Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (26)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 26 )
Neuro/Rare Business Unit Assistant & GM Executive Assistant
Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie kalendarzami menedżerów, m.in. umawianie spotkań, planowanie i umawianie wyjazdów służbowych, rozliczanie wydatków
Zarządzanie umowami z HCP i inną dokumentacją dotyczącą wydarzeń organizowanych przez zespół Neuro-Rare
Zapewnienie efektywnej komunikacji w firmie; nadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji
Wsparcie zespołu w prowadzeniu kluczowych projektów
Współpraca przy organizacji konferencji marketingowo-medycznych
Rozliczanie wydatków, kontraktów
Zarządzanie systemem zakupowym, rozliczanie PO
Koordynacja i monitorowanie wewnętrznych procesów i procedur
Neuro/Rare Team Coordinator & GM Executive Assistant
Warszawa
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie kalendarzami menedżerów, m.in. umawianie spotkań, planowanie i umawianie wyjazdów służbowych, rozliczanie wydatków
Zarządzanie umowami z HCP i inną dokumentacją dotyczącą wydarzeń organizowanych przez zespół Neuro-Rare
Zapewnienie efektywnej komunikacji w firmie; nadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji
Wsparcie zespołu w prowadzeniu kluczowych projektów
Współpraca przy organizacji konferencji marketingowo-medycznych
Rozliczanie wydatków, kontraktów
Zarządzanie systemem zakupowym, rozliczanie PO
Koordynacja i monitorowanie wewnętrznych procesów i procedur
Systematyczna i planowa współpraca z kluczowymi klientami (lekarze specjaliści, podmioty świadczące usługi medyczne na podległym terenie);
Monitorowanie procesu przetargowego w każdym podległym ośrodku;
Zapewnienie wsparcia i serwisu ośrodkom leczącym choroby związane ze specyfiką produktów; wspieranie inicjatyw powstawania i rozwoju tych ośrodków;
Realizacja założeń marketingowych;
Przygotowanie i realizacja planów aktywności na powierzonym terenie;
Realizacja akcji podnoszących świadomość społeczną schorzeń związanych ze specyfiką produktów;
Planowa i efektywna współpraca z Działem Marketingu, prowadzenie i rozwijanie projektów marketingowych na swoim terenie;
Monitorowanie i kontrolowanie wyników promocji produktów własnych oraz konkurencyjnych oraz odpowiednie korygowanie planów;
Przygotowywanie raportów z uwzględnieniem opisu aktualnej sytuacji rynkowej, obserwowanych trendów i zmian;
Regularna i terminowa komunikacja i współpraca z RMAs oraz pozostałymi działami w firmie w celu bieżącego informowania ich o ważnych/pilnych zmianach na swoim terytorium w celu realizacji celów promocyjnych
Płatne Praktyki Studenckie w dziale: Medycznym, Marketingu i Sprzedaży, Finansów, Analiz Biznesowych
Warszawa
Wygasła: 27.07.2022
pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa zlecenie
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Twoje obowiązki będą zależały od tego, z którym Zespołem będziesz pracować – harmonogram ustalany jest indywidualnie, w oparciu o Twoje predyspozycje, doświadczenie i kompetencje. Podczas stażu będziesz mógł zapoznać się szczegółowo z pracą w naszej Firmie - każdy obszar charakteryzują inni ludzie i narzędzia, inne zadania i cele do osiągnięcia
Poszukujemy absolwentów kierunków: marketing i zarzadzanie, biotechnologia, medycyna, zdrowie publiczne, ekonomia, finanse, chcących zweryfikować wiedzę akademicką z praktyką i zdobyć doświadczenie w obszarach:
• marketingu i sprzedaży,
• medycznym,
• finansowym,
• business excellence
Harmonogram praktyk jest dopasowany do zajęć na uczelni, oczekujemy dyspozycyjności 30-40h tygodniowo
Zapewniamy stałe wsparcie opiekuna przy realizacji ciekawych projektów i wyzwań biznesowych
GM Executive Assistant / Assistant Neurology and Rare Diseases Department
Warszawa
Wygasła: 16.06.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
assistant
Obowiązki:
Organize the schedules of the managers, incl. arranging meetings, planning, and arranging business trips
Ensuring effective communication within the company; supervision over the timely flow of information, correspondence, and documents, while maintaining the security and confidentiality of information
Support the Team in running key projects
Cooperation in the organization of medical conferences
Settlement of expenses, flights, contracts, PO's
Manage & Coordination the internal processes and procedures
Car fleet management
Ongoing cooperation with other departments of the company
Managing the planning process. Preparation of yearly budgets, forecasts and 5-year plans. Control over their realization, deviation analysis and mitigation plan recommendation
Participation in month-end closing. Accelerating, streamlining and enhancing the month-end closing process
Preparation of periodical reports for company’s management
Preparation of financial and management analyses supporting decision making
Maintenance of financial system in alignment with management accounting needs
Identify and prioritize future improvement initiatives e.g. process simplification, re-design, standardization and business efficiencies; including identification of opportunities for automation
Regular interfaces with the budget holders, analyses of deviations to budgets, forecast and preparing mitigation plans for the future. Analyses of the financial needs of the stakeholders and providing adequate solutions;
Cash flow analysis and management, responsibility for financial liquidity;
Optimize and monitor working capital;
Credit management;
Ensuring the compliance with IFRS with the special attention to sales & costs accruals – building an effective system of recognition. Provide leadership in allocating financial resources & provide advice & counsel to optimally align investments;
Provide financial information to relevant teams to assist them to meet their goals;
Ensure compliance with the Controller’s handbook;
Internal Controls & Risk Assessment: analysis of findings and mitigating actions recommendation; understand the business; identify financial and non-financial risks and opportunities and provide advice to the business teams; design, implement controls and ensure documentation of controlling activities ; ensure the segregation of duties in the most crucial processes, design mitigation controls if needed;
Maintain the purchasing tool (K2), ensure three way matching principle is implemented;
Ensure compliance with the P2P SOPs and processes;
Maintenance of IT applications and (when needed) participation in their implementation or modifications. Key user of SAP CO and TM1
Tax. Calculations for the transfer pricing set-up, ensuring that the company’s result is within the benchmark;
Marketing and Trade Marketing Manager Poland & Baltics Consumer Health Care
Warszawa
Wygasła: 08.05.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
Develop and Implement marketing plan for the portfolio in the country
Ensure the local definition of the product(s) strategy according to the local guidelines, by coordinating and analyzing the markets / products data and by proposing quantitative and qualitative scenarios
In charge for the lifecycle of the products and strategy development;
In charge of the tactical marketing campaigns and action plans
In charge of product budget allocation and its control
Cultivate and develop Key Opinion Leaders, product advocates, speakers
Manage working relationships with advertising agencies and other servicing companies
In charge for develop and implement e-marketing strategies
Lead projects to define the action plan in coherence with the strategic objectives and in coordination with Medical Manager fro BAL & POL and other functions
Ensures the cohesion of the different expertise to develop the potential of the product(s)
Support for the development of communication tools (Visiting, storytelling, Selling stories) for pharmacists, doctors and sales forces
Contribute to the development of sell-out tools for the sales force;
Develop promotional documents, tools, materials in compliance with regulatory requirements;
Define and implement the action plan with the different targets and manage the investment budget dedicated to communication actions
Identify levers for sales development and the level of product referencing;
Development of the OTC portfolio merchandising strategy and collaborate on developing sales force arguments to improve the positioning of our OTC portfolio and ensure product visibility in the pharmacy
Propose planograms in collaboration with ASM, NKAM and CM, be a bidding force to optimize merchandising recommendations;
Manage the marketing and trade marketing team
Be the point of contact with Global Marketing functions and cascade information and guidelines within the cluster;
Support and challenge the local trade and marketing plans. Monitor their execution;
Challenge the brand ‘s positioning and identify levers for brand development in the country. Discuss proposals with Sales & Marketing managers
Support S & M in building the Brand Operational Plans;
In closed cooperation with S&M supports, develop and cascade Branding and Marketing campaigns;
Follow up on the trade and marketing campaigns’ execution with local Sales and Marketing Teams. Ensure definition of appropriate kpi’s to monitor activities;
Build and develop merchandising recommendations;
Identify and set up synergies between countries and projects.;
Create a positive marketing mindset within the cluster and Manage proactively the sharing of best practices;
Being the voice of cluster in discussion with Global Team , keeping the lead of whole brand management ( marketing, sales and trade marketing activities)
Współpraca i wsparcie pracowników terenowych oraz biurowych działu Sprzedaży i Marketingu w zakresie umożliwiającym im wykonywanie ich codziennych obowiązków w pracy z klientami
Tworzenie, koordynacja i kontrola poprawności dokumentacji pracowników działu
Bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie (Medyczny, Personalny, Finansów, Etyki Biznesu)
Współpraca z agencjami: badań, reklamowymi, turystycznymi, biurem tłumaczeń i magazynem centralnym
Organizacja spotkań cyklicznych, działowych firmy: logistyka, koordynacja agendy, przebiegu spotkania, rozliczanie kosztów we współpracy z działem księgowości, stała współpraca z firmą wspierającą oraz innymi podmiotami zewnętrznymi
Obsługa systemu Veeva - Planowanie aktywności sponsoringowych / aktywności podczas konferencji np. wykłady, kontrola poprawności załączonych dokumentów
Obsługa systemu K2 - Tworzenie PO do wydarzeń i aktywności w dziale
Prowadzenie zestawień zbiorczych dotyczących realizowanych aktywności - przeprowadzone wykłady, sponsoringi
Rozliczanie wydatków i podróży służbowych
Zbieranie ofert od potencjalnych dostawców (przesyłanie zapytań ofertowych, negocjowanie cen)
Prepare and execute negotiations achieving best Total Cost of Ownership contracts and beneficial commercial agreements with suppliers within SC Commercial Operations
Perform effective sourcing, negotiate pricing, as well as other conditions with vendors to ensure best practice, and put in place robust agreements liaising with the Legal department
Analyze improvement opportunities and prioritize them based on impact and feasibility; capture Polish experience in a ‘Play book’ that can be readily applied in other NCE countries
Contribute to the monthly reporting and record cost savings / avoidance within the global reporting tool, where applicable
Manage and improve external partnerships, through common goals, understanding capacity and constraints through effective SRM
Protect the business by ensuring compliance to all IPSEN global policies, including but not limited to, the global procurement policy, Global Third Party Compliance Policy
For Categories identified as Global, implement global sourcing strategies and take the responsibility for the supplier management plan at local level. For categories identified as Local perform local category spend analysis, identifying key areas and opportunities
Support the new business partnering mindset by building strong stakeholders’ relationships to meet local and global objectives
Actively contribute to the global procurement community / transformation and build capabilities in local organizations (starting with Poland) to capture efficiencies in a sustainable way
Manage or support contractual or business litigations for sites
Activelly communicate with and support all relevant stakeholders in Poland and NCE