Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (68)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 68 )
Pracownik administracyjno-biurowy
Kraków
Wygasła: 02.05.2024
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Fundacja “Niezniszczalna Ukraina” zaprasza do współpracy Menedżera/kę ds. Pracy z Klientem (Pracownik administracyjno-biurowy; Specjalista ds. administracyjnych) i do wzmocnienia zespołu naszego nowego projektu charytatywnego dotyczącego nostryfikacji (uznawania) dyplomów i zatrudnienia ukraińskich pedagogów w Polsce. Misją projektu jest pomoc pracownikom działu edukacji (nauczycielom, psychologom, nauczycielom przedszkoli) z Ukrainy w Polsce w uzyskaniu dokumentów i kwalifikacji, które pozwolą im znaleźć pracę w polskich szkołach
Fundacja powstała w marcu 2022 roku w związku z pilną potrzebą zapewnienia edukacji ewakuowanym dzieciom z Ukrainy, które uciekły przed wojną i znalazły schronienie w Polsce. Od początku inwazji zapewniamy ciągłą edukację uczniów zgodnie z ukraińskim programem nauczania oraz organizujemy wiele projektów i działań na rzecz wsparcia psychoemocjonalnego, fizycznego i edukacyjnego ukraińskich rodzin z dziećmi mieszkających w Polsce
📌 Oferujemy:
pracę w jednym z naszych biur we Wrocławiu, Krakowie lub Warszawie;
zespół podobnie myślących ludzi i atmosferę rozwoju zawodowego;
szkolenia ze specyfiki pracy w projekcie i wsparcie merytoryczne;
możliwość dołączenia do ważnego społecznie projektu i pomocy Ukraińcom;
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
cechujesz się wspaniałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i współpracy z ludźmi;
posiadasz wysoki poziom samoorganizacji, planowania i odpowiedzialności;
masz doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji i pracy z dużą objętością danych;
przywiązujesz wagę do szczegółów;
posiadasz wykształcenie wyższe;
znasz język ukraiński i polski na poziomie komunikacyjnym w piśmie i mowie;
Fundacja “Niezniszczalna Ukraina” zaprasza do współpracy Menedżera/kę ds. Pracy z Klientem (Pracownik administracyjno-biurowy; Specjalista ds. administracyjnych) i do wzmocnienia zespołu naszego nowego projektu charytatywnego dotyczącego nostryfikacji (uznawania) dyplomów i zatrudnienia ukraińskich pedagogów w Polsce. Misją projektu jest pomoc pracownikom działu edukacji (nauczycielom, psychologom, nauczycielom przedszkoli) z Ukrainy w Polsce w uzyskaniu dokumentów i kwalifikacji, które pozwolą im znaleźć pracę w polskich szkołach
Fundacja powstała w marcu 2022 roku w związku z pilną potrzebą zapewnienia edukacji ewakuowanym dzieciom z Ukrainy, które uciekły przed wojną i znalazły schronienie w Polsce. Od początku inwazji zapewniamy ciągłą edukację uczniów zgodnie z ukraińskim programem nauczania oraz organizujemy wiele projektów i działań na rzecz wsparcia psychoemocjonalnego, fizycznego i edukacyjnego ukraińskich rodzin z dziećmi mieszkających w Polsce
📌 Oferujemy:
pracę w jednym z naszych biur we Wrocławiu, Krakowie lub Warszawie;
zespół podobnie myślących ludzi i atmosferę rozwoju zawodowego;
szkolenia ze specyfiki pracy w projekcie i wsparcie merytoryczne;
możliwość dołączenia do ważnego społecznie projektu i pomocy Ukraińcom;
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
cechujesz się wspaniałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i współpracy z ludźmi;
posiadasz wysoki poziom samoorganizacji, planowania i odpowiedzialności;
masz doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji i pracy z dużą objętością danych;
przywiązujesz wagę do szczegółów;
posiadasz wykształcenie wyższe;
znasz język ukraiński i polski na poziomie komunikacyjnym w piśmie i mowie;
Fundacja “Niezniszczalna Ukraina” zaprasza do współpracy Menedżera/kę ds. Pracy z Klientem (Pracownik administracyjno-biurowy; Specjalista ds. administracyjnych) i do wzmocnienia zespołu naszego nowego projektu charytatywnego dotyczącego nostryfikacji (uznawania) dyplomów i zatrudnienia ukraińskich pedagogów w Polsce. Misją projektu jest pomoc pracownikom działu edukacji (nauczycielom, psychologom, nauczycielom przedszkoli) z Ukrainy w Polsce w uzyskaniu dokumentów i kwalifikacji, które pozwolą im znaleźć pracę w polskich szkołach
Fundacja powstała w marcu 2022 roku w związku z pilną potrzebą zapewnienia edukacji ewakuowanym dzieciom z Ukrainy, które uciekły przed wojną i znalazły schronienie w Polsce. Od początku inwazji zapewniamy ciągłą edukację uczniów zgodnie z ukraińskim programem nauczania oraz organizujemy wiele projektów i działań na rzecz wsparcia psychoemocjonalnego, fizycznego i edukacyjnego ukraińskich rodzin z dziećmi mieszkających w Polsce
📌 Oferujemy:
pracę w jednym z naszych biur we Wrocławiu, Krakowie lub Warszawie;
zespół podobnie myślących ludzi i atmosferę rozwoju zawodowego;
szkolenia ze specyfiki pracy w projekcie i wsparcie merytoryczne;
możliwość dołączenia do ważnego społecznie projektu i pomocy Ukraińcom;
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
cechujesz się wspaniałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i współpracy z ludźmi;
posiadasz wysoki poziom samoorganizacji, planowania i odpowiedzialności;
masz doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji i pracy z dużą objętością danych;
przywiązujesz wagę do szczegółów;
posiadasz wykształcenie wyższe;
znasz język ukraiński i polski na poziomie komunikacyjnym w piśmie i mowie;
Specjalista ds. doradztwa i współpracy z klientami
Kraków
Wygasła: 01.05.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Fundacja “Niezniszczalna Ukraina” zaprasza do współpracy Menedżera/kę ds. Pracy z Klientem (Pracownik administracyjno-biurowy; Specjalista ds. administracyjnych) i do wzmocnienia zespołu naszego nowego projektu charytatywnego dotyczącego nostryfikacji (uznawania) dyplomów i zatrudnienia ukraińskich pedagogów w Polsce. Misją projektu jest pomoc pracownikom działu edukacji (nauczycielom, psychologom, nauczycielom przedszkoli) z Ukrainy w Polsce w uzyskaniu dokumentów i kwalifikacji, które pozwolą im znaleźć pracę w polskich szkołach
Fundacja powstała w marcu 2022 roku w związku z pilną potrzebą zapewnienia edukacji ewakuowanym dzieciom z Ukrainy, które uciekły przed wojną i znalazły schronienie w Polsce. Od początku inwazji zapewniamy ciągłą edukację uczniów zgodnie z ukraińskim programem nauczania oraz organizujemy wiele projektów i działań na rzecz wsparcia psychoemocjonalnego, fizycznego i edukacyjnego ukraińskich rodzin z dziećmi mieszkających w Polsce
📌 Oferujemy:
pracę w jednym z naszych biur we Wrocławiu, Krakowie lub Warszawie;
zespół podobnie myślących ludzi i atmosferę rozwoju zawodowego;
szkolenia ze specyfiki pracy w projekcie i wsparcie merytoryczne;
możliwość dołączenia do ważnego społecznie projektu i pomocy Ukraińcom;
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
cechujesz się wspaniałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i współpracy z ludźmi;
posiadasz wysoki poziom samoorganizacji, planowania i odpowiedzialności;
masz doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji i pracy z dużą objętością danych;
przywiązujesz wagę do szczegółów;
posiadasz wykształcenie wyższe;
znasz język ukraiński i polski na poziomie komunikacyjnym w piśmie i mowie;
Specjalista ds. doradztwa i współpracy z klientami
Warszawa
Wygasła: 01.05.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Fundacja “Niezniszczalna Ukraina” zaprasza do współpracy Menedżera/kę ds. Pracy z Klientem (Pracownik administracyjno-biurowy; Specjalista ds. administracyjnych) i do wzmocnienia zespołu naszego nowego projektu charytatywnego dotyczącego nostryfikacji (uznawania) dyplomów i zatrudnienia ukraińskich pedagogów w Polsce. Misją projektu jest pomoc pracownikom działu edukacji (nauczycielom, psychologom, nauczycielom przedszkoli) z Ukrainy w Polsce w uzyskaniu dokumentów i kwalifikacji, które pozwolą im znaleźć pracę w polskich szkołach
Fundacja powstała w marcu 2022 roku w związku z pilną potrzebą zapewnienia edukacji ewakuowanym dzieciom z Ukrainy, które uciekły przed wojną i znalazły schronienie w Polsce. Od początku inwazji zapewniamy ciągłą edukację uczniów zgodnie z ukraińskim programem nauczania oraz organizujemy wiele projektów i działań na rzecz wsparcia psychoemocjonalnego, fizycznego i edukacyjnego ukraińskich rodzin z dziećmi mieszkających w Polsce
📌 Oferujemy:
pracę w jednym z naszych biur we Wrocławiu, Krakowie lub Warszawie;
zespół podobnie myślących ludzi i atmosferę rozwoju zawodowego;
szkolenia ze specyfiki pracy w projekcie i wsparcie merytoryczne;
możliwość dołączenia do ważnego społecznie projektu i pomocy Ukraińcom;
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
cechujesz się wspaniałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i współpracy z ludźmi;
posiadasz wysoki poziom samoorganizacji, planowania i odpowiedzialności;
masz doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji i pracy z dużą objętością danych;
przywiązujesz wagę do szczegółów;
posiadasz wykształcenie wyższe;
znasz język ukraiński i polski na poziomie komunikacyjnym w piśmie i mowie;
Specjalista ds. doradztwa i współpracy z klientami
Wrocław
Wygasła: 01.05.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Fundacja “Niezniszczalna Ukraina” zaprasza do współpracy Menedżera/kę ds. Pracy z Klientem (Pracownik administracyjno-biurowy; Specjalista ds. administracyjnych) i do wzmocnienia zespołu naszego nowego projektu charytatywnego dotyczącego nostryfikacji (uznawania) dyplomów i zatrudnienia ukraińskich pedagogów w Polsce. Misją projektu jest pomoc pracownikom działu edukacji (nauczycielom, psychologom, nauczycielom przedszkoli) z Ukrainy w Polsce w uzyskaniu dokumentów i kwalifikacji, które pozwolą im znaleźć pracę w polskich szkołach
Fundacja powstała w marcu 2022 roku w związku z pilną potrzebą zapewnienia edukacji ewakuowanym dzieciom z Ukrainy, które uciekły przed wojną i znalazły schronienie w Polsce. Od początku inwazji zapewniamy ciągłą edukację uczniów zgodnie z ukraińskim programem nauczania oraz organizujemy wiele projektów i działań na rzecz wsparcia psychoemocjonalnego, fizycznego i edukacyjnego ukraińskich rodzin z dziećmi mieszkających w Polsce
📌 Oferujemy:
pracę w jednym z naszych biur we Wrocławiu, Krakowie lub Warszawie;
zespół podobnie myślących ludzi i atmosferę rozwoju zawodowego;
szkolenia ze specyfiki pracy w projekcie i wsparcie merytoryczne;
możliwość dołączenia do ważnego społecznie projektu i pomocy Ukraińcom;
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
cechujesz się wspaniałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i współpracy z ludźmi;
posiadasz wysoki poziom samoorganizacji, planowania i odpowiedzialności;
masz doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji i pracy z dużą objętością danych;
przywiązujesz wagę do szczegółów;
posiadasz wykształcenie wyższe;
znasz język ukraiński i polski na poziomie komunikacyjnym w piśmie i mowie;
Pełne zarządzanie operacyjne włączając w to kontrolę nad jakością usług, zarządzanie personelem oraz obsługą klienta
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań pracowników, w tym bieżąca pomoc oraz ustalanie grafików pracy
dbanie o wysokie standardy czystości
Nadzorowanie i planowanie dostaw, zarządzanie stanem magazynu, w tym kontrola jakości produktów, utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów
Wprowadzanie innowacji i udoskonaleń mających na celu poprawę efektywności operacyjnej i zwiększenie zysków
Stała współpraca z właścicielem obiektu, raportowanie osiągniętych rezultatów
Zapewnienie wysokiego poziomu serwisu w punktach gastronomicznych oraz prawidłowość przygotowania powierzchni gastronomicznej
Zarządzanie zespołem pracowników (planowanie, przydzielanie pracy, upewnienie się, że zawsze jest odpowiednia liczba pracowników, sporządzanie grafików, prowadzenie ewidencji czasu pracy, motywowanie, rozwijanie umiejętności i aktywności zespołu, wdrażanie i szkolenie pracowników)
Pełne zarządzanie operacyjne włączając w to kontrolę nad jakością usług, zarządzanie personelem oraz obsługą klienta
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań pracowników, w tym bieżąca pomoc oraz ustalanie grafików pracy
dbanie o wysokie standardy czystości
Nadzorowanie i planowanie dostaw, zarządzanie stanem magazynu, w tym kontrola jakości produktów, utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów
Wprowadzanie innowacji i udoskonaleń mających na celu poprawę efektywności operacyjnej i zwiększenie zysków
Stała współpraca z właścicielem obiektu, raportowanie osiągniętych rezultatów
Zapewnienie wysokiego poziomu serwisu w punktach gastronomicznych oraz prawidłowość przygotowania powierzchni gastronomicznej
Zarządzanie zespołem pracowników (planowanie, przydzielanie pracy, upewnienie się, że zawsze jest odpowiednia liczba pracowników, sporządzanie grafików, prowadzenie ewidencji czasu pracy, motywowanie, rozwijanie umiejętności i aktywności zespołu, wdrażanie i szkolenie pracowników)
Pełne zarządzanie operacyjne włączając w to kontrolę nad jakością usług, zarządzanie personelem oraz obsługą klienta
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań pracowników, w tym bieżąca pomoc oraz ustalanie grafików pracy
dbanie o wysokie standardy czystości
Nadzorowanie i planowanie dostaw, zarządzanie stanem magazynu, w tym kontrola jakości produktów, utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów
Wprowadzanie innowacji i udoskonaleń mających na celu poprawę efektywności operacyjnej i zwiększenie zysków
Stała współpraca z właścicielem obiektu, raportowanie osiągniętych rezultatów
Zapewnienie wysokiego poziomu serwisu w punktach gastronomicznych oraz prawidłowość przygotowania powierzchni gastronomicznej
Zarządzanie zespołem pracowników (planowanie, przydzielanie pracy, upewnienie się, że zawsze jest odpowiednia liczba pracowników, sporządzanie grafików, prowadzenie ewidencji czasu pracy, motywowanie, rozwijanie umiejętności i aktywności zespołu, wdrażanie i szkolenie pracowników)
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Warszawa
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych;
Weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania w oparciu o dokumentacje konkursową;
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na konkurs (wniosków o dofinansowanie, biznes planów, etc.);
Monitorowanie programów oraz inicjatyw na poziomie regionu, kraju i UE w zakresie obszarów priorytetowych dla Fundacji w celu zidentyfikowania źródeł finansowania projektów;
Analizowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektu w ramach dostępnych programów i funduszy europejskich, weryfikacja terminów i rodzajów naborów;
Sporządzanie wniosków projektowych i analiz finansowych, w tym optymalizowanie treści wniosku w celu uzyskania maksimum punktów;
Nadzór nad poprawnością finansowo-prawną składanych projektów;
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie;
Koordynowanie spraw w ramach prowadzonych projektów, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektów;
Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów
Specjalista/Specjalistka ds. kadr i płac i księgowości
Warszawa
Wygasła: 19.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz kompleksowa obsługa pracowników,
Pełny proces naliczania wynagrodzeń oraz dokonywanie potrąceń zgodnie z przepisami,
Naliczanie zasiłków oraz administrowanie dokumentacją zasiłkową,
Sporządzane deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych, PFRON, GUS, oraz raportów i korespondencji na potrzeby administracji publicznej np. Komornik, Urząd Pracy itp,
Bieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracowników, w tym wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
Przygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,
Zatrudnianie i rozliczanie cudzoziemców
Obsługa PPK
Sporządzanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych
- Realizacja polityki zakupowej w zakresie zapewnienia materiałów, elementów zakupowych i usług niezbędnych – w wymaganej jakości, terminowości dostaw i jak pod względem kosztowym, oraz w zakresie utrzymywania zapasów, obsługi zamówień;
- Tworzenie zamówień do dostawców;
- Opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych procesów i rozwiązań w celu zwiększenia efektywności procesów zakupowych w tym m.in. optymalizacja kosztów;
- Analiza i rozwój bazy dostawców;
- Wprowadzanie danych do informatycznego systemu obsługi magazynu;
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem;
- Utrzymywanie kontaktów i negocjacje z obecnymi dostawcami;
- Poszukiwanie nowych dostawców i i budowanie długofalowych relacji biznesowych z nimi;
- Monitorowanie i aktualizowanie kalkulacji cenowych;
- Prowadzenie zapytań ofertowych;
- Negocjowanie warunków umów;
- Współpraca z dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców;
- Podtrzymywanie relacji handlowych;
- Nadzór nad terminową realizacją zamówień i dostaw zgodnych z zapotrzebowaniem;
planowanie i realizacja dochodów oraz wydatków budżetowych jednostki, a także projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie środków trwałych,
dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
nadzór nad prowadzeniem rejestrów umów: umów cywilnoprawnych z firmami oraz z osobami fizycznymi, w tym umów-zleceń oraz o dzieło,
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie deklaracji podatkowych,
nadzór nad obsługa zagadnień kadrowo-płacowych,
kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, zgromadzenie Wspólników,
kontrola i uzgadnianie kont księgowych,
dbanie o utrzymanie kompletu aktualnych dokumentów,
kontrola dokumentacji związanej z realizowanymi zakupami,
rozliczanie delegacji/wyjazdów służbowych,
kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym
planowanie i realizacja dochodów oraz wydatków budżetowych jednostki, a także projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie środków trwałych,
dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
nadzór nad prowadzeniem rejestrów umów: umów cywilnoprawnych z firmami oraz z osobami fizycznymi, w tym umów-zleceń oraz o dzieło,
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie deklaracji podatkowych,
nadzór nad obsługa zagadnień kadrowo-płacowych,
kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, zgromadzenie Wspólników,
kontrola i uzgadnianie kont księgowych,
dbanie o utrzymanie kompletu aktualnych dokumentów,
kontrola dokumentacji związanej z realizowanymi zakupami,
rozliczanie delegacji/wyjazdów służbowych,
kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym
planowanie i realizacja dochodów oraz wydatków budżetowych jednostki, a także projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie środków trwałych,
dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
nadzór nad prowadzeniem rejestrów umów: umów cywilnoprawnych z firmami oraz z osobami fizycznymi, w tym umów-zleceń oraz o dzieło,
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie deklaracji podatkowych,
nadzór nad obsługa zagadnień kadrowo-płacowych,
kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, zgromadzenie Wspólników,
kontrola i uzgadnianie kont księgowych,
dbanie o utrzymanie kompletu aktualnych dokumentów,
kontrola dokumentacji związanej z realizowanymi zakupami,
rozliczanie delegacji/wyjazdów służbowych,
kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym
planowanie i realizacja dochodów oraz wydatków budżetowych jednostki, a także projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie środków trwałych,
dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
nadzór nad prowadzeniem rejestrów umów: umów cywilnoprawnych z firmami oraz z osobami fizycznymi, w tym umów-zleceń oraz o dzieło,
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie deklaracji podatkowych,
nadzór nad obsługa zagadnień kadrowo-płacowych,
kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, zgromadzenie Wspólników,
kontrola i uzgadnianie kont księgowych,
dbanie o utrzymanie kompletu aktualnych dokumentów,
kontrola dokumentacji związanej z realizowanymi zakupami,
rozliczanie delegacji/wyjazdów służbowych,
kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym
Bieżące doradztwo prawne w ramach działalności prowadzonej przez spółki obejmujące m.in. obszar prawa cywilnego, gospodarczego, administracyjnego, prawa pracy;
Sporządzanie dokumentacji prawnej Spółki (w szczególności umowy, pisma, wnioski, regulaminy)
Doradztwo w zakresie prawa korporacyjnego w ramach spółek z grupy;
Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie treści umów oraz sporządzanie i analiza innych dokumentów formalnych;
Sporządzanie ustnych i pisemnych opinii prawnych oraz konsultacje zagadnień prawnych związanych z działalnością Spółki;
Monitorowanie zmian prawa w obszarach mogących mieć wpływ na działalność spółek;
Koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi prawne;
Realizacja innych zadań prawnych zleconych przez Zarząd
Bieżące doradztwo prawne w ramach działalności prowadzonej przez spółki obejmujące m.in. obszar prawa cywilnego, gospodarczego, administracyjnego, prawa pracy;
Sporządzanie dokumentacji prawnej Spółki (w szczególności umowy, pisma, wnioski, regulaminy)
Doradztwo w zakresie prawa korporacyjnego w ramach spółek z grupy;
Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie treści umów oraz sporządzanie i analiza innych dokumentów formalnych;
Sporządzanie ustnych i pisemnych opinii prawnych oraz konsultacje zagadnień prawnych związanych z działalnością Spółki;
Monitorowanie zmian prawa w obszarach mogących mieć wpływ na działalność spółek;
Koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi prawne;
Realizacja innych zadań prawnych zleconych przez Zarząd
Bieżące doradztwo prawne w ramach działalności prowadzonej przez spółki obejmujące m.in. obszar prawa cywilnego, gospodarczego, administracyjnego, prawa pracy;
Sporządzanie dokumentacji prawnej Spółki (w szczególności umowy, pisma, wnioski, regulaminy)
Doradztwo w zakresie prawa korporacyjnego w ramach spółek z grupy;
Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie treści umów oraz sporządzanie i analiza innych dokumentów formalnych;
Sporządzanie ustnych i pisemnych opinii prawnych oraz konsultacje zagadnień prawnych związanych z działalnością Spółki;
Monitorowanie zmian prawa w obszarach mogących mieć wpływ na działalność spółek;
Koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi prawne;
Realizacja innych zadań prawnych zleconych przez Zarząd
planowanie i realizacja dochodów oraz wydatków budżetowych jednostki, a także projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie środków trwałych,
dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
nadzór nad prowadzeniem rejestrów umów: umów cywilnoprawnych z firmami oraz z osobami fizycznymi, w tym umów-zleceń oraz o dzieło,
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie deklaracji podatkowych,
nadzór nad obsługa zagadnień kadrowo-płacowych,
kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, zgromadzenie Wspólników,
kontrola i uzgadnianie kont księgowych,
dbanie o utrzymanie kompletu aktualnych dokumentów,
kontrola dokumentacji związanej z realizowanymi zakupami,
rozliczanie delegacji/wyjazdów służbowych,
kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym
planowanie i realizacja dochodów oraz wydatków budżetowych jednostki, a także projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie środków trwałych,
dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
nadzór nad prowadzeniem rejestrów umów: umów cywilnoprawnych z firmami oraz z osobami fizycznymi, w tym umów-zleceń oraz o dzieło,
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów,
odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby firmy, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie deklaracji podatkowych,
nadzór nad obsługa zagadnień kadrowo-płacowych,
kontrola dokumentów i księgowań, analiza i uzgadnianie rozrachunków,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, zgromadzenie Wspólników,
kontrola i uzgadnianie kont księgowych,
dbanie o utrzymanie kompletu aktualnych dokumentów,
kontrola dokumentacji związanej z realizowanymi zakupami,
rozliczanie delegacji/wyjazdów służbowych,
kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Gdańsk
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych;
Weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania w oparciu o dokumentacje konkursową;
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na konkurs (wniosków o dofinansowanie, biznes planów, etc.);
Monitorowanie programów oraz inicjatyw na poziomie regionu, kraju i UE w zakresie obszarów priorytetowych dla Fundacji w celu zidentyfikowania źródeł finansowania projektów;
Analizowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektu w ramach dostępnych programów i funduszy europejskich, weryfikacja terminów i rodzajów naborów;
Sporządzanie wniosków projektowych i analiz finansowych, w tym optymalizowanie treści wniosku w celu uzyskania maksimum punktów;
Nadzór nad poprawnością finansowo-prawną składanych projektów;
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie;
Koordynowanie spraw w ramach prowadzonych projektów, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektów;
Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Katowice
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych;
Weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania w oparciu o dokumentacje konkursową;
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na konkurs (wniosków o dofinansowanie, biznes planów, etc.);
Monitorowanie programów oraz inicjatyw na poziomie regionu, kraju i UE w zakresie obszarów priorytetowych dla Fundacji w celu zidentyfikowania źródeł finansowania projektów;
Analizowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektu w ramach dostępnych programów i funduszy europejskich, weryfikacja terminów i rodzajów naborów;
Sporządzanie wniosków projektowych i analiz finansowych, w tym optymalizowanie treści wniosku w celu uzyskania maksimum punktów;
Nadzór nad poprawnością finansowo-prawną składanych projektów;
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie;
Koordynowanie spraw w ramach prowadzonych projektów, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektów;
Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Kraków
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych;
Weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania w oparciu o dokumentacje konkursową;
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na konkurs (wniosków o dofinansowanie, biznes planów, etc.);
Monitorowanie programów oraz inicjatyw na poziomie regionu, kraju i UE w zakresie obszarów priorytetowych dla Fundacji w celu zidentyfikowania źródeł finansowania projektów;
Analizowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektu w ramach dostępnych programów i funduszy europejskich, weryfikacja terminów i rodzajów naborów;
Sporządzanie wniosków projektowych i analiz finansowych, w tym optymalizowanie treści wniosku w celu uzyskania maksimum punktów;
Nadzór nad poprawnością finansowo-prawną składanych projektów;
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie;
Koordynowanie spraw w ramach prowadzonych projektów, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektów;
Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Łódź
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych;
Weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania w oparciu o dokumentacje konkursową;
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na konkurs (wniosków o dofinansowanie, biznes planów, etc.);
Monitorowanie programów oraz inicjatyw na poziomie regionu, kraju i UE w zakresie obszarów priorytetowych dla Fundacji w celu zidentyfikowania źródeł finansowania projektów;
Analizowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektu w ramach dostępnych programów i funduszy europejskich, weryfikacja terminów i rodzajów naborów;
Sporządzanie wniosków projektowych i analiz finansowych, w tym optymalizowanie treści wniosku w celu uzyskania maksimum punktów;
Nadzór nad poprawnością finansowo-prawną składanych projektów;
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie;
Koordynowanie spraw w ramach prowadzonych projektów, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektów;
Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Poznań
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych;
Weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania w oparciu o dokumentacje konkursową;
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na konkurs (wniosków o dofinansowanie, biznes planów, etc.);
Monitorowanie programów oraz inicjatyw na poziomie regionu, kraju i UE w zakresie obszarów priorytetowych dla Fundacji w celu zidentyfikowania źródeł finansowania projektów;
Analizowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektu w ramach dostępnych programów i funduszy europejskich, weryfikacja terminów i rodzajów naborów;
Sporządzanie wniosków projektowych i analiz finansowych, w tym optymalizowanie treści wniosku w celu uzyskania maksimum punktów;
Nadzór nad poprawnością finansowo-prawną składanych projektów;
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie;
Koordynowanie spraw w ramach prowadzonych projektów, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektów;
Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Szczecin
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych;
Weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania w oparciu o dokumentacje konkursową;
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na konkurs (wniosków o dofinansowanie, biznes planów, etc.);
Monitorowanie programów oraz inicjatyw na poziomie regionu, kraju i UE w zakresie obszarów priorytetowych dla Fundacji w celu zidentyfikowania źródeł finansowania projektów;
Analizowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektu w ramach dostępnych programów i funduszy europejskich, weryfikacja terminów i rodzajów naborów;
Sporządzanie wniosków projektowych i analiz finansowych, w tym optymalizowanie treści wniosku w celu uzyskania maksimum punktów;
Nadzór nad poprawnością finansowo-prawną składanych projektów;
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie;
Koordynowanie spraw w ramach prowadzonych projektów, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektów;
Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Warszawa
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych;
Weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania w oparciu o dokumentacje konkursową;
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na konkurs (wniosków o dofinansowanie, biznes planów, etc.);
Monitorowanie programów oraz inicjatyw na poziomie regionu, kraju i UE w zakresie obszarów priorytetowych dla Fundacji w celu zidentyfikowania źródeł finansowania projektów;
Analizowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektu w ramach dostępnych programów i funduszy europejskich, weryfikacja terminów i rodzajów naborów;
Sporządzanie wniosków projektowych i analiz finansowych, w tym optymalizowanie treści wniosku w celu uzyskania maksimum punktów;
Nadzór nad poprawnością finansowo-prawną składanych projektów;
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie;
Koordynowanie spraw w ramach prowadzonych projektów, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektów;
Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów
Specjalista / Specjalistka ds. pozyskiwania funduszy unijnych
Wrocław
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzania wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych;
Weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania w oparciu o dokumentacje konkursową;
Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na konkurs (wniosków o dofinansowanie, biznes planów, etc.);
Monitorowanie programów oraz inicjatyw na poziomie regionu, kraju i UE w zakresie obszarów priorytetowych dla Fundacji w celu zidentyfikowania źródeł finansowania projektów;
Analizowanie możliwości pozyskania dofinansowania dla projektu w ramach dostępnych programów i funduszy europejskich, weryfikacja terminów i rodzajów naborów;
Sporządzanie wniosków projektowych i analiz finansowych, w tym optymalizowanie treści wniosku w celu uzyskania maksimum punktów;
Nadzór nad poprawnością finansowo-prawną składanych projektów;
Reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie;
Koordynowanie spraw w ramach prowadzonych projektów, pozyskiwanie i weryfikowanie dokumentów i danych niezbędnych do rozliczenia projektu, korespondencja wewnętrzna oraz zewnętrzna związana z realizacją i rozliczaniem projektów;
Stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu unijnych grantów
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. fundraisingu i relacji z kluczowymi darczyńcami
Gdańsk
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pozyskiwanie funduszy od darczyńców instytucjonalnych, biznesowych i prywatnych;
planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych zgodnie ze strategią działań Fundacji, inicjowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami i darczyńcami;
budowanie wysokiej jakości relacji z darczyńcami i zarządzanie współpracą z nimi (w tym m.in.: obsługa dokumentacji, umów z darczyńcami, programów współpracy; - przygotowywanie raportów, podsumowań);
monitorowanie realizacji zapisów umów partnerskich, aktualizacja bazy kontaktów darczyńców biznesowych.udziału w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu Partnerstw, współpraca ze wszystkimi Zespołami Fundacji
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. fundraisingu i relacji z kluczowymi darczyńcami
Kraków
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pozyskiwanie funduszy od darczyńców instytucjonalnych, biznesowych i prywatnych;
planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych zgodnie ze strategią działań Fundacji, inicjowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami i darczyńcami;
budowanie wysokiej jakości relacji z darczyńcami i zarządzanie współpracą z nimi (w tym m.in.: obsługa dokumentacji, umów z darczyńcami, programów współpracy; - przygotowywanie raportów, podsumowań);
monitorowanie realizacji zapisów umów partnerskich, aktualizacja bazy kontaktów darczyńców biznesowych.udziału w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu Partnerstw, współpraca ze wszystkimi Zespołami Fundacji
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. fundraisingu i relacji z kluczowymi darczyńcami
Poznań
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pozyskiwanie funduszy od darczyńców instytucjonalnych, biznesowych i prywatnych;
planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych zgodnie ze strategią działań Fundacji, inicjowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami i darczyńcami;
budowanie wysokiej jakości relacji z darczyńcami i zarządzanie współpracą z nimi (w tym m.in.: obsługa dokumentacji, umów z darczyńcami, programów współpracy; - przygotowywanie raportów, podsumowań);
monitorowanie realizacji zapisów umów partnerskich, aktualizacja bazy kontaktów darczyńców biznesowych.udziału w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu Partnerstw, współpraca ze wszystkimi Zespołami Fundacji
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. fundraisingu i relacji z kluczowymi darczyńcami
Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pozyskiwanie funduszy od darczyńców instytucjonalnych, biznesowych i prywatnych;
planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych zgodnie ze strategią działań Fundacji, inicjowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami i darczyńcami;
budowanie wysokiej jakości relacji z darczyńcami i zarządzanie współpracą z nimi (w tym m.in.: obsługa dokumentacji, umów z darczyńcami, programów współpracy; - przygotowywanie raportów, podsumowań);
monitorowanie realizacji zapisów umów partnerskich, aktualizacja bazy kontaktów darczyńców biznesowych.udziału w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu Partnerstw, współpraca ze wszystkimi Zespołami Fundacji
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. fundraisingu i relacji z kluczowymi darczyńcami
Wrocław
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pozyskiwanie funduszy od darczyńców instytucjonalnych, biznesowych i prywatnych;
planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych zgodnie ze strategią działań Fundacji, inicjowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami i darczyńcami;
budowanie wysokiej jakości relacji z darczyńcami i zarządzanie współpracą z nimi (w tym m.in.: obsługa dokumentacji, umów z darczyńcami, programów współpracy; - przygotowywanie raportów, podsumowań);
monitorowanie realizacji zapisów umów partnerskich, aktualizacja bazy kontaktów darczyńców biznesowych.udziału w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu Partnerstw, współpraca ze wszystkimi Zespołami Fundacji
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. fundraisingu i relacji z kluczowymi darczyńcami
Kraków
Wygasła: 06.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Pozyskiwanie funduszy od darczyńców instytucjonalnych, biznesowych i prywatnych;
planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych zgodnie ze strategią działań Fundacji, inicjowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami i darczyńcami;
budowanie wysokiej jakości relacji z darczyńcami i zarządzanie współpracą z nimi (w tym m.in.: obsługa dokumentacji, umów z darczyńcami, programów współpracy; - przygotowywanie raportów, podsumowań);
monitorowanie realizacji zapisów umów partnerskich, aktualizacja bazy kontaktów darczyńców biznesowych.udziału w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu Partnerstw, współpraca ze wszystkimi Zespołami Fundacji
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. fundraisingu i relacji z kluczowymi darczyńcami
Kraków
Wygasła: 24.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
- Pozyskiwanie funduszy od darczyńców instytucjonalnych, biznesowych i prywatnych;
- planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych zgodnie ze strategią działań Fundacji, inicjowanie i podtrzymywanie relacji z partnerami i darczyńcami;
- budowanie wysokiej jakości relacji z darczyńcami i zarządzanie współpracą z nimi (w tym m.in.: obsługa dokumentacji, umów z darczyńcami, programów współpracy; - przygotowywanie raportów, podsumowań);
- monitorowanie realizacji zapisów umów partnerskich, aktualizacja bazy kontaktów darczyńców biznesowych.udziału w spotkaniach, warsztatach oraz wyjazdach służbowych Zespołu Partnerstw, współpraca ze wszystkimi Zespołami Fundacji
Bieżące doradztwo prawne w ramach działalności prowadzonej przez spółki obejmujące m.in. obszar prawa cywilnego, gospodarczego, administracyjnego, prawa pracy;
Sporządzanie dokumentacji prawnej Spółki (w szczególności umowy, pisma, wnioski, regulaminy)
Doradztwo w zakresie prawa korporacyjnego w ramach spółek z grupy;
Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie treści umów oraz sporządzanie i analiza innych dokumentów formalnych;
Sporządzanie ustnych i pisemnych opinii prawnych oraz konsultacje zagadnień prawnych związanych z działalnością Spółki;
Monitorowanie zmian prawa w obszarach mogących mieć wpływ na działalność spółek;
Koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi prawne;
Realizacja innych zadań prawnych zleconych przez Zarząd
Since the start of the full-scale war over 4 million people have fled across borders to seek safety, and over 6.5 million Ukrainians are reported to be displaced internally. As the vast majority of the displaced are women, girls, and boys, this could become the worst humanitarian crisis Europe has seen in decades. Being founded on March 17, Unbreakable Ukraine Foundation is providing refugee children with an uninterrupted access to the formal and non-formal education. Unbreakable Ukraine opened 3 offline schools with the Ukrainian curriculum on the territory of Poland (Krakow, Warsaw, Wroclaw) which has hosted over 500,000 Ukrainian children
Our foundation provides formal learning for over 750 children while integrational summer and recreational activities are created for over 10,000 Polish and Ukrainian children
We are looking for a Safeguarding Manager who will support our activities, who will prevent and respond to safeguarding violations in the context of the current crisis. The Safeguarding Manager will work collaboratively across programs and operations teams to ensure learning, accountability and zero tolerance of exploitation and abuse of clients, including but not limited to sexual exploitation and abuse (SEA). The Safeguarding Manager will work to ensure functional, safe and confidential reporting mechanisms and services for people who experience SEA and other safeguarding violations
experience SEA and other safeguarding violations. Finally, the Safeguarding Manager will work alongside Human Resources to promote a safe workplace for all IRC staff and associates
Since the start of the full-scale war over 4 million people have fled across borders to seek safety, and over 6.5 million Ukrainians are reported to be displaced internally. As the vast majority of the displaced are women, girls, and boys, this could become the worst humanitarian crisis Europe has seen in decades. Being founded on March 17, Unbreakable Ukraine Foundation is providing refugee children with an uninterrupted access to the formal and non-formal education. Unbreakable Ukraine opened 3 offline schools with the Ukrainian curriculum on the territory of Poland (Krakow, Warsaw, Wroclaw) which has hosted over 500,000 Ukrainian children
Our foundation provides formal learning for over 750 children while integrational summer and recreational activities are created for over 10,000 Polish and Ukrainian children
We are looking for a Safeguarding Manager who will support our activities, who will prevent and respond to safeguarding violations in the context of the current crisis. The Safeguarding Manager will work collaboratively across programs and operations teams to ensure learning, accountability and zero tolerance of exploitation and abuse of clients, including but not limited to sexual exploitation and abuse (SEA). The Safeguarding Manager will work to ensure functional, safe and confidential reporting mechanisms and services for people who experience SEA and other safeguarding violations
experience SEA and other safeguarding violations. Finally, the Safeguarding Manager will work alongside Human Resources to promote a safe workplace for all IRC staff and associates
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o pracę tymczasową
full office work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Your duties:
Representation of the foundation interests and its statutory activities in municipalities, education departments
Building strong and long-lasting relationships with the media and other stakeholders
Cooperation with other employers’ organizations and business institutions
Participation in the work of teams, working groups, which were created with the participation of the Foundation or with which the Foundation cooperates
Communication support for the foundation's activities
Accompanying delegations of foundation donors and potential and local self-government bodies
Preparation and organization of meetings of the head of the foundation and representatives with business, public organizations, mass media
Organization of conferences, webinars, trainings, etc
Involvement of sponsors, partners to support foundation educational programs
Establishing cooperation with international institutions
Support of the foundation fundraising activities
Preparation of periodic reports for the needs of the Board