1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. FLOWBIRD POLSKA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FLOWBIRD POLSKA sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. BRUKOWA 12 / 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia technicznego

Dowborczyków 30, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie techniczne klientów (również międzynarodowych) m.in. przy instalacji i gwarancji systemów
  • współpraca z klientami firmy (kontakt telefoniczny, e-mailowy i bezpośredni)
  • prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla klientów firmy
  • przeprowadzanie testów systemów urządzeń (przygotowanie dokumentacji technicznej)
  • weryfikacja wniosków klienta z umowami (umowy serwisowe/gwarancyjne)
  • dostosowywanie usług firmy do oczekiwań klienta
  • współpraca z Kierownikiem w realizacji zadań projektowych
Pokaż więcej >>
od 6800 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Experience Manager CEM

Brukowa 12, Bałuty, Łódź
Wygasła: 11.01.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Flowbird works with parking operators and cities or collectivities to deploy its parking solutions on all continents. All contracts or agreements signed with our customers, need the creation of a new project to build the delivery with standards or specifics solutions
  • The mission of the CEM is to manage the two extreme parts of the projects process under the ‘Customer Project management’ (CPM) responsibility, and very closely with him/her
  • 1) In the presales phase, assist CPM and the customer to define the scope, workload, quotation, schedule… and gather everything within the correct and standard documentation in order to propose the best offer to our sales representatives and customers
  • 2) At the beginning of the project, prepare the Customer needs documentation with the CPM in order to feed the Business Analysts (BA) team whose role is to create the detailed specifications. This part needs a good overview of the Flowbird Product Roadmap as well. Review and validate those detailed specifications with the customer
  • 3) After internal delivery (R&D), organize the ‘Acceptance tests’ with the CPM and the customer. All the necessary documentation (test documentation) and environments must be ready first; one important role of the CEM is to guarantee their availability from the dedicated R&D teams. Perform User Acceptance Tests (UAT) with the customer until final delivery. That part can be iterative with multiple phases according to the delivery plan
  • Globally, the CEM ensures the quality of the delivery to decrease the risk of misunderstanding with our customers from the first phases of the project, decrease the delivery defects impact, the delays, and the overload of R&D team (hotfixes) and support teams (Maintenance tickets). He works closely with the CPMs and our customers to guarantee the good relationship, the correct understanding of the initial scope and the respect of the specifications
  • The candidate must be experienced in Bid management, specification writing and testing processes
  • Ideally, knowledges in software/environment configuration is a must
Pokaż więcej >>
od 7500 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia technicznego

Brukowa 12, Bałuty, Łódź
Wygasła: 18.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie techniczne klientów (również międzynarodowych) m.in. przy instalacji i gwarancji systemów
  • współpraca z klientami firmy (kontakt telefoniczny, e-mailowy i bezpośredni)
  • prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla klientów firmy
  • przeprowadzanie testów systemów urządzeń (przygotowanie dokumentacji technicznej)
  • weryfikacja wniosków klienta z umowami (umowy serwisowe/gwarancyjne)
  • dostosowywanie usług firmy do oczekiwań klienta
  • współpraca z Kierownikiem w realizacji zadań projektowych
Pokaż więcej >>
od 6000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia technicznego

Brukowa 12, Bałuty, Łódź
Wygasła: 14.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie techniczne klientów (również międzynarodowych) m.in. przy instalacji i gwarancji systemów
  • współpraca z klientami firmy (kontakt telefoniczny, e-mailowy i bezpośredni)
  • prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla klientów firmy
  • przeprowadzanie testów systemów urządzeń (przygotowanie dokumentacji technicznej)
  • weryfikacja wniosków klienta z umowami (umowy serwisowe/gwarancyjne)
  • dostosowywanie usług firmy do oczekiwań klienta
  • współpraca z Kierownikiem w realizacji zadań projektowych
Pokaż więcej >>
od 6000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FLOWBIRD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.