Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Sales Manager
Foksal 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Dbanie oraz kreowanie wizerunku powierzonej marki na rynku polskim, czeskim i słowackim przy współpracy z działem marketingu wg. wyznaczonej strategii firmy
Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i negocjowanie z Nimi warunków współpracy
Reaserch – raporty z reaserchu w formie opisów, zdjęć, tabel – nadzór nad baza klientów i jej aktualizacją
Efektywne umawianie spotkań bezpośrednich z klientami nowymi i pozyskiwanymi
Zarzadzanie kalendarzem spotkań z klientami
Oferowanie serwisu i obsługi pro-klientowskiej zgodnej z polityka firmy
Utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami, budowanie długofalowych relacji z klientami firmy
Doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania wizerunku marki oraz w zakresie Visual Merchandisingu, technik sprzedaży
Monitorowanie procesu realizacji złożonych zamówień
Prezentacja oferty handlowej marek z portfolia agencji
Prowadzenie kampanii sprzedaży w terminach określonych przez producenta. Nadzór i opieka nad samplami służącymi do realizacji zamówień
Nadzór nad przesyłkami sampli
Udział w targach i prezentacjach marek w kraju i zagranicą
Koordynacja otwarć salonów
Nadzór nad płatnościami, reklamacjami i odbiorem zamówień przez klientów
Przygotowywanie i realizacja założonych planów sprzedażowych, zwiększanie efektywności sprzedaży
Przygotowywanie cyklicznych raportów z wykonania powierzonych zadań dla dyrektora oraz Zarządu w terminach przez nich określonych
Wypełnianie zadań zleconych przez dyrektora oraz zarząd w terminach przez nich wyznaczonych
Praca biurowa, prowadzenie i archiwizowanie korespondencji wewnętrznej, handlowej, z partnerami handlowymi spółki oraz klientami
Wprowadzanie podległego zespołu w zasady funkcjonowania showroomu
Nadzór nad podległymi pracownikami
Planowanie i przeprowadzanie delegacji handlowych z przedstawieniem raportów
Czuwanie nad Visual Merchandisingiem kolekcji prezentowanych klientom podczas kampanii sprzedaży
Zarządzanie wysyłkami kolekcji zgodnie z kalendarzem agencji
Asystowanie przy kontraktacjach i spotkaniach z klientami agencji
Współpraca z SALES managerami i Zarządem
Współpraca z Partnerami firmy
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi
Research, analiza danych
Przygotowywanie ofert i prezentacji produktowych dla Partnerów w formie graficznej oraz mailowej
Kreacja kontent social media agencji w zakresie wykorzystania marek portfolia agencji
Kontakt z działami marketingu i PR marek z portfolia agencji przy uzyskiwaniu i przesyłaniu materiałów graficznych i marketingowych pomiędzy markami a klientami
Realizacja wysyłek kreatywnych tj. obsługa sampli, kontakt z influencerami, kontakt z działami marketingu i PR marek z portfolia agencji
Inne zadania związane ze wsparciem działu handlowego np. brainstorming przy wprowadzaniu nowej marki u nowego klienta
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi, prezentacje marek
Wsparcie Brand managerów w codziennych zadaniach administracyjnych (reklamacje, odbiory towaru, płatności, zapytania od klientów)
Dbanie i utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi oraz nowymi klientami firmy;
Pozyskiwanie nowych klientów firmy;
Dbanie o wizerunek firmy i współpracujących marek m.in poprzez handlowe podejście do pracy z VM w showroomie, przygotowanie kolekcji oraz realizację przyjętych standardów firmy / agencji w zakresie obsługi hurtowego klienta firmy;
Podejmowanie aktywnych starań w celu profesjonalnego przeprowadzenia procesu sprzedaży b2b i realizacji założonych budżetów;
Przygotowywanie raportów i analiz;
Tworzenie ofert handlowych;
Współpraca z działami marek zagranicznych w zakresie monitorowanie dostaw, płatności, customer service;
Dbanie o poprawność przygotowywania dokumentacji, raportów, tabel oraz korespondencji mailowej (również w jezyku angielskim)