Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (260)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 257 )
Junior Customer Care Specialist
Piotrkowska 148/150, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń dotyczących systemów i aplikacji z których korzystają nasi klienci
Aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów związanych z naszymi produktami
Przygotowanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania podczas szkoleń dot naszych systemów/produktów
Nadzorowanie procesu rozwiązywania zgłoszeń
Komunikacja z drugą linią wsparcia, wstępna analiza zgłoszeń klientów (weryfikacja logów systemowych, analiza sieci itd.) Jeśli te słowa są Ci obce - nic nie szkodzi ;) wszystko ci wytłumaczymy
Przygotowanie dobrze przeanalizowanych zagadnień technicznych dotyczących usterek aplikacji przekazywanych do działu utrzymania zgodnie z obowiązującymi standardami
Stworzenie regulaminów, polityk i procedur HR - wszystko jednak w granicach rozsądku, nie chcemy stać się korporacją, potrzebujemy uporządkować to co nieuporządkowane bez usztywniania się tam, gdzie nie trzeba;
Stworzenie procesów HR dla całego cyklu życia pracownika i odpowiedzialność za ich efektywność - tj. rekrutacja, onboarding, rozwój pracowników, identyfikacja talentów, proces oceny, offboarding;
Współtworzenie kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta (w tym organizacja eventów firmowych, podejmowanie działań z zakresu Employer Brandingu wewnętrznego i zewnętrznego);
Przygotowywanie i odpowiedzialność za budżet HR (planowanie i kontrola kosztów);
Stworzenie i zarządzanie zespołem HR, w tym kadrami i płacami (mamy już na pokładzie dwie zdolne osoby);
Wspieranie organizacji w procesie zmian (reagowanie na bieżące potrzeby organizacji, proaktywne proponowanie rozwiązań wspierających zmiany biznesowe w firmie);
Weryfikacja benefitów i programu szkoleń oraz zaproponowanie zmian, które będą wspierać wizerunek naszej firmy i przyciągać najlepszych kandydatów;
Dbanie o candidate & employee experience;
Prowadzenie rekrutacji, w tym metodą direct search;
Prowadzenie badań satysfakcji pracowniczej, analiza wyników i tworzenie planów działania;
Prowadzenie działań z zakresu integracji HR-owej, jeśli dokonamy fuzji lub przejęcia innych firm (tzw. post-merger integration)
Zbudowanie procesu komunikacji w całej organizacji oraz wspieranie efektywnego przepływu informacji;
Wspieranie kadry menedżerskiej w rozwoju, w rozwiązywaniu trudnych sytuacji w zespole oraz w procesie wprowadzanych zmian w firmie;
wsparcie zespołu w realizacji ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych, zgodnie ze strategią firmy oraz organizowanie i wspieranie ich codziennej pracy (sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż poprzez partnerów),
stały rozwój kompetencji sprzedażowych (działamy w modelu sprzedaży doradczej) - poprzez różnorodne działania liderskie: szkolenia, warsztaty, coaching, etc.,
aktywne uczestnictwo w procesach selekcji oraz wdrażania nowych członków zespołu,
nadzór nad prowadzeniem projektów sprzedażowych w podległym zespole,
codzienna i efektywna współpraca z innymi działami firmy
przygotowywanie prognoz, analiz i raportów,
oraz trzymanie ręki na pulsie, ciągła analiza: rynku, trendów sprzedażowych i nowych szans rynkowych
Opracowanie i Implementacja funkcjonalności zgodnie z dobrymi praktykami programowania obiektowego, sterowanego testami automatycznymi i według wytycznych OWASP
Wspieranie procesu przedsprzedażowego poprzez weryfikację potrzeb Klienta w zakresie doboru odpowiedniej technologii i rozwiązań IT - analiza wymagań Klienta pod kątem technicznym
Ścisła współpraca z działem sprzedażowym (CS, Sales, Partner Sales) w celu <ścisłej> analizy potrzeb klienta, bazując na jego możliwościach
Prezentowanie rozwiązań ICT odpowiadających na wymagania i potrzeby, poprzedzone wspólną analizą
Wsparcie techniczne klienta przed i po uruchomieniu docelowego, dedykowanego rozwiązania
Bieżąca współpraca z działem produktowym oraz software developmentem - będziesz miał wpływ na rozwój aplikacji
pro-aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez spotkania, rozmowy telefoniczne, maile, social selling, itp
utrzymywanie i rozwój trwałych relacji z partnerami technologicznymi i biznesowymi Focus Telecom Polska pozwalających na aktywne generowanie projektów biznesowych
planowanie, realizacja i ocena efektywności różnorodnych działań (np. promocyjnych, edukacyjnych) ukierunkowanych na aktywizację Partnerów
odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych (budżet)
cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM SalesForce
Onboarding nowych Klientów b2b przejmowanych z zespołów sprzedażowych
Budowanie pozytywnych relacji z Klientem, opartych na partnerstwie, rzetelnej informacji i profesjonalnym wsparciu
Proaktywny rozwój bazy poprzez realizację działań cross-/up-sellingowych osadzonych na głębokiej analizie potrzeb Klientów, ich planów oraz aktualnych bolączek
Dbałość o komunikację między Klientami a wewnętrznymi zespołami Focus Telecom Polska, szczególnie pod kątem rozwiązywania problemów, poszukiwania rozwiązań, etc
Pozostawanie głównym punktem kontaktu dla klienta, we wszelkich sprawach wykraczających poza bieżącą obsługę zgłoszeń realizowanych przez Dział Customer Care
Wspieranie procesu przedsprzedażowego poprzez weryfikację potrzeb Klienta w zakresie doboru odpowiedniej technologii i rozwiązań IT - analiza wymagań Klienta pod kątem technicznym
Ścisła współpraca z działem sprzedażowym (CS, Sales, Partner Sales) w celu <ścisłej> analizy potrzeb klienta, bazując na jego możliwościach
Prezentowanie rozwiązań ICT odpowiadających na wymagania i potrzeby, poprzedzone wspólną analizą
Wsparcie techniczne klienta przed i po uruchomieniu docelowego, dedykowanego rozwiązania
Bieżąca współpraca z działem produktowym oraz software developmentem - będziesz miał wpływ na rozwój aplikacji
wsparcie zespołu w realizacji ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych, zgodnie ze strategią firmy oraz organizowanie i wspieranie ich codziennej pracy (sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż poprzez partnerów),
stały rozwój kompetencji sprzedażowych (działamy w modelu sprzedaży doradczej) - poprzez różnorodne działania liderskie: szkolenia, warsztaty, coaching, etc.,
aktywne uczestnictwo w procesach selekcji oraz wdrażania nowych członków zespołu,
nadzór nad prowadzeniem projektów sprzedażowych w podległym zespole,
codzienna i efektywna współpraca z innymi działami firmy
przygotowywanie prognoz, analiz i raportów,
oraz trzymanie ręki na pulsie, ciągła analiza: rynku, trendów sprzedażowych i nowych szans rynkowych
pro-aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez spotkania, rozmowy telefoniczne, maile, social selling, itp
utrzymywanie i rozwój trwałych relacji z partnerami technologicznymi i biznesowymi Focus Telecom Polska pozwalających na aktywne generowanie projektów biznesowych
planowanie, realizacja i ocena efektywności różnorodnych działań (np. promocyjnych, edukacyjnych) ukierunkowanych na aktywizację Partnerów
odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych (budżet)
cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM SalesForce
aktywny i doradczy preselling nowoczesnych rozwiązań ICT w modelu Saas
pro aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz dalszy udział w rozwoju relacji biznesowych
opracowywanie indywidualnych metod dotarcia do decydentów (segment b2b)
kompleksowe prowadzenie wielokanałowego procesu sprzedaży poprzez wspólnie(z działem new business) spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling
odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
współpraca z działem New Business w prowadzeniu kompleksowego procesu pozyskania klienta
udział w cyklicznych spotkaniach statusowych z działem New Business
wsparcie zespołu w realizacji ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych, zgodnie ze strategią firmy oraz organizowanie i wspieranie ich codziennej pracy (sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż poprzez partnerów),
stały rozwój kompetencji sprzedażowych (działamy w modelu sprzedaży doradczej) - poprzez różnorodne działania liderskie: szkolenia, warsztaty, coaching, etc.,
aktywne uczestnictwo w procesach selekcji oraz wdrażania nowych członków zespołu,
nadzór nad prowadzeniem projektów sprzedażowych w podległym zespole,
codzienna i efektywna współpraca z innymi działami firmy
przygotowywanie prognoz, analiz i raportów,
oraz trzymanie ręki na pulsie, ciągła analiza: rynku, trendów sprzedażowych i nowych szans rynkowych
aktywny i doradczy preselling nowoczesnych rozwiązań ICT w modelu Saas
pro aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz dalszy udział w rozwoju relacji biznesowych
opracowywanie indywidualnych metod dotarcia do decydentów (segment b2b)
kompleksowe prowadzenie wielokanałowego procesu sprzedaży poprzez wspólnie(z działem new business) spotkania z Klientem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling
odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
współpraca z działem New Business w prowadzeniu kompleksowego procesu pozyskania klienta
udział w cyklicznych spotkaniach statusowych z działem New Business
Współpraca z zespołem marketingowym oraz sprzedażowym pod kątem planowania oraz opracowywania różnorodnych treści (m.in. strony www, LPs, media społecznościowe, ebooki, banery, treści blogowe, mailingi, przewodniki, studia przypadków, webinaria, prezentacje) wspierających procesy lead-gen oraz sprzedaży w ramach customer journey oraz cyklu życia klienta,
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych,
Prowadzenie projektów content marketingowych: tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM,
Tworzenie i realizacja ‘kalendarza publikacji’ podążającego za najnowszymi trendami w branży IT/Telco/SaaS,
Praca nad monetyzowaniem treści,
Optymalizacja procesów tworzenia treści, poprzez testowanie różnych narzędzi, formatów treści i kanałów dystrybucji z różnymi docelowymi segmentami odbiorców w celu maksymalizowania zasięgu oraz innych założonych parametrów,
Manager Zespołu Customer Success / Customer Success Team Manager
Ostrobramska 101A, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
odpowiedzialność za dowożenie wyników przez zespół, realizacja założonych celów przychodowych związanych z prowadzeniem działań cross/up-sellingowych oraz utrzymaniowych - zwiększanie wskaźnika CLTV netto,
zarządzanie zespołem pod kątem territory i opportunity management,
zarządzanie relacjami z klientem i odpowiedzialność za najwyższą jakość obsługi klienta,
zarządzanie bazą klientów oraz planowanie kolejnych aktywności na kliencie w całym jego ‘cyklu życia’,
współpraca z zespołem marketingu w zakresie automatyzacji działań handlowych - organizowanie komunikacji do istniejącej bazy klientów oraz dzielenie się z klientami najlepszymi praktykami w zakresie możliwości wykorzystywania systemu,
czuwanie nad optymalnym funkcjonowaniem procesów wewnętrznych zapewniających efekty przychodowe (działania mające na celu generowanie nowych opportunity),
identyfikacja i rozwój kompetencji sprzedażowych u członków zespołu,
działania mające na celu monetyzację klienta,
bliska współpraca z kluczowymi liderami oraz pracownikami pozostałych działów firmy: zespołami new business, produktu, wdrożeń, BOK, formalno-prawnym itp
Trzymanie w garści procesu rozwoju i doskonalenia nowych funkcjonalności wchodzących w skład naszych flagowych produktów SaaS zgodnie z przyjętą strategią produktową oraz oczekiwaniami interesariuszy
Zbieranie i precyzowanie wymagań oraz sposobu wykorzystania produktu przez użytkowników
Przygotowywanie historii użytkownika
Ścisła współpraca z UI/UX
Planowanie działań i współpraca z zespołem software developmentu
Monitorowanie i adresowanie informacji zwrotnych od użytkowników
Onboarding nowych Klientów b2b przejmowanych z zespołów sprzedażowych
Budowanie pozytywnych relacji opartych na partnerstwie, rzetelnej informacji i profesjonalnym wsparciu
Proaktywny rozwój bazy poprzez realizację działań cross-/up-sellingowych osadzonych na głębokiej analizie potrzeb Klientów, ich planów oraz aktualnych bolączek
Dbałość o komunikację między Klientami a wewnętrznymi zespołami Focus Telecom Polska, szczególnie pod kątem rozwiązywania problemów, poszukiwania rozwiązań, etc
Pozostawanie głównym punktem kontaktu dla klienta, we wszelkich sprawach wykraczających poza bieżącą obsługę zgłoszeń realizowanych przez Dział Customer Care
tworzenie scenariuszy automatyzacji z przenikaniem kanałów WEBPUSH, MAIL, SMS, WWW
praca z narzędziem CRM/Marketing Automation, tworzenie nowych scenariuszy kampanii oraz koordynowanie ich wdrażania,
projektowanie i puszczanie w ruch maszyny generowania kalorycznych leadów b2b z ekosystemu SM
wdrażanie kampanii z rekomendacjami produktów i dopasowywaniem treści do użytkownika na stronie
dokonywanie segmentacji bazy użytkowników i klientów
opracowywanie reguł scoringu klientów, komunikacji lead nurturing
realizacje kampanii email marketingowych i poszerzanie grona odbiorców komunikacji (bazy newsletterowej), weryfikację i dbanie o bazę klientów,
zarządzanie narzędziem do marketing automation i współpraca z operatorem narzędzia,
tworzenie i realizowanie testów A/B w ramach kampanii,
analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii, rekomendacje dalszych działań,
opieranie swojej codziennej pracy na narzędziach tj. Sales Navigator, Bisnode, SalesQL, Snov.io, Woodpecker, Waalaxy, Warmup Inbox, Calendly, Google Workspace etc
bieżąca współpraca z ludźmi od contentu oraz z resztą ekipy (preselling, new business, analizy)
Współpraca z zespołem marketingowym oraz sprzedażowym pod kątem planowania oraz opracowywania różnorodnych treści (m.in. strony www, LPs, media społecznościowe, ebooki, banery, treści blogowe, mailingi, przewodniki, studia przypadków, webinaria, prezentacje) wspierających procesy lead-gen oraz sprzedaży w ramach customer journey oraz cyklu życia klienta
Przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych, strategii komunikacji marki oraz planów jednorazowych akcji wizerunkowych i performance content marketingowych
Prowadzenie projektów content marketingowych: tworzenie comiesięcznych harmonogramów pracy, a następnie koordynacja i weryfikacja jakości działań twórców treści, zaangażowanych w projekty CM
Tworzenie i realizacja ‘kalendarza publikacji’ podążającego za najnowszymi trendami w branży IT/Telco/SaaS
Praca nad monetyzowaniem treści
Optymalizacja procesów tworzenia treści, poprzez testowanie różnych narzędzi, formatów treści i kanałów dystrybucji z różnymi docelowymi segmentami odbiorców w celu maksymalizowania zasięgu oraz innych założonych parametrów
Współtworzenie strategii marketingowej Focus Telecom Polska poprzez tworzenie kampanii lead gen i lead nurturing
Samodzielne przygotowanie i realizację kampanii w Social Media, Google Ads, LN ADS i innych systemach reklamowych w oparciu o kluczowe wskaźniki efektywności
Strategiczne spięcie obszarów produkt vs marketing: koncepcja monetyzacji konkretnych funkcjonalności systemu (new business oraz x/up-selling)
Kontrolowanie budżetu i prognozowanie wydatków w celu formułowania przyszłych rekomendacji budżetowych i realizacji ROI, CPL, CAC
Współpraca z grafikami w przygotowaniu kreacji do kampanii płatnych
Codzienna analiza testów, konwersji oraz działań optymalizacyjnych pod kątem założonych KPI
Raportowanie
Bieżąca współpraca z CMO, zespołem analiz, contentu oraz zespołami sprzedaży
Trzymanie w garści procesu rozwoju i doskonalenie nowych funkcjonalności wchodzących w skład naszych flagowych produktów SaaS zgodnie z przyjętą strategią produktową oraz oczekiwaniami interesariuszy
Zbieranie i precyzowanie wymagań oraz sposobu wykorzystania produktu przez użytkowników
Przygotowywanie historii użytkownika
Ścisła współpracą z UI/UX
Planowanie działań i współpraca z zespołem software developmentu
Monitorowanie i adresowanie informacji zwrotnych od użytkowników
Onboarding nowych Klientów b2b przejmowanych z zespołów sprzedażowych
Budowanie pozytywnych relacji opartych na partnerstwie, rzetelnej informacji i profesjonalnym wsparciu
Proaktywny rozwój bazy poprzez realizację działań cross-/up-sellingowych osadzonych na głębokiej analizie potrzeb Klientów, ich planów oraz aktualnych bolączek
Dbałość o komunikację między Klientami a wewnętrznymi zespołami Focus Telecom Polska, szczególnie pod kątem rozwiązywania problemów, poszukiwania rozwiązań, etc
Pozostawanie głównym punktem kontaktu dla klienta, we wszelkich sprawach wykraczających poza bieżącą obsługę zgłoszeń realizowanych przez Dział Customer Care
pro-aktywne pozyskiwanie nowych partnerów technologicznych i biznesowych poprzez spotkania z Klientem/Partnerem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling, etc
utrzymywanie i rozwój trwałych relacji z wybranymi partnerami technologicznymi i biznesowymi Focus Telecom Polska pozwalających aktywne generowanie projektów biznesowych
planowanie, realizacja i ocena efektywności różnorodnych inicjatyw (np. promocyjnych, edukacyjnych) ukierunkowanych na akwizycję lub aktywację Partnerów
odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM SalesForce
Trzymanie w garści procesu rozwoju i doskonalenie nowych funkcjonalności wchodzących w skład naszych flagowych produktów SaaS zgodnie z przyjętą strategią produktową oraz oczekiwaniami interesariuszy
Zbieranie i precyzowanie wymagań oraz sposobu wykorzystania produktu przez użytkowników
Przygotowywanie historii użytkownika
Ścisła współpracą z UI/UX
Planowanie działań i współpraca z zespołem software developmentu
Monitorowanie i adresowanie informacji zwrotnych od użytkowników
Onboarding nowych Klientów b2b przejmowanych z zespołów sprzedażowych
Budowanie pozytywnych relacji opartych na partnerstwie, rzetelnej informacji i profesjonalnym wsparciu
Proaktywny rozwój bazy poprzez realizację działań cross-/up-sellingowych osadzonych na głębokiej analizie potrzeb Klientów, ich planów oraz aktualnych bolączek
Dbałość o komunikację między Klientami a wewnętrznymi zespołami Focus Telecom Polska, szczególnie pod kątem rozwiązywania problemów, poszukiwania rozwiązań, etc
Pozostawanie głównym punktem kontaktu dla klienta, we wszelkich sprawach wykraczających poza bieżącą obsługę zgłoszeń realizowanych przez Dział Customer Care
pro-aktywne pozyskiwanie nowych partnerów technologicznych i biznesowych poprzez spotkania z Klientem/Partnerem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling, etc
utrzymywanie i rozwój trwałych relacji z wybranymi partnerami technologicznymi i biznesowymi Focus Telecom Polska pozwalających aktywne generowanie projektów biznesowych
planowanie, realizacja i ocena efektywności różnorodnych inicjatyw (np. promocyjnych, edukacyjnych) ukierunkowanych na akwizycję lub aktywację Partnerów
odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM SalesForce
pro-aktywne pozyskiwanie nowych partnerów technologicznych i biznesowych poprzez spotkania z Klientem/Partnerem, rozmowy telefoniczne, maile, social-selling, etc
utrzymywanie i rozwój trwałych relacji z wybranymi partnerami technologicznymi i biznesowymi Focus Telecom Polska pozwalających aktywne generowanie projektów biznesowych
planowanie, realizacja i ocena efektywności różnorodnych inicjatyw (np. promocyjnych, edukacyjnych) ukierunkowanych na akwizycję lub aktywację Partnerów
odpowiedzialność za realizację indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
cykliczne raportowanie prowadzonych działań w systemie CRM SalesForce
Creating Focus Telecom B2B marketing strategy, including b2b lead-gen process optimization as well as setting and kick-starting product marketing strategy (SaaS)
Working closely with vendors as well as with internal teams (i.e. PR) and delivering multi-touchpoint, omnichannel campaigns aimed at account-based marketing approaches, demand and lead generation (customer journey thru full-funnel flow: from awareness to revenue
Ownership and delivery of B2B sales communication materials/content, including physical and digital brand assets aimed at customers’ and prospects’ communications
Planning, execution and analysis/reviewing marketing activities
Monitoring, analyzing and optimization of marketing metrics
Aligning company’s scope of products’ and functionalities’ against re-done market segmentation
Team management (product management, SEO/SEM, e-commerce, content, call-center/lead qualification)
Creating Focus Telecom B2B marketing strategy, including b2b lead-gen process optimization as well as setting and kick-starting product marketing strategy (SaaS)
Working closely with vendors as well as with internal teams (i.e. PR) and delivering multi-touchpoint, omnichannel campaigns aimed at account-based marketing approaches, demand and lead generation (customer journey thru full-funnel flow: from awareness to revenue
Ownership and delivery of B2B sales communication materials/content, including physical and digital brand assets aimed at customers’ and prospects’ communications
Planning, execution and analysis/reviewing marketing activities
Monitoring, analyzing and optimization of marketing metrics
Aligning company’s scope of products’ and functionalities’ against re-done market segmentation
Team management (product management, SEO/SEM, e-commerce, content, call-center/lead qualification)