Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (135)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 135 )
Inspektor w Dziale Współpracy Naukowej i Badawczej
Rzgowska 281, Górna, Łódź
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej w projektach;
Koordynacja projektów realizowanych w ICZMP, współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
Monitorowanie możliwości pozyskania dostępnych środków z funduszy strukturalnych oraz analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE, Funduszy regionalnych, programów ministerialnych, oraz innych środków pozabudżetowych;
Współpraca z komórkami organizacyjnymi ICZMP w zakresie pozyskania środków pomocowych;
Monitoring i kontrola projektów naukowych i badawczych prowadzonych w ICZMP
Kierownik Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych (OnkoCWBK)
Rzgowska 281, Górna, Łódź
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór i koordynowanie działalności Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
Nadzór nad procesem realizacji badań klinicznych w Instytucie CZMP
Nadzór nad organizacją konkursów na prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych oraz zadań z nimi związanych, służących rozwojowi badań klinicznych i OnkoCWBK
Zarządzanie personelem OnkoCWBK
Nadzór na prawidłową realizacją projektów naukowych i badawczo-rozwojowych realizowanych w OnkoCWBK
Nadzór i koordynacja opracowywania sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu Onko CWBK
Utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą finansującą powstanie i rozwój OnkoCWBK
Koordynacja współpracy sponsorów badań klinicznych, tzw. firm CRO, agencji Rządowych i badaczy realizujących badania kliniczne w Instytucie
Koordynacja współpraca z zespołami informatycznymi w zakresie projektu OnkoCWBK,
Koordynacja działań dotyczących przygotowania planów i sprawozdań merytorycznych z działalności badawczej OnkoCWBK
Pozyskiwanie środków na badania naukowe z instytucji krajowych i międzynarodowych służących rozwojowi badań klinicznych
Przygotowanie umów o współpracy ze sponsorami, tzw. firmami CRO i agencjami rządowymi w ramach działalności OnkoCWBK,
Koordynowanie przygotowania wniosków o finansowanie rozwoju działalności OnkoCWBK ze środków zewnętrznych
Monitorowanie prawidłowości wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na badania kliniczne i rozwój OnkoCWBK,
Koordynacja aplikacji o różnorodne projekty badawcze, zagraniczne i krajowe związane z rozwojem OnkoCWBK,
Pomoc w zakresie składania wniosków o realizację projektów badawczych, a następnie nadzór i pomoc przy ich realizacji,
Pomoc w administrowaniu realizowanymi projektami w OnkoCWBK,
Wyszukiwanie szkoleń, udostępnianie i szkolenie pracowników w zakresie badań klinicznych,
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań
Umiejętne wyznaczanie strategii ciągłego rozwoju OnkoCWBK oraz nadzorowanie jej realizacji,
Promowanie OnkoCWBK w Polsce oraz na arenie międzynarodowej,
Aktywne pozyskiwanie nowych badań i partnerów do współpracy
Udzielanie wsparcia merytorycznego członkom zespołu badawczego w fazie projektowania, inicjowania i realizacji badań klinicznych oraz projektów dotyczących badań klinicznych
Skuteczne zarządzanie procesem rozpoczynania nowych badań, umożliwienie stworzenia jednego punktu kontaktowego dla sponsora,
Nadzór nad dokumentacją (certyfikaty sprzętowe, CV zespołów badawczych, dokumenty Ośrodka) umożliwiający bezzwłoczne podpisanie umowy dotyczącej realizacji badania klinicznego oraz rozpoczęcie badania
Zdrowia Matki Polki” w Łodzi w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu;
Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej;
Opieka nad serwerami;
Administrowanie wewnętrzną siecią komputerową;
Nadzór oraz zapewnieniem bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.);
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki Polki" w Łodzi w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu,
Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,
Zarządzanie zespołem oparte o kompetencje menedżerskie,
Wsparcie zespołu w identyfikacji problemów i sposobów na ich rozwiązanie,
Motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju,
Zapewnienie standardów zgodnych ze zwinnymi metodykami zarządzania,
Delegowanie odpowiedzialności na rzecz poszczególnych członków zespołu,
Współpraca z wewnętrznym klientem biznesowym, zorientowana na rozwój oprogramowania dedykowanego na potrzeby działu,
Współpraca z serwisami/dostawcami,
Koordynacja prawidłowego funkcjonowania sieci informatycznej,
Prowadzenie nowych projektów w celu usprawnienia pracy Działu IT z uwzględnieniem nowych rozwiązań systemowych w zakresie Clininet, Infomedica, ProfLAB i innych,
Nadzór nad systemami, procesami i projektami w dziale IT w zakresie restrukturyzacji obszarów, które w wyniku analizy będą wymagały korekty oraz wdrażania nowych rozwiązań,
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki Polki" w Łodzi w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu;
Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej;
Opieka nad serwerami;
Administrowanie wewnętrzną siecią komputerową;
Nadzór oraz zapewnieniem bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.);
Czynności laboratoryjne związane z przygotowaniem, zabezpieczeniem i analizą materiału biologicznego, a w szczególności:
przyjmowanie materiału do badań,
archiwizacja próbek zgodnie ze zleceniem
izolacja DNA z materiału biologicznego metodą manualną i automatyczną,
wykonywanie niektórych etapów badań genetycznych pod nadzorem diagnosty,
raportowanie wyników w dedykowanych bazach
Uzgadnianie, sporządzanie, uzupełnianie i modyfikowanie procedur w zakresie dotyczącym czynności wykonywanych w ramach obowiązków służbowych
Zgodne z przepisami prowadzenie wymaganej dokumentacji laboratoryjnej
Współodpowiedzialność za stan i zamówienia odczynników i sprzętu związanego z badaniami lub diagnostyką prowadzoną w ramach obowiązków służbowych; odpowiednio wczesne sygnalizowanie problemów w tym zakresie
Udział w wewnętrznych i zewnętrznych systemach kontroli badań laboratoryjnych
Praktyczna znajomość oprogramowania niezbędnego dla wykonywanych obowiązków służbowych
1. Analiza propozycji budżetu badania i weryfikowanie treści protokołu pod katem procedur opcjonalnych i wyceny wszystkich świadczeń medycznych wymaganych protokołem badania
2. Bieżące i zgodne z umową o prowadzenie badania przygotowanie rozliczeń i faktur dotyczących wykonanych w ramach badania procedur medycznych
3. Skrupulatne rozliczanie wszystkich procedur finansowanych w ramach badania oraz procedur rozliczanych w ramach umów z Narodowym Funduszem Zdrowia
4. Współpraca z działem księgowości zakresie pełnej ewidencji księgowej badań klinicznych
5. Zlecanie wystawiania faktur rozliczających badania kliniczne wraz z działaniami windykacyjnymi
6. Rozdział wszystkich procedur wykonywanych w badaniach klinicznych w zależności od źródła finansowania
7. Prowadzenie analiz dotyczących kosztochłonności prowadzonych badań klinicznych
8. Prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów w ramach indywidualnych kont dla każdego badania klinicznego
1. Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracowników
2. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, umiejętność sporządzania korekt ZUS, samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów rozliczeniowych w programie Płatnik
3. Sporządzanie listy płac
4. Sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych
5. Sporządzanie rocznych deklaracji do ZUS, US
6. Przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS oraz innych zestawień kadrowo – płacowych
7. Prowadzenie spraw wynikających z sądowych i administracyjnych tytułów wykonawczych
Nadzór i koordynowanie działalności Działu Współpracy Naukowej i Badawczej w Instytucie,
Sporządzanie wniosków o finansowanie prac badawczo-rozwojowych i tematów naukowych do programów, regionalnych, krajowych ( w tym: NCBiR, MEiN, ABM, NCN, MZ, MRiT) i międzynarodowych, w tym unijnych HORYZONT 2020
Współpraca z pracownikami ICZMP i Regionalnego Punktu Kontaktowego w pozyskiwaniu i realizacji grantów europejskich w konkursach ogłaszanych w ramach Programu HORYZONT 2020, jak również nadzorowanie na prawidłową realizacją projektów naukowych i badawczo-rozwojowych, planowanie budżetu i kosztorysu projektów, realizacja i rozliczenia projektów
Przygotowanie umów o współpracy z zagranicznymi uczelniami, placówkami naukowo – badawczymi i organizacjami międzynarodowymi,
Koordynowanie dzielności Instytutu CZMP w ramach sieci krajowych i międzynarodowych,
Rozliczanie subwencji z MEiR i koordynacja działań dotyczących przygotowania planów i sprawozdań merytorycznych z działalności naukowej Instytutu,
Pracownik w Dziale Współpracy Naukowej i Badawczwej
Rzgowska 281, Górna, Łódź
Wygasła: 25.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych:
- monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych oraz analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE, a zwłaszcza w ramach Horyzont Europa, środków krajowych, programów ministerialnych, specjalnych, oraz innych środków pozabudżetowych;
- weryfikacja i upowszechnianie ogłaszanych konkursów;
- przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi ICZMP w zakresie pozyskiwania środków pomocowych;
- pomoc w poszukiwaniu partnerów do projektów
2. Monitoring i kontrola projektów:
- monitorowanie i kontrolowanie zgodności realizacji przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, z zawartymi umowami i obowiązującym prawem;
- przekazywanie zaleceń pokontrolnych i monitoring ich wdrożenia;
- przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań
i pozostałych dokumentów związanych z realizowanymi projektami;
- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi ICZMP w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych,
- prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań
3. Wprowadzanie ogłoszeń na portale internetowe, np. EURAXESS
4. Tłumaczenie na język angielski informacji zamieszczanych na stronie www, dotyczących działalności naukowo-badawczej
5. Zapewnienie dostępu do informacji o potencjale naukowo-badawczym ICZMP
na stronach www i za pośrednictwem innych mediów
6. Prowadzenie obsługi administracyjnej i organizacyjnej wizyt gości zagranicznych
1. Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracowników
2. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, umiejętność sporządzania korekt ZUS, samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów rozliczeniowych w programie Płatnik
3. Sporządzanie listy płac
4. Sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych
5. Sporządzanie rocznych deklaracji do ZUS, US
6. Przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS oraz innych zestawień kadrowo – płacowych
7. Prowadzenie spraw wynikających z sądowych i administracyjnych tytułów wykonawczych
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki Polki" w Łodzi w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu;
Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej;
Opieka nad serwerami;
Administrowanie wewnętrzną siecią komputerową;
Nadzór oraz zapewnieniem bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.);
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki Polki" w Łodzi w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu;
Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej;
Opieka nad serwerami;
Administrowanie wewnętrzną siecią komputerową;
Nadzór oraz zapewnieniem bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.);
Obsługa sekretariatu Zastępcy Dyrektora ds. Naukowych w zakresie realizacji bieżących zadań;
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością z działalności naukowo-badawczą Instytutu dla potrzeb ICZMP i MEiN
Informowanie pracowników naukowych Instytutu o aktualnościach i bieżących konkursach naukowych i badawczych;
Pomoc w sporządzaniu wniosków o finansowanie prac badawczych i tematów naukowych, grantów m. in. MEiN, Narodowego Centrum Nauki, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju;
Poszukiwanie partnerów wspierających działalność naukową ICZMP - współpraca z jednostkami sponsorującymi
Kierownik Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych (OnkoCWBK)
Rzgowska 281, Górna, Łódź
Wygasła: 14.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór i koordynowanie działalności Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
Nadzór nad procesem realizacji badań klinicznych w Instytucie CZMP
Nadzór nad organizacją konkursów na prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych oraz zadań z nimi związanych, służących rozwojowi badań klinicznych i OnkoCWBK
Zarządzanie personelem OnkoCWBK
Nadzór na prawidłową realizacją projektów naukowych i badawczo-rozwojowych realizowanych w OnkoCWBK
Nadzór i koordynacja opracowywania sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu Onko CWBK
Utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą finansującą powstanie i rozwój OnkoCWBK
Koordynacja współpracy sponsorów badań klinicznych, tzw. firm CRO, agencji Rządowych i badaczy realizujących badania kliniczne w Instytucie
Koordynacja współpraca z zespołami informatycznymi w zakresie projektu OnkoCWBK,
Koordynacja działań dotyczących przygotowania planów i sprawozdań merytorycznych z działalności badawczej OnkoCWBK
Pozyskiwanie środków na badania naukowe z instytucji krajowych i międzynarodowych służących rozwojowi badań klinicznych
Przygotowanie umów o współpracy ze sponsorami, tzw. firmami CRO i agencjami rządowymi w ramach działalności OnkoCWBK,
Koordynowanie przygotowania wniosków o finansowanie rozwoju działalności OnkoCWBK ze środków zewnętrznych
Monitorowanie prawidłowości wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na badania kliniczne i rozwój OnkoCWBK,
Koordynacja aplikacji o różnorodne projekty badawcze, zagraniczne i krajowe związane z rozwojem OnkoCWBK,
Pomoc w zakresie składania wniosków o realizację projektów badawczych, a następnie nadzór i pomoc przy ich realizacji,
Pomoc w administrowaniu realizowanymi projektami w OnkoCWBK,
Wyszukiwanie szkoleń, udostępnianie i szkolenie pracowników w zakresie badań klinicznych,
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań
Umiejętne wyznaczanie strategii ciągłego rozwoju OnkoCWBK oraz nadzorowanie jej realizacji,
Promowanie OnkoCWBK w Polsce oraz na arenie międzynarodowej,
Aktywne pozyskiwanie nowych badań i partnerów do współpracy
Udzielanie wsparcia merytorycznego członkom zespołu badawczego w fazie projektowania, inicjowania i realizacji badań klinicznych oraz projektów dotyczących badań klinicznych
Skuteczne zarządzanie procesem rozpoczynania nowych badań, umożliwienie stworzenia jednego punktu kontaktowego dla sponsora,
Nadzór nad dokumentacją (certyfikaty sprzętowe, CV zespołów badawczych, dokumenty Ośrodka) umożliwiający bezzwłoczne podpisanie umowy dotyczącej realizacji badania klinicznego oraz rozpoczęcie badania
1. Pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych:
-monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych oraz analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE w ramach Funduszy Strukturalnych, Funduszy Regionalnych, programów ministerialnych, specjalnych, oraz innych środków pozabudżetowych;
-przygotowanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej;
-współpraca z komórkami organizacyjnymi ICZMP w zakresie pozyskiwania środków pomocowych;
2. Koordynacja projektów realizowanych w ICZMP, współfinansowanych ze środków funduszy UE, w tym m. in.:
-współpraca z komórkami organizacyjnymi ICZMP w realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
-utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą;
-opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu
3. Monitoring i kontrola projektów:
-monitorowanie i kontrolowanie zgodności realizacji przedsięwzięć współfinansowanych
z funduszy strukturalnych UE i innych środków pomocowych, z zawartymi umowami
i obowiązującym prawem; - przekazywanie zaleceń pokontrolnych i monitoring ich wdrożenia;
-przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań
i pozostałych dokumentów związanych z realizowanymi projektami;
-współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi ICZMP w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych,
-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracowników
Obsługa programu Płatnik, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, umiejętność sporządzania korekt ZUS, samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów rozliczeniowych w programie Płatnik
Sporządzanie listy płac
Sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych
Sporządzanie rocznych deklaracji do ZUS, US
Przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS oraz innych zestawień kadrowo – płacowych
Prowadzenie spraw wynikających z sądowych i administracyjnych tytułów wykonawczych
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki Polki" w Łodzi w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu;
Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej;
Opieka nad serwerami;
Administrowanie wewnętrzną siecią komputerową;
Nadzór oraz zapewnieniem bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.);
Czynności laboratoryjne związane z analizą materiału biologicznego pod kątem obecności RNA wirusa SARS-COV2, a w szczególności:
przyjmowanie materiału do badań,
izolacja RNA z materiału biologicznego metodą manualną i automatyczną,
wykonywanie badań RT-PCR,
analiza wyników,
autoryzowanie wyników,
raportowanie wyników w dedykowanych bazach
Uzgadnianie, sporządzanie, uzupełnianie i modyfikowanie procedur diagnostycznych w zakresie dotyczącym czynności wykonywanych w ramach obowiązków służbowych
Zgodne z przepisami prowadzenie wymaganej dokumentacji laboratoryjnej
Współodpowiedzialność za stan i zamówienia odczynników i sprzętu związanego z badaniami lub diagnostyką prowadzoną w ramach obowiązków służbowych; odpowiednio wczesne sygnalizowanie problemów w tym zakresie
Udział w wewnętrznych i zewnętrznych systemach kontroli badań laboratoryjnych
Praktyczna znajomość oprogramowania niezbędnego dla wykonywanych obowiązków służbowych
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracowników
Obsługa programu Płatnik, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, umiejętność sporządzania korekt ZUS, samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów rozliczeniowych w programie Płatnik
Sporządzanie listy płac
Sporządzanie dokumentacji do celów zasiłkowych i emerytalno- rentowych
Sporządzanie rocznych deklaracji do ZUS, US
Przygotowywanie raportów na potrzeby ZUS oraz innych zestawień kadrowo – płacowych
Prowadzenie spraw wynikających z sądowych i administracyjnych tytułów wykonawczych
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki Polki" w Łodzi w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu;
Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej;
Opieka nad serwerami;
Administrowanie wewnętrzną siecią komputerową;
Nadzór oraz zapewnieniem bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.);
Asystenta w Pracowni COVID - 19 Centrum Medycznej Diagnostyki Laboratoryjnej i Badań Przesiewowych
Rzgowska 281, Górna, Łódź
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
Czynności laboratoryjne związane z analizą materiału biologicznego pod kątem obecności RNA wirusa SARS-COV2, a w szczególności:
przyjmowanie materiału do badań,
izolacja RNA z materiału biologicznego metodą manualną i automatyczną,
wykonywanie badań RT-PCR,
analiza wyników,
autoryzowanie wyników,
raportowanie wyników w dedykowanych bazach
Uzgadnianie, sporządzanie, uzupełnianie i modyfikowanie procedur diagnostycznych w zakresie dotyczącym czynności wykonywanych w ramach obowiązków służbowych
Zgodne z przepisami prowadzenie wymaganej dokumentacji laboratoryjnej
Współodpowiedzialność za stan i zamówienia odczynników i sprzętu związanego z badaniami lub diagnostyką prowadzoną w ramach obowiązków służbowych; odpowiednio wczesne sygnalizowanie problemów w tym zakresie
Udział w wewnętrznych i zewnętrznych systemach kontroli badań laboratoryjnych
Praktyczna znajomość oprogramowania niezbędnego dla wykonywanych obowiązków służbowych