów tych działań,
Komunikację planów marketingowych i aktywacyjnych marki do działu sprzedaży,
Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży marek z grupy spółek Danone poprzez monitoring działań konkurencji, cykliczne wizyty w rynku oraz konsultacje z zespołem sprzedaży,
Współpracę z agencjami reklamowymi oraz drukarniami,
Nadzór nad realizacją planów i budżetów trade marketingowych
Diagnostyka i modyfikacja oprogramowania dla urządzeń automatyki (PLC w STL/LAD, paneli operatorskich, falowników Danfoss, sterowników Siemens), na podstawie dokumentacji i potrzeb fabrycznych,
Zapewnienie dostępności technicznej parku maszynowego (interwencje przy problemach krytycznych); utrzymaniu ruchu maszyn, urządzeń i instalacji udział w projektach wdrożeniowych z zakresu automatyki oraz w zakresie automatyki dla nowych wyrobów,
Kontakt oraz nadzór nad pracami zewnętrznych firm serwisowych,
Dbanie o aktualność dokumentacji technicznej i tworzenie dokumentacji technicznej po modyfikacjach
Utrzymywanie optymalnej struktury i wartości zapasów magazynowych, zapewniających dostępność surowców, opakowań i półfabrykatów do procesu produkcji
Współpraca z dostawcami z całego świata, funkcjami centralnymi, działami produkcyjnymi i działem logistyki wewnętrznej w zakresie zaopatrzenia materiałowego
Koordynowanie awizacji dostaw z wykorzystaniem systemów Transwide, SAP
Zapewnienie prawidłowej i kompletnej dokumentacji jakościowej do realizowanych dostaw, umożliwiającej zwolnienie jakościowe surowców i opakowań w odpowiednim terminie
Przygotowanie symulacji i analiz z wykorzystaniem narzędzi systemowych i raportów cyfrowych (SAP, Tekdan, Excel, Power BI, inne)
IT & Data Cybersecurity Metrics, Policy and Awareness Senior Manager
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
Overseeing the definition and maintenance of Danone’s cyber security policy framework, awareness activities and cyber metrics dashboards
Assuring alignment between the policies and standards for cyber security capabilities across Danone including Danone control framework
Overseeing training and awareness program and assure consistent implementation and communication
Tracking and assuring policy deployment / implementation to be reported to the senior management and further develop and enforce the security policies
Ensuring cybersecurity metric definition and reporting
Digging into more details, the scope of the role will include:
Setting priorities, strategy and roadmap for policy framework, metrics framework and awareness activities
Managing team for the function
Supporting and coordinating collaboration with cyber security representatives across Danone to maintain the security policy framework and supporting requirements
Collaborating with Zonal CISOs to ensure that GRC Managers adhere to the security policy framework at the local level through periodic assessments, identification of gaps and recommendations of remedial actions
Defining, implementing, and maintaining policies regarding security capabilities and ensure the local versions respect the global standard and other regulations
Validating and managing approvals of any policy exception requests across Danone
Leading conversations with Danone IT executives to ensure effective policy, metrics and training deployment/implementation
Ensuring engagement and education on policies and set up and coordinate training curriculum for cyber security
Overseeing consolidation of metrics regarding security policies deployment/implementation through a dashboard to be reported to senior management through the program steering committee
Collaborating with architects to ensure security strategy & policies are integrated into security architecture and data & information protection standards and guidelines (associated implementation plan and follow up should be agreed between teams)
Your main stakeholders will be:
Cyber Security Governance Director (direct reporting line)
Rozwój sprzedaży produktów Danone (Żywiec Zdrój oraz Alpro) w kanale HoReCa u klientów sieciowych oraz niezależnych
Współtworzenie i egzekucja strategii dla kanału HoReCa
Nawiązanie współpracy z nowymi klientami, tworzenie i realizowanie planów sprzedaży oraz rozwoju dystrybucji, zarządzanie budżetami, współpraca z Przedstawicielami Handlowymi i dystrybutorami
Znajdowanie i wykorzystywanie nowych możliwości związanych z rozwojem biznesu
Współpraca z działami wewnętrznymi (m.in. aktywacje, marketing, finanse i KAM)
Komunikację działań wewnętrznie w organizacji i dzielenie się „best practices”
Wykorzystywanie dostępnych narzędzi oraz współtworzenie nowych, dopasowanych do specyfiki rynku i klienta
Przygotowanie opracowań dotyczących walidacji parametrów, pozwalających na wprowadzanie zmian w procesie technologicznym celem optymalizacji
Wsparcie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu prób technologicznych
Wsparcie działu produkcji w przeprowadzaniu dochodzeń oraz wprowadzaniu działań korygujących w ramach bieżących problemów procesowych
Wsparcie w opracowywaniu i aktualizacji dokumentacji technologicznej, receptur oraz instrukcji/procedur
Zbieranie i weryfikacja danych umożliwiających wykonanie kalkulacji cenowych nowych produktów
Analiza oraz prowadzenie działań usprawniających proces pod kątem minimalizacji strat materiałowych i wydajnościowych oraz inicjowanie i uczestnictwo w projektach związanych z tą tematyką
Młodszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów Omnichannel
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie kategorią Baby Food i Żywienia Medycznego oraz budowanie planów rozwoju marek z tych kategorii
Profitowe zarządzanie klientem: tworzenie i egzekucja strategii rozwoju sprzedaży, działań marketingowych i promocyjnych, planu aktywności online, logistykę i płatności
Negocjowanie warunków współpracy z klientami Zarządzanie P&L klientów
Przygotowywanie estymacji sprzedaży w kanale e-commerce w cyklach miesięcznych/rocznych, Współpraca z działami wewnętrznymi w organizacji (trade marketing, finanse, logistyka, dział analiz, digital)
tworzenie specyfikacji dla surowców używanych do produkcji wyrobów dla dzieci w Fabrykach na terenie Europy
efektywną współpracę w środowisku międzynarodowym z innymi działami (Działem Rozwoju Produktów, Działem Zakupów, Działem rozwoju dostawców, Działem zapewniania i kontroli Jakości, Zakładami Produkcyjnymi na terenie Europy) w ramach zatwierdzania nowych surowców i dostawców
prowadzenie dokumentacji i zapisów w systemie SAP
współpracę z dostawcami związaną z dyskusją i negocjacją w celu uzyskania podpisanych specyfikacji
udział i prowadzenie projektów związanych z pozyskiwaniem i zatwierdzaniem nowych surowców i dostawców
Negocjowanie warunków handlowych dla Danone oraz Żywiec Zdrój z sieciami lokalnymi o zasięgu regionalnym/ ogólnopolskim, realizację planów wolumenowych i wartościowych, zarządzanie budżetem oraz analizę efektywności prowadzonych działań
Opracowywanie, przygotowanie oraz wdrażanie planu aktywacji i promocji w sieciach LKA
Monitorowanie wdrożenia planu działań aktywacji oraz kreowanie planów usprawniających
Współpraca z terenowym zespołem sprzedaży
Współpraca z innymi działami w firmie (trade marketing, aktywacje, logistyka, operacje)
80% swojego czasu spędzisz na wydziale produkcyjnym, diagnozując przyczyny usterek i naprawiając linię produkcyjne na bieżąco - pod kątem elektrycznym i mechanicznym
oprócz tego, będziesz diagnozować układy automatyki PLC oraz nadzorować i prowadzić prewencyjną obsługę techniczną linii produkcyjnej
w miarę potrzeby będziesz zamawiać części zamienne do maszyn produkcyjnych
będziesz brać udział w modernizacji i usprawnieniach linii produkcyjnych
Nadzór technologiczny nad przebiegiem procesów produkcyjnych zgodnie z opracowanymi instrukcjami technologicznymi poprzez kontrolę parametrów technologicznych oraz kontrolę prawidłowości stosowania receptur
Przygotowywanie opracowań dotyczących walidacji parametrów, pozwalających na wprowadzanie zmian w procesie technologicznym celem optymalizacji
Przygotowywanie i przeprowadzanie prób technologicznych
Uczestnictwo w projektach zakładowych/wydziałowych wspierając je pod kątem technologicznym
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej, receptur oraz instrukcji/procedur
Zbieranie i weryfikacja danych umożliwiających wykonanie kalkulacji cenowych nowych produktów
Analiza oraz prowadzenie działań usprawniających proces pod kątem minimalizacji strat materiałowych i wydajnościowych oraz inicjowanie i uczestnictwo w projektach związanych z tą tematyką
Zapewnienie stałego podnoszenia standardów higienicznych na wydziale w celu zagwarantowania produkcji bezpiecznej żywności zgodnie z wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi
Za zapewnienie poprawnej dokumentacji w Dziale Logistyki Wewnętrznej w zakresie surowców, opakowań, wyrobów gotowych, zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami, w celu realizacji procesów logistycznych
Za prawidłowe wykonywanie operacji w zakresie przepływu surowców, opakowań oraz półfabrykatów i wysyłek wyrobów gotowych
Za zgodne z rzeczywistością i terminowe rejestrowanie i raportowanie danych
Za bieżące monitorowanie oraz raportowanie stanu ruchów surowców, opakowań, półfabrykatów oraz wyrobów gotowych
Za właściwe przygotowanie oraz archiwizację dokumentacji
Za zarządzanie pracownikami i procesami pod nieobecność lidera LW, a w czasie obecności lidera – wspieranie go i koordynację prawidłowości działania procesów
Diagnostyka i modyfikacja oprogramowania dla urządzeń automatyki (PLC w STL/LAD, paneli operatorskich, falowników Danfoss, sterowników Siemens), na podstawie dokumentacji i potrzeb fabrycznych
Zapewnienie dostępności technicznej parku maszynowego (interwencje przy problemach krytycznych); utrzymaniu ruchu maszyn, urządzeń i instalacji
Udział w projektach wdrożeniowych z zakresu automatyki
Kontakt oraz nadzór nad pracami zewnętrznych firm serwisowych
Dbałość o aktualność dokumentacji technicznej i tworzenie dokumentacji technicznej po modyfikacjach
Creating and changing data in SAP via dedicated MD tool or directly in SAP
Supporting the collection of new Master Data as part of business-as-usual operations
Monitoring and facilitates all Master Data requests for new objects, as well as Monitoring and facilitates all Master Data requests coming from the different cross-functional stakeholders
Executing of the mass load requests based on data object type and data deactivation requests
Supervising all requests and ensures data is created and maintained with high quality, according to rules, guidelines, and work instructions
Creating and changing data in SAP via dedicated MD tool or directly in SAP
First point of contact for business teams in corporate level and in Regions concerning operational issues with Finance Master Data or requests to create/change data
Supporting the collection of new Master Data as part of business-as-usual operations
Monitoring and facilitates all Master Data requests for new objects, as well as Monitoring and facilitates all Master Data requests coming from the different cross-functional stakeholders
Executing of the mass load requests based on data object type and data deactivation requests
As a CYBELE Program IT & Data Lead, your missions will be to:
- Implement one unique digital platform to develop & manage product specifications (raw and pack material specifications, product and pack recipe specifications, finish product specifications, process specifications and label specifications, finished goods specifications)
- Organize the digital data flow and business processes of those specifications from R&I (Research & Innovation) to Manufacturing and Artwork. All D2D (Design to Delivery) functions and MDM business functionals directly impacted but also Regulatory and Artwork, and by extension Sales and Topline
The solution chosen is Infor and is an industry standard PLM system that will be configurated to Danone category needs, with minor customization, capable to be seamlessly integrated into the application landscape of Danone, in particular ERP, MDM, Supplier Portal, LIMS, Artwork, Data & Analytics platform, Advanced Formulation tool, Project Portfolio Management
The aim of the next 3 years is to implement the core solution in all +50 R&I centers, together with piloting the integration to the application landscape in a few key factories. The implementation at full scale should happen in years 4 and 5 of the program
The IT & Data Program Lead role is a key element in the ecosystem, co-leading with the R&I program leader the implementation within the IT landscape together with the IT & Data product team, the System Integrator, Infor, and the business stakeholders. The ideal candidate will be responsible for setting project timeline, coordinating and monitoring deliverables, updating relevant stakeholders or team members on project progress, coach and support project team members with tasks you assign them and implementing the core solution within the decided-upon budget, timeline, and scope. In addition to preparing and executing deployments when the solution ready
Kierownik ds. Zarządzania Przychodami (Revenue Growth Management Manager)
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie strukturą cenowo-produktową dla wybranych kategorii asortymentowych
Zarządzanie promocjami oraz tworzenie strategii promocyjnych (polityka rabatowa, zarządzanie kalendarzem) oraz monitorowanie przebiegu ich implementacji
Monitoring oraz kontrola zmian warunków handlowych we współpracy z kluczowymi partnerami
Przeprowadzanie analiz cenowo-asortymentowych dla marek Nutricia oraz produktów konkurencjnych
Zarządzanie kluczowymi KPI w strategii cenowo-promocyjnej oraz ich monitoring
Partnering i wsparcie dla działów sprzedażowych i komercyjnych w aspektach związanych z efektywnym zarządzaniem przychodami
Jako Specjalista ds. Transportu w DANONE, będziesz odpowiadać za organizację dystrybucji do klienta oraz przerzuty międzymagazynowe (transport międzynarodowy)
Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków, należeć będzie:
Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z transportem w ścisłej współpracy z zespołem Wsparcia Klienta, Sprzedaży oraz Przewoźnikami,
Optymalne planowanie tras w oparciu o zamówienia,
Organizowanie i koordynowanie procesu zwrotów,
Optymalizacja procesów w obszarze transportu w celu podniesienia efektywności organizacji poprzez opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań
Kierownik ds. Zarządzania Kategorią / Category Manager
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Odpowiedzialny/a będziesz za przekładanie długoterminowej wizji kategorii (nabiałowej oraz produktów pochodzenia roślinnego) i lewarów wzrostu na strategie kanałowe i klienckie,
Tworzenie rekomendacji asortymentu, ustawienia półki oraz innych aktywności marketingowych i sprzedażowych dla kluczowych kanałów i klientów,
Identyfikowanie nowych źródeł wzrostu sprzedaży w oparciu o analizy rynkowe (Nielsen, Focus, dane klienckie),
Prowadzenie i wspieranie projektów z zakresu Category Management we współpracy z kluczowymi klientami,
Budowanie w organizacji wiedzy na temat dynamiki produktów DANONE i całej kategorii oraz dynamiki kanałów sprzedaży w oparciu o bieżący monitoring danych i współpracę z klientami
Bieżąca współpraca z zespołem KAM, Strategy & Insights oraz Marketingiem
Support the Factory and European Operation in innovation / renovation / productivity / safety / quality / environmental projects implementation by:
Manage capex projects as project manager,
Being a project team member bringing a necessary technical expertise,
Working in close collaboration with different departments of the company (iPRO, R&I, Marketing, Plants, Operations, Sourcing, Quality, Food Safety etc.),
Leading the technical part of the projects: assessing the risks, budget with cash out and timeline; preparing the technical part of the CAR (Capex Authorization Request), managing the engineering & KPI targets part of the project and leading the Vertical Start Up/GSUM engineering area, etc.,
Managing transversal technical projects at Factory level and in the future at European level
Manage and develop suppliers by:
Following the machines suppliers from the tender process to the Final acceptance stage
Supporting suppliers’ capabilities development
Contribute to IWS (Integrated Work System) IM pillar to strengthen VSU/GSUM implementation in technical projects:
Work with nominated VSU leader and IWS stream to put in place the methodology in each capex projects
Be a link between systems reliability and method regional manager and IWS team to implement basis of methodology
Within your role you will have a high level of exposure and wide range of connections (R&I, Marketing, Plant directors, Operations, Sourcing, Quality, Food Safety, Suppliers of industrial processes…)
Egzekucja merchandisingu produktów Danone (kategorii nabiałowej, wodnej i roślinnej) w sklepach na terenie całej Polski m.in poprzez codzienną komunikację z Przedstawicielami i Managerami Sprzedaży, rozliczanie klientów, codzienny monitoring realizacji zadań i godzin pracy merchandiserów oraz wsparciu w obszarze pracy administracyjnej dla Menadżerów Sprzedaży
Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi i Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży
Organizacja cyklicznych spotkań dla pracowników terenowych sił sprzedaży
Wsparcie w zakresie rozliczania faktur
Tworzenie cyklicznych raportów i analiz
Wdrożenie jednolitych standardów merchandisingowych w całym kraju
Wspólne wizyty z Merchami i Przedstawicielami Handlowymi w terenie
Będziesz wsparciem dla kanałów sprzedaży small format/dystrybutorzy/cash&carry dla produktów Danone (produkty świeże, pochodzenia roślinnego oraz woda)
Praca analityczna i wykonywanie cyklicznych raportów
Współpraca z działem sprzedaży (Przedstawiciele Handlowi, Key Account Manager)
Nadzór nad bazą urządzeń chłodniczych (magazynowanie, serwis, budżet)
Zadania operacyjne zespołu aktywacji w tym obsługa baz eLeader & Productive
Kontakt z zewnętrznymi dostawcami (agencje graficzne, serwis)
Zarządzanie zapewnieniem bezpieczeństwa zdrowotnego produktów porzez:
Nadzór i zarządzanie dokumentacją systemową dotyczącą bezpieczeństwa zdrowotnego żywności;
Nadzór nad badaniami kontrolnymi oraz informowanie przełożonego i właściciela obszaru o wszelkich nieprawidłowościach mających wpływ na bezpieczeństwo i jakość oraz o sytuacjach kryzysowych;
Zarządzanie raportowaniem wskaźników bezpieczeństwa zdrowotnego produktów;
Nadzór nad pracą laboratorium oraz jego gotowością (procedury, badania, kompetencje i sprzęt) niezbędnymi do prowadzenia badań wymaganych przez prawodawstwo lub wewnętrzne regulacje;
Monitorowanie parametrów jakościowych, analiza trendów i rekomendowanie działań
Zarządzanie i rozwój zespołu poprzez:
Rozwój oraz coaching wszystkich członków zespołu;
Motywowanie pracowników;
Dokonywanie okresowej oceny pracy podległych pracowników;
Poszerzanie wiedzy w zakresie wymagań prawnych lub najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa produktów lub systemów zarządzania jakością
Przygotowanie opracowań dotyczących walidacji parametrów, pozwalających na wprowadzanie zmian w procesie technologicznym celem optymalizacji
Wsparcie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu prób technologicznych
Wsparcie działu produkcji w przeprowadzaniu dochodzeń oraz wprowadzaniu działań korygujących w ramach bieżących problemów procesowych
Wsparcie w opracowywaniu i aktualizacji dokumentacji technologicznej, receptur oraz instrukcji/procedur
Zbieranie i weryfikacja danych umożliwiających wykonanie kalkulacji cenowych nowych produktów
Analiza oraz prowadzenie działań usprawniających proces pod kątem minimalizacji strat materiałowych i wydajnościowych oraz inicjowanie i uczestnictwo w projektach związanych z tą tematyką
Internship in Finance Department – Danone Future Specialist Program
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
trainee
Obowiązki:
Main goal of DANONE FUTURE SPECIALIST PROGRAM is to hire young potentials, who will be offered 12 months rotation internships. After the internship, we will offer you Specialist role within our organization. During those 12 months you will, have opportunity to work in two different teams, in each you will spend 6 months. This will give you wider and deeper experience to create your own preferred career path in international environment
We will do our best to perfectly match you, your expectations and knowledge with the requirements of the team
Teams in DANONE, that are taking part in the program:
Kierownik ds. Zarządzania Przychodami Danone, Alpro, Żywiec Zdrój (Profitable Revenue Growth Management Manager)
Bobrowiecka 8, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Tworzenie strategii cenowo-produktowej, śledzenie wyników i proponowanie adekwatnych działań korygujących
Zarządzanie promocjami - tworzenie strategii promocyjnych (polityka rabatowa, zarządzanie kalendarzem) i kontrola implementacji w ramach procesu optymalizacji promocji
Przeprowadzenie analiz cen/asortymentu dla marek Danone oraz konkurencji
Zarządzanie kluczowymi KPI strategii cenowo promocyjnej oraz ich monitoring
Business partnering dla działu Sprzedaży, Marketingu, Demand Planningu i Kontrolingu komercyjnego w tematach związanych z Zarządzaniem Przychodami
Ścisła współpraca z wyższa kadrą zarządzająca i współtworzenie strategicznych kierunków w obszarze ceny i promocji
80% swojego czasu spędzisz na wydziale produkcyjnym, diagnozując przyczyny usterek i naprawiając linię produkcyjne na bieżąco - pod kątem elektrycznym i mechanicznym
oprócz tego, będziesz diagnozować układy automatyki PLC oraz nadzorować i prowadzić prewencyjną obsługę techniczną linii produkcyjnej
w miarę potrzeby będziesz zamawiać części zamienne do maszyn produkcyjnych
będziesz brać udział w modernizacji i usprawnieniach linii produkcyjnych
Specjalista ds. Technologii Produkcji i Higieny na Wydziale Odżywek Sypkich (Kaszki)
Marka z Jemielnicy 1, Opole
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór technologiczny nad przebiegiem procesów produkcyjnych zgodnie z opracowanymi instrukcjami technologicznymi poprzez kontrolę parametrów technologicznych oraz kontrolę prawidłowości stosowania receptur
Przygotowywanie opracowań dotyczących walidacji parametrów, pozwalających na wprowadzanie zmian w procesie technologicznym celem optymalizacji
Przygotowywanie i przeprowadzanie prób technologicznych
Uczestnictwo w projektach zakładowych/wydziałowych wspierając je pod kątem technologicznym
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej, receptur oraz instrukcji/procedur
Zbieranie i weryfikacja danych umożliwiających wykonanie kalkulacji cenowych nowych produktów
Analiza oraz prowadzenie działań usprawniających proces pod kątem minimalizacji strat materiałowych i wydajnościowych oraz inicjowanie i uczestnictwo w projektach związanych z tą tematyką
Zapewnienie stałego podnoszenia standardów higienicznych na wydziale w celu zagwarantowania produkcji bezpiecznej żywności zgodnie z wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi
Specjalista ds. Technologii Produkcji i Higieny na Wydziale Bobovita
Opole
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór technologiczny nad przebiegiem procesów produkcyjnych zgodnie z opracowanymi instrukcjami technologicznymi poprzez kontrolę parametrów technologicznych oraz kontrolę prawidłowości stosowania receptur
Przygotowywanie opracowań dotyczących walidacji parametrów, pozwalających na wprowadzanie zmian w procesie technologicznym celem optymalizacji
Przygotowywanie i przeprowadzanie prób technologicznych
Uczestnictwo w projektach zakładowych/wydziałowych wspierając je pod kątem technologicznym
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej, receptur oraz instrukcji/procedur
Zbieranie i weryfikacja danych umożliwiających wykonanie kalkulacji cenowych nowych produktów
Analiza oraz prowadzenie działań usprawniających proces pod kątem minimalizacji strat materiałowych i wydajnościowych oraz inicjowanie i uczestnictwo w projektach związanych z tą tematyką
Zapewnienie stałego podnoszenia standardów higienicznych na wydziale w celu zagwarantowania produkcji bezpiecznej żywności zgodnie z wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi