Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (323)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 323 )
Full Stack Web Development Lead
Buk
Wygasła: 11.05.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Collaborate with development teams and product managers to ideate e-commerce solutions and ensure sites are optimized for business and user experience
Manage website efficiency, troubleshoot software, and ensure data protection compliance
Develop technical documentation, APIs, databases, and applications, ensuring they function well
Work with the creative team and UX/UI designers to update visuals, content, and copy, aligning with mockups
Collaborate with operations, creative, global, brand, data & analytics, and consumer resources to ensure functional requirements are met
Provide technical guidance, review code for security and coding standards, and lead engineering teams with excellent leadership, communication, and interpersonal skills, inspiring teams and building productive relationships across the organization
Maintain created formulas and relevant information for production and quality
Collaborate with internal and external stakeholders to proactively innovate new project concepts
Maintain close collaboration with sales & marketing team, their projects and customers in realizing business opportunities and offering technical support
Delivering presentations on formulation and application related topics in various countries within the region
Effectively communicate with cross functional teams including application, quality, marketing, production regulatory affairs, relevant internal/external Stakeholders and customers
Point of contact for the Finance Business Partner & direct contact to budget holders to support budgeting and forecasting process
Responsible for balance sheet management and reconciliation for the allocated entities
Prepare planning figures (e.g. based on Top Down Guidance) and ensure that agreed services as agreed with FSS (Financial Shared Services) are delivered up to standard;
Support Management Reporting BG/BU, Monthly Reporting Deck Forecast/Actuals and Cashflow + ROCE (ROE / DEBT / EQUITY)
Responsible for (and analyses on) product costing, variance analyses manufacturing performance, Inventories, CAPEX and first line analyses and insights for actuals, forecast and budget and for setting up relevant allocation cycles in SAP
Provide all (accruals, provisions, corrections, etc.) content for Journal Entries (recurring and incidental) to the shared service center; provide evidence for the Internal Control Framework and follows up on remediation plans
Responsible for local compliance related activities as well (Tax and Year-end Audit, Financial Statement preparation, CIT and other tax calculations and returns preparation)
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwem pożarowym w naszym zakładzie produkcyjnym DSM Buk;
weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych;
współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP, PPOŻ i OŚ;
tworzenie raportów, wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ;
prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń prowadzonych / organizowanych przez Dział BHP, a także zapoznania pracowników z instrukcjami i procedurami BHP, PPOŻ i OŚ;
rekomendowanie i wdrażanie zmian zwiększających bezpieczeństwo pracy;
przygotowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego;
wsparcie kierownika Działu BHP (praca w dwuosobowym zespole);
pozostałe zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP
Supporting the RP/FvP in implementing and maintaining the Quality Management for Pharma-EMEA-GDP (Principles, Quality system, Management Review)
Writing and reviewing SOPs and Working instructions as well as supporting other stahekolders with the same activities
Supporting the line managers in setting up and maintaining the training program (training matrix) and job descriptions, in close collaboration with human resources
Płatny staż w DSM TO ZDOBYCIE WARTOŚCIOWEGO DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO NA POCZĄTKU TWOJEJ KARIERY TO DRZWI DO KOLEJNYCH JEJ ETAPÓW JAK RÓWNIEŻ DO ROZWOJU OSOBISTEGO W NASZEJ ORGANIZACJI
STAŻ W DSM W DZIALE JAKOŚCI TO INTENSYWNY CZAS, W TRAKCIE KTÓREGO BĘDZIESZ REALIZOWAŁ/A PROJEKTY, ZADANIA POD OKIEM DOŚWIADCZONYCH SPECJALISTÓW
To zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie analiz, zwalnianiu wyrobu gotowego oraz aktywny udział w utrzymaniu systemów jakościowych
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ DO DZIAŁU JAKOŚCI I POZNAJ SPECYFIKĘ NASZEJ PRACY!
Ensure proper communication with Production and other departments with regard to quality issues
Implementation and verification of CAPAs to all deviations (OOSes)
Maintains product and company reputation by complying with local regulations
Maintains quality data base by organizing Quality folders, collecting all needed statements there, and all needed documentation with regards to Quality, organizing hardware of those documentation when needed in proper way
Close cooperation with other departments (Supply Chain, QC Lab, Production, Maintenance, MES Team) on the daily basis
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwem pożarowym w naszym zakładzie produkcyjnym DSM Buk;
weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych;
współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP, PPOŻ i OŚ;
tworzenie raportów, wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ;
prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń prowadzonych / organizowanych przez Dział BHP, a także zapoznania pracowników z instrukcjami i procedurami BHP, PPOŻ i OŚ;
rekomendowanie i wdrażanie zmian zwiększających bezpieczeństwo pracy;
przygotowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego;
wsparcie kierownika Działu BHP (praca w dwuosobowym zespole);
pozostałe zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP
Implementation and continuous improvement of the quality and food safety management system
Ensuring proper communication about quality issues with Production and other departments across the whole organization
Root cause analysis and focusing on enhancing product quality and reducing the likelihood of recurrent issues
Focusing on a proactive mindset and addressing the fundamental causes. Implementation and management of preventive and corrective actions
Handling customer complaints, regular contact with customers
Maintaining quality database by organizing quality folders, collecting all needed statements and documentation, organizing hardware of those documentation when needed
Building QA awareness among employees
Managing TrackWise and LIMS systems & assuring timely closing of records
Performing HR Specialist activities and cooperating with external payroll in the assisgned specialist areas, countries or processes
Ensuring that activities are compliant within the dsm-firmenich guidelines and as needed local (legal) legislation and practices
Acting as a liaison between P&O stakeholders and Tier 2 support activities, to ensure smooth interaction between P&O stakeholders (e.g. managers, employees, PST) and HRSS
Preparing relevant analytics & reports as needed by the client and manage data input based on standardized processes & controls
Preparing relevant documents to ensure a smooth integration/transition to HRSS systems and tools (regional and local) for new and existing employees
Advising on policy implementation or execution based on expertise HR policies, processes, programs and tools are optimally implemented and up-to-date
Płatny staż w DSM TO ZDOBYCIE WARTOŚCIOWEGO DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO NA POCZĄTKU TWOJEJ KARIERY TO DRZWI DO KOLEJNYCH JEJ ETAPÓW JAK RÓWNIEŻ DO ROZWOJU OSOBISTEGO W NASZEJ ORGANIZACJI
STAŻ W DSM W DZIALE JAKOŚCI TO INTENSYWNY CZAS, W TRAKCIE KTÓREGO BĘDZIESZ REALIZOWAŁ/A PROJEKTY, ZADANIA POD OKIEM DOŚWIADCZONYCH SPECJALISTÓW
To zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie analiz, zwalnianiu wyrobu gotowego oraz aktywny udział w utrzymaniu systemów jakościowych
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ DO DZIAŁU JAKOŚCI I POZNAJ SPECYFIKĘ NASZEJ PRACY!
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwem pożarowym w naszym zakładzie produkcyjnym DSM Buk;
weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych;
współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP, PPOŻ i OŚ;
tworzenie raportów, wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ;
prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń prowadzonych / organizowanych przez Dział BHP, a także zapoznania pracowników z instrukcjami i procedurami BHP, PPOŻ i OŚ;
rekomendowanie i wdrażanie zmian zwiększających bezpieczeństwo pracy;
przygotowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego;
pozostałe zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP
Activate and Maintain Master Data: Create and maintain master data for premixes, MRS and raw materials across our production sites in EMEA region
Raw Material Data Management: Ensure accurate master data for raw materials at the three production sites
MRS Master Data Management: create and maintain master data for SKU’s from MRS portfolio within various flows
Auxiliary Master Data: Create and maintain auxiliary master data as per internal requirements
Data Corrections and Maintenance: Conduct corrections and maintenance activities for raw material, MRS and product master data
Label Creation: Generate product labels and MSDS (Material Safety Data Sheets) and provide them to internal stakeholders
Coordination and Communication: Collaborate and communicate effectively with various internal stakeholders, including Formulation, Supply Chain, Logistics, Customer Care, Procurement, Sales, Quality, and Production departments, to ensure smooth master data flow
Data Transfer: Ensure proper data transfer between various SAP systems within multiple flows
Helpdesk Support: Act as a helpdesk resource to provide master data-related information, solutions, and direct stakeholders to the appropriate responsible person
Data Consistency: Implement activities to maintain data consistency and transparency
Ensure procurement of materials from internal and external organizations to use for own consumption or resell
Ensure accurate and proactive communication flow across SC team for all matters related to raw material planning and as need to CS
Analyze and identify shortages medium and long term and take appropriate actions for leveling out inventories in both raw materials and finish goods in close collaboration with commercial management
Maintain and realign MRP settings in SAP subject to demand, evaluate MRP types and recalculate safety stocks for raw materials and finish goods
Participates (or takes the lead as necessary) in the troubleshooting
Communicate across the organization any product changes, launch of new products, product deletions of bridging stocks, change of packaging and change of product origin, schedule incoming raw materials and packaging for warehouse
Manage forecasts received from Customer Service or Market Manager in line with MRP settings and inventory level, both for raw materials and finished goods
Active control of close to expired and obsolete stock and keeping in target relevant inventory of raw materials
Implementation and continuous improvement of the quality and food safety management system
Ensuring proper communication with Production and other departments with regard to quality issues
Maintaining quality data base by organizing quality folders, collecting all needed statements and documentation, organizing hardware of those documentation when needed
Building QA awareness among employees
Managing TrackWise and LIMS systems & assuring timely closing of records
Performing HR specialist & payroll activities in the assigned specialist areas, countries or processes
Ensuring that activities are compliant within the dsm-firmenich guidelines and as needed local (legal) legislation and practices
Acting as a liaison between P&O stakeholders and Tier 2 support activities, to ensure smooth interaction between P&O stakeholders (e.g. managers, employees, PST) and HRSS
Preparing relevant analytics & reports as needed by the client and manage data input based on standardized processes & controls
Preparing relevant documents to ensure a smooth integration/transition to HRSS systems and tools (regional and local) for new and existing employees
Advising on policy implementation or execution based on expertise HR policies, processes, programs and tools are optimally implemented and up-to-date
Ensure procurement of materials from internal and external organizations to use for own consumption or resell
Ensure accurate and proactive communication flow across SC team for all matters related to raw material planning and as need to CS
Analyze and identify shortages medium and long term and take appropriate actions for leveling out inventories in both raw materials and finish goods in close collaboration with commercial management
Maintain and realign MRP settings in SAP subject to demand, evaluate MRP types and recalculate safety stocks for raw materials and finish goods
Participates (or takes the lead as necessary) in the troubleshooting
Communicate across the organization any product changes, launch of new products, product deletions of bridging stocks, change of packaging and change of product origin, schedule incoming raw materials and packaging for warehouse
Manage forecasts received from Customer Service or Market Manager in line with MRP settings and inventory level, both for raw materials and finished goods
Active control of close to expired and obsolete stock and keeping in target relevant inventory of raw materials
Realizing HR specialist activities in the assigned specialist areas, countries or processes
Ensuring that activities are compliant within the dsm-firmenich guidelines and as needed local (legal) legislation and practices
Acting as a liaison between P&O stakeholders and Tier 2 support activities, to ensure smooth interaction between P&O stakeholders (e.g. managers, employees, PST) and HRSS
Preparing relevant analytics & reports as needed by the client and manage data input based on standardized processes & controls
Preparing relevant documents to ensure a smooth integration/transition to HRSS systems and tools (regional and local) for new and existing employees
Advising on policy implementation or execution based on expertise HR policies, processes, programs and tools are optimally implemented and up-to-date
Płatny staż w DSM JAKOŚĆ KWALIFIKACJA SUROWCÓW i MRS
ZDOBYCIE WARTOŚCIOWEGO DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO NA POCZĄTKU TWOJEJ KARIERY TO DRZWI DO KOLEJNYCH JEJ ETAPÓW JAK RÓWNIEŻ DO ROZWOJU OSOBISTEGO W NASZEJ ORGANIZACJI
STAŻ W DSM TO INTENSYWNY CZAS, W TRAKCIE KTÓREGO BĘDZIESZ REALIZOWAŁ/A PROJEKTY, ZADANIA POD OKIEM DOŚWIADCZONYCH SPECJALISTÓW
DZIAŁ JAKOŚCI to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie analiz, zwalnianiu wyrobu gotowego oraz aktywny udział w utrzymaniu systemów jakościowych
DZIAŁ KWALIFIKACJI SUROWCÓW to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie danych na temat surowców potrzebnych do produkcji oraz zapewnienie wysokiej jakości kwalifikowanych surowców poprzez nadzór i aktualizację dokumentacji
DZIAŁ MARKET READY SOLUTIONS - JAKOŚĆ
o zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie dokumentacji jakościowej i produktowej, analizy w zewnętrznych laboratoriach – wsparcie w organizacji, koordynacja testów trwałościowych dla produktów MRS oraz przygotowanie raportów, rejestracja w bazie danych, utrzymywanie harmonogramu zamówień klientów i czasu realizacji dostaw przez podwykonawców oraz ścisła współpraca z wewnętrznymi działami DSM (łańcuch dostaw, zaopatrzenie, obsługa klienta, rozwój rynku)., Przygotowanie dokumentacji do zwolnienia wyrobów, Wsparcie w procesie reklamacji (komunikacja z dostawcą oraz rejestracja w bazie), Bieżąca komunikacja w ww. obszarach
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ DO DZIAŁU, JAKOŚCI, KWALIFIKACJI SUROWCÓW, MRS I POZNAJ SPECYFIKĘ NASZEJ PRACY!
Create and maintain master data for SKUs of MRS portfolio in EMEA region
Effectively coordinate master data activities with various internal stakeholders, including Formulation, Supply Chain, Logistics, Customer Care, Sales, Quality, to ensure smooth process flow for daily operations
Act as a helpdesk resource to provide master data-related information, solutions, and direct stakeholders to the appropriate responsible person
Supporting team with implementation of SAP business models according to company standards
Working as a Technical support in the processes between Contract Manufacturing, QA, RA and Business
Working on the operational processes improvements by creating and maintenance of internal databases, automated flows, reports
Implementation and continuous improvement of the quality and food safety management system
Ensuring proper communication with Production and other departments with regard to quality issues
Maintaining quality data base by organizing quality folders, collecting all needed statements and documentation, organizing hardware of those documentation when needed
Building QA awareness among employees
Managing TrackWise and LIMS systems & assuring timely closing of records
Realizing HR specialist activities in the assigned specialist areas, countries or processes
Ensuring that activities are compliant within the dsm-firmenich guidelines and as needed local (legal) legislation and practices
Acting as a liaison between P&O stakeholders and Tier 2 support activities, to ensure smooth interaction between P&O stakeholders (e.g. managers, employees, PST) and HRSS
Preparing relevant analytics & reports as needed by the client and manage data input based on standardized processes & controls
Preparing relevant documents to ensure a smooth integration/transition to HRSS systems and tools (regional and local) for new and existing employees
Advising on policy implementation or execution based on expertise HR policies, processes, programs and tools are optimally implemented and up-to-date
Create and maintain master data for SKUs of MRS portfolio in EMEA region
Effectively coordinate master data activities with various internal stakeholders, including Formulation, Supply Chain, Logistics, Customer Care, Sales, Quality, to ensure smooth process flow for daily operations
Act as a helpdesk resource to provide master data-related information, solutions, and direct stakeholders to the appropriate responsible person
Supporting team with implementation of SAP business models according to company standards
Working as a Technical support in the processes between Contract Manufacturing, QA, RA and Business
Working on the operational processes improvements by creating and maintenance of internal databases, automated flows, reports
Implementation and continuous improvement of the quality and food safety management system
Ensuring proper communication with Production and other departments with regard to quality issues
Maintaining quality data base by organizing quality folders, collecting all needed statements and documentation, organizing hardware of those documentation when needed
Building QA awareness among employees
Managing TrackWise and LIMS systems & assuring timely closing of records
Realizing HR specialist activities in the assigned specialist areas, countries or processes
Ensuring that activities are compliant within the dsm-firmenich guidelines and as needed local (legal) legislation and practices
Acting as a liaison between P&O stakeholders and Tier 2 support activities, to ensure smooth interaction between P&O stakeholders (e.g. managers, employees, PST) and HRSS
Preparing relevant analytics & reports as needed by the client and manage data input based on standardized processes & controls
Preparing relevant documents to ensure a smooth integration/transition to HRSS systems and tools (regional and local) for new and existing employees
Advising on policy implementation or execution based on expertise HR policies, processes, programs and tools are optimally implemented and up-to-date
Activate and Maintain Master Data: Create and maintain master data for premixes and raw materials across our production sites in EMEA region
Raw Material Data Management: Ensure accurate master data for raw materials at the three production sites
Auxiliary Master Data: Create and maintain auxiliary master data as per internal requirements
Data Corrections and Maintenance: Conduct corrections and maintenance activities for raw material and product master data
Label Creation: Generate product labels and MSDS (Material Safety Data Sheets) and provide them to internal stakeholders
Coordination and Communication: Collaborate and communicate effectively with various internal stakeholders, including Formulation, Supply Chain, Logistics, Customer Care, Procurement, Sales, Quality, and Production departments, to ensure smooth master data flow
Data Transfer: Ensure proper data transfer between various SAP systems
Helpdesk Support: Act as a helpdesk resource to provide master data-related information, solutions, and direct stakeholders to the appropriate responsible person
Data Consistency: Implement activities to maintain data consistency and transparency
Realizing HR specialist activities in the assigned specialist areas, countries or processes
Ensuring that activities are compliant within the dsm-firmenich guidelines and as needed local (legal) legislation and practices
Acting as a liaison between P&O stakeholders and Tier 2 support activities, to ensure smooth interaction between P&O stakeholders (e.g. managers, employees, PST) and HRSS
Preparing relevant analytics & reports as needed by the client and manage data input based on standardized processes & controls
Preparing relevant documents to ensure a smooth integration/transition to HRSS systems and tools (regional and local) for new and existing employees
Advising on policy implementation or execution based on expertise HR policies, processes, programs and tools are optimally implemented and up-to-date
Independently supporting the full accounting and reporting for assigned accounts, treasury and tax transactions
Reviewing and analyzing the financial transactions and/or activities to ensure accurate entry into the general ledger and other Group procedures; assigned monthly journal entries for reasonableness and compliance
Ensuring transactions are entered in accordance with generally accepted accounting principles and procedures
Preparing assigned annual reports in a timely and accurate manner
Taking care of correct periodic closing of the accounts including tax aspects
Preparing financial balance sheets and profit & loss statements
Realizing HR specialist activities in the assigned specialist areas, countries or processes
Ensuring that activities are compliant within the dsm-firmenich guidelines and as needed local (legal) legislation and practices
Acting as a liaison between P&O stakeholders and Tier 2 support activities, to ensure smooth interaction between P&O stakeholders (e.g. managers, employees, PST) and HRSS
Preparing relevant analytics & reports as needed by the client and manage data input based on standardized processes & controls
Preparing relevant documents to ensure a smooth integration/transition to HRSS systems and tools (regional and local) for new and existing employees
Advising on policy implementation or execution based on expertise HR policies, processes, programs and tools are optimally implemented and up-to-date
Organizacja i utrzymanie (cyfrowego) harmonogramu dla menedżerów, wsparcie przy organizacji spotkań wewnętrznych oraz spotkań z gośćmi w siedzibie firmy;
Koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej, w tym zarządzanie dokumentacją;
Zamawianie materiałów biurowo-spożywczych, części eksploatacyjnych do urządzeń biurowych: drukarek, ksero oraz środków czystości;
Wsparcie administracyjne: pomoc w przygotowywaniu kompletnej dokumentacji niezbędnej do uzyskania wiz, zlecanie tłumaczeń, organizacja podróży służbowych, zamawianie pieczątek, wizytówek i gadżetów dla klientów, zbieranie danych i raportowanie do GUS
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwem pożarowym w naszym zakładzie produkcyjnym w Niepruszewie;
weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych;
współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP, PPOŻ i OŚ;
tworzenie raportów, wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ;
prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń prowadzonych / organizowanych przez Dział BHP, a także zapoznania pracowników z instrukcjami i procedurami BHP, PPOŻ i OŚ;
rekomendowanie i wdrażanie zmian zwiększających bezpieczeństwo pracy;
przygotowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego;
pozostałe zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP
Support the system owner and responsible persons for related business activities, such as business administration, data entry, document maintenance, implementation activities, user management and software validation;
Understand, define, and document system and user requirements for existing and future Product and Ingredient Information Management System functionalities;
Align activities with related areas and act as interface to IT and other stakeholders, both internal and external;
Assist with monitoring and tracking new functionality (inclusive of enhancement requests) with each new release of the system;
Support the development of procedure documents, or best practices;
Assist with identifying user requirements and use cases (in collaboration with cross-functional stakeholders);
Provide subject matter expertise to improvement related projects
Płatny staż w DSM PRODUKCJA / UTRZYMANIE RUCHU /LABORATORIUM/ KWALIFIKACJA SUROWCÓW
ZDOBYCIE WARTOŚCIOWEGO DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO NA POCZĄTKU TWOJEJ KARIERY TO DRZWI DO KOLEJNYCH JEJ ETAPÓW JAK RÓWNIEŻ DO ROZWOJU OSOBISTEGO W NASZEJ ORGANIZACJI
STAŻ W DSM TO INTENSYWNY CZAS, W TRAKCIE KTÓREGO BĘDZIESZ REALIZOWAŁ/A PROJEKTY, ZADANIA POD OKIEM DOŚWIADCZONYCH SPECJALISTÓW
DZIAŁ PRODUKCJI to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie Lean management oraz aktywny udział w projekcie Six sigma lub pokrewnym
DZIAŁ UTRZYMANIA RUCHU to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie zapewnienia sprawności technicznej maszyn produkcyjnych, usuwanie awarii oraz prowadzenie bieżących napraw elektryki
DZIAŁ LABORATORIUM to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie prostych analiz fizykochemicznych, nadzór i aktualizacja dokumentów oraz prace związane z konserwacją sprzętu laboratoryjnego
DZIAŁ KWALIFIKACJI SUROWCÓW to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie danych na temat surowców potrzebnych do produkcji oraz zapewnienie wysokiej jakości kwalifikowanych surowców poprzez nadzór i aktualizację dokumentacji
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ DO DZIAŁU PRODUKCJI, UTRZYMANIA RUCHU, KWALIFIKACJI SUROWCÓW ORAZ LABORATORIUM. POZNAJ SPECYFIKĘ NASZEJ PRACY!
Organizacja i utrzymanie (cyfrowego) harmonogramu dla menedżerów, wsparcie przy organizacji spotkań wewnętrznych oraz spotkań z gośćmi w siedzibie firmy;
Koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej, w tym zarządzanie dokumentacją;
Zamawianie materiałów biurowo-spożywczych, części eksploatacyjnych do urządzeń biurowych: drukarek, ksero oraz środków czystości;
Wsparcie administracyjne: pomoc w przygotowywaniu kompletnej dokumentacji niezbędnej do uzyskania wiz, zlecanie tłumaczeń, organizacja podróży służbowych, zamawianie pieczątek, wizytówek i gadżetów dla klientów, zbieranie danych i raportowanie do GUS
Being the first point of contact for Customer Service Department;
Supporting the Premix operations in matters where inputs are needed as well as internal plant communication to improve production and raw materials planning;
Securing fluent communication flow between multiple stakeholders;
Creating and maintaining shipping schedule, documentation management;
Supporting Market Ready Solution team members in close cooperation with Customers, Supply Chain, Customer Service, Regulatory, IT;
Attend customer briefing for new product development of internal kick-off meetings to shape innovative DSM MRS in the EMEA Region;
Orchestrate the cross-functional Team (I.e. Innovation, Formulation/Application, QA, RA, Nutrition Science and Advocacy, Business Development) to assign tasks, setting the most appropriate project governance;
Lead customer follow-up meetings on the project status;
Support with the daily relationship with external contractors to enable project execution;
Coordinating new MRS projects where 3PMs are involved: x-functional alignment, ensure new product code setup, enterprise model is in place and in line with compliance aspects as well as operationally feasible;
Liaise with internal and external stakeholders to ensure maximum agility with the execution of projects
Support the system owner and responsible persons for related business activities, such as business administration, data entry, document maintenance, implementation activities, user management and software validation;
Understand, define, and document system and user requirements for existing and future Product and Ingredient Information Management System functionalities;
Align activities with related areas and act as interface to IT and other stakeholders, both internal and external;
Assist with monitoring and tracking new functionality (inclusive of enhancement requests) with each new release of the system;
Support the development of procedure documents, or best practices;
Assist with identifying user requirements and use cases (in collaboration with cross-functional stakeholders);
Provide subject matter expertise to improvement related projects
Płatny staż w DSM PRODUKCJA / UTRZYMANIE RUCHU /JAKOŚĆ /LABORATORIUM/ KWALIFIKACJA SUROWCÓW / ZARZĄDZANIE PODWYKONAWCAMI / ZESPÓŁ MES
ZDOBYCIE WARTOŚCIOWEGO DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO NA POCZĄTKU TWOJEJ KARIERY TO DRZWI DO KOLEJNYCH JEJ ETAPÓW JAK RÓWNIEŻ DO ROZWOJU OSOBISTEGO W NASZEJ ORGANIZACJI
STAŻ W DSM TO INTENSYWNY CZAS, W TRAKCIE KTÓREGO BĘDZIESZ REALIZOWAŁ/A PROJEKTY, ZADANIA POD OKIEM DOŚWIADCZONYCH SPECJALISTÓW
DZIAŁ PRODUKCJI to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie Lean management oraz aktywny udział w projekcie Six sigma lub pokrewnym
DZIAŁ UTRZYMANIA RUCHU to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie zapewnienia sprawności technicznej maszyn produkcyjnych, usuwanie awarii oraz prowadzenie bieżących napraw elektryki
DZIAŁ JAKOŚCI to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie analiz, zwalnianiu wyrobu gotowego oraz aktywny udział w utrzymaniu systemów jakościowych
DZIAŁ LABORATORIUM to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie prostych analiz fizykochemicznych, nadzór i aktualizacja dokumentów oraz prace związane z konserwacją sprzętu laboratoryjnego
DZIAŁ KWALIFIKACJI SUROWCÓW to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie danych na temat surowców potrzebnych do produkcji oraz zapewnienie wysokiej jakości kwalifikowanych surowców poprzez nadzór i aktualizację dokumentacji
DZIAŁ ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie dokumentacji produktowej producentów kontraktowych, utrzymywanie harmonogramu zamówień klientów i czasu realizacji dostaw przez podwykonawców oraz ścisła współpraca z wewnętrznymi działami DSM (łańcuch dostaw, zaopatrzenie, obsługa klienta, rozwój rynku)
DZIAŁ MES to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie alokowania, kontroli i zamykania zleceń produkcyjnych w systemach MES oraz SAP
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ DO DZIAŁU PRODUKCJI, UTRZYMANIA RUCHU, JAKOŚCI, KWALIFIKACJI SUROWCÓW, ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI, LABORATORIUM LUB ZESPOŁU MES I POZNAJ SPECYFIKĘ NASZEJ PRACY!
Ensure procurement of materials from internal and external organizations to use for own consumption or resell;
Manage accurate and proactive communication flow across SC team for all matters related to raw material planning;
Analyze and identify shortages medium and long term and take appropriate actions for leveling out inventories in both raw materials and finish goods in close collaboration with commercial management;
Maintain and realign MRP settings in SAP subject to demand, evaluate MRP types and recalculate safety stocks for raw materials and finish goods;
Communicate across the organization any product changes, launch of new products, product deletions of bridging stocks, change of packaging and change of product origin, schedule incoming raw materials and packaging for warehouse;
Manage forecasts received from Customer Service or Market Manager in line with MRP settings and inventory level, both for raw materials and finished goods;
Active control of close to expired and obsolete stock, keep in target relevant inventory of raw materials;
Regular control on blocked invoices for raw materials/transportation (e.g. due to price or quantity discrepancies)
identyfikowanie usprawnień i zmian wpływających na procesy produkcyjne;
rozwiązywanie problemów procesowych oraz wdrażanie usprawnień na obszarze produkcji w oparciu o metodologie Lean Management;
koordynacja i uczestnictwo w projektach DICI oraz SixSigma, mapowania i analizowania procesów produkcyjnych;
zarządzanie dokumentacją produkcyjną w tym bazą arkuszy podziału pracy (TWI);
zarządzanie komunikacją wewnętrzna w tym nadzór nad tablicami obszarowymi GEMBA oraz Blender Dashboard;
prowadzenie wewnętrznych szkoleń w celu usprawniania procesu zbierania danych produkcyjnych, tworzenie i wdrażanie najlepszych praktyk produkcyjnych (BPP)
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwem pożarowym w naszym zakładzie produkcyjnym DSM w Niepruszewie;
weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych;
współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP, PPOŻ i OŚ;
tworzenie raportów, wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ;
prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń prowadzonych / organizowanych przez Dział BHP, a także zapoznania pracowników z instrukcjami i procedurami BHP, PPOŻ i OŚ;
rekomendowanie i wdrażanie zmian zwiększających bezpieczeństwo pracy;
przygotowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego;
pozostałe zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP
act as people manager for a team of People Partners in Eastern Europe with an agile way of working;
deliver business value by partnering with related functions to develop P&O Year Plan which contributes to the realization of the business year plan of the client group. The P&O Year Plan is based on the Business Strategy and global People Solutions Strategy and contains the structure, leadership, culture, and talent management elements that are critical for the aimed business results;
partner with related functions on initiatives to develop and enhance high performance and an inclusive and collaborative culture. Key elements are developing organization and functional capabilities, embed continuous (process) improvements and develop client group culture based on DSM Culture Compass;
partner with related functions in the execution of strategic workforce planning, taking into consideration items like macro and market developments, business plans, formation, location, cost, productivity and capability levels of staff;
facilitate and deliver P&O cycle topics including, but not limited to Performance & Talent Management, Employee Survey, Budget and Workforce Planning;
ensure compliance with all relevant labor laws and regulations;
facilitate process of employee relationship cases;
provide consultancy or advice on other People Solutions related issues;
as a member of the regional people solutions team, be actively involved in regional P&O projects, or global ones when required
Preparing and maintaining mass updates and substitutions including communication between all stakeholders (i.e., Supply Chain Demand, Procurement, Master Data, Commercial and Formulation) to ensure continuation of Operations and Sales of our Premix business;
Being a link between Formulation and Production, Quality and Master Data for general question and tasks around raw materials and premixes;
Implementing dual sourcing for premixes within EMEA (managing and tracking project status, communication with stakeholders);
Continuous improvement of the Formulation System (PTO), way of working and formulation guidelines with input of Formulation, Quality and Production;
Preparation of product launches within the EMEA Business Unit for Premixes and straights;
Creating micronutrient premix formulations using correct ingredient forms while ensuring that customer nutrient label claims and other formula-related requirements are met in a timely manner;
Providing technical support to other stakeholders (i.e., Sales, Production, QCA, etc.) and customers on formulation related matters;
Coordinating with various members of the team as well as other departments to ensure integrity and correctness of relevant technical information as they relate to premix formulas; to ensure that customer (internal and external) queries/concerns are promptly addressed
Płatny staż w DSM PRODUKCJA / UTRZYMANIE RUCHU /JAKOŚĆ / KWALIFIKACJA SUROWCÓW / ZARZĄDZANIE PODWYKONAWCAMI/ WSPARCIE ADMINISTRACYJNE/HR
Cisowa 19, Niepruszewo (pow. poznański)
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praca hybrydowa
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
ZDOBYCIE WARTOŚCIOWEGO DOŚWIADCZENIA BIZNESOWEGO NA POCZĄTKU TWOJEJ KARIERY TO DRZWI DO KOLEJNYCH JEJ ETAPÓW JAK RÓWNIEŻ DO ROZWOJU OSOBISTEGO W NASZEJ ORGANIZACJI
STAŻ W DSM TO INTENSYWNY CZAS, W TRAKCIE KTÓREGO BĘDZIESZ REALIZOWAŁ/A PROJEKTY, ZADANIA POD OKIEM DOŚWIADCZONYCH SPECJALISTÓW
DZIAŁ PRODUKCJI to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie Lean management oraz aktywny udział w projekcie Six sigma lub pokrewnym
DZIAŁ UTRZYMANIA RUCHU to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie zapewnienia sprawności technicznej maszyn produkcyjnych, usuwanie awarii oraz prowadzenie bieżących napraw elektryki
DZIAŁ JAKOŚCI to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie analiz, zwalnianiu wyrobu gotowego oraz aktywny udział w utrzymaniu systemów jakościowych
DZIAŁ KWALIFIKACJI SUROWCÓW to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie danych na temat surowców potrzebnych do produkcji oraz zapewnienie wysokiej jakości kwalifikowanych surowców poprzez nadzór i aktualizację dokumentacji
DZIAŁ ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie dokumentacji produktowej producentów kontraktowych, utrzymywanie harmonogramu zamówień klientów i czasu realizacji dostaw przez podwykonawców oraz ścisła współpraca z wewnętrznymi działami DSM (łańcuch dostaw, zaopatrzenie, obsługa klienta, rozwój rynku)
WSPARCIE ADMINISTRACYJNE/HR to zdobycie i poszerzenie wiedzy w zakresie dokumentacji biurowej, współpraca z lokalnym HR oraz obsługa bieżących spraw administracji
ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ DO DZIAŁU PRODUKCJI, UTRZYMANIA RUCHU, JAKOŚCI, KWALIFIKACJI SUROWCÓW, ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI LUB WSPARCIA ADMINISTRACYJNEGO/HR I POZNAJ SPECYFIKĘ NASZEJ PRACY!
nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz bezpieczeństwem pożarowym w naszym zakładzie produkcyjnym DSM w Niepruszewie;
weryfikowanie zgodności procedur i procesów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ pod kątem obowiązujących przepisów prawnych;
współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP, PPOŻ i OŚ;
tworzenie raportów, wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu BHP, PPOŻ i OŚ;
prowadzenie i ewidencjonowanie szkoleń prowadzonych / organizowanych przez Dział BHP, a także zapoznania pracowników z instrukcjami i procedurami BHP, PPOŻ i OŚ;
rekomendowanie i wdrażanie zmian zwiększających bezpieczeństwo pracy;
przygotowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego;
pozostałe zadania zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby BHP