Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Specjalista / Specjalistka ds. księgowości
Spółdzielcza 1, Halinów
Wygasła: 22.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Prowadzenie ewidencji księgowej oraz rozliczeń z organem podatkowym w zakresie podatku od towarów i usług VAT Urzędu Miejskiego w Halinowie oraz Gminy Halinów,
2) Sporządzanie JPK Urzędu Miejskiego w Halinowie,
3) Sporządzanie oraz przekazanie do Urzędu Skarbowego scentralizowanego jednolitego pliku kontrolnego, na podstawie jednostkowych plików kontrolnych /JPK/,
4) Ustalanie prewspółczynnika i współczynnika stosowanego do odliczeń podatku naliczonego od faktur zakupu,
5) Identyfikacja oraz raportowanie do organów podatkowych schematów podatkowych,
6) Wystawianie faktur VAT, faktur korygujących i not korygujących związanych z działalnością urzędu i gminy,
7) Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów budżetowych podlegających obowiązkowi fakturowania w zakresie m. in. najmu i dzierżawy,
8) Ustalanie należności, dochodów wykonanych, zaległości i nadpłat z tytułu ewidencjonowanych dochodów oraz ich uzgadnianie z ewidencją syntetyczną na koniec każdego miesiąca,
9) Naliczanie i ewidencja odsetek od nieterminowych wpłat przynajmniej na koniec każdego kwartału oraz rozliczanie nadpłat,
10) Prowadzenie egzekucji zaległości z tytułu ewidencjonowanych dochodów,
11) Rozliczanie dotacji przekazywanych przez Gminę na zadania zlecone do realizacji podmiotom nienależącym do sektora finansów publicznych (NGO),
12) Ewidencja majątku Gminy /w tym: ewidencja analityczna środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych środków trwałych/,
13) Sporządzanie sprawozdania z mienia komunalnego,
14) Ewidencja księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, sum depozytowych oraz projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
15) Dekretacja dowodów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
16) Sporządzenie sprawozdawczości budżetowej oraz z zakresu operacji finansowych,
17) Współpraca przy sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego jednostki i organu
I. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i przygotowaniem inwestycji:
1) Współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych
2) Przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie inwestycji w tym określanie szacunkowych wartości robót
3) Prowadzenie prac przygotowawczych w zakresie planowanych inwestycji w tym zbieranie informacji technicznych dla danego zakresu
4) Organizowanie spotkań z projektantami i ekspertami dla umożliwienia wyboru najwłaściwszego rozwiązania
5) Przyjmowanie wniosków do budżetu mieszkańców, sołectw (fundusz sołecki) i kontrola ich poprawności,
6) Przygotowanie materiałów do planu budżetu,
7) Kontrola faktur i rachunków pod kątem zgodności z przeznaczeniem,
8) Monitoring terminowości realizacji zadań,
9) Przygotowanie materiałów do sporządzenia wniosku o dotację celową
II. Udzielanie zamówień publicznych:
1) Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia dla udzielenia zamówienia publicznego o wartości powyżej 130 tyś. złotych
Przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia zamówienia publicznego, w tym:
- opracowanie i sprecyzowanie przedmiotu zamówienia
- uczestnictwo w komisjach przetargowych
2) Przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców na zamówienia o wartości przekraczającej 5 tys. złotych, a nie przekraczającej 130 tyś. złotych oraz przygotowywanie umów dla tych zamówień
3) Przygotowywanie zleceń w zakresie inwestycji o wartości do 5 tys. złotych
III. Prowadzenie inwestycji w zakresie budowy oświetlenia ulicznego i obiektów kubaturowych:
1) Określenie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania
2) Ocena projektów i weryfikacja kosztorysów oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę
3) Przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych
4) Koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym
5) Zgłaszanie i zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom
6) Koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych
7) Uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych zrealizowanych w procesie inwestycyjnym
IV. Rozpatrywanie spraw związanych z inwestycjami:
1) Przyjmowanie wniosków dotyczących inwestycji od osób fizycznych, instytucji,
radnych, i innych organizacji
2) Przyjmowanie interesantów
3) Przygotowywanie zarządzeń, umów i porozumień z mieszkańcami oraz jednostkami samorządu terytorialnego
4) Przygotowywanie projektów uchwał
V. Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem inwestycji:
1) Rozliczanie kosztu realizowanych zadań obejmujących:
- zadania inwestycyjne realizowane z własnych środków finansowych
- zadania inwestycyjne realizowane wspólnie z innymi podmiotami
2) Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, akceptowanie faktur i rachunków