Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
współpraca z Głównym Księgowym przy sporządzaniu wymaganych przepisami prawa sprawozdań finansowych poddawanych obowiązkowemu badaniu oraz sprawozdań dla Organizatora (m.st. Warszawy);
aktywny udział w procesie okresowego zamykania ksiąg;
aktywny udział przy rozliczaniu dotacji celowych, podmiotowych oraz ze środków zewnętrznych;
przygotowywanie danych do planów finansowych;
bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych;
weryfikacja stanu rozrachunków;
dekretacja i księgowanie dokumentów;
przygotowywanie przelewów bankowych;
przygotowywanie bieżących zestawień oraz raportów;
przygotowywanie wybranych deklaracji podatkowych;
prowadzenie wybranej sprawozdawczości statystycznej
organizowanie i nadzór pracy osób zatrudnionych w Dziale Administracyjno-Gospodarczym (kierowca, zaopatrzeniowiec, pracownicy gospodarczy, konserwator, masażysta, insp. ds. bhp, insp. ds. p.poż, magazynier);
utrzymanie budynku i jego otoczenia w stanie użyteczności i bezpieczeństwa;
kontrolowanie obiektu, pomieszczeń, urządzeń technicznych i instalacji pod względem sprawności i bezpieczeństwa, w tym dbałość o terminowe zlecanie przeglądów technicznych i konserwacji;
nadzór nad utrzymaniem czystości, stanem porządkowym, sanitarnym i estetycznym, w tym nadzór nad firmą zewnętrzną świadczącą usługi w zakresie sprzątania;
prowadzenie całości spraw dotyczących zapewnienia dostawy do budynku i lokali Teatru niezbędnych mediów, usług komunalnych i telekomunikacyjnych;
organizacja ochrony i dozoru w obiekcie Teatru, nadzór nad firmą zewnętrzną świadczącą usługi w zakresie ochrony;
kompletowanie i aktualizacja dokumentacji formalno-prawnej i technicznej obiektu i pomieszczeń użytkowanych przez Teatr;
koordynowanie spraw z zakresu inwestycji i remontów, w tym sporządzanie planów remontowych i inwestycyjnych Teatru, sporządzanie wniosków aplikacyjnych w celu uzyskania środków na remonty lub inwestycje, monitorowanie przebiegu inwestycji lub remontów, prowadzenie współpracy z podmiotami zewnętrznymi w celu sprawnego, terminowego, zgodnego z przepisami prawa i zawartymi umowami prowadzenia inwestycji lub remontów oraz ich rozliczanie;
planowanie i organizowanie konserwacji oraz nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem i pracą wykonawców;
udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji;
rozliczanie podliczników energii elektrycznej i innych świadczeń z właścicielem nieruchomości oraz najemcami bufetów teatralnych;
prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami zarówno majątku i mienia Teatru, jak i osobowymi;
nadzór nad realizacją zaopatrzenia dla poszczególnych działów Teatru;
prowadzenie ewidencji i nadzór nad ruchem składników majątkowych Teatru;
koordynacja bezpieczeństwa sanitarnego;
inne zadania wynikające z zakresu obowiązków i bieżącej działalności Teatru