Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (8 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 8 )
Asystent / Asystentka dyrektora
Cybernetyki 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.03.2024
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
Obowiązki:
Do Twoich głównych obowiązków będzie należeć między innymi:
• zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
• zarządzanie korespondencją i dokumentacją szkoleniową i administracyjną firmy
• organizowanie i zarządzanie terminami i kalendarzem Dyrektora
• koordynacja realizacji szkoleń, konsultacji, spotkań, konferencji
• zarządzanie logistyką pracy Dyrektora i całego biura
• nadzorowanie i realizacja dodatkowych projektów Instytutu
• zapewnienie wsparcia administracyjnego Dyrektorowi,
• koordynacja podróży służbowych Dyrektora, w tym rezerwowanie biletów i hoteli
• zarządzanie bazą danych kontaktów i informacji
• monitorowanie i nadzorowanie przestrzegania procedur i regulacji w firmie
• współpraca z innymi działami, kontrahentami
• inne zadania administracyjne wg potrzeb i żądań Dyrektora
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalistka do spraw administracyjnych z elementami social mediów
Cybernetyki 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
promowanie marki w social mediach (FB, Instagram)
aktualizacja strony internetowej, przygotowywanie newsletterów
pilnowanie i monitorowanie działań pracy biura
obsługa bieżących spraw biura (min. obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej, kontakt z placówkami oświatowymi i urzędami, przygotowywanie ofert dla kontrahentów, organizacja kursów i warsztatów)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Social Media Specialist
Trombity 24L, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 27.04.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji na profilach społecznościowych;
Zarządzanie kampaniami reklamowymi w systemie Facebook Ads;
Pisanie tekstów marketingowych, newsletterów, postów na kanały social media;
Rekrutacja uczestników szkoleń;
Przygotowywanie ofert i umów szkoleniowych (Urzędy Pracy, BUR, KFS);
Pilnowanie i monitorowanie działań pracy biura (opieka nad systemem ISO);
Organizowanie kursów, warsztatów, konsultacji
Obsługa bieżącej korespondencji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystentka dyrektora
Warszawa
Wygasła: 26.03.2022
Obowiązki:
Zamieszczanie bieżących informacji na stronie FB, Instagramie i dbanie o wizerunek firmy w sieci;
Planowanie kampanii internetowych;
Obsługa korespondencji firmy (e:mail, kontakt telefoniczny z kursantami ,urzędami, dyrektorami placówek);
Przygotowywanie ofert szkoleniowych (Urzędy Pracy, BUR, KFS);
Pilnowanie i monitorowanie działań pracy biura (opieka nad systemem ISO);
Organizowanie kursów, warsztatów, konsultacji;
Opieka nad kursantami (obsługa wewnętrznego systemu szkoleniowego, bieżąca pomoc kursantom)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent biura ds. edytorskich
Warszawa
Wygasła: 10.03.2017
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik biurowy
Warszawa
Wygasła: 10.05.2016
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik biurowy
Warszawa
Wygasła: 01.02.2016
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne