Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Chief Operating Officer (COO)
Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
We are looking for someone with experience in this role, with a proven track record, successes and a recommendation from top management. If you are applying for the COO position and meet the above criteria, you also know what your everyday role will be
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. finansów i administracji
Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Przyjmowanie i rejestracja dokumentów związanych z działalnością administracyjno-finansową
Prowadzenie ewidencji dokumentów i sprawdzanie ich zgodności z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi
Realizacja i monitorowanie płatności, w tym wystawianie faktur, sporządzanie umów, rozliczanie kosztów
Kontrola przepływu środków finansowych, raportowanie wydatków i przychodów
Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej związanej z sprawami administracyjno-finansowymi
Współpraca z biurem księgowym oraz kadrami, nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
Współpraca z biurem księgowym oraz kadrami, nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
Obsługa dokumentacji pracowniczej
Kontakt z Urzędami
Współpraca z zespołem w celu koordynacji działań i realizacji projektów
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji oraz raportów dotyczących spraw administracyjno-finansowych
Dbanie o zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe
Współpraca z biurem księgowym oraz kadrami
Nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w ramach zakresu stanowiska Młodszego Specjalisty/ Młodszej Specjalistki ds. administracyjno-finansowych
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-finansowych
Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przyjmowanie i rejestracja dokumentów związanych z działalnością administracyjno-finansową
Prowadzenie ewidencji dokumentów i sprawdzanie ich zgodności z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi
Realizacja i monitorowanie płatności, w tym wystawianie faktur, sporządzanie umów, rozliczanie kosztów
Kontrola przepływu środków finansowych, raportowanie wydatków i przychodów
Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej związanej z sprawami administracyjno-finansowymi
współpraca z biurem księgowym oraz kadrami, nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
współpraca z biurem księgowym oraz kadrami, nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
Obsługa dokumentacji pracowniczej
Kontakt z Urzędami
Współpraca z zespołem w celu koordynacji działań i realizacji projektów
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji oraz raportów dotyczących spraw administracyjno-finansowych
Dbanie o zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe
Współpraca z biurem księgowym oraz kadrami
Nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w ramach zakresu stanowiska Specjalisty / Specjalistki ds. administracyjno-finansowych