Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
sprzedaż towarów znajdujących się w ofercie punktów sprzedażowo-gastronomicznych, należących do Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
sprawna obsługa Klientów,
codzienne zamknięcie zmiany oraz prawidłowe zabezpieczenie gotówki,
przygotowywanie dziennych raportów kasowych,
podstawowa obsługa programu sprzedażowo-magazynowego GASTRO,
znajomość oferty turystycznej, komercyjnej oraz eventowej Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
pomoc podczas organizacji imprez i innych wydarzeń realizowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
obsługa imprez i wydarzeń organizowanych w obiektach należących do Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
praca w trybie zmianowym – w dni robocze oraz weekendy,
dbałość o pozytywny wizerunek i renomę firmy,
dbałość o własny wygląd i nienaganny strój, składający się z firmowej koszuli i firmowego polaru bądź białej/czarnej bluzki lub koszuli oraz czarnych spodni/spódnicy
prowadzenie całości spraw związanych z urlopami pracowniczymi,
prowadzenie spraw związanych z obsługą PUE i wszelkich nieobecności chorobowych,
prowadzenie spraw związanych z uprawnieniami dla rodziców/opiekunów dzieci,
prowadzenie spraw związanych z ZFŚS,
prowadzenie spraw związanych ze współpracą z Powiatowymi Urzędami Pracy, aresztami (prace publiczne skazanych) oraz sądami (wykonywanie nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne), a także stażami, praktykami i wolontariatem,
prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem okularów dla pracowników Muzeum,
rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
współpraca przy sprawozdawczości działu,
współpraca w zakresie naborów na wolne stanowiska pracy,
współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z medycyną pracy, w tym na dodatkowe usługi medyczne np. szczepienia pracowników itp
prowadzenie innych spraw w zakresie działania działu
kształtowanie i dbanie o wizerunek Muzeum oraz jego marek – Sztolnia Królowa Luzia i Kopalnia Guido w sieci Internet,
realizacja kompleksowych, kreatywnych kampanii marketingowych i promocyjnych, w szczególności w mediach społecznościowych instytucji (Facebook, Instagram) i na kanale Youtube,
poszukiwanie nowych strategii komunikacji w social mediach (np. TikTok, Twitter),
zaangażowanie i kontakt z odbiorcami – moderacja, komentowanie, odpowiadanie na wiadomości w mediach społecznościowych,
współudział w rozwoju stron internetowych instytucji i nowych kanałów sprzedaży,
tworzenie strategii, koncepcji, planów działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem działań w sieci Internet (w tym w mediach społecznościowych),
copywriting i tworzenie angażujących treści w materiałach marketingowych (treści on-line, ale także ulotki, foldery, notatki prasowe, itp.),
współpraca z członkami zespołu, odpowiedzialnymi za SEO/SEM, współtworzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads,
przygotowywanie zestawień, analiz i rekomendacji, raportowanie efektów podjętych działań,
badanie trendów rynkowych oraz monitorowanie rynku,
udział w przygotowaniu i realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, związanych z powierzonymi zadaniami, w tym udział w przygotowaniu postępowań przetargowych, przygotowywanie zapytań ofertowych, wzorów umów
Naliczanie wynagrodzeń osobowych i ich terminowe przekazywanie na rachunki bankowe pracowników zgodnie z obowiązującym w Muzeum Regulaminem Wynagradzania,
Naliczanie wynagrodzeń bezosobowych i ich terminowe przekazywanie na rachunki bankowe wykonawców,
Naliczanie i terminowe odprowadzanie składek ubezpieczeniowych związanych z wynagrodzeniami oraz zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych,
Naliczanie innych list płac związanych ze świadczeniami pracowniczymi: nagrody specjalne i roczne, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlop, odprawy, świadczenia wypłacane z ZFŚS itp. i terminowe ich wpłacanie na rachunki bankowe pracowników,
Rozliczanie ryczałtów samochodowych i terminowa ich wypłata,
Rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, w tym: przygotowywanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS,
Przygotowanie danych do sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (GUS, organizatorzy itp.),
Przygotowanie innych dokumentów i korespondencji z pracownikami oraz z podmiotami zewnętrznymi (US, ZUS, komornicy, organizatorzy itp.), w sprawach dotyczących wynagrodzeń,
Terminowe dekretowanie dokumentów związanych z rozliczeniami z pracownikami, w tym: wynagrodzeniami wraz z potrąceniami, składkami ZUS, zaliczkami z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych, delegacji, ryczałtów samochodowych itp.,
Terminowe przygotowywanie przelewów z w/w tytułów pracowniczych, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do bankowości elektronicznej
kształtowanie i dbanie o wizerunek Muzeum oraz jego marek – Sztolnia Królowa Luzia i Kopalnia Guido w sieci Internet,
realizacja kompleksowych, kreatywnych kampanii marketingowych i promocyjnych, w szczególności w mediach społecznościowych instytucji (Facebook, Instagram) i na kanale Youtube,
poszukiwanie nowych strategii komunikacji w social mediach (np. TikTok, Twitter),
zaangażowanie i kontakt z odbiorcami – moderacja, komentowanie, odpowiadanie na wiadomości w mediach społecznościowych,
współudział w rozwoju stron internetowych instytucji i nowych kanałów sprzedaży,
tworzenie strategii, koncepcji, planów działań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem działań w sieci Internet (w tym w mediach społecznościowych),
copywriting i tworzenie angażujących treści w materiałach marketingowych (treści on-line, ale także ulotki, foldery, notatki prasowe, itp.),
współpraca z członkami zespołu, odpowiedzialnymi za SEO/SEM, współtworzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads,
przygotowywanie zestawień, analiz i rekomendacji, raportowanie efektów podjętych działań,
badanie trendów rynkowych oraz monitorowanie rynku,
udział w przygotowaniu i realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, związanych z powierzonymi zadaniami, w tym udział w przygotowaniu postępowań przetargowych, przygotowywanie zapytań ofertowych, wzorów umów
kształtowanie i dbanie o wizerunek Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu oraz jego marek – Sztolnia Królowa Luzia i Kopalnia Guido,
udział w realizacji kompleksowych, kreatywnych kampanii marketingowych i promocyjnych,
kreatywna adaptacja brandbooka marki/ współtworzenie wizerunku naszych marek (Sztolnia Królowa Luiza, Kopalnia Guido, Szlak Zabytków Techniki),
opracowywanie key visual dla kampanii marketingowych i działań wspierających sprzedaż, tworzenie materiałów graficznych do działań digitalowych, m.in. bannery, infografiki, reklamy display, grafiki do mailingów i mediów społecznościowych,
tworzenie i przygotowanie do druku materiałów reklamowych,
współpraca w zakresie projektowania graficznego z innymi działami Muzeum
ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników Muzeum (bieżące wprowadzanie do systemu, nadzór nad prawidłowym naliczaniem godzin pracy (w tym czasu pracy kierowców), nadgodzin dobowych i średniotygodniowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, koordynacja w zakresie harmonogramów pracy i zadaniowego czasu pracy),
rozliczanie czasu pracy w projektach oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi dot. prawidłowości ich rozliczenia oraz sprawozdawczości,
prowadzenie statystyk kadrowych dla celów sprawozdawczości GUS oraz ich terminowe przekazywanie do osoby odpowiedzialnej za wysyłkę sprawozdań do GUS
prowadzenie innych spraw w zakresie działania działu
Praca koncepcyjna nad harmonogramem wydarzeń organizowanych w obiektach MGW,
Realizacja wydarzeń organizowanych w obiektach MGW,
Tworzenie/rozliczanie budżetu wszystkich wydarzeń,
Koordynowanie działań związanych z organizacją imprez,
Realizacja planów przychodowych/kosztowych związanych z organizacją wydarzeń,
Znajomość branży muzycznej,
Sporządzanie dokumentacji zawiązanej z organizacją imprez (wnioski finansowe, umowy z artystami, zapytania ofertowe, regulaminy, przetargi, raporty, dokumenty pod imprezy masowe),
Przygotowanie oraz realizacja świadczeń oferty sponsorskiej pod dane wydarzenia,
W ramach zadań koordynatora Zespołu Księgowo - Podatkowego:
planowanie oraz nadzór nad codzienną pracą podległych pracowników oraz zarządzanie czasem pracy zespołu 5- osobowego;
określenie zakresu obowiązków podległych pracowników;
aktywna współpraca z innymi działami jednostki oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez zespół;
czuwanie nad przestrzeganiem terminów w pracach zespołu;
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w ramach zespołu, działu, jak i jednostki;
bieżąca współpraca z Głównym Księgowym
W ramach obowiązków Zastępcy Głównego Księgowego :
Prawidłowe i terminowe przyjmowanie na stan majątku jednostki oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia (w tym ustalenie prawidłowej stawki amortyzacyjnej – prawidłowe naliczanie amortyzacji rocznej, prowadzenie ewidencji księgowej) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Zarządzeniami Dyrektora jednostki;
ustalanie rocznego planu amortyzacji oraz jego aktualizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami;
prawidłowe i terminowe naliczanie zaliczek oraz rozliczenie roczne w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz ich odprowadzenie do Urzędu Skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
rozliczenie podatku VAT w tym : składanie deklaracji, jpk oraz odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
weryfikacja zawieranych umów pod kątem podatkowym;
aktualizacja rachunków bankowych jednostki w Urzędzie Skarbowym;
weryfikacja zapisów w księgach jednostki pod kątem zgodności z Polityką Rachunkowości Muzeum oraz Ustawą o Rachunkowości;
przygotowanie sprawozdań w części dotyczącej danych z ksiąg rachunkowych (w tym m.in. sprawozdania GUS, sprawozdania dla organizatorów, sprawozdania finansowe);
prowadzenie spraw w powierzonym zakresie;
bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa w zakresie powierzonych obowiązków
przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień – zgodnie z Ustawą Prawo zamówieniach publicznych,
opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych,
weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez pozostałych pracowników,
wsparcie pracowników w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy,
udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych,
wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych
współpraca z działami Muzeum w zakresie ochrony i konserwacji dokumentów piśmiennictwa;
realizacja prac w zakresie renowacji i konserwacji dokumentów bibliotecznych, archiwaliów i innych dokumentów z kolekcji Muzeum oraz materiałów należących do zleceniodawców zewnętrznych, według bezpiecznej i uznanej technologii;
opracowanie dokumentacji konserwatorskiej obiektów poddawanych konserwacji;
nadzór nad naprawą dokumentów obejmujących zabiegi introligatorskie i konserwacji zachowawczej opraw i kart dokumentów;
bieżące śledzenie i analizowanie zmian w zakresie materiałów i technik konserwatorskich. Udział w szkoleniach o tematyce konserwatorskiej;
nadzór nad przygotowaniem materiałów do fumigacji w komorze dezynfekcyjnej;
wykonywanie we współpracy czynności związanych z zapakowaniem i wypakowaniem materiałów przeznaczonych do dezynfekcji w kompleksie fumigacyjnym;
merytoryczny i redakcyjny udział w opracowaniu opinii, instrukcji i ekspertyz z zakresu ochrony i konserwacji zbiorów piśmiennictwa Muzeum;
popularyzacja tematyki ochrony zbiorów wśród muzealników, prezentowanie pracy jednostki zainteresowanym osobom odwiedzającym Muzeum oraz odbywającym w niej praktykę zawodową;
sporządzanie sprawozdań z pracy własnej i przekazywanie ich koordynatorowi/kierownikowi działu;
niezwłoczne informowanie odpowiednich służb Muzeum oraz Dyrekcji o zaistniałych zagrożeniach stanu zachowania zbiorów. Aktywny udział w ograniczaniu i likwidacji tych zagrożeń;
bieżąca kontrola sprawności urządzeń znajdujących się na wyposażeniu pracowni oraz zgłaszanie konieczności dokonywanie przeglądów i napraw serwisowych;
zgłaszanie zapotrzebowania na materiały i sprzęt potrzebny do pracy w pracowni konserwatorskiej
współpraca z działami Muzeum w zakresie ochrony i konserwacji obiektów muzealnych;
realizacja prac w zakresie renowacji i konserwacji obiektów muzealnych z kolekcji Muzeum oraz materiałów należących do zleceniodawców zewnętrznych, według bezpiecznej i uznanej technologii;
opracowanie dokumentacji konserwatorskiej, w tym fotograficznej, obiektów poddawanych konserwacji;
nadzór konserwatorski nad stanem eksponatów muzealnych i prowadzenie cyklicznych kontroli
przygotowanie oraz opiniowanie stanu zachowania dzieł przewidzianych do wystaw stałych, czasowych, objazdowych oraz zewnętrznych użyczeń;
zamawianie materiałów i narzędzi konserwatorskich zgodnie z zapotrzebowaniem;
bieżące śledzenie i analizowanie zmian w zakresie materiałów i technik konserwatorskich. Udział w szkoleniach o tematyce konserwatorskiej;
nadzór nad przygotowaniem materiałów do fumigacji w komorze dezynfekcyjnej;
merytoryczny i redakcyjny udział w opracowaniu opinii, instrukcji i ekspertyz z zakresu ochrony i konserwacji eksponatów Muzeum;
przygotowywanie wniosków dotyczących dotowania prac konserwatorskich i pozyskiwania środków zewnętrznych oraz realizacja wniosków;
popularyzacja tematyki ochrony zbiorów wśród muzealników, prezentowanie pracy jednostki zainteresowanym osobom odwiedzającym Muzeum oraz odbywającym w niej praktykę zawodową;
sporządzanie sprawozdań z pracy własnej i przekazywanie ich koordynatorowi/ kierownikowi działu;
niezwłoczne informowanie odpowiednich służb Muzeum oraz Dyrekcji o zaistniałych zagrożeniach stanu zachowania zbiorów. Aktywny udział w ograniczaniu i likwidacji tych zagrożeń;
bieżąca kontrola sprawności urządzeń znajdujących się na wyposażeniu pracowni oraz zgłaszanie konieczności dokonywanie przeglądów i napraw serwisowych
Pracownik kancelarii i sekretariatu Dyrektora (K/M)
Georgiusa Agricoli 2, Zabrze
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa kancelarii Muzeum, w tym: obsługa poczty elektronicznej, wewnętrznej i zewnętrznej – także w systemie E-PUAP, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej, rejestracja faktur w wewnętrznym systemie obiegu dokumentów,
Prowadzenie terminarza spotkań i wyjazdów przełożonych,
Organizacja spotkań biznesowych i zebrań służbowych – wysyłanie zawiadomień, zaproszeń, materiałów, obsługa gości,
Sporządzanie sprawozdań, analiz, pism, notatek na potrzeby zarządu,
Prowadzenie baz adresowych i telefonicznych,
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji między zarządem, a pozostałymi komórkami w ramach struktury Muzeum,
Współpraca z organizacjami zewnętrznymi w sprawach związanych z zadaniami kancelarii i sekretariatu,
Przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw sekretariatu,
Zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia sekretariatu i kancelarii
kształtowanie i dbanie o wizerunek Muzeum oraz jego marek – Sztolnia Królowa Luiza
i Kopalnia Guido,
wdrażanie i opracowanie strategii i planów marketingowych Muzeum, w szczególności budowanie wizerunku instytucji i jej produktów,
współprowadzenie kanałów social media instytucji (YouTube, Instagram, Facebook itd.),
opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, kampanii medialnych, w szczególności na potrzeby Internetu, ale też tradycyjnych kanałów promocji,
tworzenie i redagowanie treści pod działania marketingowe, artykuły, informacje prasowe i inne
współtworzenie materiałów reklamowych do druku – broszury, ulotki, grafiki, prezentacje, reklamy prasowe itp
nawiązywanie i budowanie dobrych relacji z mediami i agencjami reklamowymi,
współpraca z działami merytorycznymi i zespołem ds. sprzedaży i obsługi Klienta
w zakresie działań marketingowych,
aktywne poszukiwanie nowych kanałów promocji,
rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie marketingu on – line,
monitorowanie rynku, śledzenie najnowszych trendów, ich analiza i reagowanie na zmiany,
prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,
przygotowywanie raportów i sprawozdań z prowadzonej działalności,
udział w przygotowaniu i realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, związanych z powierzonymi zadaniami, w tym udział w przygotowaniu postępowań przetargowych, przygotowanie zapytań ofertowych, wzorów umów,
Przygotowanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Odpowiedzialność za zachowanie zgodności powierzonych i realizowanych postępowań z wytycznymi instytucji zarządzających oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa krajowego i UE w zakresie prawa zamówień publicznych
Kontrola zachowania procedur związanych z ustawą prawo zamówień publicznych oraz z dokumentami i procedurami obowiązującymi w MGW w zakresie wydatków do 130 000 zł oraz powyżej
Przygotowanie i realizacja sprawozdawczości Działu zamówień publicznych,
Weryfikacja ex ante oraz ex post wybranych postępowań prowadzonych zgodnie z przepisami Pzp
Świadczenie pomocy merytorycznej w zakresie formalno - prawnym przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych
Koordynacja procedur związanych z udzielaniem zamówień podobnych i dodatkowych zgodnie z zapisami ustawy PZP
Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z udzieleniem zamówienia publicznego
Współpraca z innymi działami Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie powierzonych i realizowanych postępowań przetargowych na zasadach wynikających z właściwych przepisów
Należyte i terminowe wykonywanie obowiązków pracowniczych oraz poleceń służbowych,
Przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przepisów wewnątrzzakładowych oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Dyrektora Instytucji
Udział w przygotowywaniu „Rocznych planów” niezbędnych do pozyskania dotacji budżetowej
Przygotowywanie sprawozdań, raportów, wyjaśnień i innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia dotacji budżetowej przyznawanej Muzeum na utrzymanie, zabezpieczenie i ratowanie zabytkowych części zakładu górniczego
Bieżące monitorowanie stopnia realizacji zadań, tworzenie planów realizacji
Sporządzanie umów z wykonawcami, a także nadzór nad ich realizacją oraz odbiorami merytoryczno-technicznymi
Monitorowanie i analiza rynku w zakresie możliwości pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych
Współudział w opracowaniu zakresu merytorycznego inwestycji kwalifikujących się do dofinansowania ze środków zewnętrznych
Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje z UE i funduszy krajowych
Przygotowywanie korespondencji związanej z realizacją nadzorowanych zadań/projektów
Zarządzanie procesem tworzenia i obiegu dokumentacji, w tym archiwizowanie danych, korespondencji i dokumentacji w ramach projektów
Sprzedaż towarów znajdujących się w ofercie punktów sprzedażowo-gastronomicznych należących do Muzeum. Sprawna obsługa klientów. Codzienne zamknięcie zmiany oraz prawidłowe zabezpieczenie gotówki. Przygotowywanie codziennych raportów kasowych. Podstawowa obsługa programu sprzedażowo-magazynowego GASTRO. Znajomość oferty turystycznej
komercyjnej oraz eventowej Muzeum . Pomoc podczas organizacji i obsłudze imprez i innych wydarzeń. Dbałość o pozytywny wizerunek i renomę firmy. Dbałość o własny wygląd i nienaganny strój składający się z firmowej koszuli i firmowego polaru bądź białej/czarnej bluzki lub koszuli oraz czarnych spodni/spódnicy.
Miejsce pracy: obiekty MGW w Zabrzu ul. 3 Maja 93.
Restauracja czynna w godzinach 8.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli.
Data zatrudnienia: sierpień 2022 r
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. organizacji wydarzeń kulturalnych
Georgiusa Agricoli 2, Zabrze
Wygasła: 25.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca koncepcyjna nad harmonogramem wydarzeń organizowanych w obiektach MGW
Realizacja wydarzeń organizowanych w obiektach MGW
Tworzenie/rozliczanie budżetu wszystkich wydarzeń
Koordynowanie działań związanych z organizacją imprez
Realizacja planów przychodowych/kosztowych związanych z organizacją wydarzeń
Znajomość branży muzycznej
Sporządzanie dokumentacji zawiązanej z organizacją imprez (wnioski finansowe, umowy z artystami, zapytania ofertowe, regulaminy, przetargi, raporty, dokumenty pod imprezy masowe)
sprzedaż towarów znajdujących się w ofercie punktów sprzedażowo-gastronomicznych, należących do Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
sprawna obsługa Klientów,
codzienne zamknięcie zmiany oraz prawidłowe zabezpieczenie gotówki,
przygotowywanie dziennych raportów kasowych,
podstawowa obsługa programu sprzedażowo-magazynowego GASTRO,
znajomość oferty turystycznej, komercyjnej oraz eventowej Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
pomoc podczas organizacji imprez i innych wydarzeń realizowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
obsługa imprez i wydarzeń organizowanych w obiektach należących do Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
praca w trybie zmianowym – w dni robocze oraz weekendy,
dbałość o pozytywny wizerunek i renomę firmy,
dbałość o własny wygląd i nienaganny strój, składający się z firmowej koszuli i firmowego polaru bądź białej/czarnej bluzki lub koszuli oraz czarnych spodni/spódnicy
kształtowanie i dbanie o wizerunek Muzeum oraz jego marek – Sztolnia Królowa Luiza i Kopalnia Guido,
realizacja kompleksowych, kreatywnych kampanii marketingowych i promocyjnych,
dbałość o identyfikację wizualną marek instytucji,
tworzenie strategii, koncepcji, planów działań marketingowych,
utrzymywanie i poszerzanie relacji z mediami,
copywriting i tworzenie angażujących treści w materiałach marketingowych (ulotki, plakaty, notatki prasowe, reklamy, treści on-line itp.),
współpraca z członkami zespołu, odpowiedzialnymi za SEO/SEM, współtworzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads,,
przygotowywanie zestawień, analiz i rekomendacji,
badanie trendów rynkowych oraz monitorowanie rynku,
udział w przygotowaniu i realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, związanych z powierzonymi zadaniami, w tym udział w przygotowaniu postępowań przetargowych, przygotowywanie zapytań ofertowych, wzorów umów
Przewodnik po trasach turystycznych w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. informatyki
Georgiusa Agricoli 2, Zabrze
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie poprawnego działania i bieżące utrzymanie aplikacji PHP,
Projektowanie i rozwój aplikacji PHP,
Wykrywanie i usuwanie nieprawidłowości w działaniu stron internetowych,
Administracja serwerami linux,
Nadzór nad kopiami danych aplikacji,
Tworzenie analiz i raportów dotyczących funkcjonowania systemów informatycznych Muzeum,
Aktywny udział w tworzeniu systemu informatycznego, czuwanie nad treścią dokumentów, projektów, których elementy współdziałają lub mają wpływ na strategię funkcjonowania systemu informatycznego Muzeum,
Pomoc w przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia,
Obsługa zleceń awaryjnych, pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z poprawnym funkcjonowaniem aplikacji i stron www,
Wdrażanie i rozbudowa systemów informatycznych MGW,
Administrowanie siecią informatyczną, planowanie rozwoju i rozbudowy systemów IT,
Realizowanie Polityki Bezpieczeństwa Informacji we wszystkich elementach systemu informatycznego Muzeum,
Kontrola bezpieczeństwa użytkowników w zakresie wykorzystania dostępnych rozwiązań teleinformatycznych,
Monitorowanie wykorzystania przez użytkowników przyznanych zasobów informatycznych,
Koordynowanie realizacji projektów teleinformatycznych realizowanych w MGW w Zabrzu w zakresie systemów i aplikacji,