Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych instalacji i sieci elektrycznych. Przygotowanie dokumentacji
w tym projektów umów
opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg. Przygotowanie dokumentacji
w tym projektów umów
opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na zakup energii elektrycznej. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy. Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi
w tym nad konserwacją oświetlenia ulicznego. Opiniowanie projektów branży elektrycznej. Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem
załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac. Praca w wymiarze pełnego etatu
poniedziałek 08:00-18:00
wtorek-czwartek 08:00-16:00
piątek 08:00-14:00. Wynagrodzenie miesięczne brutto od 5000 zł + dodatki
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych. Przygotowanie dokumentacji
w tym projektów umów
opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg. Przygotowanie dokumentacji
w tym projektów umów
opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na zakup energii elektrycznej. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy. Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi
w tym nad konserwacją oświetlenia ulicznego. Opiniowanie projektów branży elektrycznej. Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem
załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac. Praca w wymiarze pełnego etatu
poniedziałek 08:00-18:00
wtorek-czwartek 08:00-16:00
piątek 08:00-14:00. Wynagrodzenie miesięczne brutto od 5000 zł + dodatki
Prace porządkowe oraz pielęgnacja terenów zieleni. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 06:00-14:00. Wynagrodzenie miesięczne brutto 4242 zł + wysługa lat. Praca na terenie gminy Raszyn. Zatrudnienie od maja do października
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Podinspektor / Inspektor w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu z zakresu zadań stanowiska pracy,
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a w szczególności postępowań w sprawie oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,
wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo wodne, w szczególności:
a) podejmowanie działań zmierzających do aktualizacji, przedłużenia obowiązywania pozwoleń wodnoprawnych wydanych dla gminy, oraz prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgód wodnoprawnych dla zadań realizowanych przez gminę;
b) przygotowanie planu aglomeracji Raszyn i jego aktualizacja ,
c) przygotowywanie sprawozdań w tym m.in. z KPOŚK, aPGW, PZRP i POWM, itp.;
d) nadzór nad naliczonymi przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla gminy Raszyn opłatami za usługi wodne wynikające z posiadanych pozwoleń wodnoprawnych,
opracowanie gminnego planu gospodarki niskoemisyjnej oraz nadzór nad jego wdrożeniem i wykonaniem,
przygotowywanie dokumentów wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków m.in.: gminny regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków, wydawanie zezwoleń w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków; prowadzenie ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków, współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym;
przygotowywanie zgód na wprowadzanie do kanalizacji sanitarnej ścieków przemysłowych;
przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu zadań stanowiska pracy,
przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących zadań stanowiska pracy,
współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie zadań stanowiska pracy,
współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego,
przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu powierzonych obowiązków,
prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja;
znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku
bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu z zakresu zadań stanowiska pracy,
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a w szczególności postępowań w sprawie oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,
wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo wodne, w szczególności:
a) podejmowanie działań zmierzających do aktualizacji, przedłużenia obowiązywania pozwoleń wodnoprawnych wydanych dla gminy, oraz prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgód wodnoprawnych dla zadań realizowanych przez gminę;
b) przygotowanie planu aglomeracji Raszyn i jego aktualizacja ,
c) przygotowywanie sprawozdań w tym m.in. z KPOŚK, aPGW, PZRP i POWM, itp.;
d) nadzór nad naliczonymi przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla gminy Raszyn opłatami za usługi wodne wynikające z posiadanych pozwoleń wodnoprawnych,
opracowanie gminnego planu gospodarki niskoemisyjnej oraz nadzór nad jego wdrożeniem i wykonaniem,
przygotowywanie dokumentów wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków m.in.: gminny regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków, wydawanie zezwoleń w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków; prowadzenie ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków, współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym;
przygotowywanie zgód na wprowadzanie do kanalizacji sanitarnej ścieków przemysłowych;
przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu zadań stanowiska pracy,
przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących zadań stanowiska pracy,
współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie zadań stanowiska pracy,
współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego,
przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu powierzonych obowiązków,
prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja;
znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu z zakresu zadań stanowiska pracy,
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a w szczególności postępowań w sprawie oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,
wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo wodne, w szczególności:
a) podejmowanie działań zmierzających do aktualizacji, przedłużenia obowiązywania pozwoleń wodnoprawnych wydanych dla gminy, oraz prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgód wodnoprawnych dla zadań realizowanych przez gminę;
b) przygotowanie planu aglomeracji Raszyn i jego aktualizacja ,
c) przygotowywanie sprawozdań w tym m.in. z KPOŚK, aPGW, PZRP i POWM, itp.;
d) nadzór nad naliczonymi przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla gminy Raszyn opłatami za usługi wodne wynikające z posiadanych pozwoleń wodnoprawnych,
opracowanie gminnego planu gospodarki niskoemisyjnej oraz nadzór nad jego wdrożeniem i wykonaniem,
przygotowywanie dokumentów wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków m.in.: gminny regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków, wydawanie zezwoleń w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków; prowadzenie ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków, współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym;
przygotowywanie zgód na wprowadzanie do kanalizacji sanitarnej ścieków przemysłowych;
przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu zadań stanowiska pracy,
przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących zadań stanowiska pracy,
współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie zadań stanowiska pracy,
współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego,
przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu powierzonych obowiązków,
prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja;
znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
dbanie o czystość na stanowisku pracy. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00 lub 09:00-17:00. Praca w żłobku "Baśniowa kraina" w Raszynie. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Woźna
Raszyn
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Utrzymanie porządku i czystości w placówce. Dbałość o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa
procedur sanitarnych. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00 lub 09:00-17:00. Praca w żłobku "Baśniowa kraina" w Raszynie. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy
od 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Opiekunka dziecięca
Raszyn
Wygasła: 14.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Opieka nad dziećmi w żłobku w Raszynie. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00
Informujemy, że Gmina Raszyn jako organ założycielski przystępuje do organizacji placówki – Żłobka przy ul. Godebskiego 1 w Raszynie i w tym celu poszukuje kandydatów na przyszłych pracowników na stanowisku: Opiekunka dziecięca
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Referatu Oświaty i Spraw Społecznych
Szkolna 2A, Raszyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
1) Koordynowanie i nadzór nad pracą Referatu Oświaty i Spraw Społecznych
2) Nadzór nad działalnością placówek oświatowych na terenie Gminy w zakresie:
a) weryfikacja projektów arkuszy organizacyjnych placówek oświatowych pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa przed zatwierdzeniem przez Wójta Gminy,
b) prowadzenia spraw kadrowych dyrektorów jednostek oświatowych,
c) prowadzenia spraw związanych z zapewnieniem dzieciom z terenu Gminy transportu do szkół na terenie Gminy,
d) prowadzenia spraw związanych z zapewnieniem dzieciom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki do najbliższej szkoły podstawowej,
e) kontroli obowiązku nauki przez młodzież w wieku od 16 do 18 lat,
f) prowadzenia spraw związanych z organizacją konkursów na stanowisko dyrektorów placówek oświatowych,
g) przygotowanie materiałów do oceny pracy dyrektorów placówek oświatowych przez Wójta Gminy,
h) prowadzenie spraw związanych z postępowaniem egzaminacyjnym na stopień nauczyciela mianowanego oraz zapewnienie organizacji pracy komisji egzaminacyjnej i wydawanie aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego,
i) przygotowywania projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy dotyczących spraw oświaty na terenie Gminy,
j) prowadzenia spraw związanych z ewidencją i funkcjonowaniem w gminie niepublicznych placówek oświatowych,
k) przygotowanie corocznej Informacji o stanie realizacji zadań oświatowych oraz informacji oświatowych do raportu o stanie gminy,
l) prowadzenie spraw związanych z nagrodami Ministra Edukacji i Nauki, Mazowieckiego Kuratora Oświaty oraz Wójta Gminy Raszyn dla pracowników jednostek oświatowych,
m) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, opieki i wychowania w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez gminę oraz prowadzenie kontroli doraźnych i planowych w placówkach oświatowych,
n) współpraca z dyrektorami placówek oświatowych w bieżących sprawach związanych z funkcjonowaniem tych jednostek
Inspektor / Główny Specjalista w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Szkolna 2A, Raszyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
1. bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu z zakresu zadań stanowiska pracy,
2. prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a w szczególności postępowań w sprawie oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,
3. wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo wodne, w szczególności:
a) podejmowanie działań zmierzających do aktualizacji, przedłużenia obowiązywania pozwoleń wodnoprawnych wydanych dla gminy, oraz prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgód wodnoprawnych dla zadań realizowanych przez gminę;
b) przygotowanie planu aglomeracji Raszyn i jego aktualizacja ,
c) przygotowywanie sprawozdań w tym m.in. z KPOŚK, aPGW, PZRP i POWM, itp.;
d) nadzór nad naliczonymi przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla gminy Raszyn opłatami za usługi wodne wynikające z posiadanych pozwoleń wodnoprawnych,
4. opracowanie gminnego planu gospodarki niskoemisyjnej oraz nadzór nad jego wdrożeniem i wykonaniem,
5. przygotowywanie dokumentów wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków m.in.: gminny regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków, wydawanie zezwoleń w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków; prowadzenie ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków, współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym;
6. przygotowywanie zgód na wprowadzanie do kanalizacji sanitarnej ścieków przemysłowych;
7. przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu zadań stanowiska pracy,
8. przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących zadań stanowiska pracy,
9. współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie zadań stanowiska pracy,
10. współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego,
11. przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
12. przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu powierzonych obowiązków,
13. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja;
14. znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku
Inspektor / Główny Specjalista w Referacie Drogownictwa
Szkolna 2A, Raszyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Inspektor / Główny Specjalista w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Szkolna 2A, Raszyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
1. bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu z zakresu zadań stanowiska pracy,
2. prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a w szczególności postępowań w sprawie oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,
3. wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo wodne, w szczególności:
a) podejmowanie działań zmierzających do aktualizacji, przedłużenia obowiązywania pozwoleń wodnoprawnych wydanych dla gminy, oraz prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgód wodnoprawnych dla zadań realizowanych przez gminę;
b) przygotowanie planu aglomeracji Raszyn i jego aktualizacja ,
c) przygotowywanie sprawozdań w tym m.in. z KPOŚK, aPGW, PZRP i POWM, itp.;
d) nadzór nad naliczonymi przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla gminy Raszyn opłatami za usługi wodne wynikające z posiadanych pozwoleń wodnoprawnych,
4. opracowanie gminnego planu gospodarki niskoemisyjnej oraz nadzór nad jego wdrożeniem i wykonaniem,
5. przygotowywanie dokumentów wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków m.in.: gminny regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków, wydawanie zezwoleń w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków; prowadzenie ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków, współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym;
6. przygotowywanie zgód na wprowadzanie do kanalizacji sanitarnej ścieków przemysłowych;
7. przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu zadań stanowiska pracy,
8. przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących zadań stanowiska pracy,
9. współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie zadań stanowiska pracy,
10. współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego,
11. przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
12. przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu powierzonych obowiązków,
13. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja;
14. znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku
Inspektor / Główny Specjalista w Referacie Drogownictwa
Szkolna 2A, Raszyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 15.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Podinspektor w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Szkolna 2A, Raszyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
bezpośrednia obsługa interesantów z zakresu zadań stanowiska pracy,
przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych z zakresu zadań stanowiska pracy;
przygotowywanie projektów uchwał wynikających z zakresu zadań stanowiska pracy,
organizowanie akcji pro-ekologicznych oraz konkursów,
przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu zadań stanowiska pracy,
kontrola właścicieli i zarządców budynków i innych obiektów pod kątem zanieczyszczenia powietrza powodowanego spalaniem złej jakości paliwa oraz odpadów w paleniskach budynków jednorodzinnych oraz podmiotów gospodarczych (realizacja uchwały Uchwała 162/17 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 24 października 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa mazowieckiego ograniczeń i zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw) przy wykorzystaniu dostępnych urządzeń m.in. smogobusa, drona, wilgotnościomierzy itp.,
obsługa smogobusa i drona,
podejmowanie działań zmierzających do realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Powietrza (POP) dla województwa mazowieckiego, w tym m.in.:
a) opracowanie procedur działań na wypadek zaistnienia przekroczeń poziomu zanieczyszczenia powietrza na terenie gminy;
b) nadzór nad gminną siecią monitoringu jakości powietrza,
c) edukacja mieszkańców gminy w zakresie jakości powietrza oraz gospodarki niskoemisyjnej;
d) inicjowanie działań promujących proaktywną postawę na rzecz ochrony i poprawy jakości powietrza wraz z działaniami mającymi na celu promowanie i rozpowszechnianie odnawialnych źródeł energii;
e) podejmowanie i koordynowanie działań z zakresu ochrony i poprawy jakości powietrza;
f) śledzenie rynku związanego z innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi dotyczącymi ochrony powietrza;
g) kontrola palenisk;
sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska, negatywnie na nie oddziałujących;
prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie;
prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych na lokalizacje urządzeń infrastruktury w pasie drogowym dróg gminnych
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych dotyczących naliczania opłat za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury, reklam w pasie dróg gminnych i zajęcia pasa drogowego w związku z robotami
Odbiór pasa drogowego po wykonanych robotach
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach dotyczących lokalizacji zjazdów dróg gminnych
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach roszczeń o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdów na drogach gminnych
Przygotowywanie opinii w sprawie projektu podziału nieruchomości w zakresie dostępu nowo wydzielonych działek do drogi publicznej
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych
Prowadzenie ewidencji wyżej wydawanych umów
Prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem urządzeń w kanale technologicznym
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Przygotowywanie merytoryczne odpowiedzi na wpływające do Referatu pisma, wnioski, interpelacje w zakresie pracy Referatu
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Określanie zabiegów bieżącego utrzymania i zlecanie ich wykonania oraz odbiorów;
Planowanie/koordynowanie i kontrole robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych;
Monitorowanie stanu technicznego dróg na podstawie wykonanych przeglądów;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Określanie zabiegów bieżącego utrzymania i zlecanie ich wykonania oraz odbiorów;
Planowanie/koordynowanie i kontrole robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych;
Monitorowanie stanu technicznego dróg na podstawie wykonanych przeglądów;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji
drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji, w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł
Monitorowanie wykonywania zleconych prac projektowych na poszczególnych etapach ich realizacji
Odbiór dokumentacji projektowej i ocena jej zgodności z zamówieniami i obowiązującymi przepisami
Rozliczenie finansowe prac projektowych
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Opiniowanie projektów organizacji ruchu czasowej i stałej na drogach na terenie Gminy
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań, informacji z wykonywanych zadań w tym opracowań statystycznych i opisowych
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji, remontów oraz bieżącą konserwacją obiektów kubaturowych (głównie budynków) i zagospodarowania terenu przy tych obiektach, ujętych w budżecie oraz w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Raszyn, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych, w tym:
a. przygotowywanie dokumentacji do realizacji zadań,
b. przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do przeprowadzania procedur na udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w tym przygotowywanie kosztorysów inwestorskich (w przypadku znajomości zasad kosztorysowania),
c. przygotowanie umów i aneksów na usługi projektowe, roboty budowlane oraz dostawy wyposażenia i sprzętu,
d. sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji umów – merytoryczne i finansowe,
e. opiniowanie i odbiór dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem ich prawidłowości wykonania oraz weryfikacja kosztów wykonania,
f. sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji inwestycji jako Inspektor nadzoru zgodnie z wymogami Prawa budowlanego (w przypadku posiadania uprawnień budowlanych), opracowanie harmonogramów rzeczowo – finansowych oraz ich weryfikacja i kontrola w trakcie realizacji inwestycji,
g. uczestniczenie w odbiorach częściowych, końcowych wraz z potwierdzeniem rzeczowo – finansowego wykonania robót,
h. odbiór i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
i. prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem inwestycji ukończonych do eksploatacji i zarządzania właściwym jednostkom organizacyjnym,
j. dokonywanie przeglądów gwarancyjnych, nadzór nad zrealizowaniem przez wykonawców i dostawców obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi,
k. zlecanie branżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji przez osoby w tym zakresie uprawnione oraz nadzór nad ich pracą
Załatwianie spraw indywidualnych zgodnie z KPA, obsługa interesantów, udzielanie odpowiedzi na interpelacje Radnych oraz wnioski o dostęp do informacji publicznej w zakresie działań Referatu Inwestycji i Remontów
Uczestniczenie w przygotowaniu dokumentów merytorycznych związanych z aplikacją i realizacją projektów z funduszy zewnętrznych w zakresie działań Referatu Inwestycji i Remontów
Wykonywanie innych, zleconych przez Przełożonego, zadań z zakresu działań Referatu Inwestycji i Remontów
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Określanie zabiegów bieżącego utrzymania i zlecanie ich wykonania oraz odbiorów;
Planowanie/koordynowanie i kontrole robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych;
Monitorowanie stanu technicznego dróg na podstawie wykonanych przeglądów;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych na lokalizacje urządzeń infrastruktury w pasie drogowym dróg gminnych
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych dotyczących naliczania opłat za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury, reklam w pasie dróg gminnych i zajęcia pasa drogowego w związku z robotami
Odbiór pasa drogowego po wykonanych robotach
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach dotyczących lokalizacji zjazdów dróg gminnych
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach roszczeń o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdów na drogach gminnych
Przygotowywanie opinii w sprawie projektu podziału nieruchomości w zakresie dostępu nowo wydzielonych działek do drogi publicznej
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych
Prowadzenie ewidencji wyżej wydawanych umów
Prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem urządzeń w kanale technologicznym
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Przygotowywanie merytoryczne odpowiedzi na wpływające do Referatu pisma, wnioski, interpelacje w zakresie pracy Referatu
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Prowadzenie zadań w tym przygotowanie dokumentacji, projektów umów zgodnie z zapisami art. 16 ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 470),
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych,
Udział w Komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej,
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/ przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy,
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców;
Przygotowywanie wystąpień do właściwych organów architektoniczno-budowlanych o uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji
drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji, w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł
Monitorowanie wykonywania zleconych prac projektowych na poszczególnych etapach ich realizacji
Odbiór dokumentacji projektowej i ocena jej zgodności z zamówieniami i obowiązującymi przepisami
Rozliczenie finansowe prac projektowych
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Opiniowanie projektów organizacji ruchu czasowej i stałej na drogach na terenie Gminy
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań, informacji z wykonywanych zadań w tym opracowań statystycznych i opisowych
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji drogowych, ujętych w budżecie oraz w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Raszyn, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych, w tym:
a. przygotowywanie dokumentacji do realizacji zadań,
b. przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do przeprowadzania procedur na udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
c. przygotowanie umów i aneksów związanych z realizowanymi zadaniami,
d. sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji umów – merytoryczne i finansowe,
e. opiniowanie i odbiór dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem ich prawidłowości wykonania oraz weryfikacja kosztów wykonania,
f. sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji inwestycji jako Inspektor nadzoru zgodnie z wymogami Prawa budowlanego (w przypadku posiadania uprawnień budowlanych), opracowanie harmonogramów rzeczowo – finansowych oraz ich weryfikacja i kontrola w trakcie realizacji inwestycji,
g. uczestniczenie w odbiorach częściowych, końcowych wraz z potwierdzeniem rzeczowo – finansowego wykonania robót,
h. odbiór i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
i. dokonywanie przeglądów gwarancyjnych, nadzór nad zrealizowaniem przez wykonawców obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi,
j. zlecanie branżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji przez osoby w tym zakresie uprawnione oraz nadzór nad ich pracą
Załatwianie spraw indywidualnych zgodnie z KPA, obsługa interesantów, udzielanie odpowiedzi na interpelacje Radnych oraz wnioski o dostęp do informacji publicznej w zakresie działań Referatu
Wykonywanie innych, zleconych przez Przełożonego, zadań z zakresu działań Referatu
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych na lokalizacje urządzeń infrastruktury w pasie drogowym dróg gminnych
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych dotyczących naliczania opłat za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury, reklam w pasie dróg gminnych i zajęcia pasa drogowego w związku z robotami
Odbiór pasa drogowego po wykonanych robotach
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach dotyczących lokalizacji zjazdów dróg gminnych
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach roszczeń o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdów na drogach gminnych
Przygotowywanie opinii w sprawie projektu podziału nieruchomości w zakresie dostępu nowo wydzielonych działek do drogi publicznej
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych
Prowadzenie ewidencji wyżej wydawanych umów
Prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem urządzeń w kanale technologicznym
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Przygotowywanie merytoryczne odpowiedzi na wpływające do Referatu pisma, wnioski, interpelacje w zakresie pracy Referatu
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Prowadzenie zadań w tym przygotowanie dokumentacji, projektów umów zgodnie z zapisami art. 16 ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 470),
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych,
Udział w Komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej,
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/ przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy,
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 130 000 zł;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców;
Przygotowywanie wystąpień do właściwych organów architektoniczno-budowlanych o uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Określanie zabiegów bieżącego utrzymania i zlecanie ich wykonania oraz odbiorów;
Planowanie/koordynowanie i kontrole robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych;
Monitorowanie stanu technicznego dróg na podstawie wykonanych przeglądów;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Inspektor/Główny Specjalista w Referacie Remontów i Budowy Infrastruktury Drogowej
Szkolna 2A, Raszyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych przewidzianych budżetami na kolejne lata dotyczących instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych;
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie prac w zakresie remontu/przebudowy/budowy oświetlenia dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem;
Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem oświetlenia dróg przebiegających po terenie Gminy, dostawą i przesyłem energii na potrzeby ich funkcjonowania;
Nadzór nad prowadzonymi zadaniami inwestycyjnymi, remontowymi w tym konserwacją oświetlenia usytuowanym w pasie drogowym;
Opiniowanie projektów branży elektrycznej;
Kontrola finansowa nad realizowanymi umowami związanymi z dostawą energii do obsługi oświetlenia ulicznego;
Udział w komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Przygotowywanie propozycji do budżetu Gminy na każdy następny rok w zakresie realizowanych zadań;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Inspektor/Główny Specjalista w Referacie Inwestycji i Remontów
Szkolna 2A, Raszyn (pow. pruszkowski)
Wygasła: 21.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji, remontów oraz bieżącą konserwacją obiektów kubaturowych (głównie budynków) i zagospodarowania terenu przy tych obiektach, ujętych w budżecie oraz w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Raszyn, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych, w tym:
a. przygotowywanie dokumentacji do realizacji zadań,
b. przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do przeprowadzania procedur na udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, w tym przygotowywanie kosztorysów inwestorskich (w przypadku znajomości zasad kosztorysowania),
c. przygotowanie umów i aneksów na usługi projektowe, roboty budowlane oraz dostawy wyposażenia i sprzętu,
d. sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji umów – merytoryczne i finansowe,
e. opiniowanie i odbiór dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem ich prawidłowości wykonania oraz weryfikacja kosztów wykonania,
f. sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji inwestycji jako Inspektor nadzoru zgodnie z wymogami Prawa budowlanego (w przypadku posiadania uprawnień budowlanych), opracowanie harmonogramów rzeczowo – finansowych oraz ich weryfikacja i kontrola w trakcie realizacji inwestycji,
g. uczestniczenie w odbiorach częściowych, końcowych wraz z potwierdzeniem rzeczowo – finansowego wykonania robót,
h. odbiór i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
i. prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem inwestycji ukończonych do eksploatacji i zarządzania właściwym jednostkom organizacyjnym,
j. dokonywanie przeglądów gwarancyjnych, nadzór nad zrealizowaniem przez wykonawców i dostawców obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi,
k. zlecanie branżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji przez osoby w tym zakresie uprawnione oraz nadzór nad ich pracą
Załatwianie spraw indywidualnych zgodnie z KPA, obsługa interesantów, udzielanie odpowiedzi na interpelacje Radnych oraz wnioski o dostęp do informacji publicznej w zakresie działań Referatu Inwestycji i Remontów
Uczestniczenie w przygotowaniu dokumentów merytorycznych związanych z aplikacją i realizacją projektów z funduszy zewnętrznych w zakresie działań Referatu Inwestycji i Remontów
Wykonywanie innych, zleconych przez Przełożonego, zadań z zakresu działań Referatu Inwestycji i Remontów
Prowadzenie zadań w tym przygotowanie dokumentacji, projektów umów zgodnie z zapisami art. 16 ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 470),
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych,
Udział w Komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej,
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/ przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy,
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
Przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców;
Przygotowywanie wystąpień do właściwych organów architektoniczno-budowlanych o uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych na lokalizacje urządzeń infrastruktury w pasie drogowym dróg gminnych
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych dotyczących naliczania opłat za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury, reklam w pasie dróg gminnych i zajęcia pasa drogowego w związku z robotami
Odbiór pasa drogowego po wykonanych robotach
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach dotyczących lokalizacji zjazdów dróg gminnych
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach roszczeń o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdów na drogach gminnych
Przygotowywanie opinii w sprawie projektu podziału nieruchomości w zakresie dostępu nowo wydzielonych działek do drogi publicznej
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych
Prowadzenie ewidencji wyżej wydawanych umów
Prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem urządzeń w kanale technologicznym
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Przygotowywanie merytoryczne odpowiedzi na wpływające do Referatu pisma, wnioski, interpelacje w zakresie pracy Referatu
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji
drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji, w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro
Monitorowanie wykonywania zleconych prac projektowych na poszczególnych etapach ich realizacji
Odbiór dokumentacji projektowej i ocena jej zgodności z zamówieniami i obowiązującymi przepisami
Rozliczenie finansowe prac projektowych
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Opiniowanie projektów organizacji ruchu czasowej i stałej na drogach na terenie Gminy
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań, informacji z wykonywanych zadań w tym opracowań statystycznych i opisowych
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
bezpośrednia obsługa interesantów Urzędu z zakresu zadań stanowiska pracy,
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a w szczególności postępowań w sprawie oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,
wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo wodne, w szczególności:
a) podejmowanie działań zmierzających do aktualizacji, przedłużenia obowiązywania pozwoleń wodnoprawnych wydanych dla gminy, oraz prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgód wodnoprawnych dla zadań realizowanych przez gminę;
b) nadzór nad naliczonymi przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla gminy Raszyn opłatami za usługi wodne wynikające z posiadanych pozwoleń wodnoprawnych,
przygotowywanie dokumentów wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków m.in.: gminny regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków, wydawanie zezwoleń w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków; prowadzenie ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzania ścieków, współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym;
przygotowywanie zgód na wprowadzanie do kanalizacji sanitarnej ścieków przemysłowych;
przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu zadań stanowiska pracy,
przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących zadań stanowiska pracy,
współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie zadań stanowiska pracy,
współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego,
przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
przygotowywanie merytoryczne dokumentacji dla potrzeb przetargowych z zakresu powierzonych obowiązków,
prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz jej bieżąca archiwizacja;
znajomość obowiązujących przepisów prawa wymaganych na zajmowanym stanowisku,
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych, nie ujętych w niniejszym zakresie
Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z Wykonawcami,
Sprawowanie nadzoru jako przedstawiciel Zamawiającego nad realizowanymi kontraktami tj. nadzór i kontrola rzeczowo-finansowa realizacji umów z Inżynierem Kontraktu lub Inspektorem oraz Wykonawcami i udział w naradach koordynacyjnych,
Koordynowanie spraw związanych z uzgodnieniami dotyczącymi kontraktów z uczestnikami procesu inwestycyjnego (decyzje, pozwolenia, itp.),
Monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych pod kątem zgodności z Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym,
Zapobieganie nieprawidłowościom w realizacji umów, wyjaśnienie niezgodności i uzgodnienie zmian w kontraktach, harmonogramach i płatnościach ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w projekty,
Organizowanie narad konsultacyjnych, wnioskowanie do Kierownika RFZ zlecania w razie konieczności: kontroli i weryfikacji projektów budowlanych i wykonawczych, sporządzanie opinii i sprawozdań technicznych,
Przekazywanie informacji dotyczących realizacji poszczególnych zadań realizowanych projektów (stan realizacji Harmonogramów, ewentualne zmiany) pod kątem sprawozdawczości zewnętrznej zgodnie z wymogami zewnętrznych podmiotów zaangażowanych w realizacje projektów,
Uczestniczenie w przeglądach wykonanych prac na miejscu budowy,
Bieżąca współpraca z Referatem Budżetu i Finansów i wymiana informacji w zakresie poniesionych nakładów inwestycyjnych, zrealizowanych płatności oraz wyjaśniania wszelkich rozbieżności,
Kontrolowanie rozliczeń bieżących i końcowych kontraktów, udział w odbiorach częściowych i końcowych,
Współpraca przy weryfikacji i uzgadnianiu opracowanej dokumentacji przetargowej, projektowej, wykonawczej oraz innych dokumentów sporządzonych przez Wykonawców (przy udziale niezbędnych jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy),
Odbiór opracowanej dokumentacji oraz innych zleconych przez RFZ prac, sprawdzanie i potwierdzenie ich kompletności i zgodności wykonania z umową,
Końcowe rzeczowo-finansowe rozliczenie kontraktu (przy udziale niezbędnych jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy), kompletowanie dokumentów do uzyskania pozwoleń na użytkowanie i dokumentów PT oraz przekazanie zadania służbom eksploatacyjnym,
Prowadzenie bieżącej korespondencji niezbędnej dla prawidłowej realizacji kontraktów,
Dbanie o bezpieczeństwo powierzonych do przetwarzania, archiwizowania lub przechowywania danych zgodnie z obowiązującymi w Urzędzie Gminy regulaminami i instrukcjami wewnętrznymi,
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika RFZ i Wójta Gminy,
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych na lokalizacje urządzeń infrastruktury w pasie drogowym dróg gminnych
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych dotyczących naliczania opłat za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury, reklam w pasie dróg gminnych i zajęcia pasa drogowego w związku z robotami
Odbiór pasa drogowego po wykonanych robotach
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach dotyczących lokalizacji zjazdów dróg gminnych
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach roszczeń o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdów na drogach gminnych
Przygotowywanie opinii w sprawie projektu podziału nieruchomości w zakresie dostępu nowo wydzielonych działek do drogi publicznej
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych
Prowadzenie ewidencji wyżej wydawanych umów
Prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem urządzeń w kanale technologicznym
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Przygotowywanie merytoryczne odpowiedzi na wpływające do Referatu pisma, wnioski, interpelacje w zakresie pracy Referatu
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Określanie zabiegów dotyczących bieżącej konserwacji i utrzymania urządzeń infrastruktury technicznej (oznakowanie, kanalizacji deszczowej) i zlecanie ich wykonania oraz odbiorów;
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych;
Planowanie/koordynowanie i kontrole robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych;
Monitorowanie stanu technicznego dróg na podstawie wykonanych przeglądów;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnymi egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań w tym przygotowanie dokumentacji, projektów umów zgodnie z zapisami art. 16 ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 470),
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych,
Udział w Komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej,
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/ przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy,
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców;
Przygotowywanie wystąpień do właściwych organów architektoniczno-budowlanych o uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji
drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji, w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro
Monitorowanie wykonywania zleconych prac projektowych na poszczególnych etapach ich realizacji
Odbiór dokumentacji projektowej i ocena jej zgodności z zamówieniami i obowiązującymi przepisami
Rozliczenie finansowe prac projektowych
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Opiniowanie projektów organizacji ruchu czasowej i stałej na drogach na terenie Gminy
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań, informacji z wykonywanych zadań w tym opracowań statystycznych i opisowych
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Określanie zabiegów bieżącego utrzymania i zlecanie ich wykonania oraz odbiorów;
Planowanie/koordynowanie i kontrole robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych;
Monitorowanie stanu technicznego dróg na podstawie wykonanych przeglądów;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych na lokalizacje urządzeń infrastruktury w pasie drogowym dróg gminnych
Przygotowywanie umów/decyzji administracyjnych dotyczących naliczania opłat za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury, reklam w pasie dróg gminnych i zajęcia pasa drogowego w związku z robotami
Odbiór pasa drogowego po wykonanych robotach
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach dotyczących lokalizacji zjazdów dróg gminnych
Przygotowywanie dokumentacji w sprawach roszczeń o odszkodowanie za uszkodzenie pojazdów na drogach gminnych
Przygotowywanie opinii w sprawie projektu podziału nieruchomości w zakresie dostępu nowo wydzielonych działek do drogi publicznej
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych
Prowadzenie ewidencji wyżej wydawanych umów
Prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem urządzeń w kanale technologicznym
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Przygotowywanie merytoryczne odpowiedzi na wpływające do Referatu pisma, wnioski, interpelacje w zakresie pracy Referatu
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Określanie zabiegów dotyczących bieżącej konserwacji i utrzymania urządzeń infrastruktury technicznej (oznakowanie, kanalizacji deszczowej) i zlecanie ich wykonania oraz odbiorów;
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych;
Planowanie/koordynowanie i kontrole robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych;
Monitorowanie stanu technicznego dróg na podstawie wykonanych przeglądów;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnymi egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji
drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji, w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro
Monitorowanie wykonywania zleconych prac projektowych na poszczególnych etapach ich realizacji
Odbiór dokumentacji projektowej i ocena jej zgodności z zamówieniami i obowiązującymi przepisami
Rozliczenie finansowe prac projektowych
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Opiniowanie projektów organizacji ruchu czasowej i stałej na drogach na terenie Gminy
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań, informacji z wykonywanych zadań w tym opracowań statystycznych i opisowych
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Określanie zabiegów bieżącego utrzymania i zlecanie ich wykonania oraz odbiorów;
Planowanie/koordynowanie i kontrole robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych;
Monitorowanie stanu technicznego dróg na podstawie wykonanych przeglądów;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji
drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji, w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro
Monitorowanie wykonywania zleconych prac projektowych na poszczególnych etapach ich realizacji
Odbiór dokumentacji projektowej i ocena jej zgodności z zamówieniami i obowiązującymi przepisami
Rozliczenie finansowe prac projektowych
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac
Opiniowanie projektów organizacji ruchu czasowej i stałej na drogach na terenie Gminy
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
Sporządzanie okresowych analiz, sprawozdań, informacji z wykonywanych zadań w tym opracowań statystycznych i opisowych
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
Prowadzenie zadań w tym przygotowanie dokumentacji, projektów umów zgodnie z zapisami art. 16 ustawy o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 470),
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych,
Udział w Komisjach przetargowych oraz naradach Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowej,
Opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z remontem/ przebudową/budową dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych przebiegających po terenie Gminy,
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców;
Przygotowywanie wystąpień do właściwych organów architektoniczno-budowlanych o uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Prowadzenie zadań realizowanych przez Referat w zakresie przygotowania do realizacji inwestycji drogowych przewidzianych budżetem na dany rok i lata następne w tym:
przygotowanie dokumentacji w tym projektów umów dla wszczęcia postępowań o zamówienie publiczne na wykonanie dokumentacji w zakresie remontu/przebudowy/budowy dróg;
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w w/w zakresie, których wartość nie przekracza 30 000 Euro;
Monitorowanie wykonywania zleconych prac na poszczególnych etapach ich realizacji;
Określanie zabiegów dotyczących bieżącej konserwacji i utrzymania urządzeń infrastruktury technicznej (oznakowanie, kanalizacji deszczowej) i zlecanie ich wykonania oraz odbiorów;
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych;
Planowanie/koordynowanie i kontrole robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych;
Monitorowanie stanu technicznego dróg na podstawie wykonanych przeglądów;
Weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzenie harmonogramów prac budowlanych;
Dokonywanie odbiorów robót oraz przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnymi egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych;
Prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem, załatwianiem i obrotem dokumentacji w zakresie prowadzonych prac;
Udzielanie odpowiedzi na wpływające do Referatu: interpelacje, pisma, zapytania i wnioski, urzędów, instytucji oraz mieszkańców