Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Monitoring płatności klientów Spółki. Kontakt z Klientem w zakresie opóźnień w płatnościach. Uczestnictwo w procesie przygotowania dokumentacji do procesów windykacji, odzyskiwania mienia, procesów sądowych oraz postępowania sądowo-egzekucyjnego
Sporządzanie wymaganych raportów, sprawozdań i analiz
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi takimi jak kancelarie prawne, firmy windykacyjne kancelarie komornicze
Wparcie w codziennych zadaniach zespołów analizy kredytowej i KYC (Know Your Customer)
Wsparcie administracyjne w obsłudze limitów kredytowych w systemach, zbieranie podpisów, komunikowanie decyzji w zakresie ryzyka kredytowego, odpowiedzialność za jakość danych w wewnętrznych bazach danych i systemach
Wspieranie w komunikacji - odpowiadanie na maile lub przekierowanie ich do odpowiednich osób
Wspieranie analityków w zarządzaniu ryzykiem kredytowym w ramach ich portfela klientów oraz w przygotowaniu danych finansowych do analizy
Współpraca z działami Handlowymi i Korporacyjnym Ryzykiem Kredytowym
Human Resources Operational Permanent Control Specialist
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Implement operational permanent control framework related to risks in Human Resources area within the countries under the scope of HRCC:
manage control plans in a dedicated IT system based on the control schedule and risk assessment
allocate or derogate controls for entities in cooperation with the Country HR Teams and OPC Teams
perform controls on a basis of provided documents
formalize and archive control steps and results
report control results in a dedicated IT system
in collaboration with Country HR Teams, define, record, and monitor action plans, following the control results
Collaborate with HR OPC Corporate and Regional HR Directors to adjust the HR permanent control framework to the BNP Paribas Group requirements
Collaborate with HR OPC Corporate and Country HR Managers to follow the update and deployment of the HR procedures:
coordinate communication related to the changes in procedures,
monitor the implementation progress,
provide advisory and support in relation to the daily work with HR procedures
Collaborate with HR OPC Corporate and Country HR Managers to report operational incidents from HR area in accordance with BNP Paribas guidelines
Collaborate with HR OPC Corporate, Country OPC Specialists and Country HR Managers in the process of risk assessment of HR area in accordance with BNP Paribas guidelines
Maintain up-to-date operational guidelines and report operational incidents related to the activities of the HR Competence Center
Support Country HR Managers in preparatory works for internal audits done by the Group BNP Paribas
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania zespołu Driving Experience poprzez bezpośrednie zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie działań współpracujących dostawców w zakresie utrzymania mobilności pojazdów Arval
Odpowiadanie za prawidłowość danych w systemach oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta. Nadzorowanie procesu reklamacji dotyczących działu obsługi kierowców i zapewnianie jego zgodności z obowiązującym SLA
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Onboarding Team Support / Wsparcie w dziale sprzedaży
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja wpływających zamówień, wprowadzenie oferty wynajmu
Przygotowywanie i wysyłka cyklicznych raportów
Obieg i archiwizacja umów z Klientami
Rozliczanie faktur prowizyjnych
Wprowadzanie wniosków kredytowych do systemu obsługującego analizy kredytowe
Inne zadania zlecone przez Przełożonego zgodnie z obszarem zatrudnienia, stanowiskiem oraz kompetencjami Pracownika
Cold Calling - pozyskiwanie potencjalnych Klientów oraz budowanie z nimi relacji w celu zasielenia portfela Arval
Umawianie spotka z prospektami dla handlowców terenowych oraz aktywne w nich uczestniczenie
Ścisła współpraca z Business Managerami w celu tworzenia strategii zdobywania nowych Klientów - przygotowywanie ofert handlowych i wyliczeń na potrzeby przetargów
• Ensure all relevant data is accurately captured and updated in selected Arval/BNPP HR systems used for recording employee lifecycle events such as onboarding, transfers, promotions, and terminations
• Perform regular data audits and validations to identify and rectify any discrepancies or errors, ensuring data integrity and consistency
2. Country and Regional HR Managers’ Support:
• Serve as a key point of contact for HR systems-related inquiries and issues, providing prompt and efficient resolution to Country HR Managers
• Assist local HR departments with system navigation, self-service tools, and troubleshooting HR system-related problems
• Collaborate with Corporate HR Team to resolve system issues, participate in testing new system features and enhancements, and ensure data reliability
• In collaboration with Corporate HR Team provide training courses and create user guides relevant to HR systems to enhance employee experience and improve system usability
3. Reporting and Analytics:
• Generate standard HR reports and provide data analysis to support HR decision-making and reporting requirements
• Collaborate with Regional HR Managers to understand reporting needs and develop customized reports and dashboards
• Compile data to produce regular and ad-hoc reports on key HR metrics, such as headcount, turnover and recruitment, challenge and analyze the results
• Identify opportunities to automate and streamline reporting processes, ensuring accurate and timely data availability
4. Data Management:
• Ensure compliance with data privacy regulations and company policies while handling sensitive data
Human Resources Operational Permanent Control Specialist
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Implement operational permanent control framework related to risks in Human Resources area within the countries under the scope of HRCC:
manage control plans in a dedicated IT system based on the control schedule and risk assessment
allocate or derogate controls for entities in cooperation with the Country HR Teams and OPC Teams
perform controls on a basis of provided documents
formalize and archive control steps and results
report control results in a dedicated IT system
in collaboration with Country HR Teams, define, record, and monitor action plans, following the control results
Collaborate with HR OPC Corporate and Regional HR Directors to adjust the HR permanent control framework to the BNP Paribas Group requirements
Collaborate with HR OPC Corporate and Country HR Managers to follow the update and deployment of the HR procedures:
coordinate communication related to the changes in procedures,
monitor the implementation progress,
provide advisory and support in relation to the daily work with HR procedures
Collaborate with HR OPC Corporate and Country HR Managers to report operational incidents from HR area in accordance with BNP Paribas guidelines
Collaborate with HR OPC Corporate, Country OPC Specialists and Country HR Managers in the process of risk assessment of HR area in accordance with BNP Paribas guidelines
Maintain up-to-date operational guidelines and report operational incidents related to the activities of the HR Competence Center
Support Country HR Managers in preparatory works for internal audits done by the Group BNP Paribas
Human Resources Operational Permanent Control Specialist
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 20.01.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Implement operational permanent control framework related to risks in Human Resources area within the countries under the scope of HRCC:
manage control plans in a dedicated IT system based on the control schedule and risk assessment
allocate or derogate controls for entities in cooperation with the Country HR Teams and OPC Teams
perform controls on a basis of provided documents
formalize and archive control steps and results
report control results in a dedicated IT system
in collaboration with Country HR Teams, define, record, and monitor action plans, following the control results
Collaborate with HR OPC Corporate and Regional HR Directors to adjust the HR permanent control framework to the BNP Paribas Group requirements
Collaborate with HR OPC Corporate and Country HR Managers to follow the update and deployment of the HR procedures:
coordinate communication related to the changes in procedures,
monitor the implementation progress,
provide advisory and support in relation to the daily work with HR procedures
Collaborate with HR OPC Corporate and Country HR Managers to report operational incidents from HR area in accordance with BNP Paribas guidelines
Collaborate with HR OPC Corporate, Country OPC Specialists and Country HR Managers in the process of risk assessment of HR area in accordance with BNP Paribas guidelines
Maintain up-to-date operational guidelines and report operational incidents related to the activities of the HR Competence Center
Support Country HR Managers in preparatory works for internal audits done by the Group BNP Paribas
• Ensure all relevant data is accurately captured and updated in selected Arval/BNPP HR systems used for recording employee lifecycle events such as onboarding, transfers, promotions, and terminations
• Perform regular data audits and validations to identify and rectify any discrepancies or errors, ensuring data integrity and consistency
2. Country and Regional HR Managers’ Support:
• Serve as a key point of contact for HR systems-related inquiries and issues, providing prompt and efficient resolution to Country HR Managers
• Assist local HR departments with system navigation, self-service tools, and troubleshooting HR system-related problems
• Collaborate with Corporate HR Team to resolve system issues, participate in testing new system features and enhancements, and ensure data reliability
• In collaboration with Corporate HR Team provide training courses and create user guides relevant to HR systems to enhance employee experience and improve system usability
3. Reporting and Analytics:
• Generate standard HR reports and provide data analysis to support HR decision-making and reporting requirements
• Collaborate with Regional HR Managers to understand reporting needs and develop customized reports and dashboards
• Compile data to produce regular and ad-hoc reports on key HR metrics, such as headcount, turnover and recruitment, challenge and analyze the results
• Identify opportunities to automate and streamline reporting processes, ensuring accurate and timely data availability
4. Data Management:
• Ensure compliance with data privacy regulations and company policies while handling sensitive data
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej w branży motoryzacyjnej
Warszawa
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Cold Calling - pozyskiwanie potencjalnych Klientów oraz budowanie z nimi relacji w celu zasielenia portfela Arval. Umawianie spotkań z prospektami dla handlowców terenowych oraz aktywne w nich uczestniczenie. Ścisła współpraca z Business Managerami w celu tworzenia strategii zdobywania nowych Klientów - przygotowywanie ofert handlowych i wyliczeń na potrzeby przetargów. Przygotowywanie umów, zamówień oraz onboarding nowych firm w Arval. Współpraca z innymi działami oraz partnerami businesowymi w tym dealerami samochodowymi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Executive Assistant
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Ścisła współpraca z Regional General Managerem i Zarządem IOC Arval Polska, Dyrektorami Regionalnymi z Regionu CE (pełna obsługa kalendarza spotkań, zarządzanie czasem, zadania organizacyjno-logistyczne związane z podróżami służbowymi, rozliczanie wydatków)
Organizacja spotkań, eventów, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych, itp
Kreowanie profesjonalnego wizerunku Spółki w kontaktach z gośćmi podczas kontaktów telefonicznych, mailowych i osobistych
Komunikacja z innymi podmiotami z grupy BNP
Przygotowywanie protokołów, notatek ze spotkań oraz tworzenie zestawień i raportów
Przygotowywanie prezentacji w ppt
Redagowanie tekstów i materiałów informacyjnych do komunikacji wewnętrznej
Wsparcie działu HR i Administracji w codziennych działaniach
Office Facility – zapewnienie funkcjonalności, bezpieczeństwa, wydajności i komfortu środowiska pracy, zadania organizacyjne dotyczące biura i administracji miejsc parkingowych, stała współpraca z Office Managerem
Support in creating new processes to onboard external suppliers
Liaise with the Procurement teams in European branches of the entities served by your team in order to anticipate, manage and report any constraints with the aim to maintain a very good level quality of service
Liaise with the department responsible for conducting the credit checks on providers in order to ensure the respect of the response times to your customers
Monitor and validate the work performed by your team
Report on achieved work and suggest processes improvements
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej w branży motoryzacyjnej
Warszawa
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Cold Calling - pozyskiwanie potencjalnych Klientów oraz budowanie z nimi relacji w celu zasielenia portfela Arval. Umawianie spotkań z prospektami dla handlowców terenowych oraz aktywne w nich uczestniczenie. Ścisła współpraca z Business Managerami w celu tworzenia strategii zdobywania nowych Klientów - przygotowywanie ofert handlowych i wyliczeń na potrzeby przetargów. Przygotowywanie umów, zamówień oraz onboarding nowych firm w Arval. Współpraca z innymi działami oraz partnerami businesowymi w tym dealerami samochodowymi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zone Manager
Warszawa
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Reprezentacja Arval Polska w relacjach z Partnerami realizującymi sprzedaż usług Arval
Budowanie i utrzymywanie relacji z Partnerami biznesowymi
Wsparcie podczas spotkań z potencjalnymi Klientami inicjowanymi przez Partnera
Udział w rozwoju i rozbudowie sieci Partnerów
Pozyskiwanie informacji z rynku i umiejętne wykorzystywanie ich w celu maksymalizacji sprzedaży
Edukacja Partnerów w zakresie produktu procesów i zasad współprac
Pracownik ds. wsparcia prawnego w dziale Windykacji
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Monitoring płatności klientów Spółki. Kontakt z Klientem w zakresie opóźnień w płatnościach. Uczestnictwo w procesie przygotowania dokumentacji do procesów windykacji, odzyskiwania mienia, procesów sądowych oraz postępowania sądowo-egzekucyjnego
Sporządzanie wymaganych raportów, sprawozdań i analiz
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi takimi jak kancelarie prawne, firmy windykacyjne kancelarie komornicze
Support in creating new processes to onboard external suppliers
Liaise with the Procurement teams in European branches of the entities served by your team in order to anticipate, manage and report any constraints with the aim to maintain a very good level quality of service
Liaise with the department responsible for conducting the credit checks on providers in order to ensure the respect of the response times to your customers
Monitor and validate the work performed by your team
Report on achieved work and suggest processes improvements
Monitoring płatności klientów Spółki. Kontakt z Klientem w zakresie opóźnień w płatnościach. Uczestnictwo w procesie przygotowania dokumentacji do procesów windykacji, odzyskiwania mienia, procesów sądowych oraz postępowania sądowo-egzekucyjnego
Sporządzanie wymaganych raportów, sprawozdań i analiz
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi takimi jak kancelarie prawne, firmy windykacyjne kancelarie komornicze
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych (w tym metodą direct search z wykorzystaniem m.in. portali branżowych i mediów społecznościowych)
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z kandydatami aktywnie uczestniczącymi w procesie rekrutacji, monitoring rynku
Koordynacja procesu onboardingu
Realizacja działań w obszarze employer branding
Udział w tworzeniu i realizacji projektów rozwojowo-szkoleniowych
Pracownik ds. wsparcie w dziale Sprzedaży samochodów używanych
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa zapytań od Klientów
Wsparcie administracji wewnętrznej bazy danych sprzedaży i Klientów. Wsparcie w sprzedaży bezpośredniej do klientów indywidualnych i firm. Wsparcie w raportowaniu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współpraca z zewnętrzna siecią Partnerów biznesowych;
Realizacja celów sprzedażowych w kanale sprzedaży pośredniej;
Wsparcie Partnerów zewnętrznych w prowadzeniu procesu sprzedażowego;
Samodzielne prowadzenie procesu obiegu dokumentów koniecznych do realizacji transakcji sprzedaży:
Dbanie o relacje i rozwój współpracy z zewnętrznymi Agentami
Wsparcie wybranego działu w codziennych obowiązkach
Przygotowywanie bieżących raportów
Możesz odbyć staż w takich działach jak: Obsługa Klienta, Sprzedaż , Marketing, HR, Jakość i Audyt, Analizy Kredytowe, Księgowość , Windykacja, Procurement, Sprzedaż samochodów używanych, Logistyka, Zakupy, Techniczny, Ubezpieczenia
Support in creating new processes to onboard external suppliers
Liaise with the Procurement teams in European branches of the entities served by your team in order to anticipate, manage and report any constraints with the aim to maintain a very good level quality of service
Liaise with the department responsible for conducting the credit checks on providers in order to ensure the respect of the response times to your customers
Monitor and validate the work performed by your team
Report on achieved work and suggest processes improvements
Support in creating new processes to onboard external suppliers
Liaise with the Procurement teams in European branches of the entities served by your team in order to anticipate, manage and report any constraints with the aim to maintain a very good level quality of service
Liaise with the department responsible for conducting the credit checks on providers in order to ensure the respect of the response times to your customers
Monitor and validate the work performed by your team
Report on achieved work and suggest processes improvements
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało m.in. przygotowanie raportów oraz analiza danych z obszaru operacji, a także automatyzacja wewnętrznych procesów raportowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Controlling Specialist
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Raportowanie i monitorowanie KPI oraz analiza odchyleń
Przygotowanie raportów operacyjnych i planów sprzedażowych
Sporządzanie indywidualnych analiz, raportów i rekomendacji dla Zarządu
Tworzenie planów długoterminowych, budżetów rocznych oraz ich aktualizacji
Tworzenie, rozwijanie i usprawnianie narzędzi do raportowania i modeli prognostycznych
Bliska współpraca z działem księgowości oraz innymi działami w organizacji
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało m.in. przygotowanie raportów oraz analiza danych z obszaru operacji, a także automatyzacja wewnętrznych procesów raportowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Controlling Specialist
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Raportowanie i monitorowanie KPI oraz analiza odchyleń
Przygotowanie raportów operacyjnych i planów sprzedażowych
Sporządzanie indywidualnych analiz, raportów i rekomendacji dla Zarządu
Tworzenie planów długoterminowych, budżetów rocznych oraz ich aktualizacji
Tworzenie, rozwijanie i usprawnianie narzędzi do raportowania i modeli prognostycznych
Bliska współpraca z działem księgowości oraz innymi działami w organizacji
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało m.in. przygotowanie raportów oraz analiza danych z obszaru operacji, a także automatyzacja wewnętrznych procesów raportowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Driver Services Consultant
Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa użytkowników pojazdów
Koordynacja napraw szkodowych i mechanicznych
Obsługa Assistance
Udostępnianie aut zastępczych
Budowa i utrzymywanie relacji z dostawcami
Zachowywanie zgodności z obowiązującymi procesami i procedurami
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało m.in. przygotowanie raportów oraz analiza danych z obszaru operacji, a także automatyzacja wewnętrznych procesów raportowych
Ocena ryzyka kredytowego obecnych oraz potencjalnych klientów (SME, działalności gospodarcze, osoby fizyczne) z 9 krajów Europy obsługiwanych przez Credit Risk Competence Center
Tworzenie rekomendacji kredytowych i podejmowanie decyzji w ramach przyznanych uprawnień decyzyjnych
Monitoring jakości portfela klientów
Dbanie o jakość danych w systemach informatycznych