Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Uczestnictwo we wdrażaniu i realizacja krótko- i długoterminowych strategii marketingowej sklepu absulo
Przygotowywanie i implementacja kontentu blogowego
Sprawne dostosowanie odpowiednich narzędzi marketingowych do dynamicznie zmieniającego się rynku sprzedaży internetowej
Monitorowanie i optymalizacja działań promocyjnych prowadzonych w sklepie absulo
Bieżąca weryfikacja spójności i aktualności kontentu na stronie sklepu absulo
Zgłaszanie i aktualizacja zmian w Magento w celu sprawniejszej obsługi klienta i podnoszenia efektywności prowadzonych działań marketingowych
Realizacja komunikacji z klientem
Wdrażanie i kreowanie kampanii promocyjnych
Udział w wyborze i współpraca z zewnętrznymi agencjami i innymi podmiotami marketingowymi oraz ich rozliczanie z efektów prowadzonych działań
Współuczestnictwo w tworzeniu reklam, treści cyfrowych, kreowaniu wizerunku w social mediach (generowanie ruchu internetowego w mediach społecznościowych), itp
Współudział w budowaniu wizerunku marki
Kontakt z producentami/ dostawcami w celu maksymalizacji sprzedaży i realizacji kampanii
Aktualizacja oferty produktowej – współpraca z działem handlowym
Rozbudowa i zarządzanie ofertą produktową naszego sklepu internetowego w Polsce i na rynkach zagranicznych (kategorie: łazienka, kuchnia, oświetlenie, podłogi i płytki)
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. węgierskim
Jaryszki (pow. poznański)
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) w języku polskim oraz węgierskim
aktywne doradztwo produktowe
udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
weryfikacja treści produktowych na stronie internetowej w j. węgierskim
wsparcie dla innych działów w zakresie komunikacji w j. węgierskim
bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)
budowanie wizerunku marki poprzez publikację treści w kanałach social media – działamy na Instagramie, Facebooku i YouTubie; pewnie już czas na TikToka (i kto wie, czy nie coś jeszcze), ale zaczęło nam brakować mocy przerobowych, dlatego czas poszukać wzmocnienia,
pomoc w tworzeniu treści od etapu pomysłu do realizacji, bo fajniej wymyśla się coś wspólnie; wszak nikt nie jest „Alfą i Romeą”,
utrzymywanie relacji i animowanie dialogu z naszymi Klientami na Instagramie i Facebooku, bo WARTO ROZMAWIAĆ,
tworzenie prostych treści wideo do social media – jeśli potrafisz odejść od biurka i nagrać smartfonem krótki content do naszych SM, to, jak to mawiają za wielką wodą, you are the man! ;)
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. rumuńskim/ j. słowackim/ j. czeskim
Jaryszki (pow. poznański)
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) w języku polskim oraz jednym z wybranych: czeskim, słowackim lub rumuńskim
aktywne doradztwo produktowe
udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
weryfikacja treści produktowych na stronie internetowej w j. rumuńskim/ j. słowackim/ j. czeskim
wsparcie dla innych działów w zakresie komunikacji w j. rumuńskim/ j. słowackim/ j. czeskim
bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. czeskim (infolinia przychodząca)
Składowa 17, Żerniki (pow. Poznański; gm. Kórnik)
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) w języku polskim oraz czeskim
aktywne doradztwo produktowe
udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
weryfikacja treści produktowych na stronie internetowej w j. czeskim
wsparcie dla innych działów w zakresie komunikacji w j. czeskim
bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)
zarządzanie ofertą produktową sklepu internetowego z wyposażeniem łazienek: wprowadzanie i opisywanie na stronie nowych produktów i kategorii, dokonywanie korekt i aktualizacji istniejących opisów oraz cenników
dbałość o jakość opisów produktowych, poprawność językową oraz ich zgodność ze standardami firmowymi
szybkie i efektywne rozwiązywanie zgłoszeń pracowników dotyczących opisów i cech produktów
współpraca z innymi działami w firmie (np. biuro obsługi klienta, zakupy)
definiowanie, rozwój i wdrażanie strategii komunikacji w social mediach
bieżące raportowanie efektów działań w cyklach miesięcznych
kreowanie i zarządzanie udostępnianym kontentem we współpracy z Graphic Designerem oraz Media Managerem
inicjowanie i wdrażanie działań promocyjnych w ramach SoMe (z naciskiem na IG i FB oraz YT)
proaktywna postawa w pozyskiwaniu insightów rynkowych i ich wykorzystywanie w kreowaniu planów działań w SoME
współpraca z influencerami, planowanie, organizacja i rozliczanie współpracy z partnerami zewnętrznymi
znajomość narzędzi wspierających działanie oraz ocenę efektywności prowadzonych w social mediach aktywności - np. Brand24, Google Analitics, Facebook Audience Insight, Sotrender, definiowanie KPI dla planowanych działań
współpraca ze wszystkimi członkami Działu Marketingu
współpraca z innymi działami w organizacji, w tym głównie z działem Zakupów i Sprzedaży oraz IT
monitorowanie wskaźników i współpraca z zespołem SEO
Zapewnianie ciągłości użytkowania oraz utrzymanie w sprawności technicznej obiektu i instalacji m.in.: instalacji elektrycznych, instalacji wodno – kanalizacyjnych, instalacji wentylacyjnych, instalacji regałowych
Zapewnianie ciągłości użytkowania oraz utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń i wyposażenia, m.in.:, wózków jezdniowych, automatyki magazynowej, urządzeń PPOŻ, urządzeń kontroli dostępu
Planowanie, koordynacja przeprowadzanych prac konserwacyjnych oraz bieżące prace naprawcze zgodne z posiadanymi uprawnieniami
Zarządzanie zewnętrznymi serwisami technicznymi w zakresie przeglądów i konserwacji
Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów oraz wszystkich urządzeń i materiałów
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. czeskim (infolinia przychodząca)
Jaryszki (pow. poznański)
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) w języku polskim oraz czeskim
aktywne doradztwo produktowe
udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
weryfikacja treści produktowych na stronie internetowej w j. czeskim
wsparcie dla innych działów w zakresie komunikacji w j. czeskim
bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. czeskim (infolinia przychodząca)
Jaryszki (pow. poznański)
Wygasła: 23.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) w języku polskim oraz czeskim
aktywne doradztwo produktowe
udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
weryfikacja treści produktowych na stronie internetowej w j. czeskim
wsparcie dla innych działów w zakresie komunikacji w j. czeskim
bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)
profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) i aktywne doradztwo produktowe
udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)
profesjonalna obsługa klienta indywidualnego (telefoniczna, e-mailowa) i aktywne doradztwo produktowe
udzielanie klientom informacji o aktualnej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności poszczególnych produktów, ich funkcjonalnościach oraz cenach
przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)
Przygotowywanie analiz i zestawień ad-hoc np. kosztów wysyłek, rotacji towaru na magazynie (grup towarowych, rozlokowania, ilości pobrań), kosztów obsługi procesu, statystyk przyjęć towaru i wydań, struktury zamówień, itp
Wsparcie kierownictwa w przygotowaniu raportów KPI dot. procesów na magazynie, pomiaru efektywności wprowadzanych zmian procesowych
Praca na dużej ilości danych zaciąganych z ERP Comarch XL, BI, systemu WMS
Współpraca z Analitykiem Sprzedaży, działem Magazynu i Logistyki
Wsparcie Category Managera w realizacji procesu zakupowego w danej kategorii
Udział w cyklicznym składaniu zamówień do dostawców
Weryfikowanie z dostawcą dostępności poszczególnych produktów
Utrzymanie w systemie aktualnych danych dotyczących dostawców i produktów
Przygotowywanie zestawień i raportów dot. danych handlowych, zakupowych
Bieżąca komunikacja (głównie mailowa) z wewnętrznymi działami, głównie: Biurem Obsługi Klienta (w zakresie zapytań klientów dot. dostępności poszczególnych produktów z ofert), Marketingiem, Logistyką
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w kanale tradycyjnym (salony łazienek, architekci) na terenie woj. mazowieckiego, łódzkiego, warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego
Budowanie długofalowych i profesjonalnych relacji ze stałymi klientami
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, wprowadzanie ekspozycji do salonów łazienek
Negocjacja warunków współpracy z salonami i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w kanale tradycyjnym (salony łazienek, architekci) na terenie woj. mazowieckiego, łódzkiego, warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego
Budowanie długofalowych i profesjonalnych relacji ze stałymi klientami
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, wprowadzanie ekspozycji do salonów łazienek
Negocjacja warunków współpracy z salonami i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w kanale tradycyjnym (salony łazienek, architekci) na terenie woj. mazowieckiego, łódzkiego, warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego
Budowanie długofalowych i profesjonalnych relacji ze stałymi klientami
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, wprowadzanie ekspozycji do salonów łazienek
Negocjacja warunków współpracy z salonami i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu
profesjonalna (telefoniczna, e-mailowa) obsługa klientów indywidualnych i aktywne doradztwo produktowe
udzielanie klientom informacji o bieżącej ofercie naszego sklepu internetowego, dostępności produktów i ich cenach
przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub sklepu internetowego
szybkie i efektywne rozwiązywanie zapytań klientów (via e-mail, telefon, chat)
bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (zakupy, reklamacje i zwroty, zarządzanie ofertą, logistyka, doradztwo techniczne i sprzedaż, księgowość)