Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (70)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 70 )
Samodzielna/ y księgowa/y
Konstruktorska 12a, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzenie pełnej księgowości 3-4 spółek celowych przy wsparciu dedykowanej do pomocy księgowej
Współpraca przy przejęciu ksiąg z biura rachunkowego i wdrożeniu systemu księgowego SAP B1
Bieżąca analiza księgowań i akceptacja faktur w systemie Workflow
Monitorowanie płatności
Środki trwałe: nadzór nad ewidencją (+ OT/LT), naliczanie amortyzacji miesięcznej
Zamknięcia miesięczne: rozliczanie i księgowanie RMK, rezerwy (weryfikacja i księgowanie), pożyczki IC - wycena, księgowanie odsetek, kalkulacja podatku odroczonego, analiza danych, raporty okresowe na potrzeby raportowań pakietów grupowych do udziałowców, banków oraz instytucji zewnętrznych
Deklaracje podatkowe: analizy do VAT (import usług, ujęcie korekt), deklaracje: CIT, JPK (VAT, KR,WB,FA), WHT, IFT-1R, IFT-2R, ORD-U, NIP-8, podatek od nieruchomości
Przygotowanie dokumentacji do kontroli podatkowych
Raporty GUS (SP, DNUR, GP i inne)/NBP
Przygotowanie rocznych jednostkowych sprawozdań finansowych [zgodnie z MSR i UoR]
Przygotowywanie strategii marketingowej Centrum Handlowego
Realizacja długo- i krótkookresowych planów marketingowych, strategii komunikacyjnej i PR obiektu
Tworzenie, realizacja i rozliczanie budżetu marketingowego obiektu
Budowanie, wdrażanie i realizacja działań PR dla obiektu, w tym odpowiedzialność za treści na stronie internetowej Centrum Handlowego i w mediach społecznościowych, redagowanie tekstów, projektowanie plakatów, banerów, billboardów, spotów radiowych, TV i innych form reklamy obiektu, we współpracy z zewnętrznymi agencjami
Komunikacja z najemcami
Tworzenie kampanii CSR
Analiza konkurencji lokalnej i regionalnej (aktywności marketingowej)
Współpraca z agencjami marketingowymi, eventowymi, domami mediowymi, studiami graficznymi oraz drukarniami, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami branżowymi
Nadzór nad wydarzeniami marketingowymi, eventami, systemem identyfikacji wizualnej promującymi Centrum Handlowe
Przygotowanie i samodzielna realizacja projektów komercyjnych (budowy, przebudowy, dzielenie i łączenie lokali, pre-fit-out, capex) zgodnie z przyjętymi standardami,
Przygotowywanie załączników do umów najmu w uzgodnieniu z leasing managerem, współpraca z działami technicznymi najemców, uzgadnianie / negocjowanie warunków technicznych i harmonogramów z przedstawicielami najemców,
Koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszeń, oraz innych decyzji administracyjnych lub uzgodnień niezbędnych do realizacji projektów,
Kontakt z urzędami oraz gestorami mediów, uzgadnianie umów na dostawę mediów,
Koordynacja wyboru biur architektonicznych, firm wykonawczych, zewnętrznych Project Managerów, Cost Managerów, zespołu inspektorów oraz innych konsultantów zewnętrznych,
Kontrola kosztów realizacji inwestycji zgodnie z zatwierdzonym budżetem,
Koordynacja przygotowania koncepcji architektonicznej oraz funkcjonalnej, projektów wykonawczych, budowlanych i przetargowych dla nowych inwestycji,
Prowadzenie inwestycji zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac w tym stała weryfikacja zawansowania prowadzonych prac, podejmowanie działań zaradczych w przypadku opóźnień
Koordynacja stron procesu przygotowawczego i budowlanego (projektantów, firm wykonawczych, firm doradczych, zespołu leasingu, cost managera, zespołu Property Managera),
Koordynacja i odbiór prac budowlano – instalacyjnych, oddanie inwestycji do użytku oraz koordynacja usuwania wad,
Opiniowanie/tworzenie budżetów rocznych (CAPEX) dla obiektów/zadań
Raportowanie realizacji zadań zgodnie z procedurami spółki
Realizacja planów zmniejszania poziomu zaległości w konkretnych obiektach handlowych i biurowych
Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w regulowaniu zobowiązań oraz negocjowanie warunków spłaty zadłużenia
Przygotowywanie wypowiedzeń umów najmu oraz porozumień dotyczących spłaty zobowiązań
Stała współpraca z działem prawnym i księgowym oraz zespołami zarządzania nieruchomościami
Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do spraw sądowych
Obsługa zabezpieczeń umów najmu - rejestrowanie w dedykowanym systemie, nadzór nad ich terminowym dostarczaniem i odnawianiem, przygotowywanie żądań zapłaty z gwarancji bankowych
Obsługa zajęć wierzytelności sądowych i administracyjnych
Sustainability Manager (Manager ds. zrównoważonego rozwoju)
Konstruktorska 12A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w koordynowaniu procesów raportowania danych niefinansowych (zbieranie i analiza danych, tworzenie treści)
Opracowywanie materiałów na potrzeby sprawozdań, raportów, ankiet dotyczących ESG i wewnętrznych procedur
Wsparcie wdrażania i rozwoju strategii i celów ESG w całej Grupie, w tym monitorowanie celów i wskaźników
Budowanie świadomości, edukowanie i rozwijanie wiedzy wewnątrz Grupy EPP w zakresie zrównoważonego rozwoju/ESG
Wdrażanie systemu IT do zbierania informacji niefinansowych
Udział we wdrażaniu procedur i standardów z zakresu ESG
Śledzenie zmian w standardach, ocenach i rankingach ESG, projektowanie, proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnie ze zmianami legislacyjnymi w obszarze ESG
Przygotowanie i samodzielna realizacja projektów komercyjnych (budowy, przebudowy, dzielenie i łączenie lokali, pre-fit-out, capex) zgodnie z przyjętymi standardami,
Przygotowywanie załączników do umów najmu w uzgodnieniu z leasing managerem, współpraca z działami technicznymi najemców, uzgadnianie / negocjowanie warunków technicznych i harmonogramów z przedstawicielami najemców,
Koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszeń, oraz innych decyzji administracyjnych lub uzgodnień niezbędnych do realizacji projektów,
Kontakt z urzędami oraz gestorami mediów. Uzgodnienie umów na dostawę mediów,
Koordynacja wyboru biur architektonicznych, firm wykonawczych, zewnętrznych Project Managerów, Cost Managerów, zespołu inspektorów oraz innych konsultantów zewnętrznych,
Kontrola kosztów realizacji inwestycji zgodnie z zatwierdzonym budżetem,
Koordynacja przygotowania koncepcji architektonicznej oraz funkcjonalnej, projektów wykonawczych, budowlanych i przetargowych dla nowych inwestycji,
Prowadzenie inwestycji zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac w tym stała weryfikacja zawansowania prowadzonych prac, podejmowanie działań zaradczych w przypadku opóźnień
Koordynacja stron procesu przygotowawczego i budowlanego (projektantów, firm wykonawczych, firm doradczych, zespołu leasingu, cost managera, zespołu Property Managera)
Koordynacja i odbiór prac budowlano – instalacyjnych, oddanie inwestycji do użytku oraz koordynacja usuwania wad,
Opiniowanie/tworzenie budżetów rocznych (CAPEX) dla obiektów/zadań
Raportowanie realizacji zadań zgodnie z procedurami spółki
Przygotowywanie wielobranżowych kosztorysów / wycen prac wykończeniowych na podstawie planów aranżacji i koncepcji projektowych dla powierzchni handlowych i biurowych
Optymalizacja kosztów inwestycji
Weryfikacja oraz kontrola kosztów inwestycji w każdym stadium
Współudział w przeprowadzaniu procedury przetargowej, negocjacje z oferentami, optymalizacje, negocjacje dotyczące umowy z wykonawcami prac
Prowadzenie pełnej księgowości 3-4 spółek celowych przy wsparciu dedykowanej do pomocy księgowej
Współpraca przy przejęciu ksiąg z biura rachunkowego i wdrożeniu systemu księgowego SAP B1
Bieżąca analiza księgowań i akceptacja faktur w systemie Workflow
Monitorowanie płatności
Środki trwałe: nadzór nad ewidencją (+ OT/LT), naliczanie amortyzacji miesięcznej
Zamknięcia miesięczne: rozliczanie i księgowanie RMK, rezerwy (weryfikacja i księgowanie), pożyczki IC - wycena, księgowanie odsetek, kalkulacja podatku odroczonego, analiza danych, raporty okresowe na potrzeby raportowań pakietów grupowych do udziałowców, banków oraz instytucji zewnętrznych
Deklaracje podatkowe: analizy do VAT (import usług, ujęcie korekt), deklaracje: CIT, JPK (VAT, KR,WB,FA), WHT, IFT-1R, IFT-2R, ORD-U, NIP-8, podatek od nieruchomości
Przygotowanie dokumentacji do kontroli podatkowych
Raporty GUS (SP, DNUR, GP i inne)/NBP
Przygotowanie rocznych jednostkowych sprawozdań finansowych [zgodnie z MSR i UoR]
Przygotowywanie wielobranżowych kosztorysów / wycen prac wykończeniowych na podstawie planów aranżacji i koncepcji projektowych dla powierzchni handlowych i biurowych
Współudział w opracowaniu standardów planowanych inwestycji, ramowych wytycznych do projektowania, rozwiązań projektowych, optymalnych kosztów inwestycji
Współudział w procesie projektowym w zakresie rozwiązań technicznych oraz doboru materiałów ze szczególnym naciskiem na koszt realizacji inwestycji
Weryfikacja oraz kontrola kosztów inwestycji w każdym stadium
Przeprowadzenie procedury przetargowej, negocjacje z oferentami, optymalizacje, negocjacje dotyczące umowy z wykonawcami prac
Nawiązywanie współpracy z dostawcami, producentami, podwykonawcami
Przygotowanie i samodzielna realizacja projektów komercyjnych (fit-out, capex, rozbudowy, przebudowy) zgodnie z przyjętymi standardami,
Przygotowywanie załączników do umów najmu w uzgodnieniu z leasing managerem,
Koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszeń, oraz innych decyzji administracyjnych lub uzgodnień niezbędnych do realizacji projektów,
Kontakt z urzędami oraz gestorami mediów. Uzgodnienie umów na dostawę mediów,
Koordynacja wyboru biur architektonicznych, firm wykonawczych, zewnętrznych Project Managerów, Cost Managerów, zespołu inspektorów oraz innych konsultantów zewnętrznych,
Przygotowanie wycen wstępnych dla planowanych inwestycji,
Kontrola kosztów realizacji inwestycji zgodnie z zatwierdzonym budżetem,
Koordynacja przygotowania koncepcji architektonicznej oraz funkcjonalnej, projektów wykonawczych, budowlanych i przetargowych dla nowych inwestycji,
Prowadzenie inwestycji zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem prac w tym stała weryfikacja zaawansowania prowadzonych prac, podejmowanie działań zaradczych w przypadku opóźnień
Koordynacja stron procesu przygotowawczego i budowlanego (projektantów, firm wykonawczych, firm doradczych, zespołu leasingu, cost managera, zespołu Property Managera)
Koordynacja i odbiór prac budowlano – instalacyjnych, oddanie inwestycji do użytku oraz koordynacja usuwania wad,
Opiniowanie/tworzenie budżetów rocznych (CAPEX) dla obiektów/zadań
Raportowanie realizacji zadań zgodnie z procedurami spółki
Przygotowywanie wielobranżowych kosztorysów / wycen prac wykończeniowych na podstawie planów aranżacji i koncepcji projektowych dla powierzchni handlowych i biurowych
Współudział w opracowaniu standardów planowanych inwestycji, ramowych wytycznych do projektowania, rozwiązań projektowych, optymalnych kosztów inwestycji
Współudział w procesie projektowym w zakresie rozwiązań technicznych oraz doboru materiałów ze szczególnym naciskiem na koszt realizacji inwestycji
Weryfikacja oraz kontrola kosztów inwestycji w każdym stadium
Przeprowadzenie procedury przetargowej, negocjacje z oferentami, optymalizacje, negocjacje dotyczące umowy z wykonawcami prac
Nawiązywanie współpracy z dostawcami, producentami, podwykonawcami
Rozliczanie płatności i zwalnianie płatności z kont zablokowanych (raporty wykorzystania kwot na nakłady kapitałowe / Capex, raporty z kont depozytów od najemców)
sporządzanie i negocjowanie umów, porozumień lub innej dokumentacji prawnej, w szczególności związanych z najmem i zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi
udział w projektach sprzedaży i nabycia nieruchomości
Obsługa umów najmu w zakresie finansowym, wprowadzanie ich do systemu
Współpraca z zespołem Centrum Handlowego w tworzeniu rocznego budżetu, sporządzanie cyklicznych raportów z wykonania budżetu, analiza odchyleń oraz przyczyn ich powstawania
Rozliczanie Najemców w zakresie opłat eksploatacyjnych
Obsługa systemu finansowego
Sporządzanie bieżących raportów dla potrzeb Dyrektora Centrum Handlowego
Koordynowanie i realizowanie działań z obszaru współpracy z mediami przy wsparciu agencji PR, w tym przygotowywanie i weryfikowanie materiałów dla mediów (informacje prasowe, wywiady, komentarze)
Wsparcie działań komunikacyjnych naszych centrów handlowych i kompleksów biurowych
Koordynowanie działań na rzecz lokalnych społeczności, charytatywnych, pomocowych i proekologicznych, w tym nadzór nad umowami i fakturami, raportowanie, gromadzenie informacji, komunikowanie i wdrażanie projektów dla całego portfela
Prowadzenie naszego kanału na LinkedIn w języku polskim i angielskim
Przygotowywanie koncepcji i koordynacja tworzenia materiałów video, interaktywnych prezentacji, relacji fotograficznych, materiałów graficznych
Realizowanie działań w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz do najemców
Koordynowanie uczestnictwa naszych przedstawicieli w wydarzeniach zewnętrznych, także zagranicznych np. targi, konferencje
Nadzór nad działalnością firm wybranych do obsługi nieruchomości w zakresie: utrzymania czystości części wspólnych obiektu i terenów zewnętrznych, ochrony , obsługi technicznej itp
Opisywanie faktur kosztowych oraz innych dokumentów księgowych
Bieżące utrzymywanie kontaktów z najemcami, prowadzenie negocjacji
Monitowanie zaległości w płatnościach czynszu i kosztów
Bieżąca obsługa Najemców
Kreowanie rozwiązań wpływających na atrakcyjny wizerunek projektu
współpraca z Najemcami w zakresie budowania dwustronnych relacji z Dyrekcją Centrum Handlowego,
bieżąca współpraca w zakresie utrzymania prawidłowej estetyki, funkcjonowania i odpowiedniego poziomu efektywności handlowej lokali,
monitorowanie i raportowanie stanu należności Najemców,
egzekwowanie realizacji umów najmu,
analiza obrotów Najemców,
sporządzanie dokumentów formalnych tj. m.in. wezwania do zapłaty, przedstawienia zabezpieczeń, uzupełnienia zabezpieczeń,
kontakt z Najemcami w sprawach windykacyjnych,
wsparcie i reprezentacja Dyrekcji Centrum Handlowego w zakresie rozwiązywania kwestii problematycznych zgłaszanych przez Najemców,
realizacja budżetu przychodów z tytułu najmu krótkoterminowego (poszukiwanie Najemców, negocjacje warunków umów, bieżąca współpraca z Najemcami krótkoterminowymi)
realizacja planów zmniejszania poziomu zaległości w konkretnych obiektach handlowych i biurowych
wyjaśnianie przyczyn opóźnień w regulowaniu zobowiązań oraz negocjowanie warunków spłaty zadłużenia
przygotowywanie wypowiedzeń umów najmu oraz porozumień dotyczących spłaty zobowiązań
stała współpraca z działem prawnym i księgowym oraz zespołami zarządzania nieruchomościami
przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do spraw sądowych
obsługa zabezpieczeń umów najmu - rejestrowanie w dedykowanym systemie, nadzór nad ich terminowym dostarczaniem i odnawianiem, przygotowywanie żądań zapłaty z gwarancji bankowych
obsługa zajęć wierzytelności sądowych i administracyjnych