Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem/Risk Manager w Domu Maklerskim
Mysia 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
monitorowanie stosowania standardów zarządzania ryzykiem, pomiar i ocena obszarów ryzyka,
koordynacja i wykonywanie zadań w ramach procesów ICAAP i ILAAP w oparciu o przyjęty System Zarządzania Ryzykiem oraz regulacje unijne, krajowe oraz standardy międzynarodowe (IFD/IFR),
raportowanie regulacyjne, sprawozdawczość wewnętrzna, opracowania, weryfikacja i aktualizacja bieżących procedur, dostosowywanie do potrzeb i wymagań,
sporządzanie Planów Kapitałowych i procedur sytuacji awaryjnych z zakresu ryzyka, współpraca z Zarządem, audytem wewnętrznym i Radą Nadzorczą Domu Maklerskiego,
monitoring oraz kontrola nad przyjętymi poziomami limitów wewnętrznych, stopniami materializacji ryzyka oraz poziomu wdrożenia działań następczych i planów postępowania z ryzykiem,
opiniowanie, prace oraz wdrażanie TWS,
analityka bieżąca, opracowania wewnętrzne na potrzeby organizacji, współpraca z jednostkami finansowymi,
udział w pracach Zespołu AML i innych grupach roboczych,
wprowadzanie, koordynacja oraz nadzór nad procesami związanymi z funkcjonowaniem systemu informacji zarządczej,
raportowanie i sporządzanie dokumentów i analiz, w tym zakresie przewidzianym co do wymogów czynników zrównoważonego rozwoju
obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, kierowanie jej zgodnie z dekretacją do komórek i jednostek organizacyjnych, archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami wewnętrznymi,
nadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów między Działami i Spółkami,
wsparcie w organizacji podróży służbowych Członków Zarządu, rozliczanie podróży służbowych,
prowadzenie i aktualizacja bazy informacji teleadresowej urzędów i instytucji współpracujących ze Spółką,
sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji biznesowej,
wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z sekretariatem lub obiegiem dokumentów w firmie,
administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu (wyposażenie, zaopatrzenie w materiały biurowe, prenumerata pism, itp.),
dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki
Przyjmowanie i realizacja zleceń Klientów w obszarze energii elektrycznej, gazu, praw majątkowych, uprawnień do emisji CO2 oraz rynku rolnego
Zawieranie transakcji w obszarze energii elektrycznej, gazu, praw majątkowych, uprawnień do emisji CO2 oraz rynku rolnego na giełdzie oraz w transakcjach bilateralnych
Zawieranie transakcji związanych z usługą wymiany walutowej
Sporządzanie kalkulacji i wycen będących podstawą ofert zakupu i sprzedaży w obszarze energii elektrycznej, gazu, praw majątkowych, uprawnień do emisji CO2
Przyjmowanie i przekazywanie zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych
Przygotowanie narzędzi wspomagających działalność Biura
Przygotowywanie raportów i sprawozdań w zakresie obsługiwanych rynków
Udział w procesie pozyskiwania Klientów i podpisywania umów
Bieżąca kontrola i obsługa systemów maklerskich
Bieżąca obsługa Platformy związanej z rynkiem wtórnym mocy oraz rynkiem energii
weryfikacja klientów/beneficjentów rzeczywistych oraz monitorowanie transakcji (pod kątem AML i KYC),
sporządzanie projektów pism związanych z bieżącą działalnością Domu Maklerskiego tj.: odpowiedzi do UKNF, CBA/sąd/policja,
prowadzenie rejestrów wewnętrznych,
weryfikacja aktualnych wzorców umów,
bieżąca pomoc jednostkom biznesowym w zakresie prowadzonej działalności i jej zgodności z przepisami prawa, stanowiskami organu i procedurami wewnętrznymi,
aktywny udział w praktycznym wdrażaniu wymogów i wytycznych określanych przepisami prawa do obowiązujących w Spółce regulacji,
rozpatrywanie reklamacji klientów,
przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń pracowników,
wykonywanie kontroli wewnętrznych,
pełnienie funkcji zastępcy AML Officera,
obsługa ESPI,
współpraca z Inspektorem Nadzoru Spółki oraz pracownikiem odpowiedzialnym za proces KYC,
obsługa Zarządu spółki,
pełnienie funkcji koordynatora ds. Compliance,
nadzorowanie przepływu informacji, identyfikowanie i zarządzanie konfliktami interesów