Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Weryfikowanie poziomu materiałów eksploatacyjnych w zespołach napędowych, jezdnych, układzie chłodzenia silnika oraz dozowanie smaru do punktów smarnych pojazdu;
Montaż mechanicznych części samochodowych;
Sprawdzanie zgodności zamówionych części z dokumentacją technologiczną;
Obsługa narzędzi specjalistycznych;
Diagnozowanie i usuwanie przyczyn usterek mechanicznych pojazdów (za wyjątkiem usterek głównych zespołów napędowych, jezdnych);
Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy;
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych napraw i montażów;
Współpraca z innymi członkami zespołu w celu poprawienia efektywności i jakości pracy
Nadzorowanie przebiegu badań homologacyjnych, zakładowych, kwalifikacyjnych wyrobów, prowadzonych na zlecenie Spółki lub jej Klientów;
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami badawczymi w zakresie ustalania harmonogramów badań oraz warunków udziału i nadzoru wykonywanych badań przez przedstawicieli naszej Spółki;
Samodzielne opracowywanie metodyk i programów badań pojazdów;
Samodzielne opracowywanie harmonogramów i sprawozdań z badań, wniosków o zmiany konstrukcyjne poprawiające parametry użytkowe oraz zasadne wymagania klientów
Praktyczne prowadzenie badań zakładowych w zakresie m. in pokonywania przeszkód terenowych, czynników środowiskowych, drgań i testów zmęczeniowych
Opracowywanie dokumentacji techniczno-ruchowej w wersji papierowej oraz elektronicznej w zakresie: dokumentacji produkcyjnej, dokumentacji użytkowania oraz dokumentacji zabezpieczenia;
Prowadzenie rejestrów dokumentacji techniczno-ruchowej;
Ciągły kontakt i współpraca z działem konstrukcyjnym, produkcyjnym, handlowym;
Archiwizowanie dokumentacji;
Współpraca z biurami tłumaczeń w zakresie pozyskania tłumaczeń obcojęzycznej dokumentacji techniczno-ruchowej;
Współpraca z drukarniami w zakresie przekazywania aktualnych wersji dokumentacji DTR
Bieżące zarządzanie płatnościami Spółki- wykonywanie przelewów dla kontrahentów krajowych i zagranicznych;
Sporządzanie dokumentów niezbędnych w zakresie współpracy z firmami leasingowymi (wnioski, analiza i negocjacja; warunków ofert oraz umów, przekazywanie informacji i danych ekonomiczno – finansowych spółki, analiza i weryfikacja harmonogramów spłat);
Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń w zakresie gwarancji bankowych (wnioski, rozliczenia, redukcje);
Sporządzanie comiesięcznych informacji i raportów dot. zadłużenia i zobowiązań warunkowych, realizowanych kontraktów i sprzedaży, wiekowania należności i zobowiązań;
Ubezpieczanie majątku Spółki, współpraca z ubezpieczycielami;
Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami firmy;
Monitoring należności przeterminowanych oraz wstępna windykacja należności;
Weryfikowanie poziomu materiałów eksploatacyjnych w zespołach napędowych, jezdnych, układzie chłodzenia silnika oraz dozowanie smaru do punktów smarnych pojazdu;
Montaż mechanicznych części samochodowych;
Sprawdzanie zgodności zamówionych części z dokumentacją technologiczną;
Obsługa narzędzi specjalistycznych;
Diagnozowanie i usuwanie przyczyn usterek mechanicznych pojazdów (za wyjątkiem usterek głównych zespołów napędowych, jezdnych);
Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy;
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych napraw i montażów;
Współpraca z innymi członkami zespołu w celu poprawienia efektywności i jakości pracy
Nadzorowanie przebiegu badań homologacyjnych, zakładowych, kwalifikacyjnych wyrobów, prowadzonych na zlecenie Spółki lub jej Klientów;
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami badawczymi w zakresie ustalania harmonogramów badań oraz warunków udziału i nadzoru wykonywanych badań przez przedstawicieli naszej Spółki;
Samodzielne opracowywanie metodyk i programów badań pojazdów;
Samodzielne opracowywanie harmonogramów i sprawozdań z badań, wniosków o zmiany konstrukcyjne poprawiające parametry użytkowe oraz zasadne wymagania klientów
Praktyczne prowadzenie badań zakładowych w zakresie m. in pokonywania przeszkód terenowych, czynników środowiskowych, drgań i testów zmęczeniowych
Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej 2D, 3D w zakresie instalacji elektrycznej i systemów elektronicznych pojazdów ciężarowych, przy wykorzystaniu programów wspierających projektowanie (SolidWorks, NX, E3 Series ZUKEN);
Opracowanie dokumentacji interaktywnej przy wykorzystaniu najnowszych programów graficznych (Solid Works, Corel Draw, Solid Works Composer);
Analiza i aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej;
Udział w spotkaniach z jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia jakości i nowoczesności wprowadzanych rozwiązań
Nadzór nad kompleksową obsługą płacową pracowników Spółki;
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, US);
Nadzór nad prowadzeniem ewidencji czasu pracy dla wyznaczonych kom. organizacyjnych;
Nadzór nad poprawnością pod względem formalno-prawnym wprowadzanych absencji do systemu kadrowego;
Realizacja zadań związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych w Spółce;
Przygotowywanie raportów w podległym obszarze (głównie zestawień związanych z absencjami, godzinami nadliczbowymi, wysokością wynagrodzeń) na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne Spółki, w tym raportów tworzonych na potrzeby organów wewnętrznych Spółki;
Nadzór nad poprawnością i kompletnością dokumentacji płacowej i około płacowej;
Nadzór nad prawidłowym rozliczaniem czasu pracy w Spółce;
Nadzór nad właściwym rozliczaniem benefitów w Spółce;
Wykonywanie innych zadań na polecenie przełożonego;
Kierownik Wydziału Inwestycji i Zarządzania Infrastrukturą
Inżynierska 3, Jelcz-Laskowice
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Odpowiedzialność za całość działań Spółki dotyczących infrastruktury, w tym za realizację umów związanych z infrastrukturą;
Planowanie i nadzór nad planem remontów i planem inwestycyjnym;
Planowanie i nadzór nad realizacją zadań w zakresie postępowań zakupowych, zadań inwestycyjnych i remontowych;
Nadzorowanie opracowania dokumentacji dotyczącej ewidencji środków trwałych;
Efektywne gospodarowanie aktywami trwałymi, w tym majątkiem trwałym oraz nieruchomościami w Spółce;
Współpraca z organami administracji państwowej i instytucjami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym dla prawidłowego prowadzenia procesów inwestycyjnych i remontowych;
Realizacja czynności związanych z zakupem i utrzymywaniem dostaw mediów, w tym energii elektrycznej, gazu, wody, c.o.;
Organizacja i nadzór nad pracą firm zewnętrznych związanych z cateringiem, ochroną obiektu, utrzymaniem czystości, dostarczaniem i wydawaniem odzieży roboczej, ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej;
Określenie polityki i nadzór nad korzystaniem z pojazdów służbowych, prowadzeniem rejestru i ewidencji wyjazdów służbowych
Bieżące zarządzanie płatnościami Spółki- wykonywanie przelewów dla kontrahentów krajowych i zagranicznych
Sporządzanie dokumentów niezbędnych w zakresie współpracy z firmami leasingowymi (wnioski, analiza i negocjacja warunków ofert oraz umów, przekazywanie informacji i danych ekonomiczno – finansowych spółki, analiza i weryfikacja harmonogramów spłat)
Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń w zakresie gwarancji bankowych (wnioski, rozliczenia, redukcje)
Sporządzanie comiesięcznych informacji i raportów dot. zadłużenia i zobowiązań warunkowych, realizowanych kontraktów i sprzedaży, wiekowania należności i zobowiązań
Ubezpieczanie majątku Spółki, współpraca z ubezpieczycielami
Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami firmy
Monitoring należności przeterminowanych oraz wstępna windykacja należności
Samodzielne prowadzenie administracji kadrowej od momentu zatrudnienia do momentu ustania zatrudnienia;
Inicjowanie zmian mających na celu optymalizację procesów kadrowych;
Sporządzanie raportów oraz sprawozdań kadrowych;
Realizacja zadań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych zgodnie z przepisami prawa tj. prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;
Sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i świadectw pracy;
Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników;
Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej oraz innych działów firmy w zakresie aspektów kadrowych;
Realizacja obowiązków względem instytucji zewnętrznych ZUS, US, GUS itp.;
Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej 2D, 3D produkowanych wyrobów, przy wykorzystaniu najnowszych programów wspierających projektowanie (SolidWorks, NX);
Opracowanie dokumentacji interaktywnej przy wykorzystaniu najnowszych programów graficznych (Solid Works, Corel Draw, Solid Works Composer);
Analiza i aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej pod nadzorem konstruktora;
Udział w spotkaniach z jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia jakości i nowoczesności wprowadzanych rozwiązań
Kierownik Biura Kontroli Wewnętrznej, Etyki i Ochrony Danych Osobowych
Inżynierska 3, Jelcz-Laskowice
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych według zatwierdzonego Planu kontroli wewnętrznej na dany rok kalendarzowy;
Przygotowywanie rocznego planu kontroli wewnętrznej;
Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych doraźnych na wniosek Zarządu Spółki;
Sporządzanie raportów z kontroli wewnętrznych i formułowanie wniosków oraz zaleceń pokontrolnych, w tym ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości w odniesieniu do kontrolowanego obszaru;
Nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych;
Podnoszenie świadomości roli systemu kontroli wewnętrznej oraz kształtowanie kultury kontroli wewnętrznej w Spółce;
Ścisła współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi JELCZ Sp. z o.o.;
Podejmowanie i prowadzenie czynności związanych z ochroną danych osobowych;
Dostosowywanie procesów w Spółce do wymogów zgodnych z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych;
Przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu ochrony danych osobowych;
Podejmowanie i prowadzenie czynności związanych z obsługą zgłoszeń naruszeń prawa, ochrony sygnalistów oraz podejmowania działań następczych, zgodnie z obowiązującymi w Spółce;
Sporządzanie procesów technologicznych, w tym normowanie operacji technologicznych, nadzór technologiczny nad bieżącymi naprawami i remontami pojazdów;
Tworzeni koncepcji, schematów ideowych i instrukcji technologicznych;
Opiniowanie zapytań ofertowych, zleceń wewnętrznych, analiza rynku w celu doboru najlepszych dostępnych rozwiązań;
Proponowanie kierunków modernizacji technologii w zakresie napraw pojazdów i ich zespołów;
Planowanie i aktualizacja lokalizacji maszyn, urządzeń i narzędzi;
Prowadzenie odbioru nowych maszyn, urządzeń, narzędzi i przyrządów oraz nadzorowanie ich wdrażania do użytkowania
Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej 2D, 3D w zakresie instalacji elektrycznej i systemów elektronicznych pojazdów ciężarowych, przy wykorzystaniu programów wspierających projektowanie (SolidWorks, NX, E3 Series ZUKEN);
Opracowanie dokumentacji interaktywnej przy wykorzystaniu najnowszych programów graficznych (Solid Works, Corel Draw, Solid Works Composer);
Analiza i aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej;
Udział w spotkaniach z jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia jakości i nowoczesności wprowadzanych rozwiązań
Nadzorowanie przebiegu badań homologacyjnych, zakładowych, kwalifikacyjnych wyrobów, prowadzonych na zlecenie Spółki lub jej Klientów;
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami badawczymi w zakresie ustalania harmonogramów badań oraz warunków udziału i nadzoru wykonywanych badań przez przedstawicieli naszej Spółki;
Samodzielne opracowywanie metodyk i programów badań pojazdów;
Samodzielne opracowywanie harmonogramów i sprawozdań z badań, wniosków o zmiany konstrukcyjne poprawiające parametry użytkowe oraz zasadne wymagania klientów
Praktyczne prowadzenie badań zakładowych w zakresie m. in pokonywania przeszkód terenowych, czynników środowiskowych, drgań i testów zmęczeniowych
Specjalista ds. inwestycji i zarządzania infrastrukturą
Inżynierska 3, Jelcz-Laskowice
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie prac związanych z przygotowaniem dokumentacji, realizacją, nadzorem oraz rozliczaniem inwestycji zgodnie z wytycznymi i potrzebą Spółki;
Przygotowanie i prowadzenie akcji ofertowych w zakresie zakupu maszyn i urządzeń (na podstawie wstępnej dokumentacji technicznej) oraz niezbędnych prac budowlanych, analiza dokumentacji ofertowej, opracowanie dokumentacji inwestycyjnej;
Obsługa platformy zakupowej LoginTrade oraz platformy zakupowej Grupy PGZ;
Weryfikacja dokumentacji ofertowej, projektów i zastosowanych rozwiązań;
Prowadzenie negocjacji handlowych z oferentami;
Przygotowywanie umów oraz zamówień z kontrahentami i ich rozliczanie;
Nadzorowanie i koordynowanie robót prowadzonych przez Wykonawców;
Nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji finansowej projektu;
Przygotowywanie protokołów odbiorowych oraz rozliczeniowych poszczególnych inwestycji;
Przygotowanie dokumentacji związanej z identyfikacją środków trwałych;
Współpraca przy opracowaniu Planów Rzeczowo-Finansowych;
Ścisła współpraca z innymi wydziałami Spółki;
Bieżące zadania związane z pracą administracyjną wydziału;
Przygotowywanie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środków zewnętrznych
Zarządzanie Działem Produkcyjnym i podległymi pracownikami na zmianie w celu terminowego wykonania uzgodnionego planu produkcji;
Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez optymalne wykorzystanie podległych zasobów ludzkich, rzeczowych oraz informacyjnych;
Organizacja stanowisk pracy, przydzielanie i delegowanie zadań podległym pracownikom;
Bieżąca analiza możliwości produkcyjnych oraz wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację procesów produkcyjnych oraz poprawę jakości produktów;
Podnoszenie wydajności pracy poprzez czynny udział w budowaniu zaangażowania podległych pracowników – przewodzenie ludźmi i motywowanie ich;
Raportowanie przepływu produkcji;
Dbanie o bezpieczne i higieniczne warunki pracy w podległym obszarze;
Współpraca ze wszystkimi działami w spółce w celu właściwej realizacji zadań w podległym obszarze;
Inicjowanie rozwiązań organizacyjnych eliminujących tzw. "wąskie gardła"
Samodzielne prowadzenie administracji kadrowej od momentu zatrudnienia do momentu ustania zatrudnienia;
Inicjowanie zmian mających na celu optymalizację procesów kadrowych;
Sporządzanie raportów oraz sprawozdań kadrowych;
Realizacja zadań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych zgodnie z przepisami prawa tj. prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy;
Sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i świadectw pracy;
Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników;
Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej oraz innych działów firmy w zakresie aspektów kadrowych;
Realizacja obowiązków względem instytucji zewnętrznych ZUS, US, GUS itp.;
Sporządzanie okresowych planów produkcji części i zespołów w przekroju brygad majsterni, okresowych wykazów braków na części w ramach kooperacji wewnętrznej
Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi w przydzielonym obszarze
Sprawdzanie kompletności, aktualności i czytelności dokumentacji technologicznej i konstrukcyjnej
Wprowadzanie do systemu ERP LN danych emisyjnych
Uzgadnianie wykonania awaryjnych pozycji z planistami i mistrzami zainteresowanych odcinków
Analiza poprawności wyemitowanej dokumentacji planistycznej i materiałowej
Terminowanie realizacji części pilnych, postojowych
Zarządzanie Wydziałem i podległymi pracownikami w celu terminowego wykonania uzgodnionego planu produkcji;
Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich, rzeczowych oraz informacyjnych;
Bieżąca analiza możliwości produkcyjnych oraz wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację procesów produkcyjnych oraz poprawę jakości produktów;
Podnoszenie wydajności pracy poprzez czynny udział w budowaniu zaangażowania podległych pracowników – przewodzenie ludźmi i motywowanie ich;
Raportowanie przepływu produkcji;
Dbanie o bezpieczne i higieniczne warunki pracy w podległym obszarze;
Współpraca ze wszystkimi działami w spółce w celu właściwej realizacji zadań w podległym obszarze;
Inicjowanie rozwiązań organizacyjnych eliminujących tzw. "wąskie gardła";
Wprowadzanie działań doskonalących mających na celu optymalizację procesu montażu
Monitorowanie i koordynowanie procesów w wydziale;
Bieżąca optymalizacja procesów napraw pojazdów (jakość, koszty, czas);
Optymalizacja pod kątem skuteczności i wydajności stosowanych procesów;
Monitorowanie napraw pojazdów i raportowanie o pojawiających się niezgodnościach;
Diagnozowanie uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego działania części mechanicznej/elektrycznej pojazdu lub systemów informatycznych stosowanych w pojazdach;
Udział w opracowywaniu technologii napraw oraz towarzyszących instrukcji;
Wdrażanie rozwiązań poprawiających efektywność i jakość pracy wydziału;
Analiza występujących problemów oraz działań zmierzających do ich minimalizacji
Weryfikowanie poziomu materiałów eksploatacyjnych w zespołach napędowych, jezdnych, układzie chłodzenia silnika oraz dozowanie smaru do punktów smarnych pojazdu;
Montaż mechanicznych części samochodowych;
Sprawdzanie zgodności zamówionych części z dokumentacją technologiczną;
Obsługa narzędzi specjalistycznych;
Diagnozowanie i usuwanie przyczyn usterek mechanicznych pojazdów (za wyjątkiem usterek głównych zespołów napędowych, jezdnych);
Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy;
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych napraw i montażów;
Współpraca z innymi członkami zespołu w celu poprawienia efektywności i jakości pracy
Monitorowanie i koordynowanie procesów w wydziale;
Bieżąca optymalizacja procesów napraw pojazdów (jakość, koszty, czas);
Optymalizacja pod kątem skuteczności i wydajności stosowanych procesów;
Monitorowanie napraw pojazdów i raportowanie o pojawiających się niezgodnościach;
Diagnozowanie i analiza uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego działania części mechanicznej/elektrycznej pojazdu lub systemów informatycznych stosowanych w pojazdach;
Udział w opracowywaniu technologii napraw oraz towarzyszących instrukcji serwisowych;
Wdrażanie rozwiązań poprawiających efektywność i jakość pracy wydziału;
Analiza występujących problemów oraz działań zmierzających do ich minimalizacji
Sporządzanie procesów technologicznych, w tym normowanie operacji technologicznych, nadzór technologiczny nad bieżącymi naprawami i remontami pojazdów;
Tworzeni koncepcji, schematów ideowych i instrukcji technologicznych;
Opiniowanie zapytań ofertowych, zleceń wewnętrznych, analiza rynku w celu doboru najlepszych dostępnych rozwiązań;
Proponowanie kierunków modernizacji technologii w zakresie napraw pojazdów i ich zespołów;
Planowanie i aktualizacja lokalizacji maszyn, urządzeń i narzędzi;
Prowadzenie odbioru nowych maszyn, urządzeń, narzędzi i przyrządów oraz nadzorowanie ich wdrażania do użytkowania
Weryfikowanie poziomu materiałów eksploatacyjnych w zespołach napędowych, jezdnych, układzie chłodzenia silnika oraz dozowanie smaru do punktów smarnych pojazdu;
Montaż mechanicznych części samochodowych;
Sprawdzanie zgodności zamówionych części z dokumentacją technologiczną;
Obsługa narzędzi specjalistycznych;
Diagnozowanie i usuwanie przyczyn usterek mechanicznych pojazdów (za wyjątkiem usterek głównych zespołów napędowych, jezdnych);
Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy;
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych napraw i montażów;
Współpraca z innymi członkami zespołu w celu poprawienia efektywności i jakości pracy
Praktyczne prowadzenie badań zakładowych w zakresie pomiarów drgań i testów zmęczeniowych, wizyjnych pomiarów odkształceń, bezkontaktowych pomiarów drgań oraz czujników przyspieszeń;
Znajomość analizy dynamiki strukturalnej MES i ich walidacja w środowisku Simcenter;
Praktyczne wykorzystywanie platformy Simcenter SCADAS Simcenter Testlab Desktop Advanced i Neo do procesów testowania trwałości pojazdów (testów strukturalnych i akustycznych, testów środowiskowych i kontroli drgań);
Nadzorowanie przebiegu badań homologacyjnych, zakładowych i kwalifikacyjnych wyrobów;
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami badawczymi w zakresie ustalania harmonogramów badań oraz warunków udziału i nadzoru wykonywanych badań;
Samodzielne opracowywanie metodyk i programów badań samochodów ciężarowych;
Samodzielne opracowywanie harmonogramów i sprawozdań z badań, wniosków o zmiany konstrukcyjne poprawiające parametry użytkowe oraz zasadne wymagania klientów
Opracowywanie dokumentacji techniczno-ruchowej w wersji papierowej oraz elektronicznej w zakresie: dokumentacji produkcyjnej, dokumentacji użytkowania oraz dokumentacji zabezpieczenia;
Prowadzenie rejestrów dokumentacji techniczno-ruchowej;
Ciągły kontakt i współpraca z działem konstrukcyjnym, produkcyjnym, handlowym;
Archiwizowanie dokumentacji;
Współpraca z biurami tłumaczeń w zakresie pozyskania tłumaczeń obcojęzycznej dokumentacji techniczno- ruchowej;
Współpraca z drukarniami w zakresie przekazywania aktualnych wersji dokumentacji DTR
Weryfikowanie poziomu materiałów eksploatacyjnych w zespołach napędowych, jezdnych, układzie chłodzenia silnika oraz dozowanie smaru do punktów smarnych pojazdu;
Montaż mechanicznych części samochodowych;
Sprawdzanie zgodności zamówionych części z dokumentacją technologiczną;
Obsługa narzędzi specjalistycznych;
Diagnozowanie i usuwanie przyczyn usterek mechanicznych pojazdów (za wyjątkiem usterek głównych zespołów napędowych, jezdnych);
Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy;
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych napraw i montażów;
Współpraca z innymi członkami zespołu w celu poprawienia efektywności i jakości pracy
Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej 2D, 3D w zakresie instalacji elektrycznej i systemów elektronicznych pojazdów ciężarowych, przy wykorzystaniu programów wspierających projektowanie (SolidWorks, NX, E3 Series ZUKEN);
Opracowanie dokumentacji interaktywnej przy wykorzystaniu najnowszych programów graficznych (Solid Works, Corel Draw, Solid Works Composer);
Analiza i aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej;
Udział w spotkaniach z jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia jakości i nowoczesności wprowadzanych rozwiązań
Sporządzanie procesów technologicznych, w tym normowanie operacji technologicznych, nadzór technologiczny nad bieżącymi naprawami i remontami pojazdów;
Tworzeni koncepcji, schematów ideowych i instrukcji technologicznych;
Opiniowanie zapytań ofertowych, zleceń wewnętrznych, analiza rynku w celu doboru najlepszych dostępnych rozwiązań;
Proponowanie kierunków modernizacji technologii w zakresie napraw pojazdów i ich zespołów;
Planowanie i aktualizacja lokalizacji maszyn, urządzeń i narzędzi;
Prowadzenie odbioru nowych maszyn, urządzeń, narzędzi i przyrządów oraz nadzorowanie ich wdrażania do użytkowania
Inicjowanie i propagowanie działań na rzecz poprawy kultury bezpieczeństwa w organizacji;
Przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP;
Wdrażanie zmian w zakresie bezpiecznych praktyk i procedur pracy;
Kontrolowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;
Przygotowywanie procedur, zarządzeń i dokumentacji systemowej w zakresie BHP;
Opiniowanie projektów nowych stanowisk pracy w zakresie BHP oraz kupowanych maszyn i urządzeń;
Prowadzenie postępowań powypadkowych, analiza zagrożeń i zdarzeń potencjalnie wypadkowych;
Organizowanie i nadzorowanie badań oraz pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia, jak również prowadzenie rejestru pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy;
Reprezentowanie zakładu w kontaktach z zewnętrznymi instytucjami w zakresie BHP np. PIP, PIS, UDT;
Opracowywanie ocen ryzyka zawodowego;
Realizacja innych zadań wymienionych w Rozporządzeniu w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
Weryfikowanie poziomu materiałów eksploatacyjnych w zespołach napędowych, jezdnych, układzie chłodzenia silnika oraz dozowanie smaru do punktów smarnych pojazdu;
Montaż mechanicznych części samochodowych;
Sprawdzanie zgodności zamówionych części z dokumentacją technologiczną;
Obsługa narzędzi specjalistycznych;
Diagnozowanie i usuwanie przyczyn usterek mechanicznych pojazdów (za wyjątkiem usterek głównych zespołów napędowych, jezdnych);
Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy;
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych napraw i montażów;
Współpraca z innymi członkami zespołu w celu poprawienia efektywności i jakości pracy
Sporządzanie procesów technologicznych, w tym normowanie operacji technologicznych, nadzór technologiczny nad bieżącymi naprawami i remontami pojazdów;
Tworzenie koncepcji, schematów ideowych i instrukcji technologicznych;
Opiniowanie zapytań ofertowych, zleceń wewnętrznych, analiza rynku w celu doboru najlepszych dostępnych rozwiązań;
Proponowanie kierunków modernizacji technologii w zakresie napraw pojazdów i ich zespołów;
Planowanie i aktualizacja lokalizacji maszyn, urządzeń i narzędzi;
Prowadzenie odbioru nowych maszyn, urządzeń, narzędzi i przyrządów oraz nadzorowanie ich wdrażania do użytkowania
Praktyczne prowadzenie badań zakładowych w zakresie pomiarów drgań i testów zmęczeniowych, wizyjnych pomiarów odkształceń, bezkontaktowych pomiarów drgań oraz czujników przyspieszeń;
Znajomość analizy dynamiki strukturalnej MES i ich walidacja w środowisku Simcenter;
Praktyczne wykorzystywanie platformy Simcenter SCADAS Simcenter Testlab Desktop Advanced i Neo do procesów testowania trwałości pojazdów (testów strukturalnych i akustycznych, testów środowiskowych i kontroli drgań);
Nadzorowanie przebiegu badań homologacyjnych, zakładowych i kwalifikacyjnych wyrobów;
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami badawczymi w zakresie ustalania harmonogramów badań oraz warunków udziału i nadzoru wykonywanych badań;
Samodzielne opracowywanie metodyk i programów badań samochodów ciężarowych;
Samodzielne opracowywanie harmonogramów i sprawozdań z badań, wniosków o zmiany konstrukcyjne poprawiające parametry użytkowe oraz zasadne wymagania klientów
Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej 2D, 3D w zakresie instalacji elektrycznej i systemów elektronicznych pojazdów ciężarowych, przy wykorzystaniu programów wspierających projektowanie (SolidWorks, NX, E3 Series ZUKEN);
Opracowanie dokumentacji interaktywnej przy wykorzystaniu najnowszych programów graficznych (Solid Works, Corel Draw, Solid Works Composer);
Analiza i aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej;
Udział w spotkaniach z jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia jakości i nowoczesności wprowadzanych rozwiązań