Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Hej! Szukamy lidera, który poprowadzi nasz dział oceny sprzętu! Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację pracy zespołu, budowanie i rozwijanie grupy specjalistów
Czekają na Ciebie wyzwania związane z realizacją procesu oceny sprzętów elektronicznych, dbaniem o bieżącą realizację celów oraz wartości wskaźników efektywności (KPIs). Będziesz czynnie uczestniczył(a) w realizacji projektów dotyczących usprawniania procesów i reagował(a) na problemy zakłócające ich prawidłowy przebieg. W swoim zespole będziesz odpowiedzialny(a) za wdrożenie, rozwój oraz feedback i proces ocen podległego zespołu. Na co dzień będziesz ustalał(a) priorytety, reagując na bieżące potrzeby i pojawiające się zmiany, przy współpracy z innymi działami
Hej! Szukamy specjalisty ds. obsługi klienta z biegłą znajomością języka niemieckiego. Jako część naszego zespołu będziesz miał okazję rozmawiać z naszymi klientami przez chat, mail oraz telefon. Pomagasz klientom na każdym etapie ich doświadczenia z rebuy - od śledzenia przesyłki, przez problemy z płatnością, aż po reklamacje, zwroty, gwarancje, jakość i wycenę produktów. Czy to nie brzmi ekscytująco?
Przyłączając się do nas, dołączasz do zespołu pasjonatów cyrkularności i zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy rebuy - firmą, która daje drugie życie używanym sprzętom elektronicznym i mediom, i stawia na ciągłe doskonalenie i jakość. Budujemy środowisko pracy oparte na wartościach takich jak współpraca, pozytywne krytyczne myślenie, osobista odpowiedzialność oraz troska o klienta i planetę
Hej! Szukamy lidera, który poprowadzi nasz dział oceny sprzętu! Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację pracy zespołu, budowanie i rozwijanie grupy specjalistów
Czekają na Ciebie wyzwania związane z realizacją procesu oceny sprzętów elektronicznych, dbaniem o bieżącą realizację celów oraz wartości wskaźników efektywności (KPIs). Będziesz czynnie uczestniczył(a) w realizacji projektów dotyczących usprawniania procesów i reagował(a) na problemy zakłócające ich prawidłowy przebieg. W swoim zespole będziesz odpowiedzialny(a) za wdrożenie, rozwój oraz feedback i proces ocen podległego zespołu. Na co dzień będziesz ustalał(a) priorytety, reagując na bieżące potrzeby i pojawiające się zmiany, przy współpracy z innymi działami
Cześć! Rozwijamy nasz dział napraw i szukamy Technika, który zna się na sprzęcie!
Twoja praca polegać będzie na:
- diagnozowaniu uszkodzeń,
- weryfikacji możliwości naprawy urządzeń elektronicznych,
- wymianie uszkodzonych podzespołów,
- testowaniu i kontroli urządzeń po naprawach, a także na aktywnym udziale w realizacji projektów dotyczących usprawniania procesów
Praca z nami to praca zgodnie ze standardami i instrukcjami, ale też regularny feedback na temat Twoich osiągnięć i postawy. Będziesz mógł(a) skupić się na sprzętach, a nie na obsłudze klienta :-)
• Jako lider zespołu ds. logistyki będziesz łącznikiem pomiędzy zespołem pracowników i kadrą zarządzającą, a także między naszą firmą i Klientami
• Będziesz kierował zespołem 10-15 pracowników, dbając o osiąganie celów jakościowych i ilościowych, a co za tym idzie, o najwyższe zadowolenie naszych Klientów
• To oznacza bezpośredni wpływ na ludzi, procesy i wyniki w obszarze logistyki
• Twoja praca nabierze głębokiego sensu: będąc w sercu gospodarki o obiegu zamkniętym, sprawiasz, że ta planeta staje się trochę lepsza. Słusznie możesz być z tego dumny
Zadania:
• Zarządzanie zespołem (w tym: organizowanie pracy, delegowanie zadań, monitorowanie efektywności, udzielanie informacji zwrotnej, podejmowanie decyzji personalnych)
• Kontrola procesów, monitorowanie KPIs i wdrażanie działań optymalizacyjnych
Organizacja pracy zespołu oraz budowanie i rozwijanie zespołu specjalistów
Realizacja procesów logistycznych zgodnie z ustalonymi standardami i zasadami (koordynacja przyjęć i wysyłki towaru oraz prawidłowego podziału towaru pomiędzy poszczególne zespoły, dbałość o jakość pakowania urządzeń do wysyłki oraz tworzenie, wysyłka i weryfikacja kompletnych listów przewozowych, monitorowanie pojawiających się błędów w dostawie sprzętu, części i materiałów, bieżąca realizacja postawionych celów oraz wartości wskaźników KPI)
Czynne uczestnictwo przy realizacji projektów, dotyczących usprawniania procesów
Reagowanie na problemy zakłócające prawidłowy przebieg procesu
Poszukujemy Trenera Wewnętrznego / Eksperta ds. Rozwoju do Działu Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego, który będzie pełnił rolę szkoleniowca i mentora dla Pracowników Działu. Idealny kandydat(ka) to osoba z doświadczeniem i pasją w zakresie budowania i wdrażania standardów obsługi Klienta, budowania ścieżek rozwoju pracowników i podnoszenia jakości obsługi Klienta. Odnajdziesz się w tej pracy, jeśli cechuje Cię samodzielność i skuteczność, czerpiesz satysfakcję z rozwijania kompetencji współpracowników oraz optymalizacji procesów i lubisz wyzwania. Jeśli w dodatku jesteś entuzjastą obiegu zamkniętego i zależy Ci na najwyższych standardach obsługi klientów, jest to doskonała oferta dla Ciebie
Twoje zadania:
1. Opracowujesz standardy obsługi Klientów i szkolisz pracowników zlokalizowanych w różnych lokalizacjach. To pozwoli nam konsekwentnie osiągać standardy rynkowe i utrzymać, a nawet poprawić poziom satysfakcji Klientów
2. Wykorzystujesz swoje kompetencje zawodowe do wszechstronnego rozwoju zespołu. W rezultacie udaje Ci się zoptymalizować produktywność zespołu w interesie naszych Klientów
3. Uczestniczysz w procesie tworzenia nowych stanowisk, rekrutacji i onboardingu, zapewniając utrzymanie wysokich standardów obsługi Klienta. Na bieżąco wdrażasz standardy, szkolisz pracowników i szukasz optymalizacji w procesach Obsługi Klienta
Doradztwo oraz współtworzenie układu hali produkcyjnej wraz z zespołem reBuy Polska
Audyt aktualnego układu hali - wizyta w firmie celem zapoznania się z aktualnym układem hali, zapoznanie się z rysunkiem technicznym hali, wskazanie obszarów do poprawy, ocena obecnej technologii
Szkolenie - Przedstawienie sprawdzonych, dobrych praktyk oraz narzędzi wspierających zarządzanie produkcją, tzn. planowaniem układu, planowaniem przepływu, symulacja produkcji
Konsultacje poszczególnych układów celem zaplanowania układu na hali produkcyjnej
Specjalista/-ka ds. obsługi zgłoszeń z językiem niemieckim
Koninko (pow. poznański; gm. Kórnik)
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twoim głównym zadaniem będzie komunikacja z klientem niemieckojęzycznym, przede wszystkim mailowa, która przybliży mu powody różnicy w wycenie produktu oraz zachęci go do sprzedaży
tworzenie komunikatów mailowych w języku niemieckim na podstawie przygotowanej dokumentacji
redagowanie informacji technicznych w języku zrozumiałym dla klienta
praca z przygotowaną dokumentacją, wyjaśnianie niezgodności, tłumaczenie rozbieżności
przeprowadzanie negocjacji z klientem
zgłaszanie sugestii dot. błędów i usprawnień w procesie komunikacji z klientem
Twoim głównym zadaniem będzie zarządzanie kategorią zakupową w obszarze elektroniki konsumenckiej (części do napraw, półprodukty do refabrykacji, akcesoria) oraz realizacja zamówień zgodnie z wytycznymi
aktywne poszukiwanie i prowadzenie negocjacji z dostawcami
planowanie, analizowanie zapotrzebowania i zamawianie towarów
utrzymywanie relacji z dostawcami
koordynowanie dostaw oraz kontrola w zakresie terminowości
kontrolowanie jakości posiadanego stanu magazynowego (m.in. pod kątem wieku i wartości)
zarządzanie zwrotami i reklamacjami
raportowanie zużycia i zapotrzebowania
monitorowanie dokumentów zakupowych, w tym dotyczących płatności, oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
stała współpraca z działami operacyjnymi, zmierzająca do realizacji wyznaczonych celów
Specjalista/-ka ds. obsługi zgłoszeń z językiem niemieckim
Koninko (pow. poznański; gm. Kórnik)
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twoim głównym zadaniem będzie komunikacja z klientem niemieckojęzycznym, przede wszystkim mailowa, która przybliży mu powody różnicy w wycenie produktu oraz zachęci go do sprzedaży
tworzenie komunikatów mailowych w języku niemieckim na podstawie przygotowanej dokumentacji
redagowanie informacji technicznych w języku zrozumiałym dla klienta
praca z przygotowaną dokumentacją, wyjaśnianie niezgodności, tłumaczenie rozbieżności
przeprowadzanie negocjacji z klientem
zgłaszanie sugestii dot. błędów i usprawnień w procesie komunikacji z klientem