Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Dbałość o terminowość w obsłudze ubezpieczonych po stronie klienta (odpowiedzi na zadane przez ubezpieczonego pytania, telefony itp.)
Praca w systemach Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz w systemie Brokera
Obsługa systemu CRM - wprowadzanie danych dotyczących klientów oraz ubezpieczanego mienia oraz ich aktualizacja, bieżące wprowadzanie polis, aneksów oraz umów generalnych
Odpowiedzialność za obieg i archiwizację dokumentów
Wsparcie Brokerów w zakresie przygotowywania prezentacji, materiałów szkoleniowych i marketingowych
To elicit user journeys, user stories and functional/ non-functional requirements via techniques such as interviews, workshops, process modelling and examination of business collateral. Document requirements with clear priorities
To plan and lead workshops with business and technical stakeholders, documenting outputs, proactively seeking subsequent agreement and sign-off
To understand current business processes across different subsidiaries and map them in standard formats such as Cross-Functional Flowcharts
To “reverse-engineer” existing systems in detail and document them as necessary
To act as a conduit between business staff and the technical development and support teams
To recognize strategic opportunities for improvement to current business processes through logical reasoning and an appreciation of the technical impact in an SOA environment
To reconcile conflicting information obtained from multiple sources and be able to recognize the “big picture” from a mixture of low-level information
To propose innovative solutions that enable PIB Poland to achieve its objectives, leveraging an excellent understanding of the commercial environment and challenging the assumptions of business departments where appropriate
To manage further ad-hoc activities as required
New ideas proposed and implemented for improvement to business processes and/or software development practices
Maintain consensus on solution scope in the face of conflicting requirements from project stakeholders
To elicit user journeys, user stories and functional/ non-functional requirements via techniques such as interviews, workshops, process modelling and examination of business collateral. Document requirements with clear priorities
To plan and lead workshops with business and technical stakeholders, documenting outputs, proactively seeking subsequent agreement and sign-off
To understand current business processes across different subsidiaries and map them in standard formats such as Cross-Functional Flowcharts
To “reverse-engineer” existing systems in detail and document them as necessary
To act as a conduit between business staff and the technical development and support teams
To recognize strategic opportunities for improvement to current business processes through logical reasoning and an appreciation of the technical impact in an SOA environment
To reconcile conflicting information obtained from multiple sources and be able to recognize the “big picture” from a mixture of low-level information
To propose innovative solutions that enable PIB Poland to achieve its objectives, leveraging an excellent understanding of the commercial environment and challenging the assumptions of business departments where appropriate
To manage further ad-hoc activities as required
New ideas proposed and implemented for improvement to business processes and/or software development practices
Maintain consensus on solution scope in the face of conflicting requirements from project stakeholders
Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych w spółkach z grupy kapitałowej
Opracowanie i modyfikacja procedur z zakresu ochrony danych osobowych i nadzór nad ich przestrzeganiem
Wdrożenie oraz prowadzenie analiz ryzyka w zakresie przetwarzania danych osobowych
Rozwiązywanie bieżących problemów w obszarze ochrony danych osobowych oraz uczestnictwo w procesie zarządzania incydentami bezpieczeństwa
Udzielania opinii, porad, wyjaśnień, konsultacji i wydawania rekomendacji w zakresie ochrony danych osobowych
Bieżące wsparcie merytoryczne spółek w realizowanych przez nie procesach, w których przetwarzane są dane osobowe
Analiza procesu przepływu danych osobowych pomiędzy spółkami
Prowadzenie szkoleń oraz audytów w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych
Dbałość o normy i polityki bezpieczeństwa informacji
Zarządzanie działaniami z zakresu Cyber Security
Szerzenie świadomości i wiedzy na temat bezpieczeństwa informacji i systemów wśród pracowników i współpracowników, poprzez szkolenia i inne zabiegi prewencyjne
Prowadzeniem audytów bezpieczeństwa systemów (również we współpracy z firmami zewnętrznymi), sieci i aplikacji z szczególnym naciskiem na dostęp do danych wrażliwych,
Poszukiwanie i wdrażanie najlepszych praktyk w celu zmniejszenia ryzyka
Analiza procesów pod kątem ich bezpieczeństwa i zgodności z przepisami prawa, doradztwo w zakresie zabezpieczania infrastruktury IT
Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych w spółkach z grupy kapitałowej
Opracowanie i modyfikacja procedur z zakresu ochrony danych osobowych i nadzór nad ich przestrzeganiem
Wdrożenie oraz prowadzenie analiz ryzyka w zakresie przetwarzania danych osobowych
Rozwiązywanie bieżących problemów w obszarze ochrony danych osobowych oraz uczestnictwo w procesie zarządzania incydentami bezpieczeństwa
Udzielania opinii, porad, wyjaśnień, konsultacji i wydawania rekomendacji w zakresie ochrony danych osobowych
Bieżące wsparcie merytoryczne spółek w realizowanych przez nie procesach, w których przetwarzane są dane osobowe
Analiza procesu przepływu danych osobowych pomiędzy spółkami
Prowadzenie szkoleń oraz audytów w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych
Dbałość o normy i polityki bezpieczeństwa informacji
Zarządzanie działaniami z zakresu Cyber Security
Szerzenie świadomości i wiedzy na temat bezpieczeństwa informacji i systemów wśród pracowników i współpracowników, poprzez szkolenia i inne zabiegi prewencyjne
Prowadzeniem audytów bezpieczeństwa systemów (również we współpracy z firmami zewnętrznymi), sieci i aplikacji z szczególnym naciskiem na dostęp do danych wrażliwych,
Poszukiwanie i wdrażanie najlepszych praktyk w celu zmniejszenia ryzyka
Analiza procesów pod kątem ich bezpieczeństwa i zgodności z przepisami prawa, doradztwo w zakresie zabezpieczania infrastruktury IT
To implement and align all IT applications, systems and services to the Group operating model where possible
Accountable for the overall continued uninterrupted supply of Infrastructure and Technology services to the international hub and associated businesses including: the provision of technical support, day to day service and project capabilities the management, escalation, and resolution of incidents and programmes in line with agreed SLA’s
Accountable for the technical aspects of IT migrations, relocations, and integration projects in conjunction with the Group policy and strategy
Ensuring a well performing and cost-effective IT Operation in alignment with local business and hub requirements and Group policy and strategy
Effective management & delivery of the integration and migration activities in conjunction with the Group policy, framework and strategy,
IT applications, infrastructure and technology services, including support, Incident Management and continuous service improvement through knowledge sharing, documentation, user training and education
Develop effective relationships with all relevant 3rd party IT suppliers
Identification of key performance indicators, regular reviews of performance against any set KPI’s and regular reporting against agreed service levels
Monitoring and reporting on service performance and trend identification, provide recommendations on any remedial activity or required improvement plans
Responsible for the successful delivery of key - Infrastructure and Technology projects, that the work is performed to a high standard, in accordance with the project plan and project budget and pro-active engagement and communication is maintained with all key stakeholders
udział w realizacji codziennych operacji, w zależności od działu i menedżera (np. brokera) wspieranego w ramach asysty;
przygotowywanie korespondencji i dokumentacji w ramach współpracy z klientami;
bieżąca obsługa procesów związanych z „utrzymaniem ruchu” w biurze (poczta, przesyłki, koordynacja spotkań, dostawcy usług i produktów na potrzeby bieżącej działalności firmy);
wsparcie brokera ubezpieczeniowego w ramach codziennej pracy z klientami oraz pozostałymi działami w firmie;
przygotowywanie dokumentów w formie raportów, prezentacji, bądź arkuszy kalkulacyjnych wg wytycznych menedżera;
współpraca z działem marketingu w zakresie działań realizowanych z dostawcami oraz zewnętrznymi partnerami;
wsparcie w organizacji spotkań z klientami, partnerami, bądź organizowanych na potrzeby wewnętrzne