Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji - Księgowość i Płace
Wrocław
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ksiąg rachunkowych (ewidencji) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
wystawianie not księgowych, korygujących i odsetkowych oraz wezwań do zapłaty i upomnień a także innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
weryfikacja i uzgadnianie danych księgowych w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań jednostki, w tym sprawozdań budżetowych i finansowych;
weryfikacja i uzgadnianie danych niezbędnych do przygotowania wniosków (raportów) o płatność i innych dokumentów z zakresu realizowanych przez jednostkę zadań/projektów, w tym w ramach Pomocy Technicznej RPO WD;
wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń pracowników oraz osób zatrudnionych w ramach umów zleceń i umów o dzieło, w tym sporządzanie listy płac i przelewów wynagrodzeń;
wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń z ZFŚS, w tym sporządzanie list płac i przelewów świadczeń;
wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem pracownikom podatku od osób fizycznych, naliczaniem świadczeń z zakresu ubezpieczeń społecznych i funduszu pracy, a także PPK i wszelkich innych potrąceń wynagrodzeń; w tym sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz przelewów do ZUS i Urzędu Skarbowego;
generowanie odpowiednich raportów z systemu finansowo-księgowego, w tym: wydruków stanowiących księgi rachunkowe, kartoteki i zestawienia;
inwentaryzacja ksiąg rachunkowych jednostki, w tym weryfikacja sald kont księgowych oraz uzgodnienia sald rozrachunków z kontrahentami i bankami;
prowadzenie rozliczenia scentralizowanego podatku VAT w jednostce, zgodnie z uchwałą Zarządu Województwa i przepisami prawa;
prowadzenie kasy jednostki, zgodnie z umową o odpowiedzialności materialnej, polityką rachunkowości i przepisami prawa;
ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości,
przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
przygotowywanie informacji publicznej w zakresie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki oraz przekazywanie ich redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Inspektor w Wydziale Finansów i Windykcji - Księgowość
Wrocław
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
sprawdzanie kompletności dokumentów przekazanych przez inne działy w załączeniu dyspozycji płatności środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
sprawdzanie poprawności wyliczenia odsetek i innych należności ubocznych przy zwrotach środków dokonywanych przez beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD lub przy zwrotach/wpłatach środków w ramach egzekucji należności;
realizacja zapisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie płatności w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz przekazywania informacji dotyczących tych płatności, w szczególności w zakresie informowania Instytucji Zarządzającej i Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej o złożonych zleceniach i wypłaconych środkach;
przyjmowanie i zwrot lub zniszczenie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów składanych przez beneficjentów umów w ramach RPO WD, zgodnie z przepisami i wewnętrznymi instrukcjami jednostki;
prowadzenie ewidencji wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki;
nadzorowanie zadań związanych z prawidłowym gospodarowaniem mienia jednostki;
opracowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań;
współpraca w uzgadnianiu kont księgowych w zakresie powierzonych zadań;
opracowywanie i przygotowywanie informacji publicznej dotyczącej stanu i wartości ewidencyjnej środków trwałych oraz przekazywanie jej redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
przygotowywanie i przekazywanie „materiałów na Zarząd” do Działu Obsługi Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;
ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości;
przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej;
pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji - Księgowość i Płace
Wrocław
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ksiąg rachunkowych (ewidencji) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
wystawianie not księgowych, korygujących i odsetkowych oraz wezwań do zapłaty i upomnień a także innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
weryfikacja i uzgadnianie danych księgowych w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań jednostki, w tym sprawozdań budżetowych i finansowych;
weryfikacja i uzgadnianie danych niezbędnych do przygotowania wniosków (raportów) o płatność i innych dokumentów z zakresu realizowanych przez jednostkę zadań/projektów, w tym w ramach Pomocy Technicznej RPO WD;
wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń pracowników oraz osób zatrudnionych w ramach umów zleceń i umów o dzieło, w tym sporządzanie listy płac i przelewów wynagrodzeń;
wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń z ZFŚS, w tym sporządzanie list płac i przelewów świadczeń;
wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem pracownikom podatku od osób fizycznych, naliczaniem świadczeń z zakresu ubezpieczeń społecznych i funduszu pracy, a także PPK i wszelkich innych potrąceń wynagrodzeń; w tym sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz przelewów do ZUS i Urzędu Skarbowego;
generowanie odpowiednich raportów z systemu finansowo-księgowego, w tym: wydruków stanowiących księgi rachunkowe, kartoteki i zestawienia;
inwentaryzacja ksiąg rachunkowych jednostki, w tym weryfikacja sald kont księgowych oraz uzgodnienia sald rozrachunków z kontrahentami i bankami;
prowadzenie rozliczenia scentralizowanego podatku VAT w jednostce, zgodnie z uchwałą Zarządu Województwa i przepisami prawa;
prowadzenie kasy jednostki, zgodnie z umową o odpowiedzialności materialnej, polityką rachunkowości i przepisami prawa;
ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości,
przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
przygotowywanie informacji publicznej w zakresie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki oraz przekazywanie ich redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Inspektor w Wydziale Finansów i Windykacji - Księgowość
Wrocław
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
sprawdzanie kompletności dokumentów przekazanych przez inne działy w załączeniu dyspozycji płatności środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
sprawdzanie poprawności wyliczenia odsetek i innych należności ubocznych przy zwrotach środków dokonywanych przez beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD lub przy zwrotach/wpłatach środków w ramach egzekucji należności;
realizacja zapisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie płatności w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz przekazywania informacji dotyczących tych płatności, w szczególności w zakresie informowania Instytucji Zarządzającej i Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej o złożonych zleceniach i wypłaconych środkach;
przyjmowanie i zwrot lub zniszczenie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów składanych przez beneficjentów umów w ramach RPO WD, zgodnie z przepisami i wewnętrznymi instrukcjami jednostki;
prowadzenie ewidencji wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki;
nadzorowanie zadań związanych z prawidłowym gospodarowaniem mienia jednostki;
opracowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań;
współpraca w uzgadnianiu kont księgowych w zakresie powierzonych zadań;
opracowywanie i przygotowywanie informacji publicznej dotyczącej stanu i wartości ewidencyjnej środków trwałych oraz przekazywanie jej redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
przygotowywanie i przekazywanie „materiałów na Zarząd” do Działu Obsługi Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;
ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości;
przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej;
pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Inspektor w Dziale Kontroli Projektów EFRR w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
dolnośląskie
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa weryfikacja ex-post postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzanych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli;
analiza, wykrywanie i sporządzanie informacji o wykrytych nieprawidłowościach w zakresie przeprowadzonych kontroli;
przygotowywanie zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych;
obsługa systemów i narzędzi informatycznych oraz innych elektronicznych baz danych w zakresie przeprowadzanych kontroli;
współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz innymi instytucjami zaangażowanymi w realizację RPO WD 2014-2020 w zakresie prowadzonych kontroli;
Starszy Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Wrocław
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO 50-411 Wrocław
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Starszy Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, aktualizacji i uchwalania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami
2. Prowadzenie postępowań w zakresie pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
3. Prowadzenie spraw dotyczących składowisk odpadów
4. Opiniowanie przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia zintegrowanego
5. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
6. Prowadzenie spraw:
- dotyczących instalacji komunalnych,
- w zakresie zmiany zarządzającego składowiskiem odpadów – przeniesienie praw
i obowiązków z instrukcji oraz zgody na zamknięcie składowiska odpadów,
- z zakresu termicznego przekształcania odpadów,
- dotyczących udostępniania informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji odmawiających udostępniania informacji w ramach realizowanych zadań
7. Nadzór nad działalnością podmiotów korzystających ze środowiska, w szczególności analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin oraz wzywanie do zaniechania naruszeń
8. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
9. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań merytorycznych Działu
Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Wrocław
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO 50-411 Wrocław Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska pracy:
SPECJALISTA W DZIALE PLANOWANIA I KOORDYNACJI W GOSPODARCE ODPADAMI
W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, aktualizacji i uchwalania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami
2. Prowadzenie postępowań w zakresie pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
3. Prowadzenie spraw dotyczących składowisk odpadów
4. Opiniowanie przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia zintegrowanego
5. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
6. Prowadzenie spraw:
- dotyczących instalacji komunalnych,
- w zakresie zmiany zarządzającego składowiskiem odpadów – przeniesienie praw
i obowiązków z instrukcji oraz zgody na zamknięcie składowiska odpadów,
- z zakresu termicznego przekształcania odpadów,
- dotyczących udostępniania informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji odmawiających udostępniania informacji w ramach realizowanych zadań
7. Nadzór nad działalnością podmiotów korzystających ze środowiska, w szczególności analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin oraz wzywanie do zaniechania naruszeń
8. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
9. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań merytorycznych Działu
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: niska
3. Prowadzenie prac na terenach rolnych lub leśnych, narażenie na ugryzienie przez kleszcze
Specjalista w Dziale Gospodarki Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Wrocław
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO 50-411 Wrocław Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Specjalista w Dziale Gospodarki Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Prowadzenie spraw związanych z przetwarzaniem odpadów, (w tym odzysk i unieszkodliwianie wraz wypełnianiem terenów niekorzystnie przekształconych)
2. Prowadzenie spraw dotyczących zbierania odpadów
3. Prowadzenie spraw dotyczących wytwarzania odpadów
4. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami wydobywczymi
5. Prowadzenie postępowań w zakresie produktów ubocznych
6. Prowadzenie spraw dotyczących wydobywania odpadów
7. Prowadzenie spraw dotyczących bazy azbestowej, PCB i dwutlenku tytanu
8. Udostępnianie informacji o środowisku w ramach realizowanych zadań
9. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
10. Prowadzenie spraw w zakresie:
- stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji,
- dotyczących magazynowania odpadów,
- dotyczących zabezpieczenia roszczeń w gospodarce odpadami,
- dotyczących obiektów unieszkodliwiania odpadów wydobywczych,
- dotyczących odpadów medycznych i weterynaryjnych,
- dotyczących pozwoleń sektorowych w zakresie odpadów zielonych,
- dotyczących zmiany klasyfikacji odpadów,
11. Prowadzenie nadzoru nad podmiotami korzystającymi ze środowiska, w tym: analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin, wezwań do zaniechania naruszeń
12. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
13. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań Działu
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: niska
3. Prowadzenie prac na terenach rolnych lub leśnych, narażenie na ugryzienie przez kleszcze
Starszy Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji – Księgowość
Wrocław
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
prowadzenie ksiąg rachunkowych (ewidencji) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
wystawianie not księgowych, korygujących i odsetkowych oraz wezwań do zapłaty i upomnień a także innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
weryfikacja i uzgadnianie danych księgowych w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań jednostki, w tym sprawozdań budżetowych i finansowych;
weryfikacja i uzgadnianie danych niezbędnych do przygotowania wniosków (raportów) o płatność i innych dokumentów z zakresu realizowanych przez jednostkę zadań/projektów, w tym w ramach Pomocy Technicznej RPO WD;
generowanie odpowiednich raportów z systemu finansowo-księgowego, w tym: wydruków stanowiących księgi rachunkowe, kartoteki i zestawienia;
inwentaryzacja ksiąg rachunkowych jednostki, w tym weryfikacja sald kont księgowych oraz uzgodnienia sald rozrachunków z kontrahentami i bankami;
prowadzenie rozliczenia scentralizowanego podatku VAT w jednostce, zgodnie z uchwałą Zarządu Województwa i przepisami prawa;
prowadzenie kasy jednostki, zgodnie z umową o odpowiedzialności materialnej, polityką rachunkowości i przepisami prawa;
ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości,
przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
przygotowywanie informacji publicznej w zakresie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki oraz przekazywanie ich redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Starszy Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji – Księgowość i Płace
Wrocław
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
prowadzenie ksiąg rachunkowych (ewidencji) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
wystawianie not księgowych, korygujących i odsetkowych oraz wezwań do zapłaty i upomnień a także innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
weryfikacja i uzgadnianie danych księgowych w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań jednostki, w tym sprawozdań budżetowych i finansowych;
weryfikacja i uzgadnianie danych niezbędnych do przygotowania wniosków (raportów) o płatność i innych dokumentów z zakresu realizowanych przez jednostkę zadań/projektów, w tym w ramach Pomocy Technicznej RPO WD;
wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń pracowników oraz osób zatrudnionych w ramach umów zleceń i umów o dzieło, w tym sporządzanie listy płac i przelewów wynagrodzeń;
wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń z ZFŚS, w tym sporządzanie list płac i przelewów świadczeń;
wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem pracownikom podatku od osób fizycznych, naliczaniem świadczeń z zakresu ubezpieczeń społecznych i funduszu pracy, a także PPK i wszelkich innych potrąceń wynagrodzeń; w tym sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz przelewów do ZUS i Urzędu Skarbowego;
generowanie odpowiednich raportów z systemu finansowo-księgowego, w tym: wydruków stanowiących księgi rachunkowe, kartoteki i zestawienia;
inwentaryzacja ksiąg rachunkowych jednostki, w tym weryfikacja sald kont księgowych oraz uzgodnienia sald rozrachunków z kontrahentami i bankami;
prowadzenie rozliczenia scentralizowanego podatku VAT w jednostce, zgodnie z uchwałą Zarządu Województwa i przepisami prawa;
prowadzenie kasy jednostki, zgodnie z umową o odpowiedzialności materialnej, polityką rachunkowości i przepisami prawa;
ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości,
przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
przygotowywanie informacji publicznej w zakresie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki oraz przekazywanie ich redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji - Księgowość
Wrocław
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
sprawdzanie kompletności dokumentów przekazanych przez inne działy w załączeniu dyspozycji płatności środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
sprawdzanie poprawności wyliczenia odsetek i innych należności ubocznych przy zwrotach środków dokonywanych przez beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD lub przy zwrotach/wpłatach środków w ramach egzekucji należności;
realizacja zapisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie płatności w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz przekazywania informacji dotyczących tych płatności, w szczególności w zakresie informowania Instytucji Zarządzającej i Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej o złożonych zleceniach i wypłaconych środkach;
przyjmowanie i zwrot lub zniszczenie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów składanych przez beneficjentów umów w ramach RPO WD, zgodnie z przepisami i wewnętrznymi instrukcjami jednostki;
prowadzenie ewidencji wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki;
nadzorowanie zadań związanych z prawidłowym gospodarowaniem mienia jednostki;
opracowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań;
współpraca w uzgadnianiu kont księgowych w zakresie powierzonych zadań;
opracowywanie i przygotowywanie informacji publicznej dotyczącej stanu i wartości ewidencyjnej środków trwałych oraz przekazywanie jej redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
przygotowywanie i przekazywanie „materiałów na Zarząd” do Działu Obsługi Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;
ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości;
przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej;
pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Inspektor w Dziale Sprawozdawczości w wydziale Instrumentów Środowiskowych
Legnica
Wygasła: 23.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikację rocznych sprawozdań wójtów, burmistrzów, prezydentów miast z realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi przez platformę BDO – Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami
Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących poprawności przedkładanych za pośrednictwem platformy BDO sprawozdań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi
Weryfikację sprawozdań wytwórców odpadów przez platformę BDO
Tworzenie raportów i analiz dot. danych zawartych w sprawozdaniach przedkładanych za pośrednictwem platformy BDO
Przygotowywanie niezbędnych zestawień, raportów i analiz niezbędnych do opracowania sprawozdań z realizacji WPGO
Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
Specjalista w Dziale Gospodarki Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Walońska 3, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
50-411 Wrocław
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
ogłasza nabór na 3 wolne stanowiska pracy:
SPECJALISTA W DZIALE GOSPODARKI ODPADAMI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
ZAKRES ZADAŃ:
1. Prowadzenie spraw związanych z przetwarzaniem odpadów, (w tym odzysk i unieszkodliwianie wraz wypełnianiem terenów niekorzystnie przekształconych)
2. Prowadzenie spraw dotyczących zbierania odpadów
3. Prowadzenie spraw dotyczących wytwarzania odpadów
4. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami wydobywczymi
5. Prowadzenie postępowań w zakresie produktów ubocznych
6. Prowadzenie spraw dotyczących wydobywania odpadów
7. Prowadzenie spraw dotyczących bazy azbestowej, PCB i dwutlenku tytanu
8. Udostępnianie informacji o środowisku w ramach realizowanych zadań
9. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
10. Prowadzenie spraw w zakresie:
- stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji,
- dotyczących magazynowania odpadów,
- dotyczących zabezpieczenia roszczeń w gospodarce odpadami,
- dotyczących obiektów unieszkodliwiania odpadów wydobywczych,
- dotyczących odpadów medycznych i weterynaryjnych,
- dotyczących pozwoleń sektorowych w zakresie odpadów zielonych,
- dotyczących zmiany klasyfikacji odpadów
11. Prowadzenie nadzoru nad podmiotami korzystającymi ze środowiska, w tym: analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin, wezwań do zaniechania naruszeń
12. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
13. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań Działu
Starszy Specjalista w Dziale Gospodarki Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Walońska 3, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
50-411 Wrocław
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska pracy:
STARSZY SPECJALISTA W DZIALE GOSPODARKI ODPADAMI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
ZAKRES ZADAŃ:
1. Prowadzenie spraw związanych z przetwarzaniem odpadów, (w tym odzysk i unieszkodliwianie wraz wypełnianiem terenów niekorzystnie przekształconych)
2. Prowadzenie spraw dotyczących zbierania odpadów
3. Prowadzenie spraw dotyczących wytwarzania odpadów
4. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami wydobywczymi
5. Prowadzenie postępowań w zakresie produktów ubocznych
6. Prowadzenie spraw dotyczących wydobywania odpadów
7. Prowadzenie spraw dotyczących bazy azbestowej, PCB i dwutlenku tytanu
8. Udostępnianie informacji o środowisku w ramach realizowanych zadań
9. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
10. Prowadzenie spraw w zakresie:
- stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji,
- dotyczących magazynowania odpadów,
- dotyczących zabezpieczenia roszczeń w gospodarce odpadami,
- dotyczących obiektów unieszkodliwiania odpadów wydobywczych,
- dotyczących odpadów medycznych i weterynaryjnych,
- dotyczących pozwoleń sektorowych w zakresie odpadów zielonych,
- dotyczących zmiany klasyfikacji odpadów
11. Prowadzenie nadzoru nad podmiotami korzystającymi ze środowiska, w tym: analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin, wezwań do zaniechania naruszeń
12. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
13. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań Działu
Starszy Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Wrocław
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
50-411 Wrocław
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska pracy:
STARSZY SPECJALISTA W DZIALE PLANOWANIA I KOORDYNACJI W GOSPODARCE ODPADAMI
W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
ZAKRES ZADAŃ:
1. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, aktualizacji i uchwalania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami
2. Prowadzenie postępowań w zakresie pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
3. Prowadzenie spraw dotyczących składowisk odpadów
4. Opiniowanie przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia zintegrowanego
5. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
6. Prowadzenie spraw:
- dotyczących instalacji komunalnych,
- w zakresie zmiany zarządzającego składowiskiem odpadów – przeniesienie praw
i obowiązków z instrukcji oraz zgody na zamknięcie składowiska odpadów,
- z zakresu termicznego przekształcania odpadów,
- dotyczących udostępniania informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji odmawiających udostępniania informacji w ramach realizowanych zadań
7. Nadzór nad działalnością podmiotów korzystających ze środowiska, w szczególności analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin oraz wzywanie do zaniechania naruszeń
8. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
9. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań merytorycznych Działu
Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
Walońska 3, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
50-411 Wrocław
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska pracy:
SPECJALISTA W DZIALE PLANOWANIA I KOORDYNACJI W GOSPODARCE ODPADAMI
W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
ZAKRES ZADAŃ:
1. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, aktualizacji i uchwalania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami
2. Prowadzenie postępowań w zakresie pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
3. Prowadzenie spraw dotyczących składowisk odpadów
4. Opiniowanie przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia zintegrowanego
5. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
6. Prowadzenie spraw:
- dotyczących instalacji komunalnych,
- w zakresie zmiany zarządzającego składowiskiem odpadów – przeniesienie praw
i obowiązków z instrukcji oraz zgody na zamknięcie składowiska odpadów,
- z zakresu termicznego przekształcania odpadów,
- dotyczących udostępniania informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji odmawiających udostępniania informacji w ramach realizowanych zadań
7. Nadzór nad działalnością podmiotów korzystających ze środowiska, w szczególności analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin oraz wzywanie do zaniechania naruszeń
8. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
9. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań merytorycznych Działu
Specjalista w Dziale Emisji do Powietrza w Wydziale Instrumentów Środowiskowych
Wrocław
Wygasła: 23.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
1. Prowadzenie postępowań w sprawie udzielenia pozwoleń zintegrowanych, w tym analizę najlepszych dostępnych technik (BAT), udzielania pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza oraz innych postępowań prowadzonych w trybie ustawy prawo ochrony środowiska oraz kodeksu postępowania administracyjnego, dla przedsięwzięć znajdujących się w kompetencji marszałka województwa
2. Przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia, z prawem wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji
3. Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji w zakresie ograniczenia oddziaływania na środowisko oraz o dopuszczalnym poziomie hałasu
4. Przygotowywanie projektów uchwał wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska, dla przedsięwzięć znajdujących się w kompetencji marszałka województwa
5. Prowadzenie spraw związanych programami ochrony powietrza i programem ochrony środowiska przed hałasem oraz związaną z nimi sprawozdawczością
6. Udostępnianie informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji administracyjnych odmawiających udostepnienia informacji
7. Wydawania zezwoleń na emisję gazów cieplarnianych
8. Opiniowanie planowanych przedsięwzięć wymagających pozwolenia zintegrowanego w trybie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisk, znajdujących się w kompetencji marszałka województwa
- Prowadzenie spraw w zakresie stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji
- Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami wydobywczymi
- Prowadzenie spraw dotyczących pozwoleń na wytwarzanie odpadów
- Prowadzenie spraw związanych z przetwarzaniem odpadów, (w tym odzysk i unieszkodliwianie wraz wypełnianiem terenów niekorzystnie przekształconych)
- Prowadzenie spraw dot. zbierania odpadów
- Prowadzenie spraw dot. odpadów medycznych i weterynaryjnych
- Prowadzenie spraw dot. pozwoleń sektorowych w zakresie odpadów zielonych
- Zmiany klasyfikacji odpadów
- Zabezpieczenia roszczeń w gospodarce odpadami
- Prowadzenie postępowań w zakresie produktów ubocznych
- Prowadzenie spraw dot. bazy azbestowej, PCB i dwutlenku tytanu
- Udostępnianie informacji o środowisku w ramach realizowanych zadań
- Nadzór nad podmiotami korzystającymi ze środowiska w ramach realizowanych zadań, w tym analiza pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, kontrole, dowody z oględzin, wezwania do zaniechania naruszeń
- Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
- Przygotowywanie informacji, materiałów i analiz w zakresie prowadzonych spraw na potrzeby kontroli realizacji zadań, prac komisji oraz sejmiku Województwa i prac zarządu Województwa, interpelacji i zapytań
- Prowadzenie postępowań w sprawie udzielenia pozwoleń zintegrowanych w tym m.in. analizę najlepszych dostępnych technik (BAT), udzielenia zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zatwierdzanie instrukcji prowadzenia składowiska odpadów, wyrażania zgody na zamknięcie składowisk odpadów oraz innych postępowań prowadzonych w trybie ustawy o odpadach, ustawy prawo ochrony środowiska i innych ustaw regulujących zagadnienia związane z gospodarką odpadami oraz kodeksu postępowania administracyjnego dla przedsięwzięć znajdujących się w kompetencji marszałka województwa
- Udział w przygotowaniu treści pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
- Współpracę z innymi organami w zakresie ochrony środowiska
- Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
- Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania oraz innych pism z zakresu spraw prowadzonych przez Dział
- Opiniowanie projektów ustaw i rozporządzeń
- Realizację zadań dotyczących Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami
- Nadzór nad podmiotami korzystającymi ze środowiska w ramach realizowanych zadań, w tym analizę decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, kontrolę, dowody z oględzin, wezwania do zaniechania naruszeń
- Przygotowywanie informacji, materiałów i analiz w zakresie prowadzonych spraw na potrzeby kontroli realizacji zadań, prac komisji oraz sejmiku województwa, prac zarządu województwa, interpelacji, zapytań itp