Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kreacja kampanii marketingowych we współpracy z menedżerami produktów i redakcją
Samodzielne przygotowanie materiałów promocyjnych online (m. in. mailingi, landing page) w systemie wewnętrznym
Pełnienie roli łącznika pomiędzy zespołami produktowymi (wydawniczymi), a zespołami sprzedaży produktów
Nadzorowanie kampanii reklamowych produktów i usług w różnych kanałach online
Ścisła współpraca z osobami odpowiedzialnymi za promocję w takich kanałach jak: e-mailing, Google, Facebook
Przygotowywanie kreacji do testów A/B
Analizowanie efektywności prowadzonych kampanii i ich optymalizacja
Raportowanie do organizacji wyników kampanii
Bieżące śledzenie trendów i testowanie nowych narzędzi sprzedażowych szczególnie w obszarze e-marketingu (google ads, social media, itp.) oraz przedstawianie rekomendacji
Redaktor prowadzący ds. tematyki inwestycji finansowych i giełdowych
Łotewska 9A, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z zespołem projektowym w zakresie tworzenia koncepcji produktu edukacyjno-informacyjnego dotyczącego inwestowania i wprowadzanie go na rynek
bieżąca analiza rynku inwestycyjnego i sytuacji giełdowej na rynku polskim i zagranicznym
udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie tematyki inwestycji dla menedżera projektu i obszaru sprzedaży
opracowywanie i redagowanie tekstów pozyskiwanych od specjalistów
bieżące przygotowywanie materiałów prasowych i publikacji typu newslettery, ebooki itp
reprezentowanie firmy w zakresie projektu inwestycyjnego i utrzymywanie bieżących relacji z otoczeniem rynkowym (domy maklerskie, analitycy giełdowi, inwestorzy)
opieka nad profilami w social mediach (Facebooku, Linkedin, Youtube) pod okiem menedżera produktu
przygotowywanie treści na social media oraz ich publikowanie w porozumieniu z menedżerami produktów i redaktorami
generowanie pomysłów na konkursy, wydarzenia na FB, innowacyjne działania
przygotowywanie prostych elementów graficznych np. w Canvie
współpraca przy tworzeniu content planów na social media
analiza kanałów social media – Twitter, Instagram i możliwości ich wykorzystania w budowaniu relacji z klientem
wspieranie zespołu w w analizie grupy docelowej np. analiza potrzeb klientów; przygotowywanie ankiet
analiza konkurencji (akcji promocyjnych, tematów webinarów, wprowadzanych innowacji)
wsparcie przy organizowaniu wydarzeń dla klientów (np. e-czatów, live na FB – kontakt z redakcją, przesyłanie linków, ustalanie terminów, kontrola jakości wydarzenia, pilnowanie kwestii technicznych)
wsparcie menedżera produktu w prowadzeniu wybranej publikacji, aby w przyszłości objąć zarządzanie jednym produktem
Wprowadzanie na rynek nowych usług i produktów cyfrowych (np. narzędzia i usługi SaaS, aplikacje mobilne i oprogramowanie) od koncepcji do wprowadzenia na rynek MVP
Biznesowa analiza koncepcji - eksperymentowanie i testowanie nowych rozwiązań technologicznych dla istniejących i nowych produktów
Współpraca z zespołem rozwoju produktu, IT oraz z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania (software houses)
Prowadzenie i koordynowanie pracy grup projektowych w strukturze macierzowej
Ekspert ds. tematyki inwestycji finansowych i giełdowych
Łotewska 9A, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca z zespołem projektowym w zakresie tworzenia koncepcji produktu edukacyjno-informacyjnego i wprowadzania go na rynek
bieżąca analiza rynku inwestycyjnego i sytuacji giełdowej
wsparcie merytoryczne menedżera projektu i obszaru sprzedaży
opracowywanie i redagowanie tekstów pozyskiwanych od specjalistów
bieżące przygotowywanie materiałów prasowych i publikacji typu newslettery, ebooki itp
reprezentowanie wydawnictwa w zakresie projektu inwestycyjnego i utrzymywanie bieżących relacji z otoczeniem rynkowym (domy maklerskie, analitycy giełdowi, inwestorzy)
współpraca z zespołem projektowym w zakresie planowania, realizacji i kontroli budżetu projektu
opieka nad profilami w social mediach (Facebooku, Linkedin, Youtube) pod okiem menedżera produktu
przygotowywanie treści na social media oraz ich publikowanie w porozumieniu z menedżerami produktów i redaktorami
generowanie pomysłów na konkursy, wydarzenia na FB, innowacyjne działania
przygotowywanie prostych elementów graficznych np. w Canvie
współpraca przy tworzeniu content planów na social media
analiza kanałów social media – Twitter, Instagram i możliwości ich wykorzystania w budowaniu relacji z klientem
wspieranie zespołu w w analizie grupy docelowej np. analiza potrzeb klientów; przygotowywanie ankiet
analiza konkurencji (akcji promocyjnych, tematów webinarów, wprowadzanych innowacji)
wsparcie przy organizowaniu wydarzeń dla klientów (np. e-czatów, live na FB – kontakt z redakcją, przesyłanie linków, ustalanie terminów, kontrola jakości wydarzenia, pilnowanie kwestii technicznych)
wsparcie menedżera produktu w prowadzeniu wybranej publikacji, aby w przyszłości objąć zarządzanie jednym produktem
Poznawanie tajników pracy przy zarządzaniu produktem, tak by po 6 m-c przejąć opiekę nad jednym z nich pod okiem doświadczonego menedżera produktu
Prace nad nowym produktem (analiza rynku i potrzeb klientów) – wsparcie PM w analizie grupy docelowej, konkurencji, potrzeb klientów; przygotowanie techniczne ankiet; przeprowadzanie wywiadów z klientami
Analiza konkurencji (akcji promocyjnych, tematów webinarów, wprowadzanych innowacji)
Wsparcie przy organizowaniu wydarzeń dla klientów (np. e-czatów, live na FB – kontakt z redakcją, przesyłanie linków, ustalanie terminów, kontrola jakości wydarzenia, pilnowanie kwestii technicznych)
Pomoc w przygotowaniu skryptów do telemarketingu (pod okiem menedżera produktu)
Analiza kanałów Social Media – Twitter, Instagram i możliwości ich wykorzystania w budowaniu relacji z klientem
Architekt rozwiązań IT / Architekt integracji systemów
Łotewska 9A, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 19.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zrozumienie istniejącego środowiska IT/systemów i zaproponowanie/zbudowanie płynnego przejścia do nowej architektury
Budowanie znormalizowanej, skalowalnej i wysoce dostępnej architektury IT oraz modelu integracji
Tworzenie projektów technicznych dla nowych systemów i przepływów danych
Wypracowanie standardów firmowych w zakresie przepływu danych i architektury systemów pod kątem bezpieczeństwa, niezawodności, efektywności kosztowej i elastyczności na zmiany
Analiza i ocena potrzeb biznesowych i IT oraz ich wpływu na systemy IT
Przygotowywanie rozwiązań problemów IT w ramach realizacji projektów
Prowadzenie nadzoru architektonicznego w projektach
Konsultowanie rozwiązań z interesariuszami projektu
Podejmowanie inicjatyw w celu upraszczania złożoności architektury systemów
Wprowadzenie procedur mających na celu monitoring poprawności rozwoju architektury zgodnie z wytyczoną przez Architekta strategią
Dokumentowanie architektury systemów i data flow
Tworzenie, ale także praca z integracjami API
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, aktywny udział w wyborze technologii i dostawcy
Śledzenie trendów rynkowych oraz działań konkurencji w zakresie marketingu cyfrowego
Rekomendowanie do wprowadzenia rozwiązań innowacyjnych (narzędzi, technologii itp.) mających na celu zwiększenie sprzedaży, maksymalizację współczynnika konwersji oraz wzmocnienie wizerunku poszczególnych produktów WiPu
Określanie wymagań potrzebnych do wprowadzenia nowych rozwiązań
Poznawanie tajników pracy przy zarządzaniu produktem, tak by po 6 m-c przejąć opiekę nad jednym z nich pod okiem doświadczonego menedżera produktu
Prace nad nowym produktem (analiza rynku i potrzeb klientów) – wsparcie PM w analizie grupy docelowej, konkurencji, potrzeb klientów; przygotowanie techniczne ankiet; dzwonienie do klientów wg skryptu
Analiza konkurencji (akcji promocyjnych, tematów webinarów, wprowadzanych innowacji)
Wsparcie przy organizowaniu wydarzeń dla klientów (np. e-czatów, live na FB – kontakt z redakcją, przesyłanie linków, ustalanie terminów, kontrola jakości wydarzenia, pilnowanie kwestii technicznych)
Pomoc w przygotowaniu skryptów do TM (pod okiem menedżera produktu);
Analiza kanałów Social Media – Twitter, Instagram i możliwości ich wykorzystania w budowaniu relacji z klientem
Profil na FB i YT – opieka nad kanałami pod okiem menedżera produktu (sprawdzanie postów, komentarzy, zdjęć w postach, filmów). Generowanie pomysłów na konkursy, wydarzenia na FB, innowacyjne działania
Prowadzenie i rozwój istniejących produktów - otrzymasz wsparciu zespołu do czasu osiągnięcia samodzielności (produkty to portale internetowe i publikacje papierowe połączone z serwisami online)
Tworzenie koncepcji nowych produktów/usług i wprowadzanie ich krok po kroku na rynek
Badania i analizy rynku (m. in. grup docelowych, otoczenia konkurencyjnego)
Aktywny udział w planowaniu sprzedaży i kampanii marketingowych
Planowanie, realizacja i kontrola budżetu (sprzedaż i koszty)
Współpraca z innymi działami firmy przy realizacji bieżących działań
Sprzedaż powierzchni reklamowych w czasopismach i multimediach
Kreowanie oraz sprzedaż projektów niestandardowych, w tym sprzedaż wysyłek emailingowych i newsletterowych oraz sponsoringu podczas eventów
Ocena potencjału reklamowego produktów wydawnictwa (czasopisma, portale www, multimedia, eventy) dla konsumentów (tematyka zdrowia, technologii komputerowych i usług dla seniorów)
Dbanie o jakość merytoryczną oraz graficzną prezentacji, ofert i innych materiałów handlowych
Pozyskiwanie nowych klientów i budowa bazy stałych współpracowników
Realizacja planu sprzedażowego
Aktywna współpraca z grafikami i deweloperami w zakresie tworzenia materiałów
Poznawanie tajników pracy przy zarządzaniu produktem, tak by po 6 m-c przejąć opiekę nad jednym z nich pod okiem doświadczonego menedżera produktu
Weryfikacja tekstów zamieszczanych w publikacjach – współpraca z redaktorem
Poszukiwanie tematów interesujących grupę docelową
Nawiązywanie kontaktów z nowymi autorami
Analiza konkurencji (akcji promocyjnych, tematów webinarów, wprowadzanych innowacji)
Wsparcie przy organizowaniu wydarzeń dla klientów (np. e-czatów, webinarów – kontakt z redakcją, przesyłanie linków, ustalanie terminów, kontrola jakości wydarzenia, pilnowanie kwestii technicznych)
Analiza kanałów Social Media – Twitter, Instagram i możliwości ich wykorzystania w budowaniu relacji z klientem
Profil na FB i YT – opieka nad kanałami pod okiem menedżera produktu (sprawdzanie postów, komentarzy, zdjęć w postach, filmów). Generowanie pomysłów na konkursy, wydarzenia na FB, innowacyjne działania
współpraca z zespołem developerów, testerem, grafikami, działem wydawniczym i marketingowym
zbieranie i precyzowanie wymagań użytkowników, wsparcie procesu przygotowania specyfikacji funkcjonalnej / technicznej oraz nadzorowanie i monitoring procesu software developmentu, raportowanie postępu prac
efektywne zarządzanie projektami informatycznymi w oparciu o metodyki zwinne
planowania niezbędnych zasobów oraz nadzór nad zakresem prac, harmongramem i kosztami
utrzymanie otwartej i płynnej komunikacji z biznesowymi właścicielami projektu oraz zespołem wdrażającym projekt
utrzymanie i aktualizacja dokumentacji projektów
praca nad rozwojem istniejących projektów: przypisywanie zadań, delegowanie odpowiedzialności i ustalanie priorytetów
udział w pracach nad usprawnianiem oraz modyfikowaniem istniejących procesów związanych z zarządzaniem projektami
współpraca z zespołem developerów, testerem, grafikami, działem wydawniczym i marketingowym
planowanie i zarządzanie zadaniami zespołu developerskiego
współóraca z Project Managerami w obszarze zarządzania zasobami pod istniejące i planowane projekty
ścisła, codzienna współpraca z developerami i biznesem zlecającym zadania do realizacji, nawigowanie komunikacją i zadaniami
zbieranie i precyzowanie wymagań użytkowników, wsparcie procesu przygotowania specyfikacji funkcjonalnej / technicznej oraz nadzorowanie i monitoring procesu software developmentu, raportowanie postępu prac