Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowanie dokumentów związanych z kontrolą komponentów przychodzących;
Rozwiązywanie problemów z jakością komponentów przychodzących i nadzór nad dostawcami w celu analizy i poprawy;
Nakreślanie problemów jakościowych komponentów przychodzących od dostawców wraz z ich nadzorowaniem w celu ustanowienia odpowiedniego systemu zarządzania jakością;
Analizę i niwelowanie problemów związanych z jakością komponentów oraz śledzenie wyników ulepszeń;
Odpowiedzialność za kontakt z dostawcami i jakość wytworzonych przez nich komponentów strukturalnych
As a Strategic Buyer, you will be responsible for identifying and developing potential new suppliers, which would strategically benefit the supply chain. You will also manage supplier relationships and initiate agreements for key commodities. Additionally, you will undertake supplier visits, compiling visit reports upon completion, and develop supply chain process improvements. One of your main roles will be initiate and implement cost reduction and optimization projects
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Buyer
Bolesława Krzywoustego 74A, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 01.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
As a Strategic Buyer, you will be responsible for identifying and developing potential new suppliers, which would strategically benefit the supply chain. You will also manage supplier relationships and initiate agreements for key commodities. Additionally, you will undertake supplier visits, compiling visit reports upon completion, and develop supply chain process improvements. One of your main roles will be initiate and implement cost reduction and optimization projects
od 7000 do 9500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lider / Liderka magazynu
Bolesława Krzywoustego 74A, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 26.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie i nadzór nad przepływem materiałów od przyjęcia do wysyłki;
Zarządzanie i nadzór nad dokumentacją i jakością materiałów przychodzących i wychodzących;
Nadzór nad zespołem magazynowym (zarządzanie zadaniami);
Nadzór i optymalne wykorzystanie wyposażenia magazynu;
Specjalista / Specjalistka ds. podatkowo-księgowych
Bolesława Krzywoustego 74, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie danych do szczegółowej analizy podatkowej, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, sprawozdań z działalności, deklaracji podatkowych (m.in VAT i CIT) i informacji podatkowych;
Identyfikacja potencjalnego ryzyka związanego z transakcjami biznesowymi z perspektywy ustawowej i podatkowej;
Bezpośredni kontakt z Urzędami (m.in. Skarbowym), aktywne uczestnictwo w audytach i kontrolach finansowych;
Przygotowywanie dokumentacji cen transferowych;
Samodzielne wykonywanie innych działań procesowych w oparciu o otrzymane wytyczne i polityki wewnętrzne;
Przeprowadzanie okresowych kontroli zaksięgowanych transakcji
zarządzanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego;
współpraca z agencja pracy tymczasowej;
przeprowadzanie szkoleń i instruktaży dla pracowników;
zarządzanie zasobami ludzkimi w tym udział w rekrutacjach, zarządzanie absencjami i czasem pracy, motywowanie i dbanie o zaangażowanie zespołu, współuczestniczenie w budowaniu kultury organizacji;
zarządzanie bezpieczeństwem zgodnie z zasadami BHP i OŚ
realizacja procesu oceny pracowniczej i zapewnienie możliwości rozwoju pracowników, prowadzenie matrycy umiejętności pracowników
wykorzystanie narzędzi Lean do poprawy wydajności, identyfikacji największych strat i określenia planu działań naprawczych;
podejmowanie działań ukierunkowanych na poprawę jakości produktów;
tworzenie raportów oraz analizowanie wyników i proponowanie działań korygujących;
wsparcie Kierownika Produkcji w codziennych aktywnościach;
obsługa wewnętrznych systemów służących do zarządzania produkcją (m.in. Odoo)
Responsible by the monthly financial closing and preparation of reporting package to submit to headquarter and head of Sinoboom Poland, making analysis and implantation of action for the variation in P&L and Balance Sheet accounts to assure the achievement of the financial planning;
Taxes calculation of the indirect, direct and withhold taxes and assure that the company is compliant according the local legislation;
Calculation of the transfer pricing and assure all the record documentation according the local law
Prepare financial analysis, reports and KPIs to present and discus with the head of Sinoboom Poland and CFO HQ to define strategic decisions;
Create and proposed strategic projects to reduce costs and optimize the working capital of the company;
Implement financial projects and partnership with local and international banks
Prepare the budget and the forecast of financial figures, scenarios and strategic recommendations to the head of Sinoboom Poland and HQ;
Manage the cash flow and treasury, by the detailed control of accounts payables and terms negotiated with suppliers;
Perform all relationship with banks and investment funds to assure the appropriate funding for the local activities
As a Strategic Buyer, you will be responsible for identifying and developing potential new suppliers, which would strategically benefit the supply chain. You will also manage supplier relationships and initiate agreements for key commodities. Additionally, you will undertake supplier visits, compiling visit reports upon completion, and develop supply chain process improvements. One of your main roles will be initiate and implement cost reduction and optimization projects
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. BHP i ochrony środowiska
Bolesława Krzywoustego 74A, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ścisła współpraca z wszystkimi działami firmy w celu identyfikacji potencjalnych zagrożeń, prowadzenie działań prewencyjnych i działań korygujących;
prowadzenie projektów mających na celu poprawę warunków pracy i eliminacji zagrożeń dla środowiska;
nadzór nad urządzeniami, zapewnienie zgodności z przepisami prawa systemów wentylacyjnych, ssących i innych;
podejmowanie działań mających na celu budowanie kultury bezpieczeństwa wśród pracowników firmy;
prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych dla pracowników, nadzór nad terminami szkoleń;
nadzór nad uprawnieniami pracowników (wózki widłowe, podesty ruchome, suwnicę, eksploatacja i dozór oraz inne jeśli będą wymagane);
organizacja audytów BHP, tworzenie action planu i nadzór nad jego realizacją;
As a Strategic Buyer, you will be responsible for identifying and developing potential new suppliers, which would strategically benefit the supply chain. You will also manage supplier relationships and initiate agreements for key commodities. Additionally, you will undertake supplier visits, compiling visit reports upon completion, and develop supply chain process improvements. One of your main roles will be initiate and implement cost reduction and optimization projects
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Planner Engineer
Bolesława Krzywoustego 74A, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 11.01.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Organizing, planning and managing the production schedule of AWP in the system giving tasks the right priority;
Preparing reports of KPI of the whole factory, to check the situation of the production;
Creating and managing reports to check which delivered orders did not respect the SLA, monitoring the shipment on daily basis;
Daily contact with the Production Area, Shipping Department and customers to solve problems concerning delivery and shipment of the products;
Managing Spare Parts Orders in the ERP system, checking prices, quantities and availability of the stock, deliver to customer on time
As a Strategic Buyer, you will be responsible for identifying and developing potential new suppliers, which would strategically benefit the supply chain. You will also manage supplier relationships and initiate agreements for key commodities. Additionally, you will undertake supplier visits, compiling visit reports upon completion, and develop supply chain process improvements. One of your main roles will be initiate and implement cost reduction and optimization projects
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Finance Manager
Bolesława Krzywoustego 74A, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 30.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Responsible by the monthly financial closing and preparation of reporting package to submit to headquarter and head of Sinoboom Poland, making analysis and implantation of action for the variation in P&L and Balance Sheet accounts to assure the achievement of the financial planning;
Taxes calculation of the indirect, direct and withhold taxes and assure that the company is compliant according the local legislation;
Calculation of the transfer pricing and assure all the record documentation according the local law
Prepare financial analysis, reports and KPIs to present and discus with the head of Sinoboom Poland and CFO HQ to define strategic decisions;
Create and proposed strategic projects to reduce costs and optimize the working capital of the company;
Implement financial projects and partnership with local and international banks
Prepare the budget and the forecast of financial figures, scenarios and strategic recommendations to the head of Sinoboom Poland and HQ;
Manage the cash flow and treasury, by the detailed control of accounts payables and terms negotiated with suppliers;
Perform all relationship with banks and investment funds to assure the appropriate funding for the local activities
Production line layout setup and improvement. Work instruction build and improvement, optimize the working process, reduce the cost and improve the efficiency;
Production line working standard and visual management. Assist in supervision and coordination;
New products import and trail run SOP. Keep tracking on the schedule and provide guidance;
Responsible for the production capacity data analysis and industrial efficiency analysis of the factory and formulate improvement measures and investment plans;
Responsible for the production line training and trouble shooting;
Equipments & Tools design, management and maintenance of production line;
Production line layout setup and improvement. Work instruction build and improvement, optimize the working process, reduce the cost and improve the efficiency;
Production line working standard and visual management. Assist in supervision and coordination;
New products import and trail run SOP. Keep tracking on the schedule and provide guidance;
Responsible for the production capacity data analysis and industrial efficiency analysis of the factory and formulate improvement measures and investment plans;
Responsible for the production line training and trouble shooting;
Equipments & Tools design, management and maintenance of production line;
Production line layout setup and improvement. Work instruction build and improvement, optimize the working process, reduce the cost and improve the efficiency;
Production line working standard and visual management. Assist in supervision and coordination;
New products import and trail run SOP. Keep tracking on the schedule and provide guidance;
Responsible for the production capacity data analysis and industrial efficiency analysis of the factory and formulate improvement measures and investment plans;
Responsible for the production line training and trouble shooting;
Equipments & Tools design, management and maintenance of production line;
Responsible by the monthly financial closing and preparation of reporting package to submit to headquarter and head of Sinoboom Poland, making analysis and implantation of action for the variation in P&L and Balance Sheet accounts to assure the achievement of the financial planning;
Taxes calculation of the indirect, direct and withhold taxes and assure that the company is compliant according the local legislation;
Calculation of the transfer pricing and assure all the record documentation according the local law
Prepare financial analysis, reports and KPIs to present and discus with the head of Sinoboom Poland and CFO HQ to define strategic decisions;
Create and proposed strategic projects to reduce costs and optimize the working capital of the company;
Implement financial projects and partnership with local and international banks
Prepare the budget and the forecast of financial figures, scenarios and strategic recommendations to the head ofSinoboom Poland and HQ;
Manage the cash flow and treasury, by the detailed control of accounts payables and terms negotiated with suppliers;
Perform all relationship with banks and investment funds to assure the appropriate funding for the local activities
Responsible for inspecting the production line, inspecting according to product drawings, process documents and inspection specifications, in strict accordance with the "Process Inspection Specifications and Records" for process inspection work, and standardizing the filling of process inspection records;
check the quality of raw materials in the production process, and timely feedback the quality problems found to SQE;
Conduct 100% inspection of the products that need 100% inspection;
Develop and supervise the implementation of disposal plans for non-conforming products found in inspections;
Participate in the preparation of the company's product audit plan and checklist;
Review products against plans and relevant standards;
Assist corrective actions for non-conformities found by the responsible department during product audits;
According to the mass production quality requirements, the handed over documents such as PPAP are checked and accepted;
According to the quality problems found in various inspections, continuously optimize the inspection guide;
Be able to put forward reasonable suggestions, have a certain ability to analyze the causes of defective products, and participate in quality management
Inżynier ds. jakości dostawców z językiem angielskim
Bolesława Krzywoustego 74A, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 24.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie procesu kontroli dostawców uwzględniając aktualne potrzeby biznesowe;
przeprowadzanie audytów dostawców;
bieżącą analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych, przygotowywanie planów naprawczych, doskonalących proces;
budowanie partnerskich relacji z dostawcami, wsparcie ich w sprawach związanych z jakością komponentów oraz pomaganie im w podnoszeniu ich możliwości produkcyjnych;
zgłaszanie reklamacji, nadzór nad przebiegiem rozpatrywania reklamacji i śledzenie postępów we wdrażania działań korygujących;
comiesięczne raportowanie dot. jakości dostawców;
wsparcie działu zakupów w budowaniu sieci dostawców;
wsparcie działu technicznego oraz pozostałych członków zespołu jakości w rozwiązywaniu problemów jakościowych
planowanie produkcji w oparciu o zamówienia naszych klientów
odpowiedzialność za akceptacje zamówień oraz śledzenie i kontrolowanie procesu produkcyjnego
bieżąca analiza mocy produkcyjnej oraz proponowanie działań usprawniających proces
tworzenie raportów oraz analizowanie wyników i proponowanie działań korygujących
odpowiedzialność za zarządzanie magazynem (m.in. magazyn materiałów, magazyn narzędzi, magazyn materiałów pomocniczych, magazyn wadliwych produktów, magazyn odpadów), utrzymanie spójności danych
odpowiedzialność za towary wychodzące i przychodzące
odpowiedzialność za regularne inwentaryzacje
ścisła współpraca z pozostałymi działami organizacji w celu zapewnienia najwyższej jakości procesów
obsługa wewnętrznych systemów służących do zarządzania produkcją (m.in. Odoo)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie koordynowała współprace między naszą firmą a zewnętrznym biurem rachunkowym, które ma za zadanie wspierać nas w sprawach finansowo-księgowych
Do głównych zadań należeć będzie:
· Wystawianie i księgowanie faktur VAT;
· Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych;
· Opracowanie wewnętrznych raportów i polityk zgodnie z wymaganiami firmy;
· Kontakt z urzędami, sporządzanie sprawozdań GUS, NBP;
· Wsparcie w przygotowywaniu rocznego sprawozdania finansowego zgodnie z ustawą o rachunkowości
· Wsparcie w wyborze firmy audytującej naszą firmę oraz pomoc w skonfigurowaniu programu księgowego
· Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz terminowe płatności
Responsible for the supplier's implementation of market price of all purchased parts and outsourced parts;
Responsible for developing high-quality suppliers and signing business contracts;
Participate in the selection, assessment, evaluation and management of qualified suppliers;
Establish supplier dossier, there must be detailed supplier dossier for each selected supplier;
Do market research, master material procurement and market information;
Provide timely market information and price change information to leaders and departments to improve efficiency and reduce costs;
Maintain good communication and information feedback channels with suppliers, properly deal with quality disputes with suppliers;
Participate in supplier system planning and implementation;
Participate in supplier's comprehensive guarantee evaluation and implementation
Responsible for organizing the review of purchase orders and purchase contracts, and managing and maintaining the archive of such documents;
Coordinating and dealing with the abnormality that affects the purchasing plan, reasonably dispatching resources to ensure the purchasing plan is achieved
Assist purchasing department in new product trial production coordination and provide technical support to suppliers
Składanie komponentów do produkcji maszyn- podesty ruchome
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa/y (k/m)
Bolesława Krzywoustego 74A, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie koordynowała współprace między naszą firmą a zewnętrznym biurem rachunkowym, które ma za zadanie wspierać nas w sprawach finansowo-księgowych
Do głównych zadań należeć będzie:
· Wystawianie i księgowanie faktur VAT;
· Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych;
· Opracowanie wewnętrznych raportów i polityk zgodnie z wymaganiami firmy;
· Kontakt z urzędami, sporządzanie sprawozdań GUS, NBP;
· Wsparcie w przygotowywaniu rocznego sprawozdania finansowego zgodnie z ustawą o rachunkowości
· Wsparcie w wyborze firmy audytującej naszą firmę oraz pomoc w skonfigurowaniu programu księgowego
· Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz terminowe płatności
Responsible for the supplier's implementation of market price of all purchased parts and outsourced parts;
Responsible for developing high-quality suppliers and signing business contracts;
Participate in the selection, assessment, evaluation and management of qualified suppliers;
Establish supplier dossier, there must be detailed supplier dossier for each selected supplier;
Do market research, master material procurement and market information;
Provide timely market information and price change information to leaders and departments to improve efficiency and reduce costs;
Maintain good communication and information feedback channels with suppliers, properly deal with quality disputes with suppliers;
Participate in supplier system planning and implementation;
Participate in supplier's comprehensive guarantee evaluation and implementation
Responsible for organizing the review of purchase orders and purchase contracts, and managing and maintaining the archive of such documents;
Coordinating and dealing with the abnormality that affects the purchasing plan, reasonably dispatching resources to ensure the purchasing plan is achieved
Assist purchasing department in new product trial production coordination and provide technical support to suppliers
Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie wspieranie w codziennych aktywnościach Menadżerkę Finansów, która jest obcokrajowcem. Otwieramy nową fabrykę w Poznaniu i budujemy nasz dział finansowy
Osoba zatrudniona na tym stanowisko będzie koordynowała współprace między naszą firmą a zewnętrznym biurem rachunkowym, które ma za zadanie wspierać nas w sprawach finansowo-księgowych
Do głównych zadań należeć będzie:
· Wsparcie w rozliczaniu VAT, CIT, podatku u źródła;
· Wystawianie i księgowanie faktur VAT;
· Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych;
· Opracowanie wewnętrznych raportów i polityk zgodnie z wymaganiami firmy;
· Kontakt z urzędami, sporządzanie sprawozdań GUS, NBP;
· Wsparcie w przygotowywaniu rocznego sprawozdania finansowego zgodnie z ustawą o rachunkowości
· Wsparcie w wyborze firmy audytującej naszą firmę oraz pomoc w skonfigurowaniu programu księgowego