Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (28 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 28 )
Asystent Projekt Managera do spraw SMM
Hoża 86, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
umowa zlecenie
kontrakt B2B
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zarządzanie różnorodnymi kanałami mediów społecznościowych (IG, FB, Tiktok, LinkedIn) – kreowanie pomysłów, publikacja materiałów
Copywriting – pisanie i redagowanie treści komunikacyjnych w internecie
Tworzenie treści do komunikacji mailowej/newsletterowej
Tworzenie i publikacja treści na strony internetowe
Realizacja i optymalizacja kampanii reklamowych w sieci Meta, TikTok, czy Google
Raportowanie wyników kampanii reklamowych na kanałach komunikacji
Realizowanie strategii rozwoju marki, zarządzanie procesami budowy equity marki
Analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
Wsparcie przełożonego w bieżących zadaniach administracyjnych oraz realizacja zleconych zadań specjalistycznych
Mile widziane: Znajomość Adobe Illustrator, Photoshop, Canva; Portfolio tekstów; Doświadczenie w obsłudze CMS i narzędzi email marketing; Znajomość narzędzi: Business Manager Meta, Meta Ads, TikTok Ads, Google Ads, Google Analytics
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka ds. legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców
Hoża 86, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
umowa zlecenie
kontrakt B2B
Obowiązki:
Wsparcie w przygotowaniu dokumentacji w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, w tym pomoc w kompletowaniu dokumentów do oświadczeń o powierzeniu pracy, zezwoleń na pracę, a także kart pobytu
Organizacja i koordynacja spotkań, w tym umawianie terminów oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z procesami legalizacyjnymi
Towarzyszenie klientom w urzędach podczas składania dokumentów oraz pomoc w ich wypełnianiu
Reprezentowanie firmy i budowanie jej wizerunku w trakcie spotkań z klientami
Utrzymywanie kontaktów z urzędami i innymi instytucjami publicznymi w imieniu firmy
Wykonywanie tłumaczeń ustnych oraz pisemnych
Pomoc w poszukiwaniu informacji w internecie i analizie działań konkurencji
Przygotowywanie prezentacji i raportów
Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym segregacja i organizacja dokumentów
Wsparcie przełożonego w bieżących zadaniach administracyjnych oraz realizacja zleconych zadań specjalistycznych - wsparcie asystenckie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców
Hoża 86, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.10.2023
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie dokumentacji dla Pracodawcy i jego klientów w zakresie przeprowadzania spraw związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców, w tym przygotowanie oświadczeń o powierzeniu pracy, zezwoleń na pracę, zezwoleń na pobyt i pracę, zezwoleń na pobyt długoterminowy rezydenta UE;
Bieżąca analiza zmian w przepisach i w aktach prawnych, w tym w Ustawie o cudzoziemcach i towarzyszących jej Ustawach;
Wsparcie merytoryczne pracowników firmy;
Kontakt z urzędami oraz innymi instytucjami publicznymi;
Towarzyszenie klientom podczas złożenia dokumentów w urzędach i instytucjach;
Budowanie wizerunku firmy podczas spotkań z klientami;
Tłumaczenia ustne oraz pisemne;
Poszukiwanie informacji, analiza konkurencji;
Wspomaganie przełożonego w wykonywaniu codziennych obowiązków – wsparcie asystenckie;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura - Recepcjonista / Recepcjonistka
Zygmunta Słomińskiego 19, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
Obowiązki:
obsługa administracyjna biura i wsparcie organizacyjne
prowadzenia kalendarza spotkań Kancelarii
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kserowanie i skanowanie dokumentów
nadzór nad tłumaczeniem, tłumaczenie i zlecanie tłumaczeń dokumentacji
przygotowywanie projektów pełnomocnictw oraz projektów dokumentów na zlecenie Przełożonych
organizacja wyjazdów służbowych przełożonych (rezerwacja hoteli, zakup biletów itp.)
realizacja płatności faktur zewnętrznych i opłat urzędowych
wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez wspólników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista / Recepcjonistka
Łucka 18, Wola, Warszawa
Wygasła: 26.03.2023
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Koordynowanie pracy salonu i masażystów w nim
Spełnianie funkcji hostessy i kasjera
Prowadzenie ewidencji czasu pracy
Zamawianie i rozliczenie materiałów eksploatacyjnych
Całkowita kontrola czystości i gotowości do pracy
Budowanie dobrego wizerunku firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura i administracji
plac Thomasa Woodrowa Wilsona 4, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 09.03.2023
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
• obsługa administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
• kontakt z sądami, urzędami oraz organami administracyjnymi,
• kserowanie i skanowanie dokumentów,
• prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• bezpośredni kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
• wykonywanie tłumaczeń pisemnych,
• wsparcie zarządu w codziennych zadaniach (obowiązki asystenckie)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista / Recepcjonistka
Łucka 18, Wola, Warszawa
Wygasła: 07.01.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie pracy salonu i masażystów w nim
Spełnianie funkcji hostessy i kasjera
Prowadzenie ewidencji czasu pracy
Zamawianie i rozliczenie materiałów eksploatacyjnych
Całkowita kontrola czystości i gotowości do pracy
Budowanie dobrego wizerunku firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Prawnik
Hoża 86, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.11.2022
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
przygotowywanie wniosków i odpowiednich załączników, do wniosków rejestracyjnych i zmianowych w KRS,
przygotowywanie umów, uchwał, protokołów, pełnomocnictw dla spółek z różnych branż,
przygotowywanie wniosków oraz niezbędnych dokumentów do uzyskania licencji koncesji, zezwoleń, wpisów do rejestrów,
prowadzenie rozmów z instytucjami państwowymi,
monitorowanie zmian w prawie,
wsparcie merytoryczne pracowników firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Hoża 86, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.08.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
obsługa administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
kontakt z sądami, urzędami oraz organami administracyjnymi,
kserowanie i skanowanie dokumentów,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
bezpośredni kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
osobiste towarzyszenie klientom i tłumaczenia na spotkaniach,
wykonywanie tłumaczeń pisemnych,
przygotowywanie projektów pism, umów i innych dokumentów w oparciu o wzory,
wystawianie faktur, kontakt z działem księgowości, przygotowanie raportów,
wsparcie zarządu w codziennych zadaniach (obowiązki asystenckie)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Hoża 86, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.07.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
obsługa administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
kontakt z sądami, urzędami oraz organami administracyjnymi,
koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie,
kserowanie i skanowanie dokumentów,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
obsługa połączeń telefonicznych,
bezpośredni kontakt mailowy i telefoniczny z klientami,
osobiste towarzyszenie klientom i tłumaczenia na spotkaniach,
nadzór nad tłumaczeniem, tłumaczenie i zlecanie tłumaczeń dokumentacji,
przygotowywanie projektów pism, umów i innych dokumentów w oparciu o wzory,
wystawianie faktur, kontakt z działem księgowości, przygotowanie raportów,
wsparcie zarządu w codziennych zadaniach (obowiązki asystenckie)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Telefoniczny doradca klienta
Rabindranatha Tagore 3, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 30.04.2022
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługiwanie połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej i zgłoszeń ze strony internetowej
poszukiwanie najlepszych rozwiązań w celu rozbudowy bazy kontaktów i budowania relacji z klientami
przygotowywanie i negocjowanie umów w systemie CRM
sprzedaż dodatkowa do istniejącej bazy klientów
obdzwanianie nowych potencjalnych klientów (cold calling)
pomoc w windykacji należności (telefoniczne przypomnienie do klientów)
budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Zygmunta Słomińskiego 19, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.04.2022
Obowiązki:
Obsługа administracyjna biura
Prowadzenie kalendarza spotkań Kancelarii
Organizacja wyjazdów służbowych przełożonych (rezerwacja hoteli, zakup biletów itp.)
Kontakt z sądami, urzędami itp. w zakresie powierzonych zadań od Przełożonych
Przygotowywanie projektów pism, umów i innych dokumentów prawnych
Wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez wspólników
Tłumaczenie i zlecanie tłumaczeń dokumentacji
Realizacja płatności faktur zewnętrznych i opłat urzędowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Dymińska 10, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 17.04.2022
Obowiązki:
obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji firmowej,
przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów,
przygotowywanie umów dla klientów i wewnętrznych (pracowniczych),
stały kontakt z klientami i kontrahentami,
obsługa CRMa - uzupełnianie bazy klientów i szans sprzedaży,
monitorowanie szans sprzedaży,
pilnowanie czasu płatności wszelkich zobowiązań finansowych,
obsługа administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
wsparcie zarządu w codziennych zadaniach (obowiązki asystenta)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Rumiana 113, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 16.04.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
witanie gości i obsługa spotkań
obsługiwanie połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej firmy
ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
współpraca z kurierami
dbanie o pozytywny wizerunek firmy, wygląd recepcji i biura
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji i biura
inne prace zlecone przez zarząd
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Łucka 1, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.04.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji firmowej,
samodzielne zarządzanie sprawami administracyjno - biurowymi firmy,
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów,
prowadzenie ewidencji osób pracujących na T&M, sporządzanie raportów
przygotowywanie pism, zestawień, notatek i podsumowań ze spotkań,
organizacja spotkań firmowych, podróży służbowych, udział w konferencjach,
kontakt i współpraca z dostawcami usług i firmami zewnętrznymi, negocjacje umów,
wsparcie przy rekrutacjach, on/offboardingu, zarządzanie świadczeniami pracowniczymi,
wystawianie faktur i kontakt z biurem księgowym,
prowadzenie social media firmy,
wsparcie zarządu w codziennych zadaniach (obowiązki asystenta)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Dymińska 10, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 28.03.2022
Obowiązki:
obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji firmowej,
przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów,
przygotowywanie umów dla klientów i wewnętrznych (pracowniczych),
stały kontakt z klientami i kontrahentami,
obsługa CRMa - uzupełnianie bazy klientów i szans sprzedaży,
monitorowanie szans sprzedaży,
pilnowanie czasu płatności wszelkich zobowiązań finansowych,
obsługа administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
wsparcie zarządu w codziennych zadaniach (obowiązki asystenta)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista / Recepcjonistka
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.03.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji,
witanie gości i obsługa spotkań,
obsługa administracyjna biura,
obsługa połączeń telefonicznych,
organizowanie podróży służbowych,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
nadzór nad obiegiem dokumentów,
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze oraz biurowe,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy, wygląd recepcji i biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista / Recepcjonistka
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 27.03.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji,
witanie gości i obsługa spotkań,
obsługа administracyjna biura,
obsługa połączeń telefonicznych,
organizowanie podróży służbowych,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
nadzór nad obiegiem dokumentów,
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze oraz biurowe,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy, wygląd recepcji i biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Warszawa
Wygasła: 24.03.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna, praca hybrydowa
Obowiązki:
stały kontakt z klientami i kontrahentami,
obsługa połączeń telefonicznych,
wpisywanie zleceń do 2 systemów: zamówień i księgowych,
wykonywanie wycen wg szablonów,
sporządzanie umów,
przygotowanie prostych rysunków i szkiców,
obsługа administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
nadzór nad obiegiem dokumentów,
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły biurowe,
organizowanie podróży służbowych,
wsparcie zarządu w codziennych zadaniach (obowiązki asystenta)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Zajęcza 2b, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.03.2022
Obowiązki:
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania sekretariatu,
obsługa administracyjna biura (w ramach dwuosobowego składu) i wsparcie organizacyjne Kancelarii,
prowadzenie kalendarzy w systemie elektronicznym, umawianie i obsługa spotkań i telekonferencji biznesowych,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
nadzór nad obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentów,
edycja i formatowanie dokumentów
obsługa urządzeń biurowych,
monitoring prasy, portali,
kontakt z sądami, urzędami oraz organami administracyjnymi, obsługa portali informacyjnych sądów,
przygotowanie korespondencji e-mailowej z kontrahentami,
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły biurowe,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy, wygląd recepcji i biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Zygmunta Słomińskiego 19, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.03.2022
Obowiązki:
Obsługа administracyjna biura
Prowadzenia kalendarza spotkań Kancelarii
Organizacja wyjazdów służbowych przełożonych (rezerwacja hoteli, zakup biletów itp.)
Kontakt z sądami, urzędami itp. w zakresie powierzonych zadań od Przełożonych
Przygotowywanie projektów pism, umów i innych dokumentów prawnych
Wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez wspólników
Nadzór nad tłumaczeniem, tłumaczenie i zlecanie tłumaczeń dokumentacji
Realizacja płatności faktur zewnętrznych i opłat urzędowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista / Recepcjonistka
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 24.02.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji,
witanie gości i obsługa spotkań,
obsługа administracyjna biura,
obsługa połączeń telefonicznych,
organizowanie podróży służbowych,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
nadzór nad obiegiem dokumentów,
zbieranie potrzeb i kompletowanie zamówień na artykuły spożywcze oraz biurowe,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy, wygląd recepcji i biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka Zarządu
Orzycka 6, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 19.02.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
Bieżący kontakt z poszczegółowymi działami firmy (Partnerzy zarządzający, Departament Doradztwa Prawnego, Departament Doradztwa Podatkowego, Departament Cen Transferowych),
Przygotowania projektów ofert,
Realizacja procesu ofertowego zgodnie z wewnętrzną procedurą firmy, w tym min. weryfikacja klientów w systemach firmy pod kątem AML,
Przygotowanie projektów umów o współpracę z klientami w oparciu o istniejące wzorce,
Kontakt z klientem na etapie składania oferty, zawierania umowy
Przygotowywanie różnego rodzaju zestawień i raportów,
Przygotowanie projektów pism,
Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym mailowej
Koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie,
Praca w programie Microsoft Dynamics NAV – zakładane zleceń (nie jest wymagana znajomość tego programu),
Wysyłanie dyspozycji do fakturowania,
Organizowanie delegacji zgodnie z regulaminem odbywania podróży służbowych,
Wykonywanie zadań administracyjnych w tym obsługа administracyjna biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka Zarządu
Ludwika Narbutta 25A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.02.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
wsparcie przełożonego w zakresie prowadzenia bieżących spraw,
kontakt z urzędami i organami administracji publicznej,
przygotowywanie projektów pism, w tym pism procesowych,
koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
prowadzenie kalendarza spotkań,
rejestrowanie i archiwizowanie dokumentacji;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Zygmunta Słomińskiego 16, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.02.2022
Obowiązki:
Obsługa administracyjna biura,
Prowadzenia kalendarza spotkań Kancelarii,
Organizacja wyjazdów służbowych przełożonych (rezerwacja hoteli, zakup biletów itp.),
Kontakt z sądami, urzędami itp. w zakresie powierzonych zadań od Przełożonych,
Przygotowywanie projektów pism, umów i innych dokumentów prawnych,
Wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez wspólników,
Nadzór nad tłumaczeniem, tłumaczenie i zlecanie tłumaczeń dokumentacji,
Realizacja płatności faktur zewnętrznych i opłat urzędowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka biura
Gdynia
Wygasła: 27.01.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
Obowiązki:
wsparcie w codziennych obowiązkach działu sprzedaży,
współpraca z działem księgowości,
odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura,
dbanie o właściwy obieg dokumentów,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
dbanie o zaopatrzenie biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent Prezesa Zarządu
Mokotów
Wygasła: 15.01.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent zarządu
ul. Hoża 86/210
Wygasła: 05.10.2019
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne