Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. konsolidacji i sprawozdawczości (k/m/nb)
Strefowa 2, Polkowice
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
Specjalista ds. konsolidacji i sprawozdawczości (k/m/nb)
Wrocław
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
odpowiedzialność za zarządzanie ryzykiem korporacyjnym (ERM) i centralny kontakt w ramach spółek grupy, dla akcjonariuszy i partnerów joint venture,
prowadzenie zarządzania ryzykiem operacyjnym przy użyciu nowoczesnych metod, takich jak ciągłe monitorowanie i samoocena kontroli,
dalszy rozwój procesu zarządzania ryzykiem (wczesne wykrywanie ryzyka, zarządzanie, monitorowanie i raportowanie),
doradzanie i wspieranie wszystkich odpowiednich działów w radzeniu sobie z ryzykiem operacyjnym i strategicznym, przeprowadzanie analiz ryzyka/ocen ryzyka i opracowywanie odpowiednich środków zaradczych,
planowanie działań audytowych (audyty systemowe, funkcjonalne i indywidualne), wraz z późniejszym tworzeniem raportów,
przeprowadzanie rutynowych i specjalnych audytów, a także wspieranie wewnętrznych dochodzeń w całej grupie, identyfikowanie słabych punktów procesów, opracowywanie konkretnych środków, monitorowanie wdrażania,
rozwój systemu audytu poprzez nowoczesne podejścia, takie jak zwinny audyt,
zarządzanie i koordynacja zewnętrznego dostawcy usług dla projektów audytowych,
wprowadzenie standardów i edukacja pracowników poprzez działania informacyjne, szkoleniowe i uświadamiające,
bezpośrednia linia raportowania do dyrektora finansowego (CFO) Brose Sitech Group
odpowiedzialność za zarządzanie ryzykiem korporacyjnym (ERM) i centralny kontakt w ramach spółek grupy, dla akcjonariuszy i partnerów joint venture,
prowadzenie zarządzania ryzykiem operacyjnym przy użyciu nowoczesnych metod, takich jak ciągłe monitorowanie i samoocena kontroli,
dalszy rozwój procesu zarządzania ryzykiem (wczesne wykrywanie ryzyka, zarządzanie, monitorowanie i raportowanie),
doradzanie i wspieranie wszystkich odpowiednich działów w radzeniu sobie z ryzykiem operacyjnym i strategicznym, przeprowadzanie analiz ryzyka/ocen ryzyka i opracowywanie odpowiednich środków zaradczych,
planowanie działań audytowych (audyty systemowe, funkcjonalne i indywidualne), wraz z późniejszym tworzeniem raportów,
przeprowadzanie rutynowych i specjalnych audytów, a także wspieranie wewnętrznych dochodzeń w całej grupie, identyfikowanie słabych punktów procesów, opracowywanie konkretnych środków, monitorowanie wdrażania,
rozwój systemu audytu poprzez nowoczesne podejścia, takie jak zwinny audyt,
zarządzanie i koordynacja zewnętrznego dostawcy usług dla projektów audytowych,
wprowadzenie standardów i edukacja pracowników poprzez działania informacyjne, szkoleniowe i uświadamiające,
bezpośrednia linia raportowania do dyrektora finansowego (CFO) Brose Sitech Group
udział w projektowaniu nowych lub modyfikacji istniejących produktów lub ich części,
udział w opracowywaniu nowych konceptów rozwiązań konstrukcyjnych
przygotowanie rysunków technicznych (np. rzuty, przekroje, obliczanie tolerancji, wymiarowanie) oraz dokumentacji technicznej (2D, 3D) i opieka nad nią
Translate the IT and Information Security Risks and constraints of the business into technical control requirements and specifications, as well as develop metrics for ongoing performance measurement and reporting
Lead the execution of security Improvement and supporting security projects that address identified risks and business security requirements
Work with your functional manager and the Brose Group CISO to align on goals, plan and specific risks and requirements support
Manage the process of gathering, analyzing and assessing the current and future threat landscape, as well as providing with a realistic overview of risks and threats in the enterprise environment
Verifies compliance with security procedures, standards, policies, and best practices
Assist resource owners and IT staff in understanding and responding to security audit outcomes
Provide security communication, awareness and training for audiences, which may range from senior leaders to field staff
Work as a liaison with vendors and the legal and purchasing departments to establish mutually acceptable risk-level agreements
Manage security issues, incidents and participate in problem and change management forums
Provide support and guidance for legal and regulatory compliance efforts, including audit support
Work with the IT architecture team to ensure that there is a convergence of business, technical and security requirements
Manage and coordinate operational components of security incident management, including detection, response and reporting to the Brose Group CISO
Preparation of reports, analyses, and summaries on the Brose Group Information Security Management System
zarządzanie projektami digitalizacji w obszarze personalnym dla Brose Sitech Group (SAP/SAP HCM/ SAPSF) zgodnie z zakresem, harmonogramem i budżetem projektu,
zarządzanie procesami personalnymi w BS Polska zgodnie z globalnymi regulacjami Brose Sitech Group, (wdrażanie procedur postępowania, struktury organizacyjnej na poziomie lokalnym),
koordynowanie procesów przetwarzania danych osobowych w organizacji (zgodnie z regulacjami RODO),
zarządzanie zespołem realizującym zadania związane z przywilejami pracowniczymi (typu zdrowie, kantyna),
zarządzenie zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie i koordynację działań związanych m.in. Z zarządzania zdrowiem, kantyną,
współpraca z jednostkami powiązanymi organizacji na poziomie lokalnym i globalnym oraz Zarządem,
współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach realizowanych zadań
realizacja procesu zakupowego zgodnie z procedurami,
realizowanie celów biznesowych i strategicznych wszystkich oddziałów spółki poprzez poszukiwanie i wdrażanie najlepszych praktyk zakupowych oraz optymalizacja kosztów, procesów i narzędzi w obszarze zakupów,
wdrażanie rozwiązań w sytuacjach krytycznych oraz wspieranie działów fachowych w kontakcie z dostawcą,
sterowanie i koordynacja zapisów umów handlowych, ich negocjacje, nadzór i archiwizacja,
realizowanie projektów zakupowych na poziomie lokalnym i globalnym,
prowadzenie transparentnej polityki zakupowej wobec partnerów biznesowych poprzez ich kwalifikację i ocenę zgodną z zasadami Compliance
Asystent/-ka Zarządu ds. zarządzania zasobami ludzkimi
Strefowa 2, Polkowice
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
wspieranie dyrektora ds. zarządzania zasobami ludzkimi w codziennych zadaniach, tj. zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań i podróży służbowych oraz projektów strategicznych,
przygotowywanie treści merytorycznych, organizacja spotkań oraz sporządzanie protokołów,
opracowywanie strategii, koncepcji i szablonów zarządzania z zachowaniem szczególnej poufności,
wsparcie i doradztwo w planowaniu i monitorowaniu realizacji celów i zadań w obszarze zarządzania personelem,
budowanie trwałych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz reprezentowanie firmy
Specjalista/ Inżynier ds. systemu zarządzania jakością
Strefowa 2, Polkowice
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem i rozwojem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zakresie ISO 9001i IATF16949,
koordynacja działań związanych ze sterowaniem procesami globalnymi, regułami dla procesów, instrukcjami, wytycznymi i procedurami w ramach krajobrazu procesowego,
harmonizacja procesów w całej grupie Brose Sitech,
koordynacja wewnętrznych audytów systemowych w zakresie ISO 9001 i IATF16949 w zakładach Brose Sitech,
nadzorowanie i zapewnienie wsparcia eksperckiego dla grupy opiekunów systemu (jednostka produktowa QMS, zakład QMS i zakład QM),
nadzorowanie terminowego składania działań korygujących po audytach wewnętrznych wraz z Inżynierami/ Specjalistami QMS lokalnych zakładów,
przygotowywanie raportów z przeglądów zarządzania dla Grupy oraz wyznaczanie standardów dla lokalnych przeglądów zarządzania
wsparcie przy realizacji procesów HR (ocena pracownicza, plan rozwoju, rekrutacja, adaptacja, wartościowanie stanowisk, podwyżki indywidualne, wsparcie przy realizacji spraw pracowniczych oraz w indywidualnych rozmowach z pracownikami),
prowadzenie akt personalnych i realizacja czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników oraz innej dokumentacji dotyczącej spraw pracowniczych,
przygotowanie prezentacji oraz aktualizowanie zestawień i raportów związanych z administrowaniem spraw pracowniczych i stanów personalnych z uwzgl. przesunięć i powrotów pracowników,
wsparcie i monitoring przy wdrażaniu środków zaradczych opracowanych w ramach procesów HR,
analiza, interpretacja i monitoring wskaźników HR-owych,
aktywne uczestnictwo w spotkaniach i warsztatach organizowanych w podległych obszarach (np. Business Review, spotkania poranne)
Specjalista ds. konsolidacji i sprawozdawczości (k/m/nb)
Strefowa 2, Polkowice
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
Specjalista ds. konsolidacji i sprawozdawczości (k/m/nb)
Wrocław
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
dobór i wprowadzanie technologii dla produkcji seryjnej i przed seryjnej w zakresie połączeń skręcanych, nitowanych, a także procesów tulejowania,
budowanie strategii dot. rozwoju techniki skręcania, nitowania oraz tulejowania. Nadzór nad aktualnie posiadanymi urządzeniami,
opracowywanie koncepcji procesów produkcyjnych w powyższych obszarach,
prowadzenie i nadzór nad projektami inwestycyjnymi w zakresie umaszynowienia produkcji,
sporządzanie specyfikacji technicznej w zakresie techniki skręcania, nitowania, a także tulejowania na potrzeby procesu zakupowego nowych maszyn i urządzeń,
Technolog / Inżynier Procesu - EOL & Akustyka, Systemy Wizyjne (k/m/nb)
Polkowice
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
dobór i wprowadzanie technologii dla produkcji seryjnej i przedseryjnej w zakresie kontroli akustycznej / drgań, EOL oraz systemów wizyjnych,
budowanie strategii dot. rozwoju systemów kontroli akustycznej, EOL oraz systemów wizyjnych. Nadzór nad aktualnie posiadanymi urządzeniami,
opracowywanie koncepcji procesów produkcyjnych z uwzględnieniem kontroli akustycznej, EOL oraz systemów wizyjnych,
prowadzenie i nadzór nad projektami inwestycyjnymi w zakresie umaszynowienia produkcji,
sporządzanie specyfikacji technicznej w zakresie kontroli akustycznej, EOL oraz sys. wizyjnych na potrzeby procesu zakupowego nowych maszyn i urządzeń,
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
wsparcie prawne dla Zarządu Grupy Brose Sitech oraz wszystkich specjalistycznych działów spółek Brose Sitech w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży, zakupów, rozwoju technicznego, finansów i produkcji,
sporządzenie i negocjowanie umów,
wsparcie dla organów korporacyjnych (Zarząd, Rada Nadzorcza, Akcjonariusze),
doradztwo prawne w kontekście projektów klientów i transakcji fuzji i przejęć,
koordynacja zewnętrznego doradztwa prawnego,
zarządzenie wydatkami związanymi z zewnętrznym doradztwem prawny,
przygotowywanie i wdrażanie szkoleń dla pracowników o tematyce prawnej,
bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Finansowego (CFO) Grupy Brose Sitech
wsparcie prawne dla Zarządu Grupy Brose Sitech oraz wszystkich specjalistycznych działów spółek Brose Sitech w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży, zakupów, rozwoju technicznego, finansów i produkcji,
sporządzenie i negocjowanie umów,
wsparcie dla organów korporacyjnych (Zarząd, Rada Nadzorcza, Akcjonariusze),
doradztwo prawne w kontekście projektów klientów i transakcji fuzji i przejęć,
koordynacja zewnętrznego doradztwa prawnego,
zarządzenie wydatkami związanymi z zewnętrznym doradztwem prawny,
przygotowywanie i wdrażanie szkoleń dla pracowników o tematyce prawnej,
bezpośrednie raportowanie do Dyrektora Finansowego (CFO) Grupy Brose Sitech
opracowywanie, wdrażanie i aktualizowanie skutecznych procesów rekrutacji i onbaordingu,
zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa pracy oraz ochrony danych osobowych,
prowadzenie międzynarodowych projektów strategicznych,
doradztwo i wsparcie regionalnej oraz globalnej kadry kierowniczej Grupy Brose Sitech,
współpraca z zarządem w kwestiach strategicznych związanych z rekrutacjami i rozwojem organizacji,
realizowanie zadań z zakresu rozwoju organizacji m.in. budowanie i aktualizowanie struktur Brose Sitech sp. z o.o., udział w procesie wartościowania stanowisk oraz wdrażanie globalnych procesów w regionie
opracowywanie, wdrażanie i aktualizowanie skutecznych procesów rekrutacji i onbaordingu,
zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa pracy oraz ochrony danych osobowych,
prowadzenie międzynarodowych projektów strategicznych,
doradztwo i wsparcie regionalnej oraz globalnej kadry kierowniczej Grupy Brose Sitech,
współpraca z zarządem w kwestiach strategicznych związanych z rekrutacjami i rozwojem organizacji,
realizowanie zadań z zakresu rozwoju organizacji m.in. budowanie i aktualizowanie struktur Brose Sitech sp. z o.o., udział w procesie wartościowania stanowisk oraz wdrażanie globalnych procesów w regionie
Specjalista/ Inżynier ds. systemu zarządzania jakością
Strefowa 2, Polkowice
Wygasła: 28.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem i rozwojem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zakresie ISO 9001i IATF16949,
koordynacja działań związanych ze sterowaniem procesami globalnymi, regułami dla procesów, instrukcjami, wytycznymi i procedurami w ramach krajobrazu procesowego,
harmonizacja procesów w całej grupie Brose Sitech,
koordynacja wewnętrznych audytów systemowych w zakresie ISO 9001 i IATF16949 w zakładach Brose Sitech,
nadzorowanie i zapewnienie wsparcia eksperckiego dla grupy opiekunów systemu (jednostka produktowa QMS, zakład QMS i zakład QM),
nadzorowanie terminowego składania działań korygujących po audytach wewnętrznych wraz z Inżynierami/ Specjalistami QMS lokalnych zakładów,
przygotowywanie raportów z przeglądów zarządzania dla Grupy oraz wyznaczanie standardów dla lokalnych przeglądów zarządzania
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
- naprawa oraz utrzymywanie w ciągłym ruchu tłoczników
- zgłaszanie wszelkich wad
awarii oraz uchybień
- wprowadzenie kreatywnych pomysłów celem eliminacji awarii tłoczników
- współpraca ze wszystkimi grupami zawodowymi na wydziale w zakresie zapewnienia odpowiedniej jakości tłoczonych części i utrzymania ciągłości produkcji
dobór i wprowadzanie technologii dla produkcji seryjnej i przedseryjnej w zakresie systemów wizyjnych, optycznych systemów pomiarowych, a także czytników kodów kreskowych,
budowanie strategii dot. rozwoju ww. systemów. Nadzór nad aktualnie posiadanymi urządzeniami,
opracowywanie koncepcji procesów produkcyjnych z uwzględnieniem systemów wizyjnych,
prowadzenie i nadzór nad projektami inwestycyjnymi w zakresie umaszynowienia produkcji,
sporządzanie specyfikacji technicznej w zakresie systemów wizyjnych na potrzeby procesu zakupowego nowych maszyn i urządzeń,
organizacja pracy podległego personelu – motywowanie, szkolenie oraz planowanie rozwoju,
realizacja celów wydziałowych i raportowanie (tj. Budżet, VBZ, Programmtrue, OEE itp. ),
dokonywanie oceny osiągnięć oraz planowanie rozwoju podległego personelu,
kontrola produkcji pod względem jakościowym i ilościowym, oraz raportowanie danych produkcyjnych,
współpraca międzywydziałowa oraz wewnątrz wydziału,
wdrażanie polityki firmy, optymalizacja zatrudnienia oraz procesów produkcyjnych, uruchamianie procesu produkcyjnego na nowych maszynach i urządzeniach,
udział w rekrutacji personelu, zgłaszanie zapotrzebowania na personel, wnioskowanie o przeszeregowanie, nagradzanie, karanie oraz opiniowanie,
opracowywanie i wdrażanie środków zaradczych jakościowych, technicznych i organizacyjnych
Managing the Production Plant and Brose Sitech s.r.o
Lead plant functions development and realizing Brose Sitech s.r.o projects in field of technologies, process development, ramp ups, design, automation and other plants support
Develop strategic long-term plans to guarantee the success of the plant through the lifetime of the projects
Build an effective management team, lead and motivate employees oriented to target and results
Develop and adapt the company structure and organization in order to respond to changing requirements and to maximize cooperation and performance within the plant
Ensure that plant resources are available to meet on time customer orders in quantities and quality efficient use of materials, machines and employees
Responsible for achieving productivity targets and efficient utilization of plant resources
Consistent observance, optimization and subsequent process development in the plant, taking account of continuous optimization of costs and productivity
Decision-making responsibility for investment, personnel matters and capacity
Face to customer in the plant escalation process regarding quality, delivery and overall performance to ensure a positive relationship to customers
1. Zestawienie materiałów produkcyjnych zgodnie ze zleceniem montażu
2. Czynności montażowe
takie jak: przykręcania
łączenie klipsami części włączając w to wszystkie obszycia
uchwyty
jak również zamontowanie obicia fotela i jego estetyczne wykończenie
3. Przedmontaż części tapicerki fotela i kompletowanie jego wyposażenia np. poduszek wewnętrznych
4. Ostateczny montaż wykonanego fotela
5. Czytanie instrukcji montażu i komunikatów na komputerze
6. Sprawdzenie zakresu prac zgodnie z wytycznymi
7. Usuwanie odpadów i materiałów według zasad segregacji.
8. Stosowanie zasad 5S i realizacja TPM
- naprawa oraz utrzymywanie w ciągłym ruchu tłoczników
- zgłaszanie wszelkich wad
awarii oraz uchybień
- wprowadzenie kreatywnych pomysłów celem eliminacji awarii tłoczników
- współpraca ze wszystkimi grupami zawodowymi na wydziale w zakresie zapewnienia odpowiedniej jakości tłoczonych części i utrzymania ciągłości produkcji
kierowanie globalnym obszarem zarządzania jakością Grupy Brose Sitech,
dalszy rozwój strategii zarządzania jakością w Grupie Brose Sitech,
inicjowanie, kontrolowanie i egzekwowanie wszystkich niezbędnych środków w zakresie rozwoju, produkcji i łańcucha dostaw w celu osiągnięcia celów jakościowych,
inicjowanie i zapewnianie niezbędnych środków zaradczych w przypadku problemów jakościowych o wysokim stopniu eskalacji ze strony klientów, wysokich kosztach awarii lub możliwym ryzyku wycofania produktu z rynku,
kontrola jakości oraz bieżące raportowanie aktualnej sytuacji Zarządowi Grupy, w tym inicjowanie środków zaradczych mających na celu poprawę sytuacji oraz zmniejszenie pojawiających się wad, reklamacji i kosztów z nimi związanych,
zapewnienie stabilności jakościowej w łańcuchu dostaw poprzez wybór odpowiednich dostawców przy współpracy z działem zakupów, ich ciągłe monitorowanie i ocena, a także inicjowanie i kontrolowanie niezbędnych działań eskalacyjnych i usprawniających,
zarządzanie gwarancjami wraz z przeglądem umów, wsparcie w negocjacjach z klientami/ dostawcami, szczególnie w sytuacjach dotyczących nadmiernych roszczeń klientów,
rozwój, ochrona i standaryzacja systemu zarządzania jakością Grupy Brose Sitech, w tym przeprowadzanie niezbędnych audytów i certyfikacji,
odpowiedzialność za bezpieczeństwo produktów Grupy Brose Sitech oraz zarządzanie procesem wycofywania produktów z rynku,
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz dostawcami, szczególnie w przypadku wysoce eskalowanych kwestii jakościowych (incydenty, gwarancja, kwestie wycofania),
utrzymywanie i rozbudowa sieci kontaktów z klientami, dostawcami i stowarzyszeniami w celu opracowania i zdefiniowania podstawowych tematów oraz dalszego rozwoju strategii jakości Brose Sitech
kierowanie globalnym obszarem zarządzania jakością Grupy Brose Sitech,
dalszy rozwój strategii zarządzania jakością w Grupie Brose Sitech,
inicjowanie, kontrolowanie i egzekwowanie wszystkich niezbędnych środków w zakresie rozwoju, produkcji i łańcucha dostaw w celu osiągnięcia celów jakościowych,
inicjowanie i zapewnianie niezbędnych środków zaradczych w przypadku problemów jakościowych o wysokim stopniu eskalacji ze strony klientów, wysokich kosztach awarii lub możliwym ryzyku wycofania produktu z rynku,
kontrola jakości oraz bieżące raportowanie aktualnej sytuacji Zarządowi Grupy, w tym inicjowanie środków zaradczych mających na celu poprawę sytuacji oraz zmniejszenie pojawiających się wad, reklamacji i kosztów z nimi związanych,
zapewnienie stabilności jakościowej w łańcuchu dostaw poprzez wybór odpowiednich dostawców przy współpracy z działem zakupów, ich ciągłe monitorowanie i ocena, a także inicjowanie i kontrolowanie niezbędnych działań eskalacyjnych i usprawniających,
zarządzanie gwarancjami wraz z przeglądem umów, wsparcie w negocjacjach z klientami/ dostawcami, szczególnie w sytuacjach dotyczących nadmiernych roszczeń klientów,
rozwój, ochrona i standaryzacja systemu zarządzania jakością Grupy Brose Sitech, w tym przeprowadzanie niezbędnych audytów i certyfikacji,
odpowiedzialność za bezpieczeństwo produktów Grupy Brose Sitech oraz zarządzanie procesem wycofywania produktów z rynku,
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz dostawcami, szczególnie w przypadku wysoce eskalowanych kwestii jakościowych (incydenty, gwarancja, kwestie wycofania),
utrzymywanie i rozbudowa sieci kontaktów z klientami, dostawcami i stowarzyszeniami w celu opracowania i zdefiniowania podstawowych tematów oraz dalszego rozwoju strategii jakości Brose Sitech
udział w projektowaniu nowych lub modyfikacji istniejących produktów lub ich części,
udział w opracowywaniu nowych konceptów rozwiązań konstrukcyjnych,
przygotowanie szczegółowych raportów z wirtualnych obliczeń wytrzymałościowych zawierających m. in. przedmiot badań, cel, metodologię, wyniki oraz ich prezentacja,
udział w projektowaniu i bieżącym nadzorowaniu budowy prototypu i produktu finalnego,
udział w projektowaniu stanowisk testowych i narzędzi prototypowych,
przeprowadzanie analiz numerycznych MES (Crash-test, analiz quasi statycznych, symulacji tłoczenia),
udział w analizie wyników rzeczywistych testów oraz walidacja symulacji numerycznych,
udział w projektowaniu nowych lub modyfikacji istniejących produktów lub ich części,
udział w opracowywaniu nowych konceptów rozwiązań konstrukcyjnych,
przygotowanie szczegółowych raportów z wirtualnych obliczeń wytrzymałościowych zawierających m. in. przedmiot badań, cel, metodologię, wyniki oraz ich prezentacja,
udział w projektowaniu i bieżącym nadzorowaniu budowy prototypu i produktu finalnego,
udział w projektowaniu stanowisk testowych i narzędzi prototypowych,
przeprowadzanie analiz numerycznych MES (Crash-test, analiz quasi statycznych, symulacji tłoczenia),
udział w analizie wyników rzeczywistych testów oraz walidacja symulacji numerycznych,
Manager of Financial Planning & Analysis Brose Sitech Group
Strefowa 2, Polkowice
Wygasła: 20.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
zbudowanie przy współpracy z CFO zespołu Financial Planning & Analysis – nowy obszar w strukturach organizacji,
kierowanie zespołem specjalistów i ekspertów,
doradztwo w zakresie planowania i analizy finansowej dla spółek Grupy Brose Sitech,
kierowanie i przygotowywanie rund planistycznych – planowanie długoterminowe oraz budżetów rocznych,
przygotowywanie raportów finansowych dla całej grupy w oparciu o zdefiniowane KPI,
planowanie przepływów pieniężnych i kontrola płynności,
konsolidacja Grupy Brose Sitech zgodnie z MSSF (roczne sprawozdanie finansowe),
przejęcie odpowiedzialności i organizacja procesu planowania i zatwierdzania inwestycji,
analiza i optymalizacja rozwoju kapitału obrotowego w odniesieniu do przyczyn i czynników, wpływających na wartość, w szczególności w odniesieniu do zapasów i należności,
zapewnienie jednolitych metod i wytycznych w zakresie planowania, analizy i raportowania,
kierowanie strategicznymi projektami z zakresu planowania finansowego i analiz,
bezpośrednie raportowanie do Wiceprezesa ds. finansowych i zakupów Brose Sitech Group
- naprawa oraz utrzymywanie w ciągłym ruchu tłoczników
- zgłaszanie wszelkich wad
awarii oraz uchybień
- wprowadzenie kreatywnych pomysłów celem eliminacji awarii tłoczników
- współpraca ze wszystkimi grupami zawodowymi na wydziale w zakresie zapewnienia odpowiedniej jakości tłoczonych części i utrzymania ciągłości produkcji
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
sporządzanie sprawozdań finansowych skonsolidowanych Grupy oraz jednostkowego sprawozdania finansowego spółki według MSSF,
weryfikacja i analiza danych finansowych spółek Grupy na potrzeby sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego wg MSSF,
przygotowanie zestawień, raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, udziałowców, banków oraz innych instytucji i urzędów,
udział w zamknięciu ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych,
opracowanie polityki cen transferowych i zasad rozliczeń między podmiotami powiązanymi wraz ze sporządzaniem dokumentacji, analiz oraz wycen w obszarze cen transferowych,
aktualizacja dokumentacji polityki rachunkowości w kontekście zmian MSSF i przepisów rachunkowych,
współudział w procesie standaryzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych oraz jednolitych rozwiązań w systemach informatycznych dla celów księgowości zgodnych z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości
odpowiedzialność za określenie docelowych kosztów produktu (struktur metalowych i mechanizmów) we współpracy z różnymi zespołami np. działu rozwoju, produkcji i zakupów, controllingu,
koordynacja i realizacja analiz kosztów produkcyjnych i funkcjonalnych oraz realizacja warsztatów dla pomysłów optymalizacji (w organizacji oraz u poddostawców),
weryfikacja wiarygodność wyników, ofert dostawców i obliczeń, wsparcie w negocjacjach dotyczących nominacji dostawców oraz zmian technicznych,
konsekwentne monitorowanie realizacji działań,
uzgadnianie i utrzymywanie standardowej struktury kosztów z różnymi dostawcami,
kierowanie grupami zadaniowymi na poziomie regionalnym i globalnym
odpowiedzialność za określenie docelowych kosztów produktu (struktur metalowych i mechanizmów) we współpracy z różnymi zespołami np. działu rozwoju, produkcji i zakupów, controllingu,
koordynacja i realizacja analiz kosztów produkcyjnych i funkcjonalnych oraz realizacja warsztatów dla pomysłów optymalizacji (w organizacji oraz u poddostawców),
weryfikacja wiarygodność wyników, ofert dostawców i obliczeń, wsparcie w negocjacjach dotyczących nominacji dostawców oraz zmian technicznych,
konsekwentne monitorowanie realizacji działań,
uzgadnianie i utrzymywanie standardowej struktury kosztów z różnymi dostawcami,
kierowanie grupami zadaniowymi na poziomie regionalnym i globalnym
- naprawa oraz utrzymywanie w ciągłym ruchu tłoczników
- zgłaszanie wszelkich wad
awarii oraz uchybień
- wprowadzenie kreatywnych pomysłów celem eliminacji awarii tłoczników
- współpraca ze wszystkimi grupami zawodowymi na wydziale w zakresie zapewnienia odpowiedniej jakości tłoczonych części i utrzymania ciągłości produkcji