1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. FLYING WILD HOG STUDIOS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FLYING WILD HOG STUDIOS sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. BONIFRATERSKA 17

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (13) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 13 )

Employment Payroll Specialist

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Administrowanie wynagrodzeniami i świadczeniami w procesie płacowym dla różnych typów umów (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne); dostarczanie danych płacowych do zewnętrznego dostawcy oraz weryfikacja list płac;
  • Rozliczanie czasu pracy oraz godzin świadczenia usług; administrowanie wewnętrznym systemem do rozliczania godzin pracy / godzin świadczenia usług;
  • Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej m.in. umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne, zmiany umów i wszelkie inne kadrowe dokumenty związane z administracją personalną;
  • Archiwizowanie dokumentacji;
  • Opieka nad obszarem lub częścią obszaru benefitów pracowniniczych (bieżące rozliczenia, przygotowywanie specyfikacji do faktur, monitorowanie umów z dostawcami);
  • Opracowywanie i utrzymywanie polityk, systemów i procedur administracyjnych wspierających różne projekty z obszaru HR oraz zapewnienie ich zgodności z polskim prawem;
  • Doradztwo w sprawach płacowych i kadrowych;
  • Przygotowywanie raportów dla wyższej kadry kierowniczej, działu finansowego itp.;
  • Ścisła współpraca z zespołem HR oraz zespołem zarządzającym organizacją;
  • Codzienne odpowiadanie na pytania członków zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant (Księgowa/y)

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.10.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Keeping accounting records of Flying Wild Hog companies’ transactions in the SAP system based on delivered documentation regarding sales, purchases of services and fixed assets, payroll lists, bank statements, etc
  • Ensuring compliance of all transactions’ recognition with Polish tax regulations (VAT, CIT)
  • Working closely with Flying Wild Hog and PLAION capital group Teams on month-end closings of Flying Wild Hog companies in Poland (overseeing completeness of required procedures)
  • Coordinating the process of monthly tax reporting in Poland, including preparation of VAT returns (JPK)
  • Acting as a financial partner for internal departments
  • Active participation in preparing periodic financial statements of FWH companies (month-end / year-end). Assistance in optimising processes and procedures related to the creation and circulation of financial and accounting documentation
  • Providing reports and conducting reconciliations necessary for the preparation of financial statements and management reviews
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.10.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Participation in budgeting and financial planning processes (collaboration with various company departments in preparing OPEX and CAPEX budgets, cost forecasting in the short and long term; consulting on cost plans with decision-makers)
  • Conducting budget control (verification of the correctness of analytical cost document allocations, identification and analysis of potential deviations from accepted assumptions and associated risks)
  • Regular reporting of financial results for individual companies within the Group and the departments and projects operating within them
  • Optimisation of processes and procedures related to financial and accounting documentation creation and circulation
  • Internal documentation of financial topics in close cooperation with all company departments
  • Active participation in SAP processes, including cost approvals and verification of cost allocation
  • Support in month-end / year-end closing process and close collaboration with the PLAION Controlling team
  • Support for the implementation and development of controlling tools
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Accountant (Starsza Księgowa/y)

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Keeping accounting records of Flying Wild Hog companies’ transactions in the SAP system based on delivered documentation regarding sales, purchases of services and fixed assets, payroll lists, bank statements, etc
  • Ensuring compliance of all transactions’ recognition with Polish tax regulations (VAT, CIT)
  • Working closely with PLAION capital group Accounting Team on month-end closings of Flying Wild Hog companies in Poland (overseeing completeness of required procedures)
  • Coordinating the process of monthly tax reporting in Poland, including preparation of VAT returns (JPK) and calculation of CIT advance payments
  • Providing reports and conducting reconciliations necessary for the preparation of financial statements and management reviews
  • Active participation in the implementation of the JPK reporting module in the SAP system
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Employment and Payroll Specialist

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opracowywanie i utrzymywanie polityk systemów i procedur administracyjnych wspierających różne projekty z obszaru HR oraz zapewnienie ich zgodności z polskim prawem;
  • Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej m.in. dokumentacja pracownicza, umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne, zmiany umów i wszelkie inne kadrowe dokumenty związane z administracją personalną;
  • Prowadzenie administracji personalnej, zapewnienie zgodności polityk HR z polskim prawem;
  • Doradztwo w sprawach płacowych i kadrowych, dostarczanie danych płacowych do zewnętrznego dostawcy;
  • Administrowanie wynagrodzeniami i świadczeniami w procesie płacowym dla różnych typów umów (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne);
  • Rozliczanie czasu pracy oraz godzin świadczenia usług;, administrowanie wewnętrznym systemem do rozliczania godzin pracy / świadczenia usług
  • Przygotowywanie raportów dla wyższej kadry kierowniczej, działu finansowego itp
  • Ścisła współpraca z zespołem HR, Managerem Dyrektorem Finansowym oraz zespołem zarządzającym organizacją;
  • Codzienne odpowiadanie na pytania członków zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Accountant (Starsza/y Księgowa/y)

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.12.2022
full-time
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Keeping accounting records of Flying Wild Hog companies’ transactions in the SAP system based on delivered documentation regarding sales, purchases of services and fixed assets, payroll lists, bank statements, etc
  • Ensuring compliance of all transactions’ recognition with Polish tax regulations (VAT, CIT)
  • Working closely with PLAION capital group Accounting Team on month-end closings of Flying Wild Hog companies in Poland (overseeing completeness of required procedures)
  • Coordinating the process of monthly tax reporting in Poland, including preparation of VAT returns (JPK) and calculation of CIT advance payments
  • Providing reports and conducting reconciliations necessary for the preparation of financial statements and management reviews
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Manager

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie lokalnym zespołem Finansów, w tym delegacja zadań, koordynacja pracy, wyznaczanie celów oraz cykliczna ewaluacja
  • Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca po stronie finansowo-kontrolingowej
  • Koordynacja współpracy oraz obiegu informacji z działami księgowości na poziomie Grupy Kapitałowej
  • Kontrola kompletności dokumentacji finansowej w ramach Grupy Kapitałowej oraz zgodności jej ewidencji z aktualnie obowiązującymi przepisami (UOR, CIT, VAT), a także z wewnętrznymi wymogami budżetowymi
  • Sporządzanie, prowadzenie i kontrola budżetów wyznaczonych obszarów i projektów realizowanych przez spółki funkcjonujące w Grupie Kapitałowej
  • Świadczenie partnerstwa finansowego dla wyznaczonych obszarów i projektów organizacji - pomoc w rozwiązywaniu problemów finansowych
  • Sporządzanie doraźnych raportów finansowych dla Zarządu Grupy
  • Cykliczne prezentowanie wykonanych zestawień, raportów i sprawozdań. Przekazywanie wniosków płynących z ich analizy oraz wydawanie rekomendacji dotyczących przyszłości
  • Wdrażanie,zarządzanie dokumentacją oraz komunikacją procedur regulujących procesy organizacyjne angażujące środki finansowe;
  • Prowadzenie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć oraz inwestycji podejmowanych przez Grupę Kapitałową z uwzględnieniem metod finansowania;
  • Odpowiedzialność za kształtowanie i monitorowanie wykonania oficjalnego planu finansowego Grupy Kapitałowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Accountant/ Starsza/y Księgowa/y

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.11.2022
full-time
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Keeping accounting records of Flying Wild Hog companies’ transactions in the SAP system based on delivered documentation regarding sales, purchases of services and fixed assets, payroll lists, bank statements, etc
  • Ensuring compliance of all transactions’ recognition with Polish tax regulations (VAT, CIT)
  • Working closely with PLAION capital group Accounting Team on month-end closings of Flying Wild Hog companies in Poland (overseeing completeness of required procedures)
  • Coordinating the process of monthly tax reporting in Poland, including preparation of VAT returns (JPK) and calculation of CIT advance payments
  • Providing reports and conducting reconciliations necessary for the preparation of financial statements and management reviews
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Specialist

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.10.2022
full-time
umowa na zastępstwo
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Ensuring the timeliness of the flow of purchase documents in the organization and their completeness in the financial and accounting system
  • Verification of the correctness of the analytical allocation of cost transactions
  • Preparation of reports/arrangements /analyses in the scope of costs incurred in the organization
  • Assistance in the optimization of processes and procedures related to the creation and circulation of financial and accounting documentation
  • Support for Treasury processes in terms of payment of liabilities and cash flow management
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Manager

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie lokalnym zespołem Finansów, w tym delegacja zadań, koordynacja pracy, wyznaczanie celów oraz cykliczna ewaluacja
  • Zarządzanie procesem zamknięcia miesiąca po stronie finansowo-kontrolingowej
  • Koordynacja współpracy oraz obiegu informacji z działami księgowości na poziomie Grupy Kapitałowej
  • Kontrola kompletności dokumentacji finansowej w ramach Grupy Kapitałowej oraz zgodności jej ewidencji z aktualnie obowiązującymi przepisami (UOR, CIT, VAT), a także z wewnętrznymi wymogami budżetowymi
  • Sporządzanie, prowadzenie i kontrola budżetów wyznaczonych obszarów i projektów realizowanych przez spółki funkcjonujące w Grupie Kapitałowej
  • Świadczenie partnerstwa finansowego dla wyznaczonych obszarów i projektów organizacji - pomoc w rozwiązywaniu problemów finansowych
  • Sporządzanie doraźnych raportów finansowych dla Zarządu Grupy
  • Cykliczne prezentowanie wykonanych zestawień, raportów i sprawozdań. Przekazywanie wniosków płynących z ich analizy oraz wydawanie rekomendacji dotyczących przyszłości
  • Wdrażanie,zarządzanie dokumentacją oraz komunikacją procedur regulujących procesy organizacyjne angażujące środki finansowe;
  • Prowadzenie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć oraz inwestycji podejmowanych przez Grupę Kapitałową z uwzględnieniem metod finansowania;
  • Odpowiedzialność za kształtowanie i monitorowanie wykonania oficjalnego planu finansowego Grupy Kapitałowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Coordinator

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.03.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Coordinating of the reception work in our three offices: Warsaw, Cracow and Rzeszow
  • Coordinating work of our vendors, service providers
  • Proposing solutions to improve the functioning of the office
  • Supplies’ arrangement: food products, chemicals, office equipment, furniture (inventory, analysis of needs, ordering, picking up and unloading purchases)
  • Managing the circulation and archiving of incoming documents
  • Being responsible for mail and courier services
  • Taking care of business travel coordination (booking, settlement of business trips, documentation, reporting)
  • Planning in-house or off-site activities, like integration parties, celebrations and conferences
  • Coordinating gadgets creation process, contacts with vendors and negotiations
  • Cooperating with the Marketing team in terms of office branding
  • General support for departments in the company
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recruitemnt Specialist

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.03.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Managing full-cycle recruitment process which includes:
  • Collaborating with Hiring Managers
  • Creating and promoting job ads
  • Selection of candidates
  • Acquiring candidates (via search engines, social media channels, recommendations, etc.)
  • Conducting interviews and taking care of test assignments
  • Providing feedback to candidates
  • Supporting other HR processes in the company such as Onboarding, Employer Branding etc
  • Collaborating with Back Office during the hiring process or other HR-related activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Partner

Bonifraterska 17, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.03.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Leading or actively participating in HR projects (eg. creation of the feedback’s standards in the organization, introducing new hr tools and many more)
  • Taking on various HR roles in order to support teams (as coach, facilitator, mediator or business partner)
  • Cooperating with managers and directors in strategic challenges
  • Constantly improving HR processes and analyzing needs
  • Modifying and coordinating the employee appraisal process
  • Manage end-to-end onboarding process for new hires
  • Cooperating with a legal department to prepare and complete various documents
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FLYING WILD HOG STUDIOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.