Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Stażysta / Stażystka - Dział Prawny, Kadry, Finanse
Marszałkowska 126, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Rozpoczynamy kolejną edycję Programu Stażowego. W ciągu najbliższych miesięcy będziesz miał możliwość nabyć doświadczenie zawodowe w obszarze firmy, który Cię interesuje – aktualnie poszukujemy stażystów do zespołu Prawnego, Kadr oraz Finansów. Po wskazaniu przez Ciebie w formularzu aplikacyjnym obszaru zainteresowania będą umawiane spotkania z konkretnymi managerami zespołów
Jeżeli jesteś studentem minimum czwartego roku lub absolwentem i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, poznać swoje predyspozycje zawodowe, albo zweryfikować, czy Twoje wyobrażenia o pracy są zgodne z rzeczywistością – to oferta właśnie dla Ciebie!
Twoje obowiązki będą zależały od tego, z którym Zespołem będziesz pracować – harmonogram ustalany jest indywidualnie, w oparciu o Twoje predyspozycje, doświadczenie i kompetencje. Co możemy Ci zaoferować?
• Możliwość praktycznego stosowania zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach biznesowych
• Realne obowiązki w zakresie obszaru Twoich zainteresowań zawodowych
• Szansę na naukę od doświadczonych specjalistów w dziedzinie Prawa, Kadr lub Finansów
• Możliwość udziału w różnorodnych projektach, co pozwoli Ci poszerzyć horyzonty i zdobyć cenne umiejętności
• Możliwość pracy w zespole, który wspiera i motywuje do rozwoju osobistego i zawodowego
• Praktyczne doświadczenie, które będzie miało wpływ na Twoją przyszłą karierę zawodową
• Środowisko, w którym Twoje pomysły i inicjatywy są doceniane i wspierane
HR & Recruitment Specialist / Specjalista do Spraw HR I Rekrutacji
Warszawa
Wygasła: 28.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Cześć! 😊 Do kilkuosobowego zespołu HR poszukujemy ciekawej, otwartej i zaangażowanej osoby, która wesprze nas w realizacji codziennych zadań oraz projektów. Poszukujemy kogoś, kto chce się rozwijać, ale ma też masę dobrych pomysłów i własnych inicjatyw. W zakres zadań wchodzą przede wszystkim:
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych end-to-end na stanowiska specjalistyczne i managerskie, poszukiwanie kandydatów przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych źródeł (również metodą direct search)
• Dbanie o kandydatów i utrzymywanie Candidate Experience na najwyższym poziomie podczas całego procesu rekrutacyjnego
• Organizacja eventów (np. bankiety biznesowe, Pikniki Rodzinne, Spotkania Świąteczne, wyjazdy warsztatowe, wyjazdy integracyjne) w ramach Grupy
• Inicjowanie i wsparcie w realizacji licznych projektów z zakresu „miękkiego” HR i działań employer brandingowych
• Zaangażowanie w stały rozwój i poprawę procesów onboardingowych i offboardingowych
Wsparcie Pracowników i Managerów w kwestiach HR
• Regularne prowadzenie stay i exit interview z Pracownikami
• Wsparcie w przygotowywaniu i aktualizacji raportów, regulaminów i procedur na potrzeby Grupy
• Dbanie o rozwój stanowiskowy, merytoryczny i kompetencyjny Pracowników
Techniczna likwidacja szkód w zakresie kosztorysowania i współpracy z serwisami
Prowadzenie korespondencji oraz kontakt telefoniczny z Klientem w związku z obsługiwaną szkodą
Współpraca z serwisami oraz Partnerami w zakresie obsługi szkód
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych związanych z techniczną likwidacją szkód
Kompletowanie teczki szkodowej oraz ewidencji 100% kontaktów z/od Klientów w systemie
Obsługa szkód zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klienta
Przeciwdziałanie i zapobieganie powstawaniu reklamacji oraz odwołań w obsługiwanych szkodach
Obsługa zadań zgodnie z terminami przyjętymi w obowiązujących procedurach obsługi
Podejmowanie decyzji w zakresie powierzonych kompetencji z uwzględnieniem ekonomicznych aspektów dotyczących kosztów bezpośredniej obsługi likwidacyjnej szkód
Całościowe wsparcie i koordynacja prac od strony technologicznej: zakres, budżet, harmonogram, zakres, MVP, ryzyka, zarządzania dostawcami, dokumentacja projektowa
Zarządzanie potrzebami biznesowymi i negocjacje z interesariuszami (tworzenie roadmapy projektów)
Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie wytwarzania i wdrażania systemów
Aktywny udział w projektowaniu rozwiązań od strony technicznej
Nadzór nad realizacją projektu oraz kontrola postępów, budżetu, identyfikacja i korekta odstępstw od planu, raportowanie postępu do Sponsorów i Zarządu
Zarządzanie projektami IT; w tym ustalanie i kontrola zakresu, budżetu, harmonogramu, zarządzanie ryzykiem i priorytetami, zarządzania dostawcami, dokumentacja projektowa
Całościowa koordynacja prac po stronie IT (zespoły SCRUMowe)
Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie wytwarzania i wdrażania systemów
Współpraca z interesariuszami (zarządzanie oczekiwaniami, rozwiązywanie konfliktów)
Aktywny udział w projektowaniu rozwiązań
Nadzór nad realizacją projektu oraz kontrola postępów, identyfikacja i korekta odstępstw od planu
Zarządzanie projektami IT; w tym ustalanie i kontrola zakresu, budżetu, harmonogramu, zarządzanie ryzykiem i priorytetami, zarządzania dostawcami, dokumentacja projektowa
Całościowa koordynacja prac po stronie IT (zespoły SCRUMowe)
Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie wytwarzania i wdrażania systemów
Współpraca z interesariuszami (zarządzanie oczekiwaniami, rozwiązywanie konfliktów)
Aktywny udział w projektowaniu rozwiązań
Nadzór nad realizacją projektu oraz kontrola postępów, identyfikacja i korekta odstępstw od planu
Wdrażanie nowych produktów oraz modyfikowanie istniejących rozwiązań zgodnie z trendami rynkowymi oraz zapotrzebowaniem rynku, Partnerów i potencjalnych Partnerów – wdrażanie produktów serwisowych i ubezpieczeniowych dedykowanych klientom z segmentu B2B i B2C
Analiza rynku oraz rozwój oferty produktowej i współtworzenie strategii produktowej – inicjowanie zmian i usprawnień procesów oraz produktów
Opracowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej: regulaminy, OWU, procedury oraz opiniowanie pozostałej dokumentacji (prezentacje, materiały marketingowe) w zakresie produktowym
Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym oraz projektowym, a także departamentem prawnym i IT
Przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz rachunku przepływów pieniężnych w Grupie Kapitałowej, wsparcie w procesie zarządzania środkami pieniężnymi
Monitoring i kontrola kosztów finansowych oraz rozliczeń wzajemnych Grupy Kapitałowej
Bezpośrednia współpraca z bankami oraz innymi instytucjami finansowymi w zakresie obsługi istniejącego finansowania, w tym: negocjacje warunków i wdrażanie nowych umów finansowych we współpracy z CFO; opiniowanie i negocjowanie formy oraz treści zabezpieczeń finansowych; bieżąca analiza kowenantów bankowych oraz kwartalne raportowanie do instytucji zewnętrznych; bieżąca współpraca z bankami i pozostałymi instytucjami finansowymi
Administracja i zarządzanie finansowaniem wewnątrzgrupowym
Monitorowanie stanu należności:analiza i monitorowanie spływu środków pieniężnych od kontrahentów; kontrola poprawności rozliczeń w poszczególnych krajach
Optymalizowanie wykorzystania kapitału obrotowego, wsparcie w procesie regulowania zobowiązań, w tym monitoring wykorzystania możliwości płatności ze skontem oraz nadzorowanie terminów płatności dla kluczowych wierzycieli
Obsługa gwarancji bankowych oraz faktoringu odwrotnego
- prowadzenie windykacji sądowej, w tym przygotowywanie pozwów w EPU, postępowaniach upominawczych i nakazowych, obsługa spraw po wydaniu nakazów zapłaty
3. Bieżące wsparcie Działu Prawnego i Compliance, w tym monitorowanie prowadzonych postępowań sądowych i egzekucyjnych
4. Współpraca i nadzór nad zewnętrznymi podmiotami windykacyjnymi
5. Tworzenie raportów oraz monitorowanie osiąganych wyników
6. Stała analiza portfela wierzytelności
7. Wsparcie Działu Ryzyka w zakresie analizy modeli scoringowych pod kątem oceny ryzyka kredytowego
8. Przygotowanie i finalizacja sprzedaży portfeli wierzytelności
Techniczną likwidację szkód w zakresie kosztorysowania i współpracy z serwisami
Prowadzenie korespondencji, oraz kontakt telefoniczny z Klientem w związku z obsługiwaną szkodą
Współpracę z serwisami oraz Partnerami w zakresie obsługi szkód
Prawidłowy obieg dokumentów finansowych związanych z techniczną likwidacją szkód
Kompletowanie teczki szkodowej oraz ewidencjĘ 100% kontaktów z/od Klientów w systemie
Informowanie bezpośredniego przełożonego o stwierdzonych nadużyciach na szkodę DC
Obsługę szkód zgodnie z najwyższymi standardami obsługi klienta przyjętymi w DC
Przeciwdziałanie i zapobieganie powstawaniu reklamacji oraz odwołań w szkodach obsługiwanych przez DC
Obsługę zadań zgodnie z terminami przyjętymi w obowiązujących procedurach obsługi
Sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie powierzonych czynności i obowiązków oraz innych poleceń bezpośredniego przełożonego
Przestrzeganie Kodeksu Pracy, dyscypliny pracy oraz Kodeksu Etyki Zawodowej
Przestrzeganie przepisów BHP I Ppoż
Informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie i wynikach prac bieżących oraz napotykanych trudnościach
Przestrzeganie tajemnicy służbowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami
Stałą aktualizację wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie i udział w szkoleniach organizowanych przez DC
Podejmowanie decyzji w zakresie powierzonych kompetencji z uwzględnieniem ekonomicznych aspektów dotyczących kosztów bezpośredniej obsługi likwidacyjnej szkód
Dbałość o powierzone mienie
Szkolenie innych pracowników i przekazywanie im wiedzy merytorycznej
Rozpoczynamy kolejną edycję Programu Stażowego o nietypowej formule. W ciągu najbliższych miesięcy będziesz miał możliwość doświadczenia pracy w Grupie Digital Care, poznasz strukturę organizacji i procesy nią rządzące
Jeżeli jesteś studentem minimum czwartego roku lub absolwentem i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, poznać swoje predyspozycje zawodowe, albo zweryfikować, czy Twoje wyobrażenia o pracy są zgodne z rzeczywistością – to oferta właśnie dla Ciebie!
Twoje Obowiązki:
Twoje obowiązki będą zależały od tego, z którym Zespołem będziesz pracować – harmonogram ustalany jest indywidualnie, w oparciu o Twoje predyspozycje, doświadczenie i kompetencje. Podczas stażu będziesz mógł zapoznać się szczegółowo z pracą w naszej Firmie - każdy segment charakteryzują inni ludzie i możliwości, inne zadania i wyzwania. Między innymi:
• Zapoznasz się z rynkiem technologii mobilnych i high-tech;
• Nauczysz się analizować rynek produktów i usług w Polsce i zagranicą;
• Będziesz wspierać procesy administracyjne i logistyczne w Firmie;
• Będziesz brać aktywny udział w tworzeniu ofert dla klientów i partnerów;
• Nauczysz się jak kreować nowe produkty i planować kampanie marketingowe;
• Będziesz brać udział w projektowaniu strategii biznesowych;
Analizowanie potrzeb użytkowników i dostosowywanie tworzonych rozwiązań do ich oczekiwań oraz przeprowadzanie testów użyteczności
Opracowywanie, analizowanie i komunikowanie decyzji oraz koncepcji projektowych za pomocą makiet, szkiców, przepływu użytkowników i procesów, map witryn
Projektowanie i wdrażanie UX, jak i UI dla platform, aplikacji i opracowywanych rozwiązań
Zapewnienie zgodności projektów z wymaganiami biznesowymi i standardami
Prezentowanie i przedstawianie zainteresowanym stronom wyborów projektowych i pomysłów
Prowadzenie i organizacja warsztatów UX z interesariuszami, PM/PO, analitykami biznesowymi, programistami w celu zrozumienia wymagań produktowych i przełożenia ich na przepływy użytkowników końcowych
Współpraca z programistami i innymi członkami zespołu projektowego
Wdrażanie nowych produktów oraz modyfikowanie istniejących rozwiązań zgodnie z trendami rynkowymi oraz zapotrzebowaniem rynku, Partnerów i potencjalnych Partnerów – wdrażanie produktów serwisowych i ubezpieczeniowych dedykowanych klientom z segmentu B2B i B2C
Analiza rynku oraz rozwój oferty produktowej i współtworzenie strategii produktowej – inicjowanie zmian i usprawnień procesów oraz produktów
Opracowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej: regulaminy, OWU, procedury oraz opiniowanie pozostałej dokumentacji (prezentacje, materiały marketingowe) w zakresie produktowym
Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym oraz projektowym, a także departamentem prawnym i IT
Dbałość o skuteczny i płynny przepływ informacji z zewnętrzną firmą kadrowo-płacową, w tym przygotowywanie listy przekazywanych do firmy zewnętrznej dokumentów
Dbałość o prawidłowe prowadzenie cyklu życia pracownika na etapach: zatrudnienia, trwania stosunku pracy, zakończenia stosunku pracy
Zapewnienie poprawności przygotowywanych dokumentów, zarówno w zgodzie z prawem pracy jak i wewnętrznymi ustaleniami (np.: dokumenty dot. zatrudnienia pracownika, przygotowywanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń, także w języku angielskim)
Stały kontakt z pracownikami i managerami firmy w celu zapewnienia skutecznego przepływu informacji. Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania pracowników, min. z podstawowych zagadnień z zakresu prawa pracy
Zapewnienie prawidłowości danych w systemie
Przygotowywanie danych do list płac
Obsługa administracyjna benefitów pracowniczych oraz aktualizacja danych w intranecie, stały kontakt z dostawcami
Wsparcie w budowie procesów i regulaminów
weryfikacja ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników oraz poprawności druków i wniosków
legalizacja zatrudnienia obcokrajowców
prowadzenie on-boardingu i off-boardingu
przygotowywanie zestawień i raportów
Inicjowanie projektów i rozwiązań wspierających funkcjonowanie działu oraz udział w innych projektach HR
Realizacja szkoleń produktowych (wewnętrznych i zewnętrznych), z zakresu kompetencji miękkich (wewnętrznych i zewnętrznych), dla nowych pracowników (onboarding)
Przygotowanie materiałów szkoleniowych i prezentacji
Ewaluacja szkoleń, udoskonalanie obecnych i wdrażanie nowych programów szkoleniowych
Wsparcie w rozpoznaniu, analizie i rekomendacji działań szkoleniowych
Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie szkoleń
Prowadzenie ewidencji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych oraz przygotowywanie innych wymaganych zestawień
Dbanie o wysokie standardy pracy, jakość procesów szkoleniowych
Realizacja wybranych zadań w obszarze komunikacji wewnętrznej (w tym obsługa intranetu)
Opiniowanie procesów i procedur wdrażanych w organizacji
Techniczną likwidację szkód w zakresie kosztorysowania i współpracy z serwisami
Prowadzenie korespondencji, oraz kontakt telefoniczny z Klientem w związku z obsługiwaną szkodą
Współpracę z serwisami oraz Partnerami w zakresie obsługi szkód
Prawidłowy obieg dokumentów finansowych związanych z techniczną likwidacją szkód
Kompletowanie teczki szkodowej oraz ewidencjĘ 100% kontaktów z/od Klientów w systemie
Informowanie bezpośredniego przełożonego o stwierdzonych nadużyciach na szkodę DC
Obsługę szkód zgodnie z najwyższymi standardami obsługi klienta przyjętymi w DC
Przeciwdziałanie i zapobieganie powstawaniu reklamacji oraz odwołań w szkodach obsługiwanych przez DC
Obsługę zadań zgodnie z terminami przyjętymi w obowiązujących procedurach obsługi
Sumienne, dokładne i terminowe wykonywanie powierzonych czynności i obowiązków oraz innych poleceń bezpośredniego przełożonego
Przestrzeganie Kodeksu Pracy, dyscypliny pracy oraz Kodeksu Etyki Zawodowej
Przestrzeganie przepisów BHP I Ppoż
Informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie i wynikach prac bieżących oraz napotykanych trudnościach
Przestrzeganie tajemnicy służbowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami
Stałą aktualizację wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie i udział w szkoleniach organizowanych przez DC
Podejmowanie decyzji w zakresie powierzonych kompetencji z uwzględnieniem ekonomicznych aspektów dotyczących kosztów bezpośredniej obsługi likwidacyjnej szkód
Dbałość o powierzone mienie
Szkolenie innych pracowników i przekazywanie im wiedzy merytorycznej
Utworzenie i realizacja polityki w zakresie zarządzania ryzykiem kredytowym w Grupie Digital Care,
Budowa/rozbudowa i udoskonalanie modeli służących do oceny/wyceny ryzyka kredytowego (w szczególności PD/ LGD) dla klientów z segmentu B2C, B2B na rynku polskim, jak i na wybranych rynkach zagranicznych (m.in. Litwa, Łotwa, RPA, rynki azjatyckie),
Analiza wniosków o najem urządzeń dla klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie: oceny zdolności kredytowej, poziomu ryzyka kredytowego podmiotu i przedmiotowej transakcji wraz z przedstawieniem rekomendacji,
Monitorowanie i raportowanie ekspozycji na ryzyko kredytowe w Grupie Digital Care,
Kreowanie polityki wyboru instrumentów zabezpieczających ekspozycję na ryzyko kredytowe,
Ocena działania modeli oceny ryzyka kredytowego (przygotowanie tzw. backtestów), rekomendowanie zmian i ich implementacja,
Sporządzanie szczegółowych analiz i raportów, mających na celu wyjaśnienie przyczyn zmian poszczególnych parametrów w procesie oceny ryzyka kredytowego,
Przeprowadzanie analiz przekrojowych i raportów dotyczących jakości portfela klientów,
Przygotowanie i aktualizacja polityki zarządzania ryzykiem kredytowym oraz instrukcji i procedur,
Opracowanie metodologii tworzenia odpisu aktualizującego (rezerwy) z tytułu ryzyka kredytowego portfela klientów w Grupie Digital Care,
Przygotowywanie raportów prezentacji na potrzeby zarządcze,
Koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za procesy obsługi w projektach najmu na poziomie krajowym oraz międzynarodowym
Monitorowanie i ocena jakości procesów obsługi klientów i partnerów w projektach najmu
Analiza i nadzór nad procesami posprzedażowymi wynikającymi z umów najmu
Kontrola i ocena procesów monitorowania oraz windykacji należności
Nadzór i ocena pracy osób zaangażowanych w wsparcie działów sprzedaży
Tworzenie, weryfikacja i ulepszanie procesów, procedur i instrukcji w celu zwiększenia jakości i wydajności pracy zespołu
Monitorowanie wskaźników jakościowych oraz wskaźników SLA
Opracowanie oraz weryfikacja raportów kontrolnych dla procesów obsługi najmu
Udział w tworzeniu wymagań systemowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, których celem jest maksymalizacja efektywności oraz zwiększanie satysfakcji klientów
Aktywny udział w budowaniu projektów ogólnofirmowych
Planowanie, organizacja oraz nadzorowanie codziennych działań
Develops high performing, self-managing teams that are driving products forward to meet the needs of our customers
Ensures your teams have a clear pathway for development. You proactively help remove blockers, facilitate conversations and work closely with the Product Owners to ensure clarity on the product backlog
Facilitates highly effective scrum ceremonies, meetings, and decision-making processes
Tracks deliverables in-sprint and drives the team to achieve sprint goals and 100% sprint completion
Consistently evaluates progress and performance, using learnings to proactively help teams and individuals improve efficiencies
Inspires the teams to improve speed and quality of discovery and delivery
Takes ownership for identifying and communicating potential risks or issues early and takes steps to mitigate them
Actively encourages cross-team collaboration and sharing of knowledge
Koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za procesy obsługi w projektach najmu na poziomie krajowym oraz międzynarodowym
Monitorowanie i ocena jakości procesów obsługi klientów i partnerów w projektach najmu
Analiza i nadzór nad procesami posprzedażowymi wynikającymi z umów najmu
Kontrola i ocena procesów monitorowania oraz windykacji należności
Nadzór i ocena pracy osób zaangażowanych w wsparcie działów sprzedaży
Tworzenie, weryfikacja i ulepszanie procesów, procedur i instrukcji w celu zwiększenia jakości i wydajności pracy zespołu
Monitorowanie wskaźników jakościowych oraz wskaźników SLA
Opracowanie oraz weryfikacja raportów kontrolnych dla procesów obsługi najmu
Udział w tworzeniu wymagań systemowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, których celem jest maksymalizacja efektywności oraz zwiększanie satysfakcji klientów
Aktywny udział w budowaniu projektów ogólnofirmowych
Planowanie, organizacja oraz nadzorowanie codziennych działań
Monitorowanie i wdrażanie zmian w prawie podatkowym oraz zapewnienie zgodności procedur z obowiązującym prawem w spółkach Grupy Kapitałowej
Opracowywanie, tworzenie, aktualizacja oraz optymalizacja procedur i procesów podatkowych w spółach Grupy Kapitałowej
Nadzorowanie wypełniania obowiązków podatkowych, w tym zapewnienie prawidłowego i terminowego obliczania podatków dochodowych (CIT, WHT)
Nadzór nad przygotowywaniem i składaniem deklaracji podatkowych
Przygotowywanie dokumentacji cen transferowych w spółkach Grupy Kapitałowej, we współpracy z doradcami podatkowymi
Opracowywanie i raportowanie strategii podatkowej we współpracy z doradcami podatkowymi
Analiza zdarzeń i transakcji w spółkach, w zakresie schematów podatkowych
Udział w okresowych audytach podatkowych i księgowych w spółkach
Współpraca z doradcami podatkowymi podczas przygotowywania wniosków o interpretacje podatkowe oraz innych projektów podatkowych
Wsparcie Księgowości, Controllingu i innych działów w obszarze podatkowym, w tym w zakresie regulacji umownych i oceny skutków podatkowych inicjatyw biznesowych
Przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz rachunku przepływów pieniężnych w Grupie Kapitałowej, wsparcie w procesie zarządzania środkami pieniężnymi
Monitoring i kontrola kosztów finansowych oraz rozliczeń wzajemnych Grupy Kapitałowej
Bezpośrednia współpraca z bankami oraz innymi instytucjami finansowymi w zakresie obsługi istniejącego finansowania, w tym: negocjacje warunków i wdrażanie nowych umów finansowych we współpracy z CFO; opiniowanie i negocjowanie formy oraz treści zabezpieczeń finansowych; bieżąca analiza kowenantów bankowych oraz kwartalne raportowanie do instytucji zewnętrznych; bieżąca współpraca z bankami i pozostałymi instytucjami finansowymi
Administracja i zarządzanie finansowaniem wewnątrzgrupowym
Monitorowanie stanu należności:analiza i monitorowanie spływu środków pieniężnych od kontrahentów; kontrola poprawności rozliczeń w poszczególnych krajach
Optymalizowanie wykorzystania kapitału obrotowego, wsparcie w procesie regulowania zobowiązań, w tym monitoring wykorzystania możliwości płatności ze skontem oraz nadzorowanie terminów płatności dla kluczowych wierzycieli
Obsługa gwarancji bankowych oraz faktoringu odwrotnego
Dbałość o skuteczny i płynny przepływ informacji z zewnętrzną firmą kadrowo-płacową, w tym przygotowywanie listy przekazywanych do firmy zewnętrznej dokumentów
Dbałość o prawidłowe prowadzenie cyklu życia pracownika na etapach: zatrudnienia, trwania stosunku pracy, zakończenia stosunku pracy
Zapewnienie poprawności przygotowywanych dokumentów, zarówno w zgodzie z prawem pracy jak i wewnętrznymi ustaleniami (np.: dokumenty dot. zatrudnienia pracownika, przygotowywanie umów o pracę, aneksów, wypowiedzeń, także w języku angielskim)
Stały kontakt z pracownikami i managerami firmy w celu zapewnienia skutecznego przepływu informacji. Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania pracowników, min. z podstawowych zagadnień z zakresu prawa pracy
Zapewnienie prawidłowości danych w systemie
Przygotowywanie danych do list płac
Obsługa administracyjna benefitów pracowniczych oraz aktualizacja danych w intranecie, stały kontakt z dostawcami
Wsparcie w budowie procesów i regulaminów
weryfikacja ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników oraz poprawności druków i wniosków
legalizacja zatrudnienia obcokrajowców
prowadzenie on-boardingu i off-boardingu
przygotowywanie zestawień i raportów
Inicjowanie projektów i rozwiązań wspierających funkcjonowanie działu oraz udział w innych projektach HR