Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Do zadań podstawowych należeć będzie kwalifikacja dawców do oddania krwi oraz jej składników
Wprowadzanie do systemu komputerowego wyników badania lekarskiego
Wydawanie nieprawidłowych wyników badań diagnostycznych wykonywanych w związku z oddaniem krwi oraz udzielanie wyjaśnień krwiodawcom dotyczących tych wyników
Udział w pracach ekip wyjazdowych pobierających krew na terenie województwa łódzkiego
Czuwanie nad zdrowiem i bezpieczeństwem dawców krwi przebywających na terenie RCKiK w Łodzi oraz na ekipach wyjazdowych
Pobieranie od dawców próbek krwi do badań laboratoryjnych na stanowisku młodszego asystenta/asystenta
Prowadzenie dokumentacji badań
Wykonywanie badań związanych z kontrolą wewnątrz – i zewnątrz laboratoryjną
Terminowa walidacja stosowanych odczynników
Wykonywanie wymaganych przepisami badań przy kwalifikacji dawców do oddania krwi oraz badań wykonywanych na potrzeby kontroli jakości preparatów
Nadzór nad prawidłową transmisją wyników badań do systemu informatycznego
Udział w ekipach wyjazdowych, polegający na wykonywaniu czynności związanych z pobieraniem próbek krwi, wykonaniem badań kwalifikujących dawcę oraz sporządzaniu dokumentacji
Specjalista / Specjalistka ds. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Franciszkańska 17/25, Bałuty, Łódź
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych;
prowadzenie postępowań przetargowych w pełnym zakresie m.in. tworzenie specyfikacji warunków zamówienia, istotnych postanowień umowy, ogłaszanie postępowań, korespondencja z wykonawcami, prowadzenie obsługi administracyjnej prac komisji, oceny formalnej ofert, tworzenia wezwań do uzupełnienia oświadczeń / dokumentów, wyjaśnienia ofert/oświadczeń/dokumentów, wykluczenia z postępowania, ogłaszania wyników, podpisywania umów, przygotowywania wszelkich dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z Pzp;
weryfikacja sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych;
organizacja prac komisji przetargowej, terminowe przygotowywanie i przesyłanie wszelkiej dokumentacji związanej z postępowaniami o zamówienie publiczne;
udział w komisjach przetargowych w roli sekretarza lub członka komisji;
przygotowywanie odpowiedzi na odwołania oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej