1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. SIEMENS FINANCE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SIEMENS FINANCE sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. ŻUPNICZA 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (27) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 27 )

Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Dziale Technology w Siemens Finance (f/m/d)

Gdańsk
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie Dostawców w sektorze IT&OFFICE oraz rozwijanie istniejących kontaktów biznesowych
  • Przygotowania ofert handlowych i prezentacji dla Dostawców
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz podpisywanie umów z Dostawcami
  • Aktywna współpraca w zakresie realizacji umowy z Dostawcą z innymi Działami Spółki
  • Raportowanie realizowanych działań i planowanych wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Dziale Technology w Siemens Finance (f/m/d)

Katowice
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie Dostawców w sektorze IT&OFFICE oraz rozwijanie istniejących kontaktów biznesowych
  • Przygotowania ofert handlowych i prezentacji dla Dostawców
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz podpisywanie umów z Dostawcami
  • Aktywna współpraca w zakresie realizacji umowy z Dostawcą z innymi Działami Spółki
  • Raportowanie realizowanych działań i planowanych wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Dziale Technology w Siemens Finance (f/m/d)

Kielce
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie Dostawców w sektorze IT&OFFICE oraz rozwijanie istniejących kontaktów biznesowych
  • Przygotowania ofert handlowych i prezentacji dla Dostawców
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz podpisywanie umów z Dostawcami
  • Aktywna współpraca w zakresie realizacji umowy z Dostawcą z innymi Działami Spółki
  • Raportowanie realizowanych działań i planowanych wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Dziale Technology w Siemens Finance (f/m/d)

Kraków
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie Dostawców w sektorze IT&OFFICE oraz rozwijanie istniejących kontaktów biznesowych
  • Przygotowania ofert handlowych i prezentacji dla Dostawców
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz podpisywanie umów z Dostawcami
  • Aktywna współpraca w zakresie realizacji umowy z Dostawcą z innymi Działami Spółki
  • Raportowanie realizowanych działań i planowanych wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Dziale Technology w Siemens Finance (f/m/d)

Poznań
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie Dostawców w sektorze IT&OFFICE oraz rozwijanie istniejących kontaktów biznesowych
  • Przygotowania ofert handlowych i prezentacji dla Dostawców
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz podpisywanie umów z Dostawcami
  • Aktywna współpraca w zakresie realizacji umowy z Dostawcą z innymi Działami Spółki
  • Raportowanie realizowanych działań i planowanych wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Dziale Technology w Siemens Finance (f/m/d)

Szczecin
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie Dostawców w sektorze IT&OFFICE oraz rozwijanie istniejących kontaktów biznesowych
  • Przygotowania ofert handlowych i prezentacji dla Dostawców
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz podpisywanie umów z Dostawcami
  • Aktywna współpraca w zakresie realizacji umowy z Dostawcą z innymi Działami Spółki
  • Raportowanie realizowanych działań i planowanych wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Dziale Technology w Siemens Finance (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie Dostawców w sektorze IT&OFFICE oraz rozwijanie istniejących kontaktów biznesowych
  • Przygotowania ofert handlowych i prezentacji dla Dostawców
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz podpisywanie umów z Dostawcami
  • Aktywna współpraca w zakresie realizacji umowy z Dostawcą z innymi Działami Spółki
  • Raportowanie realizowanych działań i planowanych wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Dziale Technology w Siemens Finance (f/m/d)

Wrocław
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie Dostawców w sektorze IT&OFFICE oraz rozwijanie istniejących kontaktów biznesowych
  • Przygotowania ofert handlowych i prezentacji dla Dostawców
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz podpisywanie umów z Dostawcami
  • Aktywna współpraca w zakresie realizacji umowy z Dostawcą z innymi Działami Spółki
  • Raportowanie realizowanych działań i planowanych wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of IT at Siemens Financial Services Poland (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 27.10.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Managing customer relationship and serving as the interface between SFS Leasing Business, SFS IT and Siemens IT to prioritise IT demands, ensuring priority topics are delivered and incidents resolved. Clarifying and pre-analysing of IT specific local demands and ensuring prioritisation aligned with customer expectations
  • Leading small local IT team
  • Managing IT delivery and IT projects based on SFS IT governance guidelines and processes
  • Developing IT budget according to business and IT strategy with respective prioritisation and in alignment with IT governance. Managing external expenditure as well as ensuring accuracy in forecast and actual reporting. Identifying local cost saving potentials and monitoring implementation
  • Managing business-initiated IT demands from initial demand to project initiation. Support all IT projects in the area of testing, change management and go live preparation
  • Managing local delivery of IT services and applications including User Engagement and Information Security. Ensuring participation in Change Advisory Boards and adherence to Change and Release process. Acting as the Polish Information Security Advisor and ensure local compliance or regulatory IT controls (e.g. ITGC) are followed
  • Performing IT target setting in line with SFS IT and business targets. Performing regular service reporting (e.g. demand portfolio, KPI’s, costs) to meet customer requirements. Ensuring information sharing within SFS to promote IT activity and service improvements
  • Supporting Application Competency Centres with support for audit topics and execution, compliance and ITGC, as well as supporting continuous improvement topics
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Internal Controls Senior Specialist (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Work independently under minimal supervision with expectation for initiative and independent judgment (including recommendations for processes simplifications)
  • Assess the right application of procedures and quality of controls and assess regularly the entity’s processes compliance to Group’s principles (guidelines, policies, etc.)
  • Help to formalize local procedures respecting legislation and Group’s standards and embedding Internal Control’s good practices
  • Check, in cases of non-compliance that action plans are defined and follow implementation
  • Pilot annual Risk & Internal Control Review as well as implementation of Internal Audit assignments. Verify that identified weaknesses are addressed and follow-up action plans
  • Identify and evaluate the organization’s risk areas and provide key input to the development of the Internal Controls work plan
  • Execute assigned internal controls testing for processes involving sales, risk, finance, operations, and information technology
  • Identify efficiency opportunities within existing processes as well as enhance scalability
  • Decompose regulatory and operational process requirements, and propose creative, robust solutions
  • Develops and automates reports and iteratively builds and prototypes dashboards to highlight emerging and potential issues
  • Maintains positive working relationships with diverse groups of business stakeholders (supervisors, managers, directors)
  • Check validity and manage power of attorney given to employees
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy w obszarze środków trwałych (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sięgowanie środków trwałych (administracja kartoteką środków trwałych. ustalanie stawek amortyzacji, naliczanie amortyzacji, modyfikacje, sprzedaże, likwidacje)
  • Księgowanie ubezpieczeń oraz rozliczeń międzyokresowych kosztów
  • Księgowanie umów leasingu i pożyczek
  • Raportowanie INTRASTAT
  • Naliczanie podatku od środków transportowych
  • Przygotowywanie zestawień i wykonywanie kontroli, uzgadnianie i analiza kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych
  • Aktywna współpraca z klientami wewnętrznymi
  • Dodatkowo w ramach współodpowiedzialności i zastępstwa: Monitorowanie i realizacja płatności wychodzących; Przygotowywanie danych finansowych do raportowania GUS/NBP; Naliczanie różnic kursowych; Uzgadnianie sald kont z rachunkami bankowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik / Kierowniczka Projektu w Siemens Finance (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Budowanie zespołu projektowego - przypisywanie zadań członkom zespołu, delegowanie odpowiedzialności, ustalanie priorytetów zadań zgodnie z uzgodniony zakresem i harmonogramem
  • Uruchamianie i zamykanie projektu (zmiany biznesowej) – zarządzanie cyklem życia projektu, definiowanie zadań do wykonania, mierzenie postępu
  • Odpowiedzialność za realizację celów projektowych wskazanych w karcie projektu
  • Kontrola realizacji budżetu projektu, wnioskowanie o zmiany lub przesunięcia w ramach przyznanego budżetu
  • Identyfikowanie, ocena i zarządzanie ryzykiem projektu i zagadnieniami w projekcie
  • Opracowanie zasad i planu komunikacji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji w projekcie
  • Zarządzanie formalnymi dokumentami projektu
  • Formułowanie, dokumentowanie wymagań biznesowe łącznie z priorytetyzacją w wybranej technice
  • Raportowanie i prezentowanie postępów projektu, przygotowanie i dostarczanie sprawozdań projektowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityczka / Analityk Biznesowy w Siemens Finance (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 03.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wspieranie Właściciela Biznesowego w przygotowaniu uzasadnienia biznesowego oraz określenie korzyści wynikających ze zmiany
  • Wspieranie jednostek biznesowych zgłaszających inicjatywę w zakresie identyfikacji potrzeb biznesowych w tym za zbieranie i definiowanie wymagań biznesowych (nie/funkcjonalne, przepływy pracy) łącznie z priorytetyzacją w wybranej technice
  • Odpowiedzialność za modelowanie procesów biznesowych na bazie zebranych wymagań
  • Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu, Właścicielem produktu i Właścicielem Biznesowym na etapie opracowania wymagań biznesowych oraz w fazie realizacji projektu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy w Zespole Sprawozdawczości Finansowej, Środków Trwałych i Płatności (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Raportowanie danych finansowych do Grupy w trybach miesięcznych
  • Przygotowywanie danych finansowych do raportowania GUS/NBP
  • Przygotowywanie zestawień i wykonywanie kontroli, uzgadnianie i analiza kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych
  • Księgowanie kredytów bankowych, transakcji hedgingu, wyciągów bankowych oraz rozliczeń międzygrupowych
  • Dbałość o zgodność procesów płatności z procedurami wewnętrznymi
  • Aktywna współpraca z klientami wewnętrznymi
  • Dodatkowo w ramach współodpowiedzialności i zastępstwa: - Monitorowanie i realizacja płatności wychodzących; - Księgowanie umów leasingu i pożyczek; - Naliczanie różnic kursowych; - Uzgadnianie sald kont z rachunkami bankowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Accounting (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 15.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Lead of the accounting team of 10 members with 3 direct reports (team leaders)
  • Responsible for the preparation of the monthly and quarterly financial statements and disclosures of Siemens Finance Poland according to International Financial Reporting Standards (IFRS) as part of the Siemens Group’ financial statements and Polish GAAP incl. certification of the financial reporting
  • Ensure completeness and correctness of the internal and external reporting as well as compliance with accounting controls and processes for all accounting-related closing activities
  • Ensure quality assurance and proper as well as timely processing of business transactions,
  • Review and analysis of the accounting treatment for of non-routine or significant business transactions and alignment with the headquarters
  • Coordinate internal and external audits as well as internal service providers
  • Analysis and continuous improvement of accounting-related processes and monitoring of the implementation status
  • Responsible for financial reporting to management of the Company and local taxes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 14.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Organizational Project Portfolio Management, based on quantified approach to project prioritization and risk management
  • Defining the organization's project management strategy, based on market best practices
  • Organizing overall change program by driving the implementation of the decided action fields (e.g. changed go-to-market, change in sales channels, holistic approach on processes)
  • Continuing company’s optimization process, reassessing business strategy to current market situation
  • Facilitating change by constant communication with all stakeholders and challenging Polish Management team as trusted advisor
  • Daily close cooperation with IT Team
  • Managing project through project lifecycle via developing project strategies, planning actions, coordination of activities and allocating resources, requirements management, managing finances
  • Managing cross-functional project team
  • Providing regular insights and proposals for overall improvement of change program to executive management
  • Ensure realistic project plans are developed and maintained during the project, ensuring regular and accurate communication amongst all stakeholders throughout
  • Ensure billable projects remain on schedule and within budget and deliverables are created to an agreed standard
  • Provide team leadership: building a team, motivating staff, aligning project requirements to resource competencies, delegating work assignments and monitoring performance
  • Monitor project deliverables and progress through continuous communication with project members, anticipating disruptions and providing progress reporting
  • Own the project budget and maintain project financials and project profitability, to include resource scheduling, revenue forecasting per project, billing reconciliations, expense report and time approval for project work, etc
  • Adopt appropriate project management methods and tools whether predictive (plan-driven) or adaptive (iterative/agile) as circumstances dictate
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Business/System Analyst (IT Solution Expert) (f/m/d)

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 27.07.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
expert
Obowiązki:
  • Coordinate, manage and perform end-to-end business analysis, support estimations and prioritization of changes, training, testing, documentation and go-live
  • Work closely together with developer team, business stakeholders, vendors and delivery & release management
  • Provide proactive maintenance and support in conjunction with the support/systems teams, handle incidents and service requests as well as perform application monitoring and reporting
  • Support related projects throughout their lifetime, with a focus on requirements analysis and creation of designs
  • Consult the business for integration of new technologies and process improvements, increasing efficiency for the team, the customer, end users and business profitability
  • Ensure the systems are compliant and secure, and any changes are performed in accordance with our change management procedures and audit standards
  • Understand the business functionality and data model including system impacts / risks
  • Perform IT Tests and coordinate UAT tests upon new releases for the changes, fixes or enhancements that are managed by you
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Java Developer

Katowice
Wygasła: 12.05.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Working in agile methodology with application developers and a product owner to understand requirements and realize planned goals
  • Designing and implementing cloud solutions based on AWS platform
  • Grow professionally together with your teammates
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Backend Cloud Developer Advanced (.Net)

Katowice
Wygasła: 11.05.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Develop new competitive functionalities and support the existing software solutions
  • Determine operational feasibility by analyzing problem definitions, requirements, proposed solutions, and development options
  • Participate in software design and code reviews, provide guidance to your teammates, and help develop new talents
  • Architecting and developing cloud native applications and services
  • Collaborate within and outside your Agile team in an international environment
  • Balance engineering creativity with high quality and customer focus
  • Be a problem solver, demonstrate tact, and remain assertive in difficult situations
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Biznesu (f/m/d)

dolnośląskie
Wygasła: 13.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Starszy Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Biznesu (Business Development Manager) (f/m/d). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój współpracy z nowymi dostawcami oraz zwiększanie wolumenu sprzedaży na portfelu partnerów firmy poprzez oferowanie i wdrażanie dedykowanych rozwiązań finansowych
  • Jakie będą Twoje zadania?
  • - Samodzielne pozyskiwanie programów vendorskich z kluczowych obszarów dla obecności SFS w Polsce
  • - Organizowanie spotkań sprzedażowych z potencjalnymi partnerami
  • - Prezentowanie oferty oraz rozwiązań firmy podczas spotkań biznesowych, targów, konferencji
  • - Wdrażanie programów vendorskich wewnątrz organizacji oraz sprawowanie opieki nad ich rozwojem
  • - Realizacja celów sprzedażowych na partnerach - cele wolumenowe, rentownościowe, jakościowe
  • - Zarządzanie i utrzymywanie relacjami z pozyskanymi oraz powierzonymi partnerami
  • - Współpraca z międzynarodowym działem vendor (lokalnym koordynatorem) pod kątem implementacji istniejących programów w Grupie
  • - Wsparcie członków zespołu sprzedaży regionalnej w procesowaniu transakcji o podwyższonym poziomie trudności
  • - Stały monitoring sytuacji na rynku lokalnym, w tym analiza działań konkurencji
  • - Raportowanie statusu współpracy oraz osiąganych wyników we współpracy z dostawcami
  • - Rozwój biznesu i produktów w sektorach kluczowych dla obecności Siemens Financial Services
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Windykacji

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administrowanie portfelem spraw na etapie umowy aktywnej,
  • bezpośredni kontakt z klientem, telefoniczny jak i osobisty,
  • wyjazdy do klientów,
  • negocjowanie warunków spłaty zadłużenia oraz monitorowanie spłaty zaległych należności,
  • obsługa korespondencji w tym sporządzanie pism do organów ściągania,
  • koordynowanie działań windykacyjnych prowadzonych we współpracy z firmami windykacyjnymi oraz kancelariami prawnymi,
  • sporządzanie raportów i zestawień
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Ryzyka Kredytowego

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 16.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ocena zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji w zakresie średnich i dużych przedsiębiorstw oraz projektów strukturyzowanych;
  • Akceptacja podmiotów pośredniczących w transakcji;
  • Ocena sytuacji formalno -prawnej, płynności itp.;
  • Nadawanie ratingów oraz podejmowanie decyzji w zakresie swoich delegacji oraz procedur;
  • Przygotowywanie aplikacji leasingowych oraz rekomendacji na Komitet Kredytowy;
  • Sporządzanie procedur w obszarze procesu ryzyka;
  • Uczestnictwo w projektach interdyscyplinarnych z ramienia Pionu Ryzyka;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. procesu Poznaj Swojego Klienta

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • kontrola danych w zakresie niezbędnym do poprawnego ustalenia Beneficjenta Rzeczywistego wg przyjętych wytycznych i wskazówek w procedurach;
  • ocena spójności i kompletności danych, wyjaśnianie rozbieżności w poszczególnych dokumentach;
  • zapewnienie poprawności identyfikacji i weryfikacji Beneficjentów Rzeczywistych w procesie kredytowym ;
  • konsultowanie z AML Officer trudności w zakresie identyfikacji i weryfikacji Beneficjenta Rzeczywistego;
  • współpraca z innymi działami firmy (Pion Ryzyka, Sprzedaży, Operacji) w zakresie zapewnienia zgodności z przepisami prawa krajowego oraz UE w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (AML);
  • kontrola poprawności danych dot. Beneficjenta Rzeczywistego w systemach;
  • uczestnictwo w projektach wprowadzających zmiany w procesie w celu zapewnienia zgodności weryfikacji beneficjentów rzeczywistych;
  • praca z dokumentami w języku angielskim;
  • pomoc w rozwijaniu narzędzi IT w obszarze ryzyka kredytowego;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Ryzyka Kredytowego

Żupnicza 11, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ocena zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji w zakresie średnich i dużych przedsiębiorstw oraz projektów strukturyzowanych;
  • Akceptacja podmiotów pośredniczących w transakcji;
  • Ocena sytuacji formalno -prawnej, płynności itp.;
  • Nadawanie ratingów oraz podejmowanie decyzji w zakresie swoich delegacji oraz procedur;
  • Przygotowywanie aplikacji leasingowych oraz rekomendacji na Komitet Kredytowy;
  • Sporządzanie procedur w obszarze procesu ryzyka;
  • Uczestnictwo w projektach interdyscyplinarnych z ramienia Pionu Ryzyka;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy/a Specjalista/tka ds. Sprzedaży (leasing)

dolnośląskie
Wygasła: 18.10.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
praca zdalna
Starszy specjalista (Senior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy/a Specjalista/tka ds. Sprzedaży (leasing)

pomorskie
Wygasła: 18.10.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
praca zdalna
Starszy specjalista (Senior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy/a Specjalista/tka ds. Sprzedaży (leasing)

wielkopolskie
Wygasła: 18.10.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
praca zdalna
Starszy specjalista (Senior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SIEMENS FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.