Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Koordynator/-ka Sprzedaży
plac Katedralny 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Ustanowienie i utrzymanie wysokiej skuteczności działania i profesjonalizmu w sprzedaży usług hotelowych, w szczególności usług konferencyjnych i gastronomicznych w celu zapewnienia maksymalnych rezultatów sprzedaży w segmencie konferencji i eventów w hotelu
Przygotowanie odpowiedzi na zapytania i podejmowanie odpowiednich działań zmierzających do materializacji zapytań ofertowych
Maksymalizacja dochodu hotelu poprzez sprzedaż usług dodatkowych, cross-selling i up-selling
Koordynacja i właściwa organizacja konferencji i eventów w hotelu we współpracy z Działami Operacyjnymi
Skuteczne prowadzenie rozmów handlowych z Klientami biznesowymi
Wprowadzanie danych do systemów rezerwacji konferencji i eventów
Raportowanie wyników i aktywności do Managera Sprzedaży Konferencji i Eventów w hotelu
Nocny Recepcjonista (M/K) / Night Receptionist (M/F)
plac Katedralny 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz odpowiedzialny za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, niezbędnych formalnościach oraz o wszystkich usługach świadczonych przez hotel
Dodatkową odpowiedzialnością będzie weryfikacja i uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie recepcyjnym i gastronomicznym, zamykanie i rozliczanie doby hotelowej, sporządzanie oraz analiza wymaganych raportów i sprawozdań
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zmywający (K/M) / Steward (F/M)
plac Katedralny 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Jako Zmywający/a będziesz odpowiedzialna/y za zapewnienie czystości pomieszczeń kuchennych, bieżące zmywanie naczyń oraz zastawy stołowej, zapewnienie właściwego funkcjonowania sprzętu kuchennego oraz przestrzeganie regulacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny a w szczególności standardów HACCP
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Restauracji / Restaurant Manager
plac Katedralny 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Powitanie i tworzenie bardzo dobrych relacji z Gośćmi, aktywna obecność w czasie serwisu w restauracji w godzinach jej otwarcia
Organizowanie pracy i zapewnienie właściwego przepływu informacji w swoim zespole
Projektowanie i sprawdzanie grafików pracy zmian zespołu, biorąc pod uwagę prognozy i obłożenie pracą, w tym wakacje, nadgodziny i dni wolne
Organizacja pracy członków zespołu, określenie ich zadań i rozkładu czasu pracy zgodnie z zapotrzebowaniem, organizacja spotkań informacyjnych członków zespołu
Regularne, cotygodniowe sprawdzanie jakości usług poprzez analizy informacji zwrotnych od Gości oraz wprowadzanie koniecznych zmian w porozumieniu z kierownictwem hotelu
Dbanie o generowanie zysków, konsekwentnie i na prognozowanym poziomie, uzgodnionym z kierownictwem hotelu
Sprawdzanie codziennych rachunków, rozliczeń, kasy i raportów pracy
Kreatywność i aktywny udział w działaniach dotyczących zwiększania sprzedaży i zadowolenia Gości
Zapewnienie przestrzegania regulacji prawnych w dziale
Wdrażanie i przestrzeganie wszelkich zasad higieny żywności oraz przepisów HACCP
Tworzenie i zarządzanie mediami społecznościowymi restauracji z aspektem komercyjnym/handlowym
Zapewnienie właściwej koordynacji pracy z zespołem i Szefem kuchni
Reporting to Director of Business Development, the Marketing Manager creates and carries through promotional initiatives, organizes and coordinates any major events (launch of new services, sales and marketing actions, etc) for the hotel and its various profit centres (the restaurant, bar, spa, conference centre, etc.), meanwhile ensuring that all communication and marketing activities are consistent with the brand’s guidelines and positioning
Responsibilities
• Manage/direct all advertising, public relations and promotional activities in conjunction with corporate marketing and brand standards
• Assist in the preparation of marketing and commercial actions for the hotel and ensures the content is applied to the day-to-day operations
• Implement actions contained in the marketing and communications plans and produce and/or supervise the production of any marketing and communications material
• Increase the hotel’s exposure in external communications networks, and build up a good working relationship with the press and local media
• Publish content across various social media platforms including paid activity (ad buying, targeting & segmentation)
• Set up a sponsoring and local partnerships policy
• Optimise and promote the loyalty programme
• Work closely and update global e-commerce of all communication actions
• Check and analyse the media reports and cost allocations in order to optimize usage of funds according to changing environment, forecasts
• Internal communication: provide guidelines for the staff when launching new brand concepts or partnership
• Represent the hotel in the media and other relevant occasions
• Partner with the Food & Beverage teams for hotel promotions and provide reports on the activities
• Work closely with HR to develop and support internal communication
• Responsible of the marketing collaterals from creation to promotion (press releases, hotel factsheet, advertisements and publicity materials, restaurant menus)
• Responsible for online and print collateral management
• Works with Designer/Photographer team to create custom content, ensures and supervises photo shooting sessions
• Suggest and organize VIP gifts
• Implement, apply, and ensure that subordinates apply brand quality processes in his /her department and makes proposals to his/her superior for any changes and developments to improve customer satisfaction
• Actively participates in sales presentations, property tours, customer and daily meetings
• Execute communications strategies and public relations programs within the hotel\local\regional\national\international markets as appropriate
• Work with Sales & Marketing team to develop and execute brand initiatives
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi rezerwacji indywidualnych oraz grupowych poprzez połączenie zaangażowania i otwartości na innych, tak aby Goście mogli się cieszyć wyjątkowym doświadczeniem, profesjonalną obsługą jak również zorientowaniem na ich potrzeby
Overseeing the day-to-day benefits, wellness, and health & safety activities and administration of the Talent & Culture office
Acting as an ambassador of our brand and role model for our company values of Trust, Respect, Guest Passion, Innovation, Sustainable Performance, and Spirit of Conquest
Consistently offering friendly, professional and proactive guest service to leaders and colleagues
Responding to inquiries within 24 hours and providing follow-up as needed
Fostering and promoting positive colleague relations through an environment that encourages open communication, trust, mutual respect, and fun
Managing employee benefit administration and payroll changes, liaising with the Talent & Culture Specialist ensure timely processing of benefit changes
Promoting our benefits and wellness programs to new and existing colleagues, ensuring enrollment by eligibility dates and maximizing utilization of the benefit plans
Assisting in the facilitation of internal learning programs and coordinating external learning opportunities
Driving employee engagement by promoting wellness, health & safety in the workplace
Supporting and coaching leaders on return to work practices, accommodations, and striving to return employees to work in a safe and timely manner
Keeping accurate records of all work-related accidents and illnesses and identifying trends and patterns to always improve
Filing employer claims for Short Term Absence benefits and ensuring timely and caring follow-up and communication with the employee and leadership team
Completing month-end benefit billing and ensuring all invoices are processed in a timely manner
Ensuring the welfare and well-being of employees is in line with employment legislation, company standards, equal opportunities and best practice
Ensuring accuracy and completion of employee file administration and benefit changes in accordance with company policies, procedures, and legislation
Complying with HR standards and executing action plans to improve processes/procedures
Ensuring Communication Boards are updated on a regular basis and display high quality communication materials
Supporting the General Manager on any other tasks and projects as assigned
Będziesz odpowiedzialny/a za zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, niezbędnych formalnościach oraz o wszystkich usługach świadczonych przez hotel
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI
• Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji
• Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
• Uśmiech na twarzy gości sprawia Ci satysfakcję
• Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
• Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
• Praca w systemie dwuzmianowym nie stanowi dla Ciebie problemu
Dbanie o prawidłowe działanie i stan techniczny urządzeń i instalacji w budynku hotelu
Drobne prace remontowe (malowanie, szpachlowanie)
Współpraca z serwisami i firmami zewnętrznymi
Dbanie o prawidłowe i sprawne działanie infrastruktury IT w budynku (telewizory, rzutniki, telefony, komputery, system Digital Signe, system zamków SALTO)
Pomoc przy obsłudze technicznej eventów odbywających się w hotelu
Nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne);
Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świadczonych usług;
Nadzór nad gospodarowaniem powierzonymi materiałami, urządzeniami i narzędziami;
Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie;
Opracowywanie harmonogramu pracy podległych pracowników;
Nadzór nad dokumentacją techniczną budynku i urządzeń, zapewnienie jej aktualności i kompletności;
Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie;
Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz nadzór w tym zakresie nad podległym pracownikami oraz podwykonawcami
Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i konferencyjnych, przygotowywanie ofert handlowych i formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe. Do zadań Koordynatora ds. sprzedaży należy również utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami hotelu oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Dodatkową odpwoeidzialnością jest ścisła współpraca zi komunikacja z zdziaąłmi hotelu w zakresie spotkań i segmentu MICE
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Restaurant Manager
plac Katedralny 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 08.01.2022
full-time
umowa o pracę
manager / supervisor
Obowiązki:
We are looking for a passionate foodie that also likes drinks and…
Is a self-motivated, outgoing and fun individual, ready to join a young lifestyle team
Wants to lead a Craft Restaurant by providing exceptional service for breakfast, lunch and dinner
Likes working closely with the Culinary team
Thrives on the commercial success of their operation
Prepares weekly and monthly forecast updates according to the business
Supports preparing the yearly budget for Craft Restaurant and an entire Food & Beverage department, including Capex process
Has experience in concept creation and creativity
Provides constant leadership, counselling, advice and feedback to the peers & champions a training culture