Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa serwisowa klientów (rejestracja zgłoszeń serwisowych, analiza problemów wspólnie z poszczególnymi działami, koordynacja terminów wykonywania usług)
wsparcie techniczne klientów przed i po sprzedaży (udział w odbiorach maszyn FAT, koordynowanie odbiorów SAT )
obsługa w zakresie handlowym (sporządzanie ofert handlowych na części oraz usługi serwisowe wg dostępnych szablonów)
zarządzanie logistyką dostaw (ustalanie terminów dostaw maszyn i urządzeń, dbanie o poprawny obieg dokumentacji z tym związanej)
obsługa serwisowa klientów (rejestracja zgłoszeń serwisowych, analiza problemów wspólnie z poszczególnymi działami, koordynacja terminów wykonywania usług)
wsparcie techniczne klientów przed i po sprzedaży (udział w odbiorach maszyn FAT, koordynowanie odbiorów SAT )
obsługa w zakresie handlowym (sporządzanie ofert handlowych na części oraz usługi serwisowe wg dostępnych szablonów)
zarządzanie logistyką dostaw (ustalanie terminów dostaw maszyn i urządzeń, dbanie o poprawny obieg dokumentacji z tym związanej)
obsługa serwisowa klientów (rejestracja zgłoszeń serwisowych, analiza problemów wspólnie z poszczególnymi działami, koordynacja terminów wykonywania usług)
wsparcie techniczne klientów przed i po sprzedaży (udział w odbiorach maszyn FAT, koordynowanie odbiorów SAT )
obsługa w zakresie handlowym (sporządzanie ofert handlowych na części oraz usługi serwisowe wg dostępnych szablonów)
zarządzanie logistyką dostaw (ustalanie terminów dostaw maszyn i urządzeń, dbanie o poprawny obieg dokumentacji z tym związanej)
• obsługa serwisowa klientów (rejestracja zgłoszeń serwisowych, analiza problemów wspólnie z poszczególnymi działami, koordynacja terminów wykonywania usług)
• wsparcie techniczne klientów przed i po sprzedaży (udział w odbiorach maszyn FAT, koordynowanie odbiorów SAT )
• obsługa w zakresie handlowym (sporządzanie ofert handlowych na części oraz usługi serwisowe wg dostępnych szablonów)
• zarządzanie logistyką dostaw (ustalanie terminów dostaw maszyn i urządzeń, dbanie o poprawny obieg dokumentacji z tym związanej)
zarządzanie procesem obsługi serwisowej (rejestracja zgłoszeń, analiza problemów wspólnie z poszczególnymi działami, koordynacja terminów wykonywania usług);
bieżąca współpraca z klientem (potwierdzenie otrzymania zgłoszenia, informacja na temat czasu oczekiwania);
obsługa w zakresie handlowym (sporządzanie ofert handlowych na części oraz usługi serwisowe wg dostępnych szablonów);
zarządzanie logistyką dostaw (ustalanie terminów dostaw maszyn i urządzeń, dbanie o poprawny obieg dokumentacji z tym związanej);