Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (414)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 414 )
Specjalista ds. Rejestracji Bałkany/ Regulatory Affairs Officer Balkans
Warszawa
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie regionalnego zespołu Accord oraz lokalnych Partnerów w przygotowaniu dokumentacji i wniosków do rejestracji nowych produktów oraz zarządzanie cyklem życia produktów już zarejestrowanych
Współpraca z lokalnymi organami rejestracyjnymi oraz działami regulacyjnymi firm partnerskich w zakresie procedur rejestracyjnych w założonych ramach czasowych
Utrzymanie i koordynacja lokalnych baz danych
Ścisła współpraca z centralą RA w zakresie ustalania priorytetów dla procedur rejestracyjnych, a także przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji
Zarządzanie projektem rejestracji w poszczególnych krajach, regularne raportowanie do Dyrektora Działu
Specjalista ds. Rejestracji Bałkany/ Regulatory Affairs Officer Balkans
Warszawa
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie regionalnego zespołu Accord oraz lokalnych Partnerów w przygotowaniu dokumentacji i wniosków do rejestracji nowych produktów oraz zarządzanie cyklem życia produktów już zarejestrowanych
Współpraca z lokalnymi organami rejestracyjnymi oraz działami regulacyjnymi firm partnerskich w zakresie procedur rejestracyjnych w założonych ramach czasowych
Utrzymanie i koordynacja lokalnych baz danych
Ścisła współpraca z centralą RA w zakresie ustalania priorytetów dla procedur rejestracyjnych, a także przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji
Zarządzanie projektem rejestracji w poszczególnych krajach, regularne raportowanie do Dyrektora Działu
Ensuring all product introductions follow a robust process that adheres to regional and local regulatory, quality, supply chain and commercial requirements
Management of key functions to ensure on time delivery of each milestone to meet the final launch date target
Issuing resolution including introduction of new processes or systems into the business to avoid repeat occurrence of issues to deliver a robust launch process
Detailed project management of delivery of products DX, CIS, BALKANS region, including market readiness, management of logistical plans and supporting co-ordination of external test and release sites where required for priority products
Providing visibility of launch dates and key milestones for each SKU to markets
Project prioritization, identify risk factors, and work collaboratively with key stakeholders to diminish impact on launch timelines
Performing post launch review key launches
Coordinating key functional meetings with functional members and ensure escalation of issues in a timely manor
Report status updates on projects to a range of stakeholders
Identifies bottlenecks, dependencies, and key decisions points in the launch process
Identify products for inclusion in the portfolio and preparation of business cases to support inclusion in the central development plan or local sourcing plan
Provide local product and market insights to drive effective and efficient input into Global & Local Portfolio initiatives
Secures portfolio strategy fits within the overarching company strategy of development
Realizowanie założonych celów i zadań ( zadaniowy czas pracy)
Realizacja celów sprzedażowych oraz marketingowych; odpowiedzialność za sprzedaż swoich produktów na podległym terytorium oraz za realizację wskaźników sprzedaży
Odpowiedzialność za nawiązanie współpracy z kluczowymi środowiskami opiniotwórczymi w określonej dziedzinie i budowanie dobrego wizerunku Firmy Accord
Nawiązanie współpracy naukowej ze specjalistami z dziedziny zdrowia, środowiskami naukowymi oraz organizacjami zrzeszającymi pacjentów;
odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami w celu budowania trwałych partnerskich relacji biznesowych
Współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia najlepszych możliwych wyników leczenia pacjentów
Odpowiedzialność za zarządzanie wprowadzaniem rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych na podległym terenie
Przygotowanie i implementacja własnych rozwiązań do efektywnego rozwoju podległego terytorium
Realizowanie założonych celów i zadań ( zadaniowy czas pracy)
Realizacja celów sprzedażowych oraz marketingowych; odpowiedzialność za sprzedaż swoich produktów na podległym terytorium oraz za realizację wskaźników sprzedaży
Odpowiedzialność za nawiązanie współpracy z kluczowymi środowiskami opiniotwórczymi w określonej dziedzinie i budowanie dobrego wizerunku Firmy Accord
Nawiązanie współpracy naukowej ze specjalistami z dziedziny zdrowia, środowiskami naukowymi oraz organizacjami zrzeszającymi pacjentów; odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami w celu budowania trwałych partnerskich relacji biznesowych
Współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia najlepszych możliwych wyników leczenia pacjentów
Odpowiedzialność za zarządzanie wprowadzaniem rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych na podległym terenie
Przygotowanie i implementacja własnych rozwiązań do efektywnego rozwoju podległego terytorium
The role has primary responsibility for medical affairs activities associated with Accord Healthcare’s expanding portfolio
Accountability for the review and implementation of the long and short-term business strategies to optimize markets for future and current products and development of strategic and operational plans. This includes the management of the CEE cluster medical affairs budget
Provide coaching of the medical team members and ensures appropriate development activities are planned and implemented
Provide input into clinical research strategy & operational implementation for launched & licensed products
Provide medical/clinical input into new product developments to support successful launch into the marketplace
Collaborate and network with thought leaders and technical consultants to ensure that Accord Healthcare products will serve the clinical needs of patients and to promote their safety and efficacy
Provide guidance on timelines for studies in accordance with overall Program priorities, strategic goals and ensure adherence
Contribute to the training, leadership and continuing education of commercial and medical affairs departmental staff
Contribute to in-licensing opportunities assessment
Specjalista ds. Rejestracji Bałkany/ Regulatory Affairs Officer Balkans
Warszawa
Wygasła: 25.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie regionalnego zespołu Accord oraz lokalnych Partnerów w przygotowaniu dokumentacji i wniosków do rejestracji nowych produktów oraz zarządzanie cyklem życia produktów już zarejestrowanych
Współpraca z lokalnymi organami rejestracyjnymi oraz działami regulacyjnymi firm partnerskich w zakresie procedur rejestracyjnych w założonych ramach czasowych
Utrzymanie i koordynacja lokalnych baz danych
Ścisła współpraca z centralą RA w zakresie ustalania priorytetów dla procedur rejestracyjnych, a także przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji
Zarządzanie projektem rejestracji w poszczególnych krajach, regularne raportowanie do Dyrektora Działu
Regionalny Kierownik Sprzedaży / Area Sales Manager
Gdańsk
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizowanie założonych celów i zadań ( zadaniowy czas pracy);
Odpowiedzialność za sprzedaż swoich produktów na podległym terytorium oraz za realizację wskaźników sprzedaży – KPI’s (MS%, Un, Va; ilość wizyt, częstotliwość wizyt);
Budowanie, kierowanie oraz motywowanie osiągającego sukcesy podległego zespołu sprzedażowego;
Rekrutacja, wspieranie rozwoju, coaching oraz ocena pracowników w celu podniesienia efektywności pracy KAS i stworzenie zespołu osiągającego sukcesy;
Opracowanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań marketingowych i sprzedażowych – sprawozdawczość budżetowa, SAP, wskaźniki efektywności KPI;
Aktywne zarządzanie niską efektywności. Wczesna identyfikacja problemów oraz podejmowanie szybkich działań w celu ich naprawy. Decydowanie o właściwym momencie wprowadzania planów naprawczych lub zakończeniu współpracy z pracownikiem;
Nawiązywanie relacji z kluczowymi przedstawicielami ośrodków naukowych - opiniotwórczych w danej dziedzinie;
Odpowiedzialność za uruchomienie nowego SKU/molekuł w odniesieniu do strategii Accord;
Zapewnienie efektywnej współpracy pomiędzy działami;
Podnoszenie wiedzy oraz umiejętności zespołu sprzedażowego;
Odpowiedzialność za ustalenie oraz wprowadzenie terytorialnego planu działania dla KAS;
Odpowiedzialność za zarządzanie kompetencjami zespołu sprzedażowego we wprowadzaniu rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych;
Kontrolowanie wykorzystania zasobów firmy (fundusze, materiały promocyjne, przedział czasu) w celu zapewnienia wydajności i zgodności z celami oraz procedurami
Regionalny Kierownik Sprzedaży / Area Sales Manager
Katowice
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizowanie założonych celów i zadań ( zadaniowy czas pracy);
Odpowiedzialność za sprzedaż swoich produktów na podległym terytorium oraz za realizację wskaźników sprzedaży – KPI’s (MS%, Un, Va; ilość wizyt, częstotliwość wizyt);
Budowanie, kierowanie oraz motywowanie osiągającego sukcesy podległego zespołu sprzedażowego;
Rekrutacja, wspieranie rozwoju, coaching oraz ocena pracowników w celu podniesienia efektywności pracy KAS i stworzenie zespołu osiągającego sukcesy;
Opracowanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań marketingowych i sprzedażowych – sprawozdawczość budżetowa, SAP, wskaźniki efektywności KPI;
Aktywne zarządzanie niską efektywności. Wczesna identyfikacja problemów oraz podejmowanie szybkich działań w celu ich naprawy. Decydowanie o właściwym momencie wprowadzania planów naprawczych lub zakończeniu współpracy z pracownikiem;
Nawiązywanie relacji z kluczowymi przedstawicielami ośrodków naukowych - opiniotwórczych w danej dziedzinie;
Odpowiedzialność za uruchomienie nowego SKU/molekuł w odniesieniu do strategii Accord;
Zapewnienie efektywnej współpracy pomiędzy działami;
Podnoszenie wiedzy oraz umiejętności zespołu sprzedażowego;
Odpowiedzialność za ustalenie oraz wprowadzenie terytorialnego planu działania dla KAS;
Odpowiedzialność za zarządzanie kompetencjami zespołu sprzedażowego we wprowadzaniu rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych;
Kontrolowanie wykorzystania zasobów firmy (fundusze, materiały promocyjne, przedział czasu) w celu zapewnienia wydajności i zgodności z celami oraz procedurami
Regionalny Kierownik Sprzedaży / Area Sales Manager
Poznań
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizowanie założonych celów i zadań ( zadaniowy czas pracy);
Odpowiedzialność za sprzedaż swoich produktów na podległym terytorium oraz za realizację wskaźników sprzedaży – KPI’s (MS%, Un, Va; ilość wizyt, częstotliwość wizyt);
Budowanie, kierowanie oraz motywowanie osiągającego sukcesy podległego zespołu sprzedażowego;
Rekrutacja, wspieranie rozwoju, coaching oraz ocena pracowników w celu podniesienia efektywności pracy KAS i stworzenie zespołu osiągającego sukcesy;
Opracowanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań marketingowych i sprzedażowych – sprawozdawczość budżetowa, SAP, wskaźniki efektywności KPI;
Aktywne zarządzanie niską efektywności. Wczesna identyfikacja problemów oraz podejmowanie szybkich działań w celu ich naprawy. Decydowanie o właściwym momencie wprowadzania planów naprawczych lub zakończeniu współpracy z pracownikiem;
Nawiązywanie relacji z kluczowymi przedstawicielami ośrodków naukowych - opiniotwórczych w danej dziedzinie;
Odpowiedzialność za uruchomienie nowego SKU/molekuł w odniesieniu do strategii Accord;
Zapewnienie efektywnej współpracy pomiędzy działami;
Podnoszenie wiedzy oraz umiejętności zespołu sprzedażowego;
Odpowiedzialność za ustalenie oraz wprowadzenie terytorialnego planu działania dla KAS;
Odpowiedzialność za zarządzanie kompetencjami zespołu sprzedażowego we wprowadzaniu rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych;
Kontrolowanie wykorzystania zasobów firmy (fundusze, materiały promocyjne, przedział czasu) w celu zapewnienia wydajności i zgodności z celami oraz procedurami
sprawdzanie i księgowanie dokumentów dotyczących rozliczeń pracowniczych w systemie SAP CONCUR i SAP, w tym wyliczenia diet, zgodnie z procedurami wewnętrznymi i wymogami zewnętrznymi
szkolenia księgowe pracowników z obszarów związanych z przygotowywaniem rozliczeń pracowniczych
zarządzanie procesem obiegu kart kredytowych dla pracowników
uzgadnianie sald wybranych kont księgowych w okresach miesięcznych oraz rocznych
weryfikacja i zakładanie dostawców w systemie księgowym SAP
księgowanie wyciągów bankowych
przygotowywanie i księgowanie wybranych faktur sprzedaży usług (refaktury)
przygotowywanie dokumentacji dla audytu wewnętrznego i zewnętrznego
aktywny udział w zamknięciu roku finansowego, w tym w audycie przeprowadzanym przez biegłego rewidenta
The role has primary responsibility for Project management of key product launches from evaluation until steady supply post launch
Ensuring all product introductions follow a robust process that adheres to regional and local regulatory, quality, supply chain and commercial requirements
Management of key functions to ensure on time delivery of each milestone to meet the final launch date target
Issuing resolution including introduction of new processes or systems into the business to avoid repeat occurrence of issues to deliver a robust launch process
Detailed project management of delivery of products in region, including market readiness, management of logistical plans and supporting co-ordination of external test and release sites where required for priority products
Providing visibility of launch dates and key milestones for each SKU to markets
Project prioritization, identify risk factors, and work collaboratively with key stakeholders to diminish impact on launch timelines
Performing post launch review key launches
Coordinating key functional meetings with functional members and ensure escalation of issues in a timely manor
Report status updates on projects to a range of stakeholders
Identifies bottlenecks, dependencies, and key decisions points in the launch process
Identify products for inclusion in the portfolio and preparation of business cases to support inclusion in the central development plan or local sourcing plan
Provide local product and market insights to drive effective and efficient input into Global & Local Portfolio initiatives
Secures portfolio strategy fits within the overarching company strategy of development
By taking ownership of relevant tasks and projects, you’ll help us meet the targets and business goals of the Commercial department. Developing a comprehensive understanding of the business area, and how it fits with the wider organisation, you’ll apply learnings from your education to apply critical analysis and reporting on key metrics and the ability to inform the projects you’re working on. Building strong working relationships across the business and with our valued customers and suppliers, you’ll to manage your own workload in a fast-paced and changeable work environment. Thinking on your feet to solve problems, you’ll identify continuous improvement opportunities in the business, supporting these with well-reasoned proposals. In addition, you’ll contribute to regular departmental and senior-level meetings and occasionally have the opportunity to travel across EMENA to support key projects
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Product Launch Coordinator
Warszawa
Wygasła: 18.01.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Ensuring all product introductions follow a robust process that adheres to regional and local regulatory, quality, supply chain and commercial requirements
Management of key functions to ensure on time delivery of each milestone to meet the final launch date target
Issuing resolution including introduction of new processes or systems into the business to avoid repeat occurrence of issues to deliver a robust launch process
Detailed project management of delivery of products DX, CIS, BALKANS region, including market readiness, management of logistical plans and supporting co-ordination of external test and release sites where required for priority products
Providing visibility of launch dates and key milestones for each SKU to markets
Performing post launch review key launches
Coordinating key functional meetings with functional members and ensure escalation of issues in a timely manor
Wsparcie działań Hurtowni Farmaceutycznej zgodnie z polskim prawem farmaceutycznym oraz zasadami DPD, w takich obszarach jak: Kontrola dostaw, Zwroty towarów, Udział w rozpatrywaniu reklamacji dotyczących jakości produktów (PQCs), Udział w wycofaniach produktów,
Zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami, dyrektywami oraz wytycznymi prawnymi
Zapewnienie, że cała dokumentacja QA jest aktualna oraz zgodna z wymaganiami prawa farmaceutycznego oraz rozporządzenia DPD
Zapewnienie, że wszystkie nowe produkty zwolnione do sprzedaży są zgodne z dokumentająca rejestracyjną
Udział w tworzeniu dokumentacji jakościowej, tworzenie procedur operacyjnych i jakościowych (SOP)
Aktywne uczestnictwo w programie treningowym w zakresie zgodności systemu (w tym nowych SOP), prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
Wsparcie audytów/inspekcji prowadzonych przez właściwe organy lub jednostki notyfikowane
Wsparcie w zarządzaniu kontrolą zmian, odchyleniami, CAPA, wycofanie oraz zwrot towarów
Współudział w procesach kwalifikacji i walidacji
Dbanie o efektywną współpracę pomiędzy działami jakości, magazynu, łańcucha dostaw oraz sprzedaży
Responsibility for reporting, monitoring and analysis of performance data and sales activities to support recommendations to the sales management teams to develop and improve performance of sales teams
Responsibility for creating a company dashboards, standard reports including market data
Provide detailed and accurate sales reporting to headquarters a weekly, monthly, and quarterly basis to support business objectives
Build ad hoc reports and analyses based on requests from headquarters
Accounting and verification of tender sales, agreeing with wholesalers final version
Build, lead and motivate the subordinate successful sales team
Initiate, lead and drive key programs and projects to include Territory Design, Territory Alignment and Segmentation & Targeting
Cooperate with external data providers to support regular data base and systems for the FF
Develop tailored dashboards / reports to monitor performance data and track progress ensuring they are easy to use and implement for the end user
Measure the activity of the sales force and monitor their results while also aligned to the needs of relevant stakeholders
Monitor data analysis, sales tracking data and sales activities to support recommendations to the sales management teams to develop and improve performance of sales teams
Support with the development, implementation monitoring and reporting of bonus schemes for field teams across all brands
By taking ownership of relevant tasks and projects, you’ll help us meet the targets and business goals of the Commercial department. Developing a comprehensive understanding of the business area, and how it fits with the wider organisation, you’ll apply learnings from your education to apply critical analysis and reporting on key metrics and the ability to inform the projects you’re working on. Building strong working relationships across the business and with our valued customers and suppliers, you’ll to manage your own workload in a fast-paced and changeable work environment. Thinking on your feet to solve problems, you’ll identify continuous improvement opportunities in the business, supporting these with well-reasoned proposals. In addition, you’ll contribute to regular departmental and senior-level meetings and occasionally have the opportunity to travel across EMENA to support key projects
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi klienta/ Customer Service Specialist
Warszawa
Wygasła: 03.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rejestracja i realizacja zamówień dedykowanych klientów rynku polskiego i/lub zagranicznego zgodnie z obowiązującymi procedurami
Wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury sprzedażowe i faktury korygujące)
Kontrolowanie obiegu dokumentów, sprawdzanie ich poprawności, współpraca z magazynem
Stała współpraca z działami sprzedażowymi oraz pozostałymi działami firmy
Budowanie dobrych i długotrwałych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi
Raportowanie (także do urzędów), rejestrowanie reklamacji
Monitoring przesyłek, kontakt z firmami przewozowymi
Batch Release Coordinator / Koordynator ds. certyfikacji serii
Pabianice
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja i wsparcie procesu certyfikacji serii zgodnie z zasadami GMP i lokalnym prawem farmaceutycznym (zarządzanie dokumentacją z zakładów wytwórczych / zarządzanie odchyleniami /zarządzanie raportami dotyczącymi przekroczeń temperatury),
Upewnienie się, że cała dokumentacja QC / QA jest aktualna i zgodna ze aktualnymi wymaganiami GMP/GDP,
Kontrola i zarządzanie administracyjnym zwolnieniem serii w systemie skomputeryzowanym,
Kontrola i zarządzanie poborem prób, Zarządzenie dokumentacją jakościowa,
Wsparcie utrzymania systemu zarządzania jakością (kontrola zmian, odchylenie, CAPA, wycofania),
Wykorzystanie narzędzi QA do kontrolowania systemu QMS,
Aktualizacja macierzy szkoleniowej. Koordynacja szkoleń dla innych departamentów i prowadzenia dokumentacji szkoleniowej,
Zarządzanie próbami do badań, referencyjnymi, retencyjnymi,
Obsługa reklamacji dotyczących jakości produktu (PQC);
Koordynacja i obsługa PQR (Przeglądy Jakości Produktów);
Wspieranie audytów / inspekcji przeprowadzanych przez właściwe organy lub jednostki notyfikowane w regionie
Współudział w przygotowaniu obszarów do inspekcji,
Utrzymanie i aktualizacja umów jakościowych dla obszarów GMP
Batch certification and release of medicinal products (sterile or non-sterile)
Participation in the supervision of compliance with GMP rules in organizational units affecting the quality of medicinal products (Importer's Warehouse)
We are looking for experienced and meticulous Regulatory Affairs Officer to join our specialised team giving supporting to the regional and local RA teams covering the Dx and Balkans in the coordination and submission of dossiers for the registration of new products and to maintain registration/variations of existing products. You will liaise and support the relationships with local regulatory authorities and corresponding regulatory departments of partner companies to achieve positive outcomes within projected timelines. Working with the team and the wider business you will project manage, from start to finish, and oversee the progress and status of all applications, keeping track of and resolving or escalating any issues in order to maintain registration of the products life cycle
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Commercial Specialist Dx and Balkans
Warszawa
Wygasła: 05.08.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Communication with current Partners with preparation of forecast, ongoing orders handling and managing
Support in preparation of documents for tenders and requests for supply, supporting Partners with responds for Authorities during tender process
Preparation and maintenance of various databases including prices, tender history etc
Preliminary preparation of BC base on data received from Partners, looking for new opportunities for different products
Coordination with vary departments (quality, customer service, logistics, supply chain, regulatory) to achieve sales targets
Certyfikacja serii i zwalnianie do obrotu produktów leczniczych (sterylne i niesterylne)
Uczestnictwo w nadzorze nad przestrzeganiem zasad GMP w komórkach organizacyjnych mających wpływ na jakość produktów leczniczych (Magazyn Importera)
Uczestnictwo w procesach jakościowych (działania wyjaśniające, działania korygująco-naprawcze, kontrola zmian, przegląd jakości produktów, reklamacje, audyty)
Współpraca z laboratoriami kontroli jakości odpowiedzialnymi za kontrolę serii
Realizacja celów sprzedażowych oraz marketingowych; osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych na podstawie polityki firmy
Odpowiedzialność za nawiązanie współpracy z kluczowymi środowiskami opiniotwórczymi w określonej dziedzinie i budowanie dobrego wizerunku Firmy Accord
Nawiązanie współpracy naukowej ze specjalistami z dziedziny zdrowia, środowiskami naukowymi oraz organizacjami zrzeszającymi pacjentów; odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami w celu budowania trwałych partnerskich relacji biznesowych
Współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia najlepszych możliwych wyników leczenia pacjentów
Odpowiedzialność za zarządzanie wprowadzaniem rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych na podległym terenie
Analiza potencjału terenu i poszczególnych placówek
Przygotowanie i implementacja własnych rozwiązań do efektywnego rozwoju podległego terytorium
Realizacja celów sprzedażowych oraz marketingowych; osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych na podstawie polityki firmy
Odpowiedzialność za nawiązanie współpracy z kluczowymi środowiskami opiniotwórczymi w określonej dziedzinie i budowanie dobrego wizerunku Firmy Accord
Nawiązanie współpracy naukowej ze specjalistami z dziedziny zdrowia, środowiskami naukowymi oraz organizacjami zrzeszającymi pacjentów; odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami w celu budowania trwałych partnerskich relacji biznesowych
Współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia najlepszych możliwych wyników leczenia pacjentów
Odpowiedzialność za zarządzanie wprowadzaniem rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych na podległym terenie
Analiza potencjału terenu i poszczególnych placówek
Przygotowanie i implementacja własnych rozwiązań do efektywnego rozwoju podległego terytorium
Batch Release Coordinator / Koordynator ds. certyfikacji serii
Pabianice
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja i wsparcie procesu certyfikacji serii zgodnie z zasadami GMP i lokalnym prawem farmaceutycznym (zarządzanie dokumentacją z zakładów wytwórczych / zarządzanie odchyleniami /zarządzanie raportami dotyczącymi przekroczeń temperatury)
Upewnienie się, że cała dokumentacja QC / QA jest aktualna i zgodna ze aktualnymi wymaganiami GMP/GDP
Zarządzenie dokumentacją jakościowa
Wsparcie utrzymania systemu zarządzania jakością (kontrola zmian, odchylenie, CAPA, wycofania)
Wykorzystanie narzędzi QA do kontrolowania systemu QMS
Kontrola i zarządzanie administracyjnym zwolnieniem serii w systemie skomputeryzowanym
Kontrola i zarządzanie poborem prób
Aktualizacja macierzy szkoleniowej. Koordynacja szkoleń dla innych departamentów i prowadzenia dokumentacji szkoleniowej
Zarządzanie próbami do badań, referencyjnymi, retencyjnymi
Obsługa skarg dotyczących jakości produktu (PQC) z regionu
Koordynacja i obsługa PQR (Przeglądy Jakości Produktów
Wspieranie audytów / inspekcji przeprowadzanych przez właściwe organy lub jednostki notyfikowane w regionie
Współudział w przygotowaniu obszarów do inspekcji
Utrzymanie i aktualizacja umów jakościowych dla obszarów GMP
Certyfikacja serii i zwalnianie do obrotu produktów leczniczych (sterylne i niesterylne)
Uczestnictwo w nadzorze nad przestrzeganiem zasad GMP w komórkach organizacyjnych mających wpływ na jakość produktów leczniczych (Magazyn Importera)
Uczestnictwo w procesach jakościowych (działania wyjaśniające, działania korygująco-naprawcze, kontrola zmian, przegląd jakości produktów, reklamacje, audyty)
Współpraca z laboratoriami kontroli jakości odpowiedzialnymi za kontrolę serii
Reporting into the Associate Director Procurement you will proactively & effectively manage procurement for multiple Indirect related projects across multiple European sites
When necessary you will deputise for the Procurement Managers whilst supporting the Category Buyers & Buyers in their day to day roles. You will support compliance by coordinating Know Your Business Partner (KYBP) checks on new and existing suppliers
The role will manage stakeholders to ensure engagement of key people to develop requirements, objectives and sourcing strategies, category management including defining and implementing strategies, sourcing RFI/RFQ or benchmarking and contract negotiations to achieve business objectives
You will lead the creation of sourcing strategy, define the idea supply set and build then implement to ensure we focus on Best value, quality, delivery, efficiencies, cashflow and rationalization of supplier numbers as well as leading on supplier development management including managing suppliers, review meetings and contract management to ensure the best service, compliance and value for money
Whilst actively managing supplier base for assigned spend categories, including the establishment of preferred supplier agreements where appropriate, you will be expected to review, execute, implement and manage contracts for the business to ensure the business is protected legally and all risks are minimised
Lead / participate in cross-functional teams, departments and operational sites to ensure that all stakeholders have access to an effective and value added service from the Procurement Team
We are looking for experienced and meticulous Finance Business Partner to join our team and supporting CEE Finance Director function regarding managing all controlling, budgeting, planning, business partnering aspects in CEE or CIS&DX clusters
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Commercial Specialist Dx and Balkans
Warszawa
Wygasła: 23.04.2022
full-time
umowa o pracę
mobile work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Communication with current Partners with preparation of forecast, ongoing orders handling and managing
Support in preparation of documents for tenders and requests for supply, supporting Partners with responds for Authorities during tender process
Preparation and maintenance of various databases including prices, tender history etc
Preliminary preparation of BC base on data received from Partners, looking for new opportunities for different products
Coordination with vary departments (quality, customer service, logistics, supply chain, regulatory) to achieve sales targets
Ongoing cooperation with a payroll service provider
Correspondence with designated payroll provider contact and fiscal authorities to provide routine information where necessary
Ensure all salaries are correctly calculated for employees (remuneration, bonuses, rewards, adjustments, corrections)
Prepare all additional processes and payroll related reports (PPE, Company Social Fund, premiums for benefits, etc)
Monitor changes in payroll regulations, labour law and social security regulations
Manage employee’s personal files
Keep personnel related records in accordance with applicable labour law regulations
To prepare employee documentation in accordance with accepted standards and requirements of labour law (employment contracts, annexes to employment contracts, employment certificates)
Maintain employee records in payroll/HRIS systems
Administer the time and attendance policy and paid leave policy for all employees
Administer all employee benefit programs including enrolments and terminations
Coordinates and conducts the new employee on boarding process and presents benefits presentations to ensure employees gain an understanding of benefit plans and enrolment provisions
Produces scheduled and ad-hoc reports pertaining to payroll and human resources requirements
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz strategii marketingowych;
Odpowiedzialność za nawiązanie współpracy z kluczowymi środowiskami opiniotwórczymi w określonej dziedzinie i budowanie dobrego wizerunku Firmy Accord;
Przygotowanie i implementacja rozwiązań do efektywnego rozwoju podległego terytorium;
Odpowiedzialność za realizację i koordynację działań promocyjnych na podległym terenie;
Analiza kluczowych wskaźników efektywności na podległym terenie
Specjalista ds. Zapewnienia Jakości – Hurtownia Farmaceutyczna
Pabianice
Wygasła: 02.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie działań Hurtowni Farmaceutycznej zgodnie z polskim prawem farmaceutycznym oraz zasadami DPD, w takich obszarach jak: kontrola dostaw, zwroty towarów, udział w rozpatrywaniu reklamacji dotyczących jakości produktów (PQCs), udział w wycofaniach produktów
Zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami, dyrektywami oraz wytycznymi prawnymi
Zapewnienie, że cała dokumentacja QA jest aktualna oraz zgodna z wymaganiami prawa farmaceutycznego oraz rozporządzenia DPD
Zapewnienie, że wszystkie nowe produkty zwolnione do sprzedaży są zgodne z dokumentająca rejestracyjną
Udział w tworzeniu dokumentacji jakościowej, tworzenie procedur operacyjnych i jakościowych (SOP)
Aktywne uczestnictwo w programie treningowym w zakresie zgodności systemu (w tym nowych SOP), prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
Wsparcie audytów/inspekcji prowadzonych przez właściwe organy lub jednostki notyfikowane
Wsparcie w zarządzaniu kontrolą zmian, odchyleniami, CAPA, wycofanie oraz zwrot towarów
Współudział w procesach kwalifikacji i walidacji
Dbanie o efektywną współpracę pomiędzy działami jakości, magazynu, łańcucha dostaw oraz sprzedaży
The role will be primary responsibility for provide comprehensive support of the East Area Accord HR team in the payroll, benefits and administration of Human Resources throughout the full employee lifecycle to ensure the function is streamlined, efficient, timely and accurate and supports the achievement of HR objectives
Payroll processing:
• Ongoing cooperation with a payroll service provider
• Correspondence with designated payroll provider contact and fiscal authorities to provide routine information where necessary
• Support in annual salary review
• Accounting for sponsorship agreements
HR administration:
• Keeping employee’s personal files
• Keeping personnel related records in accordance with applicable labour law regulations
• Service and HRIS update
Benefits:
• Responsibility for medical care and life insurance contract - reporting, de-registering, control of calculations, verification of invoices
• Managing Employee Pension Scheme program
Processes:
• Preparation of ad hoc HR reports for the needs of the headquarters or management
• Onboarding and Offboarding in East Area
• Being responsible for effective roll-out of appraisal across area of responsibility, delivering trainings, collecting documentation and assisting Line Managers with the process
• Support L&D Team in training delivery across East Area
Wsparcie działań Hurtowni Farmaceutycznej zgodnie z polskim prawem farmaceutycznym oraz zasadami DPD, w takich obszarach jak: kontrola dostaw, zwroty towarów, udział w rozpatrywaniu reklamacji dotyczących jakości produktów (PQCs), udział w wycofaniach produktów
Zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami, dyrektywami oraz wytycznymi prawnymi
Zapewnienie, że cała dokumentacja QA jest aktualna oraz zgodna z wymaganiami prawa farmaceutycznego oraz rozporządzenia DPD
Zapewnienie, że wszystkie nowe produkty zwolnione do sprzedaży są zgodne z dokumentająca rejestracyjną
Udział w tworzeniu dokumentacji jakościowej, tworzenie procedur operacyjnych i jakościowych (SOP)
Aktywne uczestnictwo w programie treningowym w zakresie zgodności systemu (w tym nowych SOP), prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
Wsparcie audytów/inspekcji prowadzonych przez właściwe organy lub jednostki notyfikowane
Wsparcie w zarządzaniu kontrolą zmian, odchyleniami, CAPA, wycofanie oraz zwrot towarów
Współudział w procesach kwalifikacji i walidacji
Dbanie o efektywną współpracę pomiędzy działami jakości, magazynu, łańcucha dostaw oraz sprzedaży
Realizacja celów sprzedażowych oraz marketingowych; osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych na podstawie polityki firmy
Odpowiedzialność za nawiązanie współpracy z kluczowymi środowiskami opiniotwórczymi w określonej dziedzinie i budowanie dobrego wizerunku Firmy Accord;
Nawiązanie współpracy naukowej ze specjalistami z dziedziny zdrowia, środowiskami naukowymi oraz organizacjami zrzeszającymi pacjentów; odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami w celu budowania trwałych partnerskich relacji biznesowych;
Współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia najlepszych możliwych wyników leczenia pacjentów
Odpowiedzialność za zarządzanie wprowadzaniem rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych na podległym terenie;
Analiza potencjału terenu i poszczególnych placówek;
Przygotowanie i implementacja własnych rozwiązań do efektywnego rozwoju podległego terytorium
Realizacja celów sprzedażowych oraz marketingowych; osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych na podstawie polityki firmy
Odpowiedzialność za nawiązanie współpracy z kluczowymi środowiskami opiniotwórczymi w określonej dziedzinie i budowanie dobrego wizerunku Firmy Accord;
Nawiązanie współpracy naukowej ze specjalistami z dziedziny zdrowia, środowiskami naukowymi oraz organizacjami zrzeszającymi pacjentów; odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami w celu budowania trwałych partnerskich relacji biznesowych;
Współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia najlepszych możliwych wyników leczenia pacjentów
Odpowiedzialność za zarządzanie wprowadzaniem rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych na podległym terenie;
Analiza potencjału terenu i poszczególnych placówek;
Przygotowanie i implementacja własnych rozwiązań do efektywnego rozwoju podległego terytorium
Realizacja celów sprzedażowych oraz marketingowych; osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych na podstawie polityki firmy
Odpowiedzialność za nawiązanie współpracy z kluczowymi środowiskami opiniotwórczymi w określonej dziedzinie i budowanie dobrego wizerunku Firmy Accord;
Nawiązanie współpracy naukowej ze specjalistami z dziedziny zdrowia, środowiskami naukowymi oraz organizacjami zrzeszającymi pacjentów; odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami w celu budowania trwałych partnerskich relacji biznesowych;
Współpraca z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia najlepszych możliwych wyników leczenia pacjentów
Odpowiedzialność za zarządzanie wprowadzaniem rozwiązań marketingowych oraz koordynację działań promocyjnych na podległym terenie;
Analiza potencjału terenu i poszczególnych placówek;
Przygotowanie i implementacja własnych rozwiązań do efektywnego rozwoju podległego terytorium
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za promowanie kluczowych produktów z portfolio firmy, reprezentowanie firmy na powierzonym terenie oraz realizację celów marketingowych w oparciu o aktualną strategię firmy dla dedykowanej linii promocyjnej
Główne obowiązki:
• Skuteczna promocja wybranych leków oraz realizacja celów sprzedażowych,
• Budowanie trwałych relacji z lekarzami neurologami i psychiatrami,
• Współpraca z farmaceutami na podległym terenie,
• Bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie,
• Nawiązanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem opiniotwórczym,
• Efektywne zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi i promocyjnymi,
• Zarządzanie informacją medyczną,
• Udział i godne reprezentowanie firmy podczas konferencji, sympozjów i zjazdów
Key Account Manager CNS - Przedstawiciel Medyczny linia CNS
wielkopolskie
Wygasła: 14.03.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za promowanie kluczowych produktów z portfolio firmy, reprezentowanie firmy na powierzonym terenie oraz realizację celów marketingowych w oparciu o aktualną strategię firmy dla dedykowanej linii promocyjnej
Główne obowiązki:
• Skuteczna promocja wybranych leków oraz realizacja celów sprzedażowych,
• Budowanie trwałych relacji z lekarzami neurologami i psychiatrami,
• Współpraca z farmaceutami na podległym terenie,
• Bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie,
• Nawiązanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem opiniotwórczym,
• Efektywne zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi i promocyjnymi,
• Zarządzanie informacją medyczną,
• Udział i godne reprezentowanie firmy podczas konferencji, sympozjów i zjazdów
Key Account Manager CNS - Przedstawiciel Medyczny linia CNS
pomorskie
Wygasła: 14.03.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za promowanie kluczowych produktów z portfolio firmy, reprezentowanie firmy na powierzonym terenie oraz realizację celów marketingowych w oparciu o aktualną strategię firmy dla dedykowanej linii promocyjnej
Główne obowiązki:
• Skuteczna promocja wybranych leków oraz realizacja celów sprzedażowych,
• Budowanie trwałych relacji z lekarzami neurologami i psychiatrami,
• Współpraca z farmaceutami na podległym terenie,
• Bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie,
• Nawiązanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem opiniotwórczym,
• Efektywne zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi i promocyjnymi,
• Zarządzanie informacją medyczną,
• Udział i godne reprezentowanie firmy podczas konferencji, sympozjów i zjazdów
Key Account Manager CNS - Przedstawiciel Medyczny linia CNS
zachodniopomorskie
Wygasła: 14.03.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za promowanie kluczowych produktów z portfolio firmy, reprezentowanie firmy na powierzonym terenie oraz realizację celów marketingowych w oparciu o aktualną strategię firmy dla dedykowanej linii promocyjnej
Główne obowiązki:
• Skuteczna promocja wybranych leków oraz realizacja celów sprzedażowych,
• Budowanie trwałych relacji z lekarzami neurologami i psychiatrami,
• Współpraca z farmaceutami na podległym terenie,
• Bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie,
• Nawiązanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem opiniotwórczym,
• Efektywne zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi i promocyjnymi,
• Zarządzanie informacją medyczną,
• Udział i godne reprezentowanie firmy podczas konferencji, sympozjów i zjazdów
Key Account Manager CNS - Przedstawiciel Medyczny linia CNS
warmińsko-mazurskie
Wygasła: 14.03.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za promowanie kluczowych produktów z portfolio firmy, reprezentowanie firmy na powierzonym terenie oraz realizację celów marketingowych w oparciu o aktualną strategię firmy dla dedykowanej linii promocyjnej
Główne obowiązki:
• Skuteczna promocja wybranych leków oraz realizacja celów sprzedażowych,
• Budowanie trwałych relacji z lekarzami neurologami i psychiatrami,
• Współpraca z farmaceutami na podległym terenie,
• Bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie,
• Nawiązanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem opiniotwórczym,
• Efektywne zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi i promocyjnymi,
• Zarządzanie informacją medyczną,
• Udział i godne reprezentowanie firmy podczas konferencji, sympozjów i zjazdów
Junior Business Analyst - Młodszy Analityk Biznesowy
Taśmowa 7, Warszawa
Wygasła: 17.02.2021
full-time
umowa o pracę
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
Person on this position will be responsible for supporting the Finance Business Partner and the regional team with various information and analysis about the organization’s existing position and future direction. Preferebly, should have a 1-3 year experience in business analysis. The candidate will be part of the various projects & Initiatives undertaken within the region. Our candidate is seen as an energetic and pro-active professional with base Finance and Business knowledge that gives him opportunity to understand the business and be the catalyst of change. To gain this object, the individual must play as an effective communicator amongst different levels of the organization. Taking advantage of his strong analytical skills, he can develop options and solutions without losing effective work relationships. Person on this position should represent impeccable ethics and integrity and high communication skills in Polish and English. It seems that the standard duties on this position are repetitive, so our ideal candidate should keen to routine and Excel reports
Main responsibilities:
• Weekly and monthly sales reporting to the group
• Participating, collecting & preparing analysis for various projects & initiatives within the region
• Active participation in forecasting and budgeting processes
• Consolidating data from different sources. Working on big data sets
• Extracting required information from IMS
• Preparing the monthly management pack
• Monitoring, analyzing and commenting on market’s monthly results
• Supporting Finance Business Partner in different projects
• Active participation in monthly collections and supporting Finance Business Partner in controlling the overdues