Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 6 )Archiwalne ( 6 )
Specjalista ds. projektów kulturalnych
Katowice
Ważna do: 30.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Zakres obowiązków:
1. Pisanie projektów i pozyskiwanie funduszy m.in. z MKiDN
Unii Europejskiej.
2. Monitorowanie dostępnych projektów.
3. Inicjowanie
kierowanie
przygotowanie i organizację projektów kulturalnych.
4. Realizacja
kosztorysowanie i rozliczanie projektów.
5. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej projektów.
6. Współtworzenie planu działalności i harmonogramu wydarzeń.
7. Realizacja zadań programowych wynikających z planu merytorycznego.
8. Bieżące monitorowanie działań w obszarze kultury.
9. Obsługa imprez organizowanych przez MDK oraz inne podmioty.
10. Inicjowanie nowych przedsięwzięć kulturalnych
11. Nawiązywanie współpracy z partnerami
twórcami
artystami
stowarzyszeniami itp.
- Godziny pracy: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Praca w ruchomym systemie czasu pracy. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb
- Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie działalności merytorycznej w filii.
2. Współtworzenie planu działalności i harmonogramu wydarzeń.
3. Realizacja zadań programowych wynikających z planu merytorycznego.
4. Organizacja i realizacja konkursów
festiwali
turniejów
plenerów oraz imprez kulturalnych i rozrywkowych wraz z przygotowaniem materiałów na w/w zdarzenia oraz prowadzenie w/w wydarzeń.
5. Obsługa imprez organizowanych przez MDK oraz inne podmioty.
6. Prowadzenie kroniki prasowej z wydarzeń kulturalnych.
7. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej imprez.
8. Nawiązywanie współpracy z partnerami
twórcami
artystami
stowarzyszeniami itp.
9. Realizacja imprez w ramach porozumień o współpracy.
10. Prowadzenie spraw związanych z ZAiKSem
Stoartem
sporządzanie wniosków o zawarcie umów licencyjnych na publiczne wykonywanie lub odtwarzanie utworów i projekcji filmów oraz ich rozliczanie.
11. Współorganizacja akcji Zima i Lato w mieście.
12. Opracowywanie informacji dla mediów.
- Godziny pracy: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Praca w ruchomym systemie czasu pracy. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb
- Zakres obowiązków:
1. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń MDK.
2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie.
3. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz toalet z umywalkami
szatni m.in. poprzez dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń oraz mycie posadzek i ścian
mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury.
4. Dbanie o porządek w holu
szatni i toaletach podczas imprez.
5. Pełnienie dyżuru w szatni podczas imprez.
6. Usuwanie gromadzonych odpadków i nieczystości
opróżnianie koszy na śmieci.
7. Okresowe mycie okien.
8. Przygotowanie sal do zajęć i na imprezy (stoły
krzesła
poczęstunek).
9. Utrzymywanie w czystości pomieszczenia kuchennego wraz z zastawą stołową.
10. Pranie i prasowanie obrusów wg zapotrzebowania.
- Praca 8 godzin dziennie w godzinach: 7:00-21:00 do ustalenia z pracodawcą. Praca w ruchomym systemie czasu pracy. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb
- Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie i rejestrowanie wpłat za pomocą kasy fiskalnej.
2. Bieżące i prawidłowe sporządzanie raportów kasowych.
3. Kontrola nad prawidłowością naliczeń i windykacja wpłat za usługi związane z działalnością kulturalną i gospodarczą.
4. Rejestrowanie wpłat dokonywanych przelewem.
5. Przekazywanie gotówki do kasy głównej.
6. Wystawianie faktur za dotyczących usług kulturalnych i za wynajem.
7. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych długoterminowych
- Zakres obowiązków:
1. Odpowiedzialność za bezpośredni kontakt z klientami.
2. Kierowanie interesantów do właściwych sal i pomieszczeń.
3. Wydawanie kluczy pracownikom i instruktorom.
4. Odbieranie przesyłek.
5. Opieka nad gośćmi w zakresie dostępności.
6. Obsługa szatni podczas imprez.
7. Pilnowanie porządku na holu.
8. Dbanie o porządek w holu
szatni i toaletach podczas imprez.
9. Przygotowywanie sal do imprez (stoły
krzesła
poczęstunek).
- Godziny pracy: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Praca w ruchomym systemie czasu pracy. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb
- Zakres obowiązków:
1. Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym pomieszczeń i wyposażenia.
2. Wykonywanie prac porządkowych w pomieszczeniach gospodarczych.
3. Dbałość o porządek wokół obiektu i tereny zielone.
4. Dbanie o prawidłową sprawność urządzeń wodno-kanalizacyjnych.
5. Wykonywanie drobnych prac naprawczych (np. udrażnianie odpływów kanalizacyjnych
wymiana zamków itp.)
6. Odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników
parkingu i schodów.
- Praca 4 godzin dziennie w godzinach: 7:00-21:00 do ustalenia z pracodawcą. Praca w ruchomym systemie czasu pracy. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb
- Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie sekretariatu m.in. prowadzenie dziennika korespondencji
obsługa urządzeń biurowych.
2. Wykonywanie prac związanych z wysyłką i przyjmowaniem korespondencji.
3. Zaopatrzenie w materiały biurowe do działalności administracyjnej.
4. Zakup odzieży ochronnej
środków czystości i innych materiałów eksploatacyjnych.
5. Przyjmowanie i rejestrowanie wpłat za pomocą kasy fiskalnej.
6. Sporządzanie raportów sprzedaży i raportów dobowych.
7. Sporządzanie umów jednorazowych najmu i obsługa programu do fakturowania.
8. Prowadzenie zapisów uczestników na zajęcia oraz sprawdzanie poprawności wypełniania umów o naukę i kart uczestnictwa.
9. Udzielanie stosownych informacji interesantom.
10. Czuwanie nad terminowością dokonywania wpłat za zajęcia.
11. Obsługa imprez organizowanych przez inne podmioty.
12. Zabezpieczenie pomieszczeń po zakończonych imprezach
- Praca w ruchomym systemie czasu pracy: Rozpoczęcie pracy między 10:00 a 12:00. Praca 8 godzin dziennie. Praca również w soboty i niedziele wg potrzeb
Ogólny zakres czynności:
1. Współorganizacja i prowadzenie akcji Lato w mieście i Zima w mieście.
2. Organizacja i obsługa imprez dydaktycznych
rozrywkowych i wynajęć.
3. Współorganizacja i prowadzenie warsztatów dla dzieci i seniorów.
4. Przygotowywanie i projektowanie plakatów i ulotek na imprezy.
5. Realizacja imprez i wydarzeń zgodnie z planem merytorycznym.
6. Nawiązywanie współpracy z instytucjami w zakresie realizacji propozycji kulturalno-artystycznych.
7. Przygotowanie dokumentów do rozliczenia i uzgodnienia kosztów dodatkowych zadań merytorycznych.
8. Sporządzanie dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń.
- Godziny pracy: 9:00-17:00 + sporadycznie praca w soboty i niedziele. Ruchomy czas pracy
od 4 760 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. technicznych
Katowice
Wygasła: 21.10.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Ogólny zakres czynności:
1. Czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji
urządzeń technicznych i sprzętu w budynku.
2. Dbałość o stan techniczny budynku i terenów wokół budynku.
3. Prowadzenie i sporządzanie dokumentacji spraw technicznych
przestrzeganie terminowości przeglądów.
4.Koordynowanie i kontrola pracy pracowników i współpracowników obsługi i firm zewnętrznych.
5. Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami przepisami Prawa budowlanego.
6. Dokonywanie merytorycznej kontroli faktur dotyczących remontów
usług i zakupów technicznych
za media: ogrzewanie cieplne
energię elektryczną
zużycie wody
ścieki
wywóz nieczystości itp.
7. Nadzór nad sprawnym działaniem instalacji
urządzeń technicznych i sprzętu w budynku.
8. Podejmowanie środków niezbędnych do zabezpieczenia miejsca awarii oraz powiadomienie odpowiednich służb technicznych.
9. Bieżące śledzenie powstających wszelkiego rodzaju uszkodzeń i awarii.
10. Wykonywanie doraźnych zabezpieczeń miejsc wystąpienia awarii.
11. Przestrzeganie przeglądów gwarancyjnych
pogwarancyjnych i okresowych wszystkich instalacji
urządzeń i sprzętów w budynkach.
12. Sporządzanie umów dotyczących spraw technicznych
nadzór nad ich realizacją.
13. Sporządzanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej
kosztorysów i protokołów odbioru technicznego.
14. Sporządzanie i prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych
instytucjami
urzędami i zainteresowanymi stronami.
15. Zaopatrzenie w materiały techniczne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania budynku.
16. Transport i przekazywanie uszkodzonych urządzeń technicznych i sprzętu do punktów napraw.
17. Obsługa systemu automatyki.
- Praca w ruchomym systemie czasu pracy: Rozpoczęcie pracy między 7:30 a 9:30. Praca 8 godzin dziennie
- Zakres obowiązków:
1. utrzymanie w należytej czystości pomieszczeń mdk.
2. bieżące usuwanie śmieci z miejsc do tego przeznaczonych.
3. utrzymywanie porządku w salach zgodnie z wykazem.
4. obsługa szatni w trakcie imprez.
5. dbanie o porządek w holu
szatni i toaletach podczas imprez.
6. zamykanie pomieszczeń po zakończonym sprzątaniu i zawieszanie kluczy w miejscu do tego przeznaczonym.
- Praca na 1/2 etatu
4 godziny dziennie w godzinach: 8:00-20:00 do ustalenia z pracodawcą. Ruchomy czas pracy. Praca również w soboty
Ogólny zakres czynności:
1. Przygotowanie dokumentów do rozliczenia i uzgodnienia kosztów dodatkowych zadań merytorycznych.
2. Sporządzanie dokumentacji fotograficznej i prowadzenie kroniki Salonu Artystycznego i kroniki pracy z dziećmi.
3. Współorganizacja i prowadzenie akcji Lato w mieście i Zima w mieście.
4. Organizacja i obsługa imprez dydaktycznych
rozrywkowych i wynajęć.
5. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń.
6. Przygotowywanie i projektowanie plakatów i ulotek na imprezy.
7. Realizacja imprez i wydarzeń zgodnie z planem merytorycznym.
8. Nawiązywanie współpracy z instytucjami w zakresie realizacji propozycji kulturalno-artystycznych.
- Godziny pracy: 8:00-16:00 + sporadycznie praca w soboty i niedziele
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Gospodarczy (sprzątaczka) [1/2 etatu]
Katowice
Wygasła: 06.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Utrzymanie w należytej czystości pomieszczeń MDK. Bieżące usuwanie śmieci z miejsc do tego przeznaczonych. Utrzymywanie porządku w salach zgodnie z wykazem. Obsługa szatni w trakcie imprez. Dbanie o porządek w holu
szatni i toaletach podczas imprez. Zamykanie pomieszczeń po zakończonym sprzątaniu i zawieszanie kluczy w miejscu do tego przeznaczonym.
- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 15:00-19:00
16:00-20:00. Ruchomy czas pracy. Praca również w soboty