Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (314)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 314 )
Specjalista ds. eksportu
Zachodnia 10, Grodzisk Mazowiecki
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami exportowymi i Inter Company (kontakty głównie drogą telefoniczną i mailową), w tym (przygotowywanie ofert handlowych/prezentacji i materiałów reklamowych, organizacja spotkań z klientami, organizacja wysyłek prób handlowych)
Aktywne wsparcie sprzedaży
Przygotowywanie analiz wyników sprzedaży
Wsparcie procesu koordynowania eksportu produktów oraz bieżąca analiza działań konkurencji
Współprace z innymi działami firmy (Sprzedaż/Logistyka/DOK/Jakość/Controlling) oraz zakładami należącymi do Grupy ARYZTA
Direct an high performing team comprised of direct employees which will deliver global and local IT services working in functional global teams
Manage cultural change to global IT with the IT organization as well as the overall local business units
Responsible for the IT budget in the country for those services locally procured and globally aligned
Develop and maintain relationship to country leaders, business units leaders and key external partners including regular communication of activities around IT
Escalate the services performance problems regarding the whole stack of services to global IT functions
Present to management and internal teams clearly IT strategy and roadmaps and challenges
Willingness to participate in global workgroups to drive group initiatives
Support and promote standardization to leverage on costs optimization and services quality improvements
To be responsible for Poland’s adherence to ARYZTA Global standards, policies and procedures
To be the IT contact for the senior executive team in Poland and the link for this team back to the Global IT Team
To manage, develop and train staff within the Poland IT team, ensuring that they are motivated and equipped to deliver a high-quality service to agreed standards
To work with the Global IT Team functional leads to plan, design and install new IT solutions, co-ordinating project groups, consultants and suppliers so that the solutions meets identified requirements, budgets and timescales
To maintain a professional approach at all times, and to represent the IT service delivery to a professional level
To develop and manage key vendor relations
To work at a variety of sites as required to deliver the role
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami exportowymi i Inter Company (kontakty głównie drogą telefoniczną i mailową), w tym (przygotowywanie ofert handlowych/prezentacji i materiałów reklamowych, organizacja spotkań z klientami, organizacja wysyłek prób handlowych)
Aktywne wsparcie sprzedaży
Przygotowywanie analiz wyników sprzedaży
Wsparcie procesu koordynowania eksportu produktów oraz bieżąca analiza działań konkurencji
Współprace z innymi działami firmy (Sprzedaż/Logistyka/DOK/Jakość/Controlling) oraz zakładami należącymi do Grupy ARYZTA
Przestrzeganie szczegółowych instrukcji czyszczenia i harmonogramów opartych na ryzyku dla każdej czynności higienicznej, która spełnia wymagania wdrożonego standardu bezpieczeństwa żywności
Monitowanie skuteczności czyszczenia, aby zapewnić standardami
Dobór odpowiednich środków chemicznych i technik czyszczenia w zależności od rodzaju powierzchni i sprzętu
Zapewnienie środków chemicznych i sprzętu niezbędnego do utrzymania czystości zgodnie z zasadami HACCP oraz optymalizacja kosztów
Zapewnienie prawidłowego przechowywania i obrotu chemikaliami, dozowanie zgodnie z przeznaczeniem
Wykonywanie dodatkowych czyszczeń wynikających z bieżących potrzeb
Współpraca z pozostałymi działami w celu zapewnienia wysokiego standardu higieny
Planowanie budżetu oraz nadzór nad nim w zakresie sanityzacji
Financial Reporting and Compliance: Ensuring accurate and timely financial reporting in accordance with local and international accounting standards. This involves overseeing the preparation of financial statements, reports, and oversees financial reports from accounting teams to confirm precise reviews of the business’s current and projected financial position, hence, ensuring integrity of information
Budgeting and Forecasting: Developing and managing the country's budget. This includes forecasting revenues and expenses, analyzing financial trends, and advising on financial planning and cost management. They work closely with department heads to create and adhere to a budget that supports the company's strategic objectives
Financial Analysis and Advisory: Providing strategic financial analysis to support decision-making. They analyze financial data to identify trends, opportunities, and risks, and advise senior management on financial matters such as investments, pricing strategies, and cost reduction measures. Oversees product pricing proposals and profitability analysis: influencing growth and profitability
Strategic Planning and Implementation: Participating in strategic planning at the country level, and ensuring the finance function supports the company's long-term strategic goals
Internal Controls and Risk Management: Implementing and maintaining strong internal controls to safeguard the company's assets. Responsible for risk management, including identifying financial risks and implementing strategies to mitigate them. Validates all financial controls and procedures within the business, ensuring the adequate maintenance of proper policies and procedures in the areas of finance, accounting, and tax
Team Leadership and Development: Leading and developing the local finance team. This includes hiring, training, and mentoring finance staff, fostering a culture of continuous improvement, and ensuring that the team has the skills and resources needed to support the company's objectives
Training and Development: Ensuring that the finance team and relevant staff are trained in new processes, adapting to new technologies and methodologies, thereby improving overall efficiency
Collaboration with Other Departments: Working closely with other departments to ensure financial processes align with the overall business operations. This might involve collaborating on cross-departmental projects to streamline processes that intersect with finance, like procurement or sales
Business Partner to the Board and management, being able to indicate & evaluate risks and opportunities
Przestrzeganie szczegółowych instrukcji czyszczenia i harmonogramów opartych na ryzyku dla każdej czynności higienicznej, która spełnia wymagania wdrożonego standardu bezpieczeństwa żywności
Monitowanie skuteczności czyszczenia, aby zapewnić standardami
Dobór odpowiednich środków chemicznych i technik czyszczenia w zależności od rodzaju powierzchni i sprzętu
Zapewnienie środków chemicznych i sprzętu niezbędnego do utrzymania czystości zgodnie z zasadami HACCP oraz optymalizacja kosztów
Zapewnienie prawidłowego przechowywania i obrotu chemikaliami, dozowanie zgodnie z przeznaczeniem
Wykonywanie dodatkowych czyszczeń wynikających z bieżących potrzeb
Współpraca z pozostałymi działami w celu zapewnienia wysokiego standardu higieny
Planowanie budżetu oraz nadzór nad nim w zakresie sanityzacji
Evaluate, monitor and manage supply chain management risk, lead supply chain derisking projects
Lead & develop local procurement team, establish a one procurement across all plants
Set and align procurement processes within the team and with immediate stakeholders (SCM, production, central procurement, finance)
Set procurement team goals as well as individual goals & targets
Close cooperation with central procurement directs team to plan for, implement, and execute savings initiatives on raw and packs, Indirect, Capex and energy
Manage & negotiate supplier payment terms to improve working capital in coordination with Central procurement, initiate project to reduce working capital intensity
Build savings pipeline in Germany for all categories with Central procurement & hold annual workshops with the leadership team & site function heads
Drive and implement procurement projects & initiatives with site stakeholders to make sure Savings target for the fiscal year is achieved
Manage consignment stock strategy and raw material inventory with SCM team
Provide key commodity insight and understanding of price development, drivers, & market conditions in cooperation with CPRM team
Working closely together with Central procurement, group finance, and local finance to analyse, agree, and set budget prices for the new fiscal year
Be the voice and representation of procurement (central & local team) in Germany to the leadership team & operational stakeholders
Follow the implementation & adherence to procurement policy & guidelines on indirect
Liaise between central procurement category managers and local sites
Liaise and manage supply issues due to raw material issues (foreign bodies, delayed delivery, faulty packaging, etc) and improve supply security & safety standards
Ensure procurement savings are being reflected & realised in the local P&L
Prowadzenie projektu rozwoju nowych opakowań jednostkowych i zbiorczych
Projektowanie nowych opakowań oraz definiowanie technicznej specyfikacji dla materiałów opakowaniowych
Tworzenie schematów paletyzacji, projektowanie oraz ich optymalizacja
Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji technicznej
Współpraca z agencjami graficznymi oraz drukarniami. Koordynowanie procesów związanych z powstawaniem nowych grafik oraz modyfikacja istniejących
Definiowanie badań materiałów opakowaniowych dla potrzeby działu kontroli jakości
Optymalizacja oraz standaryzacja materiałów opakowaniowych
Współpraca z dostawcami materiałów opakowaniach w zakresie ciągłego doskonalenia opakowań, tworzenie nowych opakowań i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży ze znajomością języka angielskiego
Zachodnia 10, Grodzisk Mazowiecki
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta w zakresie wprowadzania i realizacji zamówień oraz przetwarzania i archiwizowania dokumentów sprzedaży
Administrowanie bazą danych podstawowych (obsługa systemu we wskazanych obszarach takich jak dane materiałowe, finansowe, bazy dostawców i klientów)
Bieżące wsparcie Działu Sprzedaży uwzględniające wszystkie działania mające na celu rozwój sprzedaży w tym przygotowywanie zestawień oraz raportów (Excel, Power Point)
Efektywna współpraca z innymi działami w celu realizacji bieżących zadań (Logistyka, Jakość, Księgowość, R&D)
Współtworzenie i realizacja planu oraz strategii marketingowej;
Współodpowiedzialność za realizację sprzedaży i marży;
Zarządzanie i rozwój oferty produktów, opracowywanie koncepcji marketingowej dla nowych produktów;
Współtworzenie strategii cenowych w porozumieniu z Dyrektorem Sprzedaży, Head of Marketing and Innovations;
Współpraca z Product Managerami w Grupie ARYZTA;
Analiza danych sprzedażowych, możliwości rynkowych, trendów konsumenckich celem wypracowanie pomysłów na nowe koncepty produktowe;
Optymalizacja asortymentu produktów w podległej kategorii (wprowadzanie/usuwanie produktów z asortymentu) na podstawie analizy sprzedaży i marżowości i sytuacji rynkowej, komunikacja do Działu Sprzedaży i Działu Obsługi Klienta;
Wdrożenia nowych produktów i wycofania;
Przygotowywanie pozycjonowania cenowego;
Przygotowanie prezentacji produktowych;
Wprowadzanie nowych produktów na rynek;
Analiza performance portfolio produktowego i określenie rekomendacji biznesowych;
Aktywne uczestniczenie w spotkaniach sprzedażowych oraz przygotowanie na nie wymaganych prezentacji;
Podejmowanie działań w celu utrzymania linii produkcyjnej w ruchu
Analiza przyczyn i skutków awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych i korygujących
Monitorowanie i analiza wskaźników utrzymania ruchu takich jak: ilość przestojów, czas przestojów, MTTR, MTBF, MTBR
Przygotowanie harmonogramów prewencyjnego utrzymania ruchu (PM) oraz planowanie prac remontowych
Prowadzenie i nadzór dokumentacji technicznej: maszyn, urządzeń, instalacji, budynków
Wspieranie oraz prowadzenie projektów inwestycyjnych
Wsparcie i koordynacja prac zespołu utrzymania ruchu: grafiki pracy, zlecenia pracy, współpraca firmami i serwisami zewnętrznymi, zarzadzanie gospodarką części zamiennych
Aktywna współpraca z działami: produkcji, jakości, bezpieczeństwa pracy
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży ze znajomością języka angielskiego
Zachodnia 10, Grodzisk Mazowiecki
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta w zakresie wprowadzania i realizacji zamówień oraz przetwarzania i archiwizowania dokumentów sprzedaży
Administrowanie bazą danych podstawowych (obsługa systemu we wskazanych obszarach takich jak dane materiałowe, finansowe, bazy dostawców i klientów)
Bieżące wsparcie Działu Sprzedaży uwzględniające wszystkie działania mające na celu rozwój sprzedaży w tym przygotowywanie zestawień oraz raportów (Excel, Power Point)
Efektywna współpraca z innymi działami w celu realizacji bieżących zadań (Logistyka, Jakość, Księgowość, R&D)
Odpowiedzialność za jakość produktu w obsługiwanym obszarze,
Odpowiedzialność za koszty surowców i materiałów w powierzonym obszarze,
Realizacja planu produkcyjnego zgodnie z harmonogramem,
Dbanie o rozwój umiejętności w zespole,
Odpowiedzialność za prowadzenie procesu pod względem technologicznym, technicznym i jakościowym z uwzględnieniem zmian w recepturze i parametrach procesu,
Zaangażowanie w czynności dotyczące ciągłych ulepszeń,
Prowadzenie procesu nadzoru nad niezgodnościami w zakładzie produkcyjnym (znajomość narzędzi rozwiazywania problemów: cykl PDCA, 5WHY, Six sigma, inne);
Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych na produkcji;
Prowadzenie rejestru niezgodności oraz rejestru działań korygujących i zapobiegawczych;
Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników podnoszące ich wiedzę z zakresu jakości i bezpieczeństwa żywności;
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych zgodnie z harmonogramem ( uprawnienia audytora wewnętrznego);
Przeprowadzanie inspekcji GHP/GMP, raportowanie niezgodności, nadzór nad rejestrem niezgodności poinspekcyjnych;
Tworzenie dokumentacji systemowej w nadzorowanym obszarze;
Przygotowywanie danych do raportów tygodniowych i miesięcznych (QA, KPI) z nadzorowanego obszaru;
Aktywne uczestniczenie w spotkaniach HACCP, Food Defence, Food Fraud;
Aktywny udział w ciągłym doskonaleniu procesu produkcyjnego
Podnoszenie kwalifikacji i wiedzy zarówno swojej jak i innych pracowników na temat procesu produkcji
Wsparcie dla procesu rozruchu technicznego (commisioningu) nowych urządzeń
Przygotowanie receptur i parametryzacja procesu 5. Prowadzenie bieżącego nadzoru nad przebiegiem procesu produkcji na linii produkcyjnej
Obsługa systemów zarządzających produkcją PROLEIT, SAP ( w tym nadzór nad BOM)
Prowadzenie, aktualizacja i analiza danych procesu produkcyjnego w celu podniesienia poziomu jego bezpieczeństwa i efektywności oraz zapewnienia zadowolenia klienta
Nadzór nad dokumentacją procesową
Prowadzenie testów surowców, opakowań oraz nowych produktów na linii we współpracy z działem R&D
Zgłaszanie przełożonemu wszystkich zauważonych nieprawidłowości
Prowadzenie projektu rozwoju nowych opakowań jednostkowych i zbiorczych
Projektowanie nowych opakowań oraz definiowanie technicznej specyfikacji dla materiałów opakowaniowych
Tworzenie schematów paletyzacji, projektowanie oraz ich optymalizacja
Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji technicznej
Współpraca z agencjami graficznymi oraz drukarniami. Koordynowanie procesów związanych z powstawaniem nowych grafik oraz modyfikacja istniejących
Definiowanie badań materiałów opakowaniowych dla potrzeby działu kontroli jakości
Optymalizacja oraz standaryzacja materiałów opakowaniowych
Współpraca z dostawcami materiałów opakowaniach w zakresie ciągłego doskonalenia opakowań, tworzenie nowych opakowań i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań
Budowanie strategii rozwoju organizacji i talentów
Diagnozowanie potrzeb organizacji i dopasowanie działań do etapu rozwoju organizacji
Wdrażanie działań rozwojowych adekwatnych do potrzeb organizacji, zespołów oraz potrzeb indywidualnych
Projektowanie i prowadzenie działań rozwojowych w formie szkoleń, warsztatów, action learning, prelekcji, rozmów insipracyjnych, coachingu, shadowingu, ocen indywidualnych zgodnie z metodologią w ramach określonych kompetencji lub narzędzi
Projektowanie i przeprowadzenie przeglądu talentów, szkolenie menedżerów i projektowanie procesu tworzenia ścieżek karier
Projektowanie i prowadzenie sesji assessment i development center
Badanie potencjału, budowanie planów sukcesji
Budowanie kultury organizacyjnej, zaangażowania pracowników oraz wspieranie wartości firmowych
Współpraca z firmami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi HR
Współpraca przy opracowywaniu budżetu szkoleniowo-rozwojowego
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży ze znajomością języka angielskiego
Zachodnia 10, Grodzisk Mazowiecki
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta w zakresie wprowadzania i realizacji zamówień oraz przetwarzania i archiwizowania dokumentów sprzedaży
Administrowanie bazą danych podstawowych (obsługa systemu we wskazanych obszarach takich jak dane materiałowe, finansowe, bazy dostawców i klientów)
Bieżące wsparcie Działu Sprzedaży uwzględniające wszystkie działania mające na celu rozwój sprzedaży w tym przygotowywanie zestawień oraz raportów (Excel, Power Point)
Efektywna współpraca z innymi działami w celu realizacji bieżących zadań (Logistyka, Jakość, Księgowość, R&D)
Zarządzanie procesem produkcyjnym w celu dostarczania produktów o najwyższej jakości przy zachowaniu ciągłości procesu i niskim poziomie strat produkcyjnych
Zapewnienie wymaganego poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy w podległym obszarze produkcyjnym (w tym zamawianie środków ochrony indywidualnej)
Zapewnienie przestrzegania zasad dotyczących standardów jakościowych poprzez promowanie kultury tworzenia produktów o najwyższej jakości
Wprowadzanie zmian zapewniających usprawnienie procesów produkcyjnych organizacyjnych
Nadzór nad przestrzeganiem regulaminów, instrukcji oraz standardów obowiązujących w zakładzie (wdrażanie i przestrzeganie przepisów prawa pracy, BHP, przepisów związanych z jakością produktów)
Rekrutację członków zespołu
Zarządzanie budżetem godzinowym zmiany produkcyjnej (przestrzeganie przepisów prawa pracy w obszarze czas pracy, zarządzanie grupą pracowników Agencji Pracy Tymczasowej)
Przeprowadzanie rozmów oceniających
Wdrażanie i szkolenie podległych pracowników (program wprowadzający)
Prowadzenie projektu rozwoju nowych opakowań jednostkowych i zbiorczych
Projektowanie nowych opakowań oraz definiowanie technicznej specyfikacji dla materiałów opakowaniowych
Tworzenie schematów paletyzacji, projektowanie oraz ich optymalizacja
Tworzenie i archiwizowanie dokumentacji technicznej
Współpraca z agencjami graficznymi oraz drukarniami. Koordynowanie procesów związanych z powstawaniem nowych grafik oraz modyfikacja istniejących
Definiowanie badań materiałów opakowaniowych dla potrzeby działu kontroli jakości
Optymalizacja oraz standaryzacja materiałów opakowaniowych
Współpraca z dostawcami materiałów opakowaniach w zakresie ciągłego doskonalenia opakowań, tworzenie nowych opakowań i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań
Wsparcie i koordynacja prac zespołu Utrzymania Ruchu – ustalanie grafiku pracy, tworzenie zleceń pracy, zapewnienie części zamiennych, wsparcie serwisów, przeprowadzanie bądź koordynacja szkoleń, itp
Zarządzanie procesem produkcyjnym w celu dostarczania produktów o najwyższej jakości przy zachowaniu ciągłości procesu i niskim poziomie strat produkcyjnych
Zapewnienie wymaganego poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy w podległym obszarze produkcyjnym (w tym zamawianie środków ochrony indywidualnej)
Zapewnienie przestrzegania zasad dotyczących standardów jakościowych poprzez promowanie kultury tworzenia produktów o najwyższej jakości
Wprowadzanie zmian zapewniających usprawnienie procesów produkcyjnych organizacyjnych
Nadzór nad przestrzeganiem regulaminów, instrukcji oraz standardów obowiązujących w zakładzie (wdrażanie i przestrzeganie przepisów prawa pracy, BHP, przepisów związanych z jakością produktów)
Rekrutację członków zespołu
Zarządzanie budżetem godzinowym zmiany produkcyjnej (przestrzeganie przepisów prawa pracy w obszarze czas pracy, zarządzanie grupą pracowników Agencji Pracy Tymczasowej)
Przeprowadzanie rozmów oceniających
Wdrażanie i szkolenie podległych pracowników (program wprowadzający)
Weryfikacja i nadzór procesu ochrony oraz bezpieczeństwa budynku i obiektów towarzyszących
Nadzór oraz kontrola nad urządzeniami dozorowanymi przez UDT w ramach infrastruktury budynku
Nadzór oraz kontrola przestrzegania zasad utrzymania budynków trafostacji i stacji redukcji gazu ziemnego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi w tym odpowiedzialność za wykonywanie wymaganych prawem przeglądów budowalnych
Nadzór i kontrola nad instalacją centralnego ogrzewania budynku, klimatyzacją w zakresie poprawności działania
Nadzór nad terenem zewnętrznym w zakresie zapewnienia porządku i sprawności technicznej urządzeń i instalacji
Aktualizacja dokumentacji technicznej i dokumentacji budynku
Zarządzanie mediami i ich optymalizacja, prowadzenie dokumentacji zużycia mediów