Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (87)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 87 )
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. rozliczeń i windykacji
Gliwicka 204, Katowice
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
sporządzanie i wysyłanie do gmin wezwań o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych,
sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty not obciążeniowych dotyczących różnicy w odszkodowaniu,
współpraca z kancelarią prawną oraz monitorowanie spraw o zapłatę przez gminy odszkodowań w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych oraz o zapłatę różnicy w odszkodowaniu,
przygotowywanie ugód z gminami o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego
sporządzanie i wysyłanie do gmin wezwań o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych,
sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty not obciążeniowych dotyczących różnicy w odszkodowaniu,
współpraca z kancelarią prawną oraz monitorowanie spraw o zapłatę przez gminy odszkodowań w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych oraz o zapłatę różnicy w odszkodowaniu,
przygotowywanie ugód z gminami o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. rozliczeń i windykacji
Gliwicka 204, Katowice
Wygasła: 05.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
sporządzanie i wysyłanie do gmin wezwań o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych,
sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty not obciążeniowych dotyczących różnicy w odszkodowaniu,
współpraca z kancelarią prawną oraz monitorowanie spraw o zapłatę przez gminy odszkodowań w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych oraz o zapłatę różnicy w odszkodowaniu,
przygotowywanie ugód z gminami o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. rozliczeń i windykacji
Gliwicka 204, Katowice
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
sporządzanie i wysyłanie do gmin wezwań o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych,
sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty not obciążeniowych dotyczących różnicy w odszkodowaniu,
współpraca z kancelarią prawną oraz monitorowanie spraw o zapłatę przez gminy odszkodowań w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych oraz o zapłatę różnicy w odszkodowaniu,
przygotowywanie ugód z gminami o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego
prowadzenie książek obiektów budowlanych, gromadzenie dokumentacji technicznej,
nadzór nad wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego okresowymi przeglądami technicznymi budynków,
sporządzanie wykazu niezbędnych do wykonania remontów wynikających z przeprowadzonych przeglądów okresowych,
przygotowywanie dokumentacji związanej z awariami, konserwacjami i remontami,
przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zaistniałych awarii,
przyjmowanie interesantów i załatwianie ich spraw zgodnie z posiadanym zakresem obowiązków,
udział w procedurach mających na celu przygotowywanie materiałów i przeprowadzanie procedur przetargowych wyboru wykonawcy na roboty remontowo – inwestycyjne,
zlecanie usuwania awarii i ich skutków,
protokolarny odbiór zakresu rzeczowego wystawionych zleceń, akceptacja i rozlicznie faktur za przeprowadzone prace
sporządzanie i wysyłanie do gmin wezwań o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych,
sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty not obciążeniowych dotyczących różnicy w odszkodowaniu,
współpraca z kancelarią prawną oraz monitorowanie spraw o zapłatę przez gminy odszkodowań w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych oraz o zapłatę różnicy w odszkodowaniu,
przygotowywanie ugód z gminami o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego
sporządzanie i wysyłanie do gmin wezwań o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych,
sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty not obciążeniowych dotyczących różnicy w odszkodowaniu,
współpraca z kancelarią prawną oraz monitorowanie spraw o zapłatę przez gminy odszkodowań w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych oraz o zapłatę różnicy w odszkodowaniu,
przygotowywanie ugód z gminami o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego
sporządzanie i wysyłanie do gmin wezwań o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych,
sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty not obciążeniowych dotyczących różnicy w odszkodowaniu,
współpraca z kancelarią prawną oraz monitorowanie spraw o zapłatę przez gminy odszkodowań w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych oraz o zapłatę różnicy w odszkodowaniu,
przygotowywanie ugód z gminami o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego
prowadzenie książek obiektów budowlanych, gromadzenie dokumentacji technicznej,
nadzór nad wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego okresowymi przeglądami technicznymi budynków,
sporządzanie wykazu niezbędnych do wykonania remontów wynikających z przeprowadzonych przeglądów okresowych,
przygotowywanie dokumentacji związanej z awariami, konserwacjami i remontami,
przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zaistniałych awarii,
zlecanie usuwania awarii i ich skutków,
przyjmowanie interesantów i załatwianie ich spraw zgodnie z posiadanym zakresem obowiązków,
udział w procedurach mających na celu przygotowywanie materiałów i przeprowadzanie procedur przetargowych wyboru wykonawcy na roboty remontowo – inwestycyjne,
udział w prowadzeniu gospodarki remontowej i inwestycyjnej zarządzanych zasobów, przygotowywanie zleceń firmom wyłonionym do realizacji prac i usług, protokolarny odbiór zakresu rzeczowego wystawionych zleceń, akceptacja i rozlicznie faktur za przeprowadzone prace
sporządzanie i wysyłanie do gmin wezwań o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych,
sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty not obciążeniowych dotyczących różnicy w odszkodowaniu,
współpraca z kancelarią prawną oraz monitorowanie spraw o zapłatę przez gminy odszkodowań w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych oraz o zapłatę różnicy w odszkodowaniu,
przygotowywanie ugód z gminami o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego
sporządzanie i wysyłanie do gmin wezwań o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych,
sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty not obciążeniowych dotyczących różnicy w odszkodowaniu,
współpraca z kancelarią prawną oraz monitorowanie spraw o zapłatę przez gminy odszkodowań w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczeń tymczasowych oraz o zapłatę różnicy w odszkodowaniu,
przygotowywanie ugód z gminami o zapłatę odszkodowania w związku z niezapewnieniem najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego
sporządzenie, kontrola formalno-rachunkowa dokumentu OT,
zakładanie zleceń inwestycyjnych,
monitoring nierozliczonych zleceń inwestycyjnych,
kontrola formalno-rachunkowa, ewidencja i obsługa faktur inwestycyjnych,
sporządzanie i uzgadnianie z Księgą Główną rejestru VAT dla faktur inwestycyjnych,
sporządzanie sprawozdania miesięcznego i rocznego z nakładów inwestycyjnych F-01,
prowadzenie rejestru nakładów i dokumentów OT pod względem sporządzania korekt podatku VAT od nowych środków trwałych,
prowadzenie obsługi podatków (od nieruchomości, leśnego, rolnego); kalkulacja, sporządzanie deklaracji, księgowanie oraz wystawianie poleceń zapłaty,
przekazywanie deklaracji do Urzędu Gminy,
weryfikacja i księgowanie opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów,
wystawianie poleceń zapłaty opłaty za wieczyste użytkowanie,
przygotowanie wykazu aktualnego stanu majątku dla celów ubezpieczeń,
uzgadnianie załączników z wykazem środków trwałych podlegających opodatkowaniu podatkiem od nieruchomości (zestawień budynków, budowli i gruntów) ze stanem majątku,
prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych oraz kartotek właścicieli,
rejestracja nowych wspólnot mieszkaniowych w Urzędzie Statystycznym, Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Miasta,
przygotowywanie, organizowanie i obsługa zebrań, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i sprawozdań, redagowanie uchwał, sporządzanie protokołów,
obsługa bankowa wspólnot w zakresie sporządzania umów na otwarcie rachunku bankowego oraz zaciągania kredytów bankowych,
zawieranie umów na świadczenie usług na rzecz wspólnot mieszkaniowych oraz stała kontrola ich realizacji,
sporządzanie deklaracji do urzędów miast dotyczących wnoszenia opłat za wywóz odpadów komunalnych,
księgowanie faktur z wykorzystaniem kont „4” i „7”, rachunków, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych, umiejętność zamknięcia rocznych księgowań danej Wspólnoty Mieszkaniowej,
roczne rozliczenie mediów we wspólnotach mieszkaniowych,
wystawianie rachunków dla kontrahentów,
przygotowywanie dokumentów dot. płatności zobowiązań i ich realizacja,
sporządzanie dokumentacji podatkowej wspólnot mieszkaniowych i przekazywanie wymaganych deklaracji do urzędu skarbowego (CIT-8, PIT-4R, PIT-11),
stały kontakt z zarządami oraz członkami wspólnot mieszkaniowych w kwestiach dotyczących bieżącej obsługi,
przygotowywanie materiałów, zestawień i informacji na potrzeby Spółki,
pełnienie funkcji koordynatora pomiędzy członkami wspólnot mieszkaniowych a pozostałymi służbami administratora,
przygotowywanie umów zleceń dla wspólnot i rozliczanie ich z ZUS poprzez program Płatnik
wdrażanie, utrzymanie oraz rozwijanie infrastruktury serwerowej opartej na systemach Microsoft (w tym środowisko wirtualne Hyper-V oraz Active Directory),
nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu (stacje robocze, drukarki),
świadczenie wsparcia informatycznego dla użytkowników z zakresu obsługi komputera oraz oprogramowania systemowego i systemu,
prowadzenie czynności serwisowych w podległych modułach systemu informatycznego, diagnozowanie i zgłaszanie do producenta błędów w oprogramowaniu, aktualizacje, wsparcie dla użytkowników – celem zapewnienia ciągłości działania wszystkich modułów systemu,
wykonywanie czynności związanych z naprawą, modernizacją, usuwaniem awarii sprzętu sieciowego oraz komputerowego zainstalowanego w poszczególnych komórkach organizacyjnych,
obsługa centrali VoIP,
wdrażanie, utrzymanie oraz rozwijanie infrastruktury sieciowej, w tym także:
administrowanie i nadzór nad tworzeniem kopii zapasowych systemów informatycznych,
wdrażanie oraz utrzymanie urządzeń typu NAS,
opracowywanie procedur w zakresie rozwiązań technicznych z obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego, utrzymania i zarządzania kopii bezpieczeństwa, aktualizacji systemów informatycznych
Inspektor ds. księgowości w Sekcji Wspólnot Mieszkaniowych
Załęska 37A, Katowice
Wygasła: 23.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych oraz kartotek właścicieli,
rejestracja nowych wspólnot mieszkaniowych w Urzędzie Statystycznym, Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Miasta,
przygotowywanie, organizowanie i obsługa zebrań, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i sprawozdań, redagowanie uchwał, sporządzanie protokołów,
obsługa bankowa wspólnot w zakresie sporządzania umów na otwarcie rachunku bankowego oraz zaciągania kredytów bankowych,
zawieranie umów na świadczenie usług na rzecz wspólnot mieszkaniowych oraz stała kontrola ich realizacji,
sporządzanie deklaracji do urzędów miast dotyczących wnoszenia opłat za wywóz odpadów komunalnych,
księgowanie faktur z wykorzystaniem kont „4” i „7”, rachunków, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych, umiejętność zamknięcia rocznych księgowań danej Wspólnoty Mieszkaniowej,
roczne rozliczenie mediów we wspólnotach mieszkaniowych,
wystawianie rachunków dla kontrahentów,
przygotowywanie dokumentów dot. płatności zobowiązań i ich realizacja,
sporządzanie dokumentacji podatkowej wspólnot mieszkaniowych i przekazywanie wymaganych deklaracji do urzędu skarbowego (CIT-8, PIT-4R, PIT-11),
stały kontakt z zarządami oraz członkami wspólnot mieszkaniowych w kwestiach dotyczących bieżącej obsługi,
przygotowywanie materiałów, zestawień i informacji na potrzeby Spółki,
pełnienie funkcji koordynatora pomiędzy członkami wspólnot mieszkaniowych a pozostałymi służbami administratora,
przygotowywanie umów zleceń dla wspólnot i rozliczanie ich z ZUS poprzez program Płatnik
Inspektor ds. księgowości w Sekcji Wspólnot Mieszkaniowych
Katowice
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych oraz kartotek właścicieli,
rejestracja nowych wspólnot mieszkaniowych w Urzędzie Statystycznym, Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Miasta,
przygotowywanie, organizowanie i obsługa zebrań, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i sprawozdań, redagowanie uchwał, sporządzanie protokołów,
obsługa bankowa wspólnot w zakresie sporządzania umów na otwarcie rachunku bankowego oraz zaciągania kredytów bankowych,
zawieranie umów na świadczenie usług na rzecz wspólnot mieszkaniowych oraz stała kontrola ich realizacji,
sporządzanie deklaracji do urzędów miast dotyczących wnoszenia opłat za wywóz odpadów komunalnych,
księgowanie faktur z wykorzystaniem kont „4” i „7”, rachunków, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych, umiejętność zamknięcia rocznych księgowań danej Wspólnoty Mieszkaniowej,
roczne rozliczenie mediów we wspólnotach mieszkaniowych,
wystawianie rachunków dla kontrahentów,
przygotowywanie dokumentów dot. płatności zobowiązań i ich realizacja,
sporządzanie dokumentacji podatkowej wspólnot mieszkaniowych i przekazywanie wymaganych deklaracji do urzędu skarbowego (CIT-8, PIT-4R, PIT-11),
stały kontakt z zarządami oraz członkami wspólnot mieszkaniowych w kwestiach dotyczących bieżącej obsługi,
przygotowywanie materiałów, zestawień i informacji na potrzeby Spółki,
pełnienie funkcji koordynatora pomiędzy członkami wspólnot mieszkaniowych a pozostałymi służbami administratora,
przygotowywanie umów zleceń dla wspólnot i rozliczanie ich z ZUS poprzez program Płatnik,