Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnienie windykacji należności przeterminowanych oraz zarządzanie powierzonym portfelem wierzytelności
Kompleksowe prowadzenie powierzonych spraw w celu odzyskania należności przeterminowanych
Sporządzanie raportów z prowadzonych działań windykacyjnych
Współpraca z Kancelariami prowadzącymi czynności windykacyjne oraz prowadzenie czynności związanych z zabezpieczeniem przejętych przedmiotów umowy
Prowadzenie rozmów i negocjacji z dłużnikami oraz obsługa korespondencji w zakresie odzyskania należności przeterminowanych w trybie pozasądowym
Przygotowywanie rekomendacji dla wewnętrznych wniosków windykacyjnych do organów decyzyjnych VWFS
Przygotowywanie, analiza i obsługa raportów oraz zgłoszeń na potrzeby obsługi windykacyjnej a także zlecanie odpowiednich dyspozycji księgowych na kontach Klientów
Ekspert / Ekspertka ds. kampanii produktów bankowych
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację strategii działań CRM, mających na celu podniesienie penetracji produktów bankowości detalicznych,
Opracowanie i weryfikacja segmentacji klientów w oparciu o posiadane dane o kupowanych produktach, zachowaniach klientów; monitoring parametrów definiujących segmentację,
Udział w wypracowaniu propozycji działań marketingowych w oparciu o zdefiniowane segmenty,
Identyfikowanie możliwości budowania wartości poszczególnych segmentów klienckich oraz definiowanie działań w zakresie pozyskania i utrzymania klientów, dosprzedaży produktów (x-sell, up-sell)
Prowadzenie i bieżące monitorowanie efektywności kampanii oraz proponowanie zmian optymalizacyjnych, podnoszących efektywność kampanii,
Wspieranie w przygotowywaniu i/lub akceptacji treści i kreacji wykorzystywanych w kampaniach,
Zgłaszanie zapotrzebowania na zmiany i rozbudowę systemów sprzedażowych i CRM niezbędnych do prowadzenia i rozwoju podległych kampanii,
Odpowiedzialność za bieżące analizy poziomu zgód marketingowych i jakości danych na portfelu klientów bankowości detalicznej, proponowanie i egzekucja działań mających na celu podniesienie odsetka zgód marketingowych oraz poprawę jakości danych
Prowadzenie i optymalizacja kampanii Car Protect –współpraca z VGP w zakresie wspólnych inicjatyw sprzedaży Car Protect;
Prowadzenie i optymalizacja kampanii do byłych klientów ubezpieczeniowych w celu ich odzyskania;
Prowadzenie i optymalizacja kampanii wznowień / dosprzedaży ubezpieczeń;
Prowadzenie kampanii informacyjnych (sezonowych) do naszych klientów zgodnie z zapotrzebowaniem Departamentu Produktowego (np. wysyłka smsów informujących o zniżkach);
Współpraca z działem marketingu, prawnym, produktowym w zakresie w/w kampanii;
Monitorowanie efektywności kampanii i proponowanie zmian optymalizacyjnych, podnoszących efektywność kampanii;
Odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji prowadzonych kampanii;
Rekomendowanie funkcjonalności zapewniających realizacje planowanych działań kampanijnych. Wsparcie biznesowe projektowania systemu CRM w organizacji;
Wspieranie w przygotowywaniu i/lub akceptacji treści i kreacji wykorzystywanych w kampaniach;
Uzupełnianie swojej wiedzy z zagadnień niezbędnych do realizacji zadań;
Zarządzanie kategorią zakupową IT: (Określenie strategii zakupowych dla podkategorii IT opartych na potrzebach biznesowych i produktowych, proaktywne komunikowanie jej interesariuszom,
Optymalizacja wydatków zewnętrznych IT,
Ciągła optymalizacja zakupów IT, zarówno pod kątem prowadzonych postępowań jak i możliwości znalezienia synergii wewnątrz organizacji,
Kompleksowe przygotowanie i realizacja kluczowych postępowań na rozwiązania technologiczne (wynikających z przyjętej strategii rozwoju architektury IT oraz zakupowej),
Wsparcie w przygotowywaniu i opiniowaniu wewnętrznych procedur IT oraz aktywny wkład w rozwój strategii IT,
Opracowanie strategii negocjacyjnych, analizy ofert, ocena dostawców i przygotowanie rekomendacji w dotyczących wyboru dostawców,
Monitorowanie potrzeb organizacji i rynku (monitorowanie potrzeb zakupowych IT na poziomie całej organizacji, monitorowanie realizacji celów zakupowych dla całej kategorii zakupowej IT, monitorowanie rynku wykonawców, wyników oraz ich analiza)
Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży produktów dostępnych dla aut nowych i używanych w zakresie finansowym i ubezpieczeniowym w obszarze detalicznym oraz flotowym Realizowanie strategii ścisłej współpracy z Dealerami grupy VW
Podnoszenie efektywności współpracy z Dealerami
Aktywny udział w przygotowaniu, negocjowaniu, kaskadowaniu i targetowaniu oraz komunikacji i monitorowaniu realizacji celów rocznych i kwartalnych dla Dealerów,
Bieżąca analiza realizacji planu sprzedaży per Dealer i per POS oraz adekwatne działania korygujące w razie potrzeby,
Implementacja nowych produktów oraz procedur w powierzonym regionie,
Dbanie o aktualny stan dokumentacji w tym umów oraz pełnomocnictw związanych ze współpracą z podległymi Dealerami,
Uczestnictwo w porozumieniu z przełożonym w konferencjach branżowych i eventach dealerskich
Współpraca z siecią sprzedaży ubezpieczeń Dealerów grupy VW w zakresie: oferty produktowej Towarzystw Ubezpieczeniowych, obsługi korespondencji mailowej, telefonicznych akcji wychodzących do sieci, wsparcia obsługi systemu ubezpieczeniowego
Aktualizacja danych Klientów ubezpieczeniowych zgodnie z uzyskaną od nich dyspozycją
Analiza tematów zgłaszanych drogą mailową przez Sprzedawców sieci dealerskiej oraz zgłaszanie propozycji usprawnień procesów na tej podstawie
Opracowanie i realizacja kampanii internetowych promujących produkty depozytowe i kredytowe dla klienta detalicznego: realizacja media planu, czuwanie na efektywnością wydatkowania budżetu kampanijnego, analiza efektywności, optymalizacja i raportowanie prowadzonych działań kampanijnych,
Współpraca z partnerami biznesowymi, afiliantami, portalami internetowymi, porównywarkami, agencjami interaktywnymi, grafikami, domami mediowymi i agencjami badawczymi,
Stworzenie i realizacja strategii komunikacji marketingowej online dla produktów VW Bank,
Koordynacja przygotowania narzędzi do realizacji kampanii i komunikacji marketingowej jak formularze online, landing page’y, serwisy internetowe i w mediach społecznościowych,
Przygotowywanie elektronicznych materiałów marketingowych oraz POS,
Zarządzanie budżetem kampanijnym
Obserwacja rynku, monitorowanie konkurencji oraz analiza prowadzonych działań promocyjnych i komunikacyjnych,
Wsparcie taktycznych działań sprzedażowych poprzez organizacje promocji, konkursów dla klientów itp
Ekspert / Ekspertka ds. kampanii produktów bankowych
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację strategii działań CRM, mających na celu podniesienie penetracji produktów bankowości detalicznych,
Opracowanie i weryfikacja segmentacji klientów w oparciu o posiadane dane o kupowanych produktach, zachowaniach klientów; monitoring parametrów definiujących segmentację,
Udział w wypracowaniu propozycji działań marketingowych w oparciu o zdefiniowane segmenty,
Identyfikowanie możliwości budowania wartości poszczególnych segmentów klienckich oraz definiowanie działań w zakresie pozyskania i utrzymania klientów, dosprzedaży produktów (x-sell, up-sell)
Prowadzenie i bieżące monitorowanie efektywności kampanii oraz proponowanie zmian optymalizacyjnych, podnoszących efektywność kampanii,
Wspieranie w przygotowywaniu i/lub akceptacji treści i kreacji wykorzystywanych w kampaniach,
Zgłaszanie zapotrzebowania na zmiany i rozbudowę systemów sprzedażowych i CRM niezbędnych do prowadzenia i rozwoju podległych kampanii,
Odpowiedzialność za bieżące analizy poziomu zgód marketingowych i jakości danych na portfelu klientów bankowości detalicznej, proponowanie i egzekucja działań mających na celu podniesienie odsetka zgód marketingowych oraz poprawę jakości danych
Sporządzanie kalkulacji podatku dochodowego od osób prawnych Banku
Kontrolowanie prawidłowości klasyfikacji poszczególnych wydatków do kosztów uzyskania przychodów i przychodów do przychodów podatkowych
Weryfikacja rozliczenia podatku od towarów i usług oraz deklaracji podatkowych dotyczących podatku VAT, podatku u źródła
Wyliczenie i prowadzenie ewidencji księgowej podatku odroczonego
Obsługa, w tym udzielanie informacji i wyjaśnień Kontrolom Podatkowym w obszarze podatków bezpośrednich oraz wspieranie procedur pokontrolnych a także postępowań podatkowych
Analizowanie zmian przepisów podatkowych w zakresie podatków bezpośrednich oraz uczestniczenie w planowaniu modyfikacji w systemie księgowym oraz właściwych procesach i procedurach podatkowych
Tworzenie planów i prognoz w obszarze podatków bezpośrednich
Prowadzenie i optymalizacja kampanii Car Protect –współpraca z VGP w zakresie wspólnych inicjatyw sprzedaży Car Protect;
Prowadzenie i optymalizacja kampanii do byłych klientów ubezpieczeniowych w celu ich odzyskania;
Prowadzenie i optymalizacja kampanii wznowień / dosprzedaży ubezpieczeń;
Prowadzenie kampanii informacyjnych (sezonowych) do naszych klientów zgodnie z zapotrzebowaniem Departamentu Produktowego (np. wysyłka smsów informujących o zniżkach);
Współpraca z działem marketingu, prawnym, produktowym w zakresie w/w kampanii;
Monitorowanie efektywności kampanii i proponowanie zmian optymalizacyjnych, podnoszących efektywność kampanii;
Odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji prowadzonych kampanii;
Rekomendowanie funkcjonalności zapewniających realizacje planowanych działań kampanijnych. Wsparcie biznesowe projektowania systemu CRM w organizacji;
Wspieranie w przygotowywaniu i/lub akceptacji treści i kreacji wykorzystywanych w kampaniach;
Uzupełnianie swojej wiedzy z zagadnień niezbędnych do realizacji zadań;
Budowanie i promowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta – proponowanie i organizacja aktywności promujących podejście klientocentryczne;
Koordynowanie procesem monitoringu jakości interakcji z klientem w różnych punktach styku klienta z VWFS;
Koordynowanie procesami realizacją badań klienckich i rynkowych oraz cyklicznej analizy rynku w zakresie pozycjonowania cenowego produktów;
Analiza procesów biznesowych w punktach styku klienta z VWFS w całym cyklu życia, projektowanie zmian oraz wsparcie dla innych departamentów przy wdrażaniu zmian;
Nadzorowanie procesu wdrażania zmian, wynikających z insightów klienckich i przeprowadzonych badań i analiz;
Projektowanie ścieżek klienta dla nowych wdrożeń oraz opracowywanie zmian w istniejących ścieżkach;
Współpraca w ramach Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w procesie rozwoju nowych produktów lub zmian w istniejących rozwiązaniach dla Klientów;
Odpowiedzialność za wyniki satysfakcji klienta oraz customer lifetime value
Zarządzanie kategorią zakupową IT: (Określenie strategii zakupowych dla podkategorii IT opartych na potrzebach biznesowych i produktowych, proaktywne komunikowanie jej interesariuszom,
Optymalizacja wydatków zewnętrznych IT,
Ciągła optymalizacja zakupów IT, zarówno pod kątem prowadzonych postępowań jak i możliwości znalezienia synergii wewnątrz organizacji,
Kompleksowe przygotowanie i realizacja kluczowych postępowań na rozwiązania technologiczne (wynikających z przyjętej strategii rozwoju architektury IT oraz zakupowej),
Wsparcie w przygotowywaniu i opiniowaniu wewnętrznych procedur IT oraz aktywny wkład w rozwój strategii IT,
Opracowanie strategii negocjacyjnych, analizy ofert, ocena dostawców i przygotowanie rekomendacji w dotyczących wyboru dostawców,
Monitorowanie potrzeb organizacji i rynku (monitorowanie potrzeb zakupowych IT na poziomie całej organizacji, monitorowanie realizacji celów zakupowych dla całej kategorii zakupowej IT, monitorowanie rynku wykonawców, wyników oraz ich analiza)
Zarządzanie budżetem domeny IT oraz portfelem projektów IT domeny, monitorowanie wydatków, raportowanie
Współpraca z dostawcami
Wsparcie obszarów biznesowych i Departamentu Rozwoju Biznesu w zakresie analizy IT, szacowania skali zmian, planowania rozwoju aplikacji i doradztwa technologicznego
zarządzanie portfelem projektów IT w domenie Sales&CRM
zarządzanie budżetem domeny IT oraz portfelem projektów IT domeny, monitorowanie wydatków, raportowanie
współpraca z dostawcami
wsparcie obszarów biznesowych i Departamentu Rozwoju Biznesu w zakresie analizy IT, szacowania skali zmian, planowania rozwoju aplikacji i doradztwa technologicznego
Odpowiedzialność za opracowanie wymagań prawnych w odniesieniu do funkcjonowania platformy,
Tworzenie i rozwój kampanii marketingowych, mających na celu sprzedaż produktów,
Zarządzanie kampaniami w odniesieniu do cyklu życia klienta (identyfikacja szans sprzedażowych, definiowanie grup docelowych, tworzenie value proposition),
Projektowanie procesu kampanijnego/touchpointów,
Współpraca z innymi jednostkami w celu określenia wymagań kampanii (prawnych, kreacji, kontentu)
Analiza efektywności kampanii i wdrażanie działań optymalizacyjnych,
Komunikacja i zapewnienie szkoleń z procesów kampanijnych do innych zespołów i dealerów,
Zarządzanie kategorią zakupową IT: (Określenie strategii zakupowych dla podkategorii IT opartych na potrzebach biznesowych i produktowych, proaktywne komunikowanie jej interesariuszom,
Optymalizacja wydatków zewnętrznych IT,
Ciągła optymalizacja zakupów IT, zarówno pod kątem prowadzonych postępowań jak i możliwości znalezienia synergii wewnątrz organizacji,
Kompleksowe przygotowanie i realizacja kluczowych postępowań na rozwiązania technologiczne (wynikających z przyjętej strategii rozwoju architektury IT oraz zakupowej),
Wsparcie w przygotowywaniu i opiniowaniu wewnętrznych procedur IT oraz aktywny wkład w rozwój strategii IT,
Opracowanie strategii negocjacyjnych, analizy ofert, ocena dostawców i przygotowanie rekomendacji w dotyczących wyboru dostawców,
Monitorowanie potrzeb organizacji i rynku (monitorowanie potrzeb zakupowych IT na poziomie całej organizacji, monitorowanie realizacji celów zakupowych dla całej kategorii zakupowej IT, monitorowanie rynku wykonawców, wyników oraz ich analiza)
IT Team Leader (wdrażanie projektów i rozwój aplikacji sprzedażowych)
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie zespołem domeny Sales&CRM
organizacja i planowanie pracy oraz celów zespołu
zarządzanie portfelem projektów IT w domenie Sales&CRM
zarządzanie budżetem domeny IT oraz portfelem projektów IT domeny, monitorowanie wydatków, raportowanie
współpraca z dostawcami
wsparcie obszarów biznesowych i Departamentu Rozwoju Biznesu w zakresie analizy IT, szacowania skali zmian, planowania rozwoju aplikacji i doradztwa technologicznego
Zarządzanie ofertą rachunków (bieżących, biznesowych, oszczędnościowych, depozytowych), w tym rozwijanie usług dodanych dla klientów indywidualnych i firmowych
Inicjowanie, prowadzenie i monitorowanie projektów dotyczących akwizycji klientów indywidualnych i aktywacji w oparciu o ofertę produktową,
Prowadzenie projektów (wdrażanie nowych funkcjonalności) w zakresie rozwoju oferty rachunków i systemów cyfrowych we współpracy z jednostkami Volkswagen Banku i partnerami zewnętrznymi
Zarządzanie ofertą cenową oraz budowanie nowych procesów i zarządzanie procesami produktowymi, procesami sprzedażowymi i posprzedażowymi,
Analiza rynku i konkurencji w zakresie rachunków i usług dodanych,
Umiejętność określania potencjału biznesowego oraz przygotowanie business case’ów produktowych,
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych,
Opracowywanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów,
Digitalizacja i automatyzacja procesów sprzedażowych
IT Team Leader (wdrażanie projektów i rozwój aplikacji sprzedażowych)
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie zespołem domeny Sales&CRM
organizacja i planowanie pracy oraz celów zespołu
zarządzanie portfelem projektów IT w domenie Sales&CRM
zarządzanie budżetem domeny IT oraz portfelem projektów IT domeny, monitorowanie wydatków, raportowanie
współpraca z dostawcami
wsparcie obszarów biznesowych i Departamentu Rozwoju Biznesu w zakresie analizy IT, szacowania skali zmian, planowania rozwoju aplikacji i doradztwa technologicznego
Udział w realizacji analiz biznesowych i systemowych dla nowych wdrożeń lub zmian w funkcjonalnościach systemów CRM i sprzedażowych (w szczególności w zakresie narzędzi do oferowania i sprzedaży online)
Analiza potrzeb biznesowych w organizacji w odniesieniu do narzędzi w pkt 1, priotytetyzacja z uwzględnieniem przyjętej wizji i strategii rozwoju firmy oraz rekomendacja priorytetów w zakresie wdrożeń
Współtworzenie wymagań biznesowych do wdrażania nowych rozwiązań w ww. obszarze
Ścisła współpraca z HQ i zespołami projektowymi wewnątrz organizacji jak również z zespołem projektowym z obszarów poza biznesowych (IT, zarządzanie projektami)
Współpraca z Zespołem Doświadczeń Klienta w celu identyfikacji rozwiązań procesowych oraz z obszaru UX, w celu zwiększania satysfakcji klientów
Aktywne poszukiwanie i proponowanie optymalnych technologicznie rozwiązań, spełniających potrzeby biznesowe mające na celu miedzy innymi digitalizacje ścieżek oferowania i sprzedaży, maksymalizacje wyników sprzedaży i optymalizacje zadań z obszaru CRM
Zarządzanie ofertą rachunków (bieżących, biznesowych, oszczędnościowych, depozytowych), w tym rozwijanie usług dodanych dla klientów indywidualnych i firmowych
Inicjowanie, prowadzenie i monitorowanie projektów dotyczących akwizycji klientów indywidualnych i aktywacji w oparciu o ofertę produktową,
Prowadzenie projektów (wdrażanie nowych funkcjonalności) w zakresie rozwoju oferty rachunków i systemów cyfrowych we współpracy z jednostkami Volkswagen Banku i partnerami zewnętrznymi
Zarządzanie ofertą cenową oraz budowanie nowych procesów i zarządzanie procesami produktowymi, procesami sprzedażowymi i posprzedażowymi,
Analiza rynku i konkurencji w zakresie rachunków i usług dodanych,
Umiejętność określania potencjału biznesowego oraz przygotowanie business case’ów produktowych,
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych,
Opracowywanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów,
Digitalizacja i automatyzacja procesów sprzedażowych
IT Team Leader (wdrażanie projektów i rozwój aplikacji sprzedażowych)
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie zespołem domeny Sales&CRM
organizacja i planowanie pracy oraz celów zespołu
zarządzanie portfelem projektów IT w domenie Sales&CRM
zarządzanie budżetem domeny IT oraz portfelem projektów IT domeny, monitorowanie wydatków, raportowanie
współpraca z dostawcami
wsparcie obszarów biznesowych i Departamentu Rozwoju Biznesu w zakresie analizy IT, szacowania skali zmian, planowania rozwoju aplikacji i doradztwa technologicznego
zarządzanie portfelem projektów IT w domenie bankowej
zarządzanie budżetem domeny IT oraz całego portfela projektów IT domeny, monitorowanie wydatków i raportowanie
współpraca z dostawcami w zakresie planowania prac developmentu
współpraca i wsparcie obszarów biznesowych, w tym Departamentu Rozwoju Biznesu w zakresie analizy IT, zgłoszonych zmian, rozwoju aplikacji i doradztwa technologicznego
Udział w realizacji analiz biznesowych i systemowych dla nowych wdrożeń lub zmian w funkcjonalnościach systemów CRM i sprzedażowych (w szczególności w zakresie narzędzi do oferowania i sprzedaży online)
Analiza potrzeb biznesowych w organizacji w odniesieniu do narzędzi w pkt 1, priotytetyzacja z uwzględnieniem przyjętej wizji i strategii rozwoju firmy oraz rekomendacja priorytetów w zakresie wdrożeń
Współtworzenie wymagań biznesowych do wdrażania nowych rozwiązań w ww. obszarze
Ścisła współpraca z HQ i zespołami projektowymi wewnątrz organizacji jak również z zespołem projektowym z obszarów poza biznesowych (IT, zarządzanie projektami)
Współpraca z Zespołem Doświadczeń Klienta w celu identyfikacji rozwiązań procesowych oraz z obszaru UX, w celu zwiększania satysfakcji klientów
Aktywne poszukiwanie i proponowanie optymalnych technologicznie rozwiązań, spełniających potrzeby biznesowe mające na celu miedzy innymi digitalizacje ścieżek oferowania i sprzedaży, maksymalizacje wyników sprzedaży i optymalizacje zadań z obszaru CRM
budowanie i promowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta – proponowanie i organizacja aktywności promujących podejście klientocentryczne
optymalizacja aspektów UX istniejących rozwiązań i produktów, proponowanie kierunków rozwoju
udział w projektach digitalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych
analiza procesów biznesowych w punktach styku klienta z VWFS w całym cyklu życia klienta oraz opracowywanie zmian w ścieżkach klienta
monitorowanie jakości i skuteczności poziomu obsługi klienta dla poszczególnych kanałów sprzedaży (w tym on-line) i segmentów klienckich (klienta detalicznego oraz flotowego)
udział we wdrażaniu pozytywnych doświadczeń klienta w punktach styku klienta z VWFS
współpraca z różnymi jednostkami organizacyjnymi VWFS
opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klientów
IT Team Leader (wdrażanie projektów i rozwój aplikacji sprzedażowych)
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie zespołem domeny Sales&CRM
organizacja i planowanie pracy oraz celów zespołu
zarządzanie portfelem projektów IT w domenie Sales&CRM
zarządzanie budżetem domeny IT oraz portfelem projektów IT domeny, monitorowanie wydatków, raportowanie
współpraca z dostawcami
wsparcie obszarów biznesowych i Departamentu Rozwoju Biznesu w zakresie analizy IT, szacowania skali zmian, planowania rozwoju aplikacji i doradztwa technologicznego
wznawianie polis ubezpieczeniowych na podstawie otrzymanej bazy danych
zawieranie umów ubezpieczeń komunikacyjnych oraz przedłużonej gwarancji
akwizycja i sprzedaż produktów serwisowych
rozliczanie polis po zakończeniu miesiąca na podstawie przygotowywanego awizo
doraźne wsparcie zespołu Backoffice w zakresie: uruchamiania umów leasingu i na pakiety serwisowe, wystawiania faktur, sporządzanie dokumentacji do wydania samochodów
budowanie i promowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta – proponowanie i organizacja aktywności promujących podejście klientocentryczne
optymalizacja aspektów UX istniejących rozwiązań i produktów, proponowanie kierunków rozwoju
udział w projektach digitalizacji procesów sprzedażowych i obsługowych
analiza procesów biznesowych w punktach styku klienta z VWFS w całym cyklu życia klienta oraz opracowywanie zmian w ścieżkach klienta
monitorowanie jakości i skuteczności poziomu obsługi klienta w różnych punktach styku dla poszczególnych kanałów sprzedaży (w tym on-line) i segmentów klienckich (klienta detalicznego oraz flotowego)
udział we wdrażaniu pozytywnych doświadczeń klienta w punktach styku klienta z VWFS
współpraca z różnymi jednostkami organizacyjnymi VWFS, mającymi punkty styku z klientem
opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klientów
IT Team Leader (wdrażanie projektów i rozwój aplikacji sprzedażowych) w domenie Sales &CRM
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie zespołem domeny Sales&CRM
organizacja i planowanie pracy oraz celów zespołu
zarządzanie portfelem projektów IT w domenie Sales&CRM
zarządzanie budżetem domeny IT oraz portfelem projektów IT domeny, monitorowanie wydatków, raportowanie
współpraca z dostawcami
wsparcie obszarów biznesowych i Departamentu Rozwoju Biznesu w zakresie analizy IT, szacowania skali zmian, planowania rozwoju aplikacji i doradztwa technologicznego
Praktykant / Praktykantka w Dziale Windykacji Detalicznej
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
wspieranie zadań związanych z windykacją należności w zakresie obsługi kontraktów
przygotowywanie zleceń oraz odpowiedzi do kancelarii prawno-windykacyjnych oraz obsługa korespondencji wpływającej do działu
przygotowywanie, uzupełnianie i wprowadzanie danych analitycznych do rejestrów wewnątrz działu
obsługa dokumentacji do spraw kierowanych do obsługi outsourcingowej (przedsądowej i prawnej) wymagalnych wierzytelności, serwisu sprzedaży wierzytelności i archiwum
UWAGA! – zakres zadań obejmuje działania czysto BACK OFFICE (bez kontaktu z Klientem)
Praktykant / Praktykantka w Departamencie Finansowania i Obsługi Klienta – Zespół Mobilności
rondo ONZ 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
autoryzacja napraw mechanicznych dla klienta flotowego w systemie łączącym VWFS z siecią dealerską
kontakt telefoniczny z siecią dealerską i klientem, aby ustalić zakres / termin etc. danej usługi dla naszych klientów flotowych
obsługa skrzynki mailowej – koordynacja współpracy z siecią serwisów ASO np. umawianie usługi door to door lub przeglądu (ustalenie terminu z klientem i serwisem)
identyfikacja obszarów do doskonalenia, stworzenie planu działania, angażowanie członków zespołu ze wszystkich działów, monitorowanie postępów
udział w procesie wypracowania systemu KPI wraz z metodami ich raportowania
prowadzenie i uczestnictwo w projektach wewnętrznych, realizacja projektów optymalizacyjnych, wykorzystując najlepsze praktyki i narzędzia Lean Management, Six sigma
koordynacja działań/procesów w ramach struktury organizacyjnej krajowej oraz międzynarodowej
monitorowanie, kontrola i raportowanie efektów wprowadzonych zmian w procesach
inicjowanie zmian w zakresie poprawy jakości procesów oraz zwiększenia wydajności operacyjnej
wdrażanie oraz monitorowanie działań/systemów usprawniających procesy operacyjne i biznesowe
Przygotowywanie raportów i analiz klienckich oraz sprzedażowych
Przygotowywanie i eksport baz danych do realizacji kampanii marketingowych i informacyjnych
Udział w pracach rozwojowych Salesforce, w tym Marketing i Customer Cloud
Udział w rozwoju narzędzi do raportowania danych i analiz na potrzeby Departamentu Sprzedaży Cyfrowej i Bezpośredniej, przy współpracy z Data Management oraz IT
Odpowiedzialność za obszar jakości danych o klientach i zgód
Współpraca z Data Management w zakresie podnoszenia jakości danych, wprowadzania i monitorowania mechanizmów kontrolnych jakości danych o klientach
IT Project Management – management and coordination of IT project activities (within IT organization (locally and globally), within company organization – as interface to business departments)
Monitoring the progress and appropriate use of resources in IT projects
Managing IT budget, program / project by monitoring expenses and costs to ensure that a given business case is carried out as planned
Managing cooperation between representatives of substantive departments and HQ in order to prioritize all changes in applications in the established schedule
Ensuring effective communication with all stakeholders, including Board Members, Directors, sponsors, program / project team, suppliers through appropriate reporting
Ensuring proper quality of the project and providing project documentation on the IT side
Close cooperation with people responsible for IT architecture, business architecture, solutions and data governance
Współpraca z siecią sprzedaży ubezpieczeń Dealerów grupy VW w zakresie: oferty produktowej Towarzystw Ubezpieczeniowych, obsługi korespondencji mailowej, telefonicznych akcji wychodzących do sieci, wsparcia obsługi systemu ubezpieczeniowego
Aktualizacja danych Klientów ubezpieczeniowych zgodnie z uzyskaną od nich dyspozycją
Analiza tematów zgłaszanych drogą mailową przez Sprzedawców sieci dealerskiej oraz zgłaszanie propozycji usprawnień procesów na tej podstawie
Supporting the Company Project Portfolio in tracking status of program/project deliverables and milestones supporting the adoption of the project lifecycle;
Ad hoc project/programme support - ensuring project plans and project documentation are complete and up-to-date;
Project reporting for various stakeholders, monitor key operational metrics (reporting assistance with Project Board presentations, etc.);
Reporting project status
Reporting budget for entire portfolio
Hosting major project meetings (actions, issues)
Supporting the portfolio budget management including invoices management
Active participation in development of PMO team in terms of developing new solutions, search for optimisation and best practices, supporting junior team members;
Prowadzenie projektów biznesowych i technologicznych w spółkach Volkswagen Financial Services,
Wdrażanie na rynku lokalnym globalnych inicjatyw koncernu,
Wsparcie innych departamentów biznesowych w kreowaniu inicjatyw zwiększających wartość biznesu,
Współpraca z innymi departamentami biznesowymi w zakresie rozwijania funkcjonalności istniejących produktów z portfolio spółek oraz wypracowania koncepcji biznesowych dla nowych produktów,
Zarządzanie zasobami projektowymi, wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Współpraca z dostawcami zaangażowanymi w projekty,
Kontrola budżetu prowadzonych projektów,
Regularna prezentacja postępów prac oraz efektów realizowanych projektów na poziomie kadry zarządzającej, w tym Zarządu
Prowadzenie projektów biznesowych i technologicznych w spółkach Volkswagen Financial Services,
Wdrażanie na rynku lokalnym globalnych inicjatyw koncernu,
Wsparcie innych departamentów biznesowych w kreowaniu inicjatyw zwiększających wartość biznesu,
Współpraca z innymi departamentami biznesowymi w zakresie rozwijania funkcjonalności istniejących produktów z portfolio spółek oraz wypracowania koncepcji biznesowych dla nowych produktów,
Zarządzanie zasobami projektowymi, wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Współpraca z dostawcami zaangażowanymi w projekty,
Kontrola budżetu prowadzonych projektów,
Regularna prezentacja postępów prac oraz efektów realizowanych projektów na poziomie kadry zarządzającej, w tym Zarządu
Technical and business support for users of VWFS systems: providing quick resolutions to app issues, driving stability, efficiency and effectiveness improvements
Maintenance of application systems that have completed the development stage and are running in the daily operations of the company
Installing, upgrading and patching activities the applications, keeping them consistent with the latest and most stable version available
Raising problems to appropriate technology and business teams, while adhering to Service Level Agreements
Collaboration with software development teams (usually Vendors) for improvement based on insight gained through ongoing involvement and support efforts (telekonferencje)
Work closely with Service Desk and Platforms & Infrastructure team to resolve issues and find solutions
Building and maintaining knowledge about all managed applications
Ensuring execution and follow internal IT Processes (ITIL processes used in Company)
IT Project Management – management and coordination of IT project activities (within IT organization (locally and globally), within company organization – as interface to business departments)
Monitoring the progress and appropriate use of resources in IT projects
Managing IT budget, program / project by monitoring expenses and costs to ensure that a given business case is carried out as planned
Managing cooperation between representatives of substantive departments and HQ in order to prioritize all changes in applications in the established schedule
Ensuring effective communication with all stakeholders, including Board Members, Directors, sponsors, program / project team, suppliers through appropriate reporting
Ensuring proper quality of the project and providing project documentation on the IT side
Close cooperation with people responsible for IT architecture, business architecture, solutions and data governance
Aktywna współpraca z przedstawicielami jednostek biznesowych, aby zidentyfikować i doprecyzować potrzebę biznesową
Analiza potrzeb biznesowych – taktycznych i operacyjnych w ramach projektów, w zakresie rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań IT w obszarze usług finansowych
Translacja potrzeb biznesowych na wymagania funkcjonalne, opracowanie specyfikacji funkcjonalnej
Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych, również w odniesieniu do architektury biznesowej przedsiębiorstwa (przy wykorzystaniu korporacyjnych narzędzi do zarządzania architekturą)
Przygotowywanie przypadków użycia, scenariuszy testowych oraz wsparcie testów UAT
Współpraca z zespołem projektowym (m.in. PM, IT PM) oraz partnerami biznesowymi i dostawcami zewnętrznymi (IT)
Prowadzenie projektów biznesowych i technologicznych w spółkach Volkswagen Financial Services,
Wdrażanie na rynku lokalnym globalnych inicjatyw koncernu,
Wsparcie innych departamentów biznesowych w kreowaniu inicjatyw zwiększających wartość biznesu,
Współpraca z innymi departamentami biznesowymi w zakresie rozwijania funkcjonalności istniejących produktów z portfolio spółek oraz wypracowania koncepcji biznesowych dla nowych produktów,
Zarządzanie zasobami projektowymi, wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Współpraca z dostawcami zaangażowanymi w projekty,
Kontrola budżetu prowadzonych projektów,
Regularna prezentacja postępów prac oraz efektów realizowanych projektów na poziomie kadry zarządzającej, w tym Zarządu
IT Project Management – management and coordination of IT project activities (within IT organization (locally and globally), within company organization – as interface to business departments)
Monitoring the progress and appropriate use of resources in IT projects
Managing IT budget, program / project by monitoring expenses and costs to ensure that a given business case is carried out as planned
Managing cooperation between representatives of substantive departments and HQ in order to prioritize all changes in applications in the established schedule
Ensuring effective communication with all stakeholders, including Board Members, Directors, sponsors, program / project team, suppliers through appropriate reporting
Ensuring proper quality of the project and providing project documentation on the IT side
Close cooperation with people responsible for IT architecture, business architecture, solutions and data governance
Aktywna współpraca z przedstawicielami jednostek biznesowych, aby zidentyfikować i doprecyzować potrzebę biznesową
Analiza potrzeb biznesowych – taktycznych i operacyjnych w ramach projektów, w zakresie rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań IT w obszarze usług finansowych
Translacja potrzeb biznesowych na wymagania funkcjonalne, opracowanie specyfikacji funkcjonalnej
Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych, również w odniesieniu do architektury biznesowej przedsiębiorstwa (przy wykorzystaniu korporacyjnych narzędzi do zarządzania architekturą)
Przygotowywanie przypadków użycia, scenariuszy testowych oraz wsparcie testów UAT
Współpraca z zespołem projektowym (m.in. PM, IT PM) oraz partnerami biznesowymi i dostawcami zewnętrznymi (IT)
Prowadzenie projektów biznesowych i technologicznych w spółkach Volkswagen Financial Services,
Wdrażanie na rynku lokalnym globalnych inicjatyw koncernu,
Wsparcie innych departamentów biznesowych w kreowaniu inicjatyw zwiększających wartość biznesu,
Współpraca z innymi departamentami biznesowymi w zakresie rozwijania funkcjonalności istniejących produktów z portfolio spółek oraz wypracowania koncepcji biznesowych dla nowych produktów,
Zarządzanie zasobami projektowymi, wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Współpraca z dostawcami zaangażowanymi w projekty,
Kontrola budżetu prowadzonych projektów,
Regularna prezentacja postępów prac oraz efektów realizowanych projektów na poziomie kadry zarządzającej, w tym Zarządu
Prowadzenie projektów biznesowych i technologicznych w spółkach Volkswagen Financial Services,
Wdrażanie na rynku lokalnym globalnych inicjatyw koncernu,
Wsparcie innych departamentów biznesowych w kreowaniu inicjatyw zwiększających wartość biznesu,
Współpraca z innymi departamentami biznesowymi w zakresie rozwijania funkcjonalności istniejących produktów z portfolio spółek oraz wypracowania koncepcji biznesowych dla nowych produktów,
Zarządzanie zasobami projektowymi, wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Współpraca z dostawcami zaangażowanymi w projekty,
Kontrola budżetu prowadzonych projektów,
Regularna prezentacja postępów prac oraz efektów realizowanych projektów na poziomie kadry zarządzającej, w tym Zarządu
Przygotowywanie raportów i analiz klienckich oraz sprzedażowych
Przygotowywanie i eksport baz danych do realizacji kampanii marketingowych i informacyjnych
Udział w pracach rozwojowych Salesforce, w tym Marketing i Customer Cloud, we współpracy z Centralą
Udział w rozwoju narzędzi do raportowania danych i analiz na potrzeby Departamentu Sprzedaży Cyfrowej i Bezpośredniej, przy współpracy z Data Management oraz IT
Odpowiedzialność za obszar jakości danych o klientach i zgód
Współpraca z Data Management w zakresie podnoszenia jakości danych, wprowadzania i monitorowania mechanizmów kontrolnych jakości danych o klientach
Aktywna współpraca z przedstawicielami jednostek biznesowych, aby zidentyfikować i doprecyzować potrzebę biznesową
Analiza potrzeb biznesowych – taktycznych i operacyjnych w ramach projektów, w zakresie rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań IT w obszarze usług finansowych
Translacja potrzeb biznesowych na wymagania funkcjonalne, opracowanie specyfikacji funkcjonalnej
Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych, również w odniesieniu do architektury biznesowej przedsiębiorstwa (przy wykorzystaniu korporacyjnych narzędzi do zarządzania architekturą)
Przygotowywanie przypadków użycia, scenariuszy testowych oraz wsparcie testów UAT
Współpraca z zespołem projektowym (m.in. PM, IT PM) oraz partnerami biznesowymi i dostawcami zewnętrznymi (IT)
Praca z narzędziami BI (SAP BI, POWER BI) – budowanie raportów oraz analitycznych modeli danych, identyfikacja źródeł danych, analizowanie danych, tworzenie wizualizacji danych oraz dashboardów
Praca z bazami danych z wykorzystaniem zaawansowanych zapytań SQL
Udział w projektach z obszaru BI i hurtowni danych (budowa i rozwój hurtowni danych)
Budowanie modeli pojęciowych i logicznych dla interfejsów z systemów źródłowych (Enterprise Architect)
Analizowanie i udokumentowanie przepływu danych pomiędzy systemami
Uzgadnianie definicji pojęć biznesowych zawartych w raportach
IT Project Management – management and coordination of IT project activities (within IT organization (locally and globally), within company organization – as interface to business departments)
Monitoring the progress and appropriate use of resources in IT projects
Managing IT budget, program / project by monitoring expenses and costs to ensure that a given business case is carried out as planned
Managing cooperation between representatives of substantive departments and HQ in order to prioritize all changes in applications in the established schedule
Ensuring effective communication with all stakeholders, including Board Members, Directors, sponsors, program / project team, suppliers through appropriate reporting
Ensuring proper quality of the project and providing project documentation on the IT side
Close cooperation with people responsible for IT architecture, business architecture, solutions and data governance
Prowadzenie projektów biznesowych i technologicznych w spółkach Volkswagen Financial Services,
Wdrażanie na rynku lokalnym globalnych inicjatyw koncernu,
Wsparcie innych departamentów biznesowych w kreowaniu inicjatyw zwiększających wartość biznesu,
Współpraca z innymi departamentami biznesowymi w zakresie rozwijania funkcjonalności istniejących produktów z portfolio spółek oraz wypracowania koncepcji biznesowych dla nowych produktów,
Zarządzanie zasobami projektowymi, wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Współpraca z dostawcami zaangażowanymi w projekty,
Kontrola budżetu prowadzonych projektów,
Regularna prezentacja postępów prac oraz efektów realizowanych projektów na poziomie kadry zarządzającej, w tym Zarządu
Aktywna współpraca z przedstawicielami jednostek biznesowych, aby zidentyfikować i doszlifować potrzebę biznesową
Analiza potrzeb biznesowych – strategicznych oraz operacyjnych w ramach projektów, w zakresie rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań IT w obszarze usług finansowych
Translacja potrzeb biznesowych na wymagania funkcjonalne, opracowanie specyfikacji funkcjonalnej
Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych, również w odniesieniu do architektury biznesowej przedsiębiorstwa (przy wykorzystaniu korporacyjnych narzędzi do zarządzania architekturą)
Przygotowywanie przypadków użycia, scenariuszy testowych oraz wsparcie testów UAT
Monitorowanie spójności wdrożeń dla realizowanych projektów
Współpraca z zespołem projektowym (m.in. PM, IT PM) oraz partnerami biznesowymi i dostawcami zewnętrznymi (IT)
Identification, evaluation and assignment of IT compliance requirements
Recording, evaluation and status tracking of IT deviations and remedial action
Assess local laws and regulatory requirements and group-wide requirements with regard to their effects on IT in coordination with the CICO (Corporate IT Compliance Officer at HQ)
Setup and continuous maintenance of the internal control system in the IT
Inspection of the appropriateness end effectiveness of internal controls
Support execution & follow-up of IT audits
Monitor & advice the implementation of project & system documentation duties in IT
IT Risk Management:
Responsibility for local implementation, adoption of requirements of group IT risk management if applicable, and adherence of IT risk management procedures
Manage IT risks (derivation of control signals) and prevention of potential damages
Identification and assessment of IT risks within divisions, govern IT Risk elements
Conduct Protection Needs Analysis (PNA)
Collection of IT related losses and risks (OPR)
Coordination of IT risk controlling or IT risk mitigation measures and monitoring of risk mitigation actions
Zarządzanie kategorią zakupową IT poprzez określenie strategii zakupowych dla podkategorii IT opartych na potrzebach biznesowych i produktowych, proaktywne komunikowanie jej interesariuszom
Ciągła optymalizacja zakupów IT, zarówno pod kątem prowadzonych postępowań jak i możliwości znalezienia synergii wewnątrz organizacji oraz wydatków zewnętrznych IT
Kompleksowe przygotowanie i realizacja kluczowych postępowań na rozwiązania technologiczne (wynikających z przyjętej strategii rozwoju architektury IT oraz zakupowej)
Wsparcie w przygotowywaniu i opiniowaniu wewnętrznych procedur IT a także aktywny wkład w rozwój strategii IT
Opracowywanie strategii negocjacyjnych, analizy ofert, ocena dostawców i przygotowanie rekomendacji w dotyczących wyboru dostawców
Monitorowanie potrzeb organizacji i rynku (potrzeb zakupowych IT na poziomie całej organizacji, realizacji celów zakupowych dla całej kategorii zakupowej IT)
Monitorowanie rynku wykonawców, wyników oraz ich analiza
Praca z narzędziami BI (SAP BI, POWER BI) – budowanie raportów oraz analitycznych modeli danych, identyfikacja źródeł danych, analizowanie danych, tworzenie wizualizacji danych oraz dashboardów
Praca z bazami danych z wykorzystaniem zaawansowanych zapytań SQL
Udział w projektach z obszaru BI i hurtowni danych (budowa i rozwój hurtowni danych)
Budowanie modeli pojęciowych i logicznych dla interfejsów z systemów źródłowych (Enterprise Architect)
Analizowanie i udokumentowanie przepływu danych pomiędzy systemami
Uzgadnianie definicji pojęć biznesowych zawartych w raportach
Dbanie o utrzymywanie aktualnego poziomu compliance aplikacji w stosunku do wymagań centrali,
Wsparcie lokalnego zespołu Enterprise Architecture w budowaniu wizji i strategii dla platform i aplikacji chmurowych,
Nadzorowanie architektury chmurowej w zgodnie z najlepszymi praktykami oraz standardami IT organizacji ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo oraz wysoką dostępność,
Opiniowanie dokumentów HLA Solution Architektów, ofert produktów i aplikacji, odbieranie prac podwykonawców,
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi oraz zespołami IT w celu usprawniania istniejących procesów CI/CD,
Przeprowadzanie procesów analizy i optymalizacji workloadów - technologicznych i kosztowych,
Audyty istniejących środowisk oraz aplikacji chmurowych
Aktywna współpraca z przedstawicielami jednostek biznesowych, aby zidentyfikować i doszlifować potrzebę biznesową. Wiodącą domeną biznesową będą procesy sprzedaży, produktu oraz marketingu
Analiza potrzeb biznesowych – strategicznych oraz operacyjnych w ramach projektów, w zakresie rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań IT w obszarze usług finansowych
Translacja potrzeb biznesowych na wymagania funkcjonalne, opracowanie specyfikacji funkcjonalnej
Przygotowywanie przypadków użycia, scenariuszy testowych oraz wsparcie testów UAT
Współpraca z zespołem projektowym (m.in. PM, IT PM) oraz partnerami biznesowymi i dostawcami zewnętrznymi (IT)