Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Business Development Manager - Usługi wspierające (r)e-commerce
Kielce
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Budowanie oraz rozwój oferty usług (r)e-commerce, obsługi logistyki zwrotnej, w szczególności dla branży tekstylnej, elektroniki użytkowej, książek
Analiza i definiowanie obecnego modelu usług oraz powiązań z pozostałymi ofertami handlowymi
Identyfikacja potencjalnych Klientów, nawiązywania relacji handlowych
Wspieranie i rozwój obszaru projektowania usług (solution design) oraz realizacji kontraktów (delivery)
Współpraca z obszarem IT w obszarze rozwoju systemów i aplikacji obsługujących definiowane procesy
Aktywne poszerzanie świadomości i wiedzy Klientów nt. zasad profesjonalnego przywracania użyteczności produktów, ich bezpieczeństwa, zgodnie z przepisami prawnymi
Motywowanie zarządzanego zespołu projektowego oraz udzielanie wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i linii przychodowych
Budowanie oraz rozwój platformy cyfrowej zapewniających sprawną wymianę towarów reuse dla wszystkich użytkowników gospodarki cyrkularnej
Analiza UX/EX/Customer Journey obecnie wykorzystywanych narzędzi sprzedaży w kanale e-commerce oraz rynku B2C
Określanie kierunków oraz nadzór nad planami komunikacji i PR w kanale e-commerce, we współpracy z Dyrektorem Marketingu GRUPY
Identyfikacja potencjalnych Klientów, nawiązywania relacji handlowych
Ścisła współpraca z obszarem IT w obszarze rozwoju systemów i aplikacji obsługujących definiowane procesy
Aktywne poszerzanie świadomości i wiedzy Klientów nt. zasad profesjonalnego przywracania użyteczności produktów, ich bezpieczeństwa, zgodnie z przepisami prawnymi poprzez kanały cyfrowe
Motywowanie zarządzanego zespołu projektowego oraz udzielanie wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych i linii przychodowych
Business Development Manager - Komponenty dla elektroniki użytkowej (PCB, karty graficzne, układy scalone, baterie LiB)
Kielce
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Budowanie oraz rozwój sprzedaży produktów i/lub komponentów reuse w obszarze elektroniki użytkowej (laptopy, telefony, sprzęt gospodarstwa domowego, e-mobility, w szczególności PCB, układy scalone, baterie LiB)
Analiza powiązań w łańcuchu dostaw dla w/w produktów, w szczególności w obszarze cyrkularności ((OEM, dystrybucja, obsługa posprzedażna, recycling))
Współudział w budowaniu strategii biznesowej Grupy oraz zapewnienie jej realizacji poprzez wyznaczanie KPI dla zarządzanego obszaru
Aktywne poszerzanie świadomości i wiedzy Klientów nt. zasad profesjonalnego przywracania użyteczności produktów, ich bezpieczeństwa, zgodnie z przepisami prawnymi
Planowanie, organizowanie i doskonalenie procesów w podległej komórce organizacyjnej
Motywowanie zarządzanego zespołu projektowego oraz udzielanie wsparcia merytorycznego i organizacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Koordynacja nad działalnością transportu spółki Przedsiębiorstwo Handlowe Gecon Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
zarządzanie, organizowanie i kontrolowanie realizacji transportu wewnętrznego i zewnętrznego
Planowanie procesów spedycyjnych oraz optymalizacja kosztów logistyki
Wsparcie funkcjonowanie firmy w zakresie logistyki drobnicowej (kurierzy) poprzez organizację, monitorowanie i optymalizację kosztową wysyłek e-commerce
Analizowanie, inicjowanie, planowanie oraz wprowadzanie usprawnień dotyczących obszaru logistyki
Administracja dokumentacją logistyki w firmie
Bieżące wsparcie dla użytkowników samochodów służbowych
Koordynacja nad działalnością transportu spółki Przedsiębiorstwo Handlowe Gecon Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
zarządzanie, organizowanie i kontrolowanie realizacji transportu wewnętrznego i zewnętrznego
Planowanie procesów spedycyjnych oraz optymalizacja kosztów logistyki
Wsparcie funkcjonowanie firmy w zakresie logistyki drobnicowej (kurierzy) poprzez organizację, monitorowanie i optymalizację kosztową wysyłek e-commerce
Analizowanie, inicjowanie, planowanie oraz wprowadzanie usprawnień dotyczących obszaru logistyki
Administracja dokumentacją logistyki w firmie
Bieżące wsparcie dla użytkowników samochodów służbowych
Implement sales activities to achieve set sales targets in the designated area (mainly EMEA market)
Identify, verify, and analyze potential markets
Prepare and submit sales offers, including in English/Russian
Conduct negotiations with business partners, including negotiations regarding terms of trade agreements in accordance with guidelines
Contract with business partners
Ensure the correctness of sales and settlement documentation, proper circulation of documents and information, and archive documents according to guidelines
Conduct accurate settlements of completed transactions and update the customer database, as well as monitor the availability of goods for B2B sales
Supervise price policy compliance, monitor and analyze competitor prices
Continuously monitor consumer trends and preferences, monitor the reuse market, identify customer needs, make recommendations, and present them
Aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych odbiorców na rynkach zagranicznych w szczególności na rynkach poza UE
Tworzenie ofert handlowych zgodnie z obowiązującą polityką cenową, negocjowanie warunków handlowych
Realizacja planów sprzedażowych
Badanie rynku i analizowanie potencjału sprzedażowego, wyszukiwanie i ocena szans rynkowych oraz monitoring działań konkurencji w sprzedaży międzynarodowej
Współpraca z innymi działamy firmy z zakresie realizacji zamówień
Specjalista ds. sprzedaży międzynarodowej - eksportu B2C
łódzkie
Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne i samodzielne pozyskiwanie nowych odbiorców na rynkach zagranicznych w szczególności na rynkach poza UE
Tworzenie ofert handlowych zgodnie z obowiązującą polityką cenową, negocjowanie warunków handlowych
Realizacja planów sprzedażowych
Badanie rynku i analizowanie potencjału sprzedażowego, wyszukiwanie i ocena szans rynkowych oraz monitoring działań konkurencji w sprzedaży międzynarodowej
Współpraca z innymi działamy firmy z zakresie realizacji zamówień
wsparcie strategiczne dla Zarządu w obszarze e-Commerce, opracowanie i realizacja strategii rozwoju obszaru re-commerce dla sklepu internetowego (używany sprzęt elektryczny i elektroniczny),
opracowanie strategii i kształtowanie widoczności marki i produktów w sieci
podejmowanie działań mających na celu promocję biznesu reuse przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi internetowych, analizowanie rentowności działań marketingowych
współtworzenie akcji promocyjnych, kampanii marketingowych i społecznych, w oparciu o zasoby własne i/lub wspołpracja z agencjami
rozwój i optymalizacja funkcjonalności sklepu online, mapowanie procesów sprzedażowych
koordynowanie wdrażania rozwiązań/funkcjonalności (bezpośrednia współpraca z programistami i klientami biznesowymi) dla sklepu internetowego
odpowiedzialność za tworzenie frameworku do zarządzania danymi oraz rekomendacji mających na celu ich optymalizację
Prowadzenie projektów z zakresu wizualizacji danych, standaryzacji i automatyzacji
koordynowanie pracy zespołu e-commerce (budowanie zespołu, planowanie pracy, analiza wyników sprzedażowych, prognozowanie)
Bieżący kontakt ze stakeholderami biznesowymi – aktywne doradztwo i przywództwo w zakresie obszaru e-comerce w całej organizacji
wsparcie strategiczne dla Zarządu w obszarze e-Commerce, opracowanie i realizacja strategii rozwoju obszaru re-commerce dla sklepu internetowego (używany sprzęt elektryczny i elektroniczny),
opracowanie strategii i kształtowanie widoczności marki i produktów w sieci
podejmowanie działań mających na celu promocję biznesu reuse przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi internetowych, analizowanie rentowności działań marketingowych
współtworzenie akcji promocyjnych, kampanii marketingowych i społecznych, w oparciu o zasoby własne i/lub wspołpracja z agencjami
rozwój i optymalizacja funkcjonalności sklepu online, mapowanie procesów sprzedażowych
koordynowanie wdrażania rozwiązań/funkcjonalności (bezpośrednia współpraca z programistami i klientami biznesowymi) dla sklepu internetowego
odpowiedzialność za tworzenie frameworku do zarządzania danymi oraz rekomendacji mających na celu ich optymalizację
Prowadzenie projektów z zakresu wizualizacji danych, standaryzacji i automatyzacji
koordynowanie pracy zespołu e-commerce (budowanie zespołu, planowanie pracy, analiza wyników sprzedażowych, prognozowanie)
Bieżący kontakt ze stakeholderami biznesowymi – aktywne doradztwo i przywództwo w zakresie obszaru e-comerce w całej organizacji