Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Od Starszego Referenta do Starszego Specjalisty w Wydziale Przygotowania Inwestycji
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
weryfikacja wniosków o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach, treści Karty Informacyjnej przedsięwzięcia oraz Raportu oddziaływania na środowisko,
weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem jej zgodności z wydaną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach,
analiza opracowanych przez Wykonawcę wniosków w zakresie ochrony gatunkowej zwierząt, roślin, grzybów, zadrzewień i innych oraz w sytuacjach wyjątkowych sporządzanie takich wniosków,
przygotowywanie wniosków i prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgody na wycinkę drzew,
prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie, w tym także spraw w postępowaniach sądowo-administracyjnych we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi urzędu
udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań,
zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania,
przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
zarządzanie procesem opracowania, zmiany, weryfikacji projektu w zakresie zgodności z przepisami i wymaganiami umowy oraz wytycznymi ZDW, odbioru dokumentacji projektowej, oraz wydania decyzji realizacyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych,
współpraca z wydziałami, jednostkami oraz organami współuczestniczącymi w kompleksowym opiniowaniu, uzgadnianiu dokumentacji,
udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie,
opracowanie planów, sprawozdań i raportów dotyczących wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego,
współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
przygotowanie i prowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych organizowanych przez Rejon, w tym zamówień których wartość nie przekracza kwoty 10 000 złotych,
udział w pracach komisji odbiorowych dla zamówień mieszczących się w zakresie merytorycznych zadań Rejonu,
udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z prowadzeniem robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg,
dokonywanie systematycznych objazdów dróg zlokalizowanych w granicach działania Rejonu celem oceny stanu dróg, urządzeń drogowych i obiektów inżynierskich, rejestrowanie w dzienniku objazdów dróg wszelkich zauważonych usterek,
przekazywanie i odbiorów pasa drogowego oraz kontrola jakości i terminowości wykonania robót obcych przez innych wykonawców, sporządzanie właściwej dokumentacji,
sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania Rejonu
Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań
Zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania
Przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Zarządzanie procesem opracowania, zmiany, weryfikacji projektu w zakresie zgodności z przepisami i wymaganiami umowy oraz wytycznymi ZDW, odbioru dokumentacji projektowej, oraz wydania decyzji realizacyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych
Współpraca z wydziałami, jednostkami oraz organami współuczestniczącymi w kompleksowym opiniowaniu, uzgadnianiu dokumentacji
Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
Opracowanie planów, sprawozdań i raportów dotyczących wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego
Współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
Od Starszego Referenta do Starszego Specjalisty w Wydziale Przygotowania Inwestycji
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 25.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Weryfikacja wniosków o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach, treści Karty Informacyjnej przedsięwzięcia oraz Raportu oddziaływania na środowisko
Weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem jej zgodności z wydaną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach
Analiza opracowanych przez Wykonawcę wniosków w zakresie ochrony gatunkowej zwierząt, roślin, grzybów, zadrzewień i innych oraz w sytuacjach wyjątkowych sporządzanie takich wniosków
Przygotowywanie wniosków i prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgody na wycinkę drzew
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie, w tym także spraw w postępowaniach sądowo administracyjnych we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi urzędu
Zastępca Naczelnika Wydziału Utrzymania Dróg i Mostów
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie i realizowanie zadań związanych z rozliczaniem środków przekazywanych na utrzymanie dróg i mostów,
udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania, remontu i budowy dróg oraz obiektów mostowych,
udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg a także pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg,
gromadzenie danych o stanie dróg, mostów i przepustów, ich stanie technicznym, przejezdności i ograniczeniu nośności,
przygotowywanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych,
opiniowanie wniosków o przejazdy nienormatywne,
przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw
Starszy Specjalista Wydziału Utrzymania Dróg i Mostów
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 19.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i przepustów
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg a także pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg
Gromadzenie danych o stanie dróg, mostów i przepustów, ich stanie technicznym, przejezdności i ograniczeniu nośności
Przygotowywanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych
Przygotowywanie umów do podpisu w zakresie rozstrzygniętych postępowań publicznych, prowadzonych przez Wydział
Opiniowanie wniosków o przejazdy nienormatywne
Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska w tym gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi oraz ochrony przed hałasem
Przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw
Przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz,
Współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych,
Przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień, do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł,
Zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych mechanizmów finansowych,
Finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału,
Opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i przepustów
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg a także pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg
Gromadzenie danych o stanie dróg, mostów i przepustów, ich stanie technicznym, przejezdności i ograniczeniu nośności
Przygotowywanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych
Przygotowywanie umów do podpisu w zakresie rozstrzygniętych postępowań publicznych, prowadzonych przez Wydział
Opiniowanie wniosków o przejazdy nienormatywne
Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska w tym gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi oraz ochrony przed hałasem
Przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw
Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań
Zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania
Przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Zarządzanie procesem opracowania, zmiany, weryfikacji projektu w zakresie zgodności z przepisami i wymaganiami umowy oraz wytycznymi ZDW, odbioru dokumentacji projektowej, oraz wydania decyzji realizacyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych
Współpraca z wydziałami, jednostkami oraz organami współuczestniczącymi w kompleksowym opiniowaniu, uzgadnianiu dokumentacji
Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
Opracowanie planów, sprawozdań i raportów dotyczących wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego
Współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
Zastępca Kierownika Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku
Słupska 18, Lębork
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Przygotowywanie dokumentacji przetargowych i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego – wskazanych przez Kierownika Rejonu
Udział w pracach komisji odbiorowych dla zamówień mieszczących się w zakresie merytorycznych zadań Rejonu
Przekazywanie i odbiorów pasa drogowego oraz kontrola jakości i terminowości wykonania robót obcych przez innych wykonawców, sporządzanie właściwej dokumentacji
Dokonywanie systematycznych objazdów dróg zlokalizowanych w granicach działania Rejonu celem oceny stanu dróg, urządzeń drogowych i obiektów inżynierskich, rejestrowanie
Sprawowanie nadzoru nad organizowaniem i kierowaniem pracami utrzymaniowymi wykonywanymi przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie robót i usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg, obiektów inżynierskich w ramach zadań własnych i powierzonych do wykonania
Planowanie, koordynacja i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg
Opiniowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu
Zastępstwo Kierownika Rejonu podczas jego nieobecności
Wykonywanie innych czynności nie wyszczególnionych wyżej, a związanych z zajmowanym stanowiskiem, zleconych przez Kierownika Rejonu
Starszy Specjalista Wydziału Utrzymania Dróg i Mostów
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót. budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i przepustów
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg a także pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg
Gromadzenie danych o stanie dróg, mostów i przepustów, ich stanie technicznym, przejezdności i ograniczeniu nośności
Przygotowywanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych
Przygotowywanie umów do podpisu w zakresie rozstrzygniętych postępowań publicznych, prowadzonych przez Wydział
Opiniowanie wniosków o przejazdy nienormatywne
Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska w tym gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi oraz ochrony przed hałasem
Przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót. budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i przepustów
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg a także pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg
Gromadzenie danych o stanie dróg, mostów i przepustów, ich stanie technicznym, przejezdności i ograniczeniu nośności
Przygotowywanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych
Przygotowywanie umów do podpisu w zakresie rozstrzygniętych postępowań publicznych, prowadzonych przez Wydział
Opiniowanie wniosków o przejazdy nienormatywne
Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska w tym gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi oraz ochrony przed hałasem
Przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw
Zastępca Naczelnika Wydziału Utrzymania Dróg i Mostów
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Planowanie i realizowanie zadań związanych z rozliczaniem środków przekazywanych na utrzymanie dróg i mostów
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót. budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i przepustów
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg a także pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg
Gromadzenie danych o stanie dróg, mostów i przepustów, ich stanie technicznym, przejezdności i ograniczeniu nośności
Przygotowywanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych
Przygotowywanie umów do podpisu w zakresie rozstrzygniętych postępowań publicznych, prowadzonych przez Wydział
Opiniowanie wniosków o przejazdy nienormatywne
Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska w tym gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi oraz ochrony przed hałasem
Przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw
Przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz
Współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych
Przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień, do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł
Zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych mechanizmów finansowych
Finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych
Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału
Opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
Od Starszego Referenta do Starszego Specjalisty w Wydziale Przygotowania Inwestycji
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Weryfikacja wniosków o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach, treści Karty Informacyjnej przedsięwzięcia oraz Raportu oddziaływania na środowisko
Weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem jej zgodności z wydaną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach
Analiza opracowanych przez Wykonawcę wniosków w zakresie ochrony gatunkowej zwierząt, roślin, grzybów, zadrzewień i innych oraz w sytuacjach wyjątkowych sporządzanie takich wniosków
Przygotowywanie wniosków i prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgody na wycinkę drzew
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie, w tym także spraw w postępowaniach sądowo-administracyjnych we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi urzędu
Przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz
Współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych
Przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień, do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł
Zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych mechanizmów finansowych
Finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych
Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału
Opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań
zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania
przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
zarządzanie procesem opracowania, zmiany, weryfikacji projektu w zakresie zgodności z przepisami i wymaganiami umowy oraz wytycznymi ZDW odbioru dokumentacji projektowej, oraz wydania decyzji realizacyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych
współpraca z wydziałami, jednostkami oraz organami współuczestniczącymi w kompleksowym opiniowaniu, uzgadnianiu dokumentacji
udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
opracowanie planów, sprawozdań i raportów dotyczących wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego
współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
Przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz,
Współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych,
Przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień, do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł,
Zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych mechanizmów finansowych,
Finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału,
Opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
1) Sprawowanie ogólnego kierownictwa nad działalnością Rejonu w tym zapewnienie bieżącej obsługi administracyjnej oraz ciągłości jego funkcjonowania
2) Ustalanie potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie:
a) bieżącego utrzymania,
b) inwestycji zakupowych,
c) robót drogowo-mostowych o charakterze inwestycyjnym
3) Dokonywanie oceny celowości, oszczędności, efektywności i skuteczności przyszłego wydatku przed zaciągnięciem zobowiązania
4) Tworzenie projektów rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych, w tym w zakresie działań inwestycyjnych bieżącego utrzymania dróg, obiektów inżynierskich oraz funkcjonowania Rejonu
5) Przeprowadzanie ciągłej analizy zaangażowania wydatków budżetowych oraz zatwierdzanie wniosków o jego zmiany
6) Udział w pracach komisji odbiorowych dla zamówień mieszczących się w zakresie merytorycznych zadań Rejonu
7) Udział w rozliczaniu zakresów rzeczowych zadań realizowanych przez Rejon, w tym o charakterze inwestycyjnym
8) Przekazywanie i odbiorów pasa drogowego oraz kontrola jakości i terminowości wykonania robót obcych przez innych wykonawców, sporządzanie właściwej dokumentacji
9) Dokonywanie systematycznych objazdów dróg zlokalizowanych w granicach działania Rejonu celem oceny stanu dróg, urządzeń drogowych i obiektów inżynierskich, rejestrowanie w dzienniku objazdu dróg wszelkich zauważonych usterek, a także nadzór nad tymi czynnościami w przypadku wykonywania ich przez podległych pracowników
10) Sprawowanie nadzoru nad organizowaniem i kierowaniem pracami utrzymaniowymi wykonywanymi przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
11) Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie robót i usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg, obiektów inżynierskich w ramach zadań własnych i powierzonych do wykonania
12) Planowanie, koordynacja i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg
Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań mostowych w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich i przepustów o świetle pow. `1,5 m
Koordynacja działań prowadzonych przez Rejony w zakresie bieżącego utrzymania i remontów obiektów inżynierskich
Weryfikacja i określenie potrzeb w zakresie rzeczowym i finansowym na bieżące utrzymanie, remonty i przebudowę drogowych obiektów inżynierskich
Uzgadnianie i opiniowanie pod względem technicznym dokumentacji projektowych w zakresie drogowych obiektów inżynierskich zlecone przez Wydział, w tym uczestniczenie w Radach Technicznych w celu zapewnienia kompletności opracowań i prawidłowości rozwiązań projektowych
Koordynacja i przygotowywanie materiałów przetargowych, opracowanie części technicznej dokumentacji przetargowych na roboty utrzymaniowe w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu wykonawstwa zlecanych robót i usług. Udział w komisjach przetargowych w zakresie robót drogowych i mostowych. Współpraca z Rejonami w zakresie opracowywania materiałów przetargowych dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych
Udział w odbiorach końcowych robót w zakresie drogowych obiektów inżynierskich w celu wyegzekwowania właściwej jakości robót, zgodności z umową i właściwego rozliczenia środków przeznaczonych na realizację robót a także w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji oraz odbiorach ostatecznych
Zapewnianie okresowych kontroli stanu drogowych obiektów inżynierskich wynikających z zapisów ustawy Prawo budowlane
Prowadzenie nadzoru nad gromadzeniem danych i prowadzenie ewidencji, obiektów mostowych i przepustów oraz udostępnianie je na żądanie uprawnionym organom
1) Sprawowanie ogólnego kierownictwa nad działalnością Rejonu w tym zapewnienie bieżącej obsługi administracyjnej oraz ciągłości jego funkcjonowania
2) Ustalanie potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie:
a) bieżącego utrzymania;
b) inwestycji zakupowych;
c) robót drogowo-mostowych o charakterze inwestycyjnym
3) Dokonywanie oceny celowości, oszczędności, efektywności i skuteczności przyszłego wydatku przed zaciągnięciem zobowiązania
4) Tworzenie projektów rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych, w tym w zakresie działań inwestycyjnych bieżącego utrzymania dróg, obiektów inżynierskich oraz funkcjonowania Rejonu
5) Przeprowadzanie ciągłej analizy zaangażowania wydatków budżetowych oraz zatwierdzanie wniosków o jego zmiany
6) Udział w pracach komisji odbiorowych dla zamówień mieszczących się w zakresie merytorycznych zadań Rejonu
7) Udział w rozliczaniu zakresów rzeczowych zadań realizowanych przez Rejon, w tym o charakterze inwestycyjnym
8) Przekazywanie i odbiorów pasa drogowego oraz kontrola jakości i terminowości wykonania robót obcych przez innych wykonawców, sporządzanie właściwej dokumentacji
9) Dokonywanie systematycznych objazdów dróg zlokalizowanych w granicach działania Rejonu celem oceny stanu dróg, urządzeń drogowych i obiektów inżynierskich, rejestrowanie w dzienniku objazdu dróg wszelkich zauważonych usterek, a także nadzór nad tymi czynnościami w przypadku wykonywania ich przez podległych pracowników
10) Sprawowanie nadzoru nad organizowaniem i kierowaniem pracami utrzymaniowymi wykonywanymi przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
11) Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie robót i usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg, obiektów inżynierskich w ramach zadań własnych i powierzonych do wykonania
12) Planowanie, koordynacja i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg
Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań
Zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania
Przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Zarządzanie procesem opracowania, zmiany, weryfikacji projektu w zakresie zgodności z przepisami i wymaganiami umowy oraz wytycznymi ZDW, odbioru dokumentacji projektowej, oraz wydania decyzji realizacyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych
Współpraca z wydziałami, jednostkami oraz organami współuczestniczącymi w kompleksowym opiniowaniu, uzgadnianiu dokumentacji
Udział w spotkaniach informacyjno–technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
Opracowanie planów, sprawozdań i raportów dotyczących wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego
Współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
Przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz
Współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych
Przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień, do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł
Zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych mechanizmów finansowych
Finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych
Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału
Opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem mieniem na poziomie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku
Prowadzenie magazynu materiałowo – sprzętowego i narzędziowego w zakresie wyposażenia, wykonywanie czynności przewidzianych w przepisach o gospodarce materiałowej
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia w użytkowaniu oraz sporządzanie wniosków likwidacji w tym zakresie
Prowadzenie gospodarki paliwami dla środków transportu i jednostek sprzętowych będących na wyposażeniu Rejonu
Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia dla przeprowadzenia postępowań przetargowych w zakresie materiałów biurowych, sprzętu i transportu
Prowadzenie wszelkich czynności w zakresie potrzeb socjalnych dla pracowników Rejonu
Prowadzenie dziennika korespondencji, rozdział i wysyłka korespondencji, EZD – system elektronicznego obiegu dokumentów
Prowadzenie spraw i dokumentacji odnośnie zgłaszanych szkód komunikacyjnych i osobowych na drogach administrowanych przez RDW w Lęborku
uzgadnianie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji
o warunkach zabudowy w odniesieniu do obszarów przyległych do pasa drogowego lub obszarów przyległych do ujętej w planie projektowanej inwestycji drogowej
udzielanie zezwoleń na lokalizację nowych zjazdów lub przebudowę istniejących zjazdów do nieruchomości przyległych do dróg wojewódzkich
uzgadnianie projektów zagospodarowania pasów drogowych na cele związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu, w szczególności projektów skrzyżowań, zatok autobusowych i postojowych, przystanków, chodników oraz ścieżek rowerowych
udzielania zgody na usytuowanie obiektów budowlanych i urządzeń w odległości od jezdni drogi mniejszej niż określona w art. 42 ust. 1 i art. 43 ust. 1 pkt 3b ustawy o drogach publicznych lub mniejszej niż określona w przepisach ustawy Prawo budowlane
sporządzanie projektów umów dzierżawy, najmu lub użyczenia gruntów pasa drogowego na cele związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu, w szczególności projektów skrzyżowań, zatok autobusowych i postojowych, przystanków, chodników oraz ścieżek rowerowych
opiniowania projektów zmiany organizacji ruchu, w szczególności związanych z projektowaną przebudową dróg wojewódzkich
Specjalista/ka w Wydziale Przygotowania Inwestycji
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie
i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań
Zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania
Przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Zarządzanie procesem opracowania, zmiany, weryfikacji projektu w zakresie zgodności
z przepisami i wymaganiami umowy oraz wytycznymi ZDW, odbioru dokumentacji projektowej, oraz wydania decyzji realizacyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych
Współpraca, wydziałami, jednostkami oraz organami współuczestniczącymi w kompleksowym opiniowaniu, uzgadnianiu dokumentacji
Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
Opracowanie planów, sprawozdań i raportów dotyczących wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego
Współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
Specjalista/ka w Wydziale Przygotowania Inwestycji
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 09.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych oraz zabezpieczenie i rozliczenie finansowe prowadzonych zadań
zaplanowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania
przeprowadzenie procedury wyłonienia i udzielania zamówienia na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
zarządzanie procesem opracowania, zmiany, weryfikacji projektu w zakresie zgodności z przepisami i wymaganiami umowy oraz wytycznymi ZDW, odbioru dokumentacji projektowej, oraz wydania decyzji realizacyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych
współpraca, wydziałami, jednostkami oraz organami współuczestniczącymi w kompleksowym opiniowaniu, uzgadnianiu dokumentacji
udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
opracowanie planów, sprawozdań i raportów dotyczących wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego
współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
Realizowanie zadań związanych z rozliczaniem środków przekazywanych na utrzymanie dróg i mostów
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg, a także pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg
Udział w gromadzeniu danych o stanie dróg i mostów, ich przejezdności i ograniczeniu nośności
Przygotowywanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych
Przygotowywanie umów do podpisu w zakresie rozstrzygniętych postepowań publicznych, prowadzonych przez Wydział
Przygotowywanie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw
1. Organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych
2. Nadzór i kontrola usuwania wad i usterek w okresie gwarancyjnym
3. Opracowywanie procedur w zakresie działań gwarancyjnych
4. Egzekwowanie terminowego i prawidłowego usuwania wad i usterek
5. Sporządzanie dokumentów niezbędnych do zlecenia wykonawstwa zastępczego
6. Ustalanie przyczyn powstania wad i usterek oraz sposobu naprawy
7. Sporządzanie dokumentów związanych z przekazywaniem nakładów finansowych wybudowanego w ramach inwestycji majątku gminom / podmiotom zewnętrznym
8. Udział w realizacji zadań inwestycyjnych poprzez weryfikację jakości wykonywanych robót
9. Przygotowywanie w razie potrzeby opinii w zakresie zmian proponowanych do wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót
10. Nadzór nad realizacją umów na nadzory inwestorskie w okresie rękojmi i gwarancji
11. Sporządzanie wniosków o wystawienie not obciążeniowych
12. Przygotowywanie dokumentów przetargowych dla postepowań prowadzonych przez wydział
Zakres obowiązków dodatkowych:
1. Współpraca merytoryczna z Wydziałem Realizacji Inwestycji, Technologiem, Wydziałem Nieruchomości oraz Rejonami Dróg w zakresie nadzoru nad jakością wykonywanych robót
2. Opracowywanie materiałów promocyjnych po zakończonych inwestycjach
3. Udział w opracowywaniu, opiniowaniu dokumentów technicznych (specyfikacji technicznych, wytycznych , procedur itp.)
4. Udział w opracowywaniu odpowiedzi na pozwy sądowe oraz udział w posiedzeniach sądu w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział a w razie potrzeby współudział w sprawach prowadzonych przez Wydział Realizacji Inwestycji
Uzgadnianie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji
o warunkach zabudowy w odniesieniu do obszarów przyległych do pasa drogowego lub obszarów przyległych do ujętej w planie projektowanej inwestycji drogowej
Udzielanie zezwoleń na lokalizację nowych zjazdów lub przebudowę istniejących zjazdów do nieruchomości przyległych do dróg wojewódzkich
Uzgadnianie projektów zagospodarowania pasów drogowych na cele związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu, w szczególności projektów skrzyżowań, zatok autobusowych i postojowych, przystanków, chodników oraz ścieżek rowerowych
Udzielania zgody na usytuowanie obiektów budowlanych i urządzeń w odległości od jezdni drogi mniejszej niż określona w art. 42 ust. 1 i art. 43 ust. 1 pkt 3b ustawy o drogach publicznych lub mniejszej niż określona w przepisach ustawy Prawo budowlane
Sporządzanie projektów umów dzierżawy, najmu lub użyczenia gruntów pasa drogowego na cele związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu, w szczególności projektów skrzyżowań, zatok autobusowych i postojowych, przystanków, chodników oraz ścieżek rowerowych
Opiniowania projektów zmiany organizacji ruchu, w szczególności związanych z projektowaną przebudową dróg wojewódzkich
Udzielanie zezwoleń na lokalizację nowych zjazdów lub przebudowę istniejących zjazdów do nieruchomości przyległych do dróg wojewódzkich
Opiniowania projektów zmiany organizacji ruchu, w szczególności związanych z projektowaną przebudową dróg wojewódzkich
Uzgadnianie projektów zagospodarowania pasów drogowych na cele związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu, w szczególności projektów skrzyżowań, zatok autobusowych i postojowych, przystanków, chodników oraz ścieżek rowerowych
Udzielania zgody na usytuowanie obiektów budowlanych i urządzeń w odległości od jezdni drogi mniejszej niż określona w art. 42 ust. 1 i art. 43 ust. 1 pkt 3b ustawy o drogach publicznych lub mniejszej niż określona w przepisach ustawy Prawo budowlane
Sporządzanie projektów umów dzierżawy, najmu lub użyczenia gruntów pasa drogowego na cele związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu, w szczególności projektów skrzyżowań, zatok autobusowych i postojowych, przystanków, chodników oraz ścieżek rowerowych
1. Organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych
2. Nadzór i kontrola usuwania wad i usterek w okresie gwarancyjnym
3. Opracowywanie procedur w zakresie działań gwarancyjnych
4. Egzekwowanie terminowego i prawidłowego usuwania wad i usterek
5. Sporządzanie dokumentów niezbędnych do zlecenia wykonawstwa zastępczego
6. Ustalanie przyczyn powstania wad i usterek oraz sposobu naprawy
7. Sporządzanie dokumentów związanych z przekazywaniem nakładów finansowych wybudowanego w ramach inwestycji majątku gminom / podmiotom zewnętrznym
8. Udział w realizacji zadań inwestycyjnych poprzez weryfikację jakości wykonywanych robót
9. Przygotowywanie w razie potrzeby opinii w zakresie zmian proponowanych do wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót
10. Nadzór nad realizacją umów na nadzory inwestorskie w okresie rękojmi i gwarancji
11. Sporządzanie wniosków o wystawienie not obciążeniowych
12. Przygotowywanie dokumentów przetargowych dla postepowań prowadzonych przez wydział
Zakres obowiązków dodatkowych:
1. Współpraca merytoryczna z Wydziałem Realizacji Inwestycji, Technologiem, Wydziałem Nieruchomości oraz Rejonami Dróg w zakresie nadzoru nad jakością wykonywanych robót
2. Opracowywanie materiałów promocyjnych po zakończonych inwestycjach
3. Udział w opracowywaniu, opiniowaniu dokumentów technicznych (specyfikacji technicznych, wytycznych , procedur itp.)
4. Udział w opracowywaniu odpowiedzi na pozwy sądowe oraz udział w posiedzeniach sądu w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział a w razie potrzeby współudział w sprawach prowadzonych przez Wydział Realizacji Inwestycji
1. Organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych
2. Nadzór i kontrola usuwania wad i usterek w okresie gwarancyjnym
3. Opracowywanie procedur w zakresie działań gwarancyjnych
4. Egzekwowanie terminowego i prawidłowego usuwania wad i usterek
5. Sporządzanie dokumentów niezbędnych do zlecenia wykonawstwa zastępczego
6. Ustalanie przyczyn powstania wad i usterek oraz sposobu naprawy
7. Sporządzanie dokumentów związanych z przekazywaniem nakładów finansowych wybudowanego w ramach inwestycji majątku gminom / podmiotom zewnętrznym
8. Udział w realizacji zadań inwestycyjnych poprzez weryfikację jakości wykonywanych robót
9. Przygotowywanie w razie potrzeby opinii w zakresie zmian proponowanych do wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót
10. Nadzór nad realizacją umów na nadzory inwestorskie w okresie rękojmi i gwarancji
11. Sporządzanie wniosków o wystawienie not obciążeniowych
12. Przygotowywanie dokumentów przetargowych dla postepowań prowadzonych przez wydział
Zakres obowiązków dodatkowych:
1. Współpraca merytoryczna z Wydziałem Realizacji Inwestycji, Technologiem, Wydziałem Nieruchomości oraz Rejonami Dróg w zakresie nadzoru nad jakością wykonywanych robót
2. Opracowywanie materiałów promocyjnych po zakończonych inwestycjach
3. Udział w opracowywaniu, opiniowaniu dokumentów technicznych (specyfikacji technicznych, wytycznych , procedur itp.)
4. Udział w opracowywaniu odpowiedzi na pozwy sądowe oraz udział w posiedzeniach sądu w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział a w razie potrzeby współudział w sprawach prowadzonych przez Wydział Realizacji Inwestycji
przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz,
współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych,
przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł,
zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych mechanizmów finansowych,
finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału,
opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym jako sekretarz komisji przetargowej,
obsługa platformy e-Zamówienia oraz platformy zakupowej zamawiającego,
udział w procedurach związanych z wniesieniem środków ochrony prawnej w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
sprawozdawczość z zakresu zamówień publicznych,
przygotowywanie i udostępnianie dokumentacji z przeprowadzanych postępowań o udzielenie zamówień publicznych osobom kontrolującym i udzielanie wyjaśnień dotyczących kontrolowanych postępowań w celu umożliwienia sprawnego przeprowadzenia kontroli
1. Organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych
2. Nadzór i kontrola usuwania wad i usterek w okresie gwarancyjnym
3. Opracowywanie procedur w zakresie działań gwarancyjnych
4. Egzekwowanie terminowego i prawidłowego usuwania wad i usterek
5. Sporządzanie dokumentów niezbędnych do zlecenia wykonawstwa zastępczego
6. Ustalanie przyczyn powstania wad i usterek oraz sposobu naprawy
7. Sporządzanie dokumentów związanych z przekazywaniem nakładów finansowych wybudowanego w ramach inwestycji majątku gminom / podmiotom zewnętrznym
8. Udział w realizacji zadań inwestycyjnych poprzez weryfikację jakości wykonywanych robót
9. Przygotowywanie w razie potrzeby opinii w zakresie zmian proponowanych do wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót
10. Nadzór nad realizacją umów na nadzory inwestorskie w okresie rękojmi i gwarancji
11. Sporządzanie wniosków o wystawienie not obciążeniowych
12. Przygotowywanie dokumentów przetargowych dla postepowań prowadzonych przez wydział
Zakres obowiązków dodatkowych:
1. Współpraca merytoryczna z Wydziałem Realizacji Inwestycji, Technologiem, Wydziałem Nieruchomości oraz Rejonami Dróg w zakresie nadzoru nad jakością wykonywanych robót
2. Opracowywanie materiałów promocyjnych po zakończonych inwestycjach
3. Udział w opracowywaniu, opiniowaniu dokumentów technicznych (specyfikacji technicznych, wytycznych , procedur itp.)
4. Udział w opracowywaniu odpowiedzi na pozwy sądowe oraz udział w posiedzeniach sądu w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział a w razie potrzeby współudział w sprawach prowadzonych przez Wydział Realizacji Inwestycji
Przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych i Działem Zamówień Strategicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych
Przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień, do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł
Zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych mechanizmów finansowych
Finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych
Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału
Opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
Sprawowanie kierownictwa i nadzoru nad poniżej wymienionymi komórkami organizacyjnymi, zgodnie z dokonanym przez Dyrektora ZDW podziałem zadań:
a. Wydział Utrzymania Dróg i Mostów
b. Rejony Dróg Wojewódzkich
c. Wydział Zaplecza Technicznego i Administracji
d. Stanowisko ds. Technologii
Zastępca Dyrektora stosownie do zakresu swojego działania:
a. nadzoruje i koordynuje realizowane podstawowe zadania ZDW w zakresie utrzymania dróg i obiektów inżynierskich,
b. nadzoruje i koordynuje realizację zadań jednorocznych i wieloletnich ZDW w zakresie utrzymania dróg i obiektów inżynierskich, finansowanych ze środków własnych Województwa,
c. koordynuje procesy przygotowania przetargów i zleceń, w ramach przyznanych środków budżetowych na roboty utrzymaniowe oraz remontowe na drogach i obiektach inżynierskich objętych zakresem działania Zarządu,
d. nadzoruje działalność techniczną Rejonów Dróg Wojewódzkich,
e. nadzoruje prowadzenie akcji zimowej, zapewniającej przejezdność dróg,
f. sprawuje kierownictwo i nadzór nad gospodarowaniem nieruchomościami i gruntami zarządzanymi przez ZDW, nad racjonalną gospodarką środkami technicznymi w które wyposażony jest ZDW oraz nad zagadnieniami związanymi z obsługą administracyjną i gospodarczą niezbędną do funkcjonowania urzędu,
g. podejmuje decyzje we wszystkich sprawach należących do przyznanych kompetencji a objętych zakresem działania komórek organizacyjnych wymienionych powyżej w pkt 1,
h. przedstawia Dyrektorowi do akceptacji sprawy należące do jego kompetencji, które ze względu na ich znaczenie powinny być znane Dyrektorowi,
i. sprawdza jakość i terminowość załatwiania spraw wchodzących do zakresu obowiązków podporządkowanych komórek organizacyjnych oraz zapewnia prawidłowe i terminowe wykonywanie przez nich zadań,
j. odpowiada za racjonalne i oszczędne dysponowanie środkami publicznymi oraz za powierzone mienie odnosząc się do przepisów prawa, udzielonych pełnomocnictw oraz zasad obowiązujących w ZDW,
k. wykazuje dbałość o prawidłowe wydatkowanie środków publicznych poprzez staranne sprawdzanie procedur, zarówno pod względem finansowym jak i merytorycznym,
l. nadzoruje przestrzeganie przepisów w zakresie finansów publicznych i dyscypliny budżetowej,
m. podejmuje niezbędne kroki w celu usunięcia nieprawidłowości i niedociągnięć w pracy podporządkowanych komórek organizacyjnych,
n. nadzoruje przestrzeganie dyscypliny służbowej i wykorzystywanie czasu pracy przez pracowników jemu podporządkowanych,
przedstawia Dyrektorowi wnioski w sprawie awansów, nagradzania lub karania pracowników jemu podporządkowanych,
p. uczestniczy w przygotowaniu Jednorocznych i Wieloletnich Planów Inwestycyjnych,
q. współpracuje z podmiotami zajmującymi się rozwojem regionalnym w Województwie w zakresie wdrażania i zarządzania programami wojewódzkimi,
r. prowadzi politykę związaną z utrzymaniem i remontem dróg oraz obiektów inżynierskich poprzez opracowywanie projektów planów utrzymania i poprawy sieci drogowej,
s. dokonuje odbioru robót drogowych i mostowych wraz z urządzeniami,
t. inicjuje wdrażanie nowych technologii i rozwiązań projektowych w zakresie dróg i obiektów inżynierskich,
u. uczestniczy w procedurze wyboru projektów przeznaczonych do realizacji przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej, w szczególności z funduszy strukturalnych,
v. uczestniczy w przygotowywaniu i opracowywaniu wniosków aplikacyjnych o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
w. nadzoruje nad realizacją projektów realizowanych w ramach środków pochodzących z Unii Europejskiej,
x. współpracuje z instytucjami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków,
1. Nadzór prawny w zakresie rozstrzygania sporów gwarancyjnych, przygotowywanie pism, opinii do wykonawców w zakresie działań Wydziału Realizacji Inwestycji i Wydziałem Przygotowania Inwestycji
2. Analiza i przygotowanie dokumentów prawnych pozwalających na uruchomienie wykonawstwa zastępczego
3. Ustalenie procedur prawnych w zakresie przekazywania majątku / środków trwałych na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz po zakończeniu inwestycji
4. Sporządzanie i opiniowanie wzorów umów na potrzeby realizacji zadań wydziału, w szczególnych przypadkach na potrzeby innych wydziałów
5. Prowadzenie postępowań sądowych, przygotowywanie odpowiedzi na pozew, reprezentacja w sądzie w zakresie zadań prowadzonych przez wydział
6. Opiniowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji zadań Wydziału Realizacji Inwestycji pod kątem przyszłych roszczeń gwarancyjnych
Zakres obowiązków dodatkowych:
1. Współpraca merytoryczna z Wydziałem Realizacji Inwestycji, Technologiem, Wydziałem Nieruchomości oraz Rejonami Dróg w zakresie zgodności prawnej wychodzących pism
2. Udział w opracowywaniu, opiniowaniu dokumentów technicznych (specyfikacji technicznych, wytycznych , procedur itp.)
3. Udział w opracowywaniu, opiniowaniu wzorów umów
Przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz,
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych i Działem Zamówień Strategicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych,
Przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień, do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł,
Zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub innych mechanizmów finansowych,
Finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału,
Opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
1. Organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych
2. Nadzór i kontrola usuwania wad i usterek w okresie gwarancyjnym
3. Opracowywanie procedur w zakresie działań gwarancyjnych
4. Egzekwowanie terminowego i prawidłowego usuwania wad i usterek
5. Sporządzanie dokumentów niezbędnych do zlecenia wykonawstwa zastępczego
6. Ustalanie przyczyn powstania wad i usterek oraz sposobu naprawy
7. Sporządzanie dokumentów związanych z przekazywaniem nakładów finansowych wybudowanego w ramach inwestycji majątku gminom / podmiotom zewnętrznym
8. Udział w realizacji zadań inwestycyjnych poprzez weryfikację jakości wykonywanych robót
9. Przygotowywanie w razie potrzeby opinii w zakresie zmian proponowanych do wprowadzenia przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót
10. Nadzór nad realizacją umów na nadzory inwestorskie w okresie rękojmi i gwarancji
11. Sporządzanie wniosków o wystawienie not obciążeniowych
12. Przygotowywanie dokumentów przetargowych dla postepowań prowadzonych przez wydział
Zakres obowiązków dodatkowych:
1. Współpraca merytoryczna z Wydziałem Realizacji Inwestycji, Technologiem, Wydziałem Nieruchomości oraz Rejonami Dróg w zakresie nadzoru nad jakością wykonywanych robót
2. Opracowywanie materiałów promocyjnych po zakończonych inwestycjach
3. Udział w opracowywaniu, opiniowaniu dokumentów technicznych (specyfikacji technicznych, wytycznych , procedur itp.)
4. Udział w opracowywaniu odpowiedzi na pozwy sądowe oraz udział w posiedzeniach sądu w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział a w razie potrzeby współudział w sprawach prowadzonych przez Wydział Realizacji Inwestycji
Naczelnik Wydziału w Nowotworzonym Wydziale Gwarancji i Jakości
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 10.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres głównych zadań na stanowisku:
1. Organizowanie i nadzór nad realizacją przeglądów gwarancyjnych
2. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie gwarancyjnym
3. Opracowywanie procedur w zakresie działań gwarancyjnych
4. Egzekwowanie terminowego i prawidłowego usuwania wad i usterek
5. Zlecanie wykonawstwa zastępczego w razie potrzeby
6. Ustalanie przyczyn powstania wad i usterek oraz sposobu naprawy
7. Nadzór nad przekazywaniem wybudowanego w ramach inwestycji majątku gminom / podmiotom zewnętrznym
8. Udział w realizacji zadań inwestycyjnych poprzez weryfikację jakości wykonywanych robót
Zakres obowiązków dodatkowych:
1. Współpraca merytoryczna z Wydziałem Realizacji Inwestycji, Technologiem, Wydziałem Nieruchomości oraz Rejonami Dróg w zakresie nadzoru nad jakością wykonywanych robót
2. Opracowywanie materiałów promocyjnych po zakończonych inwestycjach
3. Udział w opracowywaniu, opiniowaniu dokumentów technicznych (specyfikacji technicznych, wytycznych , procedur itp.)
4. Opracowywanie odpowiedzi na pozwy sądowe oraz udział w posiedzeniach sądu w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział, a w razie potrzeby współudział w sprawach prowadzonych przez Wydział Realizacji Inwestycji
Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem mieniem na poziomie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku, w tym:
a. nadzór nad właściwym stanem technicznym środków trwałych, sprzętu, transportu i łączności,
b. ustalanie potrzeb rzeczowo – finansowych w zakresie utrzymania budynków, sprzętu i transportu,
c. ustalanie zakresu ubezpieczenia środków sprzętowo – transportowych oraz mienia,
d. zapewnienie właściwego stanu technicznego pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Rejonu (dbałość o skuteczne i terminowe dokonywanie przeglądów okresowych i technicznych w tym zakresie)
Prowadzenie magazynu materiałowo – sprzętowego i narzędziowego w zakresie wyposażenia, wykonywanie czynności przewidzianych w przepisach o gospodarce materiałowej
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia w użytkowaniu oraz sporządzanie wniosków likwidacji w tym zakresie
Prowadzenie gospodarki paliwami dla środków transportu i jednostek sprzętowych będących na wyposażeniu Rejonu
Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia dla przeprowadzenia postępowań przetargowych w zakresie materiałów biurowych, sprzętu i transportu
Prowadzenie rejestru zamówień do 30 000 euro
Prowadzenie dokumentacji i wykonywanie czynności związanych z ochroną BHP w Rejonie
Prowadzenie wszelkich czynności w zakresie potrzeb socjalnych dla pracowników Rejonu
Przygotowanie dokumentacji zamówień w zakresie funkcjonowania biura, tj. materiałów biurowych, sprzętu i transportu, ochrona i przeglądy budynków, zewnętrzna obsługa informatyczna
Prowadzenie dziennika korespondencji, rozdział i wysyłka korespondencji
Prowadzenie spraw i dokumentacji odnośnie zgłaszanych szkód komunikacyjnych i osobowych na drogach administrowanych przez RDW w Lęborku
udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych,
udział w realizacji procesu budowlanego, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z UE, analiza celowości, gospodarności i kwalifikowalności wydatków zgodnie z prawem budowlanym i prawem zamówień publicznych. Finansowa kontrola pilotowanych zadań,
nadzór w zakresie przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla planowanych inwestycji, tj.: - zamawianie dokumentacji projektowej, - współuczestnictwo w procesie przygotowania, odbioru dokumentacji i pozyskania decyzji realizacyjnej w zakresie niezbędnym dla przygotowania zadania inwestycyjnego do realizacji, - ustalenie nakładów niezbędnych do realizacji zadania,
przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych, w tym na roboty budowlane, wraz z załącznikami wymaganymi przez instytucje przyjmujące wnioski oraz prowadzenie sprawozdawczości związanej z pozyskiwaniem środków z Unii Europejskiej,
przygotowanie zadania inwestycyjnego zakresie: - zaplanowanie harmonogramu realizacji zadania uwzględniając środki finansowe, - przekazanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia procedury przetargowej do Działu Zamówień Publicznych, - współuczestnictwo z Działem Zamówień Publicznych w trakcie kolejnych etapów procedury przetargowej w zakresie merytorycznym zamówienia, w tym udział w pracach komisji przetargowej,
nadzór nad procesem tworzenia, zmiany, weryfikacji oraz odbioru dokumentacji projektowej w trakcie realizacji dokumentacji projektowej w zakresie: - rozwiązań projektowych - spraw formalno-prawnych,
udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie,
uzyskiwanie decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień koniecznych dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
przygotowanie i składanie wniosków oraz monitorowanie procesu uzyskiwania decyzji realizacyjnych tj. ZRiDów, pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót budowlanych,
sporządzanie rozliczenia finansowego zadań oraz przekazanie do pionu finansowego dokumentów, niezbędnych do oceny postępu robót oraz zamknięcia finansowego zadania
zabezpieczenie terminowego przygotowania dokumentacji projektowej na planowane roboty,
działanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego,
sporządzanie wniosków o ustalenie trybu zamówienia publicznego,
współpraca z Wydziałem Planowania i Analiz w zakresie przygotowywania wniosków o płatność, w tym: - przekazywanie informacji o trwających procedurach przetargowych, podpisanych umowach i aneksach, - przekazywanie informacji o aktualny przebiegu realizacji projektu, - przekazywanie informacji o zagrożeniach i problemach napotkanych w trakcie realizacji projektu, - przekazywanie informacji merytorycznej do wniosku o zmiany w decyzji o dofinansowaniu,
współpraca w zakresie realizowanych zadań z Departamentem Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego,
współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
koordynowanie pracy Działu Zamówień Strategicznych
udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
nadzorowanie pracowników działu w zakresie wszystkich czynności wynikających z ogólnie obowiązujących oraz wewnętrznych przepisów dotyczących zamówień publicznych
analizowanie i weryfikowanie dokumentów związanych z procedurami zamówień publicznych
organizacja i koordynacja prac komisji przetargowych
udział w procedurach dotyczących wnoszonych środków ochrony prawnej w sprawach zamówień publicznych
Stanowisko Zastępca Kierownika Działu Zamówień Strategicznych
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
koordynowanie pracy Działu Zamówień Strategicznych
udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
nadzorowanie pracowników działu w zakresie wszystkich czynności wynikających z ogólnie obowiązujących oraz wewnętrznych przepisów dotyczących zamówień publicznych
analizowanie i weryfikowanie dokumentów związanych z procedurami zamówień publicznych
organizacja i koordynacja prac komisji przetargowych
udział w procedurach dotyczących wnoszonych środków ochrony prawnej w sprawach zamówień publicznych
Stanowisko Specjalisty w Wydziale Przygotowania Inwestycji
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych
Udział w realizacji procesu budowlanego, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z UE, analiza celowości, gospodarności i kwalifikowalności wydatków zgodnie z prawem budowlanym i prawem zamówień publicznych. Finansowa kontrola pilotowanych zadań
Nadzór w zakresie przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla planowanych inwestycji, tj.:
a. zamawianie dokumentacji projektowej,
b. współuczestnictwo w procesie przygotowania, odbioru dokumentacji i pozyskania decyzji realizacyjnej w zakresie niezbędnym dla przygotowania zadania inwestycyjnego do realizacji,
c. ustalenie nakładów niezbędnych do realizacji zadania
Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych, w tym na roboty budowlane, wraz z załącznikami wymaganymi przez instytucje przyjmujące wnioski oraz prowadzenie sprawozdawczości związanej z pozyskiwaniem środków z Unii Europejskiej
Przygotowanie zadania inwestycyjnego zakresie:
a. zaplanowanie harmonogramu realizacji zadania uwzględniając środki finansowe,
b. przekazanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia procedury przetargowej do Działu Zamówień Publicznych,
c. współuczestnictwo z Działem Zamówień Publicznych w trakcie kolejnych etapów procedury przetargowej w zakresie merytorycznym zamówienia, w tym udział w pracach komisji przetargowej
Nadzór nad procesem tworzenia, zmiany, weryfikacji oraz odbioru dokumentacji projektowej w trakcie realizacji dokumentacji projektowej w zakresie:
a. rozwiązań projektowych
b. spraw formalno-prawnych
Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
Uzyskiwanie decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień koniecznych dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Przygotowanie i składanie wniosków oraz monitorowanie procesu uzyskiwania decyzji realizacyjnych tj. ZRiDów, pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót budowlanych
Sporządzanie rozliczenia finansowego zadań oraz przekazanie do pionu finansowego dokumentów, niezbędnych do oceny postępu robót oraz zamknięcia finansowego zadania
Zabezpieczenie terminowego przygotowania dokumentacji projektowej na planowane roboty
Działanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
Sporządzanie wniosków o ustalenie trybu zamówienia publicznego
Współpraca z Wydziałem Planowania i Analiz w zakresie przygotowywania wniosków o płatność, w tym:
a. przekazywanie informacji o trwających procedurach przetargowych, podpisanych umowach i aneksach,
b. przekazywanie informacji o aktualny przebiegu realizacji projektu,
c. przekazywanie informacji o zagrożeniach i problemach napotkanych w trakcie realizacji projektu,
d. przekazywanie informacji merytorycznej do wniosku o zmiany w decyzji o dofinansowaniu
Współpraca w zakresie realizowanych zadań z Departamentem Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
Oznakowanie miejsc prowadzenia robót przez Rejon.
Eksploatacja i konserwacja sprzętu
maszyn i środków transportowych używanych przez Rejon według posiadanych uprawnień.
Rozliczanie pracy sprzętu i rozliczenie zużycia paliwa na w/w sprzęcie drogowym według posiadanych uprawnień.
Wykonywanie prac zgodnie z obowiązującą technologią wykonywania robót.
Utrzymanie zaplecza techniczno magazynowego według zakresu czynności.
Wykonywanie robót utrzymaniowych prowadzonych przez Rejon.
Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg.
Interwencyjne oznakowanie zagrożeń drogowych.
Ogłoszenie 16/2022 www.zdw-gdansk.pl
od 3 010 do 3 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
MAJSTER
Puck
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Bezpośrednie kierowanie pracą brygad patrolowo interwencyjnych.
Oznakowanie miejsc prowadzenia robót przez Rejon.
Nadzór nad eksploatacją i konserwacją sprzętu
maszyn i środków transportowych używanych przez Rejon.
Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązującej technologii wykonywania robót.
Organizowanie załadunku i wyładunku materiałów potrzebnych do realizacji robót wykonywanych przez Rejon.
Prowadzenie rejestru robót utrzymaniowych wykonywanych przez Rejon.
Prowadzenie dokumentacji odbioru robót prowadzonych przez Rejon.
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej utrzymania dróg w/g wytycznych Zarządu.
Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg.
Udział w przetargach przeprowadzanych przez Rejon.
Interwencyjne oznakowanie zagrożeń drogowych.
Kwalifikowanie drzew do wycinki i obsługa administracyjna związana
z wnioskami na wycinkę drzew.
Opiniowanie projektów organizacji ruchu.
Ogłoszenie nr 15/2022 - www.zdw-gdansk.pl
od 4 000 do 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista w wydziale przygotowania inwestycji
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 10.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych
2. Udział w realizacji procesu budowlanego, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z UE, analiza celowości, gospodarności i kwalifikowalności wydatków zgodnie z prawem budowlanym i prawem zamówień publicznych. Finansowa kontrola pilotowanych zadań
3. Nadzór w zakresie przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla planowanych inwestycji, tj.:
a. zamawianie dokumentacji projektowej,
b. współuczestnictwo w procesie przygotowania, odbioru dokumentacji i pozyskania decyzji realizacyjnej w zakresie niezbędnym dla przygotowania zadania inwestycyjnego do realizacji,
c. ustalenie nakładów niezbędnych do realizacji zadania
4. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych, w tym na roboty budowlane, wraz z załącznikami wymaganymi przez instytucje przyjmujące wnioski oraz prowadzenie sprawozdawczości związanej z pozyskiwaniem środków z Unii Europejskiej
5. Przygotowanie zadania inwestycyjnego zakresie:
a. zaplanowanie harmonogramu realizacji zadania uwzględniając środki finansowe,
b. przekazanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia procedury przetargowej do Działu Zamówień Publicznych,
c. współuczestnictwo z Działem Zamówień Publicznych w trakcie kolejnych etapów procedury przetargowej w zakresie merytorycznym zamówienia, w tym udział w pracach komisji przetargowej
6. Nadzór nad procesem tworzenia, zmiany, weryfikacji oraz odbioru dokumentacji projektowej w trakcie realizacji dokumentacji projektowej w zakresie:
a. rozwiązań projektowych
b. spraw formalno-prawnych
7. Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
8. Uzyskiwanie decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień koniecznych dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
9. Przygotowanie i składanie wniosków oraz monitorowanie procesu uzyskiwania decyzji realizacyjnych tj. ZRiDów, pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót budowlanych
10. Sporządzanie rozliczenia finansowego zadań oraz przekazanie do pionu finansowego dokumentów, niezbędnych do oceny postępu robót oraz zamknięcia finansowego zadania
11. Zabezpieczenie terminowego przygotowania dokumentacji projektowej na planowane roboty
12. Działanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
13. Sporządzanie wniosków o ustalenie trybu zamówienia publicznego
14. Współpraca z Wydziałem Planowania i Analiz w zakresie przygotowywania wniosków o płatność, w tym:
a. przekazywanie informacji o trwających procedurach przetargowych, podpisanych umowach i aneksach,
b. przekazywanie informacji o aktualny przebiegu realizacji projektu,
c. przekazywanie informacji o zagrożeniach i problemach napotkanych w trakcie realizacji projektu,
d. przekazywanie informacji merytorycznej do wniosku o zmiany w decyzji o dofinansowaniu
15. Współpraca w zakresie realizowanych zadań z Departamentem Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
16. Współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
1. Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych
2. Udział w realizacji procesu budowlanego, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z UE, analiza celowości, gospodarności i kwalifikowalności wydatków zgodnie z prawem budowlanym i prawem zamówień publicznych. Finansowa kontrola pilotowanych zadań
3. Nadzór w zakresie przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla planowanych inwestycji, tj.:
a. zamawianie dokumentacji projektowej,
b. współuczestnictwo w procesie przygotowania, odbioru dokumentacji i pozyskania decyzji realizacyjnej w zakresie niezbędnym dla przygotowania zadania inwestycyjnego do realizacji,
c. ustalenie nakładów niezbędnych do realizacji zadania
4. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych, w tym na roboty budowlane, wraz z załącznikami wymaganymi przez instytucje przyjmujące wnioski oraz prowadzenie sprawozdawczości związanej z pozyskiwaniem środków z Unii Europejskiej
5. Przygotowanie zadania inwestycyjnego zakresie:
a. zaplanowanie harmonogramu realizacji zadania uwzględniając środki finansowe,
b. przekazanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia procedury przetargowej do Działu Zamówień Publicznych,
c. współuczestnictwo z Działem Zamówień Publicznych w trakcie kolejnych etapów procedury przetargowej w zakresie merytorycznym zamówienia, w tym udział w pracach komisji przetargowej
6. Nadzór nad procesem tworzenia, zmiany, weryfikacji oraz odbioru dokumentacji projektowej w trakcie realizacji dokumentacji projektowej w zakresie:
a. rozwiązań projektowych
b. spraw formalno-prawnych
7. Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
8. Uzyskiwanie decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień koniecznych dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
9. Przygotowanie i składanie wniosków oraz monitorowanie procesu uzyskiwania decyzji realizacyjnych tj. ZRiDów, pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót budowlanych
10. Sporządzanie rozliczenia finansowego zadań oraz przekazanie do pionu finansowego dokumentów, niezbędnych do oceny postępu robót oraz zamknięcia finansowego zadania
11. Zabezpieczenie terminowego przygotowania dokumentacji projektowej na planowane roboty
12. Działanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
13. Sporządzanie wniosków o ustalenie trybu zamówienia publicznego
14. Współpraca z Wydziałem Planowania i Analiz w zakresie przygotowywania wniosków o płatność, w tym:
a. przekazywanie informacji o trwających procedurach przetargowych, podpisanych umowach i aneksach,
b. przekazywanie informacji o aktualny przebiegu realizacji projektu,
c. przekazywanie informacji o zagrożeniach i problemach napotkanych w trakcie realizacji projektu,
d. przekazywanie informacji merytorycznej do wniosku o zmiany w decyzji o dofinansowaniu
15. Współpraca w zakresie realizowanych zadań z Departamentem Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
16. Współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
Przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych i Działem Zamówień Strategicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych
Przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień, do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł
Zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej
Finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych
Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału
Opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
Weryfikacja wniosków o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach, treści Karty Informacyjnej przedsięwzięcia oraz Raportu oddziaływania na środowisko
Weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem jej zgodności z wydaną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach
Analiza opracowanych przez Wykonawcę wniosków w zakresie ochrony gatunkowej zwierząt, roślin, grzybów, zadrzewień i innych oraz w sytuacjach wyjątkowych sporządzanie takich wniosków
Przygotowywanie wniosków i prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgody na wycinkę drzew
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie, w tym także spraw w postępowaniach sądowo-administracyjnych we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi urzędu
Konieczność wykonywania prac fizycznych w pasach dróg wojewódzkich. Udział w pracach remontowych
porządkowych oraz utrzymaniowych w pasach dróg wojewódzkich oraz innychobiektach należących do ZDW. Pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg. Praca od poniedziałku do piątku w godzianch 7-15
od 3 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista w Wydziale Przygotowania Inwestycji
Mostowa 11A, Gdańsk
Wygasła: 21.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych
Udział w realizacji procesu budowlanego, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z UE, analiza celowości, gospodarności i kwalifikowalności wydatków zgodnie z prawem budowlanym i prawem zamówień publicznych. Finansowa kontrola pilotowanych zadań
Nadzór w zakresie przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla planowanych inwestycji, tj.:
a. zamawianie dokumentacji projektowej,
b. współuczestnictwo w procesie przygotowania, odbioru dokumentacji i pozyskania decyzji realizacyjnej w zakresie niezbędnym dla przygotowania zadania inwestycyjnego do realizacji,
c. ustalenie nakładów niezbędnych do realizacji zadania
Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych, w tym na roboty budowlane, wraz z załącznikami wymaganymi przez instytucje przyjmujące wnioski oraz prowadzenie sprawozdawczości związanej z pozyskiwaniem środków z Unii Europejskiej
Przygotowanie zadania inwestycyjnego zakresie:
a. zaplanowanie harmonogramu realizacji zadania uwzględniając środki finansowe,
b. przekazanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia procedury przetargowej do Działu Zamówień Publicznych,
c. współuczestnictwo z Działem Zamówień Publicznych w trakcie kolejnych etapów procedury przetargowej w zakresie merytorycznym zamówienia, w tym udział w pracach komisji przetargowej
Nadzór nad procesem tworzenia, zmiany, weryfikacji oraz odbioru dokumentacji projektowej w trakcie realizacji dokumentacji projektowej w zakresie:
a. rozwiązań projektowych
b. spraw formalno-prawnych
Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
Uzyskiwanie decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień koniecznych dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Przygotowanie i składanie wniosków oraz monitorowanie procesu uzyskiwania decyzji realizacyjnych tj. ZRiDów, pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót budowlanych
Sporządzanie rozliczenia finansowego zadań oraz przekazanie do pionu finansowego dokumentów, niezbędnych do oceny postępu robót oraz zamknięcia finansowego zadania
Zabezpieczenie terminowego przygotowania dokumentacji projektowej na planowane roboty
Działanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
Sporządzanie wniosków o ustalenie trybu zamówienia publicznego
Współpraca z Wydziałem Planowania i Analiz w zakresie przygotowywania wniosków o płatność, w tym:
a. przekazywanie informacji o trwających procedurach przetargowych, podpisanych umowach i aneksach,
b. przekazywanie informacji o aktualny przebiegu realizacji projektu,
c. przekazywanie informacji o zagrożeniach i problemach napotkanych w trakcie realizacji projektu,
d. przekazywanie informacji merytorycznej do wniosku o zmiany w decyzji o dofinansowaniu
Współpraca w zakresie realizowanych zadań z Departamentem Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań
Pełnienie bezpośredniego, kompleksowego nadzoru nad pracownikami fizycznymi
Dokonywanie cyklicznych objazdów dróg i prowadzenie dziennika objazdów
Szybkie reagowanie i nadzór w kwestii likwidacji zagrożeń na drogach, braków w oznakowaniu oraz zabezpieczenia innych zagrożeń w ruchu drogowym
Nadzór nad stanem technicznym sprzętu, środków transportu i urządzeń własnych, podejmowanie stosownych działań
Prowadzenie ogółu spraw związanych z wycinką i nasadzaniem drzew( m. in. praca w terenie, przygotowywanie stosownych wniosków i pism do UG, RDOŚ, nadzór nad realizacją uzyskanych decyzji, prowadzenie sprawozdawczości),
Nadzór nad realizacją umów dotyczących całości zaplecza technicznego, transportu, , pielęgnacji zadrzewienia, usuwania zwłok zwierząt z pasa drogowego
Realizowanie zakupów drobnych materiałów drogowych i na potrzeby zaplecza technicznego oraz drobnych usług
Przygotowywanie OPZ dla zamówień dotyczących spraw zaplecza technicznego, zadrzewień
Weryfikacja wniosków o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach, treści Karty Informacyjnej przedsięwzięcia oraz Raportu oddziaływania na środowisko
Weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem jej zgodności z wydaną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach
Analiza opracowanych przez Wykonawcę wniosków w zakresie ochrony gatunkowej zwierząt, roślin, grzybów, zadrzewień i innych oraz w sytuacjach wyjątkowych sporządzanie takich wniosków
Przygotowywanie wniosków i prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem zgody na wycinkę drzew
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie, w tym także spraw w postępowaniach sądowo-administracyjnych we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi urzędu
Przygotowanie danych oraz udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych oraz przekazywanie ich do Wydziału Planowania i Analiz
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych i Działem Zamówień Strategicznych w zakresie udzielenia zamówień publicznych
Przeprowadzanie procedury i udzielanie zamówień, do których nie stosuje się ustawy PZP, tj. o wartości do 130 000 zł
Zarządzanie procesem budowlanym realizowanych inwestycji, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej
Finansowa kontrola prowadzonych zadań zgodnie z ustawą o finansach publicznych
Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania wydziału
Opiniowanie projektów organizacji ruchu dla zadań realizowanych przez wydział
Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych, rocznych i wieloletnich w zakresie inwestycji drogowych
Udział w realizacji procesu budowlanego, w tym zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z UE, analiza celowości, gospodarności i kwalifikowalności wydatków zgodnie z prawem budowlanym i prawem zamówień publicznych. Finansowa kontrola pilotowanych zadań
Nadzór w zakresie przygotowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla planowanych inwestycji, tj.:
a. zamawianie dokumentacji projektowej,
b. współuczestnictwo w procesie przygotowania, odbioru dokumentacji i pozyskania decyzji realizacyjnej w zakresie niezbędnym dla przygotowania zadania inwestycyjnego do realizacji,
c. ustalenie nakładów niezbędnych do realizacji zadania
Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych, w tym na roboty budowlane, wraz z załącznikami wymaganymi przez instytucje przyjmujące wnioski oraz prowadzenie sprawozdawczości związanej z pozyskiwaniem środków z Unii Europejskiej
Przygotowanie zadania inwestycyjnego zakresie:
a. zaplanowanie harmonogramu realizacji zadania uwzględniając środki finansowe,
b. przekazanie dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia procedury przetargowej do Działu Zamówień Publicznych,
c. współuczestnictwo z Działem Zamówień Publicznych w trakcie kolejnych etapów procedury przetargowej w zakresie merytorycznym zamówienia, w tym udział w pracach komisji przetargowej
Nadzór nad procesem tworzenia, zmiany, weryfikacji oraz odbioru dokumentacji projektowej w trakcie realizacji dokumentacji projektowej w zakresie:
a. rozwiązań projektowych
b. spraw formalno-prawnych
Udział w spotkaniach informacyjno-technicznych, konsultacjach społecznych, radach technicznych i spotkaniach w terenie
Uzyskiwanie decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień koniecznych dla uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Przygotowanie i składanie wniosków oraz monitorowanie procesu uzyskiwania decyzji realizacyjnych tj. ZRiDów, pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót budowlanych
Sporządzanie rozliczenia finansowego zadań oraz przekazanie do pionu finansowego dokumentów, niezbędnych do oceny postępu robót oraz zamknięcia finansowego zadania
Zabezpieczenie terminowego przygotowania dokumentacji projektowej na planowane roboty
Działanie na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
Sporządzanie wniosków o ustalenie trybu zamówienia publicznego
Współpraca z Wydziałem Planowania i Analiz w zakresie przygotowywania wniosków o płatność, w tym:
a. przekazywanie informacji o trwających procedurach przetargowych, podpisanych umowach i aneksach,
b. przekazywanie informacji o aktualny przebiegu realizacji projektu,
c. przekazywanie informacji o zagrożeniach i problemach napotkanych w trakcie realizacji projektu,
d. przekazywanie informacji merytorycznej do wniosku o zmiany w decyzji o dofinansowaniu
Współpraca w zakresie realizowanych zadań z Departamentem Programów Regionalnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Współpraca z organami kontrolnymi w zakresie kontroli dot. realizacji prowadzonych zadań